דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 807.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #321

    מכירים ת'תחושה הזאת שיש לכם משו שחשוב מאוד עבורכם וכל התגובות מהסביבה כל כך יבשות!!
    שציפיתם ליחס אחר וקיבלתם את ההפך הגמור לפנים!!
    אני מאמינה שקרה לכם...
    אני אישית לקחתי את זה לכיוון אחד בשיר, אבל קחו את זה כל אחד למקום שלו...


    בקליל...}

    ימים שלמים מול מחברת
    ממלא, כותב חיי הם סרט
    כן...התחושה שם כואבת
    זה לא נגמר בדף ושקט---

    חשבתי לגמור את הפרק
    המון שנים לא מספיק?
    זה כמו לאכול את הירק
    בוסרי, לא בשל ומזיק

    דמעה על הדף זולגת
    כן...היום יש לי יומולדת
    היום עף בלי מזכרת
    ובתוכי סירנות של ניידת

    אז רק רציתי אולי לידע
    שזה לא סתם תאריך
    שגם לי לפעמים מגיע
    יחס וחיבוק מעריך

    נו אז מה אם עברתי
    ת'גיל של המסיבות
    בלב עדין נשארתי
    אותו ילד חלומות...

    אל תחשבו אפילו לרגע
    שאם אני צוחק אני שמח
    אל תנסו אותי לשגע
    אני זוכר הכל ולא שוכח!!

    זה אמור להיות יום אחר
    כזה מהנה,משחרר וקליל
    כנראה לעולם אשאר
    אותו ילד שקל להכליל...

    רק תזכרו...

    כמה טעויות פיזרתם ושכחתם לאסוף
    כי כנראה ש'הַפֵּי אֵנְד' לא יהיה הסוף...

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    20
    • שירליש מנותק
      שירליש מנותק
      שירלי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #322

      תגיד אתה,
      לא בא לך לפעמים
      לצרוח עד כדי כאבים?
      לא בא לך לפעמים
      לפרק מישהו לפרקים?
      מה עושים בכאלו מצבים?
      מה עושים כשאין כבר עצבים?
      פעם תהיתי
      תשובות חיפשתי
      והיום כבר הבנתי
      יש בורא לעולם
      שאוהב אותי יותר מכולם
      אני הבת האהובה שלו
      וכשכואב לי כואב גם לו
      וגם אם ביום בהיר
      פתאום מגיע רעם
      יהיה לי ברור ונהיר:
      גם לקושי הזה יש טעם!

      הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
      זה - להמשיך לישון...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      17
      • פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
        #323
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מיתרמ מנותק
          מיתרמ מנותק
          מיתר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #324

          תמיד שאני להתמלאות
          אני מרגיש את כל הריק
          ותמיד שאני רוצה לעלות
          אני נופל ומתרסק
          תמיד שאני רוצה לגלות
          אני הולך ומתרחק
          ותמיד שאני רוצה להשתנות
          פתאום הכל חורק

          תמיד שאני רוצה להתקדם
          אני מרגיש שאני הולך לאחור
          ותמיד שאני רוצה ליהיות שלם
          גדל לו החור
          תמיד שאני רוצה לפנות להשם
          אני מרגיש שחוצץ מסך שחור
          ותמיד אני מתרשם
          אבל לא מצליח בטוב לבחור

          אז אם תמיד זה קורה
          אז כנראה שזה רצון הבורא
          כי אדם לעמל יולד
          רק אם תתמיד אתה תגיע ליעד

          פשוט, אבל נראה לי מז’ה נכון

          אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          16
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #325

            נגמרו הנרות
            טמנו את החנוכיות
            אין על הניסים והלל
            עבר חנוכה
            ואנחנו לקראת חורף ארוך
            אפרורי ומעוננן
            איך נדע לשמור על רעננות
            ועל התרגשות ללא חג בפתח?
            איך נוכל לא לשכוח
            להנות ולשמוח
            לא לשקוע בדכאון ומרה שחורה
            גם בתוך השגרה?
            אולי אם נדע
            לחיות בהווה
            ולזכור את העבר
            ולהביט לעתיד
            ונזכור שתמיד
            יש למעלה את ה' ששומר ומשגיח
            ומנהל לנו את החיים
            ומכין לנו חיים טובים בין החגים

            שירה מעומק הנשמה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • רבקהר רבקה התייחס לנושא זה ב
            • טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמי
              #326

              הפורום הגיע לאלפיים וכתבתי שיר שיאמר ולו מעט מההערכה שיש לי לפורום

              מוזיקה כולם כאן אוהבים
              אלפיים משתמשים
              ועוד מאות שרק צופים
              אז נכנסים ומתדיינים

              קחו דף ועט כי יש אתגר כתיבה
              ופוסט לכתיבה מגניבה
              זהירות כשאתם מעלים תגובה
              ראו שזה בלי זכויות יוצרים שזה גניבה

              צריך לא להגיב שתיים ברצף
              שלא תעלו למפקחים חמה וקצף
              מלא סקרים יוצרים כאן הדף
              לא עוד פורום מתקלף

              בואו רק נאמר תודה
              למפקחים וצוות ההנהלה
              זה לא סתם שיר או בדיחה
              זה סוגשל תעודת הוקרה

              @אייצ-ית @צור @ntz @רבקה @תמי @NBHGV @מוזיקה @מוטי-טבק @חברים

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              25
              • אינספריישןא מנותק
                אינספריישןא מנותק
                אינספריישן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #327
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • אינספריישןא מנותק
                  אינספריישןא מנותק
                  אינספריישן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                  #328
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #329

                    היום עבר
                    הלילה הגיע
                    מה שהיה מואר
                    עכשיו חשוך
                    קר וקודר בחוץ
                    כולם מתכנסים
                    מפחדים ונסים
                    צרות ורדיפות
                    קשיים ונסיונות
                    בחוץ סכנה
                    ובלב איימה
                    אין מקום להסתתר
                    ובחדרים תפילה
                    בעין דמעה של נחמה
                    שעוד תבוא ותבנה
                    מקדשך כבתחילה

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • רבקהר מנותק
                      רבקהר מנותק
                      רבקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                      #330

                      אז ככה....
                      זהו שיר שאני קצת בהלם שייצא תחת ידי. זה פשוט לא הסגנון שלי למי שמכיר...
                      הפעם העזתי להרחיב אופקים, ולכתוב יותר על ה'עצמי'.

                      בטוחה כי הרבה חוו את מה שכתבתי כאן, אז ממליצה לקרוא ברוגע, עם הרבה מחשבה ויותר הבנה. כיוון שייתכן שזה עוד אחד/אחת מהסביבה----

                      כתוב בלשון נקבה, אבל בהחלט מדבר גם אל הזכרים. הרי שורה תחתונה - גם הם בניי אדם.


                      חייבת להיות מס' 1

                      אני חייתי בבועת החוסר ביטחון,
                      מפנה ראש אל כל משפט כלפיי.
                      אז, לא חשבתי שזה 'סוגשל' שיגעון,
                      'לשים' על כל מה שאומרים עליי.

                      כי, בואו... אני בדור ה2021...
                      אל תשכחו ת'פרט הזה אפילו לרגע.
                      וכן, לרוב הרגשתי 'סתם אחת',
                      כי, כן - שמעתי חצי משפט או רבע...

                      וזה היה קשה מנשוא. כל כך קשה.
                      חייה בחלום; חייבת להיות נאמבר ווואן.
                      לא הבנתי אותו. מה הלב שלי רוצה,
                      כבר עשיתי הכל. עוד בקשות - נגיע לאן?!

                      אז הפסקתי להקשיב, אטמתי אזניים,
                      כאבו לי השרירים, רעדו האצבעות.
                      בלילה עמוק, הרפיתי לאט את הידיים,
                      מרגישה זרמים של עילה, אם הגאוות....

                      הצלחת בענק, ילדה. עשית את זה.
                      היום היית את. כן, עצמך ולא אחרת.
                      עכשיו את יודעת מה הלב שלך רוצה,
                      אצלו כבר מתח, לחץ, וחרדה לא נוטרת.

                      קבלי התשואה,
                      טבעית בכבודה.
                      היית אלופה,
                      הצלחת במשימה.

                      ומנימה אישית - היא הייתה קשה!!!!!

                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                      פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      14
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #331
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • רבקהר רבקה

                          אז ככה....
                          זהו שיר שאני קצת בהלם שייצא תחת ידי. זה פשוט לא הסגנון שלי למי שמכיר...
                          הפעם העזתי להרחיב אופקים, ולכתוב יותר על ה'עצמי'.

                          בטוחה כי הרבה חוו את מה שכתבתי כאן, אז ממליצה לקרוא ברוגע, עם הרבה מחשבה ויותר הבנה. כיוון שייתכן שזה עוד אחד/אחת מהסביבה----

                          כתוב בלשון נקבה, אבל בהחלט מדבר גם אל הזכרים. הרי שורה תחתונה - גם הם בניי אדם.


                          חייבת להיות מס' 1

                          אני חייתי בבועת החוסר ביטחון,
                          מפנה ראש אל כל משפט כלפיי.
                          אז, לא חשבתי שזה 'סוגשל' שיגעון,
                          'לשים' על כל מה שאומרים עליי.

                          כי, בואו... אני בדור ה2021...
                          אל תשכחו ת'פרט הזה אפילו לרגע.
                          וכן, לרוב הרגשתי 'סתם אחת',
                          כי, כן - שמעתי חצי משפט או רבע...

                          וזה היה קשה מנשוא. כל כך קשה.
                          חייה בחלום; חייבת להיות נאמבר ווואן.
                          לא הבנתי אותו. מה הלב שלי רוצה,
                          כבר עשיתי הכל. עוד בקשות - נגיע לאן?!

                          אז הפסקתי להקשיב, אטמתי אזניים,
                          כאבו לי השרירים, רעדו האצבעות.
                          בלילה עמוק, הרפיתי לאט את הידיים,
                          מרגישה זרמים של עילה, אם הגאוות....

                          הצלחת בענק, ילדה. עשית את זה.
                          היום היית את. כן, עצמך ולא אחרת.
                          עכשיו את יודעת מה הלב שלך רוצה,
                          אצלו כבר מתח, לחץ, וחרדה לא נוטרת.

                          קבלי התשואה,
                          טבעית בכבודה.
                          היית אלופה,
                          הצלחת במשימה.

                          ומנימה אישית - היא הייתה קשה!!!!!

                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                          #332

                          @רבקה
                          גם אני בהתחלה לא הבנתי
                          גם לי לקח זמן עד שהאסימון נפל לי
                          שבעצם המטרה זה ליהות אני
                          וכן גם אני כשרוני

                          לקח לי זמן לגלות
                          שכל אחד מקבל מהקל מתנות
                          אבל אף פעם הם לא שוות
                          רק צריך לחפש ולמצוא
                          מה התפקיד שנתן לך בעולמו

                          התפקיד שניתן לחברך
                          הוא לא מה שמתאים לך
                          המטרה שסומנה בשבילך
                          רק לך היא מתאימה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • אילניתא אילנית

                            את השיר הזה אחי המיוחד לא יקרא ...תקראו אותו לפחות אתם ...

                            אתה באמת לא אשם
                            שמפרצופך השונה אני חוששת
                            ממלמולי רכלניות מתביישת
                            עזרה ממני אלייך עיתים בוששת
                            ועם שק של חידלון את עצמי פוגשת

                            אתה באמת לא אשם
                            שלזמנים אני קוטעת אותך בצמיחתך
                            נותרת דמומה לצפות בפריחתך
                            במקום להושיט יד, לתמוך בהצלחתך
                            אנא, סלח לי, גם כשאני במצבי בריחה

                            אתה לפעמים כן קצת אשם
                            לא מתחשב, ללא הסתכלות והבנה
                            מתקש להכיל גם אותי בתמונה
                            דורס אותי בטעות. לא בכוונה
                            ולפעמים בפיך אני נהיית לצחוק ולשנינה

                            אז אולי שנינו אשמים- ככל הנראה
                            ובינתיים, נמשיך לשאת את אשר ביננו קורה ...

                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #333

                            @אילנית לפעמים אני בך מביט
                            רוצה לדבר רוצה להגיד
                            להגיד לך שלום לשואל מה נשמע
                            לקבל ממך חיוך מילה טובה
                            אבל אין לי מילים
                            קשה לי להתבטאות גם אני חווה קשיים
                            רק רציתי להגיד לכם ההורים
                            לא כל אלה שמביטים
                            מאחורי הגב מתלחשים
                            מצחקקים מרכלים
                            לפעמים הם אוהבים
                            פשוט המילים להם נעלמים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • אייצ'יתא אייצ'ית נעל נושא זה ב-
                            • אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'ית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #334

                              משתמשים וכתובים יקרים שימו לב!!

                              עקב שינויים במערכת וחידוש של כמה כללים מעתה לא ניתן להעלות כמה שירים שכתבתם ביום אחד. אלא כל יום תעלו אך ורק שיר 1 !!

                              כרגע אני משאירה את הנושא נעול רק כדי שיראו את ההודעה הזו.
                              בהמשך אני אפתח שוב את הנושא ותוכלו לשתף אותנו מפרי ידכם!!


                              בהזדמנות הזו אני רוצה לומר שאני אישית מאוד נהנית מהכותבים, יש כאן המון מוכשרים !! ומוכשרות😉
                              אל תפסיקו לשתף אותנו, לחזק, לעודד, להוריד דמעה ואפילו להתרגש...

                              רק תזכרו-
                              שככל שרמת הכתיבה תהיה גבוהה הרמה של הפורום עולה!!

                              לכן לפני פרסום שיר שימו לב לכמה דברים:

                              1. שלא פרסמתם היום כבר שיר, כי מעתה יהיה מותר לפרסם רק שיר בודד ביום. (שאגב זה לטובתנו בלבד- ככה לא יהיה עומס שירים ונאבד ידיים ורגליים אלא לכל שיר יהיה את הפוקוס שלו..)

                              2. שהשיר תואם את חוקי הקטגוריה בפרט והפורום בכלל. שזה לא שיר שיכול להתפרש כבעייתי מכל הבחינות!!

                              3. שהשיר מוקלד טוב, מלא, עם רעיון או מסר.. ולא סתם שיר על מה שזז...

                              4. שהשיר לא פוגע באף אחד לא ישירות ולא בעקיפין.

                              5. אם יש משו שאתם מתלבטים על פרסומו ניתן ליצור איתי קשר ואני יכוון.

                              |-בהצלחה!!

                              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              18
                              • אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'ית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #335

                                צהריים טובים,
                                כותבים יקרים, אנו פותחים שוב את הנושא- שימו לב לכללים.
                                בהמשך נושא הכתיבה יתפתח ונשדרג אותו.
                                ביחד עם שיתוף הפעולה שלכם.

                                בהצלחה!!

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • אייצ'יתא אייצ'ית ביטל את נעילת נושא זה ב-
                                • אינספריישןא מנותק
                                  אינספריישןא מנותק
                                  אינספריישן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                                  #336
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                                    צהריים טובים,
                                    כותבים יקרים, אנו פותחים שוב את הנושא- שימו לב לכללים.
                                    בהמשך נושא הכתיבה יתפתח ונשדרג אותו.
                                    ביחד עם שיתוף הפעולה שלכם.

                                    בהצלחה!!

                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת על
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #337

                                    @אייצ-ית תודה 🙂

                                    השיר נכתב באמצע החיים,
                                    כשהרגשתי לפתע געגועים!

                                    לפעמים מתגעגעת ללילות שדיברנו,
                                    רוצה לחוש שוב המתיקות שחווינו.
                                    בשעה שבאת וניחמתי אותך,
                                    ובשעה שגם אני שפכתי לך.

                                    מישהי שדאגה וכן ידעה לעודד,
                                    אחת כזו שהייתה גב להתמודד.
                                    מישהי עם ביטחון בלתי מעורער,
                                    מישהי שכולם אוהבים זה מכבר.

                                    מישהי עם רגשות בלתי נדלים,
                                    שיודעת להכיל וגם לקבל כלים.
                                    אז רק רציתי שתדעי לפחות,
                                    שאני מתגעגעת... ובכל זאת, אין - מה - לעשות.

                                    😐

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • taliya_aiT מנותק
                                      taliya_aiT מנותק
                                      taliya_ai
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #338

                                      יש לי חברה ילדה כלכך טובה
                                      לא מזמן ספרה לי על פרידה
                                      פרידה קשה וקרובה
                                      אך פרידה כי אין ברירה
                                      פרידה מכל מה שחשוב לה מהטוב והרע
                                      פרידה מאנשים קרובים
                                      מחברות, האחים וההורים
                                      פרידה מכל הטוב שלה היה

                                      היא לא מבינה ת'כאב שנמצא
                                      שעבר בי כאשר לי היא ספרה
                                      ספרה שתעזוב ותלך לבדה
                                      אמרה זה לטובה כדי לעזור לחברה
                                      התחילה לבכות ואותי היא חבקה
                                      ניסיתי לעודד אך לא היתה בפי מילה
                                      הוצפתי רק רגשות כעס ובכיה

                                      נסיתי להבין ולא הצלחתי
                                      בתוך תוכי באמת נפגעתי
                                      היא בחרה באחרת
                                      ועליי היא מוותרת
                                      בכיתי בסתר
                                      הרגשתי במחרתרת
                                      ניסיתי לחייך
                                      להגיד שהכול בסדר
                                      שאני מבינה שהכול בא מהלב ומעבר
                                      אבל בסופו של היום בכיתי בחדר

                                      היא חברה טובה, חברה נאמנה
                                      כלכך הרבה פעמים בשבילי היא היתה
                                      היתה שם תמיד, בכל בכי ודמעה
                                      בכל חיוך וצחוק על הרצפה
                                      אמרתי לה שיושב על ליבי
                                      שפגועה אני ולא מבינה
                                      שאלתי שאלות
                                      היו המון אי הבנות
                                      מה לה לעזוב לטובת האחרת
                                      שתפתח את המכתבים במחברת
                                      ותקרא איך אני מרגישה ומה אני עוברת

                                      ניסיתי לדבר בהגיון
                                      אך הותקפתי שיגעון
                                      שיגעון של עצבות, עצבות ודיכאון
                                      אז נואשת הלכתי לישון
                                      כדי להעביר ת'כאב שבפנים
                                      ניסיתי לחשוב מה מסתתר מאחורי מעשים
                                      מה הסיבה, מה התשובה
                                      למה לעזוב היא כלכך להוטה
                                      למה היא חייבת?
                                      למה לי את זה היא עושה?

                                      חלמתי חלומות ולא באו פתרונות
                                      והבכי שהיה פתח בי חלונות
                                      חלונות בנשמה ,בגבול ההבנה
                                      והבנתי כמה שהיא מדהימה
                                      היא רק דאגה וניסתה כל דרך שונה
                                      לעזוב אותי היא לא רצתה
                                      היא הרגישה רעה
                                      כאשר היתה טובה
                                      כי מכל צד היתה חברה
                                      הבחירה היתה קשה
                                      אך לא היתה לה ברירה...

                                      ועדיין היא חברתי הטובה!!!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #339

                                        "יב' שבילים"

                                        לא מסוגל לא יכול לכולנו יש רגעים קשיים
                                        אין לא יכול יש לא רוצה כולם אומרים
                                        אני לא מבין מה הם רוצים
                                        הרצון בוער בי תמיד מדוע הם לא מאמינים

                                        מה הוא המכשול שאותי מונע
                                        מה חוסם אותי מלהגיע
                                        האם בשביל הנכון אני צועד
                                        מדוע אני שוב ושוב מועד?

                                        יכול להיות שהדרך טובה ונכונה
                                        אבל המסלול הזה לא יועד עבורך
                                        יב' שבילים ל יב' שבטים סלולים
                                        אל אותו היעד מובילים

                                        לכל אחד מסלול משלו
                                        שמקרב אותו אל בראו
                                        תפקידו של אדם לחפש וגם למצוא
                                        את השביל שמוכן בשבילו
                                        "ורק אז יצליח את תפקידו לבצע!"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • רבקהר מנותק
                                          רבקהר מנותק
                                          רבקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                          #340

                                          נכתב בזמן אמת, כל מילה אמיתית. אפילו לא עבר טיוטא.
                                          רק שתבינו מה זה בין אדם לחברו.

                                          בבקשה, תזהרו במצווה הזו. היא משחק באש.


                                          שרפה בלב


                                          תגידו, מה עושים כשכואב?
                                          כי אני לא יודעת. ניסיתי הכל.
                                          עוד שנייה מתרסק לי הלב,
                                          הדימום פושט בי, כל כך גדול.

                                          אני כבר לא בוכה, אין לי מלאיי,
                                          דמעותיי, מרות, הספיקו להישטף.
                                          ההרים, הגבהות והפסגה שמעליי,
                                          שמעו אותו, בכי אילם מטפטף.

                                          אין כאב נורא ואיום יותר מפגיעה,
                                          אין לי הסבר, רק תביטו עליי.
                                          ייתכן כי כך תבינו מהי התחושה,
                                          כאשר זוקרים אצבע חושדת כלפיי.

                                          חשבתי זה יעבור, אבל זה כבד,
                                          נחילים יבשו לי על הלחי זה מכבר.
                                          אלוקים יודע נסתרות, כן, הוא העד,
                                          שאני חפה מפשע, והשברון נותר.

                                          נותר בי הוא עמוק,
                                          צורב כמו להבה.
                                          גם ריצה באמוק,
                                          לא תתן לי הרגעה.

                                          אז אני נשארת כאן, בתחתית,
                                          השאול מגלם את מקומי החדש.
                                          מביטה אל-על, הנה כוכב שביט,
                                          אולי תעזור לי לשבור את הקש?!

                                          אבל הוא התעלם, ממשיך במסלולו,
                                          פוסח מעליי במהירות מירוץ הזמן.
                                          אינו יודע, כמה טוב הוא עבורו מקומו,
                                          וקנאתי שלוחה אליו מהארץ, מכאן.

                                          אם הייתי שטה כך, בבזק האור,
                                          למעלה מעל הגלובוס האכזר בגאווה.
                                          אולי לא הייתה הפגיעה חותכת בעור,
                                          כי היא כל כך עמוקה, אינה מתאחה.

                                          נותרת בי עמוק,
                                          צורבת כמו להבה.
                                          גם כפתור ה'LOCK',
                                          לא יעשה מהפכה.

                                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול