דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • זאת אני 0ז מנותק
    זאת אני 0ז מנותק
    זאת אני 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2262
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
      #2263
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • זאת אני 0ז מנותק
        זאת אני 0ז מנותק
        זאת אני 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2264
        פוסט זה נמחק!
        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • זאת אני 0ז מנותק
          זאת אני 0ז מנותק
          זאת אני 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2265
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • זאת אני 0ז זאת אני 0

            פוסט זה נמחק!

            נ מנותק
            נ מנותק
            נגינתי
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2266
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • תמר החיה בסרטת מנותק
              תמר החיה בסרטת מנותק
              תמר החיה בסרט
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2267

              מחר יש לי מבחן חוץ
              ואני מרגישה ת'לב שלי לחוץ
              אפילו שאני טובה בחומר
              ות'כלס כבר 56 זה ציון עובר...

              חברות שלי גם הן חוששות
              בעיקר מהבנת הנקרא
              ואני לא לומדת כלום
              כאילו זאת סתם בחינה!

              אבל כן זוכרת כל הזמן
              שביום רביעי השבוע
              כבר אשכח מהבעה
              עד מבחן החוץ הבא....

              חוץ בהבעה, וזהו!!!!!!!!!!!
              😊😃😀😄

              מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • הראל 1ה מנותק
                הראל 1ה מנותק
                הראל 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הראל 1
                #2268

                חשבתי שאני טוב
                שאני יכול
                לכתוב
                ליצור
                רציתי שהאנשים סביבי
                יעריכו
                יאהבו
                יתמכו
                חלמתי לקבל חיבוק
                שיגידו לי
                אתה טוב
                אתה נכון
                רציתי אבל לא
                לא קרה
                אז ישבתי לבד
                וגנזתי
                מחקתי
                חיבורים שירים יצירות
                חשבתי אולי יבוא היום
                ואהיה מוכן לצאת שוב לעולם
                כי הבנתי
                העולם לא אכזר
                ולא שאני לא טוב
                לא מוצלח
                פשוט העולם לא היה מוכן
                לא היה מכיל
                ואולי אני לא ההיתי מוכן אליו

                לא רומז כלום😉

                אדם חכם וישרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • הראל 1ה הראל 1

                  חשבתי שאני טוב
                  שאני יכול
                  לכתוב
                  ליצור
                  רציתי שהאנשים סביבי
                  יעריכו
                  יאהבו
                  יתמכו
                  חלמתי לקבל חיבוק
                  שיגידו לי
                  אתה טוב
                  אתה נכון
                  רציתי אבל לא
                  לא קרה
                  אז ישבתי לבד
                  וגנזתי
                  מחקתי
                  חיבורים שירים יצירות
                  חשבתי אולי יבוא היום
                  ואהיה מוכן לצאת שוב לעולם
                  כי הבנתי
                  העולם לא אכזר
                  ולא שאני לא טוב
                  לא מוצלח
                  פשוט העולם לא היה מוכן
                  לא היה מכיל
                  ואולי אני לא ההיתי מוכן אליו

                  לא רומז כלום😉

                  אדם חכם וישרא מנותק
                  אדם חכם וישרא מנותק
                  אדם חכם וישר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2269
                  פוסט זה נמחק!
                  איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אדם חכם וישרא אדם חכם וישר

                    פוסט זה נמחק!

                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2270
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • התאומהה מנותק
                      התאומהה מנותק
                      התאומה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2271
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מרבמ מנותק
                        מרבמ מנותק
                        מרב
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2272

                        צעד
                        פסיעה
                        הודיעו על המסע
                        שאני נמצאת בעיצומו
                        הרגע הזה
                        שהיה נראה לי כחלום
                        עומד להתממש
                        זה התחיל מדמיון
                        ואוטוטו הופך מציאות
                        מן מחשבה סתמית
                        רגעית
                        האמנתי שתחלוף
                        אין יותר לאן לשאוף
                        תהיתי
                        לא ידעתי
                        כמה ישפיע
                        צעד אחד קטן
                        כמה הוא ירגיע
                        את תהפוכות הבטן
                        את דמעות הליל
                        וישאיר
                        עיניים בורקות
                        שיאירו הדרך
                        יזהירו מאבנים
                        בורות
                        מהמורות
                        מחכה ליום
                        שבו אכריז
                        לעולם
                        לכולם
                        ניצחתי
                        הנני כאן!

                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • שריושש מנותק
                          שריושש מנותק
                          שריוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2273

                          יש לך כנפיי ברזל-----

                          מטעויות שעשית,
                          מכשלונות שחווית.

                          מדמעות יזע
                          שהאירו רגע.

                          מניסיון שעמדת,
                          ודקה שלמדת.

                          ממלחמה עצמית,
                          לבד בחזית.

                          ששרדת עוד יום,
                          ולא הפסקת לחלום.

                          אפילו הכוכבים
                          צריכים חשכה,
                          כדי לזרוח.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • דני דניד מנותק
                            דני דניד מנותק
                            דני דני
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2274
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

                              שיר שחברתי ואני כתבנו על נערה מתמודדת שקשה לה...

                              מכתב מאבא

                              מעל כל העננים
                              אני מלא ברחמים
                              לוחש לך, ביתי,
                              אותי על תעזבי

                              הן גם נשמתך
                              בוכה למענך
                              מסכנה, נקרעת
                              רוצה בי לגעת

                              ביתי, חמדתי,
                              שלי את לעד
                              רק אל תשכחי
                              מהו היעד

                              את הרי אהובה
                              לי כה חשובה
                              אז בת, התקרבי
                              שאי עינייך, ראי

                              לא סתם נולדת

                              לתוך הבלבול

                              לא סתם את כאן

                              בתוך המבול

                              הן יש רבבות

                              בנות בכל העולם

                              שקרבה הן רוצות

                              אבל נבחרת מכולן

                              זכית, שלך הכתר

                              ראוי לך השרביט

                              את כה מיוחדת

                              נשמתך יוקרתית

                              ואין לך אף דומה

                              להיות במקומך

                              בדרכי בדממה

                              זה הוא תיקונך

                              בך בחרתי-הוכיחי לי!

                              עם לחן זה כמובן יותר יפה...

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אוהבת מוזיקה 5
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2275
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

                                מחר יש לי מבחן חוץ
                                ואני מרגישה ת'לב שלי לחוץ
                                אפילו שאני טובה בחומר
                                ות'כלס כבר 56 זה ציון עובר...

                                חברות שלי גם הן חוששות
                                בעיקר מהבנת הנקרא
                                ואני לא לומדת כלום
                                כאילו זאת סתם בחינה!

                                אבל כן זוכרת כל הזמן
                                שביום רביעי השבוע
                                כבר אשכח מהבעה
                                עד מבחן החוץ הבא....

                                חוץ בהבעה, וזהו!!!!!!!!!!!
                                😊😃😀😄

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אוהבת מוזיקה 5
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2276
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2277

                                  למה הלב שלי נשבר בכל פעם מחדש
                                  למה שאני רואה משהו חדש הוא נרגש
                                  מתמלא לאט בדמעות של התרגשות
                                  ולפעמים גם אלו דמעות של התרחקות

                                  למה כשחשבתי שאוכל את כולם לנצח
                                  למחרת בכיתי שבוע בלילות
                                  למה כשחשבתי שבעולם הזה יש ביטוח
                                  הלב שלי גרם להרבה תאונות

                                  למה הקרובים אלי גרמו להרגיש לבד
                                  למה הרחוקים הפסיקו את הבדד
                                  למה כל העולם יכול בשנייה להתהפך
                                  למה כל הזמן הלב שלי מסתבך

                                  חבל שהבנתי את זה מאוחר מידי
                                  שאין בעולם הזה חברים
                                  ולמה רק אחרי שהרמתי את ידי
                                  הלב שלי נשבר לרסיסים.

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • איסתרק 0א מנותק
                                    איסתרק 0א מנותק
                                    איסתרק 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איסתרק 0
                                    #2278

                                    פעם ראשונה אני שמשתף שיר שכתבתי..
                                    אשמח להערות והארות.
                                    **נפש.
                                    מוצפת הומה רוגשת בסער,
                                    פעם מאושר ופעם בצער.
                                    נפש,
                                    כמהה לפרוץ, לכתוב, לשטוף,
                                    להלביש גליה מילים שישאום הרחק מן החוף.
                                    גלים שישטפו את העיר בכוחם,
                                    מילים שישתפו בסודותיי את העולם.

                                    לאדם מערכי לב ומה' מענה לשון.
                                    ה' שפתי תפתח,
                                    כי חש אני ככבד פה, דל מילים ואביון.
                                    חנני ה' יפוצו מעינותיי,
                                    וימלאו בשבח שפתותיי.
                                    קשט בהם את כיסא כבודך,
                                    ויהיו לשירת מלאכים לפניך.

                                    נפש,
                                    כמהה לבוא ולעלות להיכלות,
                                    היכלות ניגון וזמר.
                                    נשמה,
                                    רוצה להתעלות, מעל מקום זמן וחומר.
                                    חשקה לשזור צלילים למנגינה, כמו יהלומים לנזר
                                    או כמו לפסול לזהב צורה להפוך מילים לזמר.
                                    לאדם מערכי לב ומה' מענה לשון.
                                    ה' שפתי תפתח,
                                    כי חש אני ככבד פה, דל מילים ואביון.
                                    חנני ה' יפוצו מעינותיי,
                                    וימלאו בשבח שפתותיי.
                                    קשט בהם את כיסא כבודך,
                                    ויהיו לשירת מלאכים לפניך.**

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • איסתרק 0א איסתרק 0 התייחס לנושא זה ב
                                    • ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שרי 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרי 1
                                      #2279

                                      האם זה הגיוני
                                      שנפש כה צעירה
                                      תחשף לכל הססגוני
                                      עוד לפני שהיא שלמה
                                      עם עצמה, מה היא ומי
                                      ובפרט שהיא קצת פרשה כנפיים
                                      ועם הוריה הקשר לא בשמיים
                                      כי איתם חילוקי דעות
                                      רק עסוקה בלכבות שריפות
                                      אולי היא תמימה עדיין בהתפתחות
                                      חושבת שזאת נקראת - "עצמאות"
                                      תכלס' בקושי מסכימה לקבל מרות
                                      כי חושבת שההורים חיים בעיוות
                                      אבל מבינה עמוק בלב
                                      שאני מלאה בלבול וכאב
                                      מצד אחד בטוחה שאני טועה
                                      מצד שני קשה לי להודות באשמה
                                      חושבת שזה שההורים לא יודעים להתפשר
                                      לפעמים גורמים למשהו לבעבע להתבשל
                                      אבל מערערת הרבה לעצמי
                                      איך אפשר לדרוש מבחורה מפוקחת
                                      להתנהג בשנת עשרים ושלוש
                                      כמו הסבתא במטפחת
                                      מרגישה ששניהם לא נכונים
                                      הכיוון נכון רק נדרשים איזונים
                                      והכי קשה כשהיא יוצאת לקניות
                                      פתאום הכל מכה בה בעוצמות
                                      אולי זה סתם נקיפות מצפון מטופשות
                                      כי כולם פה את עצמן מתאימות
                                      להתפתחות למודרניזציה שכובשת במות
                                      רואה מסביבי את כולן - מתקדמות
                                      שלמות עם עצמן עליזות
                                      אפילו שלי זה נראה אולי קצת פריקות
                                      לא מבינה למה רק לה הספיקות
                                      אולי אני סתם מושפעת מאמירות מיושנות
                                      היא לא יודעת-
                                      אם היא רוצה או לא
                                      אם היא טובה או לא
                                      אם היא שלמה או לא
                                      אם היא צודקת או לא
                                      אם היא בעייתית או לא
                                      מה שבטוח שהיא מבולבלת, או שאולי בכלל לא
                                      טוב, היא עוד צריכה להחליט

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • איסתרק 0א איסתרק 0 התייחס לנושא זה ב
                                      • כ מנותק
                                        כ מנותק
                                        כמה קל להיכנע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2280

                                        אבא זה קשה לי מידיי
                                        שהנשמה חצויה
                                        שאני מרגישה אבודה
                                        שאני כמעט כבר שנתיים
                                        על אותה נקודה

                                        והכאב הזה חוזר אליי
                                        והוא נהיה לי חד פתאום
                                        אני לא תמיד מבינה
                                        לא תמיד מצליחה
                                        למצוא את הכוח
                                        שאולי עוד נשאר בי
                                        להתעורר בשביל
                                        עוד יום

                                        אבל גם כשהעיניים עצובות
                                        והדמעות לאט נופלות על הכרית
                                        אני יודעת שאתה איתי
                                        רק אתה מבין את כל מה
                                        שאני לא יודעת להסביר
                                        ק אתה מבין את השתיקות שלי
                                        שאני לא מוצאת מילים כבר לדבר
                                        ואני יודעת אני לא לבד
                                        גם כשזה מרגיש לי ככה
                                        אתה תמיד מחזיק לי את היד
                                        ונותן לי תקווה
                                        להמשיך להילחם
                                        אבא אני יודעת שזאת רק תקופה
                                        ואני יודעת שהיא תעבור
                                        אבל בינתיים תן לי
                                        רק להחזיק בך חזק
                                        לפני שכבר אפול

                                        #רקרציתילפרוק💔

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שרי פריד1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2281

                                          לשכב על הדשא
                                          לתפוס את הצליל
                                          לחשוב על מתי ש...
                                          יעלו עולה וכליל

                                          עד מתי אברח מהמחר
                                          ואסתנוור מההווה
                                          דיי להקרבת מבחר...
                                          ימי ושנותי לעולם נבזה

                                          חטוף ואכול ושתה
                                          כי לא תדע אימתי העת

                                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול