דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
    #2245

    עקרת הבית
    מלהטטת כעט
    בין הבשרי לחלבי
    בין הגבינות ולבשרים
    לדאוג לבנות לבנים
    לכל האורחים
    לתלמידי החכמים
    שהולכים ללמוד בלילה
    לא לישון חלילה
    חג לבן ומלבלב
    שיהיה רק שמח בלב
    תמיד!

    הייתי חייבת לקחת פסק זמן ולשחרר משהו לחג

    שירה מעומק הנשמה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • יואלי דיקמןי מנותק
      יואלי דיקמןי מנותק
      יואלי דיקמן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2246
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2247

        לחשתי לעצמי זה עוד יעבור
        מחדירה ללב שלי אתה גיבור
        עוד רגע קטן והכל ייגמר
        תחזיק חזק אל תישבר

        את עצמי ניסיתי לנחם
        עם הייצר הפסקתי להילחם
        ידעתי שהכל לזיכרון יישאר
        בטוחה שעוד אגיד שזה עבר מהר

        שומעת מוזיקה כדי לגבור על הפעימות
        מנחמת את הלב עם עוד כמה מנגינות
        יודעת שרק דבר אחד יעזור- התפילות
        ומה שישטוף את הכאב מהלב- הדמעות

        ומביטה לעצמי לעבר הכוכבים
        יודעת ששום דבר לא יעזור אולי המילים
        מחזיקה חזק בפנים כדי לא ליפול
        מאמינה שעוד יהיה טוב כי הלב שלי גדול!

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        11
        • התאומהה מנותק
          התאומהה מנותק
          התאומה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי התאומה
          #2248

          נפש מדממת
          מחשבת את קיצה
          חושבת מה כעת
          מתי תמצא היציאה

          נפש מצולקת
          פצועה מרוב קרבות
          חושבת אולי לסגת
          לא רוצה עוד מלחמות

          שלוםם
          שלוםם
          שלוםםםםםםםםםםםםםם
          הוא מופיע בחלום
          שורף אותו כל יום
          הוא מייחל כבר לשלום
          אולי יבוא היום?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • יואלי דיקמןי מנותק
            יואלי דיקמןי מנותק
            יואלי דיקמן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואלי דיקמן
            #2249

            השיר הזה יעיף תרחבה

            מי שלא רוקד עף מהמסיבה

            תרימו לחתן ידים גבוה

            ולכלה תרימו קולהלה

            זה עכשיו עלה לי בראש

            יצא יפה?

            שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
            • נוודנ מנותק
              נוודנ מנותק
              נווד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
              #2250
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יואלי דיקמןי יואלי דיקמן

                השיר הזה יעיף תרחבה

                מי שלא רוקד עף מהמסיבה

                תרימו לחתן ידים גבוה

                ולכלה תרימו קולהלה

                זה עכשיו עלה לי בראש

                יצא יפה?

                שרה 99ש מנותק
                שרה 99ש מנותק
                שרה 99
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2251

                לחץ חזק משדר למח
                חרוט כל מה שצורח
                אל תדחה את הכתיבה
                פן תברח ההשראה

                מנסה לכתוב ערטילאי
                אך הלב רוצה רק ישיר
                לא מוכן להצטחצח במילים
                אלא להעביר מסרים מציאותיים

                כופה עליו מטאפורות
                לא עובד באלגוריות
                חייב רק רגשות צולפים
                כותבים את האמת בפנים

                בשעות לא שעות
                כשהמוד מסרב לפרוש
                רק לרשום חיים שלמים
                מקופלים בתוך שירים

                חפצה להנציח עוד מתנות
                שאלוקים שולח בדמות נסיונות
                זוכרת שהנשמה התחננה למירוק
                שהפגמים ימחקו בלי להותיר סימון

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • א מנותק
                  א מנותק
                  ארי גולד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2252

                  תפארת המליצה

                  אכתוב זאת המליצה,
                  כדי לתת נעיצה,
                  ברגשי גיל ודיצה,
                  אשר מתוך ליבי פצעה,

                  בלשון פיוטית ונרגשת,
                  בשפה מלוטשת,
                  אשר בי מרחשת,
                  אתאר כל צבעי הקשת,

                  אשר יחדיו מרכיבים,
                  בצישטול מהווים,
                  חיים מלבבים,
                  של אחד היצורים השווים,

                  בשעות הקטנות, רוחש-
                  פעילויות, מקושש-
                  חוויות, מתרגש-
                  משטויות, עליו מילחש-
                  ילד מסתורי אש,

                  רעיונותיו מוזרים,
                  משובותיו נעורים,
                  מדבר לשיעורים,
                  מאכילנו מרורים,

                  אתן לך דוגמא,
                  של מעשה גוזמא,
                  שתיתן לך טעימה,
                  למציאות העגומה,

                  באיזה יום בהיר,
                  נכנסתי לחדרי הזעיר,
                  ואני קולט במבט מהיר,
                  דבר מה שאינו נהיר,

                  בלגן אדיר, סיגרייתי-
                  מפורקת, לעומתי-
                  מחייכת, נשמתי-
                  מתעופפת, והוא תכליתי-
                  זוז יש כאן משהו בעייתי,

                  ברגים ברינה יגילו,
                  חוטים לשיר יחלו,
                  וכמובן אלו ואלו,
                  מעגלים על הריצפה ינהלו,

                  אללי לי, יאוש מוחלט,
                  ליבי באחת,
                  לרצפה נחת,
                  קריסה רבתי לזמן מועט,

                  arigold©

                  זה שיר שכתבתי פעם לחבר שמתאר את אישיותו, אבל גם מי שלא מכיר אותו יהנה לקרוא את זה, לא?

                  הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • כ מנותק
                    כ מנותק
                    כמה קל להיכנע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2253

                    והילד ההוא
                    שאהב
                    אקשן מלחמה
                    טילים ועשן
                    וכל מיני משחקים
                    בחרבות

                    פתאום הוא גדל
                    ומתפקח,

                    ואז בעצם יש סדקים
                    בכל הסיפור הזה
                    שהוא מתחיל
                    לשאול את עצמו
                    מי הוא

                    והוא יודע
                    שזה משהו גדול
                    אבל לא מעבר
                    למציאות שלו

                    והבמה היא
                    כולה שלו
                    והוא מפה יתחיל
                    לאט לאט לבנות
                    אמת אמיתית

                    ולהודות
                    באותה המילה
                    שקוראים לה
                    -טעיתי-

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • הללויהה מנותק
                      הללויהה מנותק
                      הללויה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2254

                      אזהרה: השיר הזה קצת חריף... וגם די תוקפני ומדבר על נושא שלא כולם מכירים - שידוכים. אבל הוא נכתב מתוך הכרות אישית, אז אני ממליץ לנסות להתחבר, זו המציאות מהעניים שלי, על כל פנים צד אחד וחשוב שלה.

                      שוק העבדים

                      הטלפון הראשון היה גדוש במחמאות.
                      בנכם כה מיוחד, ניסים ונפלאות!
                      אתה מרגיש חשוב וחושב על מספרים.
                      איזה בחור יעבוד הכי חזק בבירורים.
                      ותוך חודש אתה מבין שזה לא תלוי בך.
                      לא כל אחת טובה תהיה טובה כאשתך.
                      אתה שוקל את מילותיך ומתאמץ גם להטעים.
                      מה הולך מה לא הולך מה מתאים מה לא מתאים.
                      ואתה - (פזמון)
                      לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
                      לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
                      מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
                      כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
                      בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטריה וזה – שוק העבדים.
                      [בית שני]
                      יום אחד שדכן אחד ראה אותך בשחרית מאוחר.
                      אתה בחור בשידוכים אל תתנהג כך, משוחרר.
                      וכל העתיד שלך מונח על המאזניים.
                      אם עשית משהו רע תתנצל, ופעמיים.
                      חברותא עם הרב חברותא עם ההוא.
                      תפילות של ראש השנה איפה שכולם ראו.
                      מחליף את העניבות מתחיל לרקוד בחתונות.
                      סחורה טובה רוצה, רוצה שתבואו כבר לקנות.
                      אתה - (פזמון:)
                      לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
                      לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
                      מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
                      כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
                      בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטובה וזה – שוק העבדים.

                      ובאירוסין אתה קצרת את השבחים.
                      על המידות והשקידה הדרשנים מאריכים.
                      ושבוע אחר כך אתה כמו גרב על העץ.
                      בודד ולא חשוב כי השידוך שלך התפוצץ.
                      אתה הרוס ולא נושם וצועק שאתה לא אשם.
                      אבל תכלס באמת אף אחד לא מתרשם.
                      והמנחמים אומרים שזאת שאתה זקוק.
                      כנראה שווה קצת פחות ממך בשוק.
                      ואתה - (פזמון)
                      או נמוך או גבוה או לא בגיל.
                      גם עקוף גם עוקף ולא רגיל.
                      אם מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן
                      למי אכפת כי האמת היא לא אומדן
                      וכישרונות מיוחדים תמכור לידידים, אתה הסחורה הפגומה וזה שוק העבדים.

                      [זה הבית השני כמו שנכתב במקור אבל לא התאים לבית השלישי אז הוא הוחלף:
                      אחרי הטלפון ההוא באו עוד שישים. זו שבאה להשפיל ההוא שבא רק להרשים. אתה סחורה טריה וכלם ממששים. ומי שעובדים עבורך מחמאות מקוששים. תתלבש יותר חתיך אתה חייב להתבגר. ותצחק יותר חמוד ותפסיק להסתגר. לא מבקשים שתשתנה מבקשים שתתיישר. ילד טוב של אבא – בסוף עוד נתפשר. מצפים ממך יותר בן – תעשה יותר כבוד. למה אתה גורם לאמא ככה לעבוד. ואם הכול בשבילי ולא אכפת המעמד. אז למה הכול חיצוני, למה הכול מהצד?]

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🤞
                      23
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אריה 93
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2255

                        הִיא בֶּאֱמֶת חָשְׁבָה שֶׁהוּא יָכוֹל
                        אֲבָל הוּא לֹא הֶאֱמִין
                        הַמִּלִּים הִקִּיפוּ אוֹתוֹ כְּמוֹ הַחוֹל
                        הוּא בָּחַר לֹא לְהַאֲזִין
                        לֹא לְהַכְנִיס לַלֵּב הַגָּדוֹל
                        לֹא לָתֵת שׁוּם פֶּתַח
                        הָאַכְזָבוֹת בֵּין כֹּה מִלְּאוּ אֶת הַכֹּל
                        לֹא הִשְׁאִירוּ רֶוַח
                        וְזֶה לֹא שֶׁהוּא לֹא נִסָּה
                        הוּא כְּבָר בֶּן עֶשְׂרִים וְשֵׁשׁ
                        אֲבָל כָּל דָּבָר שֶׁעָשָׂה
                        הִרְגִּישׁ כְּאִלּוּ מִתְבַּקֵּשׁ
                        לֹא מְיֻחָד לֹא שׁוֹנֶה מִכֻּלָּם
                        מַסְלוּל תּוֹאֵם גִּיל
                        חִפֵּשׂ אֶת מְקוֹמוֹ בָּעוֹלָם
                        מֵעֵבֶר לְמָה שֶׁרָגִיל
                        הִיא בֶּאֱמֶת חָשְׁבָה שֶׁהוּא יָכוֹל
                        אֲבָל הוּא כְּבָר הִתְיָאֵשׁ
                        כְּמוֹ צַיָּר בְּלִי מִכְחוֹל
                        כְּמוֹ טַבָּח בְּלִי אֵשׁ
                        כְּמוֹ גִּבּוֹר עַל
                        שֶׁכּוֹחוֹתָיו נִלְקְחוּ
                        חָשׁ אָבוּד בֶּחָלָל
                        עִקְבוֹתָיו נִשְׁכְּחוּ
                        הוּא יָדַע שֶׁרַק הִיא
                        חוֹשֶׁבֶת שֶׁהוּא יָכוֹל
                        וְלָכֵן אַהֲבָתָהּ אוֹתוֹ הִיא
                        שֶׁנִּצְּחָה אֶת הַכֹּל

                        אין גיל לאהבת אם לבן

                        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                        אֲנִי נִשְׁבַּר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        12
                        • א אריה 93 התייחס לנושא זה ב
                        • שריושש מנותק
                          שריושש מנותק
                          שריוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2256
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • כמעט מפורסמתכ מנותק
                            כמעט מפורסמתכ מנותק
                            כמעט מפורסמת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2257

                            אני שונאת להיות לבד
                            כמו עציץ בצד
                            שמי בכלל רואה אותו
                            והוא נמצא רק הוא
                            ואף אחד לא לידו

                            אני שונאת להיות קרה
                            כמו קרח אי שם בסיביר רחוקה
                            שהוא קפוא ולא מפשיר לעולם

                            אני שונאת שאת מתעלמת
                            מה? את לא רואה?
                            אין לך עניים?
                            אין לב?
                            את לא בן אדם?

                            אני שונאת שאת חושבת שלא עשית כלום
                            כאילו את מלאך
                            שאף פעם לא טועה
                            ותמיד עושה רק טוב

                            לא
                            לא חיים שלי
                            את בן אדם
                            ולבן אדם יש רגשות
                            ולכן הוא טועה לפעמים
                            וגם לפעמים מגיע להתעניין מה קרה
                            וגם הוא לא עשה כלום
                            וקל וחומר אם עשה

                            אני שונאת שאני עדיין אוהבת
                            ואני אוהבת שאת חברה
                            ואת חברה שאת אכפתית
                            ואת אכפתית כי יש לך לב
                            ויש לך לב כי את בן אדם
                            ואת בן אדם ולא מאך

                            ולא חיפשתי חברה מלאך
                            אלה חברה שהיא טובה
                            והיא טובה כי היא חברה

                            אני שונאת להיות לבד- אני אוהבת איתך!!

                            "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                            https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2258

                              אחרי החגים כאן
                              החופש עוד רחוק
                              יש זמן
                              קצת לעבוד בנחת
                              בלי לדאוג לעוללים
                              להשקיע משאבים
                              להביא הרבה מזומנים
                              אוטוטו קיטנות עטירות ממון
                              נופשים קורצים
                              נופשונים כובשים את ערי החוף
                              מלאים את הנוף
                              מסתירים את החוף
                              ממש סוף שנה תיכף
                              אוטוטו עולים כיתה
                              כולנו גם בעבודה
                              לא מפסיקים לגדול
                              גם בחופש הגדול

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • הללויהה הללויה

                                אזהרה: השיר הזה קצת חריף... וגם די תוקפני ומדבר על נושא שלא כולם מכירים - שידוכים. אבל הוא נכתב מתוך הכרות אישית, אז אני ממליץ לנסות להתחבר, זו המציאות מהעניים שלי, על כל פנים צד אחד וחשוב שלה.

                                שוק העבדים

                                הטלפון הראשון היה גדוש במחמאות.
                                בנכם כה מיוחד, ניסים ונפלאות!
                                אתה מרגיש חשוב וחושב על מספרים.
                                איזה בחור יעבוד הכי חזק בבירורים.
                                ותוך חודש אתה מבין שזה לא תלוי בך.
                                לא כל אחת טובה תהיה טובה כאשתך.
                                אתה שוקל את מילותיך ומתאמץ גם להטעים.
                                מה הולך מה לא הולך מה מתאים מה לא מתאים.
                                ואתה - (פזמון)
                                לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
                                לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
                                מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
                                כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
                                בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטריה וזה – שוק העבדים.
                                [בית שני]
                                יום אחד שדכן אחד ראה אותך בשחרית מאוחר.
                                אתה בחור בשידוכים אל תתנהג כך, משוחרר.
                                וכל העתיד שלך מונח על המאזניים.
                                אם עשית משהו רע תתנצל, ופעמיים.
                                חברותא עם הרב חברותא עם ההוא.
                                תפילות של ראש השנה איפה שכולם ראו.
                                מחליף את העניבות מתחיל לרקוד בחתונות.
                                סחורה טובה רוצה, רוצה שתבואו כבר לקנות.
                                אתה - (פזמון:)
                                לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
                                לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
                                מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
                                כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
                                בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטובה וזה – שוק העבדים.

                                ובאירוסין אתה קצרת את השבחים.
                                על המידות והשקידה הדרשנים מאריכים.
                                ושבוע אחר כך אתה כמו גרב על העץ.
                                בודד ולא חשוב כי השידוך שלך התפוצץ.
                                אתה הרוס ולא נושם וצועק שאתה לא אשם.
                                אבל תכלס באמת אף אחד לא מתרשם.
                                והמנחמים אומרים שזאת שאתה זקוק.
                                כנראה שווה קצת פחות ממך בשוק.
                                ואתה - (פזמון)
                                או נמוך או גבוה או לא בגיל.
                                גם עקוף גם עוקף ולא רגיל.
                                אם מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן
                                למי אכפת כי האמת היא לא אומדן
                                וכישרונות מיוחדים תמכור לידידים, אתה הסחורה הפגומה וזה שוק העבדים.

                                [זה הבית השני כמו שנכתב במקור אבל לא התאים לבית השלישי אז הוא הוחלף:
                                אחרי הטלפון ההוא באו עוד שישים. זו שבאה להשפיל ההוא שבא רק להרשים. אתה סחורה טריה וכלם ממששים. ומי שעובדים עבורך מחמאות מקוששים. תתלבש יותר חתיך אתה חייב להתבגר. ותצחק יותר חמוד ותפסיק להסתגר. לא מבקשים שתשתנה מבקשים שתתיישר. ילד טוב של אבא – בסוף עוד נתפשר. מצפים ממך יותר בן – תעשה יותר כבוד. למה אתה גורם לאמא ככה לעבוד. ואם הכול בשבילי ולא אכפת המעמד. אז למה הכול חיצוני, למה הכול מהצד?]

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שמעק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2259
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שבור אורש מנותק
                                  שבור אורש מנותק
                                  שבור אור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2260

                                  מחכים לתשובה

                                  אומרים יקר רוח לא יצליח
                                  אך בסוף יתוגמל
                                  אומרים ההמון אוהב שטוח
                                  אך בסוף נגעל

                                  אומרים אל תדאג שהחומר שולט
                                  יום יבוא לרוח
                                  אומרים אל תמהר אל תתיאש
                                  עוד מעט תצליח

                                  סלח לי ההמון שֶאוֹמֵר אמרים
                                  סלחו לי החכמים שעל עצמם מדברים
                                  חיכיתי כבר הרבה שנים
                                  ולא ראיתי דבריכם מתקיימים

                                  לא ראיתי את השקר יורד
                                  לא ראיתי את האמת עולה
                                  אני רואה תמיד את אותה התמונה
                                  אנשים חוטאים ומחכים לתשובה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • א אריה 93 התייחס לנושא זה ב
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2261

                                    נדהמת לגלות
                                    שהתקטנתי
                                    כנראה שבלילות
                                    קצת התנתקתי
                                    ועכשיו היא מקשקשת
                                    תחפושת מרשרשת
                                    אומרת שאני אחרת
                                    טובה יותר, זוהרת

                                    תחפושת מלבישה לי
                                    חיוך על הפנים
                                    לא משנה כמה רע לי
                                    תמיד שמח ונעים
                                    היא מכריזה מהפיכה
                                    מעכשיו יש רק שמחה
                                    ואני יודעת-
                                    שזו אפילו לא בדיחה...

                                    חברות שלי אומרות לי
                                    שאני אף פעם לא בדיכאון
                                    הן לא ביקרו בלב שלי
                                    איך אין בו היגיון
                                    תמיד ירוק הדשא שלי
                                    ממלא את הדמיון
                                    במציאות הוא קצת זר לי
                                    מלא בריקבון

                                    מה הן רוצות?
                                    שאבכה כל היום?
                                    אני הקמתי מחיצות
                                    כדי להגשים לעצמי חלום
                                    והיום אני רואה-
                                    שהשתניתי נורא
                                    ומה הכי רע?
                                    שזה הפך לשיגרה.

                                    אנ'לא רוצה
                                    שמחה מֵרַצָה

                                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • זאת אני 0ז מנותק
                                      זאת אני 0ז מנותק
                                      זאת אני 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2262
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                        #2263
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • זאת אני 0ז מנותק
                                          זאת אני 0ז מנותק
                                          זאת אני 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2264
                                          פוסט זה נמחק!
                                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול