דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
    #476

    שוב אני בחוץ,
    קיבלתי עונש.
    גם קצת לחוץ,
    מנסה את הפחד - לגרש.

    היום שוב אחרתי,
    אותי הרב הוציא.
    על הכללים עברתי,
    ונגמרו תירוצים להמציא.

    אולי עוד אמצע דרך,
    למצוא חן בעיני המורה.
    לבא בזמן ולא בערך,
    אולי, בכל זאת קורה........

    מוזיקה.
    התרופה הטובה ביותר👌🎧

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • מיתרמ מנותק
      מיתרמ מנותק
      מיתר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #477

      בית א
      גדול עלי הניסיון הזה
      נראה שהיצר חתם עם מישו חוזה
      לפרק אותי לגמור עד הסוף
      ולפזר ת’חתיכות שלא אוכל לאסוף

      ואני נסחף ברוח כמו עלה
      כמו חומר ביד היצר
      ברצותו מוריד וברצותו אותי מעלה
      ברצותו מאריך וברצותו מקצר

      פזמון
      אבל בסוף היום מתחת לכל הקליפות
      אני עוד ער, אולי קצת רטוב מהטיפות
      ובתוך הלב של אבן יש עוד לב שפועם
      שרוצה לעשות רצונך בלבב שלם

      בית ב
      כבר עייף מהקרב נמאס שוב לנסות
      כל היסודות שבניתי מול עיני קורסות
      אולי הוא מכונה זקן וכסיל אבל איך הוא מסתער
      כמו צעיר וחד עלי הוא גומר

      ואני כבר הלכתי עד הקצה
      רועה בשדות זרים רואה וחומד
      אבל למרות כל הבלבולים אני עדין רוצה
      ויודע שאתה בוחן כליות ולב, עומד

      פזמון
      ורואה איך
      בסוף היום מתחת לכל הקליפות
      אני עוד ער, אולי קצת רטוב מהטיפות
      ובתוך הלב של אבן יש עוד לב שפועם
      שרוצה לעשות רצונך בלבב שלם

      אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      15
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #478

        אני ילדה של חורף
        עם צעיף על העורף
        רצה בין הטיפות
        מקפצת בשלוליות
        אז מה עם גדלתי
        ולא מתאים לגילי
        זה נכון
        אבל מתרגשת מהמחזה
        של חורף סוער כזה
        זה נפלא ומהמם
        לשבת ליד תנור מחמם
        לאכול מרק
        כמו בבית אבות....

        אני ילדה של חורף
        מביטה לשמיים
        מייחלת לעוד מים
        ואולי גם לשלג
        למרות שאני לא בירושלים
        או בחרמון
        מברכת על כל הטוב

        שירה מעומק הנשמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
          #479

          אני לא יודעת מה עושים
          כשנתקעים
          איך את הראש מרימים
          כשנופלים

          אני לא מכירה את המושג
          של להפסיד כדי להצליח
          לא מצליחה
          אין אצלי ירידה

          אם כבר נפלתי
          קשה לי לקום
          ואם כבר קמתי
          קשה לי ליפול

          איך בוכים-
          ללא דמעות?
          איך מחייכים
          ובליבי אין שמחות?

          והרגליים שלי כואבות
          והראש מסוחרר
          ואני לא יודעת מה יהיה היום
          שלא לדבר על מחר

          אבל יש משהו שבו אני אלופה
          בלהציג וגם בלהיות הכי שקופה
          ופשוט לדבר
          עם אבא הטוב
          כי ככה אני מרגישה אותו הכי קרוב!

          טוב להציץ
          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • מוכשרת עלמ מוכשרת על

            פוסט זה נמחק!

            אפרתא מנותק
            אפרתא מנותק
            אפרת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #480
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • איזה קטעא מנותק
              איזה קטעא מנותק
              איזה קטע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
              #481

              דור קדם המשיח

              הדור שלנו, הוא דור כה מוזר
              דור השפע אולי אפילו הבזאר
              שפוט השופטים עושים הצעירים
              לא מוכנים לסבול שום עיוותים

              מעריכים התקרבות של אנשים רחוקים
              מזלזלים במצוות של אנשים קרובים
              מורדים במוסכמות, פורצים הסייגים
              דוגלים בחופש, לא מקיימים הכללים

              קצת חצופים, קצת מזלזלים,
              את אחרים קצת פחות מעריכים
              שופטים בחומרה אנשים נכבדים על טעויות
              מחפשים להם עברות, אפילו בנרות

              מתייחסים אל הפרט ולא אל הכלל
              רואים העולם בצבעי שחור לבן
              אך שלא תטעו, אותם אני אוהבת
              כי אחרי הכל אליהם אני שייכת

              דור כה נפלא של קדם המשיח
              דור שלא מסכים לסבול טשטושים
              דור שלא מקבל דבר שצבוע הוא מריח
              דור שמחפש רק אמת ללא עיוותים

              אמנם הוא קצת חוצפן, נכון,
              אך זה בגלל ששונה הוא שלהם ההיגיון
              הוא מרחם על חלשים, לא חומל על חזקים
              רק בגלל שרוצה את כולם מושלמים

              תרגום חלק מהשורות (למי שלא הבין):
              -דור השפע אולי אפילו הבזאר-הכל אצלו מעורבב, אמת ושקר, שחור ולבן, צודק וטועה, עברות ומנהגים ועוד הרבה....
              -שפוט השופטים עושים הצעירים-אומרים על אלו שמוכיחים אותם שהם בעצמם לא מושלמים ועוברים על אותם דברים בדיוק וכו'
              -מעריכים התקרבות של אנשים רחוקים, מזלזלים במצוות של אנשים קרובים-בגלל שהם רוצים את כולם מושלמים הם כאילו מדרבנים אנשים שיותר קשה להם ומעריכים אותם (וזה מאד טוב) אבל אנשים שקל להם (או שהם כבר עבדו על עצמם) הם מצפים מהם ליותר ולא מעריכים אפילו דברים מאד קשים

              יש שני סוגי מוזיקה-
              מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
              תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              18
              • הללויהה מנותק
                הללויהה מנותק
                הללויה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                #482

                עולם נמלט

                [בית 1]
                קול גדול ולא יסף
                הד קולו לא נאסף
                לא נחלש ולא עומעם
                מיום שבו נולד העם
                הלבבות היו מרעידים
                מבעבעים כל הורידים
                קול גדול גורל נורא
                לבריות מעלבום תורה
                [פזמון]
                הן
                גבוה מגבוהים ירדתי תתקע"ד דורות
                ובכל תהום נגעתי בתר"ך אורות
                כל מחשבה שמעתי כל הד נקלש
                כנות שבנאום דרמטי כל פרפור חלש
                [בית 2]
                המון עם תמיד נמלט
                לאיזה צד? לא הוחלט
                אין מנוס לבריחתו
                בונה כל יום את מפלטו
                וקול תורה בהם פועם
                והיומיום בהם רועם
                מציב חומות ומגדלים
                כמו לגרוף את הגלים
                [קדם פזמון]
                תגידו לי מה, תכננתם כבר כמה?
                ובכלל כבר ניסיתם, תגידו לי למה?
                [פזמון]
                גבוה מגבוהים ירדתי תתקע"ד דורות
                ובכל תהום נגעתי בתר"ך אורות
                כל מחשבה שמעתי כל הד נקלש
                כנות שבנאום דרמטי כל פרפור חלש
                [בית 3]
                ילד קט נולד אתמול
                וכבר שומע אותו הקול
                קול גדול קול נורא
                לבריות מעלבון תורה
                האם מן העולם הזה
                הקול הרעם והמחזה?
                הלא תדע ילד קט
                עולמך עולם נמלט

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #483

                  אני רוצה להיות עבד שלך
                  לא עבד של החברה
                  לקיים מצוותך בשמחה
                  לא משועבד לסביבה
                  אני רוצה לזרום לעשות
                  בלי מחשבות מעופפות
                  על מי יביט מתי יסתכל

                  מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • פודרה 0פ פודרה 0

                    אני רוצה להיות עבד שלך
                    לא עבד של החברה
                    לקיים מצוותך בשמחה
                    לא משועבד לסביבה
                    אני רוצה לזרום לעשות
                    בלי מחשבות מעופפות
                    על מי יביט מתי יסתכל

                    מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת על
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                    #484

                    @פודרה-0 דבר ראשון הכנות והמסר ממש יפים! התחברתי.
                    והבתים הקצרים פשוט דורשים המשך 😉


                    והלוואי וזה יהיה המצב לתמיד,
                    בכנות ובתום רק רצונך נמלא.
                    והלוואי לא ניפול ואתה גם תעיד,
                    שכוונתי לטובה- הרי ממך לא ייפלא...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                      #485

                      הלוואי
                      שכל רצונותיי אגשים
                      שאדע מהם חלומותיי ולא בדמיון אותם אשים
                      ואדע איך להגשים אותם.

                      הלוואי
                      שאבין מה טוב פחות או יותר
                      ואקיים את זה תמיד ולא אוותר
                      לטוב ולמוטב

                      הלוואי
                      שהחיים היו לי נראים
                      כמו שהם נראים לאחרים
                      טובים תמיד ומושלמים

                      הלוואי
                      שתמיד אבחר בחיים
                      שאצליח תמיד להפנים
                      שאני בסך הכל אחד האנשים.

                      והכי חשוב-
                      שאם לא ילך לי כמו שאני רוצה
                      אז כמו שהולך יהיה לי פצצה
                      ואהיה שמחה עם זה!

                      טוב להציץ
                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #486

                        אם רק תמיד הייתי יכולה
                        לכבוש את העולם
                        לא לפחד ממילים
                        וממבטים
                        בלי לחשוש ממה יגידו
                        אזי הייתי כבר גדולה

                        אם רק הייתי מעיזה
                        ללכת לבד
                        ללמוד עוד
                        ממעשי אחרים
                        ולנסות בלי לשנות
                        ולהיות עצמאית
                        אזי הייתי כבר יכולה

                        אבל אנחנו תלויים
                        לא רק במה שאנו רוצים
                        יש לנו חובה וגם זכות
                        לא לעשות כל מה שבא לנו
                        יש לנו אחריות

                        שירה מעומק הנשמה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #487

                          ריבונו של עולם
                          אנא גלה לי את צפונות ליבי
                          לא רוצה לשקר לא רוצה לברוח מעצמי
                          כי רק לעשות רצונך חפצתי
                          אנא גלה לי מה מניע אותי
                          כדי שבאמת אוכל לשנות את דרכי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • מיתרמ מנותק
                            מיתרמ מנותק
                            מיתר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                            #488

                            בית א
                            כי כבר מאסתי ברע
                            והבנתי שהכל הבל
                            ושכל דרך מהירה
                            מובילה בסוף לסבל
                            אז התחלתי לחפש
                            לעצמי אמת ברורה
                            ואת הכל לאפס
                            לפשוט וללבוש צורה

                            אז איך פתאום
                            אני את עצמי מוצא
                            מתפתה מהחטא לטעום
                            ושוב אותו רוצה

                            פזמון
                            ואיך דוקא שחשבתי
                            שעכשיו הכל בטוח
                            ועד שאליך שבתי
                            מהמרחב הפתוח
                            שוב פעם מתמודד
                            עם אותם הניסיונות
                            ואין מה שיעודד
                            ויציל מנפילות

                            בית ב
                            כי כבר באתי עד אליך
                            וכבר פתחת לי תדלת
                            וטעמתי מדברך
                            והפקתי גם תועלת
                            וטעמתי מהטוב
                            והרגשתי שזה זה
                            והתחלתי כבר לכתוב
                            ופשוט לסגור חוזה

                            אז איך פתאום
                            אני את עצמי מוצא
                            כך באמצע היום
                            שוב אל הרחוב יוצא

                            פזמון
                            ואיך דוקא שחשבתי
                            שעכשיו הכל בטוח
                            ועד שאליך שבתי
                            מהמרחב הפתוח
                            שוב פעם מתמודד
                            עם אותם הניסיונות
                            ואין מה שיעודד
                            ויציל מנפילות

                            אולי רק לדעת
                            שאתה שם מסתכל עלי
                            וכל הקשיים זה נסיונוות
                            שאתה שלחת אלי
                            ובסוף כשנגיע
                            לחוף מבטחים
                            נבין הכל
                            ואת משמעות החיים

                            אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #489

                              שיר שכתבתי על המשגיח שלי הרב אליהו פפופר זצ"ל
                              "ר' אליהו"
                              לרגל יום היארצייט הראשון למורינו המשגיח ר' אליהו פפויפר זצ"ל אמרי האעלה את רגשותיי וזיכרונותיי על הכתב למען לא ישכחו ממני לעולמים.

                              בצידי הבית מדרש יושב ופניו מאירים
                              רכון על הגמרא שקוע כל כולו בדפים
                              אבל כשתלמיד יעבור ישאל שאלה
                              יענה הוא בנחת ושמחה.

                              גם כשלצעוק ולגעור מוכרחים
                              לדאוג שאל הבית מדרש נכנסים
                              בבית מדרש בפנים תמיד החיוך יהיה על הפנים
                              כאילו לא היה כלום לפני מספר רגעים
                              לא היה זה אלא כעס הפנים.

                              לא נשכח את אהבתו אלינו התלמידים
                              ממש כמו אב שדואג לילדים
                              את הכבוד שרחש לנו תלמידו
                              לכל בחור וזה לא היה תלוי בהצלחותיו
                              לעולם נזכור הלואי ונלמד מדרכיו.
                              ת.נ.צ.ב.ה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • הללויהה מנותק
                                הללויהה מנותק
                                הללויה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                                #490

                                שחרר את ליבך שלך. - יתמלא פתאום שמחה. - תן לרקוד, תן לרעוד. - תן לעצמך עוד, עוד.
                                דברים הופכים לבטוחים. - חפצים נהיים שמחים. - אפילו אם תברח, או תשכח. - תהנה כל כך.
                                לא תדע אם ולמה. - לא חיית כך ימים ימימה. - וכשתחשוב, יותר טוב. - תבין שכך הם הרוב.
                                עטים רצים על פני הדף. - והספרים שבמדף. - ברורים, מסודרים. - והם רק אומרים:
                                שחרר את ליבך שלך. - יתמלא פתאום שמחה. - תן לרקוד, תן לרעוד. - תן לעצמך עוד, עוד.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • מיתרמ מנותק
                                  מיתרמ מנותק
                                  מיתר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #491

                                  שיר שכתבתי לפני תקופה ופתאום נתלקתי בו היום וחשבתי שהוא שווה פירסום

                                  כמה כבר אפשר
                                  כמה כבר אפשר להתגלגל
                                  באותו מדרון של ההרגל
                                  כמה כבר אפשר להסתובב
                                  באותו עיגול של כאב
                                  כמה כבר אפשר להתעטף
                                  באותם בגדים של השוטף
                                  כמה כבר אפשר ללכת
                                  באותה משבצת שמועכת

                                  הגיע זמן להשתחרר
                                  להשתנות להיות אחר
                                  לנצל את כל הכוחות שטבועים בך עמוק

                                  הגיע הזמן להתנער
                                  מהעפר לקום מהר
                                  וללכת כי מאוחר אתה עוד צריך להגיע רחוק

                                  אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                    אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                    אוהבת מוזיקה 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #492
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • margalitM מנותק
                                      margalitM מנותק
                                      margalit
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                                      #493
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • 7 מנותק
                                        7 מנותק
                                        7 באניאגרם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #494

                                        איך מתחברים לאמת הפנימית שזועקת ללא קול בלי לשמוע שירים? איך מסוגלים להמשיך בחיים אחרי שנופלים יותר משבע פעמים? איך מקדשים את התאוות הפסולות והופכים אותם למשהו רוחני? איך מגשימים את החלום כשאין לי את עצמי? איך אומרים לא לרוע שעושה לי הרס עצמי וכובש בי כל חלקה טובה? ואיך עוד קוראים לי חכמה שאת הכל מבינה וכישרונית שבהכל מצליחה?

                                        יש לי אלף שאלות ויש לי גם תשובות אבל הם לא מסודרות-אז מי בא לי לעזור להרכיב את הפאזל המסובך הזה?
                                        יש לי אלף ציפיות שלא הגשמתי ומליוני אכזבות ותבוסות במלחמות הפנימיות שאני מנהלת עם עצמי-אז מי מסכים לעזור לי בזה?
                                        ואיך תמיד אני מסתכלת קדימה מקווה יהיה לי טוב לא מקשיבה לעבר שאומר לי להיזהר ונופלת שוב באותו המקום הלזה?
                                        וכמה אני בוהה בעצמי במראה לא מבינה איך אני נראית כל כך קופה אחרי שהשתניתי ודימיתי שהשתפרתי כזה?

                                        למה אני תמיד מסתכלת רק בחצי הריק שלי? למה תמיד אני מתעסקת בהנאות זמניות ומפספסת הזדמנויות גדולות שיכולות להרים אותי? למה אני עסוקה בלברוח ולא מבינה שזה לא פיתרון? למה אני כל הזמן זזה בפזיזות כמו עז טיפשה ולא מבינה שזה תמצית החידלון? למה אני כל כך חכמה ובכל א.ופן לא מבינה שאני לא סתם ילדה אלא בת יחידה של אבא שאוהב אותי על באמת עם כל האנרגיות שאני משקיעה במקום הלא נכון? ואיך אני כותבת כזה שיר שכולו עוסק אצלי רק בכישלון?

                                        יש לי תקוות גדולות לזמנים יפים שאהיה נורמאלית כמו רוב האנשים ולא חתיכת ילדה קטנה שנראית שלא מבינה כלום מחייה ורק רוצה להשתנות אבל אף פעם לא מצליחה ושוב נופלת לתוך הביצה הטובענית הזאת-ואני מבקשת ממך אבא-
                                        אתה יכול לעשות את זה! אתה יכול לעזור לי בזה! אתה יכול להחזיק אותי במקום הלזה! אבל גם להראות לי שזה טוב כזה!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                          #495

                                          וואי, יש לי שיר ישן שחברה שלי כתבה שנה שעברה בערב פסח-שהיינו יחד בתוכנית והרב כפיר שחר סיפר את הסיפור האישי שלו.... והיא כתבה. (הקרדיט לא מגיע לי כי לא אני כתבתי את השיר) השיר במנגינת התקווה:

                                          אני לבד כאן בחדר/נזכרת בכאב החודר.
                                          איך שלוש חיילים/נהרגו מאש לוחמים.
                                          הכאב אותי צובט/את הלב הוא לופת.
                                          טראומה היא לדורות/כל פעם שאני חושבת אני רוצה לבכות.

                                          איך בנות יושבות באולם ושרות/ואני- בא לי רק לבכות
                                          באין רואים, בין הכתלים/כשמעלי נשמעים במרץ שירים.
                                          כפיר איך התעלית על עצמך?/אתה רואה את המוות כל יום למולך!
                                          בטח מייסר אותך-מצפונך/אחרי הכל הם מתו במקומך.

                                          איך לא נשברת, איך אתה חי?/איך לא התרסקת אחרי המחדל?
                                          איך הצלחת מתוך השבר/לקום לגדל דור פאר ולחזק את בנות ישראל?

                                          עוד לא אבדה תקוותנו/בא יבוא משיח צדקנו
                                          יגאל אותנו מייסורינו/יחזיר לנו את מיתנו
                                          שאבדו לנו מחטאינו...
                                          **

                                          טוב להציץ
                                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול