דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. מעריצים זמרים או לא

מעריצים זמרים או לא

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
156 פוסטים 59 כותבים 9.5k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

    רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
    עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
    איך הוא קשור אלינו????
    ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
    93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

    מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
    זה אומר שזה נכון.
    אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
    אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
    יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
    ו..
    הסקר פה לא אומר כלום...
    יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
    או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

    לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
    הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

    בונקרב מנותק
    בונקרב מנותק
    בונקר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #127

    @אייצ-ית אמר במעריצים זמרים או לא:

    @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

    רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
    עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
    איך הוא קשור אלינו????
    ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
    93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

    מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
    זה אומר שזה נכון.
    אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
    אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
    יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
    ו..
    הסקר פה לא אומר כלום...
    יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
    או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

    לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
    הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

    לא נכון יש אנשים שלא מצליחים להבדיל בין הערצה לאהבת שירים
    הערצה זה מה שיש בציבור היהודי האחר שמוכנים ללבוש חולצה של מישהו אחריי שהוא הזיע איתה שעה שלימה
    ובציבור החרדי זה בחיים לא יקרה

    "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
    [ממעמקים גד אלבז]

    איזה קטעא אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • בונקרב בונקר

      @אייצ-ית אמר במעריצים זמרים או לא:

      @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

      רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
      עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
      איך הוא קשור אלינו????
      ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
      93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

      מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
      זה אומר שזה נכון.
      אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
      אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
      יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
      ו..
      הסקר פה לא אומר כלום...
      יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
      או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

      לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
      הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

      לא נכון יש אנשים שלא מצליחים להבדיל בין הערצה לאהבת שירים
      הערצה זה מה שיש בציבור היהודי האחר שמוכנים ללבוש חולצה של מישהו אחריי שהוא הזיע איתה שעה שלימה
      ובציבור החרדי זה בחיים לא יקרה

      איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
      #128

      @בונקר לא דווקא. הערצה זה כל אדם שחש מחובר נפשית לזמר!!! (וזה קיים) זה לא חייב להיות דווקא משהו חיצוני-הגיוני אפילו שאף אחד לא ידע מזה

      יש שני סוגי מוזיקה-
      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

      בונקרב א.ש.יא 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

        רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
        עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
        איך הוא קשור אלינו????
        ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
        93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

        מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
        זה אומר שזה נכון.
        אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
        אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
        יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
        ו..
        הסקר פה לא אומר כלום...
        יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
        או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

        לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
        הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

        רולנדר מנותק
        רולנדר מנותק
        רולנד
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #129

        @אייצ-ית אמר במעריצים זמרים או לא:

        הסקר פה לא אומר כלום...

        אז למה הוא בעצם קיים?
        הוא נפתח ע"י אחד ה @מנהלים

        🎹🎻🎺🎷🥁
        כל זמן שהמיתר שלם -
        אפשר עוד לנגן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • איזה קטעא איזה קטע

          @בונקר לא דווקא. הערצה זה כל אדם שחש מחובר נפשית לזמר!!! (וזה קיים) זה לא חייב להיות דווקא משהו חיצוני-הגיוני אפילו שאף אחד לא ידע מזה

          בונקרב מנותק
          בונקרב מנותק
          בונקר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #130

          @איזה-קטע אמר במעריצים זמרים או לא:

          @בונקר לא דווקא. הערצה זה כל אדם שחש מחובר נפשית לזמר!!! (וזה קיים)

          לא נראה לי שזה נקרה הערצה
          ואם כן זה מינון סביר

          "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
          [ממעמקים גד אלבז]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • בונקרב בונקר

            @אייצ-ית אמר במעריצים זמרים או לא:

            @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

            רק כעת רואה את הסקר הזה, לא קראתי את כל התגובות
            עשה לי קצת בחילה ניסוח הסקר, המושג להעריץ זמר זה מושג גוי / חילוני
            איך הוא קשור אלינו????
            ומפליא אותי גם התוצאות שלו, אמנם הרוב השפוי חושב שאין הערצה, אבל עדיין אחוז גדול חושב שיש.
            93f4d27a-9996-4a88-a7cb-ef3c7cd82540-image.png

            מה שזה מעורר..מה שזה אומר...
            זה אומר שזה נכון.
            אני דווקא חושבת הפוך- שיש המון הערצה בציבור החרדי.
            אני אישית לא במקום שם. אבל המציאות כואבת ככל שתהיה- הערצה קיימת פלוס...
            יש אנשים שלא ידעו להשים את האצבע על המ הם מרגישים. וזה הערצה לכל דבר!!
            ו..
            הסקר פה לא אומר כלום...
            יש עשרות ילדים מעריצים..שאין להם גישה לפה..
            או ההפך, כאלה שיש להם גישה מורחבת לרשתות החברתיות, ולכן הם לא יהיו כאן..אלא במקומות גרועים יותר...

            לא יעזור לחשוב שאין הערצה. תראו עובדות בשטח.
            הערצה בשמיים..לצערנו זה טרנד בציבור.

            לא נכון יש אנשים שלא מצליחים להבדיל בין הערצה לאהבת שירים
            הערצה זה מה שיש בציבור היהודי האחר שמוכנים ללבוש חולצה של מישהו אחריי שהוא הזיע איתה שעה שלימה
            ובציבור החרדי זה בחיים לא יקרה

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
            #131

            @בונקר אמר במעריצים זמרים או לא:

            ובציבור החרדי זה בחיים לא יקרה

            אתה יודע מה...
            אני יעדיף שתחשוב שזה לא יקרה...

            חבר'ה..
            לא שאני רוצה להגיד שתהיו מעורים בציבור הפתוח שלנו.
            אבל מסתבר שזה יכול להיות שכן שלך שהולך שחור לבן ומגבעת..אבל בפנים הוא נישרף...
            אני מכירה מקרוב המון כאלה מעריצים בציבור שלנו ולא המקום להיכנס למה הם יעשו ומה לא...
            כל אחד יחשוב מה שהוא רוצה. אבל מי שמכיר יותר מקרוב ידע להגיד מה הולך..

            ויודעים מה..
            מספיק תגובות כאן של משתמשים על זמרים מסויימים..וזה רק בפלטפורמה כאן שאנחנו אוסרים התבטאויות חריפות..אז מעבר לא חסר..
            בפרט שמאוד נפרץ אצלנו כל העניין של הרשתות החברתיות..
            מספיק פל' אחד פתוח לחבר ויש לו את כל המעריצות בזנב../מעריצים..

            ותאמינו או שלא..הם יעשו הכל....
            לפעמים עדיפה תמימות על פני ידע---

            @רולנד אמר במעריצים זמרים או לא:

            @אייצ-ית אמר במעריצים זמרים או לא:

            הסקר פה לא אומר כלום...

            אז למה הוא בעצם קיים?
            הוא נפתח ע"י אחד ה @מנהלים

            התכוונתי לומר שהוא לא אומר כלום לעומת כל הציבור.
            כי הוא לא חולש על כולם. וזה רק המשתמשים באתר. וגם לא כולם..
            שזה אפילו לא מאית אחוז מהמעריצים שקיימים..או כללית מאנשים של הציבור שלנו..

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • אינספריישןא אינספריישן

              יש להעריך ויש להעריץ. הערצה זו התבטלות גמורה מול אישיותו המדהימה של הזמר. רק לי נשמע מוגזם?

              אנונימיתא מנותק
              אנונימיתא מנותק
              אנונימית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #132

              @אינספריישן
              צודקת בהגדרה, למרות שהיום הביטוי הזה לא מתפרש כך חד-משמעית. הרבה פעמים אנחנו מתבטאים על דמויות שאנחנו מתחברים אליהם בל' הערצה- כלומר לא ממקום שאנחנו מתבטלים אליהם אלא ממקום של חיבור פנימי, אהדה והערכה. מסכימה איתך שיש פה בעיה בסמנטיקה שלנו-שימוש במושג הערצה במקום שאינו מתאים. אבל בכ"ז הצבעתי בעד-כי זו גם ההגדרה שלי לעניין.

              "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שרת הרוקש מנותק
                שרת הרוקש מנותק
                שרת הרוק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #133

                אני חושבת שכל מי שהגיב פה לא מכיר מקרוב תופעה של מעריץ אמיתי
                אני לא חושבת שיש פסול בלאהוב ולהעריך זמר מסוים, וקל בחומר במוזיקה החרדית שהזמרים הם לרוב אנשים שיש מה להעריך בהם (אהרן רזאל, כמו שמישהי כתבה פה, הוא דוגמה טובה).
                ולא כל רגשות אהדה הם אוטומטית התבטלות מול אישיותו של הזמר.

                ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ט מנותק
                  ט מנותק
                  טליהשוש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #134

                  אמנם לא קראתי את כל התגובות אך אנסה להביע גם את דעתי בעניין
                  ראשית אהבה לאדם או לשירים שלו אינה נקראת הערצה! וזה דבר ברור ומוסכם!
                  הערצה מתחלקת בהגדרתה לשתיים א שאתה מגלה הערכה רבה כלפי אדם מסוים וממילא תמיד תראה בו את הצד החיובי שבו וזאת על אף שאתה יודע שקיימים בו חסרונות כאלו ואחרים אבל תנסה בכח להדחיק אותם וזה דבר שקיים גם בציבור שלנו כלפי זמרים וב' זה בטול עצמי שלך כלפי אותו אדם ושתמיד תרגיש שהוא מעליך (אני חושבת שהדוגמא שנתנו ללבוש חולצה של זמר אחרי שהוא הזיע איתה כמה שעות זה מגיע מהכיוון הזה) וזה לדעתי כמעט לא קיים בציבור שלנו כך אני חושבת
                  מה שכן זה שבסוף גם אם הדברים האלו קיימים בציבור שלנו זה בדרך כלל רק בגיל ההתבגרות שאז זה מגיע בדרך כלל מהרגשת גדלות ולא משום הערצה אמיתית לא מכירה אנשים טיפה מבוגרים/נשואים שקיים בהם איזשהי הערצה כלפי זמר כך שגם מה שכן קיים בציבור לנו אינו הערצה אמיתית אלא נטו הרגשת גדלות של גיל ההתבגרות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • א.ש.יא מנותק
                    א.ש.יא מנותק
                    א.ש.י
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #135

                    אני ג"כ חושב כמו שציינו פה, שלאהוב את השירה שלו זה לא נקרא להעריץ אותו, ולדעתי הערצה כלפי זמר זה דבר פסול מעיקרו.

                    ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • א.ש.יא א.ש.י

                      אני ג"כ חושב כמו שציינו פה, שלאהוב את השירה שלו זה לא נקרא להעריץ אותו, ולדעתי הערצה כלפי זמר זה דבר פסול מעיקרו.

                      ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #136

                      @א-ש-י אמר במעריצים זמרים או לא:

                      אני ג"כ חושב כמו שציינו פה, שלאהוב את השירה שלו זה לא נקרא להעריץ אותו, ולדעתי הערצה כלפי זמר זה דבר פסול מעיקרו.

                      ברור זאת סגידה שלא מתאימה אני אף פעם לא הערצתי זמר

                      שירה מעומק הנשמה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • איזה קטעא איזה קטע

                        @בונקר לא דווקא. הערצה זה כל אדם שחש מחובר נפשית לזמר!!! (וזה קיים) זה לא חייב להיות דווקא משהו חיצוני-הגיוני אפילו שאף אחד לא ידע מזה

                        א.ש.יא מנותק
                        א.ש.יא מנותק
                        א.ש.י
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #137

                        @איזה-קטע אמר במעריצים זמרים או לא:

                        @בונקר לא דווקא. הערצה זה כל אדם שחש מחובר נפשית לזמר!!! (וזה קיים) זה לא חייב להיות דווקא משהו חיצוני-הגיוני אפילו שאף אחד לא ידע מזה

                        אני ממש לא חושב ככה!!!! בן אדם עם ערכים מבין שהערצה אינה תחושה כלפי זמרים, אלא כלפי ת"ח ולומדי תורה!!!!

                        איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • א.ש.יא א.ש.י

                          @איזה-קטע אמר במעריצים זמרים או לא:

                          @בונקר לא דווקא. הערצה זה כל אדם שחש מחובר נפשית לזמר!!! (וזה קיים) זה לא חייב להיות דווקא משהו חיצוני-הגיוני אפילו שאף אחד לא ידע מזה

                          אני ממש לא חושב ככה!!!! בן אדם עם ערכים מבין שהערצה אינה תחושה כלפי זמרים, אלא כלפי ת"ח ולומדי תורה!!!!

                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #138

                          @א-ש-י נכון, אבל זה כן קיים שמעריצים זמרים וזה הגיוני גם שזה מישהו מאד קרוב ואתה לא יודע את זה כי זה לא משהו חיצוני אלא כמו שכתבתי חיבור פנימי

                          יש שני סוגי מוזיקה-
                          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #139

                            למה שאני יעריץ זמר? אני מעריצה רק מישהו שעשה משהו עם עצמו! לא מישהו שהדבר היחיד שהוא עושה זה להופיע על במות ולהפיק אלבומים! אז נכון, אני כן אוהבת שירים- אבל לא מעריצה במיוחד את מי ששר אותם. יחי ההבדל הקטן😂

                            טוב להציץ
                            https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • 1 מנותק
                              1 מנותק
                              123 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #140

                              נפלא לראות שרוב האנשים מגדירים את עצמם כלא מעריצים זמרים.
                              אני חושב שההגדרה במעבר לבין לאהוב את הזמר ברמה המיקצועית לבין להעריץ
                              זה אם מעניין אותנו עוד כמה פרטים עליו חוץ מזה שהוא שר.....
                              כמו איפה הוא גר איפה למד איזה חסיד הוא כמה ילדים יש לו......
                              אם נגזים יותר איזה רכב יש לו ואם עוד יותר נביט בתמונה שלו באיזה מסעדה......
                              תסתכלו בעידכוני מוזיקה מה מעלים שם..........
                              מה לעשות זה קיים וזה מסקרן.......
                              לא יודע למה אבל ככה זה.........
                              לטעמי זה רמה מסוימת של הערצה......
                              הרי אף פעם לא נתעניין על המוכר במכולת או אפילו על המוכר בחנות של חליפות איפה הוא למד וכו'.......

                              אפרתא שרת הרוקש הלב שליה 3 תגובות תגובה אחרונה
                              4
                              • 1 123 0

                                נפלא לראות שרוב האנשים מגדירים את עצמם כלא מעריצים זמרים.
                                אני חושב שההגדרה במעבר לבין לאהוב את הזמר ברמה המיקצועית לבין להעריץ
                                זה אם מעניין אותנו עוד כמה פרטים עליו חוץ מזה שהוא שר.....
                                כמו איפה הוא גר איפה למד איזה חסיד הוא כמה ילדים יש לו......
                                אם נגזים יותר איזה רכב יש לו ואם עוד יותר נביט בתמונה שלו באיזה מסעדה......
                                תסתכלו בעידכוני מוזיקה מה מעלים שם..........
                                מה לעשות זה קיים וזה מסקרן.......
                                לא יודע למה אבל ככה זה.........
                                לטעמי זה רמה מסוימת של הערצה......
                                הרי אף פעם לא נתעניין על המוכר במכולת או אפילו על המוכר בחנות של חליפות איפה הוא למד וכו'.......

                                אפרתא מנותק
                                אפרתא מנותק
                                אפרת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #141

                                @123-0 מעניין ומסקרן נכון

                                בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                                אייל גלבוע

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 1 123 0

                                  נפלא לראות שרוב האנשים מגדירים את עצמם כלא מעריצים זמרים.
                                  אני חושב שההגדרה במעבר לבין לאהוב את הזמר ברמה המיקצועית לבין להעריץ
                                  זה אם מעניין אותנו עוד כמה פרטים עליו חוץ מזה שהוא שר.....
                                  כמו איפה הוא גר איפה למד איזה חסיד הוא כמה ילדים יש לו......
                                  אם נגזים יותר איזה רכב יש לו ואם עוד יותר נביט בתמונה שלו באיזה מסעדה......
                                  תסתכלו בעידכוני מוזיקה מה מעלים שם..........
                                  מה לעשות זה קיים וזה מסקרן.......
                                  לא יודע למה אבל ככה זה.........
                                  לטעמי זה רמה מסוימת של הערצה......
                                  הרי אף פעם לא נתעניין על המוכר במכולת או אפילו על המוכר בחנות של חליפות איפה הוא למד וכו'.......

                                  שרת הרוקש מנותק
                                  שרת הרוקש מנותק
                                  שרת הרוק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #142

                                  @123-0 אמר במעריצים זמרים או לא:

                                  זה אם מעניין אותנו עוד כמה פרטים עליו חוץ מזה שהוא שר.....

                                  @123-0 אמר במעריצים זמרים או לא:

                                  הרי אף פעם לא נתעניין על המוכר במכולת או אפילו על המוכר בחנות של חליפות איפה הוא למד וכו'.......

                                  לא מסכימה.
                                  על כל זמר שני בערך אני עושה חיפוש (קצת מידע עליו, ראיונות וכו'), וזה ממש לא הופך אותי למעריצה שלו...

                                  ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • 1 123 0

                                    נפלא לראות שרוב האנשים מגדירים את עצמם כלא מעריצים זמרים.
                                    אני חושב שההגדרה במעבר לבין לאהוב את הזמר ברמה המיקצועית לבין להעריץ
                                    זה אם מעניין אותנו עוד כמה פרטים עליו חוץ מזה שהוא שר.....
                                    כמו איפה הוא גר איפה למד איזה חסיד הוא כמה ילדים יש לו......
                                    אם נגזים יותר איזה רכב יש לו ואם עוד יותר נביט בתמונה שלו באיזה מסעדה......
                                    תסתכלו בעידכוני מוזיקה מה מעלים שם..........
                                    מה לעשות זה קיים וזה מסקרן.......
                                    לא יודע למה אבל ככה זה.........
                                    לטעמי זה רמה מסוימת של הערצה......
                                    הרי אף פעם לא נתעניין על המוכר במכולת או אפילו על המוכר בחנות של חליפות איפה הוא למד וכו'.......

                                    הלב שליה מנותק
                                    הלב שליה מנותק
                                    הלב שלי
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #143

                                    @123-0 מסכימה מאד
                                    אני אישית סתם לא מתחברת בכלל לחפירות על זמרים וכל הסקופים(האישיים והמשפחתיים) עליהם: הוא התגרש והוא רב איתו וכו'
                                    לחבב שירים של זמר ולחפש אותם זה משהו אחד אבל לחפש לעומק מידע על זמר זה הערצה מוגזמת

                                    כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • HHKKKKH מנותק
                                      HHKKKKH מנותק
                                      HHKKKK
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #144

                                      43 אחוזי הערצה -סתם נראלי לא משהו להעריץ זמר כי מיהו?
                                      אפשר להעריך לאהוב תשירה וכו' אבל הערצה ?
                                      יש מספיק אברכים ות''ח שיש מה להעריץ אותם לא איזה זמר שעם כל הכבוד הוא זמר!!

                                      ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                      Shlomo HabaniS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • HHKKKKH HHKKKK

                                        43 אחוזי הערצה -סתם נראלי לא משהו להעריץ זמר כי מיהו?
                                        אפשר להעריך לאהוב תשירה וכו' אבל הערצה ?
                                        יש מספיק אברכים ות''ח שיש מה להעריץ אותם לא איזה זמר שעם כל הכבוד הוא זמר!!

                                        Shlomo HabaniS מנותק
                                        Shlomo HabaniS מנותק
                                        Shlomo Habani
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #145

                                        @hhkkkk מסכים עם כל מה שכתוב אבל כל זה בשכל.
                                        כשמתחילים עם הרגש של האדם אז זה משתנה כי אתה שומע שירים של זמר מסויים אפילו עדיין לא הכרת ואין לך מושג מי זה ואז נהנת מהקול שלו אז אתה בודק מי זה ככה מתחילה כל הערצה למשהו או מישהו אתה מתחבר לדבר בגלל הדבר בעצמו או מה שיוצא ממנו במקרה שלנו זה השירים שיוצאים ממנו ואז אתה בודק עליו "מכיר" אותו יותר טוב ומגיע גם להערצה לא חושב שלהגיד שהוא זמר טוב ולחפש עליו בגוגל או לקרוא ויקיפדיה עליו זה נקרא הערצה מי שחושב ככה לא יודע ולא ראה מה זה הערצה מימיו.
                                        אגב ככה מגיעה הערצה למפיקים, מעבדים או נגנים גם כי אתה שומע חומרים שהם מוציאים ויוצרים כמובן למי שמכיר את העבודה שלהם ואת הטאצ' שלהם ומתמכר לנגיעה שלהם במוזיקה ומפתח מזה הערצה.

                                        HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חדווווה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #146

                                          כל הענין הזה שיש היום הערצה לזמרים מגיע גם הרבה מצידם ומצד ההתקדמות הטכנולוגית,
                                          היום על כל אלבום יש תמונה של הזמר, הם כל היום מעלים סרטונים שלהם בכל מקום וכו'
                                          ממילא אנשים מרגישים חיבור אישי לדמות, אפילו שהם לא ראו ולא דיברו איתו בחיים (תחשבו על זה שאין לנו מושג באמת מי הם... ואם יש מה להעריץ בהם)

                                          ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול