דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דני דניד מנותק
    דני דניד מנותק
    דני דני
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2274
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

      שיר שחברתי ואני כתבנו על נערה מתמודדת שקשה לה...

      מכתב מאבא

      מעל כל העננים
      אני מלא ברחמים
      לוחש לך, ביתי,
      אותי על תעזבי

      הן גם נשמתך
      בוכה למענך
      מסכנה, נקרעת
      רוצה בי לגעת

      ביתי, חמדתי,
      שלי את לעד
      רק אל תשכחי
      מהו היעד

      את הרי אהובה
      לי כה חשובה
      אז בת, התקרבי
      שאי עינייך, ראי

      לא סתם נולדת

      לתוך הבלבול

      לא סתם את כאן

      בתוך המבול

      הן יש רבבות

      בנות בכל העולם

      שקרבה הן רוצות

      אבל נבחרת מכולן

      זכית, שלך הכתר

      ראוי לך השרביט

      את כה מיוחדת

      נשמתך יוקרתית

      ואין לך אף דומה

      להיות במקומך

      בדרכי בדממה

      זה הוא תיקונך

      בך בחרתי-הוכיחי לי!

      עם לחן זה כמובן יותר יפה...

      א מנותק
      א מנותק
      אוהבת מוזיקה 5
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2275
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

        מחר יש לי מבחן חוץ
        ואני מרגישה ת'לב שלי לחוץ
        אפילו שאני טובה בחומר
        ות'כלס כבר 56 זה ציון עובר...

        חברות שלי גם הן חוששות
        בעיקר מהבנת הנקרא
        ואני לא לומדת כלום
        כאילו זאת סתם בחינה!

        אבל כן זוכרת כל הזמן
        שביום רביעי השבוע
        כבר אשכח מהבעה
        עד מבחן החוץ הבא....

        חוץ בהבעה, וזהו!!!!!!!!!!!
        😊😃😀😄

        א מנותק
        א מנותק
        אוהבת מוזיקה 5
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2276
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2277

          למה הלב שלי נשבר בכל פעם מחדש
          למה שאני רואה משהו חדש הוא נרגש
          מתמלא לאט בדמעות של התרגשות
          ולפעמים גם אלו דמעות של התרחקות

          למה כשחשבתי שאוכל את כולם לנצח
          למחרת בכיתי שבוע בלילות
          למה כשחשבתי שבעולם הזה יש ביטוח
          הלב שלי גרם להרבה תאונות

          למה הקרובים אלי גרמו להרגיש לבד
          למה הרחוקים הפסיקו את הבדד
          למה כל העולם יכול בשנייה להתהפך
          למה כל הזמן הלב שלי מסתבך

          חבל שהבנתי את זה מאוחר מידי
          שאין בעולם הזה חברים
          ולמה רק אחרי שהרמתי את ידי
          הלב שלי נשבר לרסיסים.

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • איסתרק 0א מנותק
            איסתרק 0א מנותק
            איסתרק 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי איסתרק 0
            #2278

            פעם ראשונה אני שמשתף שיר שכתבתי..
            אשמח להערות והארות.
            **נפש.
            מוצפת הומה רוגשת בסער,
            פעם מאושר ופעם בצער.
            נפש,
            כמהה לפרוץ, לכתוב, לשטוף,
            להלביש גליה מילים שישאום הרחק מן החוף.
            גלים שישטפו את העיר בכוחם,
            מילים שישתפו בסודותיי את העולם.

            לאדם מערכי לב ומה' מענה לשון.
            ה' שפתי תפתח,
            כי חש אני ככבד פה, דל מילים ואביון.
            חנני ה' יפוצו מעינותיי,
            וימלאו בשבח שפתותיי.
            קשט בהם את כיסא כבודך,
            ויהיו לשירת מלאכים לפניך.

            נפש,
            כמהה לבוא ולעלות להיכלות,
            היכלות ניגון וזמר.
            נשמה,
            רוצה להתעלות, מעל מקום זמן וחומר.
            חשקה לשזור צלילים למנגינה, כמו יהלומים לנזר
            או כמו לפסול לזהב צורה להפוך מילים לזמר.
            לאדם מערכי לב ומה' מענה לשון.
            ה' שפתי תפתח,
            כי חש אני ככבד פה, דל מילים ואביון.
            חנני ה' יפוצו מעינותיי,
            וימלאו בשבח שפתותיי.
            קשט בהם את כיסא כבודך,
            ויהיו לשירת מלאכים לפניך.**

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • איסתרק 0א איסתרק 0 התייחס לנושא זה ב
            • ש מנותק
              ש מנותק
              שרי 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרי 1
              #2279

              האם זה הגיוני
              שנפש כה צעירה
              תחשף לכל הססגוני
              עוד לפני שהיא שלמה
              עם עצמה, מה היא ומי
              ובפרט שהיא קצת פרשה כנפיים
              ועם הוריה הקשר לא בשמיים
              כי איתם חילוקי דעות
              רק עסוקה בלכבות שריפות
              אולי היא תמימה עדיין בהתפתחות
              חושבת שזאת נקראת - "עצמאות"
              תכלס' בקושי מסכימה לקבל מרות
              כי חושבת שההורים חיים בעיוות
              אבל מבינה עמוק בלב
              שאני מלאה בלבול וכאב
              מצד אחד בטוחה שאני טועה
              מצד שני קשה לי להודות באשמה
              חושבת שזה שההורים לא יודעים להתפשר
              לפעמים גורמים למשהו לבעבע להתבשל
              אבל מערערת הרבה לעצמי
              איך אפשר לדרוש מבחורה מפוקחת
              להתנהג בשנת עשרים ושלוש
              כמו הסבתא במטפחת
              מרגישה ששניהם לא נכונים
              הכיוון נכון רק נדרשים איזונים
              והכי קשה כשהיא יוצאת לקניות
              פתאום הכל מכה בה בעוצמות
              אולי זה סתם נקיפות מצפון מטופשות
              כי כולם פה את עצמן מתאימות
              להתפתחות למודרניזציה שכובשת במות
              רואה מסביבי את כולן - מתקדמות
              שלמות עם עצמן עליזות
              אפילו שלי זה נראה אולי קצת פריקות
              לא מבינה למה רק לה הספיקות
              אולי אני סתם מושפעת מאמירות מיושנות
              היא לא יודעת-
              אם היא רוצה או לא
              אם היא טובה או לא
              אם היא שלמה או לא
              אם היא צודקת או לא
              אם היא בעייתית או לא
              מה שבטוח שהיא מבולבלת, או שאולי בכלל לא
              טוב, היא עוד צריכה להחליט

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • איסתרק 0א איסתרק 0 התייחס לנושא זה ב
              • כ מנותק
                כ מנותק
                כמה קל להיכנע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2280

                אבא זה קשה לי מידיי
                שהנשמה חצויה
                שאני מרגישה אבודה
                שאני כמעט כבר שנתיים
                על אותה נקודה

                והכאב הזה חוזר אליי
                והוא נהיה לי חד פתאום
                אני לא תמיד מבינה
                לא תמיד מצליחה
                למצוא את הכוח
                שאולי עוד נשאר בי
                להתעורר בשביל
                עוד יום

                אבל גם כשהעיניים עצובות
                והדמעות לאט נופלות על הכרית
                אני יודעת שאתה איתי
                רק אתה מבין את כל מה
                שאני לא יודעת להסביר
                ק אתה מבין את השתיקות שלי
                שאני לא מוצאת מילים כבר לדבר
                ואני יודעת אני לא לבד
                גם כשזה מרגיש לי ככה
                אתה תמיד מחזיק לי את היד
                ונותן לי תקווה
                להמשיך להילחם
                אבא אני יודעת שזאת רק תקופה
                ואני יודעת שהיא תעבור
                אבל בינתיים תן לי
                רק להחזיק בך חזק
                לפני שכבר אפול

                #רקרציתילפרוק💔

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • ש מנותק
                  ש מנותק
                  שרי פריד1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2281

                  לשכב על הדשא
                  לתפוס את הצליל
                  לחשוב על מתי ש...
                  יעלו עולה וכליל

                  עד מתי אברח מהמחר
                  ואסתנוור מההווה
                  דיי להקרבת מבחר...
                  ימי ושנותי לעולם נבזה

                  חטוף ואכול ושתה
                  כי לא תדע אימתי העת

                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ש שרי פריד1

                    לשכב על הדשא
                    לתפוס את הצליל
                    לחשוב על מתי ש...
                    יעלו עולה וכליל

                    עד מתי אברח מהמחר
                    ואסתנוור מההווה
                    דיי להקרבת מבחר...
                    ימי ושנותי לעולם נבזה

                    חטוף ואכול ושתה
                    כי לא תדע אימתי העת

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2282

                    השיר כתוב במנגינה של תכלת ולבן של בן ארזה

                    בית א:

                    שקט בלילות
                    אנשים שקועים בחלומות
                    אני מטייל ברחובות
                    מבט מושפל בעייני
                    מזמזם שיר שקט
                    העלבון בלב
                    מתעורר לי בלילות.

                    פזמון:

                    זה ירגע עוד מאט
                    שהעלבון יהיה חזק
                    זה יכאב ממש
                    וזה ישרוף חזק כל כך
                    תן להתמודד
                    על תברח מהכאב
                    עם תברח
                    הוא יחזור מחר.

                    בית ב:

                    זוכר את הרגע
                    שהחץ ננעץ בלב
                    את המבט הפגוע
                    ששלחתי לכל עבר
                    לחפש מישהו
                    שיגן עליי עכשיו
                    וינחם אותי
                    מול כולם עכשיו

                    פזמון ב:

                    זה ירגע עוד מאט
                    שהעלבון יהיה חזק
                    זה יכאב ממש
                    וזה ישרוף חזק כל כך
                    תן להתמודד
                    על תדחיק את הכאב
                    עם אתה תדחיק
                    הוא יחזור מחר.

                    תן להתמודד
                    לכאב להכאיב יותר
                    ואז מחר
                    זה לא יכאב יותר

                    טוב פעם ראשונה שאני מנסה לבנות על שיר קיים אז מחכה לתגובות ממכם.
                    עכשיו בעצם מה שזה אומר שיש לך כאב על תדחיק אותו הצד תתמודד איתו
                    פעם פעמיים וזה ירגע עם תמשיך להדחיק או לחפות בדרכים אחרות
                    זה לא יעזור זה רק יחזור שוב
                    זה כולל הכול גם געגוע וגם כאב וכל דבר כזה
                    מקווה שזה יפה

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • כ מנותק
                      כ מנותק
                      כוכבים נופלים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2283

                      צעקות ובכיות מכל עבר
                      עיר שלמה נעטפה כולה בשבר
                      חילים אבירים פורצים עם חרבות
                      מרחוק כבר חלושות נשמעות היבבות

                      כל העיר שקטה אפילו היצור הקטן
                      והזקן מזמזם ניגון עצוב ישן
                      קצת מפחיד קצת קשה לראות אייך דועך לו העשן
                      ומהשמים זולגות דמעות של ענן

                      פיזמון
                      למה
                      יש עוד מלחמה
                      כמה
                      אייך הלכה עוד נשמה
                      לשמה
                      ניקברה באדמה

                      ואייך
                      אי אפשר לחזור
                      ולחייך
                      קשה לחשוב על
                      המשך
                      כאבים שאי אפשר
                      לרכך

                      בית
                      הרחבה ריקה מילדים משחקים
                      אין שום דבר
                      קצת חסר את הנערים המצקצקים
                      יש רק טעם מר

                      לכל דרדק בעירה יש חלום
                      כל אחד רוצה
                      שתבוא הבשורה הטובה על שלום
                      אבל אף אחד לא מוצא

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • שרה 99ש מנותק
                        שרה 99ש מנותק
                        שרה 99
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2284

                        היאוש משתלט
                        לא נותן לצאת
                        חוזר בלילות
                        נרגע בשבתות
                        הסרט לא נגמר
                        בזכרונות הקשים
                        הכישלונות מסייטים
                        לא מאפשרים
                        להתקדם בחיים
                        עוצרים את התכנונים
                        מורידים חשקים
                        מונעים מהחברים
                        ליצור קשרים
                        מפחדים מאכזבות
                        משבירת לבבות
                        כבר מנופצים לרסיסים
                        הניצוצות עולים
                        מבקשים ומתחננים
                        לא להיכנע בדרכים
                        להמשיך לצעדים הבאים
                        לראות את העולם
                        לא שחור לבן
                        יש עוד גוונים בינם
                        שטחים אפורים
                        לא החלטיים ומוחלטים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          ארי גולד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2285

                          הכסף יענה את הכל??

                          כסף קונה לך חברים
                          אבל הוא לא נותן לך באמת חברים,
                          כסף נותן תפנוקים,
                          אבל הוא לא הופך ת'חיים למפנקים,
                          כסף קונה לך בשרים
                          אבל הוא יהפוך אתכם לבוסריים,
                          כסף ממליך שפלים
                          אבל הוא ישאיר אתכם מושפלים,
                          כסף יעשה חיים פשוטים
                          אבל הוא לא יהפוך את החיים לקלים,
                          כסף מרפד את החיים
                          אבל הוא לא עושה לך חיים,
                          בכסף תעשה חיים
                          אבל כסף זה לא הכל בחיים,

                          כסף זה לא ה''דבר''
                          אז תפסיק לקנא,
                          מתי תקלוט, מתי כבר
                          זה לא תמיד מהנה,

                          ניסיון העושר הוא לא תמיד קל
                          לא תמיד כיף להיות המנכ''ל,
                          יותר כיף להיסחף ממשב רוח קל,
                          אז תשמח בחלקך, ותצא המושכל,

                          arigold©

                          השיר הזה נכתב מדוגמאות אישיות שאני מכיר של בחורים לא ממש מוצלחים בלשון המעטה ושיש להם כסף, ואיש לא מסתכל עליהם באמת, רק מדי פעם מתחנפים אליהם כדי לקבל קצת... ואכ"ז זה לא יאומן הרבה אנשים הדבר היחיד שהם חולמים עליו זה להיות עשיר, לא שכל לא הצלחה בחברה לא בריאות רק כסף, תיקלטו זה לא הכל!!!

                          הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          14
                          • ה מנותק
                            ה מנותק
                            הלל 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
                            #2286

                            https://miktzav.com/post/189334
                            עתות משבר-2
                            והבחור הולך,
                            ודועך

                            את לב כולם,
                            מועך

                            אם יש פתרון,
                            אז איך?

                            אין תרופה,
                            אין מזור

                            לא מוצא סיבה
                            את כוחותיו לאזור

                            בודד, לבד,
                            אין אדם באזור
                            שאולי, אולי, יעזור
                            שאת הנפש מחדש ישזור

                            הוא ניסה לקום,
                            ללכת לשיקום

                            אבל אי אפשר,
                            ולכן במיטה הוא נשאר

                            עד מתי?
                            איש אינו יודע
                            אך לבינתיים, הוא הולך וגווע.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמעק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעק
                              #2287

                              לא מסוגל להכיל
                              עוד מחפש את השביל,
                              תוהה אני, לעצמי משליל,
                              איה האור שדלק בגליל---

                              את התורה קיבלתי
                              ובה גבוה שאפתי,
                              כי רק אותה רציתי
                              ואיתה נשמתי מיציתי,

                              כל הלילה לא עצמתי עין
                              מנודד משינה, לומד עדיין,
                              אור בעיניים, שיכור ולא מיין,
                              הלא זה הלילה, זה הדד ליין,

                              שואף עמוק את הגמרא
                              מלטש ומלבן עוד סברא,
                              רש"י ותוס' עם הגדרה
                              לעולם לא אעזוב ת'תורה---

                              אך עכשיו נשמתי הומיה
                              לעצמי שואל מה ניהיה,
                              היכן ההבטחה הטרייה
                              לשבת באוהל בלי הרפייה,

                              זה עתה חלף חג שבועות
                              רק עברו להם כמה יממות,
                              וליבי צונח עמוק לתהומות
                              מה השתנה, מה ליל מלילות,

                              תורה הקדושה התחנני בבקשה
                              שיישאר בקרבי הטעם והתחושה,
                              גם כשכבה האור וההרגשה כבושה
                              גם שנדמו הקולות ונופלת חולשה,

                              אבא, עשה רצונך כרצונינו
                              הערב את התורה בנפשינו,
                              תן לנו את הדחיפה קדימה
                              שיישאר העונג בנפש פנימה.

                              אז בתוכי לעצמי הסברתי
                              שאם לא ירדתי, לא עליתי,
                              כי זה המלחמה של הטומאה
                              לגרום לנפשי להיות חשוכה,

                              וזהו תפקיד של כח הקדושה
                              לראות את הטוב לזכור שהיה,
                              לדעת שכוחינו עוד לא דהה
                              כי עוד נכונו ימי עלייה.

                              אני כתבתי את תחושתיי, איך זה שאחרי חג שבועות מרומם שהיה לנו כזה חשק בגמרא חשבנו זה יישאר ככה לעד,
                              אבל פתאום עובר שבוע שידוע בעולם הישיבות ברפיון שלו, ואנחנו לא מבינים מה קרה.
                              אז צריך לדעת שאם אין ירידה אז לא הייתה עלייה...

                              במקום שבו
                              מסתיימות המילים
                              מדבר הלב !

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • ה מנותק
                                ה מנותק
                                הלל 1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
                                #2288
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • הדריה מנותק
                                  הדריה מנותק
                                  הדרי
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                  #2289

                                  לרגע הזה ציפינו,
                                  בימים ובלילות,
                                  בילדות ובחלומות
                                  לשמוע בשורות טובות,

                                  רגע החתונה-
                                  ספרנו את הימים עד לארוסין,
                                  ועכשיו החתונה מגיע- איזו שמחה!

                                  רגע החופה-
                                  מתפללת בכונה,
                                  לבושה בשמלה לבנה
                                  שעוטפת אותי באוירה חדשה,

                                  הכל ניראה חלום
                                  ומודים לה" שהגענו עד הלום

                                  עוד בבית זה בקרוב ישמע
                                  "קול ששון וכל שמחה"
                                  עוד בית נאמן בישראל ניבנה
                                  בנים ובנות שהולכים בדרך המצוות!-

                                  השיר מוקדש לכל החתנים והכלות-שנמצאים ברגעים מרגשים אלו!
                                  @אילה-הזמרת
                                  !!😊- שהיה לכולם בסימן טוב ובמזל טוב!!

                                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • אילה הזמרתא אילה הזמרת התייחס לנושא זה ב
                                  • הדריה הדרי התייחס לנושא זה ב
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2290

                                    אבא לפעמים כואב לי
                                    כשאני נופלת
                                    אבא לפעמים קשה לי
                                    כשאני מתרחקת

                                    אבא אתה שומע אותי
                                    אני מתפללת
                                    אבא העולם נברא בשבילי
                                    אני שואלת

                                    אבא באמת הכל לטובה
                                    אני מתחננת
                                    אבא תראה לי את האורה
                                    אני מתחזקת

                                    אבא לפעמים אני בוכה
                                    אני מתחרטת
                                    אבא אני יודעת שאני שלך
                                    אני אוהבת

                                    אבא מבקשת סליחה
                                    אני מצטערת
                                    אבא אני הבת שלך
                                    אני רק אומרת

                                    טוהר❤️

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • הראל 1ה מנותק
                                      הראל 1ה מנותק
                                      הראל 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הראל 1
                                      #2291

                                      יצאתי
                                      רציתי לראות עולם
                                      רק לראות
                                      הוא היה נראה זוהר, מושך
                                      חשבתי שאני יכול
                                      לראות בלי להראות
                                      אבל בסוף נראתי
                                      הושפעתי
                                      מהקולות, מהצבעים
                                      מהאורות מהקריאות
                                      וכשרציתי לחזור
                                      התבלבלתי בדרך הביתה
                                      תהיתי מה הדרך
                                      לא ידעתי איך לשוב
                                      הרגשתי עלוב
                                      נבול
                                      אז נשארתי ברחוב
                                      כמו שיכור
                                      כמו אדיוט
                                      כל הלילה
                                      היה קר
                                      וחשוך
                                      העולם שוב לא נראה זוהר
                                      ואז היא הגיעה
                                      אחרי היאוש
                                      אחרי הכישלון
                                      התפילה הזו
                                      המחברת המקשרת
                                      תפילה בלי מילים בלי צעקה
                                      אבל היא היתה
                                      נוכחת
                                      והיא היתה
                                      מחזקת
                                      ולפתע הדרך היתה ברורה
                                      מוארת
                                      שוב לא טעיתי לא סטיתי
                                      ואני צעדתי בה
                                      חזרתי הביתה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • יוס yosי מנותק
                                        יוס yosי מנותק
                                        יוס yos
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2292

                                        לפעמים הכל פה נמאס לי,
                                        רוצה לעשות מה שבא לי,
                                        אתה בכלל יודע מה בא לך?
                                        או שאתה סתם מחליף את הבועה שלך?
                                        נמאס לי לחלום על החיים הטובים,
                                        על בית יפה והמון חברים,
                                        מהי שלווה באר את המילים,
                                        ואחר כך תחלום ותכתוב גם שירים.

                                        אין משפחה אין גם חברים,
                                        את האמת יש אני פשוט לא מבחין,
                                        אולי יעברו איזה יום או יומיים,
                                        אחריהם אבין ואודה לשמים.
                                        ובינתיים יושב וצורח בלב,
                                        אין איש ששומע אין איש שחושב,
                                        שאני מרגיש ריק רק יושב ובוכה,
                                        על כל מה שהייתי על כל מה שאהיה.

                                        אז אבא תן מקום,
                                        לא סתם הגענו עד הלום,
                                        חלמתי שנים,
                                        עכשיו עת להגשים,
                                        להגיע רחוק לטפס לגבהים.
                                        ואבא תן שלום-
                                        עם עצמי, עכשיו זה רק חלום,
                                        שאכיר יום אחד,
                                        את מה שבי מיוחד,
                                        אביט בתוך הקנקן ולא רק בכד.

                                        עשיתי שטויות בחיים שלי,
                                        עוד אגדל.
                                        עשיתי חיים בשטויות שלי,
                                        עוד אחדל.
                                        גדלתי מקשיים,
                                        כי לבנות קיר מלבנים,
                                        מסביב ללב זה קל.

                                        קיבלתי את הכל ורק רציתי,
                                        עוד.
                                        לקחו לי את הכל ולא צעקתי,
                                        שוד.
                                        הלב שלי נעול,
                                        אני מרגיש תינוק בלול,
                                        חושש שלעולם לא אמצא את הקוד.

                                        רגע לא הבנתי,
                                        אמרתי שגדלתי,
                                        ואם הלב נעול,
                                        ובזה הכל כלול,
                                        אז אני עוד טיפש שיושב פה וחולם לו.
                                        התשובה היא שנכון,
                                        אבל הכל לפי חשבון,
                                        ואחד ועוד אחד זה לא תמיד הפתרון.
                                        כי החיים גדולים ממך,
                                        אבל הם גם גדלים אתך,
                                        אם תעצור ותמצמץ אתה תפספס את עצמך.
                                        אז קח רגע תעצור,
                                        אתה אדם ולא חמור,
                                        אם תסתכל תראה את האור,
                                        אל תתחפר עמוק בבור.

                                        אז אבא תן מקום,
                                        לא סתם הגענו עד הלום,
                                        חלמתי שנים עכשיו עת להגשים,
                                        להגיע רחוק לטפס לגבהים.
                                        ואבא תן שלום-
                                        עם עצמי, עכשיו זה רק חלום,
                                        שאבחין יום אחד,
                                        במה שבי מיוחד,
                                        אביט בתוך הקנקן ולא רק בכד.

                                        איבדתי אמון בני אדם,
                                        את האמת גם בעצמי,
                                        כל אחד נכווה מחופתו; של מי?!
                                        בכיתי לכרית,
                                        דמעות בתוך שקית,
                                        חיים בשביל אחר איפה התכלית?
                                        חולם לזרוק כבר את הכל,
                                        להיות ולא לחדול,
                                        שד בתוך מחול,
                                        רימון בתוך מטול.

                                        בארניקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
                                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                                          אוקיי..אז אני אתחיל...
                                          מקווה שאני יגלה שיש כאן עוד כותבים בפורום...

                                          זהו חיבור שכתבתי בדוואט עם עוד חברה- @רבקה
                                          החיבור מביע את ההתמודדות לאחר החזרה.
                                          כלומר-
                                          בחור/כל אדם שסטה מהדרך- וחזר-אז ההתמודדות שלו בפועל....


                                          חבוק בין מסלולי מכשול, חזק
                                          אך למחרת כבר איבד המפה
                                          ספון בין קירות שחורים, נאנק
                                          הן לפני רגע נאבק כאנפה

                                          חשב הוא שהנה, נגמר
                                          תקופה חולפת, סוחפת
                                          התבדה לגלות,זה לא עבר
                                          מערבולת אותו תוקפת

                                          נסיון נוסף הופיע, כשטן
                                          ספון הוא בין חוטי הרשע
                                          אופף אותו ברשת הנמאן
                                          לפתירת קשרי הזהם משווע

                                          האם הכל היה סתם לריק?
                                          רצון, עוצמה -המון נחישות
                                          האם זה מה שליבו מדחיק?
                                          תהה,הסתפק-נפל בחלישות

                                          קם בפעם השביעית,
                                          הרי שבע יפול צדיק, לא?
                                          כרע ברך לזו השמינית
                                          נכלם הוא שוב, בזה מעלו

                                          לא לחינם עמל והזיע
                                          הלוך ושוב עד זו העת
                                          החליט שוב בתוכו להטמיע
                                          את שמו יתברך-ולא רק בעט.....

                                          יודע הוא כי להבא ישמר
                                          את חזונו להיא יבטיח
                                          בשביל עתידו, בשבילה יזהר
                                          שתשכון ביניהם השכינה לנצח.

                                          בכוחות אחרונים הרים את עיניו,
                                          זעקה חרישית מפלחת בזעם.
                                          יעיד אלוקים על הסוויץ' בחייו-
                                          רק ממנו ישאב את הכוח לעוד פעם....

                                          בארניקב מנותק
                                          בארניקב מנותק
                                          בארניק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2293
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול