דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אביעזריא מנותק
    אביעזריא מנותק
    אביעזרי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביעזרי
    #3066

    שגרה

    שגרה
    אפורה
    רדומה,

    ברורה
    שבורה
    שלמה,

    אסורה
    עכורה
    פגומה,

    שורה
    ישרה
    סתומה,

    תורה
    גמרא
    -נחמה.

    נדירים האנשים החיים,
    רוב האנשים פשוט קיימים...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    6
    • נ מנותק
      נ מנותק
      נעמי ה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
      #3067
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😢
      2
      • הדריה מנותק
        הדריה מנותק
        הדרי
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
        #3068

        נתת לי הכל-

        שקט עמוק,
        הלילה עוד ארוך...
        חשוך בחוץ,
        בלב צפוף.

        עוצרת מהמרוץ,
        רוצה לרוץ לחוף-
        על החול לצייר לב גדול
        ולהכניס בו- את הכל.

        כוכבים זוהרים,
        חלומות עמוקים-
        שבאים והולכים,
        מזכירים לי שהחיים-
        לא משחק ילדים...

        זמן לעצמי,
        לעומק שבתוכי,
        לסכם עוד יום-
        שעבר וחלף-
        עוד דף בספר ש-רץ.

        מביטה על העולם
        ועל פלאי הטבע,
        לוקחת לעצמי ת'רגע,
        אוטומטית-
        פותחת סידור,
        מביטה על היקום,
        ומודה-
        על משפחה,
        בריאות והצלחה,
        שמש בזריחה,
        על כל נשימה ונשימה,
        חברות, חלומות,
        על ימים טובים ופחות,
        עומדת מולך-
        ולא מפסיקה להודות!

        אך בא לי-
        למסגר את התמונה הזו,
        ולתלות אותה-
        על הקיר,
        כדי שכל אחד יכיר
        את אלוקים,
        ולחיות, ככה-
        בתחושת הודיה,
        והכרת הטוב-
        לך אבא-
        כי נתת לי הכל!!

        @הדרי

        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😮 🌅
        5
        • M מנותק
          M מנותק
          M N
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3069
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י מנותק
            י מנותק
            יונתן 7
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3070

            כולם חושבים שיש שמחה וההפך זה הבכי
            כולם רוצים לראות חיוך לדמעה אומרים לה לכי
            אני חושב לא כמו כולם אני חושב אחרת
            דרך האמת היא לתת מקום לכל מה שנפשך אומרת
            כשרע לך בנשמה אל תאמר זה טוב
            בקש רחמים מאלוקים שיקח ממך כל סבל ומכאוב
            כי אם אין רע בעולם אז גם בכי זה ראוי
            גם אם אתה יושב לבד בוכה בחדר זה בסדר זה שפוי
            עכשיו אני אצעק בקול ואתם אחרי תענו
            לשיר הזה קוראים בכי של תענוג
            כי בכי הוא לא האישיו בכי זה צורת ביטוי
            למה שמילים לא יכולות להכיל למה שבלבנו עמוק הוא חבוי
            אז ממה בידיוק אתה נרתע ממה אתה בורח
            אם מהבכי אתה נרפא הכאב גם ככה אצלך נוכח
            אני לא אומר להיות בעצב מאחל שתמיד תהיה שמח
            אבל בשעת עצב או מרה שחורה תן מקום לרגש כמו שתיתן לכל אורח
            עכשיו תקשיב משפט אחד שיבהיר לך למה בכי נועד
            כשנפטר למישהו ילד הוא בוכה בידיוק כמו בשעה שהוא נולד

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            💪 😵
            5
            • ענניםע מנותק
              ענניםע מנותק
              עננים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #3071

              פעם פעם חיכיתי לגדול,
              להיות גבוהה, שאוכל לראות הכל
              אח"כ רציתי להגיע לביצ'פר,
              ללכת עם ילקוט, קלמר וספר
              רציתי להיות כבר בסמינר,
              לצאת לאמא מתחת לסינר
              ואז כבר להתחיל ללמוד מקצוע,
              להרגיש חשובה ויודעת לבצע
              חיכית אח"כ כל כך להתחתן
              להיות כבר כלה בלבן, עלמת חן
              עכשיו, לסיים את הלימודים הכי ביקשתי
              להתחיל התמחות – כך פרשתי
              והיום, מתי כבר אסיים התמחות?
              אזלו לי כבר לגמרי הכוחות
              רוצה להתחיל להרוויח בגדול,
              אולי לפתוח משרד, להתחיל באמת לגדול
              מחכה לילדים רוצה ללטף,
              לאהוב, לחבק ולתת מכל הלב.
              פתאום אני אוחזת משהו מוזר
              למה אני כל החיים במרדף אכזר?
              תנו לי להנות מהרגע, השנייה
              לשבת בשקט, לאכול עוגיה
              ולהבין, שבורא עולם מסדר לי את הכול
              ואני יכולה לנוח בגדול
              סומכת עליו שהוא טוב ומיטיב
              ואת אירועי החיים רק הוא מכתיב.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😲 🏃
              2
              • י מנותק
                י מנותק
                יונתן 7
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן 7
                #3072
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ג מנותק
                  ג מנותק
                  גיטי ה.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #3073
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    יונתן 7
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן 7
                    #3074
                    פוסט זה נמחק!
                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    0
                    • י יונתן 7

                      פוסט זה נמחק!

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      גיטי ה.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #3075
                      פוסט זה נמחק!
                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ג גיטי ה.

                        פוסט זה נמחק!

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יונתן 7
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #3076
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                          #3077

                          @גיטי-ה פה מעלים שירים שמשתמשים כותבים בלבד!
                          את יכולה להגיב בנושא הזה-
                          https://miktzav.com/topic/8836/%D7%A2%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D/1144

                          @יונתן-7
                          לפי חוקי הקטגוריה, ניתן להעלות שיר פעם ב5 ימים!
                          אם מחקו לך, אין טעם לנסות לשלוח שוב.

                          ממליצה לכם לקרוא את חוקי הפורום כדי להימנע מהרחקות.

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          🆗
                          1
                          • הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #3078

                            אמא של כולם\י"א חשוון התשפ"ה

                            ברגע הגדול-
                            ידעת לשתוק-
                            למסור הסימנים-
                            לאחות,

                            להתגבר ולוותר,
                            על משהו גדול
                            לוותר על חלומך,
                            להנשא ליעקב.

                            בלמת את פיך,
                            ולא רק-
                            גם דברת,
                            את הסימנים מסרת
                            בנית עולמות-
                            באותן שניות!

                            ואני הקטנה-
                            שואלת-איך?!
                            ויתרת, ושתקת
                            ומסרת--
                            ואיתה שמחת?

                            ושבנה הביא לה הדודאים
                            בקשת אותם,
                            והיא כעסה
                            שהם שלה!
                            ומספיק את יעקב
                            "לקחת לה.."

                            ואת-
                            שתקת,
                            והבלגת-
                            וגדלת!!

                            ובזמן-
                            שעמינו היה בצרה,
                            באת להעתיר,
                            ולבטל הגזרה-

                            אמר לך השם-
                            "מנעי קולך מבכי
                            וענייך מדמעה
                            יש שכר לפעולתך.."
                            שתיקתך גדולה!

                            ובזכותך-
                            שבו בנים לגבולם,
                            זכויותייך הן לעולם
                            את אמא-
                            לא רק של יוסף ובנימין
                            אמא של כולם-
                            אמא של העם!!

                            טיפטיפ בדילאי, אבל עדיף מכלום...😉
                            אמא רחל- היא דמות ענקית בשבילי, השראה ודוגמה.
                            הלוואי- ונלך בדרכה.., נצליח להלחם ברצונות שלנו, לוותר, לשתוק ולדבר מתי שצריך...

                            @הדרי

                            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🙏
                            3
                            • הדריה מנותק
                              הדריה מנותק
                              הדרי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #3079

                              אבא- כמו אבא-

                              מה שעברנו כעם,
                              גלויות שחוינו יחדיו,
                              גזרות ומלחמות-
                              מאבק רק לחיות...

                              ובשעות הקשות הללו-
                              שהכל "קרס לנו..."
                              נלחמנו ונאבקנו,
                              בכינו והתפללנו-

                              ואבא-
                              כמו אבא...

                              אתה-
                              הרמת אותנו,
                              בשתי זרועותיך,
                              עטפת אותנו-
                              ישר אליך,
                              שמרת עלינו-
                              הכי קרוב אלייך

                              גם בקושי הגדול
                              היית לנו האור!

                              ומתי שהרגשנו שבורים,
                              שאין טעם להאבק בחיים
                              שעניים אכזריות
                              אבדו לנו תקוות,
                              היית שם--
                              ואבא-
                              כמו אבא...

                              אתה-
                              הרמת אותנו,
                              נתת לנו כח,
                              להמשיך במסע-
                              לראות אמונה!

                              כי -
                              אבא כמו אבא...

                              לעולם לא עוזב!
                              אין לנו משהו אחר-
                              שתמיד שומר ואוהב,
                              מביט מלמעלה-
                              נותן כח להמשיך הלאה...

                              אין כמוך אבא-
                              מתהומות לגבהות
                              הרמת אותנו-
                              אתה-
                              האבא היחיד שלנו❤

                              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              💪
                              6
                              • תוםת מנותק
                                תוםת מנותק
                                תום
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #3080

                                פעם הייתי ילד
                                והיום קצת גדלתי
                                התנועות נהיו חלד
                                ולא אקרובטי

                                פעם תמיד היה חיוך
                                ועכשיו חובות ומחתן ילדים
                                כל דבר בסבל כרוך
                                וזיוף ידידים

                                והנה עוד חתונה
                                שולח הזמנות
                                סוגר זמר ונגינה
                                ומספר מנות

                                וכשהאולם לאט מתמלא
                                אז הבנתי כמה נאה
                                חביב אדם שנברא בצלם
                                אך תמיד יהיו מלאי מהמורות בדרך לתלם

                                מ. קילורין

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👌
                                4
                                • עופר האייליםע מנותק
                                  עופר האייליםע מנותק
                                  עופר האיילים
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3081

                                  יוזמה/

                                  מחכה למישהו
                                  שיבוא, ויעזור
                                  מחכה למישהו
                                  שאת הבדידות הזו
                                  יגזור
                                  ממתינה לו,
                                  שיבוא, ויכניס
                                  את הלבד שלי
                                  יניס.
                                  חיכיתי,
                                  והמשכתי לחכות.
                                  מחכה
                                  ואין שום תוצאות.
                                  ובסוף היא באה,
                                  תובנה.
                                  היא כעסה,
                                  לקחה אותי
                                  וטלטלה.
                                  לחכות,
                                  זה לא פתרון
                                  מה זה יעזור לך
                                  להתאבל על זיכרון?
                                  תפתחי את הדלת
                                  תוציאי ראש
                                  תטיילי את בחדר
                                  את לא עץ ברוש!
                                  בלי יוזמה,
                                  דבר לא ישתנה
                                  הפסיקי לחכות,
                                  כי הפתרון בידך
                                  וזה רק את,
                                  את בעצמך.

                                  "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  6
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יוכבד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #3082

                                    ישנו בית

                                    בלאגן שורר בו בחדווה
                                    ואני כמו זאבה
                                    משחקים בכל פינה
                                    מלגו וקליקס מגדל נבנה

                                    אי אפשר לדרוך
                                    אפילו על מרצפת
                                    זה ממש ברוך
                                    ואני מוצפת

                                    על הקרוקס ג’לי דביקי
                                    ואיגלואים שפוכים
                                    הילדים קופצים לי
                                    במים דלוחים

                                    חשבו כמה זמן יקח להמציא
                                    את הגמד שיבוא פה לעזר
                                    תגידו לי איך להביא
                                    להטוטן שיעשה פה סדר

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🎩
                                    4
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      יוכבד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3083
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • A מנותק
                                        A מנותק
                                        Anne
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3084

                                        בדידות זה דבר שאוכל אותך
                                        מכרסם
                                        לאט לאט אבל בטוח
                                        ותכף לא נשאר ממך כלום
                                        ככה. בשקט סמיך ומסוכן את מתאדה.
                                        אף אחד לא שם איתך. אף אחד לא רואה. לא יודע.
                                        ואף אחד גם לא מרגיש.
                                        לא מבין איך זה לראות את עצמך נעלמת. לא להצליח לעשות דבר.
                                        מתישהו האוויר נעשה דליל. קשה לנשום.
                                        ושוב, אף אחד לא שם. להשם פתרונים.
                                        את קמה, הולכת,מנסה לזוז. להסיח את דעתך, מנהלת שיח עם עצמך.
                                        מנסה לברוח מהכאב הזה שצועק לך בלב "את לבדד. לבדדד"
                                        מנסה לרוץ למקום אחר, יפה. מזמין.
                                        תמיד מוצאת את עצמך לבד שוב.
                                        בוכה.
                                        שואלת את הדממה, את מי שברא אותה, למה? למה זה ככה?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        💔
                                        4
                                        • הדריה מנותק
                                          הדריה מנותק
                                          הדרי
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                          #3085

                                          שנעוף על זה?!
                                          תפרשי כנפיים,
                                          תעופי למרחקים
                                          תחפשי, תנסי
                                          לגעת בשחקים.

                                          תעופי רחוק,
                                          כי יש לך על מה,
                                          תזרחי עם השמש,
                                          ואל תשקעי איתה.

                                          תחפשי לך מקום,
                                          שיכיל את כישורייך,
                                          תהיי עם האלה-
                                          שעוזרים לחלום,
                                          שיודעים גם-
                                          לכוון, לא רק בדמיון.

                                          תחלמי רחוק,
                                          ותעופי למרחקים,
                                          גם שיש לך חלומות-
                                          לא מציאותיים..
                                          את בדרך להגשים אותם?!
                                          או משתגעת מעצם היותם?-
                                          חבל לך לבזבז זמן,

                                          זכרי-
                                          ללכת לישון עם חלום-
                                          ולהתעורר עם מטרה
                                          לעבר הפסגה-

                                          ועכשיו תפסיקי לישון,
                                          קומי מהחלום,
                                          תצאי למסע-
                                          לעבר המטרה,
                                          היא לא רחוקה..)

                                          שנעוף על זה?!

                                          עופו על החלומות שלכם- גם אלו שנראים רחוקים, כמו העננים...)
                                          תציבו לעצמכם מטרות, תכבשו עולמות- כדי לגעת בחלומות שלכם,
                                          אל תוותרו לעצמכם!!- אתם יכולים..., חבל על כל רגע-
                                          עופו על זה חבר'ה😉 .., נפגש בפסגות שעוד נכבוש...)

                                          @הדרי

                                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👑 🌄
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול