דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • זאת אני 0ז מנותק
    זאת אני 0ז מנותק
    זאת אני 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2265
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • זאת אני 0ז זאת אני 0

      פוסט זה נמחק!

      נ מנותק
      נ מנותק
      נגינתי
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2266
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • תמר החיה בסרטת מנותק
        תמר החיה בסרטת מנותק
        תמר החיה בסרט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2267

        מחר יש לי מבחן חוץ
        ואני מרגישה ת'לב שלי לחוץ
        אפילו שאני טובה בחומר
        ות'כלס כבר 56 זה ציון עובר...

        חברות שלי גם הן חוששות
        בעיקר מהבנת הנקרא
        ואני לא לומדת כלום
        כאילו זאת סתם בחינה!

        אבל כן זוכרת כל הזמן
        שביום רביעי השבוע
        כבר אשכח מהבעה
        עד מבחן החוץ הבא....

        חוץ בהבעה, וזהו!!!!!!!!!!!
        😊😃😀😄

        מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • הראל 1ה מנותק
          הראל 1ה מנותק
          הראל 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הראל 1
          #2268

          חשבתי שאני טוב
          שאני יכול
          לכתוב
          ליצור
          רציתי שהאנשים סביבי
          יעריכו
          יאהבו
          יתמכו
          חלמתי לקבל חיבוק
          שיגידו לי
          אתה טוב
          אתה נכון
          רציתי אבל לא
          לא קרה
          אז ישבתי לבד
          וגנזתי
          מחקתי
          חיבורים שירים יצירות
          חשבתי אולי יבוא היום
          ואהיה מוכן לצאת שוב לעולם
          כי הבנתי
          העולם לא אכזר
          ולא שאני לא טוב
          לא מוצלח
          פשוט העולם לא היה מוכן
          לא היה מכיל
          ואולי אני לא ההיתי מוכן אליו

          לא רומז כלום😉

          אדם חכם וישרא תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • הראל 1ה הראל 1

            חשבתי שאני טוב
            שאני יכול
            לכתוב
            ליצור
            רציתי שהאנשים סביבי
            יעריכו
            יאהבו
            יתמכו
            חלמתי לקבל חיבוק
            שיגידו לי
            אתה טוב
            אתה נכון
            רציתי אבל לא
            לא קרה
            אז ישבתי לבד
            וגנזתי
            מחקתי
            חיבורים שירים יצירות
            חשבתי אולי יבוא היום
            ואהיה מוכן לצאת שוב לעולם
            כי הבנתי
            העולם לא אכזר
            ולא שאני לא טוב
            לא מוצלח
            פשוט העולם לא היה מוכן
            לא היה מכיל
            ואולי אני לא ההיתי מוכן אליו

            לא רומז כלום😉

            אדם חכם וישרא מנותק
            אדם חכם וישרא מנותק
            אדם חכם וישר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2269
            פוסט זה נמחק!
            איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אדם חכם וישרא אדם חכם וישר

              פוסט זה נמחק!

              איזה קטעא מנותק
              איזה קטעא מנותק
              איזה קטע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2270
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • התאומהה מנותק
                התאומהה מנותק
                התאומה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2271
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מרבמ מנותק
                  מרבמ מנותק
                  מרב
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2272

                  צעד
                  פסיעה
                  הודיעו על המסע
                  שאני נמצאת בעיצומו
                  הרגע הזה
                  שהיה נראה לי כחלום
                  עומד להתממש
                  זה התחיל מדמיון
                  ואוטוטו הופך מציאות
                  מן מחשבה סתמית
                  רגעית
                  האמנתי שתחלוף
                  אין יותר לאן לשאוף
                  תהיתי
                  לא ידעתי
                  כמה ישפיע
                  צעד אחד קטן
                  כמה הוא ירגיע
                  את תהפוכות הבטן
                  את דמעות הליל
                  וישאיר
                  עיניים בורקות
                  שיאירו הדרך
                  יזהירו מאבנים
                  בורות
                  מהמורות
                  מחכה ליום
                  שבו אכריז
                  לעולם
                  לכולם
                  ניצחתי
                  הנני כאן!

                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • שריושש מנותק
                    שריושש מנותק
                    שריוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2273

                    יש לך כנפיי ברזל-----

                    מטעויות שעשית,
                    מכשלונות שחווית.

                    מדמעות יזע
                    שהאירו רגע.

                    מניסיון שעמדת,
                    ודקה שלמדת.

                    ממלחמה עצמית,
                    לבד בחזית.

                    ששרדת עוד יום,
                    ולא הפסקת לחלום.

                    אפילו הכוכבים
                    צריכים חשכה,
                    כדי לזרוח.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • דני דניד מנותק
                      דני דניד מנותק
                      דני דני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2274
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

                        שיר שחברתי ואני כתבנו על נערה מתמודדת שקשה לה...

                        מכתב מאבא

                        מעל כל העננים
                        אני מלא ברחמים
                        לוחש לך, ביתי,
                        אותי על תעזבי

                        הן גם נשמתך
                        בוכה למענך
                        מסכנה, נקרעת
                        רוצה בי לגעת

                        ביתי, חמדתי,
                        שלי את לעד
                        רק אל תשכחי
                        מהו היעד

                        את הרי אהובה
                        לי כה חשובה
                        אז בת, התקרבי
                        שאי עינייך, ראי

                        לא סתם נולדת

                        לתוך הבלבול

                        לא סתם את כאן

                        בתוך המבול

                        הן יש רבבות

                        בנות בכל העולם

                        שקרבה הן רוצות

                        אבל נבחרת מכולן

                        זכית, שלך הכתר

                        ראוי לך השרביט

                        את כה מיוחדת

                        נשמתך יוקרתית

                        ואין לך אף דומה

                        להיות במקומך

                        בדרכי בדממה

                        זה הוא תיקונך

                        בך בחרתי-הוכיחי לי!

                        עם לחן זה כמובן יותר יפה...

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אוהבת מוזיקה 5
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2275
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

                          מחר יש לי מבחן חוץ
                          ואני מרגישה ת'לב שלי לחוץ
                          אפילו שאני טובה בחומר
                          ות'כלס כבר 56 זה ציון עובר...

                          חברות שלי גם הן חוששות
                          בעיקר מהבנת הנקרא
                          ואני לא לומדת כלום
                          כאילו זאת סתם בחינה!

                          אבל כן זוכרת כל הזמן
                          שביום רביעי השבוע
                          כבר אשכח מהבעה
                          עד מבחן החוץ הבא....

                          חוץ בהבעה, וזהו!!!!!!!!!!!
                          😊😃😀😄

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אוהבת מוזיקה 5
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2276
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2277

                            למה הלב שלי נשבר בכל פעם מחדש
                            למה שאני רואה משהו חדש הוא נרגש
                            מתמלא לאט בדמעות של התרגשות
                            ולפעמים גם אלו דמעות של התרחקות

                            למה כשחשבתי שאוכל את כולם לנצח
                            למחרת בכיתי שבוע בלילות
                            למה כשחשבתי שבעולם הזה יש ביטוח
                            הלב שלי גרם להרבה תאונות

                            למה הקרובים אלי גרמו להרגיש לבד
                            למה הרחוקים הפסיקו את הבדד
                            למה כל העולם יכול בשנייה להתהפך
                            למה כל הזמן הלב שלי מסתבך

                            חבל שהבנתי את זה מאוחר מידי
                            שאין בעולם הזה חברים
                            ולמה רק אחרי שהרמתי את ידי
                            הלב שלי נשבר לרסיסים.

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • איסתרק 0א מנותק
                              איסתרק 0א מנותק
                              איסתרק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איסתרק 0
                              #2278

                              פעם ראשונה אני שמשתף שיר שכתבתי..
                              אשמח להערות והארות.
                              **נפש.
                              מוצפת הומה רוגשת בסער,
                              פעם מאושר ופעם בצער.
                              נפש,
                              כמהה לפרוץ, לכתוב, לשטוף,
                              להלביש גליה מילים שישאום הרחק מן החוף.
                              גלים שישטפו את העיר בכוחם,
                              מילים שישתפו בסודותיי את העולם.

                              לאדם מערכי לב ומה' מענה לשון.
                              ה' שפתי תפתח,
                              כי חש אני ככבד פה, דל מילים ואביון.
                              חנני ה' יפוצו מעינותיי,
                              וימלאו בשבח שפתותיי.
                              קשט בהם את כיסא כבודך,
                              ויהיו לשירת מלאכים לפניך.

                              נפש,
                              כמהה לבוא ולעלות להיכלות,
                              היכלות ניגון וזמר.
                              נשמה,
                              רוצה להתעלות, מעל מקום זמן וחומר.
                              חשקה לשזור צלילים למנגינה, כמו יהלומים לנזר
                              או כמו לפסול לזהב צורה להפוך מילים לזמר.
                              לאדם מערכי לב ומה' מענה לשון.
                              ה' שפתי תפתח,
                              כי חש אני ככבד פה, דל מילים ואביון.
                              חנני ה' יפוצו מעינותיי,
                              וימלאו בשבח שפתותיי.
                              קשט בהם את כיסא כבודך,
                              ויהיו לשירת מלאכים לפניך.**

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • איסתרק 0א איסתרק 0 התייחס לנושא זה ב
                              • ש מנותק
                                ש מנותק
                                שרי 1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרי 1
                                #2279

                                האם זה הגיוני
                                שנפש כה צעירה
                                תחשף לכל הססגוני
                                עוד לפני שהיא שלמה
                                עם עצמה, מה היא ומי
                                ובפרט שהיא קצת פרשה כנפיים
                                ועם הוריה הקשר לא בשמיים
                                כי איתם חילוקי דעות
                                רק עסוקה בלכבות שריפות
                                אולי היא תמימה עדיין בהתפתחות
                                חושבת שזאת נקראת - "עצמאות"
                                תכלס' בקושי מסכימה לקבל מרות
                                כי חושבת שההורים חיים בעיוות
                                אבל מבינה עמוק בלב
                                שאני מלאה בלבול וכאב
                                מצד אחד בטוחה שאני טועה
                                מצד שני קשה לי להודות באשמה
                                חושבת שזה שההורים לא יודעים להתפשר
                                לפעמים גורמים למשהו לבעבע להתבשל
                                אבל מערערת הרבה לעצמי
                                איך אפשר לדרוש מבחורה מפוקחת
                                להתנהג בשנת עשרים ושלוש
                                כמו הסבתא במטפחת
                                מרגישה ששניהם לא נכונים
                                הכיוון נכון רק נדרשים איזונים
                                והכי קשה כשהיא יוצאת לקניות
                                פתאום הכל מכה בה בעוצמות
                                אולי זה סתם נקיפות מצפון מטופשות
                                כי כולם פה את עצמן מתאימות
                                להתפתחות למודרניזציה שכובשת במות
                                רואה מסביבי את כולן - מתקדמות
                                שלמות עם עצמן עליזות
                                אפילו שלי זה נראה אולי קצת פריקות
                                לא מבינה למה רק לה הספיקות
                                אולי אני סתם מושפעת מאמירות מיושנות
                                היא לא יודעת-
                                אם היא רוצה או לא
                                אם היא טובה או לא
                                אם היא שלמה או לא
                                אם היא צודקת או לא
                                אם היא בעייתית או לא
                                מה שבטוח שהיא מבולבלת, או שאולי בכלל לא
                                טוב, היא עוד צריכה להחליט

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • איסתרק 0א איסתרק 0 התייחס לנושא זה ב
                                • כ מנותק
                                  כ מנותק
                                  כמה קל להיכנע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2280

                                  אבא זה קשה לי מידיי
                                  שהנשמה חצויה
                                  שאני מרגישה אבודה
                                  שאני כמעט כבר שנתיים
                                  על אותה נקודה

                                  והכאב הזה חוזר אליי
                                  והוא נהיה לי חד פתאום
                                  אני לא תמיד מבינה
                                  לא תמיד מצליחה
                                  למצוא את הכוח
                                  שאולי עוד נשאר בי
                                  להתעורר בשביל
                                  עוד יום

                                  אבל גם כשהעיניים עצובות
                                  והדמעות לאט נופלות על הכרית
                                  אני יודעת שאתה איתי
                                  רק אתה מבין את כל מה
                                  שאני לא יודעת להסביר
                                  ק אתה מבין את השתיקות שלי
                                  שאני לא מוצאת מילים כבר לדבר
                                  ואני יודעת אני לא לבד
                                  גם כשזה מרגיש לי ככה
                                  אתה תמיד מחזיק לי את היד
                                  ונותן לי תקווה
                                  להמשיך להילחם
                                  אבא אני יודעת שזאת רק תקופה
                                  ואני יודעת שהיא תעבור
                                  אבל בינתיים תן לי
                                  רק להחזיק בך חזק
                                  לפני שכבר אפול

                                  #רקרציתילפרוק💔

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שרי פריד1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2281

                                    לשכב על הדשא
                                    לתפוס את הצליל
                                    לחשוב על מתי ש...
                                    יעלו עולה וכליל

                                    עד מתי אברח מהמחר
                                    ואסתנוור מההווה
                                    דיי להקרבת מבחר...
                                    ימי ושנותי לעולם נבזה

                                    חטוף ואכול ושתה
                                    כי לא תדע אימתי העת

                                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ש שרי פריד1

                                      לשכב על הדשא
                                      לתפוס את הצליל
                                      לחשוב על מתי ש...
                                      יעלו עולה וכליל

                                      עד מתי אברח מהמחר
                                      ואסתנוור מההווה
                                      דיי להקרבת מבחר...
                                      ימי ושנותי לעולם נבזה

                                      חטוף ואכול ושתה
                                      כי לא תדע אימתי העת

                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2282

                                      השיר כתוב במנגינה של תכלת ולבן של בן ארזה

                                      בית א:

                                      שקט בלילות
                                      אנשים שקועים בחלומות
                                      אני מטייל ברחובות
                                      מבט מושפל בעייני
                                      מזמזם שיר שקט
                                      העלבון בלב
                                      מתעורר לי בלילות.

                                      פזמון:

                                      זה ירגע עוד מאט
                                      שהעלבון יהיה חזק
                                      זה יכאב ממש
                                      וזה ישרוף חזק כל כך
                                      תן להתמודד
                                      על תברח מהכאב
                                      עם תברח
                                      הוא יחזור מחר.

                                      בית ב:

                                      זוכר את הרגע
                                      שהחץ ננעץ בלב
                                      את המבט הפגוע
                                      ששלחתי לכל עבר
                                      לחפש מישהו
                                      שיגן עליי עכשיו
                                      וינחם אותי
                                      מול כולם עכשיו

                                      פזמון ב:

                                      זה ירגע עוד מאט
                                      שהעלבון יהיה חזק
                                      זה יכאב ממש
                                      וזה ישרוף חזק כל כך
                                      תן להתמודד
                                      על תדחיק את הכאב
                                      עם אתה תדחיק
                                      הוא יחזור מחר.

                                      תן להתמודד
                                      לכאב להכאיב יותר
                                      ואז מחר
                                      זה לא יכאב יותר

                                      טוב פעם ראשונה שאני מנסה לבנות על שיר קיים אז מחכה לתגובות ממכם.
                                      עכשיו בעצם מה שזה אומר שיש לך כאב על תדחיק אותו הצד תתמודד איתו
                                      פעם פעמיים וזה ירגע עם תמשיך להדחיק או לחפות בדרכים אחרות
                                      זה לא יעזור זה רק יחזור שוב
                                      זה כולל הכול גם געגוע וגם כאב וכל דבר כזה
                                      מקווה שזה יפה

                                      "קשה לשכוח אנשים
                                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • כ מנותק
                                        כ מנותק
                                        כוכבים נופלים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2283

                                        צעקות ובכיות מכל עבר
                                        עיר שלמה נעטפה כולה בשבר
                                        חילים אבירים פורצים עם חרבות
                                        מרחוק כבר חלושות נשמעות היבבות

                                        כל העיר שקטה אפילו היצור הקטן
                                        והזקן מזמזם ניגון עצוב ישן
                                        קצת מפחיד קצת קשה לראות אייך דועך לו העשן
                                        ומהשמים זולגות דמעות של ענן

                                        פיזמון
                                        למה
                                        יש עוד מלחמה
                                        כמה
                                        אייך הלכה עוד נשמה
                                        לשמה
                                        ניקברה באדמה

                                        ואייך
                                        אי אפשר לחזור
                                        ולחייך
                                        קשה לחשוב על
                                        המשך
                                        כאבים שאי אפשר
                                        לרכך

                                        בית
                                        הרחבה ריקה מילדים משחקים
                                        אין שום דבר
                                        קצת חסר את הנערים המצקצקים
                                        יש רק טעם מר

                                        לכל דרדק בעירה יש חלום
                                        כל אחד רוצה
                                        שתבוא הבשורה הטובה על שלום
                                        אבל אף אחד לא מוצא

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • שרה 99ש מנותק
                                          שרה 99ש מנותק
                                          שרה 99
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2284

                                          היאוש משתלט
                                          לא נותן לצאת
                                          חוזר בלילות
                                          נרגע בשבתות
                                          הסרט לא נגמר
                                          בזכרונות הקשים
                                          הכישלונות מסייטים
                                          לא מאפשרים
                                          להתקדם בחיים
                                          עוצרים את התכנונים
                                          מורידים חשקים
                                          מונעים מהחברים
                                          ליצור קשרים
                                          מפחדים מאכזבות
                                          משבירת לבבות
                                          כבר מנופצים לרסיסים
                                          הניצוצות עולים
                                          מבקשים ומתחננים
                                          לא להיכנע בדרכים
                                          להמשיך לצעדים הבאים
                                          לראות את העולם
                                          לא שחור לבן
                                          יש עוד גוונים בינם
                                          שטחים אפורים
                                          לא החלטיים ומוחלטים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול