דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • TALYT מנותק
    TALYT מנותק
    TALY
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
    #1195

    כן זה אני כאן
    באה אלייך
    מחפשת עיניים טובות
    שהיו לי כל הדרך
    ועכשיו הם כבר חומקות
    לאיפה כל הטוב הזה ברח
    המקום של שתינו על ידי הבדידות נכבש
    ואין לי כבר כח
    להתאכזב כל פעם מחדש
    לקוות ולחכות אולי זה נגמר
    ולראות את הכל מתנפץ באוייר
    לעוף אחרי השברים ולתפוס אחד
    אך הוא פוצע והיד מדממת
    ביחד עם הלב

    הלוואי ויקרעו כבר כל המסיכות
    ושוב תני את ידך בידי
    הלוואי וישברו כל המחיצות
    ושוב ארגיש את ליבך כאן איתי
    הלוואי ויתפרק לו המטען העמוס
    והעבר יחזור וימלא לנו את העתיד בורוד

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1196

      נכתב על מישהי שהתאבדה בגלל שהרסו לה תחיים ....

      ביום שאיבדתי ת'עצמי
      אנשים חשבו
      שאז מתתי...
      אבל לא שיערו
      שהחיים שלי נגמרו
      ביום הזה
      שזה קרה
      ביום שהרסו לי תחיים
      אפילו תעצמות
      נכנסתי לטיפולים
      חשבו שאני משוגעת
      דיברו אלי
      כאילו אני לא שומעת
      ניסו להחיות אותי
      חייכו אלי כאילו אני ילדה
      חשבו שככה אני יוכל להיות גיבורה
      להתעלות ממה שקרה
      לשכוח מהחויה
      אבל לא הבינו
      שהם חייכו לגופה
      צחקו לגוויה
      תמוות אני לא בחרתי בעצמי
      רצחו אותי
      השאירו לי
      רק לקחת את העניבה
      ולעשות חניקה
      מתה מבושה
      מהמשפחה
      הם חושבים שאני אשמה
      חושבים שהיתה לי בחירה
      מצטערת
      להיות הזאתי שמאתגרת
      הזאתי שברע בוחרת
      אבל לא אנילא טועה
      גם לא אצלי האשמה
      מתגעגעת
      וכואבת עליכם
      תודה על שנות האהבה שלכם

      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • יעל ק.י מנותק
        יעל ק.י מנותק
        יעל ק.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
        #1197

        ישבתם פעם על אדן המרפסת באיזה רבע למליון בלילה?! :

        למה בלילה:

        על מה המלאכים 
        חושבים בלילה
        כשהם רואים אותי רוויה
        בוכה בלי דמעות
        עצורה

        על מה הרוחות
        מתעקשות בלילה
        כשהן נושבות חזק 
        פורצות אל חדרי בסערה
        מייבשות את גרוני שנשנק

        על מה החלומות
        מתלוצצים בלילה
        כשאני סוף סוף נופלת שדודה
        מחבקת כרית מתפוררת
        משתדלת לא להבהל מעוד חלום רע

        על מה המחשבות 
        חופרות בלילה
        כשהראש שלי כבר פחות בפעולה?
        האם גם אז הן ממלאות תרשימים 
        של אילו הייתי עושה אחרת אז מה?!

        על מה הילד שם על המדרכה
        מסתכל בלילה
        מילא אני- שנתי ממני והלאה
        אבל למה גם הוא צריך להתחבט
        לשבת בין שמיכה לרוחות
        ולריב עם הלילה?!


        יעל#

        יש דלת, ויש חלון,
        ויש חור גדול שאין לו שם,
        ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        15
        • TALYT מנותק
          TALYT מנותק
          TALY
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
          #1198

          את האראלים נצחו מצוקים
          מי אותנו משבר כזה יקים
          נשבה ארון האלוקים
          כדלים רשים ועשוקים
          את האובדן הגדול מבכים
          עת רדת החשיכה והאורות מחוקים
          זכרונות בליבנו חקוקים
          מקום בלב הם מנקים
          מי יתן ותמשנו ממים עמוקים
          ותפציע הגאולה שלה אנחנו מקווים ומחכים

          #טלי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            #1199

            אבא
            למה לקחת לנו ת'אור היחיד
            לוקח אליך את הטובים
            לקחת לנו תיד
            שהחזיקה אותנו בקשיים
            אבא אינלי מילים
            יוצא לי רק שברים
            אבא הכאב עצור
            הדמעות יוצרות מבול
            התיתמנו אנחנו לבד
            בלי אפחד..
            שיהיה איתנו
            בקשיים שלנו
            שיברך אותנו
            שרע לנו
            אבא למה
            אני עדין לא מבינה
            אני בטוחה
            שזה לטובה
            אבל אולי נשאל
            בשביל מה
            אולי בשביל שנזכור אותך
            אולי זה מקרב אותנו אליך
            אולי כדי שנזכור שזה רק אתה
            שיכול
            לע אבא זה לא הגינו
            הוא נפטר זה היה פתאומי
            אבא זה עצוב
            נכון שאתה עושה לנו רק טוב?!
            אבל איך אפשר לראות
            בתוך כל המכאוב
            אבא תהייה איתנו
            אנחנו לבד
            נשארנו ללא אב
            רק עם כאב
            בתוך היד
            נמאס לנו לאבד
            אנחנו רוצים
            להרגיש מוגנים
            ורק איתך יש את אותה ההרגשה
            אבא כואב לנו
            ניצחו אראלים
            את המצוקים
            היתה מלחמה
            בין העליונים לתחתונים
            והגיעו להחלטה שצריכים אותך במרומים
            תודה על שנות ההנהגה
            תודה שהייתה לנו סככה
            מה נעשה עכשו
            אוי נא לנו
            בגלל חטאנו...
            נלקח ממנו ארון הקודש
            במקום אש
            של קדושה
            נהיה לנו עשן
            של מבוכה
            מתים מבושה
            בגללנו אתה לא נמצא ...
            אילה😭

            ת.נ.צ.ב.ה חכם שלום כהן בן טופחה מלכה
            ואייי זה כאב לונרמליי כתבתי אתזה עם עינים אדומותת 💔😭

            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • נעמי16נ מנותק
              נעמי16נ מנותק
              נעמי16
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
              #1200

              אוקיי....אז זה השיר הראשון שאני מעלה לאתר (ובכלל אני די "ירוקה" בקטע של שירים וכו') התלבטתי אם להעלות אותו אבל כמה חבר'ה מקסימים מהפורום עשו לי חשק להעלות שיר אז מוקדש להם ולכל מי שמזדהה עם התחושות.....

              באמת שאני-
              רוצה וכוספת
              מנסה ושואפת
              אך המציאות באלגנטיות את הקלפים טורפת.

              שאיפות ומטרות נעולות בכספת
              שאננות שעוטפת
              שגרה ששוטפת
              ונשמה שבכאב צועקת, נטרפת.

              החסר מתרחב,בתשוקה מוצפת
              אחרי דמיונות ומים מלוחים רודפת
              ובסוף היום ,דמעות נוטפת
              שוכבת לבד,מאכזבה מעולפת.

              הלוואי שיגיע היום שאחליט שאני-
              מפסיקה את הטרפת
              את השכבות מקלפת
              בכמיהת אמת נעטפת
              בצל ידך אבא אוהב,מצטנפת.

              יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

              חברונע'רס מוזיקלייםח תגובה 1 תגובה אחרונה
              23
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1201

                השיר נכתב לכל הילדים בעולם שרוצים לפגוע בעצם כי לא מוצאים אהבה....

                פגיעה עצמית
                כמעט והתאבדות
                שונאת את עצמי
                והכל כאילו קשור
                מוצאת הרבה פעמים
                סיבות לבכות
                מחפשת את האור שלפעמים
                והכל שחור
                מחפשת את המשהו
                שיאיר לי תחיים
                ויתן לי סיבה
                להמשיך להילחם
                מחפשת את המישהו
                שיבוא וינחם
                שיראה לי
                שפגיעה עצמית
                זה הדבר הכי כואב
                בזמן שמחפשת
                מישהו
                שכן אותי אוהב....
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • זברהז מנותק
                  זברהז מנותק
                  זברה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1202

                  עוד מעט-
                  אאסוף את עצמי,
                  חתיכה חתיכה, לתמונה שיצרתם.
                  אאסוף את עצמי,
                  בדיחה חרוכה, לחלום שציירתם...
                  אאסוף את עצמי,
                  לשק חבטות, ההוא שמרוט מפעם.
                  אאסוף את עצמי,
                  עם יומן חרטות, מילים חסרות טעם.

                  עוד מעט-
                  אשוב אל הבוקר,
                  עייפה מעוד קרב ואין מקום מנוחה.
                  אשוב אל הבוקר,
                  והכאב שצרב, עדיין מבקש סליחה.
                  אשוב אל הבוקר,
                  כמו חייל בתבוסה עם שקית של דמעות.
                  אשוב אל הבוקר,
                  ילדה במנוסה, ראש מורכן ועיניים כהות.

                  עוד מעט-
                  אחזור מהמדבר,
                  ריקה.
                  וכל רוח חולפת תצא בשריקה.
                  אחזור אל עצמי,
                  שותקת.
                  וצלילים ישנים ישחקו בי תופסת...

                  עוד מעט---

                  אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                  אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1203

                    אלו החיים שלי
                    אותם אני בוחרת בעצמי
                    בוחרת להיות טובה
                    או מאלוקים רחוקה
                    אלו החיים שלי
                    הבחירות שלי
                    הנסיונות שלי
                    אפחד לא יכול
                    להתגבר במקומי
                    ואפילו...
                    לא לעזור לי
                    כי סיכמתי עם עצמי
                    שאני לא צריכה עזרה
                    ואני יודעת מה מעצמי אני רוצה
                    זאת טעות המחשבה...
                    אבל זה כבר נהפך לאמונה
                    שאם אני מקבלת עזרה
                    מאחרים...
                    אז אני לא חזקה
                    מבפנים....
                    אילה💔

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1204

                      קורה לכם שאתם לא יודעים מה אתם רוצים?
                      זאת אומרת אתם כן יודעים שאתם רוצים
                      ובעצם אתם יודעים שאתם לא רוצים...🙄
                      זה שיר על התקופות המבולבלות האלו

                      לא יודעת למה
                      לפעמים אני רוצה עוד
                      לא יודעת למה
                      כבר לא רוצה לצעוד
                      לא יודעת למה
                      זה גורם לי לרעוד
                      לא יודעת למה
                      רוצה את זה מאוד

                      לא יודעת איך
                      לפעמים אני דומעת
                      לא יודעת איך
                      לפעמים גם לא שומעת
                      לא יודעת איך
                      לפעמים אני פוגעת
                      לא יודעת איך
                      זה מרגיש כבר כמו צרעת

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      18
                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                        #1205

                        הכיף בלראות את מה שחסר
                        הפחד בלראות את מה שיש
                        התענוג בלשקוע הכי עמוק
                        הפחד המצמית שאין לאן לחזור

                        המיטה שעוטפת אותי בחום
                        עד שכל קימה ממנה הופכת לגיהנום
                        מיתה ששורפת מרוב חום
                        חיבוק צבוע מפיל ברשת של תום

                        הידיעה שיש לי את עצמי
                        הפחד הנורא שהידיעה הזאת נותנת לי
                        העיניים שראו הכל
                        אבל לא ראו כלום

                        צמאות לטיפת אהבה
                        הביצה שקוראת לי לשקוע
                        הולכת אחריה כמאופנטת
                        אל המקום אותו רציתי לקרוע

                        השמיים שמשום מה אצל כולם תכולים
                        אצלי שחורים, אולי הפכתי לעיוורת צבעים
                        שונאת את השם עצם שנקרא עצמי
                        מנסה בכל דרך קצת להאמין

                        מצליחה קצת להקטין את הבור
                        מגלה שרק פערתי עוד חור
                        מחפשת מקום שיהיה לי בו טוב
                        שמכל מה שהרחקתי יהיה לי קצת קרוב

                        אבל מרחיקים אותי
                        מחפשת קצת אמת בתוך ים של שקר
                        מגלה שאני שקועה עמוק בפנים
                        פשוט קוראת לך אבא-

                        תאיר את דרכי---

                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1206

                          את איתי
                          באש ובמים
                          את איתי
                          נגיע לשמיים
                          אני אוהבת אותך
                          ולא יודעת למה
                          אני חייבת אותך
                          את לא מבינה כמה
                          את חשובה לי
                          יותר מימה שאני לעצמי
                          אני רוצה אותך
                          שתהיי תמיד לידי
                          שארגיש לבד
                          חושבת ישר עליך
                          שאהיה בדד
                          ישר אבוא אליך
                          כל זה
                          מדמיינת בראשי
                          שאת אומרת לי
                          ואז מגיע המציאות
                          שאת בכלל נטשת אותי
                          שחכת
                          ברחת
                          סיננת
                          בלי סיבה
                          וכל לילה אני במחשבה
                          למה זה קרה
                          והחרטה
                          של למה בכלל
                          אני עדיין אוהבת אותך
                          ומחכה ליום
                          שנחזור להיות חברות
                          אבל אז
                          מגיעות הדמעות
                          ששוטפות
                          את כל החלומות
                          והאכזבות...
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • י מנותק
                            י מנותק
                            יאיא
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1207
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              יאיא
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1208

                              מהו השיר שלך?

                              מהו השיר שמתנגן לך בראש שכשתשמע תוכל לפרוס כנפיים
                              שכל המילים יושבות במקום והזמן עצר בינתיים
                              וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב
                              איתו תהיה מוכרח לזוז

                              עוד לילה יורד
                              על מי אתה חושב
                              באורות פנסים את החושך מאירים את הקשיים כל הזכרונות של החיים
                              והנה היום עולה

                              גשם מתחיל לשטוף את הרחובות והשיר עדיין מזמר
                              תמיד במילים גבוהות או נמוכות הוא יקנה הוא ידבר
                              וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב קצת עלוב אל תיתן לו להיגמר
                              בשעה מאוחרת אתה לבד בדרך עוד תשמע אותו מתנגן

                              ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                #1209

                                דיי לקטלג! ..
                                לפי מספר עוקבים
                                כמות המיליונים
                                מספר בניינים
                                וואי כמה לייקים
                                ואי איזה סלב
                                אף סולד
                                מצח יורד
                                גוף של דוגמן
                                שפתיים מהיצרן
                                ואי איזה פוזה
                                תפס לו ת'גובה
                                רולדס חדיש
                                מושלם.. בלי להכפיש
                                ואי כמה גולים
                                כשרונות מנוצלים
                                איזה בעיטה
                                שיחקתה אותה
                                מתי כבר נפסיק
                                ללב נקשיב
                                נבחן את הלב
                                נבין שהמפורסם יכול להיות גם כלב
                                והוא שיש לנו ממנו פרפרים
                                יכול לתקוע לנו סכינים
                                ההוא ששר ומרגש לנו תבפנים
                                עושה אתזה נטו בשביל הכספים
                                גם ההוא הפסיכאטר
                                או שקוראים לו מאסטר
                                אין דבר שהוא לא יכול
                                בשניה הוא מביא תמליון
                                הוא כן הוא בוכה בלילות
                                נמאס לו לחיות
                                ואנחנו מתים עליו
                                מקנאים בו
                                במהה בדכאונות שלו
                                במה בנפילות שלו
                                סתכלו על עצמיכם אתם גדולים
                                גם אם אין לכם עוקבים
                                אתם חזקים
                                בדחית סיפוקים
                                אתם חזקים
                                לא כי אתם לא נופלים
                                אלה כי אתם לא שוכחים
                                לקום
                                כל פעם מחדש
                                בלי לאבד
                                את התחושה
                                של ההתחלה
                                תזכרו תמיד
                                שאתם הכי מפורסמים
                                אצל אלוקים
                                אתם אהובים
                                רק מעצם היותכם בנים
                                אל תשכחו בשביל מה אתם חיים
                                אצל אלוקים אתם סופרמנים
                                כי לקחתם ת'צמכם בידיים
                                מכל התגברות שלכם
                                בשמיים מוחאים לכם כפיים
                                אז תתגאו
                                כן ישלכם אבא למעלה
                                שלא מפסיק לחשוב עליכם
                                ועושה רק מה שטוב לכם
                                תסמכו עליו
                                הוא מאמין בכם.....
                                עובדה שהוא החזיר לכם
                                תנשמה
                                אבאאא תודה על כל נשימה
                                אילה

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                27
                                • TALYT מנותק
                                  TALYT מנותק
                                  TALY
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1210

                                  בדרך אל האור
                                  לפעמים יש הרים
                                  דרושים מאמצים לטפס לראש
                                  לפעמים יש בקעות
                                  דרושים סולמות כדי לעלות
                                  לפעמים יש מנהרות
                                  דרושים פנסים שיובילו אל הפתח

                                  וכל זאת ואני שליו
                                  יש לי ליווי אני לא לבד
                                  אני עם אבא אוהב
                                  הוא הולך איתי יד ביד
                                  ומרגיע
                                  בסוף אל האור נגיע....

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • LOVE MEL מנותק
                                    LOVE MEL מנותק
                                    LOVE ME
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                    #1211

                                    הטעות שלי
                                    היום עשיתי טעות,
                                    מבלי לבקש מעצמי או מאחרים רשות.
                                    טעות מצערת וכואבת,
                                    ואותכם אני ממש שואלת.
                                    האם יש לי אפשרות,
                                    אולי תתנו לי רשות?
                                    ואתם כנראה עונים בנחישות
                                    רשות?
                                    מה? ואיך?
                                    ואני אנא אני באה,
                                    רוצה לדעת אם יש דרך חזרה.
                                    ולכם אני עונה : חשבתי שאני את הכל יודעת,
                                    ועכשיו גליתי שאיני יודעת אפילו לא קצת.
                                    אגיד לכם את אשר על ליבי,
                                    ואולי תראו, תעידו בעדי.
                                    כל אחד הוא בן אדם,
                                    ולטעות מותר מדי פעם,
                                    ושטועים לתקן צריך לדעת,
                                    כי אני ברת דעת.
                                    ואני עם דמעות בעיניים,
                                    מסתכלת לשמיים.
                                    אמנם טעות גשמית טעיתי,
                                    ומה עם אותם דברים אותם עשיתי
                                    כלפיך אבא?
                                    התסלח? תמחל?
                                    ואנחנו יודעים שאתה רחום,
                                    ומקבל שבים במבטך החנון.
                                    והוא כל דמעה שלי ושלכם יאסוף,
                                    ואל תשובתינו ותפילתינו יכסוף.
                                    שלך הילדה הקטנה והטועה

                                    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1212

                                      אבא הלוואי שתאהב אותי ככה
                                      אבא אמן שתמיד תהיה איתי כמו שהבטחת
                                      אבא הלוואי שתמיד אהיה מאושרת
                                      אבא אמן שאשאר אני ולא אחרת

                                      אבא תדע שתמיד אני מתפללת
                                      אבא תאמין בי שבדרך שלך אני בוחרת
                                      אבא תדע שלפעמים אני נופלת
                                      אבא תאמין בי גם כשאני מושפלת

                                      אבא אני אותך אוהבת
                                      אבא פעמים אני משקרת
                                      אבא הכל מאהבה
                                      אבא הכל מרצון להיות קרובה

                                      אבא פעמים מרגישה מעט רחוק
                                      אבא פעמים מרגישה לא טוב
                                      אבא לפעמים לעבירה יש טעם מתוק
                                      אבא לפעמים יודעת גם לשתוק

                                      אבא אני יודעת שאתה שומע
                                      אבא שאני בוכה אני מרגישה שאתה דומע
                                      אבא אני יודעת שאתה הוא זה שקובע
                                      אבא לפעמים הרגש בי מתעתע

                                      אבא ברגעים שהכל שחור
                                      אבא לפעמים רוצה מעט אור
                                      אבא תמיד תחזיק את ידי
                                      אבא אתה תמיד בתוך ליבי!

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • תחדש אותנו באמתת מנותק
                                        תחדש אותנו באמתת מנותק
                                        תחדש אותנו באמת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי תחדש אותנו באמת
                                        #1213

                                        מתי אעמוד?

                                        מול עיני בחלון העץ מתנודד
                                        גם ראשי בחלום בסחרור מתמודד
                                        בין לילה ליום, בין מים לאש
                                        מתנדנד מתפתל, רק לא להתייאש

                                        בין חושך לאור, מתנדנד מְדַמֵם
                                        בין אוקיינוס מטביע ללפיד מתרומם
                                        שוב רצון מתנפץ כגלים אל החוף
                                        שוב גלים מאיימים אותי לסחוף

                                        הם מלטפים, מחבקים, וקוראים לי: בוא
                                        מבלבול ולֵאוּת נמציא לך מחבוא
                                        ואני ממלמל, מנסה בקול לקרוא
                                        האם בשביל זה היה צריך אותי לברוא?

                                        האם בשביל ליפול לעולם הזה באתי?
                                        האם בשביל זה מרחם אמי יצאתי?
                                        האם בשביל זה, יש יעד בסוף?
                                        או שמשביל זה, הרוח אותי תאסוף?

                                        הרוח אותי תאסוף לשמים
                                        עת אני אשתוקק, שוב לשקוע במים
                                        ואז בי יטיחו כל כוכבי לילה
                                        את מה שדחקתי כשחלף הלילה

                                        מדוע נשארת כשאנחנו הלכנו?
                                        מדוע ישנת כשאנחנו עבדנו?
                                        ולמה נותרת, מתפלש בשלולית?
                                        האם לא ידעת שיש לך תכלית?

                                        ואיך לא לחמת על הכיוון של חייך
                                        לא שברת שינים, לא מסרת נפשך
                                        לא חתרת בעוז ברגע המכריע
                                        והנחת למים אותך להטביע

                                        לא נולדת כך סתם, גם אתה ידעת
                                        רק לעבוד את קונך, לשם כך נולדת
                                        אך כשבאה העת, מטרתך למלא
                                        נרדמת, שכחת כל ערך נעלה

                                        הם ישימו לְפָנַי דברים שידעתי
                                        ובכל זאת נטשתי, כאילו שכחתי
                                        ואני לא אדע מה להם להשיב
                                        גם אותם לא אוכל אחור להשיב

                                        נאלמים הגלים, המייתם עוד רועשת
                                        כמו דוב לחבקני, כמו דג ברשת
                                        אומרים לי עזוב, הוא אבוד, המאבק
                                        כמונו ידעת, כבר נדבק בך האבק

                                        וגם אם תצליח לעמוד זה עתה
                                        זה יהיה רק עתה, ולא אתה
                                        אתה תישאר מתבוסס בבוץ
                                        לא תוכל להפריד לעולם את המוץ

                                        בפעם הבאה שוב תשכח את הכל
                                        תיסחף, תיגרף, תיפלט אל החול
                                        ומשם הגלים ישטפוך חזרה
                                        שוב תיפול, תידרדר, לארץ גזרה

                                        ואני מתדרדר, מתנדנד, נאבק
                                        מתאמץ להשליך מעלי האבק
                                        מנסה עוד ללחום על חירותי לעמוד
                                        מתי לא אפול, מתי אעמוד?

                                        ורק אתה המכיר מי הוא הטועה
                                        וחומל ושומר על בנך התועה
                                        ואני מטלטל בלב ים שוב ושוב
                                        ומרגיש לפעמים כמו עבד עלוב

                                        מתי אעבוד רק אותך לבדך
                                        מתי אהיה רק שלך, עבדך
                                        את המיית הגלים אשתיק, לא אקשיב
                                        ותמיד אדע מה להם להשיב

                                        ואתה הקובע להיכן יש לחתור
                                        ואתה היודע שאלותי לפתור
                                        אז תשמור ותגן, תעזור ותושיע
                                        מגלים מאיימים שוב אותי להטביע

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • אין על מוזיקהא מנותק
                                          אין על מוזיקהא מנותק
                                          אין על מוזיקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1214

                                          מאבק עיקש

                                          אין לי כוח להמשיך להילחם-
                                          בעצמי
                                          צועקת ומוכיחה בלי סוף את-
                                          עצמי
                                          מתאכזבת עד אין קץ-
                                          מעצמי
                                          ונשברת כל פעם מחדש-
                                          מעצמי

                                          מלראות שכל מה שבניתי
                                          קורס כמו מגדל רעוע של קלפים
                                          מלראות את הכל מתפורר
                                          כאילו לא עמלתי חודשים...

                                          אני ניצבת באותה נקודת התחלה
                                          עם יאוש בעיניים, וחולשה
                                          בלי כוח להמציא תחבולות
                                          הלב עייף ומותש ממלחמות
                                          עם אפס רצון לעוד קבלות
                                          למה אין קיצור דרך לעלות ??

                                          אבל למרות הכל, אני לא אתיאש
                                          אמשיך להתמיד, לבקש
                                          לא אשבר ואלחם בכל הכוח
                                          אזכור הכל ולא אנסה לשכוח
                                          כי גם אם כואב, אני מקריבה
                                          וגם אם קשה, אני מוכנה
                                          לשנס מותניים ולהתחיל לבנות הכל מהתחלה...

                                          אממ יצא לי קצת מבנה מוזר של שיר, מצטערת, תאלצו לסבול אותי גם ככה 😜

                                          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול