דיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!
-
@פודרה-0 אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
@תהילוש אני חושב שיש שירים עם מילים גבוהות עד שאני מסופק אם הכותב עצמו מבין מה הוא אומר
ממש ככה. לפעמים גם קשה להגות את המילים הגבוהות בזרימה נכונה(אם יש לזה לחן)
-
-
אני אישית מעדיפה שירים עם מילים פשוטות שמצליחות להביע טוב את המסר בשיר בלי יותר מידי מילים גבוהות שלפעמים לא מספיק מובנות נכון
-
אני אישית מעדיפה שירים עם מילים פשוטות שמצליחות להביע טוב את המסר בשיר בלי יותר מידי מילים גבוהות שלפעמים לא מספיק מובנות נכון
-
תלוי מי הזמר--
יש זמרים שאין לי בעיה לשמוע שירים שלהם, והמילים ממש פשוטות, וזה כי הם שרים מהלב ויודעים להגיש את השיר בצורה נוגעת.
ויש זמרים שאפשר לשמוע מהם רק עומק, ומהם אני לא יקבל מילים פשוטות.
כל זמר והסגנון שלו ו--
עם צורת ההגשה.
כשיש הגשה טובה ונוגעת- אפשר לשמוע גם מילים פשוטות ולהפך, מילים עמוקות. -
תלוי מי הזמר--
יש זמרים שאין לי בעיה לשמוע שירים שלהם, והמילים ממש פשוטות, וזה כי הם שרים מהלב ויודעים להגיש את השיר בצורה נוגעת.
ויש זמרים שאפשר לשמוע מהם רק עומק, ומהם אני לא יקבל מילים פשוטות.
כל זמר והסגנון שלו ו--
עם צורת ההגשה.
כשיש הגשה טובה ונוגעת- אפשר לשמוע גם מילים פשוטות ולהפך, מילים עמוקות. -
@מוכשרת-על אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
אני מתה לדעת של מי זה כן? מה זה המאגר הבלתי נדלה הזה?!
נראה מישהי מקצועית..
משום מה לא נראה לי כתיבה של גבר
: ) -
@מוכשרת-על אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
אני מתה לדעת של מי זה כן? מה זה המאגר הבלתי נדלה הזה?!
נראה מישהי מקצועית..
משום מה לא נראה לי כתיבה של גבר
: ) -
@מוכשרת-על אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
אני מתה לדעת של מי זה כן? מה זה המאגר הבלתי נדלה הזה?!
נראה מישהי מקצועית..
משום מה לא נראה לי כתיבה של גבר
: ) -
@מנאששש אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
משום מה לא נראה לי כתיבה של גבר: )
בגלל שזה מקצועי?

בכלל לא.
כי זה תמציתי וכוללני.
בד"כ פחות גישה של גבר...@מוכשרת-על אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
@אייצ-ית אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
משום מה לא נראה לי כתיבה של גבר: )
יאללה את..


לפעמים כתיבה גברית יותר נוגעת- כי היא פשוטה...
עניין של טעם...
ואל תצחקי עלי..
אני אולי בקרוב יעלה גם שיר.... -
@מנאששש אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
משום מה לא נראה לי כתיבה של גבר: )
בגלל שזה מקצועי?

בכלל לא.
כי זה תמציתי וכוללני.
בד"כ פחות גישה של גבר...@מוכשרת-על אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
@אייצ-ית אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
משום מה לא נראה לי כתיבה של גבר: )
יאללה את..


לפעמים כתיבה גברית יותר נוגעת- כי היא פשוטה...
עניין של טעם...
ואל תצחקי עלי..
אני אולי בקרוב יעלה גם שיר....פוסט זה נמחק! -
@מנאששש אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
משום מה לא נראה לי כתיבה של גבר: )
בגלל שזה מקצועי?

בכלל לא.
כי זה תמציתי וכוללני.
בד"כ פחות גישה של גבר...@מוכשרת-על אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
@אייצ-ית אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
משום מה לא נראה לי כתיבה של גבר: )
יאללה את..


לפעמים כתיבה גברית יותר נוגעת- כי היא פשוטה...
עניין של טעם...
ואל תצחקי עלי..
אני אולי בקרוב יעלה גם שיר.... -
@מוכשרת-על אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
ואם את הולכת להעלות שיר אז מחכה (אפשר לדרוש קצת?!)
תודה

מה לדרוש?... עד חצי המלכות...@avital-1 אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
@אייצ-ית חשבתי שגברים זה פחות מלל
בחיים האמיתיים הם פחות דיבורים, אבל להסביר בכתיבה רגשות...אהמ...לא יצא לי לראות גבר שמכניס בשיר ים תוכן ב 15 מילים...
אבל אולי...אני רק אומרת את מה שאני מכירה.. ואני מכירה די הרבה כותבים... -
@מוכשרת-על אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
ואם את הולכת להעלות שיר אז מחכה (אפשר לדרוש קצת?!)
תודה

מה לדרוש?... עד חצי המלכות...@avital-1 אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
@אייצ-ית חשבתי שגברים זה פחות מלל
בחיים האמיתיים הם פחות דיבורים, אבל להסביר בכתיבה רגשות...אהמ...לא יצא לי לראות גבר שמכניס בשיר ים תוכן ב 15 מילים...
אבל אולי...אני רק אומרת את מה שאני מכירה.. ואני מכירה די הרבה כותבים... -
@מוכשרת-על אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
@אייצ-ית אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
תודה
מה לדרוש?... עד חצי המלכות...
סתם חשבתי שמתאים לך שיר אופטימי, משהו כיפי. לא כבד מידיי.את מדברת בעקבות הנסיבות האחרונות שלי..

צודקת..
יאללה כבקשתך- בעז"ה היום... -
@מוכשרת-על מצד שני אני אוהב שירים פשוטים שישר על הפעם הראשונה ששומעים מבינים את המסר
ולא שירים עמוקים שצריך ללמוד אותם בעיון עד שמבינים פשוט אין לי כוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות