דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • margalitM מנותק
    margalitM מנותק
    margalit
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
    #207

    אני לא מהאנשים שיש להם אומץ לפרסם כתיבה שלהם
    (בכל אופן הכתיבה מראה את מה שיש בלב וזה קצת להיות חשופה...)
    אבל לא יודעת למה החלטתי לכתוב פה שיר אחד שלי
    אולי האומץ לעוד יבוא בהמשך...


    זאת הייתה הפעם הראשונה
    שקצת איבדתי ת’אמונה
    בכיתי כמו בתאונה
    זה קרה לאחרונה

    האמונה בעצמי קצת אבדה
    הרגשתי את החרדה
    ידי ברטט רעדה
    זה היה ממש טרדה

    מי שאוהב לא פוגע
    ומי שפוגע לא שווה ת’כאב
    מי שאת ליבי יודע
    ישמור עליי כמו זאב

    התפכחתי, הבנתי הכל
    למדתי לשמוע את הקול
    עברתי את זה המכשול
    כבר לא אכניס לעצמי עוד גול

    מתחרטת על מה שקרה
    אשים לעצמי את זו המטרה
    להתחיל להיות עם בקרה
    אקיים את זו ההצהרה

    מי שאוהב לא פוגע
    ומי שפוגע לא שווה ת’כאב
    מי שאת ליבי שומע
    ישמור עליי כמו זאב

    סולמות
    מגביהים את הקול שלך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    24
    • זאבז מנותק
      זאבז מנותק
      זאב
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #208

      דברים אחדים/שסוברים אנשים/
      וכותבים לפעמים/ונאנחים לפרקים/
      וכואבים כאבים עצומים/ולעיתים מיוחדים/
      לוקחים חלקיקים/ובונים מגדלים/
      גדולים ועזים/ שקורסים ומתנפצים/
      ומתפזרים למעמקים/וצצים ועולים/
      גונחים וזועקים/ושבים ומתחברים/
      ועפים לשחקים/ועולים ועולים/
      בצבעים מדהימים/שמחשיכים והולכים/
      עד שמתנפצים לרסיסים/בצבעים זוהרים/
      שלאיטם נהפכים/לדינזאורים מוזרים/
      גדולים וחזקים/שמהלכים אימים/
      על האנשים והילדים/העטופים והרועדים/
      עד שמתעוותים והולכים/ונהפכים לכבשים/
      רכים וענוגים/שמלחכים עשבים/
      המתמעטים ומתמעטים/עד שהמבחנים מתחלקים/
      והעטים נשלפים/ולמלאותם אנו מתחילים/
      ומצליחים?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • הללויהה מנותק
        הללויהה מנותק
        הללויה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #209

        אוקיי, זה הפעם הראשונה שלי, אבל כיוון שאני כותב די אישי ועם פרטים ביוגרפים מפורשים אני מפרסם כאן רק יצירה חלקית ולא גמורה, אולי בהמשך אפרסם שיר באורך מלא.

        שמור את דמעותי בכלי עשוי קריסטל \ ----
        כבד את מיסתרי \ שזורמים משתי עיני \ דומים לדם
        אל תשימני אדם \ שגאוותו בדם \ במאמציו ודמעותיו

        אני מאמין שיש לך את הכוח להושיע \ להודיע \ להעיף אותי החוצה מכאן
        אני מאמין שאתה יכול להראות לי \ לעשות בי \ תכלית ויעוד של הצלחה

        לאן אני יכול יותר לרדת?
        התלכלכתי כדי שאוכל לשבת
        רוצה לנסות שוב אך לא מרגיש שזה חשוב
        חולם על סוף הירואי לסיפור

        ועדיין...

        אני מאמין שיש לך את הכוח להושיע \ להודיע \ להעיף אותי החוצה מכאן
        אני מאמין שאתה יכול להראות לי \ לעשות בי \ תכלית ויעוד של הצלחה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • הללויהה מנותק
          הללויהה מנותק
          הללויה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
          #210

          את השיר הזה כתבתי אחרי שהכרתי נער חילוני, ילד בן שבע עשרה שעובד יותר מעשר שעות ביום בשכר גבוה, גר בדירה משלו ומחזיק בחסכונות של 100,000 ש"ח, הוא היה נראה מאושר, מרוצה מהחיים במובן מאוד יסודי וכתבתי שיר מנקודת המבט שלו.
          זה אחד השירים היחידים שכתבתי באנגלית, וכיון שאיני יודע את השפה הזו בכלל (כדי לרשום אותו נעזרתי בגוגל) יתכן שיהיו בו שגיאות דקדוקיות ואולי למעלה מכך.
          רשמתי אותו באנגלית למרות זאת מפני שהמסרים שלו נראו לי מורכבים ורציתי לפזם אותו בחופשיות.

          I live alone, I live with love
          We live together, we are smart and fun

          I'm Happier
          But happiness is not all
          I'm Happier
          But happiness and not more

          Easy It Comes Easy It Runs
          Easy It going to sky
          Easy it's gone
          .
          I'm Happier
          But happiness is not all
          I'm Happier
          Maybe not happy more

          תרגום:

          אני חי לבד, אני חי עם אהבה
          אנחנו חיים ביחד אנחנו שמחים וכיפיים

          אני מאושר, אבל אושר זה לא הכול
          אני מאושר, אבל מאושר ולא יותר

          בא בקלות, רץ בקלות
          עף לשמים בקלות, נעלם בקלות

          אני מאושר, אבל אושר זה לא הכול
          אני מאושר, אולי לא מאושר יותר

          אם אני יוציא אלבום, זה יהיה השיר הפותח...

          צ ת 2 תגובות תגובה אחרונה
          10
          • הללויהה הללויה

            את השיר הזה כתבתי אחרי שהכרתי נער חילוני, ילד בן שבע עשרה שעובד יותר מעשר שעות ביום בשכר גבוה, גר בדירה משלו ומחזיק בחסכונות של 100,000 ש"ח, הוא היה נראה מאושר, מרוצה מהחיים במובן מאוד יסודי וכתבתי שיר מנקודת המבט שלו.
            זה אחד השירים היחידים שכתבתי באנגלית, וכיון שאיני יודע את השפה הזו בכלל (כדי לרשום אותו נעזרתי בגוגל) יתכן שיהיו בו שגיאות דקדוקיות ואולי למעלה מכך.
            רשמתי אותו באנגלית למרות זאת מפני שהמסרים שלו נראו לי מורכבים ורציתי לפזם אותו בחופשיות.

            I live alone, I live with love
            We live together, we are smart and fun

            I'm Happier
            But happiness is not all
            I'm Happier
            But happiness and not more

            Easy It Comes Easy It Runs
            Easy It going to sky
            Easy it's gone
            .
            I'm Happier
            But happiness is not all
            I'm Happier
            Maybe not happy more

            תרגום:

            אני חי לבד, אני חי עם אהבה
            אנחנו חיים ביחד אנחנו שמחים וכיפיים

            אני מאושר, אבל אושר זה לא הכול
            אני מאושר, אבל מאושר ולא יותר

            בא בקלות, רץ בקלות
            עף לשמים בקלות, נעלם בקלות

            אני מאושר, אבל אושר זה לא הכול
            אני מאושר, אולי לא מאושר יותר

            אם אני יוציא אלבום, זה יהיה השיר הפותח...

            צ מנותק
            צ מנותק
            ציפור שיר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ציפור שיר
            #211
            פוסט זה נמחק!
            הללויהה תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • הללויהה הללויה

              את השיר הזה כתבתי אחרי שהכרתי נער חילוני, ילד בן שבע עשרה שעובד יותר מעשר שעות ביום בשכר גבוה, גר בדירה משלו ומחזיק בחסכונות של 100,000 ש"ח, הוא היה נראה מאושר, מרוצה מהחיים במובן מאוד יסודי וכתבתי שיר מנקודת המבט שלו.
              זה אחד השירים היחידים שכתבתי באנגלית, וכיון שאיני יודע את השפה הזו בכלל (כדי לרשום אותו נעזרתי בגוגל) יתכן שיהיו בו שגיאות דקדוקיות ואולי למעלה מכך.
              רשמתי אותו באנגלית למרות זאת מפני שהמסרים שלו נראו לי מורכבים ורציתי לפזם אותו בחופשיות.

              I live alone, I live with love
              We live together, we are smart and fun

              I'm Happier
              But happiness is not all
              I'm Happier
              But happiness and not more

              Easy It Comes Easy It Runs
              Easy It going to sky
              Easy it's gone
              .
              I'm Happier
              But happiness is not all
              I'm Happier
              Maybe not happy more

              תרגום:

              אני חי לבד, אני חי עם אהבה
              אנחנו חיים ביחד אנחנו שמחים וכיפיים

              אני מאושר, אבל אושר זה לא הכול
              אני מאושר, אבל מאושר ולא יותר

              בא בקלות, רץ בקלות
              עף לשמים בקלות, נעלם בקלות

              אני מאושר, אבל אושר זה לא הכול
              אני מאושר, אולי לא מאושר יותר

              אם אני יוציא אלבום, זה יהיה השיר הפותח...

              ת מנותק
              ת מנותק
              תמר מהמרכז
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר מהמרכז
              #212
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • צ ציפור שיר

                פוסט זה נמחק!

                הללויהה מנותק
                הללויהה מנותק
                הללויה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                #213
                פוסט זה נמחק!
                צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אינספריישןא מנותק
                  אינספריישןא מנותק
                  אינספריישן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #214

                  @ציפור-שיר @תמר-מהמרכז @הללויה אסור להגיב כאן או להחמיא.

                  אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • הללויהה הללויה

                    פוסט זה נמחק!

                    צ מנותק
                    צ מנותק
                    ציפור שיר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #215
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אינספריישןא מנותק
                      אינספריישןא מנותק
                      אינספריישן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #216
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • אינספריישןא אינספריישן

                        @ציפור-שיר @תמר-מהמרכז @הללויה אסור להגיב כאן או להחמיא.

                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #217

                        @אינספריישן אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                        @ציפור-שיר @תמר-מהמרכז @הללויה אסור להגיב כאן או להחמיא.

                        נכון!
                        בדיוק בשביל הטיפים/הערות/הארות נועד הנושא של טיפים לכתיבה.

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אינספריישןא מנותק
                          אינספריישןא מנותק
                          אינספריישן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #218
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'ית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                            #219

                            אני מאמינה שהרבה חוו את השיר הבא.
                            קחו לעצמכם את הרגע הזה שלא האמנתם בעצמכם...
                            או-
                            לחילופין יותר גרוע,את הרגע ההוא שהבנתם ששברו לכם את האמון, שמישו נתן לכם מילה והוא המיס אותה כלא כלום...שמישו אמר לכם שהוא ישמור אמונים, ובכל זאת- הוא שבר וניפץ את זה בקול רעש גדול..
                            מה ההרגשה שלכם?!
                            מקווה שלא ניתקלתם בזה. ו.. מי שכן-יוכל להזדהות עם השיר הבא.

                            תזכרו תמיד:

                            "אתם אף פעם לא יכולים לגרום לאותם אנשים לאהוב אתכם, לרצות אתכם או להאמין בכם-
                            אבל אתם יכולים להראות להם יום אחד מה הם הפסידו..."


                            משבר אמון / / /

                            זה כמו מבול שלא פוסק
                            ואיך שאני חלש מולו..
                            כמו זעם שבעוצמה פורק
                            את כל הרוע שבתוכו.

                            זה כמו לקבל סכינים בעיניים
                            כשהבנתי שהכל התנפץ
                            מעכל, יריתי לעצמי ברגליים
                            הנה..הר הגעש התפרץ...

                            כל ישותי תפסה סחרחורת
                            במת החיים הפכה למשחק
                            ראשי דופק בטני מתהפכת
                            קיבלתי ת'מכה לפנים, חזק!!

                            מנסה לאסוף ת'שברים
                            אומרים שאפשר לשחזר,
                            זה כמו לאמן ת'שרירים-
                            אחרי אימון כושל שקיצר...

                            כרגע הולך שבור מעייפות
                            מאתחל פעמיים ברציפות
                            גם בים יש ימים של גאות
                            העיקר היעד, המשמעות!!!

                            יום אחד הזמן ירפא את הכאב
                            אין צורך להבין כל דבר
                            אתה תלמד איך גלגל מסתובב
                            רק אחרי שזה ניגמר...

                            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            16
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              יוסף דוד חייבי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #220
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אילניתא מנותק
                                אילניתא מנותק
                                אילנית
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
                                #221

                                הקרדיט בשיר הזה הוא ל- @אייצ-ית !

                                עולם בלי אנשים

                                עולם ללא אנשים
                                עולם ללא רגשות וחושים
                                עולם ללא כאבים ומחושים
                                עולם מוזר
                                עולם מרשים

                                עולם של צמח, פרח ועלעל
                                עולם של חיפושית, ציפור וארנבת
                                עולם שרוח רגשות מרחפת מעל
                                ועולם בו אין יד, חמה לוטפת ואוהבת

                                כדור בו אין רדיפה מתמשכת של כבוד
                                גלגל בו אין צורך לרדוף אחר כסף, לעבוד

                                עולם שאין בו גאווה ותחרותיות
                                עולם ללא מצפון, צדק ומוסריות

                                עולם שמלא בטוב מתמשך
                                ועולם בלתי נסבל, נושך

                                עולם בו לא הייתה בחירה
                                בין אמת לשקר. בין טוב לרע

                                עולם שהוא אגדה
                                מציאות שהיא חידה

                                עולם בו לא יכלנו לבחור לחיות
                                עולם עם ובלי כל כך הרבה בעיות
                                עולם שאפשר רק לחלום בו להיות!

                                "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                #משפטשאהבתי.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • margalitM מנותק
                                  margalitM מנותק
                                  margalit
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #222

                                  אני לא דכאונית
                                  מבטיחה!!!
                                  פשוט המוזה לכתיבה מגיעה לי בעיקר כשקשה לי...


                                  יש זמנים בהם הכל נראה שחור
                                  מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
                                  הנפש נשאבת לתוך החור
                                  מתחילה לשאול למה כמה אם

                                  לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
                                  לפעמים אני קצת בוכה ונשברת
                                  מחפשת לכל דבר תשובה
                                  את הרע מתוך הטוב בוחרת

                                  אבל מישהו למעלה אוהב ושומר
                                  ברגעים כאלה לי הוא אומר
                                  בואי ילדתי עליך אשמור
                                  אם רק תחפשי תמצאי קרן אור

                                  כמו כל אדם גם לי יש נפילות
                                  בהם מתרחקת מאבא שלי
                                  שוכחת את כוחן של התפילות
                                  ומסתכלת רק על השלילי

                                  סולמות
                                  מגביהים את הקול שלך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • רבקהר מנותק
                                    רבקהר מנותק
                                    רבקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #223

                                    חברה שלי הפכה בימים האחרונים ליתומה. כך, ללא התראה מוקדמת.
                                    משפחה שלמה, קרסה. ילדים שהם עולם שלם, כל אחד לחודו - יתומים. מסתכלים להם בעיניים ובוכים.
                                    לא צריך מילים.

                                    לכן, במקום לדבר איתה... כתבתי בשמה. כתבתי מה שנראה שהיא מרגישה, ולמרות שהיא צוחקת ובא לה לבכות, מה שהיא כל כך רוצה לצעוק ולצרוח.

                                    תודו להשם, כל רגע, שיש לכם אבא. שיש לכם אמא.


                                    להבות הגעגוע


                                    הכל שחור, מרגישים אלחוש,
                                    הפחד מטפטף, נעלם היהלום.
                                    כבר כבה האור, הרגש כבוש,
                                    שכחנו לאנפף, בלהות של חלום.

                                    המסך אמנם ירד כך בדממה,
                                    אך בלב נטרקה הדלת בחזקה.
                                    הותרת אותנו ככה אבא, בשגגה,
                                    ניטל ממנו טעם, אהבה עשוקה.

                                    הקירות זועקים, בוכים הם גם, 
                                    חזור אלינו, שוב הרגע הבייתה.
                                    לא מבינים הקטנים, כן, כולם,
                                    שאין יותר בעל בית. אין אבא.

                                    אין עוד מי שיחמם,
                                    אין אותך, שתנחם.
                                    אין עוד מי שיחבק,
                                    אין אותך שתיאבק.

                                    נשארנו עם אמא, שבורה,
                                    כצל מהלכת על קצותיה.
                                    האדמה תחתינו רעועה,
                                    מביטה בכאב בסבל ילדיה.

                                    מדממים, בשקט בוכים.
                                    נהרות אף לא ישטפונו.
                                    קרועים לגזרים, הלומים,
                                    זהו, אבא. אתה לא איתנו.

                                    ונמשיך להתגעגע -
                                    אליך לקוות.
                                    לא נפסיק להשתגע -
                                    בים דמעות.

                                    רק דבר אחד, אבא.
                                    דבר אליו, אל המלך.
                                    בקש ממנו, אנא,
                                    שחרון אפו יהא לארך.

                                    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                    אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #224

                                      עולם מוזר
                                      קצת כואב קצת אכזר
                                      איה מין יקום
                                      אין לי מספיק מקום
                                      עכשיו כואב לי אני כאילו נעלם
                                      ואולי נכלם
                                      עומדת ותוהה
                                      מה ממני נדרש
                                      למה הכול חדש
                                      וקצת משובש
                                      לא מכירה את הדרך
                                      אין מפה שבילים
                                      אבוד בדרכים
                                      הירח נעלם
                                      הכוכבים מסתתרים
                                      איה היא דרך
                                      דרך הזהב
                                      הרי אני בת לאב
                                      אב אוהב כל יכול

                                      אז למה לא שואלת
                                      רק מאמינה
                                      מנסה לא לפחד יותר
                                      סומכת על כול יכול
                                      ולא על בשר ודם
                                      גם איש ואישה הנם אדם
                                      טועים לפעמים
                                      שוגים הרבה
                                      ואותנו מפילים לתהום

                                      הרבה מאבקים
                                      מלחמות ופחדים
                                      את הלב ממלאים
                                      חרדות חששות
                                      לחצים וקשיים
                                      אי אפשר לנוח
                                      להרגע קצת לחלום

                                      שירה מעומק הנשמה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • רבקהר רבקה

                                        חברה שלי הפכה בימים האחרונים ליתומה. כך, ללא התראה מוקדמת.
                                        משפחה שלמה, קרסה. ילדים שהם עולם שלם, כל אחד לחודו - יתומים. מסתכלים להם בעיניים ובוכים.
                                        לא צריך מילים.

                                        לכן, במקום לדבר איתה... כתבתי בשמה. כתבתי מה שנראה שהיא מרגישה, ולמרות שהיא צוחקת ובא לה לבכות, מה שהיא כל כך רוצה לצעוק ולצרוח.

                                        תודו להשם, כל רגע, שיש לכם אבא. שיש לכם אמא.


                                        להבות הגעגוע


                                        הכל שחור, מרגישים אלחוש,
                                        הפחד מטפטף, נעלם היהלום.
                                        כבר כבה האור, הרגש כבוש,
                                        שכחנו לאנפף, בלהות של חלום.

                                        המסך אמנם ירד כך בדממה,
                                        אך בלב נטרקה הדלת בחזקה.
                                        הותרת אותנו ככה אבא, בשגגה,
                                        ניטל ממנו טעם, אהבה עשוקה.

                                        הקירות זועקים, בוכים הם גם, 
                                        חזור אלינו, שוב הרגע הבייתה.
                                        לא מבינים הקטנים, כן, כולם,
                                        שאין יותר בעל בית. אין אבא.

                                        אין עוד מי שיחמם,
                                        אין אותך, שתנחם.
                                        אין עוד מי שיחבק,
                                        אין אותך שתיאבק.

                                        נשארנו עם אמא, שבורה,
                                        כצל מהלכת על קצותיה.
                                        האדמה תחתינו רעועה,
                                        מביטה בכאב בסבל ילדיה.

                                        מדממים, בשקט בוכים.
                                        נהרות אף לא ישטפונו.
                                        קרועים לגזרים, הלומים,
                                        זהו, אבא. אתה לא איתנו.

                                        ונמשיך להתגעגע -
                                        אליך לקוות.
                                        לא נפסיק להשתגע -
                                        בים דמעות.

                                        רק דבר אחד, אבא.
                                        דבר אליו, אל המלך.
                                        בקש ממנו, אנא,
                                        שחרון אפו יהא לארך.

                                        אילניתא מנותק
                                        אילניתא מנותק
                                        אילנית
                                        כתב מקצב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #225

                                        @רבקה יקרה!
                                        הצפת בי רגש חזק מאוד- כי.... גם לחברה מאוד טובה שלי זה קרה. באמצע הקורונה דידנו אליה כדי לנחם. אברך צעיר וכל כך בפתאומיות! אחרי חודשים של תפילות ברגע אחד- כבה. תם. נגמר.
                                        בעקבותייך ובעקבותייה נכתב השיר הבא .

                                        את לא רוצה לבית המיותם לחזור.
                                        נגיף קטן של רוע ואביך ברגע נעלם
                                        לעולם לא תמצא לך רפואה ומזור
                                        השתתק העולם, ננעל לך האולם

                                        בחולצה קרועה ובלב נשבר
                                        את מנסה לפלס לך דרך. מעבר
                                        לקום מההריסות. מממבצרך שקרס
                                        לנער הטיח, ולנקות רסיסים ודם שניגר

                                        מיטתו של האיש הטוב בחייך ריקה
                                        ואת רוצה רק לברוח, להמלט
                                        לזכרונות דמומים של חיוך את דבוקה
                                        מנסה בחוסר הצלחה להסיר בכי משתלט

                                        ורק בדבר אחד את מחזיקה, בטוחה
                                        בחיוכו היפייפה שם למעלה
                                        בתפילותיו שתשאי, שתאבקי על ברכה
                                        בריחוק בינכם הרב כל כך
                                        את- קטנה, לוחמת
                                        והוא שם ממעל- נשגב. נעלה.

                                        ולעולם אל תשכחו כמו שרבקה אמרה-
                                        הורים זה אוצר! בלום! אל תתחרטו אחר כך! אל תודו כשזה יהיה מאוחר מידי! תזכרו עכשיו!!!

                                        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                        #משפטשאהבתי.

                                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                          #226

                                          הריח הזה של הגשם שנותן תחושה של ריענון והתחדשות גרם לי ול@אינספריישן לרצות לכתוב שיר טיפה שמח ומשו מרענן והתוצאה לפניכם

                                          winter refresh
                                          I see the gray sky
                                          And lot of clouds
                                          Waiting with me
                                          To the rain
                                          The hot sun is gone
                                          No one can disturb me
                                          wake up with the winter
                                          again

                                          the rain drops that fall
                                          arranging me give me a feeling
                                          that everything free from
                                          the dust of my life

                                          I let the rain touch me
                                          peel layers from me
                                          A rainbow shines on me
                                          As I wanted to be

                                          Smell of cool air
                                          Urges me to move on
                                          Winter permeates me
                                          The summer fire is gone

                                          raindrops going down
                                          like clears everything
                                          even the thoughts
                                          and feeling inside

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול