דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שרה 99ש שרה 99

    פוסט זה נמחק!

    שרה 99ש מנותק
    שרה 99ש מנותק
    שרה 99
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2121
    פוסט זה נמחק!
    שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שרה 99ש שרה 99

      פוסט זה נמחק!

      שרה 99ש מנותק
      שרה 99ש מנותק
      שרה 99
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2122
      פוסט זה נמחק!
      שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שרה 99ש שרה 99

        פוסט זה נמחק!

        שרה 99ש מנותק
        שרה 99ש מנותק
        שרה 99
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2123
        פוסט זה נמחק!
        שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שרה 99ש שרה 99

          פוסט זה נמחק!

          שרה 99ש מנותק
          שרה 99ש מנותק
          שרה 99
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2124
          פוסט זה נמחק!
          שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שרה 99ש שרה 99

            פוסט זה נמחק!

            שרה 99ש מנותק
            שרה 99ש מנותק
            שרה 99
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2125
            פוסט זה נמחק!
            שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שרה 99ש שרה 99

              פוסט זה נמחק!

              נ מנותק
              נ מנותק
              נגינתי
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
              #2126
              פוסט זה נמחק!
              שרה 99ש המחבל המחופשה 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • שרה 99ש שרה 99

                פוסט זה נמחק!

                שרה 99ש מנותק
                שרה 99ש מנותק
                שרה 99
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2127
                פוסט זה נמחק!
                שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שרה 99ש שרה 99

                  פוסט זה נמחק!

                  שרה 99ש מנותק
                  שרה 99ש מנותק
                  שרה 99
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2128
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נ נגינתי

                    פוסט זה נמחק!

                    שרה 99ש מנותק
                    שרה 99ש מנותק
                    שרה 99
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2129
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נגינתי

                      פוסט זה נמחק!

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2130

                      החיים הם מבחן
                      על תיהיה בטלן
                      קח אותם ברצינות
                      הם ניגמרים במהירות.

                      זה ניראה שהם קשים
                      אבל הכוחות נמצאים
                      חפש אותם חזק
                      תמצא אותם
                      במהירות בזק.

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • מרבמ מנותק
                        מרבמ מנותק
                        מרב
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                        #2131
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אריה 93
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2132

                          שיר דיכאון, מתנצל מראש

                          אִישׁ לֹא רָאָה
                          אִישׁ לֹא יָדַע
                          כְּשֶׁהִתְפָּרְקָה
                          בְּחַדְרָהּ לְבַדָּהּ,
                          אִישׁ לֹא יִרְאֶה
                          אִישׁ לֹא יֵדַע
                          לְלִבָּהּ כַּנִּרְאֶה
                          לֹא יַעֲזֹר הַמַּדָּע,
                          הִיא מִתְאַמֶּצֶת
                          בְּכָל כּוֹחָהּ לְהַסְתִּיר,
                          הִיא נֶאֱלֶצֶת
                          בְּכוֹחוֹת עַצְמָהּ לְהַתִּיר,
                          אַלְפֵי קְשָׁרִים
                          שֶׁקָּשְׁרָה פַּעַם
                          אַלְפֵי גְּשָׁרִים
                          שֶׁשָּׂרְפָה בְּזַעַם,
                          כֵּן, אִישׁ לֹא יֵדַע
                          בַּלֵּילוֹת,
                          עִם יִלְלוֹת הַזְּאֵבָה
                          בְּמִטָּתָהּ,
                          נִשְׁמָתָהּ,
                          מְדַמֶּמֶת כְּאֵבָהּ

                          כן, יש גם זמנים כאלה...

                          אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                          אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                          כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                          אֲנִי נִשְׁבַּר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          16
                          • ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמעק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעק
                            #2133

                            מלבו של שדכן

                            יושב וחושב בדפים כותב,
                            בודק רזומות משוה שמות
                            האם ההצעה תתקבל בתשואות
                            או שמא תתקל בכשלונות,

                            כל היום הוא הזיע
                            כל שיכול הוא מציע
                            הלוואי והבשורה תגיע
                            ובית בישראל יופיע,

                            על הקו אב הבחורה
                            פגישה שניה נגמרה
                            מצטער, לוחש בלי נשימה
                            אך ההצעה לא התאימה...

                            שמע השדכן את התשובה, ופיו נאלם
                            על מה עכשיו השידוך אינו נשלם
                            בקודמת אמרתם שהמשפחה אינה הוגנת,
                            ואת הבחור אפילו במבט אינה חוננת,
                            הוא אינו לרוחי ואיך אקים עמו את משפחתי
                            שקדן הוא ועמל אך אינו מבין הוא לדעתי,

                            ובראשונה הגיע התשובה, נחרצה בדעתה
                            מוזר הוא ומפוזר אולי תיקח אותו אתה,
                            הוא אינו יפה תואר וגם לא נראה כנער
                            נמוך הוא ורזה, אצלי לא יעבור בשער,

                            סוגר הוא את הטלפון באכזבה
                            פתאום שיחה נוספת נכנסה
                            מדברת אם הבחור מהישיבה
                            שמעתי משהו אודות הבחורה,
                            ולכן בהצעה זו לבני אינני חפצה,

                            והשדכן ליבו שקוע
                            הלא רק לפני שבוע,
                            נדנדו לי כל יום באופן קבוע
                            שלבנם הצעה חדשה אציע,

                            חוזר הוא הביתה מרגיש שליבו כבד בתוכו
                            אילו אנשים היו יודעים כמה משקיע בכל כוחו
                            לשמח אנשים לתת תקווה להורים, להודיע
                            שבהצעה הבאה תופיע, הנה הבחורה תגיע,

                            כמה שם הוא את עצמו לילות כימים
                            כמה את הבשורה רוצה להביא לרווקים,
                            כמה הוא רק בתים בישראל רוצה להקים
                            שיעמדו נאמנים עדי עד לעולמי עולמים,

                            לא אל הכסף משאת נפשו
                            ולא אל הכבוד שם מרצו,
                            רק באביו שבשמיים תולה יהבו
                            ובשביל האור בעיניים נותן את כולו,

                            שוב הטלפון מצלצל בנדנודו הקבוע
                            מאחורי הקו אדם ששמו אינו ידוע,
                            פותח האיש מגמגם הוא בהתרגשות
                            ליבו מעורב בשמחה מלאת השתאות,

                            התזכור את השידוך ששידכת לי
                            את הלב שנתת והחסד שעשית עימי,
                            ולכן ברצוני להזמינך לחתונתו של בני
                            ששלך היא השמחה כמו שהיא שלי,

                            הולך הוא לאיטו אל עבר החופה הפרושה
                            רואה את שבט ילדי מי שבשידוכו עמל ויזע,
                            השמיים נוצצים מן האפלה מספרים בדמעה
                            על מעשי האיש שהביא לבתים בשורות בגילה,

                            מרחוק נשמעים
                            קולות החוגגים
                            והזמר בקולו מנעים,

                            ''כל הכוכבים יאירו,
                            כל המלאכים ישירו
                            בואי כלה, בואי כלה...

                            ברצוני להבהיר שהשיר אינו נכתב על הרווקים או המשתדכים אלא הוא בא לגלות את הצד של השדכן שהוא בתכלס' עושה את העבודה בשבילנו...

                            במקום שבו
                            מסתיימות המילים
                            מדבר הלב !

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2134
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                #2135
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שטויות
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2136
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ארי רוזנבלטא מנותק
                                    ארי רוזנבלטא מנותק
                                    ארי רוזנבלט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2137

                                    זאת הפעם הראשונה, שהיא אורזת מזוודה
                                    לא לה, כי אם לבנה, שזה עתה עולה לישיבה

                                    והיא תשים לו שם, פתק קטן וחם, ושוקולד
                                    כדי שלא ישכח, גם כשהלך, הוא בליבה לעד

                                    והיא תלווה אותו לתחנה, תסחוב את המזוודה
                                    גם אם הוא יכול, והוא כבר גדול, זו הזכות שלה

                                    ואחרי שהאוטובוס עזב, את התחנה, היא נטועה
                                    שם למקומה, עד שתעלם עננת הפיח האחרונה

                                    עדיין הלומה, לא מאמינה, עוד לא עיכלה
                                    את העובדה, כי מחמל עינה, עזב את סינרה

                                    כבר מחכה לשיחה, כשיגמרו סדרי הישיבה
                                    וכשזה בא, היא תוהה, האם משהו אתו קרה

                                    "בסדר" הייתה, המילה הארוכה, ביותר בשיחה
                                    על כל שאלה, בכן ולא הוא ענה, מותיר אותה דאוגה

                                    וכשבעלה יגיע, לה יסביר וירגיע, ככה הם הבנים
                                    רגשותיהם סגורים, ובחוויותיהם איש אינם משתפים

                                    אבל היא לא תירגע, עד שתדע, שהכול כשורה
                                    והתגובות התכליתיות, שהיא קיבלה, לא יספקוה

                                    כשהוא יבוא, ויחזור לביתו, בשבת הראשונה
                                    היא תכין לו, הכול לפי טעמו, הלא הוא אהבתה

                                    וכשהוא בא, זורק את המזוודה, בפינת החדר
                                    הוא נכנס למטה, שוקע בקריאה, של איזה ספר

                                    ועל כל שאלה, שרק שאלה, קבלה אותו מסר
                                    התשובה הייתה, הכול בסדר, החברים והחדר,

                                    בלבה מועקה, תחושה קשה, היא רק רוצה לדעת
                                    שטוב לו שם, שהוא מסתדר וגם, שישתף מעט

                                    ובסעודת השבת, אבא מעלה לדיון, שאלה בעיון
                                    ואיך נדלק האור, בעיני בנה הבכור, כשבידו טיעון

                                    מכל עבר מתעופפות, שאלות, תשובות, ופרכות,
                                    ובעיניים בורקות, הוא מביא מראי מקומות, וראיות

                                    אבא מתמוגג, בליבו חוגג, את שמחת התורה
                                    לבנו הוא מחמיא, על הבנה עמוקה, בסוגיה

                                    ואמא , דמעה סוררת תנגב, ליבה מאושר יתרחב
                                    זה רק כי ככה הם הבנים, לעצמה היא תשרבב

                                    חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    20
                                    • יוסי רבינוביץי מנותק
                                      יוסי רבינוביץי מנותק
                                      יוסי רבינוביץ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2138

                                      מה הוא רוצה
                                      אני עומד ותוהה
                                      מה הוא מבקש
                                      אני חושב ומקשקש
                                      מדוע לא באתי
                                      כי לא ממש חשבתי
                                      מה כבר רציתי
                                      גם אני לא ידעתי

                                      פזמון
                                      אל תחשוב אתה לא טוב
                                      כי אתה מאד מאד קרוב
                                      תשמח שאתה זה מי שאתה
                                      ואל תישבר מכמה גלים
                                      תעלה עליהם
                                      אבל רק תמיד תזכור
                                      אני אוהב אותך
                                      אתה הבן שלי!!

                                      אבל מה האמת
                                      שבלא היא אני מת
                                      מה התכלית
                                      ולא שאני המחליט
                                      הוא יושב ומחכה
                                      הוא רוצה ומצפה
                                      אל תאמר אנלא טוב
                                      כי אתה ממש קרוב

                                      פזמון
                                      אל תחשוב אתה לא טוב
                                      כי אתה מאד מאד קרוב
                                      תשמח שאתה זה מי שאתה
                                      ואל תישבר מכמה גלים
                                      תעלה עליהם
                                      אבל רק תמיד תזכור
                                      אני אוהב אותך
                                      אתה הבן שלי!!

                                      אתה לא הסורר
                                      וגם לא המורה
                                      אתה זה שהולך אחר הרועה
                                      וכשאתה ביום טועה
                                      בלילות אתה בוכה
                                      כי ישיבה היא יחידה
                                      והבגדים הם המדים
                                      אז תמשיך את השיגרה
                                      מבלי לצאת לפגרה
                                      פזמון
                                      אל תחשוב אתה לא טוב
                                      כי אתה מאד מאד קרוב
                                      תשמח שאתה זה מי שאתה
                                      ואל תישבר מכמה גלים
                                      תעלה עליהם
                                      אבל רק תמיד תזכור
                                      אני אוהב אותך
                                      אתה הבן שלי!!

                                      האמת הכל מוזר לי יש לי מלא שאלות ואין ספור תמיהות
                                      אבל אתה הרי לימדת אותי
                                      שעל אבא לא שואלים שאלות!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • צ'רלס פייפרצ מנותק
                                        צ'רלס פייפרצ מנותק
                                        צ'רלס פייפר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2139

                                        לא אכפת לי כבר
                                        מה אכפת
                                        זה לא עבר
                                        מלפני שבת
                                        זה סתם היה
                                        וגם הרס
                                        סתם אשליה
                                        שהרסה לי ופירקה
                                        כי לא כל כך הצלחתי
                                        לראות אותה
                                        במקום שהתקשיתי
                                        אז אני ברחתי
                                        וקצת שכחתי
                                        זה אמור להיות
                                        לטובתי
                                        אבל הרסתי
                                        התעקשתי
                                        וזה נהיה
                                        קצת לא הכי
                                        אז התאדשתי
                                        והפסקתי
                                        וזה היה
                                        לרעתי
                                        אז התייאשתי
                                        ובכיתי
                                        וזה התהפך
                                        אבל לא לטובתי
                                        מה שטעויות
                                        יכולות לעשות

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2140

                                          את זה אהבתי לשמוע
                                          אהבתי גם לראות
                                          וגם קצת אהבתי לבכות
                                          ולשאול לפעמים, למה?

                                          אני אהבתי בזה לשקוע
                                          אהבתי מזה לטעום
                                          אהבתי על זה לחלום
                                          וגם אהבתי להציג בדרמה

                                          אבל היום ממרחק של זמן
                                          קצת קשה לי עם מי שהייתי
                                          כי היום כשהגעתי לכאן
                                          קלטתי את מה שהרסתי

                                          אני יודעת שניתנה לי בחירה
                                          אני יודעת שזה בשבילי
                                          אני מבטיחה לא לבחור ברע
                                          אם רק תפתח את ליבי
                                          אני לא רוצה את זה, לא!
                                          אני מבטיחה לך אלוקי
                                          שמתי שאשתחרר כבר מפה
                                          אהיה טובה בוודאי...

                                          אני התחרפנתי על זה
                                          הייתי שקועה כולי
                                          לא התנתקתי מהמחזה
                                          כיביתי גם את שכלי

                                          אני שיחקתי לי בחיים
                                          הימרתי לי בעתיד
                                          העדפתי כמה רגעים
                                          שיצרו לי לופ מפחיד

                                          אני יודעת שניתנה לי בחירה
                                          אני יודעת שזה בשבילי
                                          אני מבטיחה לא לבחור ברע
                                          אם רק תפתח את ליבי
                                          אני לא רוצה את זה, לא!
                                          אני מבטיחה לך אלוקי
                                          שמתי שאשתחרר כבר מפה
                                          אהיה טובה בוודאי...

                                          בואו נגיד ביחד:
                                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול