דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1793
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • שיר 5ש מנותק
      שיר 5ש מנותק
      שיר 5
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1794

      רוצה מנוחה
      מרגישה חנוקה
      אין כבר כוחות
      ללמוד

      חושבת, מתקתקת
      כותבת, מסכמת
      רוצה קצת לעצור
      לנשום

      מי יבין שאני חייבת
      מי יראה שזה נצרך
      רק יום של אחד ודי
      לנפוש

      אבל החיים ממשיכים
      לרגע לא עוצרים
      לא שואלים
      אפשר?

      ואני חייבת
      לא לפספס ת'רכבת
      לא רוצה להישאר
      לבד

      באמצע קורסת
      לא מסוגלת
      וכולם ממשיכים
      בלעדי.

      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
      ופתאום אתה שוכח מי אתה

      S תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
        #1795

        יושב מול הסטנדר
        הגמרא פתוחה.
        המַצֶב נעלם, קודר,
        ההקשבה פרחה.

        הניסיונות, הגעגועים,
        לימים יותר יפים,
        לאוויר, לדרור,
        לחופש בלי מחסור.

        הרחוב קורץ,
        מפתה, זורם.
        אין לי ת'אומץ
        לקום להלחם.

        רוצה מנוחה,
        לא כל היום לשבת
        מול גמרא פתוחה.

        ניצוץ בוער,
        ופתאום זה מבליח
        על הגמרא אני מסתער,
        בכל הכח.

        אני לא עוד אחד,
        מכל האנשים.
        אני לא עוד אדם,
        ככל העמים.

        אני בן של מלך-
        זה מגיע.
        אני בדרך,
        זה לא מפתיע.

        נכון זה קשה
        יש נפילות.
        השטייגען שווה,
        למרות המעידות.

        עוד שורה ועוד שורה-
        מונה כאגורה לאגורה.
        עוד דף ועוד דף.
        והזמן עף.

        הדמעות מעיניי זולגות,
        סיום מסכת.
        מתמלא ברגש,
        יודע שהתחלתי ללכת.

        מוזיקה.
        התרופה הטובה ביותר👌🎧

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • שיר 5ש שיר 5

          רוצה מנוחה
          מרגישה חנוקה
          אין כבר כוחות
          ללמוד

          חושבת, מתקתקת
          כותבת, מסכמת
          רוצה קצת לעצור
          לנשום

          מי יבין שאני חייבת
          מי יראה שזה נצרך
          רק יום של אחד ודי
          לנפוש

          אבל החיים ממשיכים
          לרגע לא עוצרים
          לא שואלים
          אפשר?

          ואני חייבת
          לא לפספס ת'רכבת
          לא רוצה להישאר
          לבד

          באמצע קורסת
          לא מסוגלת
          וכולם ממשיכים
          בלעדי.

          S מנותק
          S מנותק
          shoval
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1796

          נלחמת בעצמי

          חומקת עוברת
          נפשי יוצאת
          ביקשתי את עצמי
          ולא מצאתי
          כל העולם קיים
          אני אבדתי
          ואין אחד שמחפש אותי

          למה בניתי חומה
          תקלף לי רק שכבה
          אל תקשה ליבי
          אבא, אין אותי
          הגעתי לקצה שלי
          מתכדררת בתוך בועה
          האם אפסה תקווה?
          במסתרים בוכה לך

          שוב אותו הסרט, אני כאן
          שואלת את עצמי
          האם כל זה היה כדאי
          אולי תחשפי, תדרשי
          שלא תצטרכי כבאי
          שיכבה את השרפות שלך
          תגיד לי אבא עד מתי המהלך
          אני לבד ואין לי מי
          חרב עליי עולמי...

          תתחברי לטוב שבך
          אני אוהב אותך
          כמו שאת
          אל תפחדי
          יש בך חלק אלוקי
          תלכי עם האמת ,גם כשהיא לא יפה
          חכי לוחמת, בסוף תהיי גאה.

          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

          נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • S shoval

            נלחמת בעצמי

            חומקת עוברת
            נפשי יוצאת
            ביקשתי את עצמי
            ולא מצאתי
            כל העולם קיים
            אני אבדתי
            ואין אחד שמחפש אותי

            למה בניתי חומה
            תקלף לי רק שכבה
            אל תקשה ליבי
            אבא, אין אותי
            הגעתי לקצה שלי
            מתכדררת בתוך בועה
            האם אפסה תקווה?
            במסתרים בוכה לך

            שוב אותו הסרט, אני כאן
            שואלת את עצמי
            האם כל זה היה כדאי
            אולי תחשפי, תדרשי
            שלא תצטרכי כבאי
            שיכבה את השרפות שלך
            תגיד לי אבא עד מתי המהלך
            אני לבד ואין לי מי
            חרב עליי עולמי...

            תתחברי לטוב שבך
            אני אוהב אותך
            כמו שאת
            אל תפחדי
            יש בך חלק אלוקי
            תלכי עם האמת ,גם כשהיא לא יפה
            חכי לוחמת, בסוף תהיי גאה.

            נוודנ מנותק
            נוודנ מנותק
            נווד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1797

            כשהאדם שאמור להיות הכי קרוב אליך, מתקרב רק כדי לבעוט בך זה קשה. אבל יותר קשה זה שאתה תאהב אותו לא משנה מה. (זה גם מאוד מתחבר להגיג הקודם שהעליתי)

                                       מזוכיסט
            

            כשנכנסתי ראיתי אותך
            היית מסתול הכל הבל
            אתה לא מסכה
            רק נשמה בלי שכל

            כשנכנסתי ראית אותי
            ומיד באת לחבק
            האמת צפה
            תסלח לי שאני מתרחק

            תסלח לי
            שכשחיבקת אותי
            לא הראיתי א^הבה
            חיבוק כזה לא אמיתי
            כבר כבתה הלהבה

            תסלח לי
            עדין קשה לי להתחבר אליך
            גם אם אתה רק נשמה
            אתה באמת טוב אני יודע
            אבל לפעמים גם בהמה

            בסוף כשנשכבת גמור על המיטה
            באתי ופרשתי עליך סמיכה
            חיבקתי חיבוק שהוא אמת לאמיתה
            ולקינוח הענקתי נשיקה מלוחה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
              #1798

              קצת התמכרתי לאשליות
              אני מחכה רק ללילות
              לעשות עוד ועוד שטויות
              ואחר כך שוב לבכות

              הריקנות הזו חונקת
              אני מחפשת לי יציבות
              הבדידות הזו הורגת
              נעלמה לי השפיות

              אני כל כך רוצה אותן
              אבל רק מתרחקת
              כמעט נגמר לי הזמן
              ואני עוד מסתבכת
              הן אוהבות ורוצות אותי
              אבל אני דוחפת אותן מכאן
              ואף אחד לא יכיר אותי
              כי פיזרתי על עצמי עשן

              אבאלה אני עושה שטויות
              מחפשת מישהי אחת מכולן
              מישהי שתציב לי גבולות
              ותחבר אותי כבר אל העולם

              אני בורחת מהכל אבא
              אבל לא אני לא שובבה
              אני לא רוצה להכאיב לך
              אני רק רוצה קצת שמחה

              זה צורך בנפש שלי
              לפרוץ כל הגבולות
              מחפשת מישהו שיקשיב לי
              ויעצור אותי מלנסות
              לא נעים לי המצב הזה
              לא אני לא בחרתי בזה
              פשוט קשה לי ו...
              קשה לי לבד אבאלה

              תייצב אותי כבר, תו בי דעת
              לא נעים לי להיות המופרעת
              לאן אני הולכת? אני משוגעת!
              אבאלה חלץ אותי מהפקעת

              תראה אותי
              מה נשאר ממני
              התמכרתי לזמני
              איבדתי את עצמי

              אבאלה שחרר אותי
              העולם הזה גדול עלי
              איך הוא נכנס אל תוכי
              ואיך הוא מעמיס עלי

              אבאלה תציל אותי
              כבר השתגעתי
              אני ברחתי
              אני ניסיתי
              אני נמחקתי
              נאבדתי
              התמוטטתי
              התרסקתי
              תציל אותי
              ממני

              יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                קצת התמכרתי לאשליות
                אני מחכה רק ללילות
                לעשות עוד ועוד שטויות
                ואחר כך שוב לבכות

                הריקנות הזו חונקת
                אני מחפשת לי יציבות
                הבדידות הזו הורגת
                נעלמה לי השפיות

                אני כל כך רוצה אותן
                אבל רק מתרחקת
                כמעט נגמר לי הזמן
                ואני עוד מסתבכת
                הן אוהבות ורוצות אותי
                אבל אני דוחפת אותן מכאן
                ואף אחד לא יכיר אותי
                כי פיזרתי על עצמי עשן

                אבאלה אני עושה שטויות
                מחפשת מישהי אחת מכולן
                מישהי שתציב לי גבולות
                ותחבר אותי כבר אל העולם

                אני בורחת מהכל אבא
                אבל לא אני לא שובבה
                אני לא רוצה להכאיב לך
                אני רק רוצה קצת שמחה

                זה צורך בנפש שלי
                לפרוץ כל הגבולות
                מחפשת מישהו שיקשיב לי
                ויעצור אותי מלנסות
                לא נעים לי המצב הזה
                לא אני לא בחרתי בזה
                פשוט קשה לי ו...
                קשה לי לבד אבאלה

                תייצב אותי כבר, תו בי דעת
                לא נעים לי להיות המופרעת
                לאן אני הולכת? אני משוגעת!
                אבאלה חלץ אותי מהפקעת

                תראה אותי
                מה נשאר ממני
                התמכרתי לזמני
                איבדתי את עצמי

                אבאלה שחרר אותי
                העולם הזה גדול עלי
                איך הוא נכנס אל תוכי
                ואיך הוא מעמיס עלי

                אבאלה תציל אותי
                כבר השתגעתי
                אני ברחתי
                אני ניסיתי
                אני נמחקתי
                נאבדתי
                התמוטטתי
                התרסקתי
                תציל אותי
                ממני

                יונתן פי מנותק
                יונתן פי מנותק
                יונתן פ
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1799
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1800

                  מאחורי המילים
                  נמצאות דמעות
                  מאחורי השירים
                  יש גם חרטות

                  הלב נמצא על במה
                  במה שנראית קטנה
                  הכאב מדבר במקומה
                  בקומה של מעלה

                  הבגדים מראים
                  על רצון של מחמאות
                  הפנים מראים
                  על רצון של עצמאות

                  והידיים שלא רוצות
                  לאותו מקום ליפול שוב
                  והעיניים שרק רואות
                  את המקום שלא רוצות
                  שוב לשוב....

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1801

                    במוצ"ש הלב נשבר
                    על נשמה יתרה שהלכה
                    עוד שבעה ימים נותרו
                    שתחזור אלי המלכה
                    כה קשה השגרה
                    הנחיתה ליום ראשון

                    במוצ"ש עם תום מלווה המלכה
                    ההפנמה שזהו נגמרו הסעודות
                    ההבנה שתמו הזמירות
                    ואין "רצה" ושאר התוספות

                    כה חבל אבל זאת השגרה
                    שתתחיל שבוע נפלא
                    מלא ברכה והצלחה
                    מאור השבת תמלא

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • ארי רוזנבלטא מנותק
                      ארי רוזנבלטא מנותק
                      ארי רוזנבלט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1802

                      שמים צבועים בשחור
                      לא מסוגל להביט לאחור
                      אורות שנכבים בתור
                      ושוב אני נמצא שם בבור

                      איך שוב הגעתי לכאן
                      כשכבר חשבתי שהגעתי לאור
                      ולאן כל זה מוביל, לאן
                      עד מתי אלך סחור סחור

                      מחפש את המילים
                      שכתובים על השלטים
                      שאותי יובילו חזרה
                      אל הדרך הסלולה

                      ויש לי תקווה טובה
                      אם רק אייחל לך
                      ואם שוב אדרוש אותך
                      אז אמצא לי, פתחון פה

                      ושוב חשבתי שמצאתי
                      את אשר תמיד חפשתי
                      ושוב קטפתי הצלחות
                      באפי הכה ריח הפסגות

                      ולפני שהספקתי לחשוב הרבה
                      מצאתי את עצמי נופל ומדרדר
                      את התהום הפעורה מולי רואה
                      מתקרבת אלי בקצב מסחרר

                      אבל נאחז באותם מילים
                      שכתבו לי הזקנים
                      שיובילו אותי חזרה
                      אל הדרך הסלולה

                      כי יש לי תקווה טובה
                      אם רק אייחל לך
                      ואם שוב אדרוש אותך
                      אזי אמצא לי, פתחון פה

                      חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • שיר 5ש מנותק
                        שיר 5ש מנותק
                        שיר 5
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1803

                        אין לי כבר כוחות
                        מרגישה חנוקה
                        הכול סוגר עלי
                        בודדה
                        לא רוצה להיות עם אף אחד
                        לבד עם עצמי
                        בחושך העמוק
                        חושבת
                        אין לי כוחות
                        מרגישה בקרוסלה
                        לא עוצרת לרגע
                        אין לי כבר כוחות
                        מרגישה כמו תרנגולת
                        שמרטו לה ת'נוצות
                        מי יעזור לי
                        יוציא אותי מכאן
                        יישא אותי גבוה
                        יושיט לי את היד
                        חייבת אמונה
                        טיפה להרגע
                        אין מי שיעשה
                        במקומי ת'עבודה.

                        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                        ופתאום אתה שוכח מי אתה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • כ מנותק
                          כ מנותק
                          כאן ועכשיו
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1804

                          סורר או מורה

                          למה רק לי אתה אומר
                          רק עלי שוב ושוב גוזר
                          אז מה אם אני כל יום מאחר
                          ובאמצע השיעור רק מדבר

                          תבין אתה צריך
                          אותי להמנע מלהביך
                          אל תכנס לשום תסביך
                          אני כאן הוא המדריך

                          תכף תבין מי פה קובע
                          מי את הזכויות תובע
                          כל הקושי שלך נובע
                          שכאילו אתה יודע

                          מתחיל שיעור
                          ויש דיבור
                          אל תעיר
                          הס
                          אל תזכיר
                          היום
                          זה כבר לא סביר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1805

                            אני עוד כאן
                            עוד לא סיימתי
                            לא תם הזמן
                            עוד לא השלמתי

                            אני עוד כאן
                            וכך גם השטן
                            עוד לא גמרתי איתו
                            עוד לא נגמר עתו

                            אני כאן עדיין
                            נלחמת בינתיים
                            אבל הלב כבר פרש
                            והמח שלי רש

                            אני בלי מסיכות
                            אבל גם לא חשופה
                            לא חיה בהצגות
                            אבל בחשיכה עוד אפופה

                            אני כאן, ליבי שם
                            כל העבר התמלא בדם
                            אני מחקתי והוא תם
                            זה ממכר כמעט כמו סם

                            אין לי שורשים
                            וגם לא יציבות
                            אני מלאה ברעשים
                            ומחפשת הזדמנות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1806

                              אני חי בתוך עולם
                              מלא בשקרים
                              אני חי בין כולם
                              מדמם הפסדים

                              אני צומח בין פרחים
                              שלפעמים ערסניים
                              אני צומח בין אנשים
                              שלא אכפת להם המעשים

                              אני דומם כשכולם
                              ממשיכים לחיות
                              אני דומם בעולם
                              שאמור לצחוק

                              אני חי צומח דומם
                              בין בני אדם
                              אני רוצה להתרומם
                              ולהיות בן אדם!
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1807

                                שיר מאחות לאח. מקווה שזה דיי ברור...

                                אחי אני איתך
                                גם שכל העולם נגדך
                                אני פה לצידך
                                הולכת איתך

                                אל תיתן להם לשבור בך חלקים
                                רק אתה יודע שת'ענק מהחיים
                                באש ובמים נצעד ביחד
                                תצעק להם שת'לא מפחד מהפחד

                                דילגת על שקרים
                                הכנסת לכיס את כל המילים
                                שמת פס על אנשים
                                לא נתת לעצמך להקשיב לרעשים

                                אחי אני איתך
                                גם שכל העולם נגדך
                                אני פה לצידך
                                הולכת איתך🌹

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                  שיר מאחות לאח. מקווה שזה דיי ברור...

                                  אחי אני איתך
                                  גם שכל העולם נגדך
                                  אני פה לצידך
                                  הולכת איתך

                                  אל תיתן להם לשבור בך חלקים
                                  רק אתה יודע שת'ענק מהחיים
                                  באש ובמים נצעד ביחד
                                  תצעק להם שת'לא מפחד מהפחד

                                  דילגת על שקרים
                                  הכנסת לכיס את כל המילים
                                  שמת פס על אנשים
                                  לא נתת לעצמך להקשיב לרעשים

                                  אחי אני איתך
                                  גם שכל העולם נגדך
                                  אני פה לצידך
                                  הולכת איתך🌹

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שם בדוי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שם בדוי
                                  #1808

                                  בס''ד

                                  מקווה שזה בסדר שכל אחד יכול לכתוב ולא רק כאלה מקצוענים

                                  ספק קשה

                                  בספק אם לאכול חזיר
                                  ברור לי מי היצר הרע
                                  להסתפק האם להחזיר
                                  זה לא כזה נורא

                                  הבעיה מתחילה כשלא ברור
                                  מה נכון לא נכון
                                  זה אוכל ת'ראש
                                  ולא עוזר כמה שאתה נבון

                                  מה הטוב מה הרע
                                  זה מפחיד שזאת אשכרה הבחירה
                                  אני עוד מתלבט
                                  בדרך אליך
                                  תן אור בדרך
                                  הן קשים לי
                                  שבילך.

                                  דיפולטד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • ש שם בדוי

                                    בס''ד

                                    מקווה שזה בסדר שכל אחד יכול לכתוב ולא רק כאלה מקצוענים

                                    ספק קשה

                                    בספק אם לאכול חזיר
                                    ברור לי מי היצר הרע
                                    להסתפק האם להחזיר
                                    זה לא כזה נורא

                                    הבעיה מתחילה כשלא ברור
                                    מה נכון לא נכון
                                    זה אוכל ת'ראש
                                    ולא עוזר כמה שאתה נבון

                                    מה הטוב מה הרע
                                    זה מפחיד שזאת אשכרה הבחירה
                                    אני עוד מתלבט
                                    בדרך אליך
                                    תן אור בדרך
                                    הן קשים לי
                                    שבילך.

                                    דיפולטד מנותק
                                    דיפולטד מנותק
                                    דיפולט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1809
                                    פוסט זה נמחק!
                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • דיפולטד דיפולט

                                      פוסט זה נמחק!

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יהודה n
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1810
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1811

                                        לפעמים כשקמים
                                        צריך לזכור
                                        את מהות החיים

                                        לפעמים כשנופלים
                                        צריך לדעת
                                        שלמסלול חוזרים

                                        לפעמים שבוכים
                                        צריך להבין
                                        ששומע אלוקים

                                        לפעמים שמתפללים
                                        צריך להאמין
                                        שלטובה הקשיים

                                        לפעמים החיים מבלבלים
                                        וצריך לזכור
                                        שחובה לחיות
                                        חיים אחרונים!
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                          #1812

                                          למה אני חייבת לפרק
                                          למה הטוב תמיד הוא פייק
                                          למה הכל אצלי ספק
                                          ואין לי על מה להתרפק
                                          למה הרע שבי צועק
                                          ואי אפשר כשהכל דופק
                                          הכל חייב להתרסק
                                          והרע הזה שוב ממרפק
                                          מה הטוב הזה שותק
                                          הוא לא רואה שהיצר צועק
                                          אבאלה הכל... חונק!!!

                                          אני שונאת את הרע הזה
                                          אני שונאת את העולם הזה
                                          למה אני כאן, למה???
                                          כמה אצטרך לבכות, כמה???

                                          אני מנסה להתנתק
                                          מהכל להתרחק
                                          הרע אותי שוחק
                                          הדיכאון אותי מוחק
                                          אני מנסה להישאר
                                          כן מנסה להתגבר
                                          אבל משהו פה סוער
                                          ואף אחד לי לא עוזר
                                          אני לבד וזה גומר
                                          אבא, שהטוב כבר יתעורר!

                                          אני שונאת את הדור
                                          אני שונאת את החור השחור
                                          למה אני כאן ,למה???
                                          כמה אצטרך לבכות, כמה???

                                          אבאלה תעלה אותי
                                          תנקה את מה שלכלכתי
                                          תתקן את מה שפירקתי
                                          העולם הזה-תרחיק אותו ממני

                                          אבאלה תשמע אותי
                                          אני רק רוצה לתקן אותי
                                          אבל היצר הוא תופס אותי
                                          את הטוב שהבאתי הופך לרע, כמוני.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול