דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. מעריצים זמרים או לא

מעריצים זמרים או לא

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
156 פוסטים 59 כותבים 9.5k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אחד מן המניין
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #110

    סליחה על השאלה אחרי כל הדיון---
    אבל- במה זה מתבטא להעריץ זמר?
    (במיוחד אצל חרדים?)

    תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אחד מן המניין

      סליחה על השאלה אחרי כל הדיון---
      אבל- במה זה מתבטא להעריץ זמר?
      (במיוחד אצל חרדים?)

      תהילושת מנותק
      תהילושת מנותק
      תהילוש
      כתב מקצב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #111

      @אחד-מן-המניין אמר במעריצים זמרים או לא:

      סליחה על השאלה אחרי כל הדיון---
      אבל- במה זה מתבטא להעריץ זמר?
      (במיוחד אצל חרדים?)

      צודק! אין תשובה ברורה.
      אבל זה כמעט ממגנט, אוהבים את השירים, את הקול, ובנוסף המראה.... הכול מתחבר ביחד.

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • תהילושת תהילוש

        @אחד-מן-המניין אמר במעריצים זמרים או לא:

        סליחה על השאלה אחרי כל הדיון---
        אבל- במה זה מתבטא להעריץ זמר?
        (במיוחד אצל חרדים?)

        צודק! אין תשובה ברורה.
        אבל זה כמעט ממגנט, אוהבים את השירים, את הקול, ובנוסף המראה.... הכול מתחבר ביחד.

        א מנותק
        א מנותק
        אחד מן המניין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #112

        @תהילוש נכוןןן
        אבל בהשוואה לציור הכללי שאצלם עוקבים כל הזמן אחרי דמות מסוימת בכל דרך ובכל זמן, ההופעות גם יותר נגישות.. ואז ממש מעריצים..
        ואצלנו בכל מקרה זה מתבטא בשירים שמוציאים ופה ושם הופעה..

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טיטוט מנותק
          טיטוט מנותק
          טיטו
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #113

          היום הרבה יותר נפוץ ההערצה לזמרים אצל החרדים כי יותר נחשפים לחיים האישיים שלהם והיום הופעה משולבת לרוב עם 3יזה סיפור מהחיים של הזמר
          חיובי או לא~ לאידע תאמת שאני לא רואה רע בלהעריץ מישו כל עוד לוקחים ממנו את הטוב בלבד אבל זמרים הם אנשים כמונו וצריך לדעת לעשות הפרד ומשול בין הטוב לרע ובין להעריץ ללעבוד עבודה זרה של ממש בעשיית הזמר אליל ולדעת כל דבר שזז בו ובחייו

          אני לא עצמי.
          תכף אשוב...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • שרי 0ש מנותק
            שרי 0ש מנותק
            שרי 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #114

            אני מאוד מעריכה אותם
            מכיוון שבלעדיהם לא היה לנו חיים!
            אם לא היו זמרים לא היה מוזיקה...
            הם סך הכל משמחים את עמ"י...

            מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ד מנותק
              ד מנותק
              דיזיין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #115

              בציבור הכללי, ההערצה לזמרים כל כך חזקה, שהיא הפכה למודל לחיקוי, נגיד חברה רוצה לעשות פרסומת למוצר שלה,
              אז מצלמים את הזמר משתמש במוצר הזה, ואז כאילו כולם גם רצים לקנות אותו.
              אם מישהו חושב שהוא במקום הזה, זאת אומרת שנגיד הוא רואה מותג מסוים אצל זמר, ומאז הוא אוהב את המותג הזה,
              או שהוא מתחיל לדבר במילים או סלנגים שזמר משתמש בהם, אז אני חושבת שהוא צריך לחשוב טוב טוב עם עצמו מאיפה זה בא לו, ולמה הוא מתנהג ככה, ואני בהחלט חושבת שכזה דבר צריך למגר, כזה דבר מעיד שהגענו לאיזה גבול מסוים ש....

              אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
              ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מוישי 2מ מנותק
                מוישי 2מ מנותק
                מוישי 2
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #116

                להעריץ זה רק את הקבה זמר אפשר לאהוב

                https://youtu.be/-LeGep_D43c
                שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                כנסו והרשמו לערוץ

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • בונקרב מנותק
                  בונקרב מנותק
                  בונקר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #117

                  צריכים לאהוב את השירים לא להעריץ את הזמר

                  "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                  [ממעמקים גד אלבז]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • איזה קטעא מנותק
                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #118

                    סתם שאלה-אם כולם כל כך נגד ההערצה לזמרים-למה יש כל כך הרבה כן? (יחסית)-אחרי הכל 58 אנשים הצביעו כן! (ככה מופיע לי עכשיו...)

                    יש שני סוגי מוזיקה-
                    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                    בונקרב ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • איזה קטעא איזה קטע

                      סתם שאלה-אם כולם כל כך נגד ההערצה לזמרים-למה יש כל כך הרבה כן? (יחסית)-אחרי הכל 58 אנשים הצביעו כן! (ככה מופיע לי עכשיו...)

                      בונקרב מנותק
                      בונקרב מנותק
                      בונקר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #119

                      @איזה-קטע

                      @איזה-קטע אמר במעריצים זמרים או לא:

                      סתם שאלה-אם כולם כל כך נגד ההערצה לזמרים-למה יש כל כך הרבה כן? (יחסית)-אחרי הכל 58 אנשים הצביעו כן! (ככה מופיע לי עכשיו...)

                      שיסבירו את עצמם

                      "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                      [ממעמקים גד אלבז]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • איזה קטעא איזה קטע

                        סתם שאלה-אם כולם כל כך נגד ההערצה לזמרים-למה יש כל כך הרבה כן? (יחסית)-אחרי הכל 58 אנשים הצביעו כן! (ככה מופיע לי עכשיו...)

                        ת מנותק
                        ת מנותק
                        תמר מהמרכז
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #120

                        @איזה-קטע גם מי שמעריץ זמרים בד"כ היה מעדיף לא להעריץ, לכן כולם או רובם נגד, הערצה באה בלי שמזמינים אותה.

                        מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • מוטי כץמ מנותק
                          מוטי כץמ מנותק
                          מוטי כץ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #121

                          אני מעריץ זמרים אבל הערצה בא לבד כל דבר שתתחבר אליו ותאהב את זה בד"כ גם תעריץ את זה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שירליש מנותק
                            שירליש מנותק
                            שירלי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #122

                            אפר לאהוב את הזמר בתור זמר, אפשר לאהוב את השירים שלו,
                            אבל להעריץ אותו בתור בן אדם זה כבר מוגזם!

                            הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                            זה - להמשיך לישון...

                            חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • בונקרב מנותק
                              בונקרב מנותק
                              בונקר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #123

                              אפשר להעריץ בן אדם בגלל האישיות שלו אבל לא בגלל השירים שלו

                              "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                              [ממעמקים גד אלבז]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שירליש שירלי

                                אפר לאהוב את הזמר בתור זמר, אפשר לאהוב את השירים שלו,
                                אבל להעריץ אותו בתור בן אדם זה כבר מוגזם!

                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #124

                                @שירלי אמר במעריצים זמרים או לא:

                                אבל להעריץ אותו בתור בן אדם זה כבר מוגזם!

                                מסכימה איתך לגמריי!!
                                למרות שאני כן מעריצה זמר על פי השירים שלו הקול שלו והבן אדם שבו!!

                                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                רולנדר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                  @שירלי אמר במעריצים זמרים או לא:

                                  אבל להעריץ אותו בתור בן אדם זה כבר מוגזם!

                                  מסכימה איתך לגמריי!!
                                  למרות שאני כן מעריצה זמר על פי השירים שלו הקול שלו והבן אדם שבו!!

                                  רולנדר מנותק
                                  רולנדר מנותק
                                  רולנד
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רולנד
                                  #125

                                  רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                                  עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                                  איך הוא קשור אלינו????
                                  ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                                  93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                                  🎹🎻🎺🎷🥁
                                  כל זמן שהמיתר שלם -
                                  אפשר עוד לנגן

                                  אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • רולנדר רולנד

                                    רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                                    עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                                    איך הוא קשור אלינו????
                                    ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                                    93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'ית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #126

                                    @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

                                    רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                                    עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                                    איך הוא קשור אלינו????
                                    ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                                    93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                                    מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
                                    זה אומר שזה נכון.
                                    אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
                                    אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
                                    יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
                                    ו..
                                    הסקר פה לא אומר כלום...
                                    יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
                                    או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

                                    לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
                                    הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

                                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                    בונקרב רולנדר 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    5
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

                                      רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                                      עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                                      איך הוא קשור אלינו????
                                      ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                                      93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                                      מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
                                      זה אומר שזה נכון.
                                      אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
                                      אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
                                      יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
                                      ו..
                                      הסקר פה לא אומר כלום...
                                      יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
                                      או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

                                      לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
                                      הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

                                      בונקרב מנותק
                                      בונקרב מנותק
                                      בונקר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #127

                                      @אייצ-ית אמר במעריצים זמרים או לא:

                                      @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

                                      רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                                      עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                                      איך הוא קשור אלינו????
                                      ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                                      93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                                      מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
                                      זה אומר שזה נכון.
                                      אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
                                      אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
                                      יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
                                      ו..
                                      הסקר פה לא אומר כלום...
                                      יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
                                      או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

                                      לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
                                      הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

                                      לא נכון יש אנשים שלא מצליחים להבדיל בין הערצה לאהבת שירים
                                      הערצה זה מה שיש בציבור היהודי האחר שמוכנים ללבוש חולצה של מישהו אחריי שהוא הזיע איתה שעה שלימה
                                      ובציבור החרדי זה בחיים לא יקרה

                                      "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                                      [ממעמקים גד אלבז]

                                      איזה קטעא אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • בונקרב בונקר

                                        @אייצ-ית אמר במעריצים זמרים או לא:

                                        @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

                                        רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                                        עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                                        איך הוא קשור אלינו????
                                        ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                                        93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                                        מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
                                        זה אומר שזה נכון.
                                        אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
                                        אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
                                        יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
                                        ו..
                                        הסקר פה לא אומר כלום...
                                        יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
                                        או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

                                        לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
                                        הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

                                        לא נכון יש אנשים שלא מצליחים להבדיל בין הערצה לאהבת שירים
                                        הערצה זה מה שיש בציבור היהודי האחר שמוכנים ללבוש חולצה של מישהו אחריי שהוא הזיע איתה שעה שלימה
                                        ובציבור החרדי זה בחיים לא יקרה

                                        איזה קטעא מנותק
                                        איזה קטעא מנותק
                                        איזה קטע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                        #128

                                        @בונקר לא דווקא. הערצה זה כל אדם שחש מחובר נפשית לזמר!!! (וזה קיים) זה לא חייב להיות דווקא משהו חיצוני-הגיוני אפילו שאף אחד לא ידע מזה

                                        יש שני סוגי מוזיקה-
                                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                        בונקרב א.ש.יא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                                          @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

                                          רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                                          עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                                          איך הוא קשור אלינו????
                                          ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                                          93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                                          מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
                                          זה אומר שזה נכון.
                                          אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
                                          אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
                                          יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
                                          ו..
                                          הסקר פה לא אומר כלום...
                                          יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
                                          או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

                                          לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
                                          הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

                                          רולנדר מנותק
                                          רולנדר מנותק
                                          רולנד
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #129

                                          @אייצ-ית אמר במעריצים זמרים או לא:

                                          הסקר פה לא אומר כלום...

                                          אז למה הוא בעצם קיים?
                                          הוא נפתח ע"י אחד ה @מנהלים

                                          🎹🎻🎺🎷🥁
                                          כל זמן שהמיתר שלם -
                                          אפשר עוד לנגן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול