דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יואלי דיקמןי מנותק
    יואלי דיקמןי מנותק
    יואלי דיקמן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואלי דיקמן
    #2370

    היום זה יום גדול

    כי היום נצא במחול

    לפניהם חתן כלה

    נריע נרקוד ונשיר במקהלה

    איזה ערב חגיגה

    מסיבה בחתונה *2

    אז יאלה חברים קמו מהכיסאות

    כי לא באתם היום להישטתות

    תנו לי טראק רציני

    שיעיף לחתן את הפוני יאלההה

    אשמח לחוות דעת

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • שבור אורש מנותק
      שבור אורש מנותק
      שבור אור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2371

      תגובה ל@פודרה-0 ול@חיה-במקרנצ-יק-0

      להצדיק הרמת ידיים?
      אז מה אם אני לא צדיק?
      רבותי, השתרבבה פה טעות פעמיים
      יש לשים לב, גם אם המשגה דקיק

      אנושית הנפילה
      לא אנושי שבמודע תיפול
      מותר לוותר על תוספת מדרגה
      אסור לוותר ולהשלים עם הכול

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מ קוק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2372

        הדור של היום
        מקשקש זקן על הספה
        הוא לא הדור של הלילה
        אני משיב לו בחוצפה
        שומע ועושה הכל
        יותר מידי מהיר
        רואה ומתעדכן בכל
        הדור הצעיר.

        החכם המוכר לנו
        מארבעה בנים
        להמלצה בלבד
        נעשה טיפש עם השנים
        תלמידי חכמים
        נעשו מלמדי תינוקות
        בחורי ישיבות
        מגששים תעסוקות

        אני לא כמוכם
        אתה זועק בזעם
        היו כבר שניסו
        עיין 'חרדים כמו פעם'

        קשר לא ברור
        טכנולוגיה מגשרת
        ניפגש בשבת
        בחברון ובכינרת
        התבוללות טבעית
        שטופה עם מי הג'ורה
        שמרן וצמחונית
        אחמד בן בת חן ודבורה.

        חברה שמיועדת
        לחינם היא משתמטת
        שליטה על המועצת
        ח"כ יחליט על העצרת

        זה בכלל בסכנה
        פוליטיקה, מוזיקה
        על זה אני חי
        נכנסתי לפאניקה

        זה לא עולם זה בית משוגעים
        טען המשורר, יקפצו הקנאים
        אם זה העולם, מהו משוגע
        אם אנו משוגעים, איזה עולם ה' הגה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2373
          פוסט זה נמחק!
          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • כ.פ.כ כ.פ.

            פוסט זה נמחק!

            M מנותק
            M מנותק
            mykly64
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2374
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M מנותק
              M מנותק
              mykly64
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2375

              לא סופרת

              את כל הנפילות

              יש לי שק שעוד יהיה

              מלא בניצחונות

              ואם כבר מדברים

              אז באלי לדבר על זה

              שלא אני לא מרגישה אשמה

              הלב שלי ריק

              לא נשאר כבר מה שימלא אותי

              כשאף אחד לא רואה

              זה זמן להתפרק

              עדיין כאן

              החיים שלי

              קצת בלגן

              והינה אני עוד פעם קמה

              ואיך אני יסביר לעצמי ש

              זה זמן עכשיו להתרסק

              יש מטוס ויש ת'רגע

              שהוא לאט לאט

              נוחת

              לב מלא

              לפעמים ריק

              עשן כזה

              פתאום מטשטש

              תכלס באלי לדבר

              אמת

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • הראל 1ה מנותק
                הראל 1ה מנותק
                הראל 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2376

                רציתי להיות טוב
                חשבתי שאני יודע
                לבחור לבד
                לא לטעות
                הרגשתי שאני אצליח
                בעצמי
                רציתי להיות עצמאי
                חשבתי כך אצליח להגשים
                חלומות שאיפות
                אז למה פתאום
                הכל בוער
                הכל שורף
                לא מובן
                לא ברור
                הבחירות נראות שגויות
                כבר לא ידעתי מה לחשוב
                מה לרצות
                מה נכון
                מה לא
                בתוך הבלבול
                התהיה
                הגיעה לי ההבנה
                ההארה
                המילים שתמיד אמרו לי
                המילים שחשבתי שיפילו אותי
                שאני רק ילד קטן
                אני לא יכול לבד
                אני חייב הדרכה
                אז הרגשתי אני כן אוכל
                אני אצליח לבד
                אבל היום הבנתי
                הם צדקו
                והיום אני לא צריך
                אני רוצה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • אדמיליםא מנותק
                  אדמיליםא מנותק
                  אדמילים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2377

                  תִּהְיִי
                  וְעוֹד תִּהְיִי
                  פְּאֵר
                  מִתּוֹךְ הָרַיִךְ
                  וְיִשָּׁמַע בָּךְ
                  קוֹל
                  וְצָהֳלָה
                  וְעוֹד יַעַמְדוּ
                  שׁוֹמְרִים
                  עַל שְׁעָרַיִךְ
                  וְלֹא יַעֲבֹר בָּךְ
                  רַעַד
                  בֶּהָלָה
                  וְעוֹד יִשְׁקְטוּ
                  לָבֶטַח
                  דָּרַיִךְ
                  וְתִבְנִי
                  לָעַד
                  כְּבַתְּחִלָּה
                  וְעוֹד אֶהְיֶה
                  כִּנּוֹר
                  לְכָל שִׁירַיִךְ
                  יְרוּשְׁלֶם
                  שֶׁל אוֹר
                  וּגְאֻלָּה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמעק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעק
                    #2378

                    אור בא ואור דועך
                    גדלתי מזה, לא יודע איך,
                    רק תגיד לי לאן כל זה הולך,
                    את נשמתי להיכן לשייך,

                    לך תבין את הנפש שלנו,
                    את הרגש שלא עוזב אותנו,
                    טבע האדם שהערכה מחפש,
                    ולרצות את העולם הוא מבקש,

                    למה ?
                    אני לא אישן בלילה,
                    אם לא אקבל את החיבוק מאמא,
                    לא ארדם בלילה,
                    אם לא אחוש בהערכה של אבא,

                    למה ?
                    כשאני רוצה לחיות את החיים,
                    אני צריך לספור את האחרים,
                    ובשעה ששינוי לעשות מבקש,
                    תוהה אני ובעיקר חושש,

                    למה ?
                    את החברים מרגיש צורך לרצות,
                    משתדל ללכת רק בין הטיפות,
                    וכשעלי הם טענות משמיעים,
                    מנסה בכל כוחי לתרץ הסברים,

                    למה ?
                    אני רדוף אחרי הסטיגמה,
                    ממנה לא זז, כלל במאומה,
                    וכל מה שהסביבה החליטה,
                    מחשיב זאת כקודש פנימה,

                    למה ?
                    כל לייק שאני נותן לאחרים
                    זה רק בשביל לקבל בחזרה שבחים,
                    וכל מה שאני מעלה לעיני המשתמשים,
                    רק כדי להוסיף אחרי עוד עוקבים,

                    והתשובה מונחת עמוק בנפש פנימה,
                    צריך רק לגלות, וללכת עם זה קדימה.
                    להסתכל לאמת בעיניים בלי שום כלימה,
                    לדעת לקבל אותה, גם כשזה מביא דימעה,

                    מה שאת כל מעשינו אנחנו מסבירים,
                    האמת היא, שזה בשביל להרגיש שווים,
                    מדוע את אישור החברה אנו מבקשים,
                    כי נדמה לנו שבלא זה אנחנו אפסים,

                    את אחרים אנו מעונינים לרצות,
                    כי נדמה שזו הדרך, את הנפש למלאות,
                    ומה שכל נתינה נעשית ע"מ לקבל בחזרה-
                    כדי לספק לנשמה את הצורך להרגיש רצויה,

                    וכשאשכיל אבין, שמלא אני בתוכי
                    אדע ואזכור את כשרוני וכוחי,
                    ולא אזדקק את איש לרצות,
                    שאפנים, שאת רוחי עלי למצות,

                    וכשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים,
                    והנפש הגדושה מעצמה תקרין לאחרים-
                    את כל המעלות שיש לאדם מבפנים,
                    אם רק יבין שהאושר בתוכו כבר שנים.

                    במקום שבו
                    מסתיימות המילים
                    מדבר הלב !

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • ת מנותק
                      ת מנותק
                      תימני בנשמה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2379

                      כמה עוד אפשר

                      כמה זמן עוד נותר

                      בגלות כל כך קשה

                      בלי מנוח לנשמה

                      מתי תבוא ותגאל

                      נמאס כבר לחכות

                      כי כבר אזלו כל הדמעות

                      נמאס לנו מהגלות

                      בוא ותתגלה אלינו במהירות

                      אוי השם מבקש אני ממך סלח לי על כל העווונות כי אני בן שלך אוהב אותך מאוד אין אבא רחמן כמוך אייתך אשאר כל החיים אבא שלי אתה חיים

                      אשמח לחוות דעת על השיר

                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • ת תימני בנשמה

                        כמה עוד אפשר

                        כמה זמן עוד נותר

                        בגלות כל כך קשה

                        בלי מנוח לנשמה

                        מתי תבוא ותגאל

                        נמאס כבר לחכות

                        כי כבר אזלו כל הדמעות

                        נמאס לנו מהגלות

                        בוא ותתגלה אלינו במהירות

                        אוי השם מבקש אני ממך סלח לי על כל העווונות כי אני בן שלך אוהב אותך מאוד אין אבא רחמן כמוך אייתך אשאר כל החיים אבא שלי אתה חיים

                        אשמח לחוות דעת על השיר

                        M מנותק
                        M מנותק
                        mnp770
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2380
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 11221 מנותק
                          11221 מנותק
                          1122
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2381

                          במאה החמש עשרה תגלית
                          לפתע לחיים יש תכלית
                          אנשים יודעים קרוא וכתוב
                          התקופה החדשה הביאה טוב

                          התפתח המדע והמסחר
                          העבר רודף את המחר
                          בנייני פאר יש בערים
                          הרנסאנס לא מעבר להרים

                          לא המעשים ההישגים
                          המטרה מקדשת אמצעים
                          ושאיפה אחת להמונים
                          כסף ולא האמונים

                          אך היהודים זה לא דרכם
                          כלל צניעות ועוד אחד נרקם
                          וכך ברחוב היהודים
                          שומרי צניעות הם האמידים

                          ובינתיים באיטליה הקטנה
                          כל עיר הופכת למדינה
                          התחרות גורמת התפתחות
                          אך בכל פינה מורגשת החירות

                          יתרון נוסף לסוחרים
                          נהרות עוברות בין הערים
                          האיזור הופך למפותח
                          ומייאבים אף מהמזרח

                          זה שיר שהייתי צריכה לכתוב על תקופת הרנסאנס
                          האם השיר מעביר את המידע?? אשמח לדעות🙏
                          כל השיר מורכב ממשפטים או אירועים שהיו נפוצים בתקופה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • ש שיר הלל

                            השם אתה יודע את מה שבתוכי
                            השם אתה הוא זה שנותן לי את כוחי
                            בלעדייך אני כלום
                            לא שווה מאום
                            אבל אתה רואה
                            שלי כל כך קשה
                            ולפעמים היצר עליי משתלט
                            הוא לא נותן לי שוב להתחרט
                            ואיך כל פעם מצליח בי לשטות
                            משאיר אותי עם אלף חרטות
                            דמעות שלא עוצרות
                            לא יכולה לראות
                            איך שוב נפלתי
                            וכמה שהתפללתי
                            להיות חזקה לא לפול
                            אבל עליי היצר יכול
                            ואני שוב נקרעת
                            כמעט משתגעת
                            אבל יודעת
                            שאתה אבא כל יכול תעזור לי
                            אתה רואה שקשה לי
                            משתדלת להיות טובה
                            לא להתרחק להשאר קרובה
                            אבל אבא רק אתה שומע
                            את הדמעות בלילות
                            שלא נותנות לי מרגוע
                            תשמע את התפילות
                            זה אוכל'תי מבפנים מלאת חרטה
                            זה משאיר לי את הנפש שוב שרוטה
                            אבא תן לי תכוחות להתגבר
                            לא רוצה לפול בזה יותר

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אניי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2382
                            פוסט זה נמחק!
                            ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אניי

                              פוסט זה נמחק!

                              ר מנותק
                              ר מנותק
                              רייזי לאו
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2383
                              פוסט זה נמחק!
                              רוט רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              -2
                              • ר רייזי לאו

                                פוסט זה נמחק!

                                רוט רפפורטר מנותק
                                רוט רפפורטר מנותק
                                רוט רפפורט
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2384
                                פוסט זה נמחק!
                                ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • רוט רפפורטר רוט רפפורט

                                  פוסט זה נמחק!

                                  ר מנותק
                                  ר מנותק
                                  רייזי לאו
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2385
                                  פוסט זה נמחק!
                                  רוט רפפורטר 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  -1
                                  • ר רייזי לאו

                                    פוסט זה נמחק!

                                    רוט רפפורטר מנותק
                                    רוט רפפורטר מנותק
                                    רוט רפפורט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רוט רפפורט
                                    #2386
                                    פוסט זה נמחק!
                                    אילה הזמרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • רוט רפפורטר רוט רפפורט

                                      פוסט זה נמחק!

                                      אילה הזמרתא מנותק
                                      אילה הזמרתא מנותק
                                      אילה הזמרת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה הזמרת
                                      #2387
                                      פוסט זה נמחק!
                                      רוט רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                                        פוסט זה נמחק!

                                        רוט רפפורטר מנותק
                                        רוט רפפורטר מנותק
                                        רוט רפפורט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2388
                                        פוסט זה נמחק!
                                        אילה הזמרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • רוט רפפורטר רוט רפפורט

                                          פוסט זה נמחק!

                                          אילה הזמרתא מנותק
                                          אילה הזמרתא מנותק
                                          אילה הזמרת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2389
                                          פוסט זה נמחק!
                                          רוט רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול