דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 794.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
    #3143

    לוחמת בשחור

    בחורה כזו, לוחמת.
    לוחמת בהכול.
    בהורים ובמסגרת.
    בכל זמן, בכל מקום.

    בחורה כזו לוחמת.
    לוחמת בשחור.
    בחוץ היא סתם מורדת
    בפנים, אין לה מקום.

    היא לוחמת במוסכמות.
    נלחמת ביצרים.
    והיא לא מוצאת איזון.
    נלחמת גם בדברים טובים.

    אבל היא בחורה כזו לוחמת.
    אולי לוחמת בשחור...
    אבל איך בתוך המסגרת,
    אף אחד לא רואה לה ת'טוב?

    אף אחד לא יודע
    איך בפנים היא נאבקת
    כל שנייה, כל רגע
    על החיים אל מול המוות

    היא לא נכנעת,
    היא מחפשת.
    היא לא נרגעת,
    לא מוותרת.

    והיא עוד תחזור
    רק לוחמת.
    בלי עוד השחור.
    בלי הבגד, התלבושת.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • ילד חוכםי מנותק
      ילד חוכםי מנותק
      ילד חוכם
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3144

      לילה אפור

      שוקעת בים הדמעות,
      כמו שמש מדממת,
      נשטפת לחוף הצרחות,
      בשתיקה רועמת.

      כמו ברק מסנוור -
      הכה בי הרעם,
      תמו ימי החום והחסד,
      הקיץ נדם וחלף.
      עכשיו תור של המרד,
      החל עידן המרדף.

      בלילות קרים,
      סביבי שורקים הכדורים
      ולי אוזתל התחמושת,
      נקטעה לי מציאות---
      מי יביא לי תחבושת...

      תקופת החורף,
      הלילות נהיו ארוכים.
      מלחמה ללא הרף,
      כוחות האופל דרוכים.

      הציפורים המאושרות,
      בציוץ גווע, עזבו משכנן.
      עתה מטרי הבדידות,
      שוטפים שברי קינן.

      הנשמה עכשיו צורחת,
      מעמקי טהרתה,
      הנשמה כבר לא זורחת,
      אני שרויה בעלטה.

      קרני האור,
      נכנעו לסהר עצוב.
      ולילה אפור,
      מעמעם לחי רטוב.

      לא רואה אור בקו האופק,
      מרגישה גופה עם דופק---
      רק האופל נראה כשולט,
      ולאבא הטוב אני קוראת.

      ומתחת לסהר הכבוי,
      בחדרי ליבי להבה,
      אור האמת ממשיך -
      עוד בוערת התקוה!

      כל יום אני שורדת,
      מקדשת בשקר מלחמה,
      ונשמתי האבודה,
      בסוף תמצא את מקומה.

      עוד יחלוף כלא היה, הכאב והכפור,
      ובסוף תבוא גם השמחה.
      את חשכת הלילה האפור,
      יחליף חיוך הזריחה!

      כתיבה וחתימה טובה לכל המשתמשים!
      תכלה שנה ונפילותיה - תחל שנה וברכותיה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      🌅
      4
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3145
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • הדריה מנותק
          הדריה מנותק
          הדרי
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3146

          מיומנו של חטוף\ פרק 3 -(ואחרון!!)

          אמא,
          השברים מדממים,
          אדמה ספוגה-
          בדם אחים.

          שנתיים של תוהו,
          לא ראינו קץ,
          שנתיים של צפייה-
          לצאת מזו המנהרה.

          הלב נשבר,
          התנפץ לרסיסים
          ניסיתי לבנות ממנו
          מגדלים-
          של אמונה,
          תקווה,
          וצפייה.

          והנה זה בא-

          יוצא מהחושך
          אל האור!

          מעריך כל פסיעה-
          בארצנו הקדושה,
          את המשפחה, הקרבה
          שבתי-
          לבית, לחום-
          כעת אפשר לנשום!

          "ושבו בנים לגבולם"
          שמע השם קול עתירתם...

          @הדרי

          לא להאמין שזה נגמר!!!, וזה ב"ה הפרק האחרון "מיומנו של חטוף", שאלתי את עצמי- מתי אוכל לכתוב פרק אחרון?
          פרק של סיום למציאות הסיוטית הזו- והנה ב"ה זה קרה!!
          תודה לקב"ה על הניסים הגלויים והנסתרים, על אלו שנשארו חיים, על המשפחות שחזר להם החיים!
          שלא נדע עוד צער:)

          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          🌄
          3
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3147

            מכורה לרגשות
            כמעט נחנקת
            נגמר חג סוכות
            נגמרה שמיני עצרת

            מכורה לרגשות
            כמעט צועקת
            איך אחזור לחברות
            למרדף חסר תועלת

            איך היה טוב איתך
            איך לא רוצה להתרחק
            אולי תבוא אלי גם לשיגרה
            ואז יהיה לי טוב באמת

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍 🙏
            5
            • הדריה מנותק
              הדריה מנותק
              הדרי
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #3148

              פריחה מהשגרה

              מר חשוון,
              אין בו משהו רענן?!
              לכאורה יבש,
              לכאורה "מר..."
              אולי מעט מוזר...

              אין בו חג,
              אין בו חופשה,
              אין בו רעננות,
              אין בו "משמעות"...

              דווקא בשגרה,
              המשעממת, היבשה
              נמצא הזמן
              למלא אותה בעשייה.

              נפתח דלתות,
              הזדמנויות חדשות,
              חלומות, שאיפות...

              תני לחשוון
              למלא אותך-
              להצמיח בך,
              לפתוח לך-
              דלתות,
              הזדמנוית,
              חלומות.

              מצאי בו משמעות,
              רגעי התעלות.

              כי חשוון תשפ"ו-
              לא יחזור לעולם,
              נצלי הזמן,
              זה לא תם ונשלם:)

              @הדרי
              השגרה הזו..., היבשה, המשעממת, כל יום רודף עוד יום...
              במילה אחרת - "חשוון".
              דווקא המילה הזו עושה לי אנרגייה לפעול, להבין שייבש מידי.., אז לתת מעט "רטיבות" משלי, לפעול ולמלא את היובש הזה באור...
              שבוע מקסים:)

              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              3
              • אביעזריא מנותק
                אביעזריא מנותק
                אביעזרי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #3149

                וואו, מתרגש לחזור לכתוב כאן, התגעגעתי.😊

                חורף

                חורף הגיע.
                ואני עדיין שמח.
                התחלה חדשה.
                כן.
                גם לחורף יש התחלה.
                וגם היא - שמחה.
                עד ירד לו הגשם.
                וישטוף.
                גם אותי.
                כבר אמצע החורף.
                ואני נקי.
                ורטוב.
                וחדש.

                נדירים האנשים החיים,
                רוב האנשים פשוט קיימים...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍 🌂
                4
                • הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #3150

                  אחרי הגשם\ חורף תשפ"ו.

                  משב רוח אוורירי,
                  גשם חזק וחורפי,
                  גורם לי לנקות-
                  את אשר על ליבי.

                  סופות ורעמים-
                  שנשמעים,
                  מזכירים-
                  ימים אפורים-
                  שהרעש גבר,
                  השקט נשבר.

                  ריח הגשם-
                  נשאר באוויר,
                  מנקה העולם,
                  משאיר ניחוח מושלם!

                  נותנת-
                  לגשם שבחוץ,
                  לשטוף גם בפנים,
                  לנקות, לקרצף
                  ככה...- בלי קץ...)

                  @הדרי

                  כותבת את השיר, שהאדמה עוד לחה מהגשמים, הריח המשכר של הגשם עוד מרחף באוויר,
                  וכן, גם בחוץ וגם בפנים הכל נקי, מקורצף- וטהור.

                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • מוח שליט על הלבמ מנותק
                    מוח שליט על הלבמ מנותק
                    מוח שליט על הלב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוח שליט על הלב
                    #3151

                    תאמת שבעבר לא הייתי כותב שירים אבל היום אני מתחיל! מה אתם אומרים?

                    סערות בלב

                    רעמים קוראים בשמי הלילה,
                    והלב מקשיב, פעימותיו חזקות.
                    כל טיפה שמכה על הפנים
                    משאירה חותם, שורט מעט
                    ומעיר משהו ישן בפנים.

                    אין מקום לברוח,
                    הרוח חודרת, מערבבת את המחשבות,
                    ומזכירה שהכאב והיופי
                    מגיעים יחד,
                    כמו סערה שלא רוצה לחלוף.

                    אני עומד, רטוב כולו,
                    אבל חי,
                    כי אחרי כל רעם,
                    השקט מתמלא כוח חדש.

                    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👏
                    7
                    • הדריה מנותק
                      הדריה מנותק
                      הדרי
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #3152

                      זווית נכונה:

                      החיים
                      מלאים משוואות,
                      מלאים נוסחאות.
                      לפעמים התוצאה
                      מפתיעה לרעה,
                      ולפעמים
                      דווקא מצליחה.

                      יש רגעים
                      שבהם מחפשים את הנעלם,
                      ויש רגעים
                      שבהם רק מנסים למצוא-
                      את הצלע הנכונה בניצב.

                      גם בחיים
                      דברים נעלמים;
                      מציבים אותם כ־X,
                      ממירים אותם ל־Y,
                      ומנסים למצוא את הנעלם,
                      מחפשים את ה- "מושלם"....

                      בואי, נביט בחיים
                      מזווית אחרת—
                      לא של תשעים,
                      לא לרדוף אחרי מאה ושמונים.
                      נלמד לעגל פינות,
                      לא לשים עיין-
                      רק על החסרונות..

                      כל יום-
                      הוא משוואה חדשה,
                      לפעמים קלה,
                      לפעמים קשה-
                      אבל תמיד יש-
                      סיכוי להצלחה!

                      לפעמים, המסרים מגיעים דרך מאורעות החיים:),
                      תנו ליומיום שלכם להיות משוואה מוצלחת, תפתרו את הכל בנחת..
                      וגם שטועים, יש דרך חזרה, תפתרו את התרגיל מהתחלה....

                      @הדרי

                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      4
                      • אבי לויא מחובר
                        אבי לויא מחובר
                        אבי לוי
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי לוי
                        #3153

                        בס''ד
                        לא שלי
                        והטמפרטורה להיום:
                        0 מעלות
                        קיפאון
                        ערפל
                        ורוחות,
                        זה התחזית.
                        ואני
                        לבד בחזית.
                        רוצה כל כך
                        לחיות חיים תקינים
                        אבל-
                        שוב ושוב
                        נתקעים בי סכינים,
                        לא מצליחה
                        להיות ערוכה
                        ולתת ארוכה-
                        למכה.
                        והיא כואבת, מאד.
                        הוא שורפת, ועוד.
                        אל תתמהו
                        על ניגוד העניינים
                        על תתפלאו
                        על חם ועננים
                        כך זה-
                        הערבוב
                        הבלבול,
                        הם העיקרים
                        בחיי
                        הם מלווים בלי רחמים
                        עליי,
                        ואיתם-
                        אני צריכה להתמודד,
                        ומהם-
                        אני חיבת להתעודד,
                        כי לחיות כך-
                        זה לא שייך.
                        מציאות-
                        שורף לי, אח---
                        מחפשת
                        לצאת מזו התחזית
                        משתוקקת
                        לעלות משיא התחתית
                        אבל-
                        זה לא מצליח
                        רק פותח
                        עוד ועוד דלתות
                        אל מחשבות של קושי ותחושות.
                        האויר לא מתחמם
                        כדי שיתאפשר
                        לרקוד.
                        הערפל לא מתעמם
                        כדי שיתאפשר
                        לראות ורוד
                        ולי נשאר רק להסתמם-
                        כדי שיתאפשר
                        לשרוד?!

                        שבת נעימה!!!

                        למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👏
                        7
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                          #3154

                          איך כולם מדברים אמת
                          ואיך אני שותקת
                          ומשהו פנימי בי מתמרד
                          וכמו תמיד אני חונקת

                          ואיך הכול טוב ותקין בחוץ
                          ואיך בפנים כלום לא בסדר
                          ורק רוצה ללחוץ קצת על כיבוי
                          למצוא לי בעולם קצת שקט...

                          איך כולם מדברים
                          על אמת ועל שקרים
                          אבל אני בכלל לא במקום הזה

                          ואיך הם מספרים
                          שהחיים שלי יפים
                          ואני לא מבינה מי בכלל התלונן

                          ואיך כולם צורחים
                          שיש פה אלוקים
                          ושאפסיק כבר לשאול שאלות

                          ורק אני בפנים
                          מתפרקת לחלקים
                          יש בי עוד חלק שלא הבין הכול...

                          אני לא יודעת מי אני.
                          ילדה קטנה בעולם זמני.
                          איך כולם אוהבים אותי,
                          ואיך אני לא אוהבת ת'צמי.

                          אני לא יודעת מה אני.
                          ילדה קטנה בלתי אפשרית.
                          איך כולם לא רואים דבר,
                          הם לא רואים שליבי נשבר...

                          שהייתי פעם משהו
                          שהיום אני רק שבר
                          שחלמתי על שינוי
                          שזרקתי את הכתר
                          שהבנתי ת'אמת
                          ועדיין קשה לי לעכל
                          שהעולם שלי התמוטט
                          ואין לי אפ'חד שיתאבל...

                          ואיך אני בסדר
                          כמו תמיד, כמו כל השקר
                          ואיך רוצה לחיות כבר
                          ובערך לא יודעת מה זה

                          ואיך העולם שלי סרט
                          ואני לא מתפקדת
                          בורחת שוב מהזירה
                          מתי אהיה אחרת?

                          והאם זה מה שד' רוצה?
                          רגע, יש לי אשכרה אבא שאוהב.

                          וואלה... וואלה...
                          ואיך קשה לי לעכל
                          איך הלב שלי מתבלבל
                          בקושי המוח מתנהל
                          ורק הפה שלי מתפלל...

                          אהה, תציל אותי.
                          יודעת שאתה איתי.
                          תבוא ותכוון אותי.
                          אני תקופה כבר לא אני.

                          אהה ותחזק אותי.
                          הדרך הזו לטובתי.
                          תזכיר לי את זה אבא שלי.
                          זה לא נכנס למוח שלי.

                          אני עדיין ילדה קטנה
                          ומתקשה להתמודד
                          בבקשה תביא לי עזרה רבה
                          תעזור לי להתקדם...

                          או אולי, להיעצר.
                          לבחון אותי, לראות.
                          לקבל אותי, בלי לתקן.
                          רק לאהוב אותי, גם עם חולשות.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • אביעזריא מנותק
                            אביעזריא מנותק
                            אביעזרי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #3155

                            קפה

                            קפה.
                            שחור.
                            מר. רותח.
                            שורף בלשון.

                            להתעורר.
                            להתנער.
                            להתפקח.
                            מספיק לישון.

                            לראות.
                            להיות.
                            קצת. שמח.
                            להתחיל לנשום.

                            נדירים האנשים החיים,
                            רוב האנשים פשוט קיימים...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🌅
                            6
                            • הדריה מנותק
                              הדריה מנותק
                              הדרי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #3156

                              איזוהי דרך נכונה?!

                              חיפוש דרך,
                              וערך.
                              חיפוש משמעות,
                              ומהות.
                              בלבול ותהיה
                              ששולטים ללא רשות
                              רודפים אחריי במסע,
                              מטעים המחשבה,
                              מסנוורים ומכים-
                              אולי בכוונה....?!

                              מחפשת אחר דרך,
                              הלוואי שתהה נכונה,
                              מחפשת עצה ותבונה,
                              שתנבט לי הדרך בבטחה,
                              מכשולים קוצניים-
                              שמכשלים ומפילים,
                              שמונעים ממני בזו העת-
                              לגעת באמת.

                              נשארתי חסרת ערך
                              כי נאבדתי בדרך,
                              כולי דכדוך,
                              כי לא נגעתי במהות.
                              הלכתי, חיפשתי בחוץ-
                              בין רחוב לרחוב,
                              בין אדם לאדם,
                              בין חול לים-
                              והתשובות לא שם!

                              ולבסוף?!-
                              מצאתי הדרך,
                              כולי מלאה תכלית וערך,
                              היכן נמצאה האבדה?
                              עמוק בתוך, פנימה!.
                              וכן,
                              לא צריך לצאת בחוץ,
                              ולפגוש בשקר ובבוצות.
                              התשובות כתובות-
                              על לוח ליבך!
                              הם שם,
                              עמוק בתוכך!

                              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • הדריה מנותק
                                הדריה מנותק
                                הדרי
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #3157

                                חייל בצבא השם.

                                אש-
                                מלחמה,
                                שדה קרב,
                                ואחד-
                                שעומד שם-
                                לבד,
                                נלחם-
                                על חייו!

                                אש בלב-
                                קרבות ותהיות,
                                מלחמות פנימיות-
                                שמתפרצות.

                                ושם-
                                מול כולם-
                                עומד מולם ונלחם,
                                בנפשו, בליבו-
                                נושא את תיקו...
                                אין לו רובה,
                                ואין לו מדים,
                                על המלחמה שבליבו-
                                אין יודעין...

                                הוא נלחם-
                                בשקט,
                                בגבורה-
                                בעוצמה.
                                הוא אחד מול כולם-
                                שעומד מול עולם!
                                מול זרם חזק-
                                הוא נשאר איתן
                                לא מוותר-
                                לוחם זה לוחם!

                                וכשניצח?
                                לא קיבל מדלייה,
                                לא מילות הערכה,
                                ולא עשו עליו כתבה,
                                שמו לא הוכר-
                                "כגיבור מלחמה".

                                חייל בצבא השם-
                                הוא הלוחם!
                                את המדלייה-
                                הוא ייקבל
                                איי שם למעלה....
                                וכאן?-
                                יזכה לסיעתא דשמיא!

                                להבין את תפקידנו...- לוחמים בצבא השם!
                                כמה זה מרגש, גדול ו--מחייב...)

                                @הדרי

                                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👏 👌
                                6
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3158

                                  הם כולם מדברים
                                  על אמת על שקרים
                                  אני בכלל עוד לא איתם

                                  דברים אמיתיים
                                  עוד לא נכנסים
                                  כי הלב מזמן נחסם

                                  והאם מישהו יציל אותי
                                  שנייה לפני שאאבד אותי
                                  או שאעשה הכול לבד???

                                  ויודעת שאני עוצמתית
                                  אבל עברתי כבר מספיק
                                  או שסתם חושבת שכוחי נגמר.

                                  מנוחה-מנוחה
                                  זה כל מה שצריכה
                                  דקה להניח את הגוף

                                  נשימה, אהבה
                                  חלום ותקווה
                                  ולא לפחד לקום

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #3159

                                    יש לי בעיה קטנה
                                    שלא כל כך זוכרת מי אתה
                                    מנסה לרצות אותך
                                    שוכחת שאתה רוצה לעשות לי טוב.

                                    יש לי בעיה קטנה
                                    שמשהו בי חשדן נורא
                                    אני מחפשת לרצות אותך
                                    רק בשביל לא להתחייב, לא לחיות.

                                    ואיכשהו אמרו לי,
                                    שאתה רוצה,
                                    שאני אחיה אמיתי,
                                    שיהיה לי טוב באמת.

                                    והטוב היחיד,
                                    הוא דרך המצוות.
                                    לוקח זמן להבין,
                                    אבל רק הן נותנות לחיות.

                                    אתה לא רוצה שאשמור מצוות כדי לרצות אותך
                                    הרי אתה כלל לא חסר
                                    ומה תפסיד אם אחטא או אחלל שבת?
                                    ברור שהכול עניין אחר...

                                    אתה רוצה שיהיה לי טוב
                                    לכן ציווית לשמור מצוות
                                    הטוב זה העניין הבסיסי.

                                    אני רוצה לעבוד,
                                    ובאמת שגם זה טוב.
                                    השאלה מהו הקול הפנימי.

                                    אני עוד רוצה לעבוד אותך מתוך מקום כזה של...
                                    רק תניח לי, לנפשי.
                                    אני עוד לא כל כך זוכרת שכל מה שאקיים-
                                    יהיה בעצם בשבילי.

                                    אם רק אזכור
                                    שאתה זה הטוב
                                    ייעלמו לי כל הקונפליקטים

                                    אוכל כבר לחיות
                                    לא אנסה עוד למרוד
                                    כי אבין את טעם החיים.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נעמי ה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3160

                                      מגששת את הכיוון, מאבדת
                                      נשברת ושוב נופלת
                                      אך לא מתייאשת
                                      את פצעיי חובשת
                                      את דמעותיי מוחקת
                                      וליבי מתקנת

                                      והעיקר מחפשת
                                      את השביל הנכון
                                      הדרך אל הטוב
                                      נקודות של אור
                                      בתוך החושך הגדול

                                      מחפשת כוחות לשאוב
                                      מדלגת מעל עוד בור
                                      רוצה להשיל מעליי כל עול

                                      להרגיש חופשיה ומאושרת
                                      את האמת שבתוכי מוארת
                                      שיש מי ששומע את תפילותיי
                                      ונותן מזור לכאביי.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3161

                                        ****נְקִישׁוֹת

                                        וְאָז
                                        בְּרֶגַע שֶׁל שֶׁקֶט
                                        נְקִישׁוֹת
                                        חֲזָקוֹת כָּאֵלֶּה
                                        מַתִּישׁוֹת
                                        מִי שָׁם שָׁאַלְתִּי
                                        וְהַתְּשׁוּבָה מִמֶּנִּי הִתְחַמְּקָה
                                        וְהֵם חָזְרוּ לְאַט
                                        פּוֹרְקִים אֶת הַמּוּעָקָה
                                        מִי אַתֶּם ?
                                        מִי שָׁלַח אֶתְכֶם ?
                                        צָעַקְתִּי נוֹאָשׁוֹת
                                        וְהַדֶּלֶת נִפְתְּחָה וּפָרַץ הַכְּאֵב
                                        וְהֶחֱרִישׁוּ
                                        הַדְּפִיקוֹת שֶׁבַּלֵּב
                                        ****

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • אביעזריא מנותק
                                          אביעזריא מנותק
                                          אביעזרי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3162

                                          שיר לשלום

                                          בעולם המעשה
                                          אני מנסה
                                          למצוא מקום

                                          בעולם הרוח
                                          אני בטוח
                                          זה לא חלום

                                          אבל לעוף
                                          ולזחול כפוף
                                          זה לא שלום

                                          רק לרקוד זקוף
                                          נשמה בגוף
                                          אני כאן היום.

                                          נדירים האנשים החיים,
                                          רוב האנשים פשוט קיימים...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6
                                          • אבי לויא אבי לוי התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול