דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילניתא מנותק
    אילניתא מנותק
    אילנית
    כתב מקצב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
    #221

    הקרדיט בשיר הזה הוא ל- @אייצ-ית !

    עולם בלי אנשים

    עולם ללא אנשים
    עולם ללא רגשות וחושים
    עולם ללא כאבים ומחושים
    עולם מוזר
    עולם מרשים

    עולם של צמח, פרח ועלעל
    עולם של חיפושית, ציפור וארנבת
    עולם שרוח רגשות מרחפת מעל
    ועולם בו אין יד, חמה לוטפת ואוהבת

    כדור בו אין רדיפה מתמשכת של כבוד
    גלגל בו אין צורך לרדוף אחר כסף, לעבוד

    עולם שאין בו גאווה ותחרותיות
    עולם ללא מצפון, צדק ומוסריות

    עולם שמלא בטוב מתמשך
    ועולם בלתי נסבל, נושך

    עולם בו לא הייתה בחירה
    בין אמת לשקר. בין טוב לרע

    עולם שהוא אגדה
    מציאות שהיא חידה

    עולם בו לא יכלנו לבחור לחיות
    עולם עם ובלי כל כך הרבה בעיות
    עולם שאפשר רק לחלום בו להיות!

    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
    #משפטשאהבתי.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #222

      אני לא דכאונית
      מבטיחה!!!
      פשוט המוזה לכתיבה מגיעה לי בעיקר כשקשה לי...


      יש זמנים בהם הכל נראה שחור
      מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
      הנפש נשאבת לתוך החור
      מתחילה לשאול למה כמה אם

      לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
      לפעמים אני קצת בוכה ונשברת
      מחפשת לכל דבר תשובה
      את הרע מתוך הטוב בוחרת

      אבל מישהו למעלה אוהב ושומר
      ברגעים כאלה לי הוא אומר
      בואי ילדתי עליך אשמור
      אם רק תחפשי תמצאי קרן אור

      כמו כל אדם גם לי יש נפילות
      בהם מתרחקת מאבא שלי
      שוכחת את כוחן של התפילות
      ומסתכלת רק על השלילי

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • רבקהר מנותק
        רבקהר מנותק
        רבקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #223

        חברה שלי הפכה בימים האחרונים ליתומה. כך, ללא התראה מוקדמת.
        משפחה שלמה, קרסה. ילדים שהם עולם שלם, כל אחד לחודו - יתומים. מסתכלים להם בעיניים ובוכים.
        לא צריך מילים.

        לכן, במקום לדבר איתה... כתבתי בשמה. כתבתי מה שנראה שהיא מרגישה, ולמרות שהיא צוחקת ובא לה לבכות, מה שהיא כל כך רוצה לצעוק ולצרוח.

        תודו להשם, כל רגע, שיש לכם אבא. שיש לכם אמא.


        להבות הגעגוע


        הכל שחור, מרגישים אלחוש,
        הפחד מטפטף, נעלם היהלום.
        כבר כבה האור, הרגש כבוש,
        שכחנו לאנפף, בלהות של חלום.

        המסך אמנם ירד כך בדממה,
        אך בלב נטרקה הדלת בחזקה.
        הותרת אותנו ככה אבא, בשגגה,
        ניטל ממנו טעם, אהבה עשוקה.

        הקירות זועקים, בוכים הם גם, 
        חזור אלינו, שוב הרגע הבייתה.
        לא מבינים הקטנים, כן, כולם,
        שאין יותר בעל בית. אין אבא.

        אין עוד מי שיחמם,
        אין אותך, שתנחם.
        אין עוד מי שיחבק,
        אין אותך שתיאבק.

        נשארנו עם אמא, שבורה,
        כצל מהלכת על קצותיה.
        האדמה תחתינו רעועה,
        מביטה בכאב בסבל ילדיה.

        מדממים, בשקט בוכים.
        נהרות אף לא ישטפונו.
        קרועים לגזרים, הלומים,
        זהו, אבא. אתה לא איתנו.

        ונמשיך להתגעגע -
        אליך לקוות.
        לא נפסיק להשתגע -
        בים דמעות.

        רק דבר אחד, אבא.
        דבר אליו, אל המלך.
        בקש ממנו, אנא,
        שחרון אפו יהא לארך.

        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

        אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #224

          עולם מוזר
          קצת כואב קצת אכזר
          איה מין יקום
          אין לי מספיק מקום
          עכשיו כואב לי אני כאילו נעלם
          ואולי נכלם
          עומדת ותוהה
          מה ממני נדרש
          למה הכול חדש
          וקצת משובש
          לא מכירה את הדרך
          אין מפה שבילים
          אבוד בדרכים
          הירח נעלם
          הכוכבים מסתתרים
          איה היא דרך
          דרך הזהב
          הרי אני בת לאב
          אב אוהב כל יכול

          אז למה לא שואלת
          רק מאמינה
          מנסה לא לפחד יותר
          סומכת על כול יכול
          ולא על בשר ודם
          גם איש ואישה הנם אדם
          טועים לפעמים
          שוגים הרבה
          ואותנו מפילים לתהום

          הרבה מאבקים
          מלחמות ופחדים
          את הלב ממלאים
          חרדות חששות
          לחצים וקשיים
          אי אפשר לנוח
          להרגע קצת לחלום

          שירה מעומק הנשמה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • רבקהר רבקה

            חברה שלי הפכה בימים האחרונים ליתומה. כך, ללא התראה מוקדמת.
            משפחה שלמה, קרסה. ילדים שהם עולם שלם, כל אחד לחודו - יתומים. מסתכלים להם בעיניים ובוכים.
            לא צריך מילים.

            לכן, במקום לדבר איתה... כתבתי בשמה. כתבתי מה שנראה שהיא מרגישה, ולמרות שהיא צוחקת ובא לה לבכות, מה שהיא כל כך רוצה לצעוק ולצרוח.

            תודו להשם, כל רגע, שיש לכם אבא. שיש לכם אמא.


            להבות הגעגוע


            הכל שחור, מרגישים אלחוש,
            הפחד מטפטף, נעלם היהלום.
            כבר כבה האור, הרגש כבוש,
            שכחנו לאנפף, בלהות של חלום.

            המסך אמנם ירד כך בדממה,
            אך בלב נטרקה הדלת בחזקה.
            הותרת אותנו ככה אבא, בשגגה,
            ניטל ממנו טעם, אהבה עשוקה.

            הקירות זועקים, בוכים הם גם, 
            חזור אלינו, שוב הרגע הבייתה.
            לא מבינים הקטנים, כן, כולם,
            שאין יותר בעל בית. אין אבא.

            אין עוד מי שיחמם,
            אין אותך, שתנחם.
            אין עוד מי שיחבק,
            אין אותך שתיאבק.

            נשארנו עם אמא, שבורה,
            כצל מהלכת על קצותיה.
            האדמה תחתינו רעועה,
            מביטה בכאב בסבל ילדיה.

            מדממים, בשקט בוכים.
            נהרות אף לא ישטפונו.
            קרועים לגזרים, הלומים,
            זהו, אבא. אתה לא איתנו.

            ונמשיך להתגעגע -
            אליך לקוות.
            לא נפסיק להשתגע -
            בים דמעות.

            רק דבר אחד, אבא.
            דבר אליו, אל המלך.
            בקש ממנו, אנא,
            שחרון אפו יהא לארך.

            אילניתא מנותק
            אילניתא מנותק
            אילנית
            כתב מקצב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #225

            @רבקה יקרה!
            הצפת בי רגש חזק מאוד- כי.... גם לחברה מאוד טובה שלי זה קרה. באמצע הקורונה דידנו אליה כדי לנחם. אברך צעיר וכל כך בפתאומיות! אחרי חודשים של תפילות ברגע אחד- כבה. תם. נגמר.
            בעקבותייך ובעקבותייה נכתב השיר הבא .

            את לא רוצה לבית המיותם לחזור.
            נגיף קטן של רוע ואביך ברגע נעלם
            לעולם לא תמצא לך רפואה ומזור
            השתתק העולם, ננעל לך האולם

            בחולצה קרועה ובלב נשבר
            את מנסה לפלס לך דרך. מעבר
            לקום מההריסות. מממבצרך שקרס
            לנער הטיח, ולנקות רסיסים ודם שניגר

            מיטתו של האיש הטוב בחייך ריקה
            ואת רוצה רק לברוח, להמלט
            לזכרונות דמומים של חיוך את דבוקה
            מנסה בחוסר הצלחה להסיר בכי משתלט

            ורק בדבר אחד את מחזיקה, בטוחה
            בחיוכו היפייפה שם למעלה
            בתפילותיו שתשאי, שתאבקי על ברכה
            בריחוק בינכם הרב כל כך
            את- קטנה, לוחמת
            והוא שם ממעל- נשגב. נעלה.

            ולעולם אל תשכחו כמו שרבקה אמרה-
            הורים זה אוצר! בלום! אל תתחרטו אחר כך! אל תודו כשזה יהיה מאוחר מידי! תזכרו עכשיו!!!

            "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
            #משפטשאהבתי.

            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
              #226

              הריח הזה של הגשם שנותן תחושה של ריענון והתחדשות גרם לי ול@אינספריישן לרצות לכתוב שיר טיפה שמח ומשו מרענן והתוצאה לפניכם

              winter refresh
              I see the gray sky
              And lot of clouds
              Waiting with me
              To the rain
              The hot sun is gone
              No one can disturb me
              wake up with the winter
              again

              the rain drops that fall
              arranging me give me a feeling
              that everything free from
              the dust of my life

              I let the rain touch me
              peel layers from me
              A rainbow shines on me
              As I wanted to be

              Smell of cool air
              Urges me to move on
              Winter permeates me
              The summer fire is gone

              raindrops going down
              like clears everything
              even the thoughts
              and feeling inside

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • טיטוט מנותק
                טיטוט מנותק
                טיטו
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #227

                אלוקים
                אני רוצה לאמר תודה
                על ההורים
                שדואגים לי שאדע
                שאוהבים
                אותי גם בנפילות
                ורק זוכרים
                את כל הטוב שבי
                קעקועים
                שנצרבו לי על הלב
                הכאבים
                והדמיון שלא עוזב
                את החיים
                אחרי הכל אני מבין
                אתה עושה
                רק את מה שטוב בשבילי

                תודה
                תודה על הכל
                על הרצון שבחיי אנלא אפול
                תודה
                תודה על אהבה
                כל החיים שלי רוצה רק לאמר תודה

                בזמנים
                שלי כל כך קשה
                כולם אומרים
                תדע אתה זוכה
                באנשים
                שרוצים לך לדאוג
                ועושים
                כל מה שאפשר בשבילך
                בשירים
                שכתבתי יש הכל
                הלחנים
                שעזרו לי לא ליפול
                החברים
                שהיו כאן לצידי
                אבל בסוף
                אחרי הכל הכל ממך

                תודה...

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                  #228

                  שיר שנכתב לאחר שיחה עם בחורה שירדה מהדרך, אולם רוצה כל כך לחזור, והצעד הזה גורם לה לקבל פיק ברכיים כיוון שהבושה כל כך גדולה, והפחד עוד יותר.

                  אז בואו נאחל לה את ההצלחה הגדולה ביותר, ושתזכה לשוב הבייתה.


                  לשוב הביתה, כי אין מקום אחר.


                  אמא, אבא, אתם שומעים?!
                  אני לוחשת בקול, דומעת.
                  מעבר לעיקול, חושך ופנסים,
                  הכל שם ריק, נשמתי יודעת.

                  יודעת -

                  שהיה לה מקום של כבוד,
                  אולם רק היה וכבר נטשתי.
                  אינני ילדה טובה עוד,
                  בית, חיי רוח. הכל עזבתי.

                  והיא רוכנת אליי, הנשמה, 
                  דמעותיה מתמזגות בשלי.
                  'חזרי הבייתה, יקרה'.
                  אם לא לשם, לאן תלכי?!

                  ואני לא עונה, היא צודקת.
                  ברחו כולם, במערכה בודדה.
                  חשבתי שאני אותם אוהבת,
                  כך, ברגע אחד האמת נחשפה.

                  לכן אני כאן, על אדמה רטובה,
                  כן, רק היא פתחה לי זרועותיה.
                  מעדיפה אני שתפתח פיה,
                  ותבלע אותי, יחד עם עלומיה.

                  אין לי לאן לחזור.
                  הכל סביב שחור.
                  באגדות ידלק האור,
                  ויגיע מלאך נאור.

                  אבל זה לא קרה, אני עוד פה.
                  החומה לא השתנתה, עובדה.
                  החריץ ההוא באדמה, גם לא,
                  שינה את צורתו העצובה.

                  מתביישת לעמוד מולך, אבא.
                  אז בבקשה דבר אליי.
                  עולם שקרן, אכזר. מדוע?!
                  משתוקקת כל כך לשוב לאהוביי.

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #229

                    יצא לי לדבר עם @אייצ-ית על כל מיני בחירות בחיים בדברים שלא תמיד תלויים בנו. לא תמיד אנחנו שמים את הזרקורים שלנו על הכיוון הנכון ולכן הספינה לפעמים טובעת אבל אל תשכחו שתמיד יש לנו את אבא שמחכה בםינה כדי לעזור לנו... כתבנו על זה שיר והתוצאה לפניכם.

                    בובה על חוט

                    אל תשכח שיש אלוקים
                    והוא אוהב אותך
                    ואם הוא לקח לך משו
                    כנראה שהוא לא היה שלך

                    אל תשכח שזה לא הכל בחיים
                    גם אם זה היה נראה לך
                    זה כן היה משו
                    אבל מעכשיו זה כבר לא בשבילך

                    אתה יכול להשבר
                    או לתת ללב לשוט
                    אתה יכול להשאר
                    כמו בובה קטנה על חוט
                    וזה יכאב
                    עד שכבר לא תאהב

                    אתה יכול לראות תמרורים
                    או כל רמזור אדום
                    שעוצר אותך
                    וגורם לך ברקס..

                    אתה יכול לראות ירוקים
                    ולעצור לפני תהום
                    שפעורה לפניך
                    ואתה על רפלקס...

                    אתה יכול להיזכר
                    במה שנלחש
                    אתה יכול לוותר
                    לדעת שאתה חלש
                    איך שהזמן לא שוכח...
                    ואתה מנסה להתגבר בכוח!!

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #230

                      לפעמים אני הולך ברחוב ורואה
                      איך החיים חולפים כל כך מהר
                      לא מספיק למצמץ
                      לא מפסיק להתאמץ
                      אבל אני לא יודע מה
                      איך החיים משתנים
                      היינו קטנים
                      גדלנו אנחנו גדולים
                      אבל הכול מסביב אותו דבר
                      השמש זורחת
                      החתולה צורחת
                      ואנחנו כאן
                      משתנים

                      שירה מעומק הנשמה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • הללויהה מנותק
                        הללויהה מנותק
                        הללויה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                        #231

                        בעזרת השם כמידי יום ראשון, שיר חדש:

                        גלשתי ביממות של מים ושל זמן / וטבעתי בתמונות שאין מילים לשמן / ראיתי את האופל מחייך בהנאה (אה-אה)
                        שחכתי את הסודות שהשקעתי בחיי / וראיתי חידות בשורשי מעמקיי / ונזכרתי שאין מחק על שניה של ראיה
                        פניתי להמשיך ואי אפשר להתנתק / וראיתי מה צריך כשרוצים להתעמק / והבנתי שקשור בי כלב שנושך (ועוד איך)
                        מילים לא יפתרו נזקים של מעשים / ושמים נשברו במקרים הכי קשים / מי יתקן בדמעות את המחשבות
                        רק אחד יכול

                        אני מאמין שיש לך את הכוח להושיע, להודיע, להעיף אותי החוצה מכאן
                        כולי מאמין ואני מוסר לך את הכוח, שאין, שכן, זה חסר ממני כך כך
                        מאמין....

                        שכחתי ממראות של עבדי האלוקים / וראיתי מה קורה כשמפילים את החוקים / קיוויתי שיהיה לי סוף (סוף סוף)
                        זכרתי הרגשות של לבבות רקים / והבנתי כמה רע ששמים רחוקים / התפללתי שיחשוף -
                        ראיתי מה עומד בבסיס מעמקים / איך הרוב טיפשות ורק מקצת הם צדיקים / רציתי שהגל יסחוף
                        אך בים שהתייבש החופים הם רק צוקים / ותהומות גלויים מריקנות הם צועקים / אם אין ים אין חוף
                        ועדיין אני יכול
                        לצעו-ק
                        אני מאמין שיש לך את הכוח להושיע, להודיע, להעיף אותי החוצה מכאן
                        כולי מאמין ואני מוסר לך את הכוח, שאין, שכן, זה חסר ממני כך כך
                        מאמין....
                        וחלומות של טעות, הם טעות והם שטות, הם לא מורים עלי דבר
                        והגלים שחזרו, הם לחשו ודברו, הם נתנו לי כל דבר
                        ולנצח -
                        אני מאמין - מאמין - מאמין

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • ח מנותק
                          ח מנותק
                          חובבת מוזיקה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #232

                          מצרפת שיר שלי, מקווה שתאהבו:

                          מחשבות,
                          בליל של מילים.
                          והעט זרוק על הרצפה,
                          המחברת נטושה.

                          מסך ירד על הנפש שלי.
                          מכסה את המילים,
                          מרוקן את המחשבות.
                          מייבש את נהר הרגשות.
                          והיד כבר לא ממלאת את הדף באותיות צפופות.

                          המחברת מונחת בצד.
                          עד שתשוב הרוח והמסך יעלה.

                          ויום אחד.
                          היד שוב תרוץ על הדף,
                          תמלא אותו באותיות.

                          יום אחד,
                          האצבעות ירוצו על המקלדת,
                          ימלאו את המסך התווים צפופים.

                          יום אחד המסך יעלה,
                          והמנגינה תעטוף אותי,
                          תשבה בקסמיה את המילים,
                          תשפוך לדפים.

                          יום אחד...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • אינספריישןא מנותק
                            אינספריישןא מנותק
                            אינספריישן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #233
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #234

                              היינו ילדים
                              גדלנו השתננו
                              אבל התמימות
                              מה תהיה איתה?
                              התחספסה
                              האמון באחרים
                              כבר לא מה שהיה
                              איבדנו את התום
                              את הזוך
                              לא מה שהיינו
                              כמעט לא מזהים את עצמנו
                              לקחנו את החיים ברצינות
                              כבר לא מתבדחים
                              צריך לקחת ת'מושכות
                              לדהור קדימה
                              היום אנחנו ילדים
                              גדולים מהחיים
                              אבל תמיד ישאר
                              האור הזה
                              בעינים
                              שלא יכבה
                              שישאר ככה
                              שלא נשכח איך היינו
                              את משחקי הילדות
                              את הדרך שעשינו
                              מאיכן באנו

                              שירה מעומק הנשמה

                              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • אינספריישןא מנותק
                                אינספריישןא מנותק
                                אינספריישן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #235
                                פוסט זה נמחק!
                                מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • אייצ'יתא אייצ'ית

                                  נושא זה נסיוני- ובאישור ההנהלה. אנא שימרו על הכללים- על מנת שלא ימחק...

                                  עקב פתיחת הנושא "שירים לכתיבה וקריאה"-
                                  ששם יש נטו שירים ותו לא!
                                  כאן-

                                  • תוכלו לשאול ולקבל הצעות ייעול לכתיבה שלכם.
                                  • תעלו טיפים לכתיבה משופרת ורהוטה.
                                  • תתנו פידבק לכותבים מתחילים-וכן לוותיקים שביננו...

                                  זיכרו-

                                  לשמור על שיח מכבד!!
                                  אין לדון על הנושאים שנכתבו עליהם השירים- אלא על סגנון וצורת הכתיבה!!
                                  הגיבו עניני ומועיל!!
                                  ככל שנשמור על הנושא יעיל- הוא לא יספים , לא ימחק ולא ינעל!!

                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #236
                                                                                  החד פעמי
                                  

                                  זהו שיר חד פעמי
                                  לחיזוק רב פעמי
                                  בעקבות גזרת החד פעמי

                                  בעקבתא דמשיחא היוקר יאמיר
                                  יעלו המיסים יעלה המחיר
                                  אפילו על כלים חד פעמים
                                  יגזרו הגזרות ללא רחמים
                                  עד כאן המשל
                                  וזהו הנמשל
                                  בזמננו זמן שהנסיונות כה קשים
                                  כל מעשינו אפילו הקטנים
                                  שנראים בענינו כלא חשובים
                                  מאלפי זהב וכסף הרבה הם שוים

                                  מישימ מוכשרת עלמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  7
                                  • אינספריישןא אינספריישן

                                    פוסט זה נמחק!

                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת על
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #237

                                    @אינספריישן
                                    תגובות
                                    בנ"א כותב תגובה
                                    זה מתפזר בערבה
                                    אף אחד לא מעריך
                                    אפילו לייק כמו שצריך.

                                    מה יבקש ומה ידרוש
                                    כותב השיר - מי בראש
                                    ישמח ויהנה מיגיע כפיו
                                    יודה לד על כשרונו בחסדיו

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • אינספריישןא אינספריישן

                                      פוסט זה נמחק!

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אשת חיל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #238
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צורצ צור

                                        לאור בקשות רבות של החברים לפתוח כאן את השרשור ולאחר התייעצות עם גורמים בפיקוח ובהנהלה הוחלט כי

                                        אני אפתח לניסיון של שבוע ובכפוף לתקנון

                                        כללי השרשור

                                        • ניתן לפרסם כאן רק שירים ותגובות ענייניות בלבד (אין להחמיא)
                                        • אין לפרסם שום פוסט שהוא לא שיר (כולל לא עצות לכתיבה)
                                          הכללים כאן יתעדכנו וחובה לעקוב אחריהם אי ציות לכללים יגרור מחיקת פוסט ואף להרחקה
                                        סודי ביותרס מנותק
                                        סודי ביותרס מנותק
                                        סודי ביותר
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #239

                                        @צור אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                        לאור בקשות רבות של החברים לפתוח כאן את השרשור ולאחר התייעצות עם גורמים בפיקוח ובהנהלה הוחלט כי

                                        אני אפתח לניסיון של שבוע ובכפוף לתקנון

                                        כללי השרשור

                                        • ניתן לפרסם כאן רק שירים ותגובות ענייניות בלבד (אין להחמיא)
                                        • אין לפרסם שום פוסט שהוא לא שיר (כולל לא עצות לכתיבה)
                                          הכללים כאן יתעדכנו וחובה לעקוב אחריהם אי ציות לכללים יגרור מחיקת פוסט ואף להרחקה

                                        "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אינספריישןא מנותק
                                          אינספריישןא מנותק
                                          אינספריישן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #240
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול