דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2258

    אחרי החגים כאן
    החופש עוד רחוק
    יש זמן
    קצת לעבוד בנחת
    בלי לדאוג לעוללים
    להשקיע משאבים
    להביא הרבה מזומנים
    אוטוטו קיטנות עטירות ממון
    נופשים קורצים
    נופשונים כובשים את ערי החוף
    מלאים את הנוף
    מסתירים את החוף
    ממש סוף שנה תיכף
    אוטוטו עולים כיתה
    כולנו גם בעבודה
    לא מפסיקים לגדול
    גם בחופש הגדול

    שירה מעומק הנשמה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • הללויהה הללויה

      אזהרה: השיר הזה קצת חריף... וגם די תוקפני ומדבר על נושא שלא כולם מכירים - שידוכים. אבל הוא נכתב מתוך הכרות אישית, אז אני ממליץ לנסות להתחבר, זו המציאות מהעניים שלי, על כל פנים צד אחד וחשוב שלה.

      שוק העבדים

      הטלפון הראשון היה גדוש במחמאות.
      בנכם כה מיוחד, ניסים ונפלאות!
      אתה מרגיש חשוב וחושב על מספרים.
      איזה בחור יעבוד הכי חזק בבירורים.
      ותוך חודש אתה מבין שזה לא תלוי בך.
      לא כל אחת טובה תהיה טובה כאשתך.
      אתה שוקל את מילותיך ומתאמץ גם להטעים.
      מה הולך מה לא הולך מה מתאים מה לא מתאים.
      ואתה - (פזמון)
      לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
      לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
      מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
      כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
      בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטריה וזה – שוק העבדים.
      [בית שני]
      יום אחד שדכן אחד ראה אותך בשחרית מאוחר.
      אתה בחור בשידוכים אל תתנהג כך, משוחרר.
      וכל העתיד שלך מונח על המאזניים.
      אם עשית משהו רע תתנצל, ופעמיים.
      חברותא עם הרב חברותא עם ההוא.
      תפילות של ראש השנה איפה שכולם ראו.
      מחליף את העניבות מתחיל לרקוד בחתונות.
      סחורה טובה רוצה, רוצה שתבואו כבר לקנות.
      אתה - (פזמון:)
      לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
      לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
      מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
      כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
      בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטובה וזה – שוק העבדים.

      ובאירוסין אתה קצרת את השבחים.
      על המידות והשקידה הדרשנים מאריכים.
      ושבוע אחר כך אתה כמו גרב על העץ.
      בודד ולא חשוב כי השידוך שלך התפוצץ.
      אתה הרוס ולא נושם וצועק שאתה לא אשם.
      אבל תכלס באמת אף אחד לא מתרשם.
      והמנחמים אומרים שזאת שאתה זקוק.
      כנראה שווה קצת פחות ממך בשוק.
      ואתה - (פזמון)
      או נמוך או גבוה או לא בגיל.
      גם עקוף גם עוקף ולא רגיל.
      אם מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן
      למי אכפת כי האמת היא לא אומדן
      וכישרונות מיוחדים תמכור לידידים, אתה הסחורה הפגומה וזה שוק העבדים.

      [זה הבית השני כמו שנכתב במקור אבל לא התאים לבית השלישי אז הוא הוחלף:
      אחרי הטלפון ההוא באו עוד שישים. זו שבאה להשפיל ההוא שבא רק להרשים. אתה סחורה טריה וכלם ממששים. ומי שעובדים עבורך מחמאות מקוששים. תתלבש יותר חתיך אתה חייב להתבגר. ותצחק יותר חמוד ותפסיק להסתגר. לא מבקשים שתשתנה מבקשים שתתיישר. ילד טוב של אבא – בסוף עוד נתפשר. מצפים ממך יותר בן – תעשה יותר כבוד. למה אתה גורם לאמא ככה לעבוד. ואם הכול בשבילי ולא אכפת המעמד. אז למה הכול חיצוני, למה הכול מהצד?]

      ש מנותק
      ש מנותק
      שמעק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2259
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שבור אורש מנותק
        שבור אורש מנותק
        שבור אור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2260

        מחכים לתשובה

        אומרים יקר רוח לא יצליח
        אך בסוף יתוגמל
        אומרים ההמון אוהב שטוח
        אך בסוף נגעל

        אומרים אל תדאג שהחומר שולט
        יום יבוא לרוח
        אומרים אל תמהר אל תתיאש
        עוד מעט תצליח

        סלח לי ההמון שֶאוֹמֵר אמרים
        סלחו לי החכמים שעל עצמם מדברים
        חיכיתי כבר הרבה שנים
        ולא ראיתי דבריכם מתקיימים

        לא ראיתי את השקר יורד
        לא ראיתי את האמת עולה
        אני רואה תמיד את אותה התמונה
        אנשים חוטאים ומחכים לתשובה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • א אריה 93 התייחס לנושא זה ב
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2261

          נדהמת לגלות
          שהתקטנתי
          כנראה שבלילות
          קצת התנתקתי
          ועכשיו היא מקשקשת
          תחפושת מרשרשת
          אומרת שאני אחרת
          טובה יותר, זוהרת

          תחפושת מלבישה לי
          חיוך על הפנים
          לא משנה כמה רע לי
          תמיד שמח ונעים
          היא מכריזה מהפיכה
          מעכשיו יש רק שמחה
          ואני יודעת-
          שזו אפילו לא בדיחה...

          חברות שלי אומרות לי
          שאני אף פעם לא בדיכאון
          הן לא ביקרו בלב שלי
          איך אין בו היגיון
          תמיד ירוק הדשא שלי
          ממלא את הדמיון
          במציאות הוא קצת זר לי
          מלא בריקבון

          מה הן רוצות?
          שאבכה כל היום?
          אני הקמתי מחיצות
          כדי להגשים לעצמי חלום
          והיום אני רואה-
          שהשתניתי נורא
          ומה הכי רע?
          שזה הפך לשיגרה.

          אנ'לא רוצה
          שמחה מֵרַצָה

          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • זאת אני 0ז מנותק
            זאת אני 0ז מנותק
            זאת אני 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2262
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
              #2263
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • זאת אני 0ז מנותק
                זאת אני 0ז מנותק
                זאת אני 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2264
                פוסט זה נמחק!
                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • זאת אני 0ז מנותק
                  זאת אני 0ז מנותק
                  זאת אני 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2265
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • זאת אני 0ז זאת אני 0

                    פוסט זה נמחק!

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נגינתי
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2266
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • תמר החיה בסרטת מנותק
                      תמר החיה בסרטת מנותק
                      תמר החיה בסרט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2267

                      מחר יש לי מבחן חוץ
                      ואני מרגישה ת'לב שלי לחוץ
                      אפילו שאני טובה בחומר
                      ות'כלס כבר 56 זה ציון עובר...

                      חברות שלי גם הן חוששות
                      בעיקר מהבנת הנקרא
                      ואני לא לומדת כלום
                      כאילו זאת סתם בחינה!

                      אבל כן זוכרת כל הזמן
                      שביום רביעי השבוע
                      כבר אשכח מהבעה
                      עד מבחן החוץ הבא....

                      חוץ בהבעה, וזהו!!!!!!!!!!!
                      😊😃😀😄

                      מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • הראל 1ה מנותק
                        הראל 1ה מנותק
                        הראל 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הראל 1
                        #2268

                        חשבתי שאני טוב
                        שאני יכול
                        לכתוב
                        ליצור
                        רציתי שהאנשים סביבי
                        יעריכו
                        יאהבו
                        יתמכו
                        חלמתי לקבל חיבוק
                        שיגידו לי
                        אתה טוב
                        אתה נכון
                        רציתי אבל לא
                        לא קרה
                        אז ישבתי לבד
                        וגנזתי
                        מחקתי
                        חיבורים שירים יצירות
                        חשבתי אולי יבוא היום
                        ואהיה מוכן לצאת שוב לעולם
                        כי הבנתי
                        העולם לא אכזר
                        ולא שאני לא טוב
                        לא מוצלח
                        פשוט העולם לא היה מוכן
                        לא היה מכיל
                        ואולי אני לא ההיתי מוכן אליו

                        לא רומז כלום😉

                        אדם חכם וישרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • הראל 1ה הראל 1

                          חשבתי שאני טוב
                          שאני יכול
                          לכתוב
                          ליצור
                          רציתי שהאנשים סביבי
                          יעריכו
                          יאהבו
                          יתמכו
                          חלמתי לקבל חיבוק
                          שיגידו לי
                          אתה טוב
                          אתה נכון
                          רציתי אבל לא
                          לא קרה
                          אז ישבתי לבד
                          וגנזתי
                          מחקתי
                          חיבורים שירים יצירות
                          חשבתי אולי יבוא היום
                          ואהיה מוכן לצאת שוב לעולם
                          כי הבנתי
                          העולם לא אכזר
                          ולא שאני לא טוב
                          לא מוצלח
                          פשוט העולם לא היה מוכן
                          לא היה מכיל
                          ואולי אני לא ההיתי מוכן אליו

                          לא רומז כלום😉

                          אדם חכם וישרא מנותק
                          אדם חכם וישרא מנותק
                          אדם חכם וישר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2269
                          פוסט זה נמחק!
                          איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אדם חכם וישרא אדם חכם וישר

                            פוסט זה נמחק!

                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2270
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • התאומהה מנותק
                              התאומהה מנותק
                              התאומה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2271
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מרבמ מנותק
                                מרבמ מנותק
                                מרב
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2272

                                צעד
                                פסיעה
                                הודיעו על המסע
                                שאני נמצאת בעיצומו
                                הרגע הזה
                                שהיה נראה לי כחלום
                                עומד להתממש
                                זה התחיל מדמיון
                                ואוטוטו הופך מציאות
                                מן מחשבה סתמית
                                רגעית
                                האמנתי שתחלוף
                                אין יותר לאן לשאוף
                                תהיתי
                                לא ידעתי
                                כמה ישפיע
                                צעד אחד קטן
                                כמה הוא ירגיע
                                את תהפוכות הבטן
                                את דמעות הליל
                                וישאיר
                                עיניים בורקות
                                שיאירו הדרך
                                יזהירו מאבנים
                                בורות
                                מהמורות
                                מחכה ליום
                                שבו אכריז
                                לעולם
                                לכולם
                                ניצחתי
                                הנני כאן!

                                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • שריושש מנותק
                                  שריושש מנותק
                                  שריוש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2273

                                  יש לך כנפיי ברזל-----

                                  מטעויות שעשית,
                                  מכשלונות שחווית.

                                  מדמעות יזע
                                  שהאירו רגע.

                                  מניסיון שעמדת,
                                  ודקה שלמדת.

                                  ממלחמה עצמית,
                                  לבד בחזית.

                                  ששרדת עוד יום,
                                  ולא הפסקת לחלום.

                                  אפילו הכוכבים
                                  צריכים חשכה,
                                  כדי לזרוח.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • דני דניד מנותק
                                    דני דניד מנותק
                                    דני דני
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2274
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

                                      שיר שחברתי ואני כתבנו על נערה מתמודדת שקשה לה...

                                      מכתב מאבא

                                      מעל כל העננים
                                      אני מלא ברחמים
                                      לוחש לך, ביתי,
                                      אותי על תעזבי

                                      הן גם נשמתך
                                      בוכה למענך
                                      מסכנה, נקרעת
                                      רוצה בי לגעת

                                      ביתי, חמדתי,
                                      שלי את לעד
                                      רק אל תשכחי
                                      מהו היעד

                                      את הרי אהובה
                                      לי כה חשובה
                                      אז בת, התקרבי
                                      שאי עינייך, ראי

                                      לא סתם נולדת

                                      לתוך הבלבול

                                      לא סתם את כאן

                                      בתוך המבול

                                      הן יש רבבות

                                      בנות בכל העולם

                                      שקרבה הן רוצות

                                      אבל נבחרת מכולן

                                      זכית, שלך הכתר

                                      ראוי לך השרביט

                                      את כה מיוחדת

                                      נשמתך יוקרתית

                                      ואין לך אף דומה

                                      להיות במקומך

                                      בדרכי בדממה

                                      זה הוא תיקונך

                                      בך בחרתי-הוכיחי לי!

                                      עם לחן זה כמובן יותר יפה...

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אוהבת מוזיקה 5
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2275
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

                                        מחר יש לי מבחן חוץ
                                        ואני מרגישה ת'לב שלי לחוץ
                                        אפילו שאני טובה בחומר
                                        ות'כלס כבר 56 זה ציון עובר...

                                        חברות שלי גם הן חוששות
                                        בעיקר מהבנת הנקרא
                                        ואני לא לומדת כלום
                                        כאילו זאת סתם בחינה!

                                        אבל כן זוכרת כל הזמן
                                        שביום רביעי השבוע
                                        כבר אשכח מהבעה
                                        עד מבחן החוץ הבא....

                                        חוץ בהבעה, וזהו!!!!!!!!!!!
                                        😊😃😀😄

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אוהבת מוזיקה 5
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2276
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2277

                                          למה הלב שלי נשבר בכל פעם מחדש
                                          למה שאני רואה משהו חדש הוא נרגש
                                          מתמלא לאט בדמעות של התרגשות
                                          ולפעמים גם אלו דמעות של התרחקות

                                          למה כשחשבתי שאוכל את כולם לנצח
                                          למחרת בכיתי שבוע בלילות
                                          למה כשחשבתי שבעולם הזה יש ביטוח
                                          הלב שלי גרם להרבה תאונות

                                          למה הקרובים אלי גרמו להרגיש לבד
                                          למה הרחוקים הפסיקו את הבדד
                                          למה כל העולם יכול בשנייה להתהפך
                                          למה כל הזמן הלב שלי מסתבך

                                          חבל שהבנתי את זה מאוחר מידי
                                          שאין בעולם הזה חברים
                                          ולמה רק אחרי שהרמתי את ידי
                                          הלב שלי נשבר לרסיסים.

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול