נספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.
-
@Eti ראיתי שכתבת בשירים לכתיבה וקריאה שיר ממש יפה על האתגר שהיה עם "מים שקופים זה מסתדר" משו ורק רציתי להאיר שבכללי אין מגבלת זמן על האתגרים כלומר אם באלך להגיב באחד האתגרים את יכולה לכתוב את זה שם ולא צריך בשירים לכתיבה (אולי זה יעורר משתמשים חדשים יותר שלא ראו את האתגר להגיב שם גם)
-
@Eti ראיתי שכתבת בשירים לכתיבה וקריאה שיר ממש יפה על האתגר שהיה עם "מים שקופים זה מסתדר" משו ורק רציתי להאיר שבכללי אין מגבלת זמן על האתגרים כלומר אם באלך להגיב באחד האתגרים את יכולה לכתוב את זה שם ולא צריך בשירים לכתיבה (אולי זה יעורר משתמשים חדשים יותר שלא ראו את האתגר להגיב שם גם)
@טיטו ממש צודק. וגם עשיתי את זה פעם - שכתבתי באיזה אתגר יחסית ישן.
אבל את השיר הזה התאים לי יותר להעלות בקטגוריה הכללית. אולי בגלל שזה לא היה בדיוק לפי האתגר, אלא הוא זה שנתן לי את ההשראה והרקע לכתיבה.
לכן כתבתי אותו שם, וכדי להסביר את הרקע הוספתי הקדמה.@טיטו אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
(אולי זה יעורר משתמשים חדשים יותר שלא ראו את האתגר להגיב שם גם)
זה נכון... לא חשבתי על זה. אולי באמת בשביל זה הייתי מעלה שם...
-
הרעיון של הכתיבה בשתי אותיות נחמד.
אבל אני לא מבינה את משמעות השירים.
@טיטו השיר שלך נראה ברמה, אבל אולי תסביר לנו מה המשמעות בו?
יש שם מילים שאני לא בטוחה שהן כתובות במילון העברי
@הלב-שלי אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
הרעיון של הכתיבה בשתי אותיות נחמד.
אבל אני לא מבינה את משמעות השירים.
@טיטו השיר שלך נראה ברמה, אבל אולי תסביר לנו מה המשמעות בו?
יש שם מילים שאני לא בטוחה שהן כתובות במילון העברי
זהו שזה משמעות בין המילים פשוט לכתוב רק את הגרעין זה קשה אבל מאתגר
-
הרעיון של הכתיבה בשתי אותיות נחמד.
אבל אני לא מבינה את משמעות השירים.
@טיטו השיר שלך נראה ברמה, אבל אולי תסביר לנו מה המשמעות בו?
יש שם מילים שאני לא בטוחה שהן כתובות במילון העברי
@הלב-שלי אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
הרעיון של הכתיבה בשתי אותיות נחמד.
אבל אני לא מבינה את משמעות השירים.
@טיטו השיר שלך נראה ברמה, אבל אולי תסביר לנו מה המשמעות בו?
יש שם מילים שאני לא בטוחה שהן כתובות במילון העברי
זה סוגשל תפילה ובקשה להשם שיכיר בי ויעזור לי שאנשים יכולים עם הפה שלהם להכות ולהכאיב ולפעמים גם לאמר דברים כידיעה אף על פי שזה שקר וזה מזיק את האחרים ושלפעמים מדברים כאילו זה ליצנות אבל זה פוגע ואז זה ממשיך בתפילה שהשם יתן לנו עזרה כמו נס כי אנחנו כמו תינוקות צמאים ובסוף זה מסתיים בהבנה שרק השם הוא הצל שלנו שמגן עלינו אז מבקשים מהשם שיתן לנו אותו.
עכשיו שסיימתי לפרש תקראי שוב ותראי שזה יותר מובן. (טרחתי לנקד כדי שזה יהיה יותר מובן כי מלכתחילה ראיתי שזה שפה גבוהה ולא שיגרתית בעליל) בלי נדר אני אכתוב משו יותר מובן וקליל בתקווה שעוד משתמשים ינסו ויעלו -
@מוכשרת-על שיר חזק, אבל שימי לב שיש בו כמה מילים (בסופי השורות) שהן בעלות 4 אותיות, והאתגר הוא עד 3 אותיות.
-
@מוכשרת-על שיר חזק, אבל שימי לב שיש בו כמה מילים (בסופי השורות) שהן בעלות 4 אותיות, והאתגר הוא עד 3 אותיות.
-
@מוכשרת-על
וואו מהממם!!
רק שימי לב- יש פה כמה מילים עם 4 אותיות--@מוכשרת-על אמר באתגר כתיבה 12 : ):
הרוח,
מעבר.
הרון.
המרץ.
הטון
-
@מוכשרת-על
וואו מהממם!!
רק שימי לב- יש פה כמה מילים עם 4 אותיות--@מוכשרת-על אמר באתגר כתיבה 12 : ):
הרוח,
מעבר.
הרון.
המרץ.
הטון
-
"אתגר 12"
חיכתי לאתגר חשבתי יהיה קל
אבל אני ממש נכשל
יוש מול המקלדת והמוח לא נפתח
והשריר כבר נמתח
אבל לא מתיאש לוקח את הזמן
בסוף עוד יעלה משהו לכאן
היום גילתי שהאתגר לא כזה קשה
מה שקשה לי זה לשבת על הכיסא
כשאני עייף והקוצים דוקרים
אזי לא חושבים לא מתאמצים
זה הכל ם כך עוד נתגבר על זה -
@מוכשרת-על שיר חזק, אבל שימי לב שיש בו כמה מילים (בסופי השורות) שהן בעלות 4 אותיות, והאתגר הוא עד 3 אותיות.
-
ש שמעון 2 התייחס לנושא זה ב
-
@מיתר אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:
רואה איך
בסוף היום מתחת לכל הקליפות
אני עוד ער, אולי קצת רטוב מהטיפות
ובתוך הלב של אבן יש עוד לב שפועם
שרוצה לעשות רצונך בלבב שלםוואו, אני יכולה לדמיין את ישי ריבו שר את זה על הבמות הכי גדולות! שיר עם מסר והמון פוטנציאל, כדאי לך לשלוח את זה לזמר כמו ישי ריבו או משה פלד, זה יכול להתאים עליהם בול!!
וואו @תמר-מהמרכז השיר שכתבת באתגר נראלי היה הכי יפה בפשטות שלו ובשפה כזאת קלילה. אני לא מתלהב מהר משירים אבל הפעם זה באמת דרש תגובה
-
כל כמה זמן עולה אתגר?!
-
חשבתי להציע לאתגר הבא את הנושא עצמאות. גם אקטואלי... וגם יש מה לפתח ממנו.
אבל אני רואה שעלה כבר אתגר היום, אז אולי לפעם הבאה..........
זה יכול להיות ממש מעניין לדעתי.
@אייצ-ית@Eti אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
חשבתי להציע לאתגר הבא את הנושא עצמאות. גם אקטואלי... וגם יש מה לפתח ממנו.
אבל אני רואה שעלה כבר אתגר היום, אז אולי לפעם הבאה..........
זה יכול להיות ממש מעניין לדעתי.
@אייצ-יתרעיון מדהים...
אשמח שתשלחי אותו בפניה לניהול ותתייגי אותי- או שתקפיצי לי את זה שבוע הבא.@מוכן-תמיד-לעזור אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
כל כמה זמן עולה אתגר?!
פלוס מינוס כל שבוע.
-
@Eti אמר באתגר כתיבה 13 : ):
נסיעה משמימה
מתארכת לאין סוף
מסביבי דממה
ואוזני כרויות.צודקת!.... גם לי הנסיעות הן החלק הקשה כשאי אפשר לשמוע מוזיקה

@shin אמר באתגר כתיבה 13 : ):
מבחינתי כל שיר גם לא משהו נדיר- העיקר שירים
גם הלב שלי של ריבו אחרי שמיעה של אינספור פעמים...
אני לא מסוגל לחכות למחר, לחכות עד אז
אז כותב לי אתגר, להוציא קצת מתוק מהעז
הצחקת..... -
@Eti אמר באתגר כתיבה 13 : ):
נסיעה משמימה
מתארכת לאין סוף
מסביבי דממה
ואוזני כרויות.צודקת!.... גם לי הנסיעות הן החלק הקשה כשאי אפשר לשמוע מוזיקה

@shin אמר באתגר כתיבה 13 : ):
מבחינתי כל שיר גם לא משהו נדיר- העיקר שירים
גם הלב שלי של ריבו אחרי שמיעה של אינספור פעמים...
אני לא מסוגל לחכות למחר, לחכות עד אז
אז כותב לי אתגר, להוציא קצת מתוק מהעז
הצחקת.....@תמר-מהמרכז אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
הצחקת.....בקטע טוב, אני מקווה...
מצד אחד זה לא מקום לכתיבה סאטירית אבל אני משתדל לתת קורטוב של הומור,כמו הסודה בנגיעות תפוח שזה בעצם השוופס תפוח רק שלא שטפו את הבקבוק אחרי השימוש...
-
@תמר-מהמרכז אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
הצחקת.....בקטע טוב, אני מקווה...
מצד אחד זה לא מקום לכתיבה סאטירית אבל אני משתדל לתת קורטוב של הומור,כמו הסודה בנגיעות תפוח שזה בעצם השוופס תפוח רק שלא שטפו את הבקבוק אחרי השימוש...
@shin בטח בקטע טוב....
אני תמיד אוהבת את אלו שמצליחים גם לכתוב מרגש\מצחיק\חריף וגם כתיבה יפה כזאת וקולעת... אצלי זה או זה או זה... אולי עם הזמן אני אצליח לחבר את שניהם
ומי שלא פותח את הספוילר אצלך - פספס את העיקר.....
-
@shin בטח בקטע טוב....
אני תמיד אוהבת את אלו שמצליחים גם לכתוב מרגש\מצחיק\חריף וגם כתיבה יפה כזאת וקולעת... אצלי זה או זה או זה... אולי עם הזמן אני אצליח לחבר את שניהם
ומי שלא פותח את הספוילר אצלך - פספס את העיקר.....
@תמר-מהמרכז אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
ומי שלא פותח את הספוילר אצלך - פספס את העיקר.....
ממש!
@shin אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
כמו הסודה בנגיעות תפוח שזה בעצם השוופס תפוח רק שלא שטפו את הבקבוק אחרי השימוש...
והפעם אני אגיד:
@תמר-מהמרכז אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
הצחקת.....
-
@תמר-מהמרכז אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
ומי שלא פותח את הספוילר אצלך - פספס את העיקר.....
ממש!
@shin אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
כמו הסודה בנגיעות תפוח שזה בעצם השוופס תפוח רק שלא שטפו את הבקבוק אחרי השימוש...
והפעם אני אגיד:
@תמר-מהמרכז אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:
הצחקת.....
@תמר-מהמרכז אז ככה, זה ממש פשוט, כדי לכתוב שנון צריך להיות מושחז... הכוונה לקרוא ולכתוב הרבה כך שישלטו על הכתיבה יותר טוב.
בדיוק כמו בפיתוח קול וגוף, כל שמשקיעים יותר נהנים מתשואות יותר טובות הכל תלוי ברצון באהבה לתחום ובחזרה....
לגבי ההומור שוב זה ללמוד מהגדולים כמו סטופל וכו'.. לשלב ציניות בתוך המשפטים, טיפים- להתחיל לשלב את זה גם בחיים עצמם (בטעם טוב) זה מוסיף ל"מצב"...
חייב ספויילר מה לעשות:
הכותב הינו מומחה ויו''ר הדירקרטריון (ככה כותבים את המילה הזו??) הכתיבתי הגרפולוגי המדיני באזור המזרח התיכון ומזרחה.. ומחבר הספרים ניצחתי אותך פיילוט 1 -2 -3- 3.5
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות