דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 794.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הדריה מנותק
    הדריה מנותק
    הדרי
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3150

    אחרי הגשם\ חורף תשפ"ו.

    משב רוח אוורירי,
    גשם חזק וחורפי,
    גורם לי לנקות-
    את אשר על ליבי.

    סופות ורעמים-
    שנשמעים,
    מזכירים-
    ימים אפורים-
    שהרעש גבר,
    השקט נשבר.

    ריח הגשם-
    נשאר באוויר,
    מנקה העולם,
    משאיר ניחוח מושלם!

    נותנת-
    לגשם שבחוץ,
    לשטוף גם בפנים,
    לנקות, לקרצף
    ככה...- בלי קץ...)

    @הדרי

    כותבת את השיר, שהאדמה עוד לחה מהגשמים, הריח המשכר של הגשם עוד מרחף באוויר,
    וכן, גם בחוץ וגם בפנים הכל נקי, מקורצף- וטהור.

    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • מוח שליט על הלבמ מנותק
      מוח שליט על הלבמ מנותק
      מוח שליט על הלב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוח שליט על הלב
      #3151

      תאמת שבעבר לא הייתי כותב שירים אבל היום אני מתחיל! מה אתם אומרים?

      סערות בלב

      רעמים קוראים בשמי הלילה,
      והלב מקשיב, פעימותיו חזקות.
      כל טיפה שמכה על הפנים
      משאירה חותם, שורט מעט
      ומעיר משהו ישן בפנים.

      אין מקום לברוח,
      הרוח חודרת, מערבבת את המחשבות,
      ומזכירה שהכאב והיופי
      מגיעים יחד,
      כמו סערה שלא רוצה לחלוף.

      אני עומד, רטוב כולו,
      אבל חי,
      כי אחרי כל רעם,
      השקט מתמלא כוח חדש.

      אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👏
      7
      • הדריה מנותק
        הדריה מנותק
        הדרי
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3152

        זווית נכונה:

        החיים
        מלאים משוואות,
        מלאים נוסחאות.
        לפעמים התוצאה
        מפתיעה לרעה,
        ולפעמים
        דווקא מצליחה.

        יש רגעים
        שבהם מחפשים את הנעלם,
        ויש רגעים
        שבהם רק מנסים למצוא-
        את הצלע הנכונה בניצב.

        גם בחיים
        דברים נעלמים;
        מציבים אותם כ־X,
        ממירים אותם ל־Y,
        ומנסים למצוא את הנעלם,
        מחפשים את ה- "מושלם"....

        בואי, נביט בחיים
        מזווית אחרת—
        לא של תשעים,
        לא לרדוף אחרי מאה ושמונים.
        נלמד לעגל פינות,
        לא לשים עיין-
        רק על החסרונות..

        כל יום-
        הוא משוואה חדשה,
        לפעמים קלה,
        לפעמים קשה-
        אבל תמיד יש-
        סיכוי להצלחה!

        לפעמים, המסרים מגיעים דרך מאורעות החיים:),
        תנו ליומיום שלכם להיות משוואה מוצלחת, תפתרו את הכל בנחת..
        וגם שטועים, יש דרך חזרה, תפתרו את התרגיל מהתחלה....

        @הדרי

        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        4
        • אבי לויא מנותק
          אבי לויא מנותק
          אבי לוי
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי לוי
          #3153

          בס''ד
          לא שלי
          והטמפרטורה להיום:
          0 מעלות
          קיפאון
          ערפל
          ורוחות,
          זה התחזית.
          ואני
          לבד בחזית.
          רוצה כל כך
          לחיות חיים תקינים
          אבל-
          שוב ושוב
          נתקעים בי סכינים,
          לא מצליחה
          להיות ערוכה
          ולתת ארוכה-
          למכה.
          והיא כואבת, מאד.
          הוא שורפת, ועוד.
          אל תתמהו
          על ניגוד העניינים
          על תתפלאו
          על חם ועננים
          כך זה-
          הערבוב
          הבלבול,
          הם העיקרים
          בחיי
          הם מלווים בלי רחמים
          עליי,
          ואיתם-
          אני צריכה להתמודד,
          ומהם-
          אני חיבת להתעודד,
          כי לחיות כך-
          זה לא שייך.
          מציאות-
          שורף לי, אח---
          מחפשת
          לצאת מזו התחזית
          משתוקקת
          לעלות משיא התחתית
          אבל-
          זה לא מצליח
          רק פותח
          עוד ועוד דלתות
          אל מחשבות של קושי ותחושות.
          האויר לא מתחמם
          כדי שיתאפשר
          לרקוד.
          הערפל לא מתעמם
          כדי שיתאפשר
          לראות ורוד
          ולי נשאר רק להסתמם-
          כדי שיתאפשר
          לשרוד?!

          שבת נעימה!!!

          למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👏
          7
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
            #3154

            איך כולם מדברים אמת
            ואיך אני שותקת
            ומשהו פנימי בי מתמרד
            וכמו תמיד אני חונקת

            ואיך הכול טוב ותקין בחוץ
            ואיך בפנים כלום לא בסדר
            ורק רוצה ללחוץ קצת על כיבוי
            למצוא לי בעולם קצת שקט...

            איך כולם מדברים
            על אמת ועל שקרים
            אבל אני בכלל לא במקום הזה

            ואיך הם מספרים
            שהחיים שלי יפים
            ואני לא מבינה מי בכלל התלונן

            ואיך כולם צורחים
            שיש פה אלוקים
            ושאפסיק כבר לשאול שאלות

            ורק אני בפנים
            מתפרקת לחלקים
            יש בי עוד חלק שלא הבין הכול...

            אני לא יודעת מי אני.
            ילדה קטנה בעולם זמני.
            איך כולם אוהבים אותי,
            ואיך אני לא אוהבת ת'צמי.

            אני לא יודעת מה אני.
            ילדה קטנה בלתי אפשרית.
            איך כולם לא רואים דבר,
            הם לא רואים שליבי נשבר...

            שהייתי פעם משהו
            שהיום אני רק שבר
            שחלמתי על שינוי
            שזרקתי את הכתר
            שהבנתי ת'אמת
            ועדיין קשה לי לעכל
            שהעולם שלי התמוטט
            ואין לי אפ'חד שיתאבל...

            ואיך אני בסדר
            כמו תמיד, כמו כל השקר
            ואיך רוצה לחיות כבר
            ובערך לא יודעת מה זה

            ואיך העולם שלי סרט
            ואני לא מתפקדת
            בורחת שוב מהזירה
            מתי אהיה אחרת?

            והאם זה מה שד' רוצה?
            רגע, יש לי אשכרה אבא שאוהב.

            וואלה... וואלה...
            ואיך קשה לי לעכל
            איך הלב שלי מתבלבל
            בקושי המוח מתנהל
            ורק הפה שלי מתפלל...

            אהה, תציל אותי.
            יודעת שאתה איתי.
            תבוא ותכוון אותי.
            אני תקופה כבר לא אני.

            אהה ותחזק אותי.
            הדרך הזו לטובתי.
            תזכיר לי את זה אבא שלי.
            זה לא נכנס למוח שלי.

            אני עדיין ילדה קטנה
            ומתקשה להתמודד
            בבקשה תביא לי עזרה רבה
            תעזור לי להתקדם...

            או אולי, להיעצר.
            לבחון אותי, לראות.
            לקבל אותי, בלי לתקן.
            רק לאהוב אותי, גם עם חולשות.

            ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • אביעזריא מנותק
              אביעזריא מנותק
              אביעזרי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #3155

              קפה

              קפה.
              שחור.
              מר. רותח.
              שורף בלשון.

              להתעורר.
              להתנער.
              להתפקח.
              מספיק לישון.

              לראות.
              להיות.
              קצת. שמח.
              להתחיל לנשום.

              נדירים האנשים החיים,
              רוב האנשים פשוט קיימים...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              🌅
              6
              • הדריה מנותק
                הדריה מנותק
                הדרי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #3156

                איזוהי דרך נכונה?!

                חיפוש דרך,
                וערך.
                חיפוש משמעות,
                ומהות.
                בלבול ותהיה
                ששולטים ללא רשות
                רודפים אחריי במסע,
                מטעים המחשבה,
                מסנוורים ומכים-
                אולי בכוונה....?!

                מחפשת אחר דרך,
                הלוואי שתהה נכונה,
                מחפשת עצה ותבונה,
                שתנבט לי הדרך בבטחה,
                מכשולים קוצניים-
                שמכשלים ומפילים,
                שמונעים ממני בזו העת-
                לגעת באמת.

                נשארתי חסרת ערך
                כי נאבדתי בדרך,
                כולי דכדוך,
                כי לא נגעתי במהות.
                הלכתי, חיפשתי בחוץ-
                בין רחוב לרחוב,
                בין אדם לאדם,
                בין חול לים-
                והתשובות לא שם!

                ולבסוף?!-
                מצאתי הדרך,
                כולי מלאה תכלית וערך,
                היכן נמצאה האבדה?
                עמוק בתוך, פנימה!.
                וכן,
                לא צריך לצאת בחוץ,
                ולפגוש בשקר ובבוצות.
                התשובות כתובות-
                על לוח ליבך!
                הם שם,
                עמוק בתוכך!

                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #3157

                  חייל בצבא השם.

                  אש-
                  מלחמה,
                  שדה קרב,
                  ואחד-
                  שעומד שם-
                  לבד,
                  נלחם-
                  על חייו!

                  אש בלב-
                  קרבות ותהיות,
                  מלחמות פנימיות-
                  שמתפרצות.

                  ושם-
                  מול כולם-
                  עומד מולם ונלחם,
                  בנפשו, בליבו-
                  נושא את תיקו...
                  אין לו רובה,
                  ואין לו מדים,
                  על המלחמה שבליבו-
                  אין יודעין...

                  הוא נלחם-
                  בשקט,
                  בגבורה-
                  בעוצמה.
                  הוא אחד מול כולם-
                  שעומד מול עולם!
                  מול זרם חזק-
                  הוא נשאר איתן
                  לא מוותר-
                  לוחם זה לוחם!

                  וכשניצח?
                  לא קיבל מדלייה,
                  לא מילות הערכה,
                  ולא עשו עליו כתבה,
                  שמו לא הוכר-
                  "כגיבור מלחמה".

                  חייל בצבא השם-
                  הוא הלוחם!
                  את המדלייה-
                  הוא ייקבל
                  איי שם למעלה....
                  וכאן?-
                  יזכה לסיעתא דשמיא!

                  להבין את תפקידנו...- לוחמים בצבא השם!
                  כמה זה מרגש, גדול ו--מחייב...)

                  @הדרי

                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👏 👌
                  6
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #3158

                    הם כולם מדברים
                    על אמת על שקרים
                    אני בכלל עוד לא איתם

                    דברים אמיתיים
                    עוד לא נכנסים
                    כי הלב מזמן נחסם

                    והאם מישהו יציל אותי
                    שנייה לפני שאאבד אותי
                    או שאעשה הכול לבד???

                    ויודעת שאני עוצמתית
                    אבל עברתי כבר מספיק
                    או שסתם חושבת שכוחי נגמר.

                    מנוחה-מנוחה
                    זה כל מה שצריכה
                    דקה להניח את הגוף

                    נשימה, אהבה
                    חלום ותקווה
                    ולא לפחד לקום

                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #3159

                      יש לי בעיה קטנה
                      שלא כל כך זוכרת מי אתה
                      מנסה לרצות אותך
                      שוכחת שאתה רוצה לעשות לי טוב.

                      יש לי בעיה קטנה
                      שמשהו בי חשדן נורא
                      אני מחפשת לרצות אותך
                      רק בשביל לא להתחייב, לא לחיות.

                      ואיכשהו אמרו לי,
                      שאתה רוצה,
                      שאני אחיה אמיתי,
                      שיהיה לי טוב באמת.

                      והטוב היחיד,
                      הוא דרך המצוות.
                      לוקח זמן להבין,
                      אבל רק הן נותנות לחיות.

                      אתה לא רוצה שאשמור מצוות כדי לרצות אותך
                      הרי אתה כלל לא חסר
                      ומה תפסיד אם אחטא או אחלל שבת?
                      ברור שהכול עניין אחר...

                      אתה רוצה שיהיה לי טוב
                      לכן ציווית לשמור מצוות
                      הטוב זה העניין הבסיסי.

                      אני רוצה לעבוד,
                      ובאמת שגם זה טוב.
                      השאלה מהו הקול הפנימי.

                      אני עוד רוצה לעבוד אותך מתוך מקום כזה של...
                      רק תניח לי, לנפשי.
                      אני עוד לא כל כך זוכרת שכל מה שאקיים-
                      יהיה בעצם בשבילי.

                      אם רק אזכור
                      שאתה זה הטוב
                      ייעלמו לי כל הקונפליקטים

                      אוכל כבר לחיות
                      לא אנסה עוד למרוד
                      כי אבין את טעם החיים.

                      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • נ מנותק
                        נ מנותק
                        נעמי ה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #3160

                        מגששת את הכיוון, מאבדת
                        נשברת ושוב נופלת
                        אך לא מתייאשת
                        את פצעיי חובשת
                        את דמעותיי מוחקת
                        וליבי מתקנת

                        והעיקר מחפשת
                        את השביל הנכון
                        הדרך אל הטוב
                        נקודות של אור
                        בתוך החושך הגדול

                        מחפשת כוחות לשאוב
                        מדלגת מעל עוד בור
                        רוצה להשיל מעליי כל עול

                        להרגיש חופשיה ומאושרת
                        את האמת שבתוכי מוארת
                        שיש מי ששומע את תפילותיי
                        ונותן מזור לכאביי.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • אילן פא מנותק
                          אילן פא מנותק
                          אילן פ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #3161

                          ****נְקִישׁוֹת

                          וְאָז
                          בְּרֶגַע שֶׁל שֶׁקֶט
                          נְקִישׁוֹת
                          חֲזָקוֹת כָּאֵלֶּה
                          מַתִּישׁוֹת
                          מִי שָׁם שָׁאַלְתִּי
                          וְהַתְּשׁוּבָה מִמֶּנִּי הִתְחַמְּקָה
                          וְהֵם חָזְרוּ לְאַט
                          פּוֹרְקִים אֶת הַמּוּעָקָה
                          מִי אַתֶּם ?
                          מִי שָׁלַח אֶתְכֶם ?
                          צָעַקְתִּי נוֹאָשׁוֹת
                          וְהַדֶּלֶת נִפְתְּחָה וּפָרַץ הַכְּאֵב
                          וְהֶחֱרִישׁוּ
                          הַדְּפִיקוֹת שֶׁבַּלֵּב
                          ****

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • אביעזריא מנותק
                            אביעזריא מנותק
                            אביעזרי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #3162

                            שיר לשלום

                            בעולם המעשה
                            אני מנסה
                            למצוא מקום

                            בעולם הרוח
                            אני בטוח
                            זה לא חלום

                            אבל לעוף
                            ולזחול כפוף
                            זה לא שלום

                            רק לרקוד זקוף
                            נשמה בגוף
                            אני כאן היום.

                            נדירים האנשים החיים,
                            רוב האנשים פשוט קיימים...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • אבי לויא אבי לוי התייחס לנושא זה ב
                            • ח מנותק
                              ח מנותק
                              חיבה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #3163

                              מחפשת מקום

                              תחנה הומה.
                              אנשים רצים, ממהרים –
                              לכל אחד יעד,
                              תרמיל, כיוון,
                              מטרה.
                              ובתוך כל זה – ילדה.
                              מעיל דק, טישו מקומט.
                              אין לה הרבה.
                              אין לה כמעט כלום,
                              רק דרך שלא נגמרת.
                              עולה, מתיישבת,
                              מנסה להניח ראש,
                              לנשום רגע.
                              תחנה סופית – והיא יורדת.
                              לא מפני שהגיעה,
                              רק מפני שנגמר.
                              מסתובבת, מביטה,
                              ושוב עולה.
                              לא אכפת לה לאן הנסיעה.
                              יש לה רק בקשה קטנה:
                              כיסא לשבת,
                              מזגן, ושקט.
                              לא יותר.
                              היא לא מחפשת מותרות,
                              לא מבקשת מתנות –
                              רק פינה אחת
                              שאפשר לקרוא לה
                              מקום.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • ל מנותק
                                ל מנותק
                                לוחשת למילים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #3164

                                שירת מצולות
                                הוא קורא לך בשקט, בקול של מרחק,
                                עם ריח של מלח ורסיס של אבק.
                                הים הוא לא רק מים, הוא סיפור ללא סוף,
                                הוא המקום בו הרוח נושקת לחוף.

                                צלילה ראשונה:
                                צעד אחד פנימה, הקור מחבק,
                                העולם שמעל לאט משתתק.
                                רק רחש הגל, כמו דופק פועם,
                                מזמין אותך פנימה, עולם מנמנם.

                                אל תוך הכחול:
                                שם למטה, בחושך שמתחת לאור,
                                יש שקט שאין בו לא זיו ולא שחור.
                                להקות של כסף, דגים של זהב,
                                רוקדים בזרמים, גב אל מול גב.
                                אלמוג שצומח כמו יער קדמון,
                                שומר סודות עתיקים בתוך הממון.

                                התמסרות לגלים:
                                הגוף מרחף, אין משקל, אין כובד,
                                הנשמה פתאום בחופש עובדת.
                                המחשבות מתנקות כמו חול שנשטף,
                                כל דאגה וכל פחד – בזרם נחטף.

                                הסוף שהוא התחלה:
                                וכשתעלי חזרה, עם מלח על עור,
                                תביאי איתך את השקט הטהור.
                                כי הים הוא בית, הוא מראה, הוא עומק,
                                הוא מחזיר לחיים את הצבע והדופק.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • הדריה מנותק
                                  הדריה מנותק
                                  הדרי
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3165

                                  נוסחת ה"טרמפולינה"

                                  כישלונות,
                                  נפילות,
                                  צניחות,
                                  נחיתות.

                                  פתאום חווה-
                                  התייאשות,
                                  התכנסות,
                                  אי נוחות,
                                  עייפות,
                                  תשישות,
                                  כבדות.

                                  חוסר ההצלחה-
                                  מכה בי,
                                  פורד לפרודות
                                  את שבי,
                                  מעייף, מרסק
                                  מתיש, מרטיט.

                                  כשלון-
                                  זה לא עוד
                                  חוסר הצלחה-
                                  זה עוד צעד-
                                  לעבר הפסגה!.

                                  גם שנראה לך-
                                  שנפלת,
                                  צנחת,
                                  זכרי-
                                  שנפילה-
                                  היא כמו טרמפולינה,
                                  נחיתה רכה-
                                  לעבר הקפיצה הגבוהה!

                                  @הדרי

                                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  1
                                  • ל מנותק
                                    ל מנותק
                                    לוחשת למילים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #3166

                                    מיתרים של שתיקה:

                                    בין הצלילים שבוקעים מן החוץ, אני מחפשת נימה שתרעד בפנים. לא תמיד הקצב הוא זה שנחוץ, לפעמים המנגינה נמצאת בין המילים.

                                    יש שירים שנכתבים בדיו של דמעות, ויש כאלה שנולדים מתוך השמחה. אבל היפה ביותר מכל היצירות, היא התפילה שעולה מתוך השתיקה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ל מנותק
                                      ל מנותק
                                      לוחשת למילים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3167
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ל מנותק
                                        ל מנותק
                                        לוחשת למילים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3168
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        1
                                        • ל מנותק
                                          ל מנותק
                                          לוחשת למילים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3169
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול