דיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!
-
פוסט זה נמחק!
@סודי-ביותר אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
@ברוריה אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:
שיר שיצא ממני בספונטניות לאור המצב
אוקראינה רוסיה
עם נגד עם
עם אחד
שפה אחת
מה להם להילחם
אויבים אחת לשניה
שותפות לשנאה ולאיבה
רחוק מן העין רחוק מן הלב
מה לנו לקחת ללב
אבל זאת רק מראה
להתמודדות בדרך זרה
יש שפה אחת
אבל אויבים הם
אין הסכם שלוםשיר ממש יפה!!!
רק הפריע לי לגבי השפה אחת
(אני יודעת שזה קטנוני
)
אבל רוסית ואוקראינית זאת לא אותה שפה
אומנם היא נשמעת אותו דבר אבל זה לא אותה שפהזה נכון אבל לאוזניים שלנו זה נשמע אותו דבר.
וחוץ מזה התכוונתי בשיר לזה שהשפה זהה
יותר נכון זה ניבים שונים כמו באנגלית במקומות מסוימים יש מבטאים שונים או ניבים שונים -
פוסט זה נמחק!
@סודי-ביותר בערך כמו ההבדל בין ערבית תימנית לערבית סורית.
-
מה עדיף בשיר מילים גבוהות ומרשימות או מילים פשוטים שיוצאים מהלב?
-
@פודרה-0 אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
מה עדיף בשיר מילים גבוהות ומרשימות או מילים פשוטים שיוצאים מהלב?
אישית אני מאוד אוהבת מילים פשוטות שיוצאות מהלב. אבל כמובן לכתוב נכון.
-
@פודרה-0 אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
@תהילוש אני חושב שיש שירים עם מילים גבוהות עד שאני מסופק אם הכותב עצמו מבין מה הוא אומר
ממש ככה. לפעמים גם קשה להגות את המילים הגבוהות בזרימה נכונה(אם יש לזה לחן)
-
-
אני אישית מעדיפה שירים עם מילים פשוטות שמצליחות להביע טוב את המסר בשיר בלי יותר מידי מילים גבוהות שלפעמים לא מספיק מובנות נכון
-
אני אישית מעדיפה שירים עם מילים פשוטות שמצליחות להביע טוב את המסר בשיר בלי יותר מידי מילים גבוהות שלפעמים לא מספיק מובנות נכון
-
תלוי מי הזמר--
יש זמרים שאין לי בעיה לשמוע שירים שלהם, והמילים ממש פשוטות, וזה כי הם שרים מהלב ויודעים להגיש את השיר בצורה נוגעת.
ויש זמרים שאפשר לשמוע מהם רק עומק, ומהם אני לא יקבל מילים פשוטות.
כל זמר והסגנון שלו ו--
עם צורת ההגשה.
כשיש הגשה טובה ונוגעת- אפשר לשמוע גם מילים פשוטות ולהפך, מילים עמוקות. -
תלוי מי הזמר--
יש זמרים שאין לי בעיה לשמוע שירים שלהם, והמילים ממש פשוטות, וזה כי הם שרים מהלב ויודעים להגיש את השיר בצורה נוגעת.
ויש זמרים שאפשר לשמוע מהם רק עומק, ומהם אני לא יקבל מילים פשוטות.
כל זמר והסגנון שלו ו--
עם צורת ההגשה.
כשיש הגשה טובה ונוגעת- אפשר לשמוע גם מילים פשוטות ולהפך, מילים עמוקות. -
@מוכשרת-על אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
אני מתה לדעת של מי זה כן? מה זה המאגר הבלתי נדלה הזה?!
נראה מישהי מקצועית..
משום מה לא נראה לי כתיבה של גבר
: ) -
@מוכשרת-על אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
אני מתה לדעת של מי זה כן? מה זה המאגר הבלתי נדלה הזה?!
נראה מישהי מקצועית..
משום מה לא נראה לי כתיבה של גבר
: ) -
@מוכשרת-על אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
אני מתה לדעת של מי זה כן? מה זה המאגר הבלתי נדלה הזה?!
נראה מישהי מקצועית..
משום מה לא נראה לי כתיבה של גבר
: ) -
@מנאששש אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
משום מה לא נראה לי כתיבה של גבר: )
בגלל שזה מקצועי?

בכלל לא.
כי זה תמציתי וכוללני.
בד"כ פחות גישה של גבר...@מוכשרת-על אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
@אייצ-ית אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
משום מה לא נראה לי כתיבה של גבר: )
יאללה את..


לפעמים כתיבה גברית יותר נוגעת- כי היא פשוטה...
עניין של טעם...
ואל תצחקי עלי..
אני אולי בקרוב יעלה גם שיר....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות