דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אניומיני

    פוסט זה נמחק!

    טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #193

    @אניומיני זה לא המקום לדיבורים פה זה העלאת שירים בלבד!

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • טיטוט מנותק
      טיטוט מנותק
      טיטו
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #194

      אבא תעזור לי

      בית א'
      יושב כותב עוזב
      את הכל
      בוכה כי לא רוצה
      שוב ליפול
      המחשבה שוב עוברת
      אותי היא מלטפת
      אמרתי תחושה מתוקה
      וזה היה על צלקת

      פזמון
      אבא רק אתה יודע מה עובר עליי
      איך אני מרגיש ביום בהיר בצהריים
      רק אתה מבין מה מציק שלא מתייחסים אליי
      מוצף מחדש בזכרונות שמכאיבים ורק מביט לשמים
      אבא תעזור לי

      בית ב'
      זוכר אומר תופר
      את הקרעים
      אבל מתגעגע לתחושה
      לפעמים
      להרגיש איך שהלב
      שוב נקרע
      להציף את הכל
      לעצמי בחזרה

      פזמון
      אבא רק אתה...

      אני לא עצמי.
      תכף אשוב...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • אינספריישןא מנותק
        אינספריישןא מנותק
        אינספריישן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #195
        פוסט זה נמחק!
        אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • אינספריישןא אינספריישן

          פוסט זה נמחק!

          אילניתא מנותק
          אילניתא מנותק
          אילנית
          כתב מקצב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #196

          נכתב אודות השמיטה הפורשת עלינו את כנפיה אט אט ...

          אין שומע לי ומפסיד.
          בחורף של רוח וסער
          ובקיץ של שמש ובהר

          אין שומע לי ומפסיד
          בדרכים רצופות, סלולות ובטוחות
          ובגאיות מאובקות, אפלות וחשוכות

          אין שומע לי ומפסיד
          בים רוגע, בבטחון שליו
          ובאחיזת הקרש, שמא יטבע הלב

          אין שומע לי ומפסיד
          בשנים של רגיעה, בטחון והבנה
          ובשנה אחת. שנת האמונה.

          "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
          #משפטשאהבתי.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • אינספריישןא מנותק
            אינספריישןא מנותק
            אינספריישן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #197
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #198

              ואז זה נגמר
              אפחד לא נשאר
              כולם ברחו כמו עכבר
              כאילו שאני אכזר
              והגורל המנוכר
              שאוסר מה שמותר
              מה שמוכר
              נהיה כבר זר
              ושוב אני נזכר
              איך שהייתי שר
              פתאום רואה שמאוחר
              זה שום דבר
              כי בעבר
              עברתי הר
              שלא נגמר
              אני מוזר
              ולב נשבר
              זה מה שרציתי לאמר
              מבפנים אני נקבר
              הכל נגמר

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • טיטוט מנותק
                טיטוט מנותק
                טיטו
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                #199

                ככה אנחנו, בדור ה2021. כולנו מבולבלים, לא מוצאים את עצמנו ביום יום. יש רגעים קשים שלעכל אותם גם קצת קשה, במיוחד שאין לצידך אף אדם שיבין אותך.

                כתבתי על זה דואט עם @רבקה , מקווה שתתחברו אליו, ותפיקו לקחים עבור הכלל

                בית א'
                My heart is broken
                my heart is pain
                they give me all but no tanks
                Im wait to rain
                that flood my blood
                in good feel again
                and I wont to go

                פזמון:

                I need help
                but I dont wont that
                I need to say
                but I dont now what
                you only human
                but you can do that
                becose if you wont
                you can be all

                בית ב'
                I'm sad, crying
                who even cares
                still, keep going
                like no one else

                Asks you, really
                look at me, talk
                your gaze hurts me
                stops my walk

                Give me a chance
                for my future
                will be good for us
                love me with nature

                פזמון:

                I need help
                but i dont wont that
                i need to say
                but i dont now what
                you only human
                but you can do that
                becose if you wont
                you

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • אינספריישןא מנותק
                  אינספריישןא מנותק
                  אינספריישן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #200
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • מיתרמ מנותק
                    מיתרמ מנותק
                    מיתר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #201

                    חישבתי דרכיי
                    יצא לי שדיי
                    ככה אי אפשר להמשיך

                    פשוט תשתנה
                    אחורה פנה
                    לחשב מסלול מחדש אתה צריך

                    ואל תאמר
                    הנה נגמר
                    ומיד עסקים כרגיל

                    כי גם כשהניסיון יחלוף
                    לא זה לא הסוף
                    זה רק עכשיו מתחיל

                    אז תתפוס את עצמך בידיים
                    כי כל השערים בשמים
                    ננעלו חוץ משער הדמעות
                    רק דמעה אחת תמיס את החומות

                    במלחמת היצר
                    אין רגע של קצר
                    הקרב ללא הפוגה

                    ואף אחד לא אמר ש
                    זה לא קשה
                    אבל בכל מאמץ עולים מדרגה

                    ומול יצרו
                    האדם אינו יכול לו
                    ללא עזרת בורא העולם

                    ואם רק נפתחת
                    דלת כחודו של מחט
                    הוא ייפתח פתח כחודו של אולם

                    אז תתפוס את עצמך...

                    יש לשיר הזה גם לחן חמוד, אבל נראה לי שגם רק הטקסט שלו יכול לעשות את העבודה.
                    ושוב פעם אשמח לביקורת.

                    אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת על
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #202

                      כואב לי הראש דמעתי מתגלגלת.
                      כמה עוד יוכל לשאת אני שואלת
                      שם הוא מתקבל, פה הוא נדחה.
                      מערבל הרגשות עובד בלי הפסקה

                      איך כל הבעיות צצות לידי.
                      ולמה כמו תמימה אני כזו מין כלי.
                      שמכניס אותם פנימה ולא מוציא.

                      כן יש בריאות ומותר להודות.
                      אבל לא יודעת מתי זה יפגע.
                      רוצה לבכות את כל הנשמה
                      ובמקומה נחנקת לה יבבה.

                      כך ברגע- מחשבה עולה.
                      וכך היא מטרידה – גם בעבודה.
                      וזה לא מפסיק לזמזם ולזמזם.
                      למישו כנראה הרגיש משעמם...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • אינספריישןא מנותק
                        אינספריישןא מנותק
                        אינספריישן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #203
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #204
                          פוסט זה נמחק!
                          אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אינספריישןא מנותק
                            אינספריישןא מנותק
                            אינספריישן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                            #205
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • ברוריהב ברוריה

                              פוסט זה נמחק!

                              אילניתא מנותק
                              אילניתא מנותק
                              אילנית
                              כתב מקצב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #206

                              את השיר הזה אחי המיוחד לא יקרא ...תקראו אותו לפחות אתם ...

                              אתה באמת לא אשם
                              שמפרצופך השונה אני חוששת
                              ממלמולי רכלניות מתביישת
                              עזרה ממני אלייך עיתים בוששת
                              ועם שק של חידלון את עצמי פוגשת

                              אתה באמת לא אשם
                              שלזמנים אני קוטעת אותך בצמיחתך
                              נותרת דמומה לצפות בפריחתך
                              במקום להושיט יד, לתמוך בהצלחתך
                              אנא, סלח לי, גם כשאני במצבי בריחה

                              אתה לפעמים כן קצת אשם
                              לא מתחשב, ללא הסתכלות והבנה
                              מתקש להכיל גם אותי בתמונה
                              דורס אותי בטעות. לא בכוונה
                              ולפעמים בפיך אני נהיית לצחוק ולשנינה

                              אז אולי שנינו אשמים- ככל הנראה
                              ובינתיים, נמשיך לשאת את אשר ביננו קורה ...

                              "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                              #משפטשאהבתי.

                              פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              23
                              • margalitM מנותק
                                margalitM מנותק
                                margalit
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                                #207

                                אני לא מהאנשים שיש להם אומץ לפרסם כתיבה שלהם
                                (בכל אופן הכתיבה מראה את מה שיש בלב וזה קצת להיות חשופה...)
                                אבל לא יודעת למה החלטתי לכתוב פה שיר אחד שלי
                                אולי האומץ לעוד יבוא בהמשך...


                                זאת הייתה הפעם הראשונה
                                שקצת איבדתי ת’אמונה
                                בכיתי כמו בתאונה
                                זה קרה לאחרונה

                                האמונה בעצמי קצת אבדה
                                הרגשתי את החרדה
                                ידי ברטט רעדה
                                זה היה ממש טרדה

                                מי שאוהב לא פוגע
                                ומי שפוגע לא שווה ת’כאב
                                מי שאת ליבי יודע
                                ישמור עליי כמו זאב

                                התפכחתי, הבנתי הכל
                                למדתי לשמוע את הקול
                                עברתי את זה המכשול
                                כבר לא אכניס לעצמי עוד גול

                                מתחרטת על מה שקרה
                                אשים לעצמי את זו המטרה
                                להתחיל להיות עם בקרה
                                אקיים את זו ההצהרה

                                מי שאוהב לא פוגע
                                ומי שפוגע לא שווה ת’כאב
                                מי שאת ליבי שומע
                                ישמור עליי כמו זאב

                                סולמות
                                מגביהים את הקול שלך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                24
                                • זאבז מנותק
                                  זאבז מנותק
                                  זאב
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #208

                                  דברים אחדים/שסוברים אנשים/
                                  וכותבים לפעמים/ונאנחים לפרקים/
                                  וכואבים כאבים עצומים/ולעיתים מיוחדים/
                                  לוקחים חלקיקים/ובונים מגדלים/
                                  גדולים ועזים/ שקורסים ומתנפצים/
                                  ומתפזרים למעמקים/וצצים ועולים/
                                  גונחים וזועקים/ושבים ומתחברים/
                                  ועפים לשחקים/ועולים ועולים/
                                  בצבעים מדהימים/שמחשיכים והולכים/
                                  עד שמתנפצים לרסיסים/בצבעים זוהרים/
                                  שלאיטם נהפכים/לדינזאורים מוזרים/
                                  גדולים וחזקים/שמהלכים אימים/
                                  על האנשים והילדים/העטופים והרועדים/
                                  עד שמתעוותים והולכים/ונהפכים לכבשים/
                                  רכים וענוגים/שמלחכים עשבים/
                                  המתמעטים ומתמעטים/עד שהמבחנים מתחלקים/
                                  והעטים נשלפים/ולמלאותם אנו מתחילים/
                                  ומצליחים?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • הללויהה מנותק
                                    הללויהה מנותק
                                    הללויה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #209

                                    אוקיי, זה הפעם הראשונה שלי, אבל כיוון שאני כותב די אישי ועם פרטים ביוגרפים מפורשים אני מפרסם כאן רק יצירה חלקית ולא גמורה, אולי בהמשך אפרסם שיר באורך מלא.

                                    שמור את דמעותי בכלי עשוי קריסטל \ ----
                                    כבד את מיסתרי \ שזורמים משתי עיני \ דומים לדם
                                    אל תשימני אדם \ שגאוותו בדם \ במאמציו ודמעותיו

                                    אני מאמין שיש לך את הכוח להושיע \ להודיע \ להעיף אותי החוצה מכאן
                                    אני מאמין שאתה יכול להראות לי \ לעשות בי \ תכלית ויעוד של הצלחה

                                    לאן אני יכול יותר לרדת?
                                    התלכלכתי כדי שאוכל לשבת
                                    רוצה לנסות שוב אך לא מרגיש שזה חשוב
                                    חולם על סוף הירואי לסיפור

                                    ועדיין...

                                    אני מאמין שיש לך את הכוח להושיע \ להודיע \ להעיף אותי החוצה מכאן
                                    אני מאמין שאתה יכול להראות לי \ לעשות בי \ תכלית ויעוד של הצלחה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • הללויהה מנותק
                                      הללויהה מנותק
                                      הללויה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                                      #210

                                      את השיר הזה כתבתי אחרי שהכרתי נער חילוני, ילד בן שבע עשרה שעובד יותר מעשר שעות ביום בשכר גבוה, גר בדירה משלו ומחזיק בחסכונות של 100,000 ש"ח, הוא היה נראה מאושר, מרוצה מהחיים במובן מאוד יסודי וכתבתי שיר מנקודת המבט שלו.
                                      זה אחד השירים היחידים שכתבתי באנגלית, וכיון שאיני יודע את השפה הזו בכלל (כדי לרשום אותו נעזרתי בגוגל) יתכן שיהיו בו שגיאות דקדוקיות ואולי למעלה מכך.
                                      רשמתי אותו באנגלית למרות זאת מפני שהמסרים שלו נראו לי מורכבים ורציתי לפזם אותו בחופשיות.

                                      I live alone, I live with love
                                      We live together, we are smart and fun

                                      I'm Happier
                                      But happiness is not all
                                      I'm Happier
                                      But happiness and not more

                                      Easy It Comes Easy It Runs
                                      Easy It going to sky
                                      Easy it's gone
                                      .
                                      I'm Happier
                                      But happiness is not all
                                      I'm Happier
                                      Maybe not happy more

                                      תרגום:

                                      אני חי לבד, אני חי עם אהבה
                                      אנחנו חיים ביחד אנחנו שמחים וכיפיים

                                      אני מאושר, אבל אושר זה לא הכול
                                      אני מאושר, אבל מאושר ולא יותר

                                      בא בקלות, רץ בקלות
                                      עף לשמים בקלות, נעלם בקלות

                                      אני מאושר, אבל אושר זה לא הכול
                                      אני מאושר, אולי לא מאושר יותר

                                      אם אני יוציא אלבום, זה יהיה השיר הפותח...

                                      צ ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      10
                                      • הללויהה הללויה

                                        את השיר הזה כתבתי אחרי שהכרתי נער חילוני, ילד בן שבע עשרה שעובד יותר מעשר שעות ביום בשכר גבוה, גר בדירה משלו ומחזיק בחסכונות של 100,000 ש"ח, הוא היה נראה מאושר, מרוצה מהחיים במובן מאוד יסודי וכתבתי שיר מנקודת המבט שלו.
                                        זה אחד השירים היחידים שכתבתי באנגלית, וכיון שאיני יודע את השפה הזו בכלל (כדי לרשום אותו נעזרתי בגוגל) יתכן שיהיו בו שגיאות דקדוקיות ואולי למעלה מכך.
                                        רשמתי אותו באנגלית למרות זאת מפני שהמסרים שלו נראו לי מורכבים ורציתי לפזם אותו בחופשיות.

                                        I live alone, I live with love
                                        We live together, we are smart and fun

                                        I'm Happier
                                        But happiness is not all
                                        I'm Happier
                                        But happiness and not more

                                        Easy It Comes Easy It Runs
                                        Easy It going to sky
                                        Easy it's gone
                                        .
                                        I'm Happier
                                        But happiness is not all
                                        I'm Happier
                                        Maybe not happy more

                                        תרגום:

                                        אני חי לבד, אני חי עם אהבה
                                        אנחנו חיים ביחד אנחנו שמחים וכיפיים

                                        אני מאושר, אבל אושר זה לא הכול
                                        אני מאושר, אבל מאושר ולא יותר

                                        בא בקלות, רץ בקלות
                                        עף לשמים בקלות, נעלם בקלות

                                        אני מאושר, אבל אושר זה לא הכול
                                        אני מאושר, אולי לא מאושר יותר

                                        אם אני יוציא אלבום, זה יהיה השיר הפותח...

                                        צ מנותק
                                        צ מנותק
                                        ציפור שיר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ציפור שיר
                                        #211
                                        פוסט זה נמחק!
                                        הללויהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • הללויהה הללויה

                                          את השיר הזה כתבתי אחרי שהכרתי נער חילוני, ילד בן שבע עשרה שעובד יותר מעשר שעות ביום בשכר גבוה, גר בדירה משלו ומחזיק בחסכונות של 100,000 ש"ח, הוא היה נראה מאושר, מרוצה מהחיים במובן מאוד יסודי וכתבתי שיר מנקודת המבט שלו.
                                          זה אחד השירים היחידים שכתבתי באנגלית, וכיון שאיני יודע את השפה הזו בכלל (כדי לרשום אותו נעזרתי בגוגל) יתכן שיהיו בו שגיאות דקדוקיות ואולי למעלה מכך.
                                          רשמתי אותו באנגלית למרות זאת מפני שהמסרים שלו נראו לי מורכבים ורציתי לפזם אותו בחופשיות.

                                          I live alone, I live with love
                                          We live together, we are smart and fun

                                          I'm Happier
                                          But happiness is not all
                                          I'm Happier
                                          But happiness and not more

                                          Easy It Comes Easy It Runs
                                          Easy It going to sky
                                          Easy it's gone
                                          .
                                          I'm Happier
                                          But happiness is not all
                                          I'm Happier
                                          Maybe not happy more

                                          תרגום:

                                          אני חי לבד, אני חי עם אהבה
                                          אנחנו חיים ביחד אנחנו שמחים וכיפיים

                                          אני מאושר, אבל אושר זה לא הכול
                                          אני מאושר, אבל מאושר ולא יותר

                                          בא בקלות, רץ בקלות
                                          עף לשמים בקלות, נעלם בקלות

                                          אני מאושר, אבל אושר זה לא הכול
                                          אני מאושר, אולי לא מאושר יותר

                                          אם אני יוציא אלבום, זה יהיה השיר הפותח...

                                          ת מנותק
                                          ת מנותק
                                          תמר מהמרכז
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר מהמרכז
                                          #212
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול