דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    הלל 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
    #1887

    רוצה לברוח
    בא לי לשכוח
    לזרוק ולברוח
    למקום רחוק
    שאפשר לצחוק
    ללכת ברחוב בשלוה
    ליד עצים מכוסים בעלוה
    ללכת, ללטף את הטבע
    בדרך קבע
    להתעורר עם הזריחה
    ליהנות מהבריחה
    בקיצור, לחיות את עצמי לבד
    למצוא את החלום שנאבד.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • רוני 2ר מנותק
      רוני 2ר מנותק
      רוני 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1888
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ת מנותק
        ת מנותק
        תמר צלמת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1889

        פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
        הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
        הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
        אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

        פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
        הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
        היום ה'בעד' בקלות מנצח
        פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

        היום, כשמגיע הזמן להתעורר
        זה סיבה בשבילי להצטער,
        לבכות על העבר וגם על ההווה.
        לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

        אז אני קמה בכוח
        מכריחה את עצמי לשכוח,
        לשכוח מכל מה שכואב
        ולשמוח באמת, מכל הלב.

        נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
        ואם תנסי אז גם את תראי
        שעם כל הקושי והכאב
        אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

        רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • ת תמר צלמת

          פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
          הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
          הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
          אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

          פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
          הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
          היום ה'בעד' בקלות מנצח
          פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

          היום, כשמגיע הזמן להתעורר
          זה סיבה בשבילי להצטער,
          לבכות על העבר וגם על ההווה.
          לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

          אז אני קמה בכוח
          מכריחה את עצמי לשכוח,
          לשכוח מכל מה שכואב
          ולשמוח באמת, מכל הלב.

          נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
          ואם תנסי אז גם את תראי
          שעם כל הקושי והכאב
          אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

          רוני 2ר מנותק
          רוני 2ר מנותק
          רוני 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1890
          פוסט זה נמחק!
          טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • רוני 2ר רוני 2

            פוסט זה נמחק!

            טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
            #1891
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • צופיה ג.צ מנותק
              צופיה ג.צ מנותק
              צופיה ג.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
              #1892
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • אין על מוזיקהא מנותק
                אין על מוזיקהא מנותק
                אין על מוזיקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                #1893

                ממצולות קוראת אליך
                אין לי עוד כח דל
                בבקשה,הושט לי יד
                כי אני טובעת בתוך הגל

                מערבולת מקיפה אותי
                לא מוצאת ידי , רגלי
                מרגישה מחנק בגרוני
                והדמעות מפלסות להן שביל על פני

                כמעט ומרימה ידיים
                אין לי כבר עוד כח לשחות
                זרועותי כואבות, ליבי הולם
                חרדה מפני הבאות

                משתעלת, מאבדת נשימה
                משתנקת, משחררת נשיפה
                בולעת, מרגישה צריבה
                צפה, אך שוקעת חזרה

                בחוסר אונים מרימה עיניים דומעות
                צורחת את נשמתי, לנורא תהילות
                ופתאום, באחת, שקטו הגלים
                ואני רטובה, רועדת מקור, אבל על חוף מבטחים

                טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • אנהא מנותק
                  אנהא מנותק
                  אנה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                  #1894

                  ואוווו היום גיליתי את הפורום המהמם הזה:
                  אני סטייל כותבת שירים לעצמי כמובן שלא ברמה פה של התותחים ..
                  לאט לאט משתדריגם:))
                  משתפת פה שיר אחד

                  אולי אמצא נחמה -
                  רפואה לליבי הנשבר
                  אולי אמצא לי תשובה –
                  על תהיות שמטרידות את ליבי הנסער
                  מתבוננת על ימי שעוברים מעלי כצל
                  מהיכן אמצא התקווה ?
                  מתפזרות מחשבותיי לכל עבר עצל
                  האם יישאר בראשי עקבה?

                  מחפשת תשובה אך גובר הבלבול
                  אולי? אשא קולי אל השמים
                  כי בתפילה איני כבול
                  הראה לי את הטוב- כי אני רפה ידים

                  עזור לי להבחין בין רגע נצחי לרגע חולף
                  אפילו יוסיף הכל להיות מעורפל בינתיים-
                  אל תיתן לליבי עוד להתקלף
                  אך- גם אם נדמה שהורמו הידיים
                  עמוק בתוכי לעולם לא אמרתי נואש
                  בתקווה--
                  שמתוך החושך יבקע לו האור
                  שירפא וילטף את ליבי הטהור

                  תן לי עצה אייך אוכל -
                  להכרית את כל החוחים ואת כל הקוצים
                  הסובבים את הנשמה הטהורה
                  פונה אילך כחרס הנשבר
                  שלי -אמונה בלילות, זה מה שנשאר..

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אריה 93
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1895

                    פסח תשפג // אריה

                    כְּשֶׁיָּבוֹא
                    בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ
                    אֲנִי אֶשְׂמַח
                    שֶׁתָּבוֹא אֵלֵינוּ
                    אַתָּה הֲרֵי
                    מֵעֲיָרָה צְפוֹנִית
                    רָחוֹק פִיזִית
                    אֲבָל גַּם רַעְיוֹנִית
                    תָּבוֹא אֵלֵינוּ
                    נֵשֵׁב וְנָסֵב
                    הַשֻּׁלְחָן יִהְיֶה עָרוּךְ
                    וְכָמוֹהוּ גַּם הַלֵּב
                    הַיַּיִן יִשָּׁפֵךְ
                    בְּמַקְבִּיל לַדְּמָעוֹת
                    הַמָּרוֹר אָמְנָם יַזְכִּיר
                    אֶת הַשָּׁנִים הָרָעוֹת
                    אֲבָל הַפֶּסַח
                    אָח... הַפֶּסַח
                    אַלְפַּיִם שָׁנָה
                    שֶׁל גַּעֲגוּעַ
                    יְאַחֲדוּ סוֹף סוֹף
                    אֶת הָעָם הַקָּרוּעַ
                    לָכֵן
                    תָּבוֹא אֵלֵינוּ
                    כְּשֶׁתָּבוֹא הַגְּאֻלָּה
                    הַכִּסֵּא כְּבָר מוּכָן
                    עִם מָנָה כְּפוּלָה 😉

                    אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                    אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                    כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                    אֲנִי נִשְׁבַּר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • פעימהפ מנותק
                      פעימהפ מנותק
                      פעימה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
                      #1896

                      יש כל מיני דברים בחיים שכדאי לשמור אותם אצלך ולא לספר- מכל מיני סיבות.
                      וזה יפה שזה נשאר שלך..! שיר שעלה לי פתאום והחלטתי לפרסם. בהנאה!


                      רוצה לשמור על עצמי,
                      רוצה לשמור על סודותיי,
                      גם אם סיפרתי לכולם,
                      גם אם מכרתי את חיי..
                      אני עדיין יכולה לשמור על קלפיי-
                      קרוב קרוב לליבי.
                      עדיין אוחזת בכמה מצרורותיי,
                      ומתחילה להפנים לקרבי-
                      יש דברים שהם רק שלי,
                      אף אחד לא יוכל לקחת!
                      זהו כוחי ועוצמתי,
                      וגם עוד תובנה לאמתחת.
                      יש דברים שרק אני עדה,
                      אני ואלוקים.
                      הדברים החשובים, זאת עובדה.
                      ומבחינתי - הם יותר חזקים!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                        #1897

                        ספינת חיי

                        בלב ים ספינת חיי שטה
                        דפנותיה חבוטות מלמעלה עד למטה
                        לאן היא שטה אין לי אף קצה חוט
                        זועק לעזרה אין עונה
                        פשוט איבדתי קשר עם המציאות

                        והיא עדיין שטה
                        שם בתוך גלים טרופים
                        בין להקות כרישים טורפים
                        במצולות היאוש
                        בתהומות הטשטוש
                        ברגעי שפל והצפה של גאות

                        והיא עדיין שטה
                        מנסה לפלס דרך בים של שרטונים
                        בין שריטות לשרוטים בין שירים לשרלטנים
                        האופק שחור ממשיכה בדרכה גם בלילות לבנים
                        צולחת נהרות של דמעות חוצה גם ימים

                        והיא עדיין שטה
                        על אדי דלק אחרונים מנועיה כבר מכובים
                        על הרוח שומרת גם כשכלים המצברים
                        ברעשי התרסקות בקולות מים רבים
                        אדירים משברי ים
                        לא עוצרת גם כשהיא ערימה של שברים

                        והיא עדיין שטה
                        וצועקת
                        "אדיר במרום השם"

                        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                        סימן שהשמש שוקעת!
                        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        14
                        • T מנותק
                          T מנותק
                          ts4
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1898

                          בסיעתא דשמיא.
                          רק לפני כמה ימים התחברתי לפורום הנפלא הזה, והנה נפש הכתיבה התעוררה בי, כמו שהייתה בי לפני הרבה שנים...

                          נשמה
                          נשמה טהורה,
                          נשמתי

                          נשמה אמיצה,
                          נשמתי

                          נשמה שנופלת וקמה תמיד
                          נשמה עקשנית,
                          נשמתי

                          וגם אם בתוך הקליפות מתקפלת
                          תמיד תתעורר,
                          נשמתי

                          לאורך שנים, גלויות, אירועים
                          תמיד בתוכי,
                          נשמתי.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • אנהא מנותק
                            אנהא מנותק
                            אנה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                            #1899

                            ואוו פרום בהחלט מוצלח,
                            נהנת לקרוא פה את השירים שלכם!!
                            משתפת בשיר נוסף:)

                            ולמה שמנסה להתקרב,
                            הלב שלי קופא מסרב-
                            להתחבר אליך ,לאהוב
                            להבין שאתה אבא טוב
                            לחזור בתשובה מאהבה
                            ולא ממקום של כפיה,

                            ולמה שאני כל כך רוצה להתקשר איתך
                            אין לי קליטה,
                            מרגישה שאני סתם ממעיטה
                            מהקשר שלנו מהיכולת של
                            החיבור ביננו, תפילה –
                            הוא הצינור שדרכו אתה מביא
                            שפע ,אהבה ובכוחה לרפא, להבריא
                            אז למה מתפללת בשביל לסמן V

                            מחפשת אותך ורוצה בקרבה
                            במקור שלי אני בת טובה
                            אבל התאוות ועולם ההבל סדקו לי את הנשמה
                            טהר אותי וברא לי לב חדש
                            ואני מצדי אעשה את מה שנדרש!!

                            "ורוח נכון חדש בקרבי"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1900

                              ואני חשבתי
                              שתהיו איתי
                              עד סוף העולם
                              כי הרי אתם
                              מכירים אותי
                              יותר מכולם
                              ומי שחשבתי
                              שיאהב אותי
                              צעק עלי בפנים
                              ומי חשבתי
                              שיעזור לי
                              ברח לתמיד
                              הרי אתם
                              חשובים לי
                              מכל אדם אחר
                              בלעדיכם
                              לא הייתי כאן
                              הייתי בעולם אחר
                              ואתם צריכים
                              להבין אותי
                              ואתם צריכים
                              להכיל אותי
                              ואני לאט לאט
                              נסגרת
                              את האמון בכם
                              נועלת
                              ואת האהבה
                              שנעלמת
                              מפחדת
                              אותה עדיין מחזיקה
                              עד שיבוא יום
                              והיא תיכנס ללב שלי
                              בחזרה...
                              טוהר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • ד מנותק
                                ד מנותק
                                דוד ירושלמי בנשמה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד ירושלמי בנשמה
                                #1901

                                [אני כותב לכם ממקום מאוד רגיש לא חשבתי שהצליח]
                                אלוקים אני יודע שאתה כל יכול ואתה יוצר הכול
                                אבל לפעמים זה קצת קשה לי להבין
                                ולשמוח בכול
                                אני בוכה וצועק אבאא תעזור לי
                                כ"כ הרבה נסיונות בלי מעצורים
                                וגם כשכבר עברת אחד ואתה חושב שזה נגמר אתה מקבל עוד אחד לפנים
                                אבל אלוקים אני מבין שהכול אתה יוצר בשבילי לפירטיי פרטים
                                ולא פעם זה נגמר לא נעים אבל הכול הכול זה אתה בשבילי
                                תודה אבא!!
                                ||אני יודע שזה נכתב בכלל לא בצורה של שיר אבל תסלחו לי על זה הייתי חייב עכשו! לשתף||

                                M214M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • ע מנותק
                                  ע מנותק
                                  עדי- 2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1902

                                  שוב,
                                  ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
                                  ההרגשה שאם רק היה אחרת
                                  זה לא היה קורה.
                                  ההתאפקות, הכיבוש
                                  מכניס בי קצת ייאוש.
                                  ומה יגידו?
                                  זה נעלם?
                                  אז לא, זה לא.
                                  זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
                                  מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
                                  כי אני- כבר ניסיתי.
                                  ולי- זה לא עזר.
                                  הפצע נשאר ואיתו האירוע.
                                  מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
                                  קדושי עליון שעלו לבקש.
                                  לאדיר במרום שיציל אותי,
                                  אותנו.
                                  כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

                                  ואין לו עוד אחד.

                                  ליאל 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    אריה 93
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1903

                                    מוקדש לבחורי הישיבות // בין הזמנים ניסן תשפג

                                    הֵם חָזְרוּ, אָמְרָה
                                    וּבָרָק בְּעֵינֶיהָ
                                    הֵם חָזְרוּ, זִמְּרָהּ
                                    הַשִּׂמְחָה כְּמוֹ פָּרְצָה מִפָּנֶיהָ
                                    חֲצִי שָׁנָה שֶׁהָיוּ שָׁם
                                    עָמְלוּ וְהִזְדַּכְּכוּ
                                    חָזְרוּ רַק מִדֵּי פַּעַם
                                    וּמִיָּד מִקִּינָה פָּרְחוּ
                                    וְעַכְשָׁו עִם בּוֹא הָאָבִיב
                                    חָזְרוּ גַּם מֻפְלָאֶיהָ
                                    הִיא מַבִּיטָה סָבִיב
                                    עַל כָּל צֶאֱצָאֶיהָ
                                    כַּמָּה גְּדַלְתֶּם
                                    לְחִישָׁתָהּ סְעָרָה
                                    אַשְׁרֵיכֶם שֶׁלְּמַדְתֶּם
                                    אַשְׁרֵיכֶם שֶׁגְּדַלְתֶּם בַּתּוֹרָה

                                    אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                    אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                    כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                    אֲנִי נִשְׁבַּר

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    19
                                    • שיר 5ש מנותק
                                      שיר 5ש מנותק
                                      שיר 5
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1904

                                      איך אני אוהבת את פריחת האביב
                                      כשהכל כל כך פורח מסביב
                                      נשימות עמוקות ממלאות את כולי
                                      לא רוצה לפספס אפילו משהו שולי
                                      אוהבת להתהלך ברחוב העמוס
                                      לתזז בין מיליון אנשים שמנסים לטוס
                                      להרגיע את עצמי מהלחץ המעיק
                                      זה שרודף אחרי באופן דביק
                                      מחליפה אותו בניקיונות וסידורים
                                      מבריקה את הבית מתקתקת עניינים
                                      מתמכרת לריחות, לצבעים, למראות
                                      אלו שחולפים בדרך כלל בפראות
                                      לא נכנסים ללב הרחב
                                      שמרוב סחרור מעלה כבר טחב
                                      רוצה להישאר כאן לתמיד
                                      להרגיש בעצמי את החיות, העתיד
                                      הכול פתאום נראה שמח
                                      הרי ברור, יש כאן ריח של פסח!

                                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • ע עדי- 2

                                        שוב,
                                        ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
                                        ההרגשה שאם רק היה אחרת
                                        זה לא היה קורה.
                                        ההתאפקות, הכיבוש
                                        מכניס בי קצת ייאוש.
                                        ומה יגידו?
                                        זה נעלם?
                                        אז לא, זה לא.
                                        זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
                                        מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
                                        כי אני- כבר ניסיתי.
                                        ולי- זה לא עזר.
                                        הפצע נשאר ואיתו האירוע.
                                        מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
                                        קדושי עליון שעלו לבקש.
                                        לאדיר במרום שיציל אותי,
                                        אותנו.
                                        כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

                                        ואין לו עוד אחד.

                                        ליאל 0ל מנותק
                                        ליאל 0ל מנותק
                                        ליאל 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ליאל 0
                                        #1905
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אדמיליםא מנותק
                                          אדמיליםא מנותק
                                          אדמילים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1906

                                          אבן על אוון
                                          וכל החולות של היקום
                                          הנפילות מהן לא הצלחת לקום
                                          התפילות
                                          תפילות שבערו
                                          בשתיקותייך

                                          ואינסוף קולות שלא שמעת
                                          הגבולות שהוצבו ולא מנעת
                                          בלילות
                                          לילות שנצצו
                                          בדמעותייך

                                          והאדמה שכחה מהפרחים
                                          בשביל מה ניסית עשרות דרכים
                                          בדממה
                                          דממה שפעמה
                                          במילותייך

                                          ונקמה במי שלא היית
                                          הנשמה בפנים יודעת שטעית
                                          השממה
                                          שממה שהתיישבה
                                          בחורבותייך
                                          .
                                          וחומה
                                          חומה חוצה בינך
                                          לתקוותייך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול