דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. מעריצים זמרים או לא

מעריצים זמרים או לא

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
156 פוסטים 59 כותבים 9.5k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בונקרב מנותק
    בונקרב מנותק
    בונקר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #117

    צריכים לאהוב את השירים לא להעריץ את הזמר

    "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
    [ממעמקים גד אלבז]

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #118

      סתם שאלה-אם כולם כל כך נגד ההערצה לזמרים-למה יש כל כך הרבה כן? (יחסית)-אחרי הכל 58 אנשים הצביעו כן! (ככה מופיע לי עכשיו...)

      יש שני סוגי מוזיקה-
      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

      בונקרב ת 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • איזה קטעא איזה קטע

        סתם שאלה-אם כולם כל כך נגד ההערצה לזמרים-למה יש כל כך הרבה כן? (יחסית)-אחרי הכל 58 אנשים הצביעו כן! (ככה מופיע לי עכשיו...)

        בונקרב מנותק
        בונקרב מנותק
        בונקר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #119

        @איזה-קטע

        @איזה-קטע אמר במעריצים זמרים או לא:

        סתם שאלה-אם כולם כל כך נגד ההערצה לזמרים-למה יש כל כך הרבה כן? (יחסית)-אחרי הכל 58 אנשים הצביעו כן! (ככה מופיע לי עכשיו...)

        שיסבירו את עצמם

        "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
        [ממעמקים גד אלבז]

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • איזה קטעא איזה קטע

          סתם שאלה-אם כולם כל כך נגד ההערצה לזמרים-למה יש כל כך הרבה כן? (יחסית)-אחרי הכל 58 אנשים הצביעו כן! (ככה מופיע לי עכשיו...)

          ת מנותק
          ת מנותק
          תמר מהמרכז
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #120

          @איזה-קטע גם מי שמעריץ זמרים בד"כ היה מעדיף לא להעריץ, לכן כולם או רובם נגד, הערצה באה בלי שמזמינים אותה.

          מוזיקה היא רגש בהישג יד!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • מוטי כץמ מנותק
            מוטי כץמ מנותק
            מוטי כץ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #121

            אני מעריץ זמרים אבל הערצה בא לבד כל דבר שתתחבר אליו ותאהב את זה בד"כ גם תעריץ את זה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שירליש מנותק
              שירליש מנותק
              שירלי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #122

              אפר לאהוב את הזמר בתור זמר, אפשר לאהוב את השירים שלו,
              אבל להעריץ אותו בתור בן אדם זה כבר מוגזם!

              הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
              זה - להמשיך לישון...

              חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • בונקרב מנותק
                בונקרב מנותק
                בונקר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #123

                אפשר להעריץ בן אדם בגלל האישיות שלו אבל לא בגלל השירים שלו

                "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                [ממעמקים גד אלבז]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שירליש שירלי

                  אפר לאהוב את הזמר בתור זמר, אפשר לאהוב את השירים שלו,
                  אבל להעריץ אותו בתור בן אדם זה כבר מוגזם!

                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #124

                  @שירלי אמר במעריצים זמרים או לא:

                  אבל להעריץ אותו בתור בן אדם זה כבר מוגזם!

                  מסכימה איתך לגמריי!!
                  למרות שאני כן מעריצה זמר על פי השירים שלו הקול שלו והבן אדם שבו!!

                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                  רולנדר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                    @שירלי אמר במעריצים זמרים או לא:

                    אבל להעריץ אותו בתור בן אדם זה כבר מוגזם!

                    מסכימה איתך לגמריי!!
                    למרות שאני כן מעריצה זמר על פי השירים שלו הקול שלו והבן אדם שבו!!

                    רולנדר מנותק
                    רולנדר מנותק
                    רולנד
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רולנד
                    #125

                    רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                    עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                    איך הוא קשור אלינו????
                    ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                    93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                    🎹🎻🎺🎷🥁
                    כל זמן שהמיתר שלם -
                    אפשר עוד לנגן

                    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • רולנדר רולנד

                      רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                      עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                      איך הוא קשור אלינו????
                      ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                      93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #126

                      @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

                      רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                      עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                      איך הוא קשור אלינו????
                      ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                      93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                      מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
                      זה אומר שזה נכון.
                      אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
                      אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
                      יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
                      ו..
                      הסקר פה לא אומר כלום...
                      יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
                      או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

                      לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
                      הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      בונקרב רולנדר 2 תגובות תגובה אחרונה
                      5
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

                        רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                        עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                        איך הוא קשור אלינו????
                        ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                        93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                        מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
                        זה אומר שזה נכון.
                        אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
                        אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
                        יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
                        ו..
                        הסקר פה לא אומר כלום...
                        יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
                        או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

                        לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
                        הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

                        בונקרב מנותק
                        בונקרב מנותק
                        בונקר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #127

                        @אייצ-ית אמר במעריצים זמרים או לא:

                        @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

                        רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                        עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                        איך הוא קשור אלינו????
                        ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                        93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                        מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
                        זה אומר שזה נכון.
                        אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
                        אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
                        יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
                        ו..
                        הסקר פה לא אומר כלום...
                        יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
                        או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

                        לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
                        הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

                        לא נכון יש אנשים שלא מצליחים להבדיל בין הערצה לאהבת שירים
                        הערצה זה מה שיש בציבור היהודי האחר שמוכנים ללבוש חולצה של מישהו אחריי שהוא הזיע איתה שעה שלימה
                        ובציבור החרדי זה בחיים לא יקרה

                        "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                        [ממעמקים גד אלבז]

                        איזה קטעא אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • בונקרב בונקר

                          @אייצ-ית אמר במעריצים זמרים או לא:

                          @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

                          רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                          עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                          איך הוא קשור אלינו????
                          ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                          93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                          מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
                          זה אומר שזה נכון.
                          אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
                          אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
                          יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
                          ו..
                          הסקר פה לא אומר כלום...
                          יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
                          או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

                          לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
                          הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

                          לא נכון יש אנשים שלא מצליחים להבדיל בין הערצה לאהבת שירים
                          הערצה זה מה שיש בציבור היהודי האחר שמוכנים ללבוש חולצה של מישהו אחריי שהוא הזיע איתה שעה שלימה
                          ובציבור החרדי זה בחיים לא יקרה

                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                          #128

                          @בונקר לא דווקא. הערצה זה כל אדם שחש מחובר נפשית לזמר!!! (וזה קיים) זה לא חייב להיות דווקא משהו חיצוני-הגיוני אפילו שאף אחד לא ידע מזה

                          יש שני סוגי מוזיקה-
                          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                          בונקרב א.ש.יא 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

                            רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                            עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                            איך הוא קשור אלינו????
                            ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                            93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                            מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
                            זה אומר שזה נכון.
                            אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
                            אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
                            יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
                            ו..
                            הסקר פה לא אומר כלום...
                            יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
                            או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

                            לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
                            הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

                            רולנדר מנותק
                            רולנדר מנותק
                            רולנד
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #129

                            @אייצ-ית אמר במעריצים זמרים או לא:

                            הסקר פה לא אומר כלום...

                            אז למה הוא בעצם קיים?
                            הוא נפתח ע"י אחד ה @מנהלים

                            🎹🎻🎺🎷🥁
                            כל זמן שהמיתר שלם -
                            אפשר עוד לנגן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • איזה קטעא איזה קטע

                              @בונקר לא דווקא. הערצה זה כל אדם שחש מחובר נפשית לזמר!!! (וזה קיים) זה לא חייב להיות דווקא משהו חיצוני-הגיוני אפילו שאף אחד לא ידע מזה

                              בונקרב מנותק
                              בונקרב מנותק
                              בונקר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #130

                              @איזה-קטע אמר במעריצים זמרים או לא:

                              @בונקר לא דווקא. הערצה זה כל אדם שחש מחובר נפשית לזמר!!! (וזה קיים)

                              לא נראה לי שזה נקרה הערצה
                              ואם כן זה מינון סביר

                              "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                              [ממעמקים גד אלבז]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • בונקרב בונקר

                                @אייצ-ית אמר במעריצים זמרים או לא:

                                @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

                                רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
                                עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
                                איך הוא קשור אלינו????
                                ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
                                93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

                                מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
                                זה אומר שזה נכון.
                                אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
                                אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
                                יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
                                ו..
                                הסקר פה לא אומר כלום...
                                יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
                                או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

                                לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
                                הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

                                לא נכון יש אנשים שלא מצליחים להבדיל בין הערצה לאהבת שירים
                                הערצה זה מה שיש בציבור היהודי האחר שמוכנים ללבוש חולצה של מישהו אחריי שהוא הזיע איתה שעה שלימה
                                ובציבור החרדי זה בחיים לא יקרה

                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'ית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                                #131

                                @בונקר אמר במעריצים זמרים או לא:

                                ובציבור החרדי זה בחיים לא יקרה

                                אתה יודע מה...
                                אני יעדיף שתחשוב שזה לא יקרה...

                                חבר'ה..
                                לא שאני רוצה להגיד שתהיו מעורים בציבור הפתוח שלנו.
                                אבל מסתבר שזה יכול להיות שכן שלך שהולך שחור לבן ומגבעת..אבל בפנים הוא נישרף...
                                אני מכירה מקרוב המון כאלה מעריצים בציבור שלנו ולא המקום להיכנס למה הם יעשו ומה לא...
                                כל אחד יחשוב מה שהוא רוצה. אבל מי שמכיר יותר מקרוב ידע להגיד מה הולך..

                                ויודעים מה..
                                מספיק תגובות כאן של משתמשים על זמרים מסויימים..וזה רק בפלטפורמה כאן שאנחנו אוסרים התבטאויות חריפות..אז מעבר לא חסר..
                                בפרט שמאוד נפרץ אצלנו כל העניין של הרשתות החברתיות..
                                מספיק פל' אחד פתוח לחבר ויש לו את כל המעריצות בזנב../מעריצים..

                                ותאמינו או שלא..הם יעשו הכל....
                                לפעמים עדיפה תמימות על פני ידע---

                                @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

                                @אייצ-ית אמר במעריצים זמרים או לא:

                                הסקר פה לא אומר כלום...

                                אז למה הוא בעצם קיים?
                                הוא נפתח ע"י אחד ה @מנהלים

                                התכוונתי לומר שהוא לא אומר כלום לעומת כל הציבור.
                                כי הוא לא חולש על כולם. וזה רק המשתמשים באתר. וגם לא כולם..
                                שזה אפילו לא מאית אחוז מהמעריצים שקיימים..או כללית מאנשים של הציבור שלנו..

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • אינספריישןא אינספריישן

                                  יש להעריך ויש להעריץ. הערצה זו התבטלות גמורה מול אישיותו המדהימה של הזמר. רק לי נשמע מוגזם?

                                  אנונימיתא מנותק
                                  אנונימיתא מנותק
                                  אנונימית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #132

                                  @אינספריישן
                                  צודקת בהגדרה, למרות שהיום הביטוי הזה לא מתפרש כך חד-משמעית. הרבה פעמים אנחנו מתבטאים על דמויות שאנחנו מתחברים אליהם בל' הערצה- כלומר לא ממקום שאנחנו מתבטלים אליהם אלא ממקום של חיבור פנימי, אהדה והערכה. מסכימה איתך שיש פה בעיה בסמנטיקה שלנו-שימוש במושג הערצה במקום שאינו מתאים. אבל בכ"ז הצבעתי בעד-כי זו גם ההגדרה שלי לעניין.

                                  "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שרת הרוקש מנותק
                                    שרת הרוקש מנותק
                                    שרת הרוק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #133

                                    אני חושבת שכל מי שהגיב פה לא מכיר מקרוב תופעה של מעריץ אמיתי
                                    אני לא חושבת שיש פסול בלאהוב ולהעריך זמר מסוים, וקל בחומר במוזיקה החרדית שהזמרים הם לרוב אנשים שיש מה להעריך בהם (אהרן רזאל, כמו שמישהי כתבה פה, הוא דוגמה טובה).
                                    ולא כל רגשות אהדה הם אוטומטית התבטלות מול אישיותו של הזמר.

                                    ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ט מנותק
                                      ט מנותק
                                      טליהשוש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #134

                                      אמנם לא קראתי את כל התגובות אך אנסה להביע גם את דעתי בעניין
                                      ראשית אהבה לאדם או לשירים שלו אינה נקראת הערצה! וזה דבר ברור ומוסכם!
                                      הערצה מתחלקת בהגדרתה לשתיים א שאתה מגלה הערכה רבה כלפי אדם מסוים וממילא תמיד תראה בו את הצד החיובי שבו וזאת על אף שאתה יודע שקיימים בו חסרונות כאלו ואחרים אבל תנסה בכח להדחיק אותם וזה דבר שקיים גם בציבור שלנו כלפי זמרים וב' זה בטול עצמי שלך כלפי אותו אדם ושתמיד תרגיש שהוא מעליך (אני חושבת שהדוגמא שנתנו ללבוש חולצה של זמר אחרי שהוא הזיע איתה כמה שעות זה מגיע מהכיוון הזה) וזה לדעתי כמעט לא קיים בציבור שלנו כך אני חושבת
                                      מה שכן זה שבסוף גם אם הדברים האלו קיימים בציבור שלנו זה בדרך כלל רק בגיל ההתבגרות שאז זה מגיע בדרך כלל מהרגשת גדלות ולא משום הערצה אמיתית לא מכירה אנשים טיפה מבוגרים/נשואים שקיים בהם איזשהי הערצה כלפי זמר כך שגם מה שכן קיים בציבור לנו אינו הערצה אמיתית אלא נטו הרגשת גדלות של גיל ההתבגרות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • א.ש.יא מנותק
                                        א.ש.יא מנותק
                                        א.ש.י
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #135

                                        אני ג"כ חושב כמו שציינו פה, שלאהוב את השירה שלו זה לא נקרא להעריץ אותו, ולדעתי הערצה כלפי זמר זה דבר פסול מעיקרו.

                                        ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א.ש.יא א.ש.י

                                          אני ג"כ חושב כמו שציינו פה, שלאהוב את השירה שלו זה לא נקרא להעריץ אותו, ולדעתי הערצה כלפי זמר זה דבר פסול מעיקרו.

                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #136

                                          @א-ש-י אמר במעריצים זמרים או לא:

                                          אני ג"כ חושב כמו שציינו פה, שלאהוב את השירה שלו זה לא נקרא להעריץ אותו, ולדעתי הערצה כלפי זמר זה דבר פסול מעיקרו.

                                          ברור זאת סגידה שלא מתאימה אני אף פעם לא הערצתי זמר

                                          שירה מעומק הנשמה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול