דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 806.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מצט

    אז הנה עוד שיר(...)שכתבתי מזמן חלק ראו אותו כבר בהמנגן(אגב הוא מוצע למכירה...😂 )
    קרדיט ל @אייצ-ית ...
    נכתב על הקושי לקום בבוקר לתפילה אני בטוח שכמעט כולם מזדהים עם זה.

    הנה הבוקר עלה
    ושם כבר התחילו תתפילה
    ואני עדיין באמצע השינה
    מתקרבל בתוך השמיכה
    אח...כמה קשה לצאת מהמיטה

    השעון על מצב נודניק
    והמעויירער אותי מנענע
    אבל גם זה לא מספיק
    כי היצר אותי חזק מונע
    אז על תחפור לי שאני שבבניק
    כי אתה לא יודע לאן זה יגיע

    וגם אם אני מצליח להתעורר
    בתוך הלב שלי אני אומר
    באסה הגיע כבר הבוקר
    ולכרית עוד פעם חוזר

    בסוף מחליט לקום
    אבל מרגיש עדיין רדום
    חבל שא"א להתפלל בזום
    וחושב-עוד בוקר שלא הולך כלום
    היצר כל פעם עם מהלך יזום
    יאלה די המצב הגום

    אז תן לי הדרכה
    וגם אולי איזה שיטה
    רוצה לקיים את ההלכה הראשונה
    חייב לבנות תעצמי גם אם הדרך קשה
    וגם אם הגעתי אחרי קדושה
    שכבר אבדתי בזה את הבושה
    קבל נא את תפילתי בבקשה
    כי רק אתה יודע שזה מלחמת התשה

    וואלה זה מזה לא מסודר...

    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #300

    @מצט אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

    ושם כבר התחילו תתפילה
    ואני עדיין באמצע השינה
    מתקרבל בתוך השמיכה
    אח...כמה קשה לצאת מהמיטה
    השעון על מצב נודניק
    והמעויירער אותי מנענע
    אבל גם זה לא מספיק
    כי היצר אותי חזק מונע
    אז על תחפור לי שאני שבבניק
    כי אתה לא יודע לאן זה יגיע
    וגם אם אני מצליח להתעורר
    בתוך הלב שלי אני אומר
    באסה הגיע כבר הבוקר
    ולכרית עוד פעם חוזר
    בסוף מחליט לקום
    אבל מרגיש עדיין רדום
    חבל שא"א להתפלל בזום
    וחושב-עוד בוקר שלא הולך כלום
    היצר כל פעם עם מהלך יזום
    יאלה די המצב הגום
    אז תן לי הדרכה
    וגם אולי איזה שיטה
    רוצה לקיים את ההלכה הראשונה
    חייב לבנות תעצמי גם אם הדרך קשה
    וגם אם הגעתי אחרי קדושה
    שכבר אבדתי בזה את הבושה
    קבל נא את תפילתי בבקשה
    כי רק אתה יודע שזה מלחמת התשה
    וואלה זה מזה לא מסודר...

    בס"ד
    יום ג' לסדר לך לך, אור לז' חשון

    "בוקר טוב"

    סגולה נפלאה
    להשכמת הבוקר ללא תקלה
    לומר לפני השינה בזה הלשון
    אני הולך עכשיו לישון
    מחזיר לך את נשמתי
    כדי לעבוד אותך מחר בכל כוחי
    אנא הער אותי מחר
    בשעה: _______
    לא מוקדם ולא מאוחר
    "יהודים קומו לעבודת הבורא"

    מוקדש ל....

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • ש שמחה הגיטריסט

      השני הוא 0
      כמובן רק לצורך הענין [לא להיפגע😋😋😋😉😉]
      זה באמת לא אמור לעניין אותך אבל זה כיף לכתוב שירים
      בא לי לפעמים
      שירד עלי גשם
      בא לי לפעמים
      שירד ממני עצב
      שארגיש כמו איזה ילד
      לצחוק כמו ילדים שעושים שטויות בגשם
      בא לי לפמים
      לחיות את החיים כמו אחד שמכוסה בכסף
      בא לי לפעמים
      לעשות דברים שלא מתאימים לנפש
      בא לי לפעמים
      לאכול מאכלי שמשמינים בקצב
      אבל בסוף כל הימים
      אני כמו גדול מבין
      שטוב לי עם עצמי
      אני עצמי מלך
      והשני הוא 0

      ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #301

      @שמחה-הגיטריסט התחשק לי להוסיף בית לשיר שלך אם תרשה לי.

      בא לי לקפוץ בשלוליות
      ולאסוף חילזונות
      כמו שעשיתי פעם
      כשחזרתי מהגן
      מה זה משנה אם עברתי את הגיל
      ואולי ישלחו אותי לאשפוז
      בא לי לעשות לי כיף
      בלי להתבייש👻

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת על
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
        #302

        שוב

        שוב שוב שוב שוב
        שוב שוב שוב שוב
        קיוויתי.
        שוב שוב שוב שוב
        שוב שוב שוב שוב
        רציתי.
        שוב שוב שוב שוב
        שוב שוב שוב שוב
        חשבתי.
        שוב שוב שוב שוב
        שוב שוב שוב שוב
        התבדיתי.

        לא רוצה שוב,
        לא רוצה להיות עצוב,
        לא רוצה משברים,
        ולא רוצה אתגרים.

        רוצה רק שתדאג לי,
        תאסוף ת'דמעות בכלי.
        ברחמייך תחוס עליי,
        ותאמר דיי למכאוביי.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • זברהז מנותק
          זברהז מנותק
          זברה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
          #303

          לכל האלה שאוהבים ת'לילה...
          והשינה מהם והלאה--


          למה בלילה, זמן כה יפה,
          כולם ישנים?
          וביום- בין פיהוק לקפה,
          כולם עסוקים.

          שהכל שחור, בלילות הארוכים,
          צופים על הירח והכוכבים,
          שומעים את יללות התנים,
          וב 4 את ציוץ הציפורים.

          כל ההשראות באות בלילה,
          והעייפות שביום היתה- פרחה לה.
          גם אם אנסה להרדם לא אצליח,
          כל המחשבות חוגגות במוח.

          אוהבת ת'שקט, ת'חושך, ת'לבד.
          להרגיש איך מרוץ החיים אבד.
          לשבת סתם ככה בלי כלום לעשות,
          ואם היה אפשר לנגן מנגינות מרגיעות.

          בחורף לראות את הגשם רוקד,
          ובקיץ- להנות מאוויר בלי החום היוקד.
          לראות ת'שמים לאט מתבהרים,
          כשהרחוב מתחיל להתמלא אנשים.

          ואז באמצע היום, כשכולם עובדים,
          אני עסוקה בלספור פיהוקים...
          לקצת שינה מייחלת,
          אבל תמיד חוזר על עצמו אותו סרט---

          אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
          אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • טיטוט טיטו

            לא חשבתי על כלום
            החלטתי רק לעזוב ולקום
            לא משנה לאן העיקר ללכת
            עפתי כמו העלים בשלכת
            סך הכל רציתי לחיות
            נמאס לספק את הציפיות
            למה לשתוק לסבול בשקט
            רואה את את האישיות שלי נשפכת
            חושב על עצמי
            אל תשאל אותי מי
            בחר בשבילי
            עתיד שלא כמוני
            שחור ולבן
            בורח מכאן
            תבינו בחיים שלי יש שוני

            היי זה אני כן ההוא שחשבתם שהוא פריקי
            במקום לנסות להבין ולמצוא לי מקום בו אהיה אני
            כן זה אני ההוא שדפקתם עליי סטיגמות
            הורדת אותי גרמתם להיות אחד שלא מוצא טעם לחיות

            הלב שלי נקרע ממלחמות
            מרוב בכי נגמרו לי הדמעות
            מיליארדי אנשיםואני לבד
            התרגלתי כבר להיות הילד שאבד
            מחפש את האור
            שימלא בי את החור
            בתוך השחור שנהיה מחיי
            אבל זה נגמר
            מה שהיה בעבר
            זורק כל דבר
            שמפריע לי מעליי

            זה שיר שכתבתי בתקופה דיי קשה אבל הרמתי את עצמי מתוך זה פשוט ישבתי לכתוב וזה מה שיצא בלי תיקונים בלי כלום

            פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #304

            @טיטו
            בן יקר ואהוב
            רצינו שתדע אותך לא שכחנו
            תמיד אותך אהבנו
            גם אם במילים או בחיבוק לא ביטאנו
            פשוט לא הצלחנו
            גם אנחנו
            חיים קלים לא עברנו
            תקופות קשות וניסיונות עברו עלינו
            בילדות ובבחרות לא תמיד הסתדרנו

            גם אתה רוצה שאותך יבינו
            שעל הטוב שבך יביטו
            שעל הרע יסלחו שעלך לא יבכו
            רק אתך ישמחו ויחייכו

            תדע שגם אנו רוצים
            שתבין שאנו לא מושלמים
            שתשים דגש על הדברים הטובים
            גם אנו לפעמים טועים

            אנא אלינו תחזור
            תמלא את ביתנו באור
            מה שהיה שוב לא יחזור.....

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              אתם כותבים?

              כאן הפורום להעלאת השירים והחיבורים...

              1001 מנותק
              1001 מנותק
              100
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
              #305

              @אייצ-ית השיבנו....jpg
              השיבנו ה אליך גרסת הקורונה.😷 😷 😷

              זה מלפני שנה בשיא הקורונה

              מנקודת מבט של יהודי טהור...
              אם יש הערות תכתבו

              (שימו לב לסוגריים בשיר מאד חשוב לשיר שיצא מוצלח.)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שמחה הגיטריסט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #306

                מוקדש לאלה שהשנה שלהם טובה במיוחד😋😋😉😉👍

                הלילה שלי ארוך
                הלילה שלי יפה
                גם אם לפני זה שתיתי כוס קפה

                אומר קריאת שמע,
                ונופל על המיטה
                עניים אני עוצם
                והנה עלטה

                בחלום אלי מגיע זקן ולי מודיע
                קום עכשיו מהמיטה
                ותעיף את השמיכה
                התעורר לשחרית
                פן אקדים ת'אחרית

                אמרתי לו ששששששש
                עוד לא הגיע אפילו הנץ
                לך למיטה ואל תחנטרש

                את השמיכה שלי הוא שלף
                והשכל שלי קלט
                זה לא חלום זה מציאות
                וואי וואי איזו טעות
                המשגיח בי צופה בא לשפוך עלי קפה
                אני כולי לחוץ והחלום נגמר בפיצוץ
                כולי מבהלה שברתי לי ת'מנורה

                לילה טוב!!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                16
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #307

                  יש כאן כל כך הרבה שירים מרגשים
                  על ניסיונות נפילות ומשברים
                  אם הצלחתם לקום אתם ממש גיבורים
                  מקווה שאת עצמכם אתם מעריכים
                  לא הרבה היו נשארים שפויים בכאלה מצבים
                  אז תגידו תודה רבה לאלוקים
                  תספרו את הניסים תעלו גם שירים
                  איך יצאתם מהרגעי הקשים
                  על האנשים הטובים שבצדי הדרך עומדים
                  בהצלחה

                  נוי3209נ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                  4
                  • פודרה 0פ פודרה 0

                    יש כאן כל כך הרבה שירים מרגשים
                    על ניסיונות נפילות ומשברים
                    אם הצלחתם לקום אתם ממש גיבורים
                    מקווה שאת עצמכם אתם מעריכים
                    לא הרבה היו נשארים שפויים בכאלה מצבים
                    אז תגידו תודה רבה לאלוקים
                    תספרו את הניסים תעלו גם שירים
                    איך יצאתם מהרגעי הקשים
                    על האנשים הטובים שבצדי הדרך עומדים
                    בהצלחה

                    נוי3209נ מנותק
                    נוי3209נ מנותק
                    נוי3209
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #308
                    פוסט זה נמחק!
                    אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נוי3209נ נוי3209

                      פוסט זה נמחק!

                      אילניתא מנותק
                      אילניתא מנותק
                      אילנית
                      כתב מקצב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
                      #309
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #310
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פודרה 0פ פודרה 0

                          יש כאן כל כך הרבה שירים מרגשים
                          על ניסיונות נפילות ומשברים
                          אם הצלחתם לקום אתם ממש גיבורים
                          מקווה שאת עצמכם אתם מעריכים
                          לא הרבה היו נשארים שפויים בכאלה מצבים
                          אז תגידו תודה רבה לאלוקים
                          תספרו את הניסים תעלו גם שירים
                          איך יצאתם מהרגעי הקשים
                          על האנשים הטובים שבצדי הדרך עומדים
                          בהצלחה

                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #311

                          @פודרה-0
                          שים לב שלא כל שיר מתאים לפורום!!
                          עד עכשיו נשמרה כאן הרמה הגבוהה בכתיבה!!
                          אל תורידו אותה...
                          גם אם זה חרוזים, לא אומר שכל דבר ראוי לפרסם.
                          לטובתנו, שלא ינעל הנושא.
                          להזכירכם.. זה כבר קרה...

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #312

                            נזכר בתקופות הקשות
                            בהם לא היה לי טעם לחיות
                            כל כך הרבה כאב כל כך הרבה כישלונות
                            אז למה לי שוב לנסות

                            ואז עולות התובנות
                            ההצלחות מגיעות דווקא אחרי כישלונות
                            בשביל להצליח צריך להזיע
                            זאת אני לא יודע

                            כולם מסביבי מצליחים
                            יושבים מול הסטנדר לומדים
                            מוקפים חברים נהנים צוחקים
                            רק אני עומד לבד מהצד מביט בחברים

                            ואז מגיעה ההבנה
                            מה אתה מסתכל על כולם בקנאה
                            שמח בחלקך בטוח גם בך יש מעלה
                            ואולי [בטוח]בכלל החברים בך מקנאים
                            על הכישרון ועל זה שאתה מפרגן לכל החברים

                            אבל לך זאת הם לא אומרים
                            כי לאנשים קשה לחיות בחברת ממורמרים
                            אז תפסיק להתלונן לא רק אתה כולנו מתמודדים
                            לכל אחד תיקים אחרים פתוחים
                            תראה פתאום החיים לך מחייכים

                            נזכר בימים הרעים
                            בהם היחסים עם ההורים
                            בלשון המעטה לא היו מעולים
                            הערות צעקות וויכוחים
                            החיים אז בבית לא היו מעולים

                            ועד שלפתע עלה הרעיון
                            אני לא מושלם זה נכון
                            אבל רוצה שיסתכלו על הטוב שבי
                            אולי ההורים שלי חושבים כמוני

                            הם לא מלאכים לפעמים גם טועים
                            שאסלח שאסתכל על הוטב הם מצפים...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #313

                              בהשראת השירים על השינה שמתמהמהת

                              לכל אלו שמתקשים לישון
                              או שסתם נודדת שנתם
                              במקום לספור כבשים
                              או להתהפך מצד לצד
                              כדי לקרא פעם נוספת קריאת שמע
                              יכול לעזור לכל אחד.
                              אבל לפעמים נחמד להיות לבד ביקום שחור
                              בשקט וכשהילדים ישנים
                              ולא עובדים
                              ואין טלפונים
                              ולא ממהרים
                              ואפשר להוריד הילוך
                              אבל בבוקר
                              כשמתחילה חגיגת פיהוקים
                              מתחת למסכה
                              זה קצת מביך
                              כי רואים לי על העניים
                              שאני עייפה מליל נדודים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #314

                                שיר זה נכתב בהשראת אחד מהשירים שקראתי פו
                                בס"ד
                                "העבר והמחר"

                                "נשארתי עלה בין שמיים וארץ
                                תלוי לחסדי הרוח
                                אם אגדל או אהיה לעלה נושר
                                ההחלטה כבר לא בידי"

                                ההחלטה היא בידך אם להישאר בעבר
                                או להביט אל העתיד אל המחר
                                האם לשכוח ולסלוח
                                או מעצמך אל הלא נודע לברוח

                                בידך האפשרות לשוב להתחבר אל עצמך
                                מבלי להתחשב בדעת הסביבה
                                להיות לעשות למלא את העולם בתקוה
                                שהנה מגיעה תקופה יפה

                                הייאוש והעצבות עצת היצר
                                שרוצה אותך שלצידו תישאר
                                אז תראה לו שאתה לא מותר
                                שימצא לו מישהו אחר...
                                בהצלחה ...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                  #315

                                  כבר סוף החנוכה
                                  ות'עיקר שכחנו...

                                  להודות על כל ענין וענין,
                                  גם כאשר זה לא מתוכנן.
                                  על בריאות, על משפחה,
                                  על חברים ועל שמחה.
                                  על פרנסה, על אהבה,
                                  על יופי וגם על תקווה.

                                  על נשימה ונשימה, על דופק שבלב.
                                  וגם אם מרגישים כואב,
                                  זה רק כי ד' הוא אוהב.

                                  נ.ב. ההשראה באה לי מהרצאה ששמעתי על הכוח האדיר של ההודאה אז תנצלו את הימים האחרונים של חנוכה, וגם לאחמ"כ.. כדי להודות ובעז"ה נראה עוד ישועות. 👍👍👍

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #316
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #317

                                      זהו לא עוד אוסף של שירים
                                      אוסף של אותיות
                                      שלמילים מצטרפים
                                      משפטים שמתחרזים
                                      אלו שירים שמספרים
                                      סיפור של חיים
                                      של ימים יפים
                                      של ימים מורכבים
                                      מימים של חושך וימים של אור
                                      של התמודדות
                                      של נפילות של קשיים
                                      וגם של הצלחות
                                      שירים שמעברים מסרים
                                      של חיזוק של תקוה של אמונה
                                      אם כן תעבירו מקווה שהועלתי לכם
                                      הלאה לחברכם

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מצט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מצט
                                        #318

                                        זה שיר מהה ישן.. יצא מהארכיון(חלק מכירים אותו נראה לי)
                                        יש בו כמה חרוזים שלא מסתדרים...

                                        איפה העולם
                                        הוא רק הולך ונעלם
                                        אולי הוא בכלל לא קיים
                                        אין עליו כבר בני אדם

                                        צועקים על שחיתות
                                        אולי בקטע של נשיאות
                                        לאף אחד אין נאמנות
                                        כי כבר הלכה הסבלנות

                                        עומס בכבישים
                                        כולם פה צופרים
                                        ואת אף אחד לא סופרים
                                        כבר איבדו פה ת'בלמים

                                        ואם מספרים בדיחות
                                        הם בשלב שהם רק נחמדות
                                        וגם אם יש בסוף בדרן
                                        גם הוא בסוף ניטחן

                                        הנולד עם כישרון
                                        את עצמו ינפח כבלון
                                        הנולד רגיל
                                        חושב שהוא מגעיל..(סליחה)

                                        את הכל לוקחים בעול
                                        על כולם רוצים ליפול
                                        ואת הכל רוצים ליטול
                                        חושבים שזה משחק מנופול

                                        אם אחד רוצה לעלות
                                        הוא חייב את הרשתות
                                        ולשלם און תועפות
                                        וזה רק לפרסומות
                                        ובסוף יצטרך גם תרופות
                                        ולא חסר דוגמאות

                                        היוצא לעבוד
                                        אומרים שבך נמרוד
                                        אבל הוא ר' היד
                                        שלפרנסתו מתמיד
                                        ובסוף אם הלך לו נהפך לנגיד

                                        כל איזה דעתן
                                        רוצה להיות שדרן
                                        כל איזה מתלהב
                                        נהיה פתאום סלב

                                        ושהגיעה הקורונה
                                        חשבו שהיא תעצור אותנו מלרדת
                                        בסוף היא לקחה אותנו הלאה
                                        והעולם נהיה מקלדת

                                        מהצד זה נראה מצחיק
                                        כי העולם זז בצ'יק
                                        אבל בפנים זה מאוד מציק
                                        שעד היכן הלך הבנאדיק
                                        אבל אולי מספיק....

                                        אז די על התלונות
                                        שזה מה שצריך להיות
                                        וגם אם יש קצת בעיות
                                        או לא עלינו יש צרות
                                        צריך לזכור שהכל זה תאטרון בובות

                                        אז נחזור אל התמימות
                                        וגם אם יש בזה צביעות
                                        אז יאלה מה ההתלבטות
                                        כי העיקר שתהיה מבסוט....

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • הללויהה מנותק
                                          הללויהה מנותק
                                          הללויה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                                          #319

                                          יום ראשון, שיר חדש... שונה מהרגיל, מעניין מה דעתכם.
                                          https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94/392
                                          אתה שמעריב ערבים בחכמה
                                          שערים של תבונה בדרך של הלילה
                                          משנה עיתים מסערה לדממה
                                          ומדליק את הכוכבים אם לא די לה

                                          הוא גולל חושך מפני אור
                                          וגם את האור מפני החושך
                                          בכאב הוא מזכיר שצריך לחזור
                                          מה זה לצעוד ומה להימשך

                                          ומעבר לכל האהבות הזמניות - אהבת אותנו אהבת עולם
                                          ובאלף צללים של מלכויות - אתה עמדת מול כולם
                                          ואני כשאשכב וכשאקום - בתורתך אני הוגה ושח
                                          וקבוע בעצמות היקום - מפי זרעו לא תשכח

                                          גם ביער שורץ נחשים
                                          הליכה על חוט של רשת
                                          הגמרא לי שלהבת אישים
                                          אורותיה גוונים כקשת

                                          כשנטיתי לדרך אחרת
                                          זה טעות והיא תמידית
                                          כשהבטתי לאישה הבוערת
                                          הלטתי פני בטלית

                                          ומעבר לכל האהבות הזמניות - אהבת אותנו אהבת עולם
                                          ובאלף צללים של מלכויות - אתה עמדת מול כולם
                                          ואני כשאשכב וכשאקום - בתורתך אני הוגה ושח
                                          וקבוע בעצמות היקום - מפי זרעו לא תשכח

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול