דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1915
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ד מנותק
      ד מנותק
      דוד ירושלמי בנשמה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1916
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1917

        אני רציתי לעלות כבר
        החשתי את הקץ
        המקום הזה עבר
        למקום טיפה עוקץ

        ואיך אני חישבתי
        את כל הצעדים
        אבל כדרכי פיספסתי
        בדרך כמה פרטים

        אני הלכתי רחוק
        ולא שמעתי ללב
        אני חיפשתי מתוק
        רק רציתי להתקרב

        בסוף הכל התהפך
        איך הכל הסתבך
        התבלבלתי בשבילים
        כבו לי הרמזורים
        איבדתי את המעצורים

        הלכתי לי לבד
        לא היה לי פתאום אף אחד
        שיתמרר לי את הדרך
        שיגיד לי שאני טועה בערך
        שמשהו פה לא טוב
        וזה יגרום לי רק לכאוב

        זו הייתה העלייה
        שלפני הנפילה
        זו הייתה האשלייה
        שהביאה הרעלה
        זו הייתה הטעות
        שהפכה לי את המציאות
        והכריחה אותי להיכנע

        זה היה הדיכאון
        שחיכה לי בפינה
        זה היה הכישלון
        אני בכלל לא מבינה
        זה היה החידלון
        ביזבזתי סתם שנה
        זה היה הקיפאון
        אני מידי קטנה

        השקט שבא אחר כך
        לא כיבה את הרעשים
        נוצחתי במשחק השח
        נפלתי לקרשים
        והאמת שגם ניסיתי
        אבל כמה שמשם עליתי
        זה לא היה אמיתי
        ולא הרים אותי

        הלופ הזה עוטף אותי
        לא עוזב אותי
        ובכלל כבר לא אכפת לי
        מה יהיה איתי
        הטוב לא רק הוא נמצא אצלי
        הרע החבר הכי טוב שלי
        מתכסה בו בלילות
        מתמכרת לדמעות

        אני משתכתבת ת'היסטוריה
        ובראש שלי יש היסטריה
        האם אני נתקעתי בו לעד?
        איך אני ניסיתי
        לעזאזל למה לא הבנתי
        שהיצר רק אורב לי בצד

        הפך לי את הכל
        סיבך אותי בגדול
        העלים לי את האתמול
        ושיגע לי ת'מח
        הוא הכריח אותי ליפול
        מכריח אותי לסבול
        לא נותן לי כלל לגדול
        והכל נהיה פתוח

        אבא----אני לא יכולה עם זה
        לקחת את הכל קשהה
        כל נהיה כל כך לאט...

        ואני טיפוס מהיר
        מחפשת את הכל בהיר
        אבל הלב כבר נהיה שביר
        לא מעזה לנסות להמר עליו

        וחוצמזה
        שכבר לא אכפת לי
        אני התייאשתי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1918

          צועד אליך
          מחפש תשובות
          נופל עליך
          ידייך מושטות

          מחפש עקבות
          שאוכל לצעוד
          מנגב ת'דמעות
          ומפסיק לרעוד

          הקול שלך אומר
          שלא אשבר
          כי אתה שומר
          ושלא אדבר

          ואני כמו ילד קטן
          שמחפש את אביו
          מפחד מהשטן
          ועדיין לא מבין

          שלכל דבר
          יש סיבה
          ואזרוק את הרע
          ואומר כבר תודה!

          טוהר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1919

            גם כי אלך
            בגיא צלמוות
            אל תסתר
            את פניך ממני
            כי דומי נפשי
            ואתה עמדי
            ובחושך
            אשא עיני
            לראות בטוב
            כי אבי ואימי
            תמיד איתי
            מאין יבוא
            הישועה שלי
            כמו
            שמיים וארץ
            לולא האמנתי
            באלוקי
            כי אך טוב וחסד
            הם חיי
            טוהר
            ||ככה זה שמאוהבים בסידרת ספרים
            שמות הספרים של ליבי קליין||

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • משורר מבולבלמ מנותק
              משורר מבולבלמ מנותק
              משורר מבולבל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1920
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1921

                בוהה באוויר
                מנסה לגשש
                רואה אותו מאיר
                קורא להתרגש

                צועקת אלייך!!
                אבא תחזור!!
                קשה לי בלעדייך
                כבה בי האור

                נמאס לי
                לשתף רק ת'כרית
                ולהעיף אותה רטובה
                תחזור כבר אליי!!!

                תתן לי
                רק עוד
                חיוך קטן
                אוהב
                של אבא!!!

                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • אנהא מנותק
                  אנהא מנותק
                  אנה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                  #1922

                  כל הכבוד על הפורום האלוף הזה !!
                  משתפת שיר - בזמן של בלבול קודר.. ---
                  || אני בעצמי, לא סגורה- מה הרגשתי😊 ||

                  שתיקה,
                  בלבול,
                  חוסר תאום,
                  ממטר של מבול

                  גדלה,
                  מתבגרת,
                  תועה בתוכי
                  מתי חיי יראו אחרת

                  הולכת,
                  עצובה,
                  משועבדת לעצמי,
                  אין תגובה

                  רוקדת,
                  בוכה,
                  בדרכי מועדת
                  איפה דרכך?

                  מסתגרת,
                  חרטה,
                  כתוב לי אגרת!
                  איפה אתה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • שריושש מנותק
                    שריושש מנותק
                    שריוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1923

                    אהבה של נצח
                    שנים של מכאובים
                    של כאב ויסורים
                    אגרוף לפנים
                    מותיר בה סימנים
                    לילות טרופי שֵׁינָה
                    ואינך מבינה
                    הידית כבר חמה
                    אולי מכעס או אשמה
                    אהבה של נצח
                    גם בעזות מצח
                    געגוע צורב
                    והפחד אורב
                    מחכה שם עדין
                    היש מהאין??
                    מִי יְסַפֵּר לָהּ מַה יֵּלֶד
                    יוֹם וּמָה יֵלֶד יֶלֶד

                    אפילו הכוכבים
                    צריכים חשכה,
                    כדי לזרוח.

                    שימי המוזיקליש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • שריושש שריוש

                      אהבה של נצח
                      שנים של מכאובים
                      של כאב ויסורים
                      אגרוף לפנים
                      מותיר בה סימנים
                      לילות טרופי שֵׁינָה
                      ואינך מבינה
                      הידית כבר חמה
                      אולי מכעס או אשמה
                      אהבה של נצח
                      גם בעזות מצח
                      געגוע צורב
                      והפחד אורב
                      מחכה שם עדין
                      היש מהאין??
                      מִי יְסַפֵּר לָהּ מַה יֵּלֶד
                      יוֹם וּמָה יֵלֶד יֶלֶד

                      שימי המוזיקליש מנותק
                      שימי המוזיקליש מנותק
                      שימי המוזיקלי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1924
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                        #1925

                        "הפיכה רגשית"

                        אז זהו, שנמאס לי מהרודנות של שלטון השכל,
                        יצאתי להפגנה סופית נגד הכח הבלתי מוגבל שיש לו...

                        צמרמורת שוטפת את כל הגוף
                        והלב יוצא מדעתו
                        ורוצה לפרוץ החוצה לחבק חזק ולעוף
                        ולהחליט לבד מה טובתו

                        די כבר לכבלים
                        די גם לשלטון השכל
                        רוצה לחיות כאילו אין מחר
                        כאילו לא היה אתמול
                        אני זועק וגרוני ניחר
                        אבל ממשיך לקרוא בקול גדול-

                        מה שבא ברוך הבא
                        מה שלא הוא בלי סיבה
                        די להיות בן ערובה
                        תְּרַבֵּע ת'מעגל תְּעַגֵל ת'מרובע
                        אז הגיע הזמן למסיבה
                        כי עוד רגע אני נחנק-
                        תפתחו מהר ת'ארובה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        15
                        • ארי רוזנבלטא מנותק
                          ארי רוזנבלטא מנותק
                          ארי רוזנבלט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי רוזנבלט
                          #1926

                          באותו מקום ביער
                          אליו אני מגיע כשממשבר

                          מעלי שמים פרוסים
                          כחולים עמוקים ועמוסים
                          ברשת כוכבים מנצנצים

                          ואני מביט בהם ותוהה
                          אם מאירים הם
                          אז למה הם כבים

                          ולמה לא תמיד רואים
                          את אורם הבהיר למרחקים

                          ואז כמו משום מקום
                          מופיע לידי זקן הדור כמו ממרום
                          מניח ידו על כתפי ברכות
                          ומסביר לי בבהירות

                          כל כוכב במקור מאיר
                          רק לפעמים יש אבק שמסתיר
                          את אורו הבהיר

                          דע, הוא אומר וממשיך
                          כל יהודי הוא כוכב שמאיר
                          וגם אם לפעמים יש אבק שמסתיר
                          רק כך, מנצנץ אורו הבהיר

                          אז אם רק תשכיל
                          להתנער מאבק דרך ושביל
                          תוכל להמשיך ולהאיר

                          חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • לומדת ללכתל מנותק
                            לומדת ללכתל מנותק
                            לומדת ללכת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1927

                            אור הירח

                            ואני כירח
                            בתחילת החודש
                            מפנה מבטי אל השמש
                            אל אבא

                            ואני כירח
                            במהלך החודש
                            מקבלת רק אור
                            אהבה.

                            ואני כירח
                            בסוף החודש
                            מפנה מבטי מהשמש
                            ממקור הקדושה

                            ואני כירח
                            שלא נראה אמש
                            אחיזתי בחבל קלושה

                            ואני כירח
                            רוצה להשאר גדולה
                            מוארת
                            רוצה להיות ראויה
                            למלוך

                            ואני האישה
                            מחליטה מעתה
                            להיות לעולם
                            כירח באמצע החודש
                            לא להפנות מבט
                            לא לסובב ת'ירח
                            להיות באותו מקום לזמן ארוך...

                            אני יכולה לאבד מהאור
                            כי אני כמו הירח.

                            .Confuse them with your silence"
                            ".Shock them with your actions

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1928

                              בס"ד
                              ~בתקופה הזאת~

                              אבא, אני מבולבל.
                              מרגיש מעורפל,
                              בתקופה הזאת.
                              שכלום לא ידוע,
                              הכל תקוע.
                              כולם בכבישים,
                              הכל מחסומים.
                              והלב בלי מעצורים..

                              איך אני יוצא מפה?
                              תן לי סימן!
                              תדריך אותי לאן.
                              הנשמה שלי בוכה,
                              אני יודע שזה לא הדרך הנכונה,
                              זה לא מה שהתורה רוצה.

                              תן לי ת'יד,
                              תלחש לי שאני לא לבד.
                              תגיד לי, בן יקר חייב להחזיק מעמד.
                              אתם לפני משיח,
                              לגיטימי שיהיה קשוח.
                              ואני יושב פה במתח.
                              מחכה שתלמדו ת'לקח,
                              ותפתחו לי פתח...

                              זה לא הזמן ליפול עכשיו.
                              זה לא הזמן למחלוקות.
                              צעקנו מספיק ברחובות,
                              בוא נחייה בלי מריבות.
                              אלוקים רוצה דבר אחד,
                              וזה אחדות, שנהיה יחד!!
                              ©

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1929
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                  #1930
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                    #1931

                                    אני רק ילדה בעולם
                                    קמה נופלת וקמה
                                    רוצה לעשות הכל מושלם
                                    ולפעמים שוכחת למה

                                    אבל באמת
                                    עמוק בפנים
                                    אני שונאת להתעמת
                                    גם במחיר הפסדים

                                    אני רוצה להיות טובה
                                    הכי הכי הכי הכי קרובה
                                    אבל זה לא כזה בטוח
                                    אני לא רוצה לרצות בכח

                                    ויש בי סערות
                                    ויש גם רוגע
                                    אני צוללת למצולות
                                    ואז קמה לגובה

                                    ומה אני רוצה באמת
                                    אני לא יודעת
                                    אני לא רוצה להתחרט
                                    והאמת שלי צולעת

                                    לאן אני הולכת
                                    אני לא שמה לב
                                    האם אני מתרחקת
                                    כשאני רוצה להתקרב?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                      מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                      מחפשת שם מגניב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1932

                                      שוב פעם נפלתי
                                      אני עמוק בדיכי
                                      משהו נשבר בי
                                      כואב לי

                                      רוצה לקום
                                      אך רואה רק שחור
                                      אוהבת ת'אור
                                      אבל הלב רגיל לקור

                                      לפעמים עולה
                                      אבל זאת רק הטעי'ה
                                      דאון של עלי'ה שבעקבותיו נפילה

                                      חוששת לי תקועה
                                      בתוך הבור תמיד אשאר
                                      הלב בכלא ישבר
                                      בתוך עצמי אתיסר

                                      בלתי נראית, מרגישה שקופה
                                      רוצה להחלץ
                                      אוהבת ת'עולם
                                      אך לי מי יושיט יד
                                      אף אחד לב לא שם

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אריה 93
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1933

                                        אני מעלה פה שירים מתוך המחברת שלי, שחיפשו המון שנים מסגרת לפרסום.
                                        האמת, גם לי זה כבר מרגיש טו מאצ'...
                                        אבל תנסו בכל זאת ליהנות

                                        לֹא יֵדְעוּ מִי הוּא
                                        יֶלֶד בַּסַּפְסָל הָאַחֲרוֹן
                                        מְנַגֵּן חֶרֶשׁ לְעַצְמוֹ
                                        שִׁיר בְּלִי פִּזְמוֹן
                                        הַשִּׁיר חָדָשׁ
                                        הַמִּלִּים עַתִּיקוֹת
                                        אוֹתָן מִלִּים
                                        בְּשִׁירָה וּבִדְמָעוֹת
                                        וְעִם כָּל תָּו
                                        שֶׁעוֹלֶה וּמִתְנַגֵּן
                                        נִבְנֵית הַחוֹמָה
                                        אֶלֶף הַמָּגֵן
                                        וְאֵין מִי שֶׁיֵּדַע
                                        וְאֵין מִי שֶׁיָּעִיד
                                        אֵיךְ שָׁמַר עָלֵינוּ
                                        בַּלֵּילוֹת
                                        הַמַּתְמִיד

                                        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                        אֲנִי נִשְׁבַּר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        17
                                        • ע מנותק
                                          ע מנותק
                                          עדיין לבד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1934

                                          לפעמים אני
                                          רוצה להיות אחר
                                          לא משהו יומרני
                                          רק משהו 'עובר'
                                          אין לי כח לחלום
                                          אני חי את היום
                                          שורד טוב או פחות
                                          ומנסה לא לבכות

                                          לפעמים אני
                                          רוצה כבר לזוז
                                          להיות חצי תימני
                                          או חסיד מאה אחוז
                                          לגור בירושלים
                                          או בכלל בפריז
                                          לגעת בשמיים
                                          ולרדת משם זריז

                                          אבל יודע דבר פשוט
                                          וזה מוריד ת'דימיון
                                          חלומות הם סתם הפנוט
                                          האמת היא היגיון
                                          אבל משהו לא נכון
                                          וזה קצת מבלבל
                                          אני רוצה המון
                                          ומיד אני מתקפל

                                          אני רוצה לחלום
                                          ומחליף צד במיטה
                                          רוצה יהלום
                                          מאבד ת'פרוטה
                                          אני רוצה היגיון
                                          מאבד ת'דימיון
                                          אני נהיה רציני
                                          והכל קיצוני

                                          אוףףף
                                          מתי אלמד לעוף
                                          לאזן שטויות עם אמת
                                          ולהפסיק להתחרט
                                          איך שכחתי אבל
                                          הכל מקובל
                                          אני הצלחתי
                                          והשגתי---
                                          את מה?
                                          סתם הגזמה.
                                          קצת הצלחתי.
                                          בקטנה.
                                          השגתי---
                                          את עצמי...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול