דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אריה 93
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2255

    הִיא בֶּאֱמֶת חָשְׁבָה שֶׁהוּא יָכוֹל
    אֲבָל הוּא לֹא הֶאֱמִין
    הַמִּלִּים הִקִּיפוּ אוֹתוֹ כְּמוֹ הַחוֹל
    הוּא בָּחַר לֹא לְהַאֲזִין
    לֹא לְהַכְנִיס לַלֵּב הַגָּדוֹל
    לֹא לָתֵת שׁוּם פֶּתַח
    הָאַכְזָבוֹת בֵּין כֹּה מִלְּאוּ אֶת הַכֹּל
    לֹא הִשְׁאִירוּ רֶוַח
    וְזֶה לֹא שֶׁהוּא לֹא נִסָּה
    הוּא כְּבָר בֶּן עֶשְׂרִים וְשֵׁשׁ
    אֲבָל כָּל דָּבָר שֶׁעָשָׂה
    הִרְגִּישׁ כְּאִלּוּ מִתְבַּקֵּשׁ
    לֹא מְיֻחָד לֹא שׁוֹנֶה מִכֻּלָּם
    מַסְלוּל תּוֹאֵם גִּיל
    חִפֵּשׂ אֶת מְקוֹמוֹ בָּעוֹלָם
    מֵעֵבֶר לְמָה שֶׁרָגִיל
    הִיא בֶּאֱמֶת חָשְׁבָה שֶׁהוּא יָכוֹל
    אֲבָל הוּא כְּבָר הִתְיָאֵשׁ
    כְּמוֹ צַיָּר בְּלִי מִכְחוֹל
    כְּמוֹ טַבָּח בְּלִי אֵשׁ
    כְּמוֹ גִּבּוֹר עַל
    שֶׁכּוֹחוֹתָיו נִלְקְחוּ
    חָשׁ אָבוּד בֶּחָלָל
    עִקְבוֹתָיו נִשְׁכְּחוּ
    הוּא יָדַע שֶׁרַק הִיא
    חוֹשֶׁבֶת שֶׁהוּא יָכוֹל
    וְלָכֵן אַהֲבָתָהּ אוֹתוֹ הִיא
    שֶׁנִּצְּחָה אֶת הַכֹּל

    אין גיל לאהבת אם לבן

    אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
    אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
    כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
    אֲנִי נִשְׁבַּר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    12
    • א אריה 93 התייחס לנושא זה ב
    • שריושש מנותק
      שריושש מנותק
      שריוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2256
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • כמעט מפורסמתכ מנותק
        כמעט מפורסמתכ מנותק
        כמעט מפורסמת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2257

        אני שונאת להיות לבד
        כמו עציץ בצד
        שמי בכלל רואה אותו
        והוא נמצא רק הוא
        ואף אחד לא לידו

        אני שונאת להיות קרה
        כמו קרח אי שם בסיביר רחוקה
        שהוא קפוא ולא מפשיר לעולם

        אני שונאת שאת מתעלמת
        מה? את לא רואה?
        אין לך עניים?
        אין לב?
        את לא בן אדם?

        אני שונאת שאת חושבת שלא עשית כלום
        כאילו את מלאך
        שאף פעם לא טועה
        ותמיד עושה רק טוב

        לא
        לא חיים שלי
        את בן אדם
        ולבן אדם יש רגשות
        ולכן הוא טועה לפעמים
        וגם לפעמים מגיע להתעניין מה קרה
        וגם הוא לא עשה כלום
        וקל וחומר אם עשה

        אני שונאת שאני עדיין אוהבת
        ואני אוהבת שאת חברה
        ואת חברה שאת אכפתית
        ואת אכפתית כי יש לך לב
        ויש לך לב כי את בן אדם
        ואת בן אדם ולא מאך

        ולא חיפשתי חברה מלאך
        אלה חברה שהיא טובה
        והיא טובה כי היא חברה

        אני שונאת להיות לבד- אני אוהבת איתך!!

        "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
        https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2258

          אחרי החגים כאן
          החופש עוד רחוק
          יש זמן
          קצת לעבוד בנחת
          בלי לדאוג לעוללים
          להשקיע משאבים
          להביא הרבה מזומנים
          אוטוטו קיטנות עטירות ממון
          נופשים קורצים
          נופשונים כובשים את ערי החוף
          מלאים את הנוף
          מסתירים את החוף
          ממש סוף שנה תיכף
          אוטוטו עולים כיתה
          כולנו גם בעבודה
          לא מפסיקים לגדול
          גם בחופש הגדול

          שירה מעומק הנשמה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • הללויהה הללויה

            אזהרה: השיר הזה קצת חריף... וגם די תוקפני ומדבר על נושא שלא כולם מכירים - שידוכים. אבל הוא נכתב מתוך הכרות אישית, אז אני ממליץ לנסות להתחבר, זו המציאות מהעניים שלי, על כל פנים צד אחד וחשוב שלה.

            שוק העבדים

            הטלפון הראשון היה גדוש במחמאות.
            בנכם כה מיוחד, ניסים ונפלאות!
            אתה מרגיש חשוב וחושב על מספרים.
            איזה בחור יעבוד הכי חזק בבירורים.
            ותוך חודש אתה מבין שזה לא תלוי בך.
            לא כל אחת טובה תהיה טובה כאשתך.
            אתה שוקל את מילותיך ומתאמץ גם להטעים.
            מה הולך מה לא הולך מה מתאים מה לא מתאים.
            ואתה - (פזמון)
            לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
            לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
            מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
            כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
            בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטריה וזה – שוק העבדים.
            [בית שני]
            יום אחד שדכן אחד ראה אותך בשחרית מאוחר.
            אתה בחור בשידוכים אל תתנהג כך, משוחרר.
            וכל העתיד שלך מונח על המאזניים.
            אם עשית משהו רע תתנצל, ופעמיים.
            חברותא עם הרב חברותא עם ההוא.
            תפילות של ראש השנה איפה שכולם ראו.
            מחליף את העניבות מתחיל לרקוד בחתונות.
            סחורה טובה רוצה, רוצה שתבואו כבר לקנות.
            אתה - (פזמון:)
            לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
            לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
            מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
            כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
            בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטובה וזה – שוק העבדים.

            ובאירוסין אתה קצרת את השבחים.
            על המידות והשקידה הדרשנים מאריכים.
            ושבוע אחר כך אתה כמו גרב על העץ.
            בודד ולא חשוב כי השידוך שלך התפוצץ.
            אתה הרוס ולא נושם וצועק שאתה לא אשם.
            אבל תכלס באמת אף אחד לא מתרשם.
            והמנחמים אומרים שזאת שאתה זקוק.
            כנראה שווה קצת פחות ממך בשוק.
            ואתה - (פזמון)
            או נמוך או גבוה או לא בגיל.
            גם עקוף גם עוקף ולא רגיל.
            אם מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן
            למי אכפת כי האמת היא לא אומדן
            וכישרונות מיוחדים תמכור לידידים, אתה הסחורה הפגומה וזה שוק העבדים.

            [זה הבית השני כמו שנכתב במקור אבל לא התאים לבית השלישי אז הוא הוחלף:
            אחרי הטלפון ההוא באו עוד שישים. זו שבאה להשפיל ההוא שבא רק להרשים. אתה סחורה טריה וכלם ממששים. ומי שעובדים עבורך מחמאות מקוששים. תתלבש יותר חתיך אתה חייב להתבגר. ותצחק יותר חמוד ותפסיק להסתגר. לא מבקשים שתשתנה מבקשים שתתיישר. ילד טוב של אבא – בסוף עוד נתפשר. מצפים ממך יותר בן – תעשה יותר כבוד. למה אתה גורם לאמא ככה לעבוד. ואם הכול בשבילי ולא אכפת המעמד. אז למה הכול חיצוני, למה הכול מהצד?]

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמעק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2259
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שבור אורש מנותק
              שבור אורש מנותק
              שבור אור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2260

              מחכים לתשובה

              אומרים יקר רוח לא יצליח
              אך בסוף יתוגמל
              אומרים ההמון אוהב שטוח
              אך בסוף נגעל

              אומרים אל תדאג שהחומר שולט
              יום יבוא לרוח
              אומרים אל תמהר אל תתיאש
              עוד מעט תצליח

              סלח לי ההמון שֶאוֹמֵר אמרים
              סלחו לי החכמים שעל עצמם מדברים
              חיכיתי כבר הרבה שנים
              ולא ראיתי דבריכם מתקיימים

              לא ראיתי את השקר יורד
              לא ראיתי את האמת עולה
              אני רואה תמיד את אותה התמונה
              אנשים חוטאים ומחכים לתשובה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • א אריה 93 התייחס לנושא זה ב
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2261

                נדהמת לגלות
                שהתקטנתי
                כנראה שבלילות
                קצת התנתקתי
                ועכשיו היא מקשקשת
                תחפושת מרשרשת
                אומרת שאני אחרת
                טובה יותר, זוהרת

                תחפושת מלבישה לי
                חיוך על הפנים
                לא משנה כמה רע לי
                תמיד שמח ונעים
                היא מכריזה מהפיכה
                מעכשיו יש רק שמחה
                ואני יודעת-
                שזו אפילו לא בדיחה...

                חברות שלי אומרות לי
                שאני אף פעם לא בדיכאון
                הן לא ביקרו בלב שלי
                איך אין בו היגיון
                תמיד ירוק הדשא שלי
                ממלא את הדמיון
                במציאות הוא קצת זר לי
                מלא בריקבון

                מה הן רוצות?
                שאבכה כל היום?
                אני הקמתי מחיצות
                כדי להגשים לעצמי חלום
                והיום אני רואה-
                שהשתניתי נורא
                ומה הכי רע?
                שזה הפך לשיגרה.

                אנ'לא רוצה
                שמחה מֵרַצָה

                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • זאת אני 0ז מנותק
                  זאת אני 0ז מנותק
                  זאת אני 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2262
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                    #2263
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • זאת אני 0ז מנותק
                      זאת אני 0ז מנותק
                      זאת אני 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2264
                      פוסט זה נמחק!
                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • זאת אני 0ז מנותק
                        זאת אני 0ז מנותק
                        זאת אני 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2265
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • זאת אני 0ז זאת אני 0

                          פוסט זה נמחק!

                          נ מנותק
                          נ מנותק
                          נגינתי
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2266
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • תמר החיה בסרטת מנותק
                            תמר החיה בסרטת מנותק
                            תמר החיה בסרט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2267

                            מחר יש לי מבחן חוץ
                            ואני מרגישה ת'לב שלי לחוץ
                            אפילו שאני טובה בחומר
                            ות'כלס כבר 56 זה ציון עובר...

                            חברות שלי גם הן חוששות
                            בעיקר מהבנת הנקרא
                            ואני לא לומדת כלום
                            כאילו זאת סתם בחינה!

                            אבל כן זוכרת כל הזמן
                            שביום רביעי השבוע
                            כבר אשכח מהבעה
                            עד מבחן החוץ הבא....

                            חוץ בהבעה, וזהו!!!!!!!!!!!
                            😊😃😀😄

                            מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • הראל 1ה מנותק
                              הראל 1ה מנותק
                              הראל 1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הראל 1
                              #2268

                              חשבתי שאני טוב
                              שאני יכול
                              לכתוב
                              ליצור
                              רציתי שהאנשים סביבי
                              יעריכו
                              יאהבו
                              יתמכו
                              חלמתי לקבל חיבוק
                              שיגידו לי
                              אתה טוב
                              אתה נכון
                              רציתי אבל לא
                              לא קרה
                              אז ישבתי לבד
                              וגנזתי
                              מחקתי
                              חיבורים שירים יצירות
                              חשבתי אולי יבוא היום
                              ואהיה מוכן לצאת שוב לעולם
                              כי הבנתי
                              העולם לא אכזר
                              ולא שאני לא טוב
                              לא מוצלח
                              פשוט העולם לא היה מוכן
                              לא היה מכיל
                              ואולי אני לא ההיתי מוכן אליו

                              לא רומז כלום😉

                              אדם חכם וישרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • הראל 1ה הראל 1

                                חשבתי שאני טוב
                                שאני יכול
                                לכתוב
                                ליצור
                                רציתי שהאנשים סביבי
                                יעריכו
                                יאהבו
                                יתמכו
                                חלמתי לקבל חיבוק
                                שיגידו לי
                                אתה טוב
                                אתה נכון
                                רציתי אבל לא
                                לא קרה
                                אז ישבתי לבד
                                וגנזתי
                                מחקתי
                                חיבורים שירים יצירות
                                חשבתי אולי יבוא היום
                                ואהיה מוכן לצאת שוב לעולם
                                כי הבנתי
                                העולם לא אכזר
                                ולא שאני לא טוב
                                לא מוצלח
                                פשוט העולם לא היה מוכן
                                לא היה מכיל
                                ואולי אני לא ההיתי מוכן אליו

                                לא רומז כלום😉

                                אדם חכם וישרא מנותק
                                אדם חכם וישרא מנותק
                                אדם חכם וישר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2269
                                פוסט זה נמחק!
                                איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אדם חכם וישרא אדם חכם וישר

                                  פוסט זה נמחק!

                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2270
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • התאומהה מנותק
                                    התאומהה מנותק
                                    התאומה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2271
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מרבמ מנותק
                                      מרבמ מנותק
                                      מרב
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2272

                                      צעד
                                      פסיעה
                                      הודיעו על המסע
                                      שאני נמצאת בעיצומו
                                      הרגע הזה
                                      שהיה נראה לי כחלום
                                      עומד להתממש
                                      זה התחיל מדמיון
                                      ואוטוטו הופך מציאות
                                      מן מחשבה סתמית
                                      רגעית
                                      האמנתי שתחלוף
                                      אין יותר לאן לשאוף
                                      תהיתי
                                      לא ידעתי
                                      כמה ישפיע
                                      צעד אחד קטן
                                      כמה הוא ירגיע
                                      את תהפוכות הבטן
                                      את דמעות הליל
                                      וישאיר
                                      עיניים בורקות
                                      שיאירו הדרך
                                      יזהירו מאבנים
                                      בורות
                                      מהמורות
                                      מחכה ליום
                                      שבו אכריז
                                      לעולם
                                      לכולם
                                      ניצחתי
                                      הנני כאן!

                                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • שריושש מנותק
                                        שריושש מנותק
                                        שריוש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2273

                                        יש לך כנפיי ברזל-----

                                        מטעויות שעשית,
                                        מכשלונות שחווית.

                                        מדמעות יזע
                                        שהאירו רגע.

                                        מניסיון שעמדת,
                                        ודקה שלמדת.

                                        ממלחמה עצמית,
                                        לבד בחזית.

                                        ששרדת עוד יום,
                                        ולא הפסקת לחלום.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • דני דניד מנותק
                                          דני דניד מנותק
                                          דני דני
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2274
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול