דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 806.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שמחה הגיטריסט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #306

    מוקדש לאלה שהשנה שלהם טובה במיוחד😋😋😉😉👍

    הלילה שלי ארוך
    הלילה שלי יפה
    גם אם לפני זה שתיתי כוס קפה

    אומר קריאת שמע,
    ונופל על המיטה
    עניים אני עוצם
    והנה עלטה

    בחלום אלי מגיע זקן ולי מודיע
    קום עכשיו מהמיטה
    ותעיף את השמיכה
    התעורר לשחרית
    פן אקדים ת'אחרית

    אמרתי לו ששששששש
    עוד לא הגיע אפילו הנץ
    לך למיטה ואל תחנטרש

    את השמיכה שלי הוא שלף
    והשכל שלי קלט
    זה לא חלום זה מציאות
    וואי וואי איזו טעות
    המשגיח בי צופה בא לשפוך עלי קפה
    אני כולי לחוץ והחלום נגמר בפיצוץ
    כולי מבהלה שברתי לי ת'מנורה

    לילה טוב!!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    16
    • פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #307

      יש כאן כל כך הרבה שירים מרגשים
      על ניסיונות נפילות ומשברים
      אם הצלחתם לקום אתם ממש גיבורים
      מקווה שאת עצמכם אתם מעריכים
      לא הרבה היו נשארים שפויים בכאלה מצבים
      אז תגידו תודה רבה לאלוקים
      תספרו את הניסים תעלו גם שירים
      איך יצאתם מהרגעי הקשים
      על האנשים הטובים שבצדי הדרך עומדים
      בהצלחה

      נוי3209נ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
      4
      • פודרה 0פ פודרה 0

        יש כאן כל כך הרבה שירים מרגשים
        על ניסיונות נפילות ומשברים
        אם הצלחתם לקום אתם ממש גיבורים
        מקווה שאת עצמכם אתם מעריכים
        לא הרבה היו נשארים שפויים בכאלה מצבים
        אז תגידו תודה רבה לאלוקים
        תספרו את הניסים תעלו גם שירים
        איך יצאתם מהרגעי הקשים
        על האנשים הטובים שבצדי הדרך עומדים
        בהצלחה

        נוי3209נ מנותק
        נוי3209נ מנותק
        נוי3209
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #308
        פוסט זה נמחק!
        אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נוי3209נ נוי3209

          פוסט זה נמחק!

          אילניתא מנותק
          אילניתא מנותק
          אילנית
          כתב מקצב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
          #309
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #310
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פודרה 0פ פודרה 0

              יש כאן כל כך הרבה שירים מרגשים
              על ניסיונות נפילות ומשברים
              אם הצלחתם לקום אתם ממש גיבורים
              מקווה שאת עצמכם אתם מעריכים
              לא הרבה היו נשארים שפויים בכאלה מצבים
              אז תגידו תודה רבה לאלוקים
              תספרו את הניסים תעלו גם שירים
              איך יצאתם מהרגעי הקשים
              על האנשים הטובים שבצדי הדרך עומדים
              בהצלחה

              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'ית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #311

              @פודרה-0
              שים לב שלא כל שיר מתאים לפורום!!
              עד עכשיו נשמרה כאן הרמה הגבוהה בכתיבה!!
              אל תורידו אותה...
              גם אם זה חרוזים, לא אומר שכל דבר ראוי לפרסם.
              לטובתנו, שלא ינעל הנושא.
              להזכירכם.. זה כבר קרה...

              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

              מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #312

                נזכר בתקופות הקשות
                בהם לא היה לי טעם לחיות
                כל כך הרבה כאב כל כך הרבה כישלונות
                אז למה לי שוב לנסות

                ואז עולות התובנות
                ההצלחות מגיעות דווקא אחרי כישלונות
                בשביל להצליח צריך להזיע
                זאת אני לא יודע

                כולם מסביבי מצליחים
                יושבים מול הסטנדר לומדים
                מוקפים חברים נהנים צוחקים
                רק אני עומד לבד מהצד מביט בחברים

                ואז מגיעה ההבנה
                מה אתה מסתכל על כולם בקנאה
                שמח בחלקך בטוח גם בך יש מעלה
                ואולי [בטוח]בכלל החברים בך מקנאים
                על הכישרון ועל זה שאתה מפרגן לכל החברים

                אבל לך זאת הם לא אומרים
                כי לאנשים קשה לחיות בחברת ממורמרים
                אז תפסיק להתלונן לא רק אתה כולנו מתמודדים
                לכל אחד תיקים אחרים פתוחים
                תראה פתאום החיים לך מחייכים

                נזכר בימים הרעים
                בהם היחסים עם ההורים
                בלשון המעטה לא היו מעולים
                הערות צעקות וויכוחים
                החיים אז בבית לא היו מעולים

                ועד שלפתע עלה הרעיון
                אני לא מושלם זה נכון
                אבל רוצה שיסתכלו על הטוב שבי
                אולי ההורים שלי חושבים כמוני

                הם לא מלאכים לפעמים גם טועים
                שאסלח שאסתכל על הוטב הם מצפים...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #313

                  בהשראת השירים על השינה שמתמהמהת

                  לכל אלו שמתקשים לישון
                  או שסתם נודדת שנתם
                  במקום לספור כבשים
                  או להתהפך מצד לצד
                  כדי לקרא פעם נוספת קריאת שמע
                  יכול לעזור לכל אחד.
                  אבל לפעמים נחמד להיות לבד ביקום שחור
                  בשקט וכשהילדים ישנים
                  ולא עובדים
                  ואין טלפונים
                  ולא ממהרים
                  ואפשר להוריד הילוך
                  אבל בבוקר
                  כשמתחילה חגיגת פיהוקים
                  מתחת למסכה
                  זה קצת מביך
                  כי רואים לי על העניים
                  שאני עייפה מליל נדודים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #314

                    שיר זה נכתב בהשראת אחד מהשירים שקראתי פו
                    בס"ד
                    "העבר והמחר"

                    "נשארתי עלה בין שמיים וארץ
                    תלוי לחסדי הרוח
                    אם אגדל או אהיה לעלה נושר
                    ההחלטה כבר לא בידי"

                    ההחלטה היא בידך אם להישאר בעבר
                    או להביט אל העתיד אל המחר
                    האם לשכוח ולסלוח
                    או מעצמך אל הלא נודע לברוח

                    בידך האפשרות לשוב להתחבר אל עצמך
                    מבלי להתחשב בדעת הסביבה
                    להיות לעשות למלא את העולם בתקוה
                    שהנה מגיעה תקופה יפה

                    הייאוש והעצבות עצת היצר
                    שרוצה אותך שלצידו תישאר
                    אז תראה לו שאתה לא מותר
                    שימצא לו מישהו אחר...
                    בהצלחה ...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת על
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                      #315

                      כבר סוף החנוכה
                      ות'עיקר שכחנו...

                      להודות על כל ענין וענין,
                      גם כאשר זה לא מתוכנן.
                      על בריאות, על משפחה,
                      על חברים ועל שמחה.
                      על פרנסה, על אהבה,
                      על יופי וגם על תקווה.

                      על נשימה ונשימה, על דופק שבלב.
                      וגם אם מרגישים כואב,
                      זה רק כי ד' הוא אוהב.

                      נ.ב. ההשראה באה לי מהרצאה ששמעתי על הכוח האדיר של ההודאה אז תנצלו את הימים האחרונים של חנוכה, וגם לאחמ"כ.. כדי להודות ובעז"ה נראה עוד ישועות. 👍👍👍

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #316
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #317

                          זהו לא עוד אוסף של שירים
                          אוסף של אותיות
                          שלמילים מצטרפים
                          משפטים שמתחרזים
                          אלו שירים שמספרים
                          סיפור של חיים
                          של ימים יפים
                          של ימים מורכבים
                          מימים של חושך וימים של אור
                          של התמודדות
                          של נפילות של קשיים
                          וגם של הצלחות
                          שירים שמעברים מסרים
                          של חיזוק של תקוה של אמונה
                          אם כן תעבירו מקווה שהועלתי לכם
                          הלאה לחברכם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            מצט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מצט
                            #318

                            זה שיר מהה ישן.. יצא מהארכיון(חלק מכירים אותו נראה לי)
                            יש בו כמה חרוזים שלא מסתדרים...

                            איפה העולם
                            הוא רק הולך ונעלם
                            אולי הוא בכלל לא קיים
                            אין עליו כבר בני אדם

                            צועקים על שחיתות
                            אולי בקטע של נשיאות
                            לאף אחד אין נאמנות
                            כי כבר הלכה הסבלנות

                            עומס בכבישים
                            כולם פה צופרים
                            ואת אף אחד לא סופרים
                            כבר איבדו פה ת'בלמים

                            ואם מספרים בדיחות
                            הם בשלב שהם רק נחמדות
                            וגם אם יש בסוף בדרן
                            גם הוא בסוף ניטחן

                            הנולד עם כישרון
                            את עצמו ינפח כבלון
                            הנולד רגיל
                            חושב שהוא מגעיל..(סליחה)

                            את הכל לוקחים בעול
                            על כולם רוצים ליפול
                            ואת הכל רוצים ליטול
                            חושבים שזה משחק מנופול

                            אם אחד רוצה לעלות
                            הוא חייב את הרשתות
                            ולשלם און תועפות
                            וזה רק לפרסומות
                            ובסוף יצטרך גם תרופות
                            ולא חסר דוגמאות

                            היוצא לעבוד
                            אומרים שבך נמרוד
                            אבל הוא ר' היד
                            שלפרנסתו מתמיד
                            ובסוף אם הלך לו נהפך לנגיד

                            כל איזה דעתן
                            רוצה להיות שדרן
                            כל איזה מתלהב
                            נהיה פתאום סלב

                            ושהגיעה הקורונה
                            חשבו שהיא תעצור אותנו מלרדת
                            בסוף היא לקחה אותנו הלאה
                            והעולם נהיה מקלדת

                            מהצד זה נראה מצחיק
                            כי העולם זז בצ'יק
                            אבל בפנים זה מאוד מציק
                            שעד היכן הלך הבנאדיק
                            אבל אולי מספיק....

                            אז די על התלונות
                            שזה מה שצריך להיות
                            וגם אם יש קצת בעיות
                            או לא עלינו יש צרות
                            צריך לזכור שהכל זה תאטרון בובות

                            אז נחזור אל התמימות
                            וגם אם יש בזה צביעות
                            אז יאלה מה ההתלבטות
                            כי העיקר שתהיה מבסוט....

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • הללויהה מנותק
                              הללויהה מנותק
                              הללויה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                              #319

                              יום ראשון, שיר חדש... שונה מהרגיל, מעניין מה דעתכם.
                              https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94/392
                              אתה שמעריב ערבים בחכמה
                              שערים של תבונה בדרך של הלילה
                              משנה עיתים מסערה לדממה
                              ומדליק את הכוכבים אם לא די לה

                              הוא גולל חושך מפני אור
                              וגם את האור מפני החושך
                              בכאב הוא מזכיר שצריך לחזור
                              מה זה לצעוד ומה להימשך

                              ומעבר לכל האהבות הזמניות - אהבת אותנו אהבת עולם
                              ובאלף צללים של מלכויות - אתה עמדת מול כולם
                              ואני כשאשכב וכשאקום - בתורתך אני הוגה ושח
                              וקבוע בעצמות היקום - מפי זרעו לא תשכח

                              גם ביער שורץ נחשים
                              הליכה על חוט של רשת
                              הגמרא לי שלהבת אישים
                              אורותיה גוונים כקשת

                              כשנטיתי לדרך אחרת
                              זה טעות והיא תמידית
                              כשהבטתי לאישה הבוערת
                              הלטתי פני בטלית

                              ומעבר לכל האהבות הזמניות - אהבת אותנו אהבת עולם
                              ובאלף צללים של מלכויות - אתה עמדת מול כולם
                              ואני כשאשכב וכשאקום - בתורתך אני הוגה ושח
                              וקבוע בעצמות היקום - מפי זרעו לא תשכח

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #320

                                בס"ד

                                "ישיבות ומותגים פעם והיום"
                                מורינו המשגיח שליט"א
                                ברצוני לשאול שאלה
                                תמיד דברתם איתנו על מותגים
                                שמי שמשקיע בחיצוניות
                                כנראה שאין לו מה למכור
                                הוא ריק מתוכן בפנימיות

                                אז איך זה שעולם הישיבות
                                נהפך לעולם של מותגים והשואות?

                                פעם בשביל בחור ישיבה להקראות
                                היו צריכים לשב ללמוד עוד ועוד
                                והיום? מספיק להיות רשום באחד השיבות הנחשבות

                                פעם בחור טוב היה
                                מי שיושב ולומד בהתמדה
                                שקוע בעולמה של תורה
                                מתהלך בד' אמות של הלכה
                                והיום? הוא צו"ל בזילזול היה נקרא

                                פעם בחור טוב היה
                                מי שטוב ליבו מאיר את כל הסביבה
                                יודע לומר לכל אחד מילה טובה
                                לא משנה גיל לא משנה השנה
                                והיום? זה כבר לא מכובד

                                פעם ישיבה היו בוחרים
                                לפי המקום שבו מתעלים
                                בתורה ויראת שמיים מתגדלים
                                והיום? נכנסו שיקולים זרים
                                יח"צ פרסום ורשמים ...

                                פעם בחורים היו נמדדים
                                לפי הרצון ההשתדלות והמאמצים
                                אם את כל הכוחות היו מנצלים
                                [ובאמת יצאו מהם גדולים]
                                והיום? הכל לפי הנראות והתוצאות המידתיות
                                לא מוכנים להשקיע לא מוכנים לחכות

                                אמנם בזמנינו היום מוכרחים את זאת
                                אבל חייבים לדעת זאת ירידת הדורות...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'ית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #321

                                  מכירים ת'תחושה הזאת שיש לכם משו שחשוב מאוד עבורכם וכל התגובות מהסביבה כל כך יבשות!!
                                  שציפיתם ליחס אחר וקיבלתם את ההפך הגמור לפנים!!
                                  אני מאמינה שקרה לכם...
                                  אני אישית לקחתי את זה לכיוון אחד בשיר, אבל קחו את זה כל אחד למקום שלו...


                                  בקליל...}

                                  ימים שלמים מול מחברת
                                  ממלא, כותב חיי הם סרט
                                  כן...התחושה שם כואבת
                                  זה לא נגמר בדף ושקט---

                                  חשבתי לגמור את הפרק
                                  המון שנים לא מספיק?
                                  זה כמו לאכול את הירק
                                  בוסרי, לא בשל ומזיק

                                  דמעה על הדף זולגת
                                  כן...היום יש לי יומולדת
                                  היום עף בלי מזכרת
                                  ובתוכי סירנות של ניידת

                                  אז רק רציתי אולי לידע
                                  שזה לא סתם תאריך
                                  שגם לי לפעמים מגיע
                                  יחס וחיבוק מעריך

                                  נו אז מה אם עברתי
                                  ת'גיל של המסיבות
                                  בלב עדין נשארתי
                                  אותו ילד חלומות...

                                  אל תחשבו אפילו לרגע
                                  שאם אני צוחק אני שמח
                                  אל תנסו אותי לשגע
                                  אני זוכר הכל ולא שוכח!!

                                  זה אמור להיות יום אחר
                                  כזה מהנה,משחרר וקליל
                                  כנראה לעולם אשאר
                                  אותו ילד שקל להכליל...

                                  רק תזכרו...

                                  כמה טעויות פיזרתם ושכחתם לאסוף
                                  כי כנראה ש'הַפֵּי אֵנְד' לא יהיה הסוף...

                                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  20
                                  • שירליש מנותק
                                    שירליש מנותק
                                    שירלי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #322

                                    תגיד אתה,
                                    לא בא לך לפעמים
                                    לצרוח עד כדי כאבים?
                                    לא בא לך לפעמים
                                    לפרק מישהו לפרקים?
                                    מה עושים בכאלו מצבים?
                                    מה עושים כשאין כבר עצבים?
                                    פעם תהיתי
                                    תשובות חיפשתי
                                    והיום כבר הבנתי
                                    יש בורא לעולם
                                    שאוהב אותי יותר מכולם
                                    אני הבת האהובה שלו
                                    וכשכואב לי כואב גם לו
                                    וגם אם ביום בהיר
                                    פתאום מגיע רעם
                                    יהיה לי ברור ונהיר:
                                    גם לקושי הזה יש טעם!

                                    הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                                    זה - להמשיך לישון...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    17
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                      #323
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מיתרמ מנותק
                                        מיתרמ מנותק
                                        מיתר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #324

                                        תמיד שאני להתמלאות
                                        אני מרגיש את כל הריק
                                        ותמיד שאני רוצה לעלות
                                        אני נופל ומתרסק
                                        תמיד שאני רוצה לגלות
                                        אני הולך ומתרחק
                                        ותמיד שאני רוצה להשתנות
                                        פתאום הכל חורק

                                        תמיד שאני רוצה להתקדם
                                        אני מרגיש שאני הולך לאחור
                                        ותמיד שאני רוצה ליהיות שלם
                                        גדל לו החור
                                        תמיד שאני רוצה לפנות להשם
                                        אני מרגיש שחוצץ מסך שחור
                                        ותמיד אני מתרשם
                                        אבל לא מצליח בטוב לבחור

                                        אז אם תמיד זה קורה
                                        אז כנראה שזה רצון הבורא
                                        כי אדם לעמל יולד
                                        רק אם תתמיד אתה תגיע ליעד

                                        פשוט, אבל נראה לי מז’ה נכון

                                        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        16
                                        • ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #325

                                          נגמרו הנרות
                                          טמנו את החנוכיות
                                          אין על הניסים והלל
                                          עבר חנוכה
                                          ואנחנו לקראת חורף ארוך
                                          אפרורי ומעוננן
                                          איך נדע לשמור על רעננות
                                          ועל התרגשות ללא חג בפתח?
                                          איך נוכל לא לשכוח
                                          להנות ולשמוח
                                          לא לשקוע בדכאון ומרה שחורה
                                          גם בתוך השגרה?
                                          אולי אם נדע
                                          לחיות בהווה
                                          ולזכור את העבר
                                          ולהביט לעתיד
                                          ונזכור שתמיד
                                          יש למעלה את ה' ששומר ומשגיח
                                          ומנהל לנו את החיים
                                          ומכין לנו חיים טובים בין החגים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4
                                          • רבקהר רבקה התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול