דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ מנותק
    כ מנותק
    כוכבים נופלים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2283

    צעקות ובכיות מכל עבר
    עיר שלמה נעטפה כולה בשבר
    חילים אבירים פורצים עם חרבות
    מרחוק כבר חלושות נשמעות היבבות

    כל העיר שקטה אפילו היצור הקטן
    והזקן מזמזם ניגון עצוב ישן
    קצת מפחיד קצת קשה לראות אייך דועך לו העשן
    ומהשמים זולגות דמעות של ענן

    פיזמון
    למה
    יש עוד מלחמה
    כמה
    אייך הלכה עוד נשמה
    לשמה
    ניקברה באדמה

    ואייך
    אי אפשר לחזור
    ולחייך
    קשה לחשוב על
    המשך
    כאבים שאי אפשר
    לרכך

    בית
    הרחבה ריקה מילדים משחקים
    אין שום דבר
    קצת חסר את הנערים המצקצקים
    יש רק טעם מר

    לכל דרדק בעירה יש חלום
    כל אחד רוצה
    שתבוא הבשורה הטובה על שלום
    אבל אף אחד לא מוצא

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • שרה 99ש מנותק
      שרה 99ש מנותק
      שרה 99
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2284

      היאוש משתלט
      לא נותן לצאת
      חוזר בלילות
      נרגע בשבתות
      הסרט לא נגמר
      בזכרונות הקשים
      הכישלונות מסייטים
      לא מאפשרים
      להתקדם בחיים
      עוצרים את התכנונים
      מורידים חשקים
      מונעים מהחברים
      ליצור קשרים
      מפחדים מאכזבות
      משבירת לבבות
      כבר מנופצים לרסיסים
      הניצוצות עולים
      מבקשים ומתחננים
      לא להיכנע בדרכים
      להמשיך לצעדים הבאים
      לראות את העולם
      לא שחור לבן
      יש עוד גוונים בינם
      שטחים אפורים
      לא החלטיים ומוחלטים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • א מנותק
        א מנותק
        ארי גולד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2285

        הכסף יענה את הכל??

        כסף קונה לך חברים
        אבל הוא לא נותן לך באמת חברים,
        כסף נותן תפנוקים,
        אבל הוא לא הופך ת'חיים למפנקים,
        כסף קונה לך בשרים
        אבל הוא יהפוך אתכם לבוסריים,
        כסף ממליך שפלים
        אבל הוא ישאיר אתכם מושפלים,
        כסף יעשה חיים פשוטים
        אבל הוא לא יהפוך את החיים לקלים,
        כסף מרפד את החיים
        אבל הוא לא עושה לך חיים,
        בכסף תעשה חיים
        אבל כסף זה לא הכל בחיים,

        כסף זה לא ה''דבר''
        אז תפסיק לקנא,
        מתי תקלוט, מתי כבר
        זה לא תמיד מהנה,

        ניסיון העושר הוא לא תמיד קל
        לא תמיד כיף להיות המנכ''ל,
        יותר כיף להיסחף ממשב רוח קל,
        אז תשמח בחלקך, ותצא המושכל,

        arigold©

        השיר הזה נכתב מדוגמאות אישיות שאני מכיר של בחורים לא ממש מוצלחים בלשון המעטה ושיש להם כסף, ואיש לא מסתכל עליהם באמת, רק מדי פעם מתחנפים אליהם כדי לקבל קצת... ואכ"ז זה לא יאומן הרבה אנשים הדבר היחיד שהם חולמים עליו זה להיות עשיר, לא שכל לא הצלחה בחברה לא בריאות רק כסף, תיקלטו זה לא הכל!!!

        הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        14
        • ה מנותק
          ה מנותק
          הלל 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
          #2286

          https://miktzav.com/post/189334
          עתות משבר-2
          והבחור הולך,
          ודועך

          את לב כולם,
          מועך

          אם יש פתרון,
          אז איך?

          אין תרופה,
          אין מזור

          לא מוצא סיבה
          את כוחותיו לאזור

          בודד, לבד,
          אין אדם באזור
          שאולי, אולי, יעזור
          שאת הנפש מחדש ישזור

          הוא ניסה לקום,
          ללכת לשיקום

          אבל אי אפשר,
          ולכן במיטה הוא נשאר

          עד מתי?
          איש אינו יודע
          אך לבינתיים, הוא הולך וגווע.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • ש מנותק
            ש מנותק
            שמעק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעק
            #2287

            לא מסוגל להכיל
            עוד מחפש את השביל,
            תוהה אני, לעצמי משליל,
            איה האור שדלק בגליל---

            את התורה קיבלתי
            ובה גבוה שאפתי,
            כי רק אותה רציתי
            ואיתה נשמתי מיציתי,

            כל הלילה לא עצמתי עין
            מנודד משינה, לומד עדיין,
            אור בעיניים, שיכור ולא מיין,
            הלא זה הלילה, זה הדד ליין,

            שואף עמוק את הגמרא
            מלטש ומלבן עוד סברא,
            רש"י ותוס' עם הגדרה
            לעולם לא אעזוב ת'תורה---

            אך עכשיו נשמתי הומיה
            לעצמי שואל מה ניהיה,
            היכן ההבטחה הטרייה
            לשבת באוהל בלי הרפייה,

            זה עתה חלף חג שבועות
            רק עברו להם כמה יממות,
            וליבי צונח עמוק לתהומות
            מה השתנה, מה ליל מלילות,

            תורה הקדושה התחנני בבקשה
            שיישאר בקרבי הטעם והתחושה,
            גם כשכבה האור וההרגשה כבושה
            גם שנדמו הקולות ונופלת חולשה,

            אבא, עשה רצונך כרצונינו
            הערב את התורה בנפשינו,
            תן לנו את הדחיפה קדימה
            שיישאר העונג בנפש פנימה.

            אז בתוכי לעצמי הסברתי
            שאם לא ירדתי, לא עליתי,
            כי זה המלחמה של הטומאה
            לגרום לנפשי להיות חשוכה,

            וזהו תפקיד של כח הקדושה
            לראות את הטוב לזכור שהיה,
            לדעת שכוחינו עוד לא דהה
            כי עוד נכונו ימי עלייה.

            אני כתבתי את תחושתיי, איך זה שאחרי חג שבועות מרומם שהיה לנו כזה חשק בגמרא חשבנו זה יישאר ככה לעד,
            אבל פתאום עובר שבוע שידוע בעולם הישיבות ברפיון שלו, ואנחנו לא מבינים מה קרה.
            אז צריך לדעת שאם אין ירידה אז לא הייתה עלייה...

            במקום שבו
            מסתיימות המילים
            מדבר הלב !

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • ה מנותק
              ה מנותק
              הלל 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
              #2288
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • הדריה מנותק
                הדריה מנותק
                הדרי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                #2289

                לרגע הזה ציפינו,
                בימים ובלילות,
                בילדות ובחלומות
                לשמוע בשורות טובות,

                רגע החתונה-
                ספרנו את הימים עד לארוסין,
                ועכשיו החתונה מגיע- איזו שמחה!

                רגע החופה-
                מתפללת בכונה,
                לבושה בשמלה לבנה
                שעוטפת אותי באוירה חדשה,

                הכל ניראה חלום
                ומודים לה" שהגענו עד הלום

                עוד בבית זה בקרוב ישמע
                "קול ששון וכל שמחה"
                עוד בית נאמן בישראל ניבנה
                בנים ובנות שהולכים בדרך המצוות!-

                השיר מוקדש לכל החתנים והכלות-שנמצאים ברגעים מרגשים אלו!
                @אילה-הזמרת
                !!😊- שהיה לכולם בסימן טוב ובמזל טוב!!

                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • אילה הזמרתא אילה הזמרת התייחס לנושא זה ב
                • הדריה הדרי התייחס לנושא זה ב
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2290

                  אבא לפעמים כואב לי
                  כשאני נופלת
                  אבא לפעמים קשה לי
                  כשאני מתרחקת

                  אבא אתה שומע אותי
                  אני מתפללת
                  אבא העולם נברא בשבילי
                  אני שואלת

                  אבא באמת הכל לטובה
                  אני מתחננת
                  אבא תראה לי את האורה
                  אני מתחזקת

                  אבא לפעמים אני בוכה
                  אני מתחרטת
                  אבא אני יודעת שאני שלך
                  אני אוהבת

                  אבא מבקשת סליחה
                  אני מצטערת
                  אבא אני הבת שלך
                  אני רק אומרת

                  טוהר❤️

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • הראל 1ה מנותק
                    הראל 1ה מנותק
                    הראל 1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הראל 1
                    #2291

                    יצאתי
                    רציתי לראות עולם
                    רק לראות
                    הוא היה נראה זוהר, מושך
                    חשבתי שאני יכול
                    לראות בלי להראות
                    אבל בסוף נראתי
                    הושפעתי
                    מהקולות, מהצבעים
                    מהאורות מהקריאות
                    וכשרציתי לחזור
                    התבלבלתי בדרך הביתה
                    תהיתי מה הדרך
                    לא ידעתי איך לשוב
                    הרגשתי עלוב
                    נבול
                    אז נשארתי ברחוב
                    כמו שיכור
                    כמו אדיוט
                    כל הלילה
                    היה קר
                    וחשוך
                    העולם שוב לא נראה זוהר
                    ואז היא הגיעה
                    אחרי היאוש
                    אחרי הכישלון
                    התפילה הזו
                    המחברת המקשרת
                    תפילה בלי מילים בלי צעקה
                    אבל היא היתה
                    נוכחת
                    והיא היתה
                    מחזקת
                    ולפתע הדרך היתה ברורה
                    מוארת
                    שוב לא טעיתי לא סטיתי
                    ואני צעדתי בה
                    חזרתי הביתה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • יוס yosי מנותק
                      יוס yosי מנותק
                      יוס yos
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2292

                      לפעמים הכל פה נמאס לי,
                      רוצה לעשות מה שבא לי,
                      אתה בכלל יודע מה בא לך?
                      או שאתה סתם מחליף את הבועה שלך?
                      נמאס לי לחלום על החיים הטובים,
                      על בית יפה והמון חברים,
                      מהי שלווה באר את המילים,
                      ואחר כך תחלום ותכתוב גם שירים.

                      אין משפחה אין גם חברים,
                      את האמת יש אני פשוט לא מבחין,
                      אולי יעברו איזה יום או יומיים,
                      אחריהם אבין ואודה לשמים.
                      ובינתיים יושב וצורח בלב,
                      אין איש ששומע אין איש שחושב,
                      שאני מרגיש ריק רק יושב ובוכה,
                      על כל מה שהייתי על כל מה שאהיה.

                      אז אבא תן מקום,
                      לא סתם הגענו עד הלום,
                      חלמתי שנים,
                      עכשיו עת להגשים,
                      להגיע רחוק לטפס לגבהים.
                      ואבא תן שלום-
                      עם עצמי, עכשיו זה רק חלום,
                      שאכיר יום אחד,
                      את מה שבי מיוחד,
                      אביט בתוך הקנקן ולא רק בכד.

                      עשיתי שטויות בחיים שלי,
                      עוד אגדל.
                      עשיתי חיים בשטויות שלי,
                      עוד אחדל.
                      גדלתי מקשיים,
                      כי לבנות קיר מלבנים,
                      מסביב ללב זה קל.

                      קיבלתי את הכל ורק רציתי,
                      עוד.
                      לקחו לי את הכל ולא צעקתי,
                      שוד.
                      הלב שלי נעול,
                      אני מרגיש תינוק בלול,
                      חושש שלעולם לא אמצא את הקוד.

                      רגע לא הבנתי,
                      אמרתי שגדלתי,
                      ואם הלב נעול,
                      ובזה הכל כלול,
                      אז אני עוד טיפש שיושב פה וחולם לו.
                      התשובה היא שנכון,
                      אבל הכל לפי חשבון,
                      ואחד ועוד אחד זה לא תמיד הפתרון.
                      כי החיים גדולים ממך,
                      אבל הם גם גדלים אתך,
                      אם תעצור ותמצמץ אתה תפספס את עצמך.
                      אז קח רגע תעצור,
                      אתה אדם ולא חמור,
                      אם תסתכל תראה את האור,
                      אל תתחפר עמוק בבור.

                      אז אבא תן מקום,
                      לא סתם הגענו עד הלום,
                      חלמתי שנים עכשיו עת להגשים,
                      להגיע רחוק לטפס לגבהים.
                      ואבא תן שלום-
                      עם עצמי, עכשיו זה רק חלום,
                      שאבחין יום אחד,
                      במה שבי מיוחד,
                      אביט בתוך הקנקן ולא רק בכד.

                      איבדתי אמון בני אדם,
                      את האמת גם בעצמי,
                      כל אחד נכווה מחופתו; של מי?!
                      בכיתי לכרית,
                      דמעות בתוך שקית,
                      חיים בשביל אחר איפה התכלית?
                      חולם לזרוק כבר את הכל,
                      להיות ולא לחדול,
                      שד בתוך מחול,
                      רימון בתוך מטול.

                      בארניקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        אוקיי..אז אני אתחיל...
                        מקווה שאני יגלה שיש כאן עוד כותבים בפורום...

                        זהו חיבור שכתבתי בדוואט עם עוד חברה- @רבקה
                        החיבור מביע את ההתמודדות לאחר החזרה.
                        כלומר-
                        בחור/כל אדם שסטה מהדרך- וחזר-אז ההתמודדות שלו בפועל....


                        חבוק בין מסלולי מכשול, חזק
                        אך למחרת כבר איבד המפה
                        ספון בין קירות שחורים, נאנק
                        הן לפני רגע נאבק כאנפה

                        חשב הוא שהנה, נגמר
                        תקופה חולפת, סוחפת
                        התבדה לגלות,זה לא עבר
                        מערבולת אותו תוקפת

                        נסיון נוסף הופיע, כשטן
                        ספון הוא בין חוטי הרשע
                        אופף אותו ברשת הנמאן
                        לפתירת קשרי הזהם משווע

                        האם הכל היה סתם לריק?
                        רצון, עוצמה -המון נחישות
                        האם זה מה שליבו מדחיק?
                        תהה,הסתפק-נפל בחלישות

                        קם בפעם השביעית,
                        הרי שבע יפול צדיק, לא?
                        כרע ברך לזו השמינית
                        נכלם הוא שוב, בזה מעלו

                        לא לחינם עמל והזיע
                        הלוך ושוב עד זו העת
                        החליט שוב בתוכו להטמיע
                        את שמו יתברך-ולא רק בעט.....

                        יודע הוא כי להבא ישמר
                        את חזונו להיא יבטיח
                        בשביל עתידו, בשבילה יזהר
                        שתשכון ביניהם השכינה לנצח.

                        בכוחות אחרונים הרים את עיניו,
                        זעקה חרישית מפלחת בזעם.
                        יעיד אלוקים על הסוויץ' בחייו-
                        רק ממנו ישאב את הכוח לעוד פעם....

                        בארניקב מנותק
                        בארניקב מנותק
                        בארניק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2293
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יוס yosי יוס yos

                          לפעמים הכל פה נמאס לי,
                          רוצה לעשות מה שבא לי,
                          אתה בכלל יודע מה בא לך?
                          או שאתה סתם מחליף את הבועה שלך?
                          נמאס לי לחלום על החיים הטובים,
                          על בית יפה והמון חברים,
                          מהי שלווה באר את המילים,
                          ואחר כך תחלום ותכתוב גם שירים.

                          אין משפחה אין גם חברים,
                          את האמת יש אני פשוט לא מבחין,
                          אולי יעברו איזה יום או יומיים,
                          אחריהם אבין ואודה לשמים.
                          ובינתיים יושב וצורח בלב,
                          אין איש ששומע אין איש שחושב,
                          שאני מרגיש ריק רק יושב ובוכה,
                          על כל מה שהייתי על כל מה שאהיה.

                          אז אבא תן מקום,
                          לא סתם הגענו עד הלום,
                          חלמתי שנים,
                          עכשיו עת להגשים,
                          להגיע רחוק לטפס לגבהים.
                          ואבא תן שלום-
                          עם עצמי, עכשיו זה רק חלום,
                          שאכיר יום אחד,
                          את מה שבי מיוחד,
                          אביט בתוך הקנקן ולא רק בכד.

                          עשיתי שטויות בחיים שלי,
                          עוד אגדל.
                          עשיתי חיים בשטויות שלי,
                          עוד אחדל.
                          גדלתי מקשיים,
                          כי לבנות קיר מלבנים,
                          מסביב ללב זה קל.

                          קיבלתי את הכל ורק רציתי,
                          עוד.
                          לקחו לי את הכל ולא צעקתי,
                          שוד.
                          הלב שלי נעול,
                          אני מרגיש תינוק בלול,
                          חושש שלעולם לא אמצא את הקוד.

                          רגע לא הבנתי,
                          אמרתי שגדלתי,
                          ואם הלב נעול,
                          ובזה הכל כלול,
                          אז אני עוד טיפש שיושב פה וחולם לו.
                          התשובה היא שנכון,
                          אבל הכל לפי חשבון,
                          ואחד ועוד אחד זה לא תמיד הפתרון.
                          כי החיים גדולים ממך,
                          אבל הם גם גדלים אתך,
                          אם תעצור ותמצמץ אתה תפספס את עצמך.
                          אז קח רגע תעצור,
                          אתה אדם ולא חמור,
                          אם תסתכל תראה את האור,
                          אל תתחפר עמוק בבור.

                          אז אבא תן מקום,
                          לא סתם הגענו עד הלום,
                          חלמתי שנים עכשיו עת להגשים,
                          להגיע רחוק לטפס לגבהים.
                          ואבא תן שלום-
                          עם עצמי, עכשיו זה רק חלום,
                          שאבחין יום אחד,
                          במה שבי מיוחד,
                          אביט בתוך הקנקן ולא רק בכד.

                          איבדתי אמון בני אדם,
                          את האמת גם בעצמי,
                          כל אחד נכווה מחופתו; של מי?!
                          בכיתי לכרית,
                          דמעות בתוך שקית,
                          חיים בשביל אחר איפה התכלית?
                          חולם לזרוק כבר את הכל,
                          להיות ולא לחדול,
                          שד בתוך מחול,
                          רימון בתוך מטול.

                          בארניקב מנותק
                          בארניקב מנותק
                          בארניק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2294
                          פוסט זה נמחק!
                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • בארניקב בארניק

                            פוסט זה נמחק!

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מאיר ג
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2295
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • זאת אני 0ז מנותק
                              זאת אני 0ז מנותק
                              זאת אני 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2296

                              איזה אלופה שאת
                              מצדיעה לך
                              את מגניבה מבט
                              ההתחנפות הזו זרה לך

                              את יודעת
                              שבין כל האנשים
                              אני משוגעת
                              כי ניסיתי להרשים

                              ואת...
                              לך אני בזתי
                              הרגשתי כמעט
                              שאת בושה לכיתתי

                              והיום
                              היום יודעת להעריך אותך
                              את יותר מיהלום
                              צריך רק להכיר אותך

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • כ מנותק
                                כ מנותק
                                כולם אוהבים אותי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כולם אוהבים אותי
                                #2297

                                ואני סתם
                                כותבת
                                את כל מה
                                שאני שומעת
                                לא כי באמת
                                אני מבינה
                                את אותה
                                כוונה
                                לא כדי
                                לפרוק לי
                                עוד סחורה
                                לא כי
                                אותם דפים
                                יתגשמו
                                להיות חלום
                                אלא רק
                                כי אולי
                                יבוא יום
                                ואלמד
                                מאותן המילים הללו
                                דברים שלא הבנתי היום

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אריה 93
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2298

                                  אוֹתָהּ שַׁבָּת
                                  הִסְתַּגְּרוּ הַשְּׁכֵנוֹת
                                  מֵאֵימַת הַשֶּׁמֶשׁ
                                  הֵגִיפוּ חַלּוֹנוֹת

                                  אַךְ אֵלֶיהָ
                                  הִגִּיעָה הָאֵימָה
                                  דֶּרֶךְ הַדֶּלֶת
                                  בִּנְקִישָׁה רָמָה

                                  הָיְתָה תַּקְרִית
                                  הֵם אָמְרוּ
                                  יִהְיֶה תַּחְקִיר
                                  מָחָר יִקְבְּרוּ

                                  הִיא גִּבּוֹרָה
                                  אָמַר הַמְּפַקֵּד
                                  הִיא קֶרֶן שֶׁמֶשׁ
                                  קוֹלָהּ רוֹעֵד

                                  וְלֹא אִכְפַּת לָהּ
                                  מֵהַחֹם הַנּוֹרָא
                                  הַלֵּב שֶׁלָּהּ קָפוּא
                                  מִשֶּׁנִּתְבַּשְּׂרָה

                                  וְאֵין קֶרֶן שֶׁמֶשׁ
                                  לְחַמֵּם
                                  וְאֵין כּוֹחַ לְנֶפֶשׁ
                                  לְנַחֵם

                                  וְעִם מַחֲשָׁבָה אַחַת
                                  תַּמְשִׁיךְ לִצְעֹד
                                  כְּשֶׁתֵּדַע שֶׁהַשֶּׁמֶשׁ
                                  קְרוֹבָה לְכִסֵּא הַכָּבוֹד

                                  נתחזק לזכות נשמותיהם של הקדושים:
                                  ליה בן נון הי"ד
                                  אוהד דהן הי"ד
                                  ואורי יצחק אילוז הי"ד

                                  אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                  אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                  כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                  אֲנִי נִשְׁבַּר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • יוס yosי מנותק
                                    יוס yosי מנותק
                                    יוס yos
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2299
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • איציק דדיהא מנותק
                                      איציק דדיהא מנותק
                                      איציק דדיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2300

                                      היום הזה הגיע

                                      שמחה עד הרקיע

                                      וכולם פה נרים ידיים

                                      היי חתן כלה ביננו אשרינו שזכינו

                                      להגיע לרגע של כל חיינו

                                      אז בואו נרים אותם גבוההה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • B מנותק
                                        B מנותק
                                        BINYAMIN OFFICIAL
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2301

                                        לפעמים אני שוכח איך זה לוותר
                                        איך להתגבר
                                        על כל מה שעובר
                                        ואיך תמיד אני זה שרוצה לחזור מהר
                                        הולך ולא עוצר
                                        רוצה רק לדבר
                                        לדבר על מה אני בכלל כאן בעולם
                                        בסך הכל בשר ודם
                                        עוד אחד ולא מושלם

                                        ואז אני נופל ושוקע
                                        הלב שלי עוצר ויודע
                                        שאתה זה שעוזר
                                        שאתה זה ששומר
                                        ואז אני עולה ושומע
                                        מתהלך בחשיכה ודומע
                                        מי מבין מה אני עובר
                                        איך שאני חוזר מהר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2302
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול