דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 791.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שירליש מנותק
    שירליש מנותק
    שירלי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #782

    אבא, פעם מישו סיפר לי
    על משו רע שקרה לו,
    שאל אותי למה זה ניהיה לו,
    ואז גם אני נזכרתי
    במשו רע והתעצבתי.
    הצטערתי. התעצבנתי.

    אבל אבא,
    אני לא רוצה שזה יהיה ככה
    אני רוצה לזכות להאמין בך!
    אבא, בשכל אני יודע
    שמלמעלה לא יורד שום רוע
    כי אבא שאוהב את ילדיו
    רוצה רק בטובתם.
    אבל זה קשה להרגיש בלב
    כי לפעמים כואב
    ואז קשה לזכור
    מי ומה המקור
    לכל הצרות והבעיות
    שהם בעצם טובות גדולות

    אז אבא תלמד אותי
    לראות את האור
    גם במה שנראה שחור
    אבא תזכה אותי
    לא לשכוח
    שהכל אתה שולח
    וגם מה שנראה רע
    יש לו מטרה
    וגם כשנראה לי שאתה לא איתי
    בעצם הכל אתה עושה לטובתי
    אבא תן לי להרגיש בלב
    שותי אתה אוהב
    שאזכה ל-"והשיבת אל לבבך"
    ותמיד אמשיך להאמין בך.

    הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
    זה - להמשיך לישון...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #783

      הגיע הזמן שתלך ממני
      אתה יודע שנמאס לי ממך
      כמה יכולה לשמוע אני
      בתוך הלב כאן את קולך?

      רוצה כבר חופש
      להיות בת חורין
      יותר כיף מנופש
      לשכוח ממך לתמיד

      אתה יצור כזה מאוס
      רוצה להפיל כולם בפח
      די תקלוט אתה לעוס
      לא רוצה אותך אף אחד!

      זקן וכסיל אתה היצר
      תפסיק להיות כזה תחבולן
      צא מנשמתי בלי ניתוח\תפר
      רוצה אותך רחוק מכאן!!!

      אומרים שחודש ניסן ובמיוחד חג הפסח ובראשו ליל הסדר זו סגולה לתאוות אז כתבתי על זה שיר...
      מקווה שיצא יפה

      טוב להציץ
      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #784

        לא שלי

        לפעמים
        הקיר סגור ואטום
        ומרגישים כועסים
        על העולם שמעבר
        ואז פותחים סדק
        ומרחיבים
        ועוד---
        וככל שפותחים
        מגלים עוד צדדים
        מגלים עולם שלם
        עולם שלא ידענו
        עליו.

        ומאז
        מנסה לפתוח קצת
        להסתכל
        כי תמיד יש צד שני.

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #785

          מכירים את זה שיש מתח שהורג אתכם ואתם משתגעים?
          ניסיתי להעביר כאן את התחושות.

          מתח

          מה עושים כשמתוח?!
          ולחכות אין עוד כוח.
          איך ממהרים תזמן המורח,
          ואת מה שמטריד להשכיח?

          לא לחשוב על כלום,
          לעצום עיניים, להירגע מהיקום.
          בסוף הרי נבין גם מה שסתום,
          הדאגה לא תועיל במאום.

          האם זה רעיון? אז בוא ניישם!
          אם זה הפתרון, נזיז את החוסם.
          נשקע בנוחות ניתן להתגשם,
          נשכח מהלחץ שהולך ומכרסם...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • זברהז מנותק
            זברהז מנותק
            זברה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
            #786

            זה אני הגיבור,
            אוהב את עצמי,
            נלחמתי לבד,
            בדובים.
            זה אני הטיפש,
            שפיזרתי מילים,
            לאלה שבצד,
            רעבים.
            הבאתי הכל,
            למי שרצה,
            וגם כשכאב,
            שתקתי.
            צעקתי בקול,
            וההוא ששמע,
            זרק ת'זהב,
            שחילקתי.
            ועכשיו הקירות,
            גם בלי לדבר,
            יורקים ת'אמת,
            שמכרתי.
            יושב מנסה,
            חלקים לחבר,
            לפאזל שחצי כבר,
            איבדתי.

            אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
            אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #787

              תן לי עוד
              כל מה שקורה
              מודה לבורא
              על כל מה שלי נתן
              על גדול ועל קטן
              ועל מה שנותן לי.
              פזמון
              תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
              אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
              וגם אם קצת קשה
              אני תמיד מודה לך....
              בית שני
              כל בוקר שקם
              לך בורא העולם
              אני מודה בכל ליבי
              שהחזרת נשמתי
              ואותי לא שכחת לרגע
              פזמון X 2
              תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
              אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
              וגם אם קצת קשה
              אני תמיד מודה לך....

              אני חייב לציין שאם לחן זה נשמע יותר טוב...

              מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                תן לי עוד
                כל מה שקורה
                מודה לבורא
                על כל מה שלי נתן
                על גדול ועל קטן
                ועל מה שנותן לי.
                פזמון
                תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
                אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
                וגם אם קצת קשה
                אני תמיד מודה לך....
                בית שני
                כל בוקר שקם
                לך בורא העולם
                אני מודה בכל ליבי
                שהחזרת נשמתי
                ואותי לא שכחת לרגע
                פזמון X 2
                תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
                אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
                וגם אם קצת קשה
                אני תמיד מודה לך....

                אני חייב לציין שאם לחן זה נשמע יותר טוב...

                מוח שליט על הלבמ מנותק
                מוח שליט על הלבמ מנותק
                מוח שליט על הלב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #788
                פוסט זה נמחק!
                מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                  פוסט זה נמחק!

                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #789
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #790

                    מה גורם לצביעות?
                    כשלאדם כבר אין כנות
                    מראה כאילו הוא רבנות
                    אבל באמת- זו רק טעות

                    מה גורם לדיכאון?
                    שיש הרגשה של חידלון
                    קולות צורחים יש המון
                    וצריך לדעת מה מהם נכון

                    מה גורם לשעמום?
                    שלא עושים כלום
                    והמשועמם בלום
                    הכל בעיניו דמום

                    מה גורם לאהבה?
                    שרואים השני בעין טובה
                    ורוצים שיהיה איתו אחווה
                    ולא חלילה בשבילו רעה

                    מה גורם לאושר?
                    ששמחים בלי קשר
                    ולא צריכים להיות בכושר
                    ששמחה לא יהיה חסר

                    טוב להציץ
                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                      #791

                      כשהשמש שקעה והלילה כבר בא
                      חושב לעצמי מה עשיתי היום
                      הייתה התקדמות או שמא נסיגה
                      פחד ממלא את ליבי פתאום.

                      יום שחלף אף פעם לא חזר
                      מי יודע מה יהיה מחר
                      האם שוב אתעורר מאוחר
                      האם שוב לא אלמד מטעויות עבר.
                      והיום אני אומר לעצמי
                      גם אם מאוחר קמתי
                      את היום ברגל שמאל התחלתי
                      לא עלי זה לא ישפיע
                      אתחיל מעכשיו להשקיע!!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • תמר החיה בסרטת מנותק
                        תמר החיה בסרטת מנותק
                        תמר החיה בסרט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #792

                        כולי כאב
                        בגדו בי עכשיו
                        זעם יאוש והשפלה
                        זוהי בגידה שפלה
                        אני בודדה

                        מי לצדי ומי בצד כנגד
                        מי טוב אלי ומי פתח מרד
                        התבלבלו השחור והלבן
                        ובליבי מתח מלובן
                        אני אבודה

                        די, למה להיות כפויי טובה?
                        נתתי לך המון-מה החזרת חזרה?!
                        למה להיות רע שאפשר להיות טוב?
                        עלייך שמרתי כל כך קרוב
                        כמו שאת רוצה

                        וכעת, את בלי לחשוב הרבה
                        הרסת לי עמל של מאז לידתי כנראה
                        טוב לך עכשיו שלי כל כך רע
                        והכל בגללך חברה יקרה?!
                        מרוצה?

                        אל תיגעי
                        סודותי
                        אל תחשפי
                        תיזהרי
                        את משחקת באש
                        בסוף תיפגעי!

                        מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • יעל ק.י מנותק
                          יעל ק.י מנותק
                          יעל ק.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #793

                          שיר כואב עם המון המון עומק...
                          תקראו שוב...


                          לא פשוט:

                          לא פשוט
                          להיות ילד קטן
                          בעולם כל כך גדול
                          להיות כבשה שחורה
                          בין מתיימרי דגל לבן- כחול

                          לא פשוט
                          להיות צעיר
                          עם רוח זיקנה
                          להיות ילד כאפות
                          עם פנים יפות כמו אחרי לידה

                          לא פשוט
                          להיות ירח לבן
                          בצל שמש בוערת
                          להיות הרוח החיה
                          אך גם זו המקררת

                          לא פשוט
                          להיות הצודק הבודד
                          לעומת המוני טועים
                          להיות פצצה מתקתקת
                          אך בשורת כל האויבים

                          לא פשוט
                          לחיות בצדק גמור
                          אך בשקר גס מול העיניים
                          ללטף את עצמי
                          ולגלות שאלו לא ידיים

                          לא פשוט
                          לחיות בעולם כה משונה
                          שהטוב הוא בעצם רע
                          ומה שמשנה הוא רק
                          מאיזה צד אתה בא---


                          יעל#

                          יש דלת, ויש חלון,
                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #794

                            בלילה לבן
                            לאור המנורה
                            אחרי היום הארוך
                            שלא נגמר
                            ועדיין לא מוצאת מנוחה
                            לא עייפה
                            נהנת מהשקט
                            בחוץ הכל דממה
                            קול לא ישמע
                            כולם ישנים
                            זה כמו בראשית
                            עולם שקט דומם
                            כוכבים זורחים ממעל
                            מחכה שהליל לא יגמר
                            זה יפה וטוב לי ככה
                            קצת לאגור עוד כוחות
                            ליום הבא שיבוא ויאיר

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • אסתר. ה.א מנותק
                              אסתר. ה.א מנותק
                              אסתר. ה.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #795

                              ריח הגאולה

                              ריח הגאולה באוויר
                              אין אחד שלא מרגיש
                              המשיח קרוב לעיר
                              ונבואות הקדושים
                              שלפני מאות שנים
                              כעת מתממשות ובאות...

                              כל אחד יקח חלק
                              את הגאולה לקרב
                              זה בתפילה, השני במעשים
                              וקול שופר ישמע ממרומים

                              רק באחדות
                              בלי תחרות
                              יבוא גואל ברחמים
                              רק בשמחה
                              יותר אחוה
                              ישלח גואל ממרומים

                              ואז---
                              לא יהיה עוד שנאה וקרבות
                              בא השקט והשלווה לו קיווינו
                              אלפיים שנות דור עברנו
                              על כל המכשולים בגבורה עמדנו
                              וכעת---
                              נשאר רק לחכות
                              ובאהבה להרבות
                              ...

                              מהשבר- גדלים
                              מהקושי- מתבגרים
                              עוד תראה : מעז יצא מתוק

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • תמר החיה בסרטת מנותק
                                תמר החיה בסרטת מנותק
                                תמר החיה בסרט
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #796

                                לגולשי מקצב היקרים
                                רציתי לאמר לכם מספר מילים
                                אפילו שאמרום האמנים
                                אבל עכשיו זה בלי אינטרסים
                                של שירים

                                לא חידוש שפסח מתקרב
                                אז אני מאחלת מכל הלב
                                שהחג יהיה כשר וגם שמח
                                לא משנה אם אתה אורח או מארח
                                או לבד

                                שחמץ אצלכם בלב ד' לא ימצא
                                שלא תשבר לכם אפילו לא מצה
                                והעיקר עיקרים שכשהסדר נהיה
                                ניפגש כולנו בירושלים הבנויה
                                עם המשיח

                                מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #797

                                  לא שלי

                                  מי זה ידע
                                  כזו מין חידה
                                  מי יעוץ לי עצה
                                  של עולם מבולבל
                                  של רֶשע שגדל
                                  של אויב שנמצא

                                  של אנשי מעלה
                                  המציאות מגלה
                                  מסכנים אומללים
                                  אין דיצה
                                  רק דעי וזכרי
                                  כי כל מה שתראי
                                  לעולם הנך רק
                                  מצידה,
                                  התמונה היא גדולה
                                  ומתוך כל כולה
                                  ראית רק בקושי
                                  פיסה...

                                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                  הטכניקה באה מעצמה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • EtiE מנותק
                                    EtiE מנותק
                                    Eti
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                    #798

                                    הוא מבעבע כולו, רוחש ולוחש
                                    האש תחתיו שולחת לשונות, בוערת.
                                    הלחץ מתגבר, האיום כמעט מתרחש
                                    עוד רגע יגלוש. השליטה כבר משתחררת---

                                    מנסה בכל כוחי את הבלתי נמנע לעצור,
                                    בכל הכח עומדת, מחזיקה חזק. שומרת.
                                    מהדקת מכסה, מנסה חומה או סכר ליצור
                                    אך הוא מסרב להתחשב, לא מראה צמרמורת.

                                    כמה כבר ניסיתי לטפל, לעצור ואולי לשלוט
                                    על הכעס הזה, שבוער בתוכי בלי הגיון ומטרה.
                                    לא יכול להיות שעדיין לא אצליח אותו לשחוט
                                    וגם עם כל ההתגברות – לא אעצור את הבעירה.

                                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • מנאשששמ מנותק
                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאששש
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                                      #799

                                      לא שלי

                                      קִימַת תִמָהון
                                      חושֶך ילֵל ישִימון
                                      וְהַלְמות. זֵעָה קָרָה.

                                      יְקִיצָה בָאָה הלום
                                      והנה אך חלום,
                                      מטלטלת הכרה.

                                      באחת.
                                      אין אנחה
                                      אך נאקת רווחה
                                      ורוגע פושט כמו יין

                                      ואנו שם, בעיצומו של בלהות,
                                      ותלאות, ודמעות
                                      וגלות, עדיין. עדיין.

                                      עוד קָט וְנָקִיץ פתאום
                                      והר של זַיִת יֵהום
                                      ונעלה.

                                      עִם אֵם עִם אָב
                                      לְבֵית תכלת וזהב
                                      אז, שחוק נמלא.

                                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                      הטכניקה באה מעצמה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • טיטוט מנותק
                                        טיטוט מנותק
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #800

                                        דקה לפני חג הגאולה כתבתי שיר להשם שהוא אבא אוהב שיגאל אותנו כל אחד מהדברים שהוא צריך ובעזרת השם גם בגאולה השלמה בקרוב אמן.

                                        אוהב אותך, אוהב!!!

                                        לב סוער בתוך כוס מים
                                        מחלחל אל עצמי
                                        מנגן לי עוד שיר בנתיים
                                        לחשוב אין על מי

                                        כייס זרוק ברחוב
                                        עוד חיוך מעובר אורח
                                        אבל אני לא מצליח לחשוב
                                        איך אצליח לשמוח

                                        שומע שיר על חיים טובים
                                        על קרבה לאלוקים
                                        רואה צייר שמצייר ת'נוף
                                        ואנשים מסתכלים

                                        ואני לא מתקרב להיות
                                        פשוט אדם
                                        שוב קורא לאלוקים
                                        שברא את כולם

                                        אבא תעזור לי תעזור לבן שלך
                                        גם כשאני רחוק אתה אוהב
                                        ולא משנה מה אומר אתה יודע
                                        שאני אוהב אותך, אוהב.
                                        אבא תן לי עצה איך לשמוח
                                        אבא תעזור לי להתקרב
                                        להרגיש אותך כמו פעם
                                        כי אני אוהב אותך, אוהב.

                                        מחשבות רצות כמו בתחרות
                                        אבל רק אחת מנצחת
                                        זאת שצועקת כשכולם ישנים
                                        את הדממה מפלחת

                                        שעות אחרי שקמתי
                                        עדיין במיטה
                                        מדמיין את החיים
                                        בונה אותם

                                        בקול דממה קורא אליך
                                        ואתה שומע
                                        לא אפסיק להתפלל אליך
                                        בלב דומע

                                        לא צריך ת'שטויות
                                        לא צריך בקשות
                                        רק רוצה להתקרב
                                        להיות איתך

                                        אבא תעזור לי תעזור לבן שלך
                                        תציל אותי מצרה
                                        גם אם נפלתי קמתי אל ידייך
                                        אני אוהב אותך אוהב

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #801

                                          רקע לשיר: בשעה טובה ומוצלחת נולדה לי אחיינית עם תסמונת דאון נחשפתי למכתב תנחומים שאחותי קיבלה
                                          והנה התגובה שלי בשמה.

                                          אל תרחמו אל תעודדו אל תנחמו
                                          תתפללו תשאלו ואם צריך תעזרו.
                                          אל תחשבו שאני מסכנה
                                          כי כך השם רצה
                                          בטוח זה לטובה
                                          נכון זה אתגר אני מסכימה
                                          אולי גם קצת קושי בהתחלה
                                          אבל נתמודד בהצלחה
                                          לא נותר נדלג כל מהמורה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          16

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול