דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1196

    נכתב על מישהי שהתאבדה בגלל שהרסו לה תחיים ....

    ביום שאיבדתי ת'עצמי
    אנשים חשבו
    שאז מתתי...
    אבל לא שיערו
    שהחיים שלי נגמרו
    ביום הזה
    שזה קרה
    ביום שהרסו לי תחיים
    אפילו תעצמות
    נכנסתי לטיפולים
    חשבו שאני משוגעת
    דיברו אלי
    כאילו אני לא שומעת
    ניסו להחיות אותי
    חייכו אלי כאילו אני ילדה
    חשבו שככה אני יוכל להיות גיבורה
    להתעלות ממה שקרה
    לשכוח מהחויה
    אבל לא הבינו
    שהם חייכו לגופה
    צחקו לגוויה
    תמוות אני לא בחרתי בעצמי
    רצחו אותי
    השאירו לי
    רק לקחת את העניבה
    ולעשות חניקה
    מתה מבושה
    מהמשפחה
    הם חושבים שאני אשמה
    חושבים שהיתה לי בחירה
    מצטערת
    להיות הזאתי שמאתגרת
    הזאתי שברע בוחרת
    אבל לא אנילא טועה
    גם לא אצלי האשמה
    מתגעגעת
    וכואבת עליכם
    תודה על שנות האהבה שלכם

    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • יעל ק.י מנותק
      יעל ק.י מנותק
      יעל ק.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
      #1197

      ישבתם פעם על אדן המרפסת באיזה רבע למליון בלילה?! :

      למה בלילה:

      על מה המלאכים 
      חושבים בלילה
      כשהם רואים אותי רוויה
      בוכה בלי דמעות
      עצורה

      על מה הרוחות
      מתעקשות בלילה
      כשהן נושבות חזק 
      פורצות אל חדרי בסערה
      מייבשות את גרוני שנשנק

      על מה החלומות
      מתלוצצים בלילה
      כשאני סוף סוף נופלת שדודה
      מחבקת כרית מתפוררת
      משתדלת לא להבהל מעוד חלום רע

      על מה המחשבות 
      חופרות בלילה
      כשהראש שלי כבר פחות בפעולה?
      האם גם אז הן ממלאות תרשימים 
      של אילו הייתי עושה אחרת אז מה?!

      על מה הילד שם על המדרכה
      מסתכל בלילה
      מילא אני- שנתי ממני והלאה
      אבל למה גם הוא צריך להתחבט
      לשבת בין שמיכה לרוחות
      ולריב עם הלילה?!


      יעל#

      יש דלת, ויש חלון,
      ויש חור גדול שאין לו שם,
      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      15
      • TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
        #1198

        את האראלים נצחו מצוקים
        מי אותנו משבר כזה יקים
        נשבה ארון האלוקים
        כדלים רשים ועשוקים
        את האובדן הגדול מבכים
        עת רדת החשיכה והאורות מחוקים
        זכרונות בליבנו חקוקים
        מקום בלב הם מנקים
        מי יתן ותמשנו ממים עמוקים
        ותפציע הגאולה שלה אנחנו מקווים ומחכים

        #טלי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          #1199

          אבא
          למה לקחת לנו ת'אור היחיד
          לוקח אליך את הטובים
          לקחת לנו תיד
          שהחזיקה אותנו בקשיים
          אבא אינלי מילים
          יוצא לי רק שברים
          אבא הכאב עצור
          הדמעות יוצרות מבול
          התיתמנו אנחנו לבד
          בלי אפחד..
          שיהיה איתנו
          בקשיים שלנו
          שיברך אותנו
          שרע לנו
          אבא למה
          אני עדין לא מבינה
          אני בטוחה
          שזה לטובה
          אבל אולי נשאל
          בשביל מה
          אולי בשביל שנזכור אותך
          אולי זה מקרב אותנו אליך
          אולי כדי שנזכור שזה רק אתה
          שיכול
          לע אבא זה לא הגינו
          הוא נפטר זה היה פתאומי
          אבא זה עצוב
          נכון שאתה עושה לנו רק טוב?!
          אבל איך אפשר לראות
          בתוך כל המכאוב
          אבא תהייה איתנו
          אנחנו לבד
          נשארנו ללא אב
          רק עם כאב
          בתוך היד
          נמאס לנו לאבד
          אנחנו רוצים
          להרגיש מוגנים
          ורק איתך יש את אותה ההרגשה
          אבא כואב לנו
          ניצחו אראלים
          את המצוקים
          היתה מלחמה
          בין העליונים לתחתונים
          והגיעו להחלטה שצריכים אותך במרומים
          תודה על שנות ההנהגה
          תודה שהייתה לנו סככה
          מה נעשה עכשו
          אוי נא לנו
          בגלל חטאנו...
          נלקח ממנו ארון הקודש
          במקום אש
          של קדושה
          נהיה לנו עשן
          של מבוכה
          מתים מבושה
          בגללנו אתה לא נמצא ...
          אילה😭

          ת.נ.צ.ב.ה חכם שלום כהן בן טופחה מלכה
          ואייי זה כאב לונרמליי כתבתי אתזה עם עינים אדומותת 💔😭

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • נעמי16נ מנותק
            נעמי16נ מנותק
            נעמי16
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
            #1200

            אוקיי....אז זה השיר הראשון שאני מעלה לאתר (ובכלל אני די "ירוקה" בקטע של שירים וכו') התלבטתי אם להעלות אותו אבל כמה חבר'ה מקסימים מהפורום עשו לי חשק להעלות שיר אז מוקדש להם ולכל מי שמזדהה עם התחושות.....

            באמת שאני-
            רוצה וכוספת
            מנסה ושואפת
            אך המציאות באלגנטיות את הקלפים טורפת.

            שאיפות ומטרות נעולות בכספת
            שאננות שעוטפת
            שגרה ששוטפת
            ונשמה שבכאב צועקת, נטרפת.

            החסר מתרחב,בתשוקה מוצפת
            אחרי דמיונות ומים מלוחים רודפת
            ובסוף היום ,דמעות נוטפת
            שוכבת לבד,מאכזבה מעולפת.

            הלוואי שיגיע היום שאחליט שאני-
            מפסיקה את הטרפת
            את השכבות מקלפת
            בכמיהת אמת נעטפת
            בצל ידך אבא אוהב,מצטנפת.

            יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

            חברונע'רס מוזיקלייםח תגובה 1 תגובה אחרונה
            23
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1201

              השיר נכתב לכל הילדים בעולם שרוצים לפגוע בעצם כי לא מוצאים אהבה....

              פגיעה עצמית
              כמעט והתאבדות
              שונאת את עצמי
              והכל כאילו קשור
              מוצאת הרבה פעמים
              סיבות לבכות
              מחפשת את האור שלפעמים
              והכל שחור
              מחפשת את המשהו
              שיאיר לי תחיים
              ויתן לי סיבה
              להמשיך להילחם
              מחפשת את המישהו
              שיבוא וינחם
              שיראה לי
              שפגיעה עצמית
              זה הדבר הכי כואב
              בזמן שמחפשת
              מישהו
              שכן אותי אוהב....
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • זברהז מנותק
                זברהז מנותק
                זברה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1202

                עוד מעט-
                אאסוף את עצמי,
                חתיכה חתיכה, לתמונה שיצרתם.
                אאסוף את עצמי,
                בדיחה חרוכה, לחלום שציירתם...
                אאסוף את עצמי,
                לשק חבטות, ההוא שמרוט מפעם.
                אאסוף את עצמי,
                עם יומן חרטות, מילים חסרות טעם.

                עוד מעט-
                אשוב אל הבוקר,
                עייפה מעוד קרב ואין מקום מנוחה.
                אשוב אל הבוקר,
                והכאב שצרב, עדיין מבקש סליחה.
                אשוב אל הבוקר,
                כמו חייל בתבוסה עם שקית של דמעות.
                אשוב אל הבוקר,
                ילדה במנוסה, ראש מורכן ועיניים כהות.

                עוד מעט-
                אחזור מהמדבר,
                ריקה.
                וכל רוח חולפת תצא בשריקה.
                אחזור אל עצמי,
                שותקת.
                וצלילים ישנים ישחקו בי תופסת...

                עוד מעט---

                אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1203

                  אלו החיים שלי
                  אותם אני בוחרת בעצמי
                  בוחרת להיות טובה
                  או מאלוקים רחוקה
                  אלו החיים שלי
                  הבחירות שלי
                  הנסיונות שלי
                  אפחד לא יכול
                  להתגבר במקומי
                  ואפילו...
                  לא לעזור לי
                  כי סיכמתי עם עצמי
                  שאני לא צריכה עזרה
                  ואני יודעת מה מעצמי אני רוצה
                  זאת טעות המחשבה...
                  אבל זה כבר נהפך לאמונה
                  שאם אני מקבלת עזרה
                  מאחרים...
                  אז אני לא חזקה
                  מבפנים....
                  אילה💔

                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • margalitM מנותק
                    margalitM מנותק
                    margalit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1204

                    קורה לכם שאתם לא יודעים מה אתם רוצים?
                    זאת אומרת אתם כן יודעים שאתם רוצים
                    ובעצם אתם יודעים שאתם לא רוצים...🙄
                    זה שיר על התקופות המבולבלות האלו

                    לא יודעת למה
                    לפעמים אני רוצה עוד
                    לא יודעת למה
                    כבר לא רוצה לצעוד
                    לא יודעת למה
                    זה גורם לי לרעוד
                    לא יודעת למה
                    רוצה את זה מאוד

                    לא יודעת איך
                    לפעמים אני דומעת
                    לא יודעת איך
                    לפעמים גם לא שומעת
                    לא יודעת איך
                    לפעמים אני פוגעת
                    לא יודעת איך
                    זה מרגיש כבר כמו צרעת

                    סולמות
                    מגביהים את הקול שלך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    18
                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                      #1205

                      הכיף בלראות את מה שחסר
                      הפחד בלראות את מה שיש
                      התענוג בלשקוע הכי עמוק
                      הפחד המצמית שאין לאן לחזור

                      המיטה שעוטפת אותי בחום
                      עד שכל קימה ממנה הופכת לגיהנום
                      מיתה ששורפת מרוב חום
                      חיבוק צבוע מפיל ברשת של תום

                      הידיעה שיש לי את עצמי
                      הפחד הנורא שהידיעה הזאת נותנת לי
                      העיניים שראו הכל
                      אבל לא ראו כלום

                      צמאות לטיפת אהבה
                      הביצה שקוראת לי לשקוע
                      הולכת אחריה כמאופנטת
                      אל המקום אותו רציתי לקרוע

                      השמיים שמשום מה אצל כולם תכולים
                      אצלי שחורים, אולי הפכתי לעיוורת צבעים
                      שונאת את השם עצם שנקרא עצמי
                      מנסה בכל דרך קצת להאמין

                      מצליחה קצת להקטין את הבור
                      מגלה שרק פערתי עוד חור
                      מחפשת מקום שיהיה לי בו טוב
                      שמכל מה שהרחקתי יהיה לי קצת קרוב

                      אבל מרחיקים אותי
                      מחפשת קצת אמת בתוך ים של שקר
                      מגלה שאני שקועה עמוק בפנים
                      פשוט קוראת לך אבא-

                      תאיר את דרכי---

                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1206

                        את איתי
                        באש ובמים
                        את איתי
                        נגיע לשמיים
                        אני אוהבת אותך
                        ולא יודעת למה
                        אני חייבת אותך
                        את לא מבינה כמה
                        את חשובה לי
                        יותר מימה שאני לעצמי
                        אני רוצה אותך
                        שתהיי תמיד לידי
                        שארגיש לבד
                        חושבת ישר עליך
                        שאהיה בדד
                        ישר אבוא אליך
                        כל זה
                        מדמיינת בראשי
                        שאת אומרת לי
                        ואז מגיע המציאות
                        שאת בכלל נטשת אותי
                        שחכת
                        ברחת
                        סיננת
                        בלי סיבה
                        וכל לילה אני במחשבה
                        למה זה קרה
                        והחרטה
                        של למה בכלל
                        אני עדיין אוהבת אותך
                        ומחכה ליום
                        שנחזור להיות חברות
                        אבל אז
                        מגיעות הדמעות
                        ששוטפות
                        את כל החלומות
                        והאכזבות...
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • י מנותק
                          י מנותק
                          יאיא
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1207
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י מנותק
                            י מנותק
                            יאיא
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1208

                            מהו השיר שלך?

                            מהו השיר שמתנגן לך בראש שכשתשמע תוכל לפרוס כנפיים
                            שכל המילים יושבות במקום והזמן עצר בינתיים
                            וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב
                            איתו תהיה מוכרח לזוז

                            עוד לילה יורד
                            על מי אתה חושב
                            באורות פנסים את החושך מאירים את הקשיים כל הזכרונות של החיים
                            והנה היום עולה

                            גשם מתחיל לשטוף את הרחובות והשיר עדיין מזמר
                            תמיד במילים גבוהות או נמוכות הוא יקנה הוא ידבר
                            וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב קצת עלוב אל תיתן לו להיגמר
                            בשעה מאוחרת אתה לבד בדרך עוד תשמע אותו מתנגן

                            ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              #1209

                              דיי לקטלג! ..
                              לפי מספר עוקבים
                              כמות המיליונים
                              מספר בניינים
                              וואי כמה לייקים
                              ואי איזה סלב
                              אף סולד
                              מצח יורד
                              גוף של דוגמן
                              שפתיים מהיצרן
                              ואי איזה פוזה
                              תפס לו ת'גובה
                              רולדס חדיש
                              מושלם.. בלי להכפיש
                              ואי כמה גולים
                              כשרונות מנוצלים
                              איזה בעיטה
                              שיחקתה אותה
                              מתי כבר נפסיק
                              ללב נקשיב
                              נבחן את הלב
                              נבין שהמפורסם יכול להיות גם כלב
                              והוא שיש לנו ממנו פרפרים
                              יכול לתקוע לנו סכינים
                              ההוא ששר ומרגש לנו תבפנים
                              עושה אתזה נטו בשביל הכספים
                              גם ההוא הפסיכאטר
                              או שקוראים לו מאסטר
                              אין דבר שהוא לא יכול
                              בשניה הוא מביא תמליון
                              הוא כן הוא בוכה בלילות
                              נמאס לו לחיות
                              ואנחנו מתים עליו
                              מקנאים בו
                              במהה בדכאונות שלו
                              במה בנפילות שלו
                              סתכלו על עצמיכם אתם גדולים
                              גם אם אין לכם עוקבים
                              אתם חזקים
                              בדחית סיפוקים
                              אתם חזקים
                              לא כי אתם לא נופלים
                              אלה כי אתם לא שוכחים
                              לקום
                              כל פעם מחדש
                              בלי לאבד
                              את התחושה
                              של ההתחלה
                              תזכרו תמיד
                              שאתם הכי מפורסמים
                              אצל אלוקים
                              אתם אהובים
                              רק מעצם היותכם בנים
                              אל תשכחו בשביל מה אתם חיים
                              אצל אלוקים אתם סופרמנים
                              כי לקחתם ת'צמכם בידיים
                              מכל התגברות שלכם
                              בשמיים מוחאים לכם כפיים
                              אז תתגאו
                              כן ישלכם אבא למעלה
                              שלא מפסיק לחשוב עליכם
                              ועושה רק מה שטוב לכם
                              תסמכו עליו
                              הוא מאמין בכם.....
                              עובדה שהוא החזיר לכם
                              תנשמה
                              אבאאא תודה על כל נשימה
                              אילה

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              27
                              • TALYT מנותק
                                TALYT מנותק
                                TALY
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1210

                                בדרך אל האור
                                לפעמים יש הרים
                                דרושים מאמצים לטפס לראש
                                לפעמים יש בקעות
                                דרושים סולמות כדי לעלות
                                לפעמים יש מנהרות
                                דרושים פנסים שיובילו אל הפתח

                                וכל זאת ואני שליו
                                יש לי ליווי אני לא לבד
                                אני עם אבא אוהב
                                הוא הולך איתי יד ביד
                                ומרגיע
                                בסוף אל האור נגיע....

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • LOVE MEL מנותק
                                  LOVE MEL מנותק
                                  LOVE ME
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                  #1211

                                  הטעות שלי
                                  היום עשיתי טעות,
                                  מבלי לבקש מעצמי או מאחרים רשות.
                                  טעות מצערת וכואבת,
                                  ואותכם אני ממש שואלת.
                                  האם יש לי אפשרות,
                                  אולי תתנו לי רשות?
                                  ואתם כנראה עונים בנחישות
                                  רשות?
                                  מה? ואיך?
                                  ואני אנא אני באה,
                                  רוצה לדעת אם יש דרך חזרה.
                                  ולכם אני עונה : חשבתי שאני את הכל יודעת,
                                  ועכשיו גליתי שאיני יודעת אפילו לא קצת.
                                  אגיד לכם את אשר על ליבי,
                                  ואולי תראו, תעידו בעדי.
                                  כל אחד הוא בן אדם,
                                  ולטעות מותר מדי פעם,
                                  ושטועים לתקן צריך לדעת,
                                  כי אני ברת דעת.
                                  ואני עם דמעות בעיניים,
                                  מסתכלת לשמיים.
                                  אמנם טעות גשמית טעיתי,
                                  ומה עם אותם דברים אותם עשיתי
                                  כלפיך אבא?
                                  התסלח? תמחל?
                                  ואנחנו יודעים שאתה רחום,
                                  ומקבל שבים במבטך החנון.
                                  והוא כל דמעה שלי ושלכם יאסוף,
                                  ואל תשובתינו ותפילתינו יכסוף.
                                  שלך הילדה הקטנה והטועה

                                  שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1212

                                    אבא הלוואי שתאהב אותי ככה
                                    אבא אמן שתמיד תהיה איתי כמו שהבטחת
                                    אבא הלוואי שתמיד אהיה מאושרת
                                    אבא אמן שאשאר אני ולא אחרת

                                    אבא תדע שתמיד אני מתפללת
                                    אבא תאמין בי שבדרך שלך אני בוחרת
                                    אבא תדע שלפעמים אני נופלת
                                    אבא תאמין בי גם כשאני מושפלת

                                    אבא אני אותך אוהבת
                                    אבא פעמים אני משקרת
                                    אבא הכל מאהבה
                                    אבא הכל מרצון להיות קרובה

                                    אבא פעמים מרגישה מעט רחוק
                                    אבא פעמים מרגישה לא טוב
                                    אבא לפעמים לעבירה יש טעם מתוק
                                    אבא לפעמים יודעת גם לשתוק

                                    אבא אני יודעת שאתה שומע
                                    אבא שאני בוכה אני מרגישה שאתה דומע
                                    אבא אני יודעת שאתה הוא זה שקובע
                                    אבא לפעמים הרגש בי מתעתע

                                    אבא ברגעים שהכל שחור
                                    אבא לפעמים רוצה מעט אור
                                    אבא תמיד תחזיק את ידי
                                    אבא אתה תמיד בתוך ליבי!

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • תחדש אותנו באמתת מנותק
                                      תחדש אותנו באמתת מנותק
                                      תחדש אותנו באמת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי תחדש אותנו באמת
                                      #1213

                                      מתי אעמוד?

                                      מול עיני בחלון העץ מתנודד
                                      גם ראשי בחלום בסחרור מתמודד
                                      בין לילה ליום, בין מים לאש
                                      מתנדנד מתפתל, רק לא להתייאש

                                      בין חושך לאור, מתנדנד מְדַמֵם
                                      בין אוקיינוס מטביע ללפיד מתרומם
                                      שוב רצון מתנפץ כגלים אל החוף
                                      שוב גלים מאיימים אותי לסחוף

                                      הם מלטפים, מחבקים, וקוראים לי: בוא
                                      מבלבול ולֵאוּת נמציא לך מחבוא
                                      ואני ממלמל, מנסה בקול לקרוא
                                      האם בשביל זה היה צריך אותי לברוא?

                                      האם בשביל ליפול לעולם הזה באתי?
                                      האם בשביל זה מרחם אמי יצאתי?
                                      האם בשביל זה, יש יעד בסוף?
                                      או שמשביל זה, הרוח אותי תאסוף?

                                      הרוח אותי תאסוף לשמים
                                      עת אני אשתוקק, שוב לשקוע במים
                                      ואז בי יטיחו כל כוכבי לילה
                                      את מה שדחקתי כשחלף הלילה

                                      מדוע נשארת כשאנחנו הלכנו?
                                      מדוע ישנת כשאנחנו עבדנו?
                                      ולמה נותרת, מתפלש בשלולית?
                                      האם לא ידעת שיש לך תכלית?

                                      ואיך לא לחמת על הכיוון של חייך
                                      לא שברת שינים, לא מסרת נפשך
                                      לא חתרת בעוז ברגע המכריע
                                      והנחת למים אותך להטביע

                                      לא נולדת כך סתם, גם אתה ידעת
                                      רק לעבוד את קונך, לשם כך נולדת
                                      אך כשבאה העת, מטרתך למלא
                                      נרדמת, שכחת כל ערך נעלה

                                      הם ישימו לְפָנַי דברים שידעתי
                                      ובכל זאת נטשתי, כאילו שכחתי
                                      ואני לא אדע מה להם להשיב
                                      גם אותם לא אוכל אחור להשיב

                                      נאלמים הגלים, המייתם עוד רועשת
                                      כמו דוב לחבקני, כמו דג ברשת
                                      אומרים לי עזוב, הוא אבוד, המאבק
                                      כמונו ידעת, כבר נדבק בך האבק

                                      וגם אם תצליח לעמוד זה עתה
                                      זה יהיה רק עתה, ולא אתה
                                      אתה תישאר מתבוסס בבוץ
                                      לא תוכל להפריד לעולם את המוץ

                                      בפעם הבאה שוב תשכח את הכל
                                      תיסחף, תיגרף, תיפלט אל החול
                                      ומשם הגלים ישטפוך חזרה
                                      שוב תיפול, תידרדר, לארץ גזרה

                                      ואני מתדרדר, מתנדנד, נאבק
                                      מתאמץ להשליך מעלי האבק
                                      מנסה עוד ללחום על חירותי לעמוד
                                      מתי לא אפול, מתי אעמוד?

                                      ורק אתה המכיר מי הוא הטועה
                                      וחומל ושומר על בנך התועה
                                      ואני מטלטל בלב ים שוב ושוב
                                      ומרגיש לפעמים כמו עבד עלוב

                                      מתי אעבוד רק אותך לבדך
                                      מתי אהיה רק שלך, עבדך
                                      את המיית הגלים אשתיק, לא אקשיב
                                      ותמיד אדע מה להם להשיב

                                      ואתה הקובע להיכן יש לחתור
                                      ואתה היודע שאלותי לפתור
                                      אז תשמור ותגן, תעזור ותושיע
                                      מגלים מאיימים שוב אותי להטביע

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • אין על מוזיקהא מנותק
                                        אין על מוזיקהא מנותק
                                        אין על מוזיקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1214

                                        מאבק עיקש

                                        אין לי כוח להמשיך להילחם-
                                        בעצמי
                                        צועקת ומוכיחה בלי סוף את-
                                        עצמי
                                        מתאכזבת עד אין קץ-
                                        מעצמי
                                        ונשברת כל פעם מחדש-
                                        מעצמי

                                        מלראות שכל מה שבניתי
                                        קורס כמו מגדל רעוע של קלפים
                                        מלראות את הכל מתפורר
                                        כאילו לא עמלתי חודשים...

                                        אני ניצבת באותה נקודת התחלה
                                        עם יאוש בעיניים, וחולשה
                                        בלי כוח להמציא תחבולות
                                        הלב עייף ומותש ממלחמות
                                        עם אפס רצון לעוד קבלות
                                        למה אין קיצור דרך לעלות ??

                                        אבל למרות הכל, אני לא אתיאש
                                        אמשיך להתמיד, לבקש
                                        לא אשבר ואלחם בכל הכוח
                                        אזכור הכל ולא אנסה לשכוח
                                        כי גם אם כואב, אני מקריבה
                                        וגם אם קשה, אני מוכנה
                                        לשנס מותניים ולהתחיל לבנות הכל מהתחלה...

                                        אממ יצא לי קצת מבנה מוזר של שיר, מצטערת, תאלצו לסבול אותי גם ככה 😜

                                        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1215

                                          לשאול מה קורה
                                          ומה נשמע
                                          יכול לעשות
                                          טוב לנשמה
                                          לראות התעניינות
                                          ודאגה
                                          שאני כן חשובה לך
                                          אפילו לשנייה
                                          לעזור במקצת
                                          יכול להועיל
                                          אפילו קצת
                                          אולי להכיל
                                          אולי אני סתם
                                          חולמת שזה יקרה
                                          אני רק מפנטזת
                                          שזה יקרה
                                          אבל משהו אחד
                                          אני חייבת להגיד
                                          שמתי יבוא היום ותביני
                                          שאהבה זה דבר
                                          שלא חייב לומר
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול