דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #227

    אלוקים
    אני רוצה לאמר תודה
    על ההורים
    שדואגים לי שאדע
    שאוהבים
    אותי גם בנפילות
    ורק זוכרים
    את כל הטוב שבי
    קעקועים
    שנצרבו לי על הלב
    הכאבים
    והדמיון שלא עוזב
    את החיים
    אחרי הכל אני מבין
    אתה עושה
    רק את מה שטוב בשבילי

    תודה
    תודה על הכל
    על הרצון שבחיי אנלא אפול
    תודה
    תודה על אהבה
    כל החיים שלי רוצה רק לאמר תודה

    בזמנים
    שלי כל כך קשה
    כולם אומרים
    תדע אתה זוכה
    באנשים
    שרוצים לך לדאוג
    ועושים
    כל מה שאפשר בשבילך
    בשירים
    שכתבתי יש הכל
    הלחנים
    שעזרו לי לא ליפול
    החברים
    שהיו כאן לצידי
    אבל בסוף
    אחרי הכל הכל ממך

    תודה...

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • רבקהר מנותק
      רבקהר מנותק
      רבקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
      #228

      שיר שנכתב לאחר שיחה עם בחורה שירדה מהדרך, אולם רוצה כל כך לחזור, והצעד הזה גורם לה לקבל פיק ברכיים כיוון שהבושה כל כך גדולה, והפחד עוד יותר.

      אז בואו נאחל לה את ההצלחה הגדולה ביותר, ושתזכה לשוב הבייתה.


      לשוב הביתה, כי אין מקום אחר.


      אמא, אבא, אתם שומעים?!
      אני לוחשת בקול, דומעת.
      מעבר לעיקול, חושך ופנסים,
      הכל שם ריק, נשמתי יודעת.

      יודעת -

      שהיה לה מקום של כבוד,
      אולם רק היה וכבר נטשתי.
      אינני ילדה טובה עוד,
      בית, חיי רוח. הכל עזבתי.

      והיא רוכנת אליי, הנשמה, 
      דמעותיה מתמזגות בשלי.
      'חזרי הבייתה, יקרה'.
      אם לא לשם, לאן תלכי?!

      ואני לא עונה, היא צודקת.
      ברחו כולם, במערכה בודדה.
      חשבתי שאני אותם אוהבת,
      כך, ברגע אחד האמת נחשפה.

      לכן אני כאן, על אדמה רטובה,
      כן, רק היא פתחה לי זרועותיה.
      מעדיפה אני שתפתח פיה,
      ותבלע אותי, יחד עם עלומיה.

      אין לי לאן לחזור.
      הכל סביב שחור.
      באגדות ידלק האור,
      ויגיע מלאך נאור.

      אבל זה לא קרה, אני עוד פה.
      החומה לא השתנתה, עובדה.
      החריץ ההוא באדמה, גם לא,
      שינה את צורתו העצובה.

      מתביישת לעמוד מולך, אבא.
      אז בבקשה דבר אליי.
      עולם שקרן, אכזר. מדוע?!
      משתוקקת כל כך לשוב לאהוביי.

      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • טיטוט מנותק
        טיטוט מנותק
        טיטו
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #229

        יצא לי לדבר עם @אייצ-ית על כל מיני בחירות בחיים בדברים שלא תמיד תלויים בנו. לא תמיד אנחנו שמים את הזרקורים שלנו על הכיוון הנכון ולכן הספינה לפעמים טובעת אבל אל תשכחו שתמיד יש לנו את אבא שמחכה בםינה כדי לעזור לנו... כתבנו על זה שיר והתוצאה לפניכם.

        בובה על חוט

        אל תשכח שיש אלוקים
        והוא אוהב אותך
        ואם הוא לקח לך משו
        כנראה שהוא לא היה שלך

        אל תשכח שזה לא הכל בחיים
        גם אם זה היה נראה לך
        זה כן היה משו
        אבל מעכשיו זה כבר לא בשבילך

        אתה יכול להשבר
        או לתת ללב לשוט
        אתה יכול להשאר
        כמו בובה קטנה על חוט
        וזה יכאב
        עד שכבר לא תאהב

        אתה יכול לראות תמרורים
        או כל רמזור אדום
        שעוצר אותך
        וגורם לך ברקס..

        אתה יכול לראות ירוקים
        ולעצור לפני תהום
        שפעורה לפניך
        ואתה על רפלקס...

        אתה יכול להיזכר
        במה שנלחש
        אתה יכול לוותר
        לדעת שאתה חלש
        איך שהזמן לא שוכח...
        ואתה מנסה להתגבר בכוח!!

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #230

          לפעמים אני הולך ברחוב ורואה
          איך החיים חולפים כל כך מהר
          לא מספיק למצמץ
          לא מפסיק להתאמץ
          אבל אני לא יודע מה
          איך החיים משתנים
          היינו קטנים
          גדלנו אנחנו גדולים
          אבל הכול מסביב אותו דבר
          השמש זורחת
          החתולה צורחת
          ואנחנו כאן
          משתנים

          שירה מעומק הנשמה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • הללויהה מנותק
            הללויהה מנותק
            הללויה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
            #231

            בעזרת השם כמידי יום ראשון, שיר חדש:

            גלשתי ביממות של מים ושל זמן / וטבעתי בתמונות שאין מילים לשמן / ראיתי את האופל מחייך בהנאה (אה-אה)
            שחכתי את הסודות שהשקעתי בחיי / וראיתי חידות בשורשי מעמקיי / ונזכרתי שאין מחק על שניה של ראיה
            פניתי להמשיך ואי אפשר להתנתק / וראיתי מה צריך כשרוצים להתעמק / והבנתי שקשור בי כלב שנושך (ועוד איך)
            מילים לא יפתרו נזקים של מעשים / ושמים נשברו במקרים הכי קשים / מי יתקן בדמעות את המחשבות
            רק אחד יכול

            אני מאמין שיש לך את הכוח להושיע, להודיע, להעיף אותי החוצה מכאן
            כולי מאמין ואני מוסר לך את הכוח, שאין, שכן, זה חסר ממני כך כך
            מאמין....

            שכחתי ממראות של עבדי האלוקים / וראיתי מה קורה כשמפילים את החוקים / קיוויתי שיהיה לי סוף (סוף סוף)
            זכרתי הרגשות של לבבות רקים / והבנתי כמה רע ששמים רחוקים / התפללתי שיחשוף -
            ראיתי מה עומד בבסיס מעמקים / איך הרוב טיפשות ורק מקצת הם צדיקים / רציתי שהגל יסחוף
            אך בים שהתייבש החופים הם רק צוקים / ותהומות גלויים מריקנות הם צועקים / אם אין ים אין חוף
            ועדיין אני יכול
            לצעו-ק
            אני מאמין שיש לך את הכוח להושיע, להודיע, להעיף אותי החוצה מכאן
            כולי מאמין ואני מוסר לך את הכוח, שאין, שכן, זה חסר ממני כך כך
            מאמין....
            וחלומות של טעות, הם טעות והם שטות, הם לא מורים עלי דבר
            והגלים שחזרו, הם לחשו ודברו, הם נתנו לי כל דבר
            ולנצח -
            אני מאמין - מאמין - מאמין

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • ח מנותק
              ח מנותק
              חובבת מוזיקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #232

              מצרפת שיר שלי, מקווה שתאהבו:

              מחשבות,
              בליל של מילים.
              והעט זרוק על הרצפה,
              המחברת נטושה.

              מסך ירד על הנפש שלי.
              מכסה את המילים,
              מרוקן את המחשבות.
              מייבש את נהר הרגשות.
              והיד כבר לא ממלאת את הדף באותיות צפופות.

              המחברת מונחת בצד.
              עד שתשוב הרוח והמסך יעלה.

              ויום אחד.
              היד שוב תרוץ על הדף,
              תמלא אותו באותיות.

              יום אחד,
              האצבעות ירוצו על המקלדת,
              ימלאו את המסך התווים צפופים.

              יום אחד המסך יעלה,
              והמנגינה תעטוף אותי,
              תשבה בקסמיה את המילים,
              תשפוך לדפים.

              יום אחד...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • אינספריישןא מנותק
                אינספריישןא מנותק
                אינספריישן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #233
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #234

                  היינו ילדים
                  גדלנו השתננו
                  אבל התמימות
                  מה תהיה איתה?
                  התחספסה
                  האמון באחרים
                  כבר לא מה שהיה
                  איבדנו את התום
                  את הזוך
                  לא מה שהיינו
                  כמעט לא מזהים את עצמנו
                  לקחנו את החיים ברצינות
                  כבר לא מתבדחים
                  צריך לקחת ת'מושכות
                  לדהור קדימה
                  היום אנחנו ילדים
                  גדולים מהחיים
                  אבל תמיד ישאר
                  האור הזה
                  בעינים
                  שלא יכבה
                  שישאר ככה
                  שלא נשכח איך היינו
                  את משחקי הילדות
                  את הדרך שעשינו
                  מאיכן באנו

                  שירה מעומק הנשמה

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • אינספריישןא מנותק
                    אינספריישןא מנותק
                    אינספריישן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #235
                    פוסט זה נמחק!
                    מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                      נושא זה נסיוני- ובאישור ההנהלה. אנא שימרו על הכללים- על מנת שלא ימחק...

                      עקב פתיחת הנושא "שירים לכתיבה וקריאה"-
                      ששם יש נטו שירים ותו לא!
                      כאן-

                      • תוכלו לשאול ולקבל הצעות ייעול לכתיבה שלכם.
                      • תעלו טיפים לכתיבה משופרת ורהוטה.
                      • תתנו פידבק לכותבים מתחילים-וכן לוותיקים שביננו...

                      זיכרו-

                      לשמור על שיח מכבד!!
                      אין לדון על הנושאים שנכתבו עליהם השירים- אלא על סגנון וצורת הכתיבה!!
                      הגיבו עניני ומועיל!!
                      ככל שנשמור על הנושא יעיל- הוא לא יספים , לא ימחק ולא ינעל!!

                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #236
                                                                      החד פעמי
                      

                      זהו שיר חד פעמי
                      לחיזוק רב פעמי
                      בעקבות גזרת החד פעמי

                      בעקבתא דמשיחא היוקר יאמיר
                      יעלו המיסים יעלה המחיר
                      אפילו על כלים חד פעמים
                      יגזרו הגזרות ללא רחמים
                      עד כאן המשל
                      וזהו הנמשל
                      בזמננו זמן שהנסיונות כה קשים
                      כל מעשינו אפילו הקטנים
                      שנראים בענינו כלא חשובים
                      מאלפי זהב וכסף הרבה הם שוים

                      מישימ מוכשרת עלמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      7
                      • אינספריישןא אינספריישן

                        פוסט זה נמחק!

                        מוכשרת עלמ מנותק
                        מוכשרת עלמ מנותק
                        מוכשרת על
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #237

                        @אינספריישן
                        תגובות
                        בנ"א כותב תגובה
                        זה מתפזר בערבה
                        אף אחד לא מעריך
                        אפילו לייק כמו שצריך.

                        מה יבקש ומה ידרוש
                        כותב השיר - מי בראש
                        ישמח ויהנה מיגיע כפיו
                        יודה לד על כשרונו בחסדיו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • אינספריישןא אינספריישן

                          פוסט זה נמחק!

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אשת חיל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #238
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צורצ צור

                            לאור בקשות רבות של החברים לפתוח כאן את השרשור ולאחר התייעצות עם גורמים בפיקוח ובהנהלה הוחלט כי

                            אני אפתח לניסיון של שבוע ובכפוף לתקנון

                            כללי השרשור

                            • ניתן לפרסם כאן רק שירים ותגובות ענייניות בלבד (אין להחמיא)
                            • אין לפרסם שום פוסט שהוא לא שיר (כולל לא עצות לכתיבה)
                              הכללים כאן יתעדכנו וחובה לעקוב אחריהם אי ציות לכללים יגרור מחיקת פוסט ואף להרחקה
                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותר
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #239

                            @צור אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                            לאור בקשות רבות של החברים לפתוח כאן את השרשור ולאחר התייעצות עם גורמים בפיקוח ובהנהלה הוחלט כי

                            אני אפתח לניסיון של שבוע ובכפוף לתקנון

                            כללי השרשור

                            • ניתן לפרסם כאן רק שירים ותגובות ענייניות בלבד (אין להחמיא)
                            • אין לפרסם שום פוסט שהוא לא שיר (כולל לא עצות לכתיבה)
                              הכללים כאן יתעדכנו וחובה לעקוב אחריהם אי ציות לכללים יגרור מחיקת פוסט ואף להרחקה

                            "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אינספריישןא מנותק
                              אינספריישןא מנותק
                              אינספריישן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #240
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • יוסף קורקוסי מנותק
                                יוסף קורקוסי מנותק
                                יוסף קורקוס
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #241

                                אבא שלי
                                אוהב אותי
                                לעולם לא יעזוב אותי * 2
                                פזמון..
                                רק אליך זעקתי אבא קראתי אליך ותרפאני *2

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • אינספריישןא מנותק
                                  אינספריישןא מנותק
                                  אינספריישן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                                  #242
                                  פוסט זה נמחק!
                                  ת רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  5
                                  • אינספריישןא אינספריישן

                                    פוסט זה נמחק!

                                    ת מנותק
                                    ת מנותק
                                    תמר מהמרכז
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #243
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אינספריישןא אינספריישן

                                      פוסט זה נמחק!

                                      רבקהר מנותק
                                      רבקהר מנותק
                                      רבקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #244

                                      @תמר-מהמרכז - שימי לב לכותרת וחוקי הפוסט הספציפי הזה!!
                                      אסור להגיב כאן שום סוג של תגובה שאינה שיר או חיבור!

                                      לתגובות מעין אלו - מיועד הנושא הזה:
                                      https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637084497303

                                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אינספריישןא מנותק
                                        אינספריישןא מנותק
                                        אינספריישן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #245
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • כריש הפרסוםכ מנותק
                                          כריש הפרסוםכ מנותק
                                          כריש הפרסום
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כריש הפרסום
                                          #246

                                          גלו את האמת הפנימית!

                                          זהו נושא לא רגיל לאנשים
                                          אין ולו כמעט כאלו שירים

                                          אולי יהיו כאלה שלהם יהיה קשה לשמוע
                                          אבל אני כותב זאת לא בשביל לפגוע

                                          כי תמיד יהיו את אלה שיגידו
                                          למה לא כמו כולם לחנך תמיד יעידו

                                          על מציאות של חוסר צדק, על מציאות צריכה ביאור
                                          ובגלל זה, אני עומד פה כמו גיבור

                                          וצועק את האמת כאן בפנים
                                          חלאס עם החיים ההזויים

                                          די ללכת בכוח בדרך לא סלולה
                                          לתרץ את עצמך משקיעה ועד זריחה

                                          למה לא להיות מי שאתה
                                          לחיות חיים של שקט ושלווה

                                          לדעת במה אתה בוחר ומאמין
                                          שהפה והלב תמיד יהיו שווים

                                          לרדת עמוק לכל מילה שאתה זורק
                                          ואם אתה מאמין במשהו, רק בו להיות דבק

                                          אמונה באלוקים ובכל דבר אחר
                                          אמונה שזו הדרך, שבה אתה בוחר

                                          והנה בדיוק עכשיו נכנס לו חודש אדר
                                          שמצוות השמחה היא בו העיקר

                                          אך גם פה יש את אותו אחד שלא מתבייש
                                          שאת מהות המצווה שכח הוא לבקש

                                          דרכו אינה דרך מלכים
                                          חלאס עם החיים ההזויים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול