דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מ קוק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2372

    הדור של היום
    מקשקש זקן על הספה
    הוא לא הדור של הלילה
    אני משיב לו בחוצפה
    שומע ועושה הכל
    יותר מידי מהיר
    רואה ומתעדכן בכל
    הדור הצעיר.

    החכם המוכר לנו
    מארבעה בנים
    להמלצה בלבד
    נעשה טיפש עם השנים
    תלמידי חכמים
    נעשו מלמדי תינוקות
    בחורי ישיבות
    מגששים תעסוקות

    אני לא כמוכם
    אתה זועק בזעם
    היו כבר שניסו
    עיין 'חרדים כמו פעם'

    קשר לא ברור
    טכנולוגיה מגשרת
    ניפגש בשבת
    בחברון ובכינרת
    התבוללות טבעית
    שטופה עם מי הג'ורה
    שמרן וצמחונית
    אחמד בן בת חן ודבורה.

    חברה שמיועדת
    לחינם היא משתמטת
    שליטה על המועצת
    ח"כ יחליט על העצרת

    זה בכלל בסכנה
    פוליטיקה, מוזיקה
    על זה אני חי
    נכנסתי לפאניקה

    זה לא עולם זה בית משוגעים
    טען המשורר, יקפצו הקנאים
    אם זה העולם, מהו משוגע
    אם אנו משוגעים, איזה עולם ה' הגה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2373
      פוסט זה נמחק!
      M תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • כ.פ.כ כ.פ.

        פוסט זה נמחק!

        M מנותק
        M מנותק
        mykly64
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2374
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M מנותק
          M מנותק
          mykly64
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2375

          לא סופרת

          את כל הנפילות

          יש לי שק שעוד יהיה

          מלא בניצחונות

          ואם כבר מדברים

          אז באלי לדבר על זה

          שלא אני לא מרגישה אשמה

          הלב שלי ריק

          לא נשאר כבר מה שימלא אותי

          כשאף אחד לא רואה

          זה זמן להתפרק

          עדיין כאן

          החיים שלי

          קצת בלגן

          והינה אני עוד פעם קמה

          ואיך אני יסביר לעצמי ש

          זה זמן עכשיו להתרסק

          יש מטוס ויש ת'רגע

          שהוא לאט לאט

          נוחת

          לב מלא

          לפעמים ריק

          עשן כזה

          פתאום מטשטש

          תכלס באלי לדבר

          אמת

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • הראל 1ה מנותק
            הראל 1ה מנותק
            הראל 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2376

            רציתי להיות טוב
            חשבתי שאני יודע
            לבחור לבד
            לא לטעות
            הרגשתי שאני אצליח
            בעצמי
            רציתי להיות עצמאי
            חשבתי כך אצליח להגשים
            חלומות שאיפות
            אז למה פתאום
            הכל בוער
            הכל שורף
            לא מובן
            לא ברור
            הבחירות נראות שגויות
            כבר לא ידעתי מה לחשוב
            מה לרצות
            מה נכון
            מה לא
            בתוך הבלבול
            התהיה
            הגיעה לי ההבנה
            ההארה
            המילים שתמיד אמרו לי
            המילים שחשבתי שיפילו אותי
            שאני רק ילד קטן
            אני לא יכול לבד
            אני חייב הדרכה
            אז הרגשתי אני כן אוכל
            אני אצליח לבד
            אבל היום הבנתי
            הם צדקו
            והיום אני לא צריך
            אני רוצה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2377

              תִּהְיִי
              וְעוֹד תִּהְיִי
              פְּאֵר
              מִתּוֹךְ הָרַיִךְ
              וְיִשָּׁמַע בָּךְ
              קוֹל
              וְצָהֳלָה
              וְעוֹד יַעַמְדוּ
              שׁוֹמְרִים
              עַל שְׁעָרַיִךְ
              וְלֹא יַעֲבֹר בָּךְ
              רַעַד
              בֶּהָלָה
              וְעוֹד יִשְׁקְטוּ
              לָבֶטַח
              דָּרַיִךְ
              וְתִבְנִי
              לָעַד
              כְּבַתְּחִלָּה
              וְעוֹד אֶהְיֶה
              כִּנּוֹר
              לְכָל שִׁירַיִךְ
              יְרוּשְׁלֶם
              שֶׁל אוֹר
              וּגְאֻלָּה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שמעק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעק
                #2378

                אור בא ואור דועך
                גדלתי מזה, לא יודע איך,
                רק תגיד לי לאן כל זה הולך,
                את נשמתי להיכן לשייך,

                לך תבין את הנפש שלנו,
                את הרגש שלא עוזב אותנו,
                טבע האדם שהערכה מחפש,
                ולרצות את העולם הוא מבקש,

                למה ?
                אני לא אישן בלילה,
                אם לא אקבל את החיבוק מאמא,
                לא ארדם בלילה,
                אם לא אחוש בהערכה של אבא,

                למה ?
                כשאני רוצה לחיות את החיים,
                אני צריך לספור את האחרים,
                ובשעה ששינוי לעשות מבקש,
                תוהה אני ובעיקר חושש,

                למה ?
                את החברים מרגיש צורך לרצות,
                משתדל ללכת רק בין הטיפות,
                וכשעלי הם טענות משמיעים,
                מנסה בכל כוחי לתרץ הסברים,

                למה ?
                אני רדוף אחרי הסטיגמה,
                ממנה לא זז, כלל במאומה,
                וכל מה שהסביבה החליטה,
                מחשיב זאת כקודש פנימה,

                למה ?
                כל לייק שאני נותן לאחרים
                זה רק בשביל לקבל בחזרה שבחים,
                וכל מה שאני מעלה לעיני המשתמשים,
                רק כדי להוסיף אחרי עוד עוקבים,

                והתשובה מונחת עמוק בנפש פנימה,
                צריך רק לגלות, וללכת עם זה קדימה.
                להסתכל לאמת בעיניים בלי שום כלימה,
                לדעת לקבל אותה, גם כשזה מביא דימעה,

                מה שאת כל מעשינו אנחנו מסבירים,
                האמת היא, שזה בשביל להרגיש שווים,
                מדוע את אישור החברה אנו מבקשים,
                כי נדמה לנו שבלא זה אנחנו אפסים,

                את אחרים אנו מעונינים לרצות,
                כי נדמה שזו הדרך, את הנפש למלאות,
                ומה שכל נתינה נעשית ע"מ לקבל בחזרה-
                כדי לספק לנשמה את הצורך להרגיש רצויה,

                וכשאשכיל אבין, שמלא אני בתוכי
                אדע ואזכור את כשרוני וכוחי,
                ולא אזדקק את איש לרצות,
                שאפנים, שאת רוחי עלי למצות,

                וכשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים,
                והנפש הגדושה מעצמה תקרין לאחרים-
                את כל המעלות שיש לאדם מבפנים,
                אם רק יבין שהאושר בתוכו כבר שנים.

                במקום שבו
                מסתיימות המילים
                מדבר הלב !

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • ת מנותק
                  ת מנותק
                  תימני בנשמה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2379

                  כמה עוד אפשר

                  כמה זמן עוד נותר

                  בגלות כל כך קשה

                  בלי מנוח לנשמה

                  מתי תבוא ותגאל

                  נמאס כבר לחכות

                  כי כבר אזלו כל הדמעות

                  נמאס לנו מהגלות

                  בוא ותתגלה אלינו במהירות

                  אוי השם מבקש אני ממך סלח לי על כל העווונות כי אני בן שלך אוהב אותך מאוד אין אבא רחמן כמוך אייתך אשאר כל החיים אבא שלי אתה חיים

                  אשמח לחוות דעת על השיר

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ת תימני בנשמה

                    כמה עוד אפשר

                    כמה זמן עוד נותר

                    בגלות כל כך קשה

                    בלי מנוח לנשמה

                    מתי תבוא ותגאל

                    נמאס כבר לחכות

                    כי כבר אזלו כל הדמעות

                    נמאס לנו מהגלות

                    בוא ותתגלה אלינו במהירות

                    אוי השם מבקש אני ממך סלח לי על כל העווונות כי אני בן שלך אוהב אותך מאוד אין אבא רחמן כמוך אייתך אשאר כל החיים אבא שלי אתה חיים

                    אשמח לחוות דעת על השיר

                    M מנותק
                    M מנותק
                    mnp770
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2380
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 11221 מנותק
                      11221 מנותק
                      1122
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2381

                      במאה החמש עשרה תגלית
                      לפתע לחיים יש תכלית
                      אנשים יודעים קרוא וכתוב
                      התקופה החדשה הביאה טוב

                      התפתח המדע והמסחר
                      העבר רודף את המחר
                      בנייני פאר יש בערים
                      הרנסאנס לא מעבר להרים

                      לא המעשים ההישגים
                      המטרה מקדשת אמצעים
                      ושאיפה אחת להמונים
                      כסף ולא האמונים

                      אך היהודים זה לא דרכם
                      כלל צניעות ועוד אחד נרקם
                      וכך ברחוב היהודים
                      שומרי צניעות הם האמידים

                      ובינתיים באיטליה הקטנה
                      כל עיר הופכת למדינה
                      התחרות גורמת התפתחות
                      אך בכל פינה מורגשת החירות

                      יתרון נוסף לסוחרים
                      נהרות עוברות בין הערים
                      האיזור הופך למפותח
                      ומייאבים אף מהמזרח

                      זה שיר שהייתי צריכה לכתוב על תקופת הרנסאנס
                      האם השיר מעביר את המידע?? אשמח לדעות🙏
                      כל השיר מורכב ממשפטים או אירועים שהיו נפוצים בתקופה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • ש שיר הלל

                        השם אתה יודע את מה שבתוכי
                        השם אתה הוא זה שנותן לי את כוחי
                        בלעדייך אני כלום
                        לא שווה מאום
                        אבל אתה רואה
                        שלי כל כך קשה
                        ולפעמים היצר עליי משתלט
                        הוא לא נותן לי שוב להתחרט
                        ואיך כל פעם מצליח בי לשטות
                        משאיר אותי עם אלף חרטות
                        דמעות שלא עוצרות
                        לא יכולה לראות
                        איך שוב נפלתי
                        וכמה שהתפללתי
                        להיות חזקה לא לפול
                        אבל עליי היצר יכול
                        ואני שוב נקרעת
                        כמעט משתגעת
                        אבל יודעת
                        שאתה אבא כל יכול תעזור לי
                        אתה רואה שקשה לי
                        משתדלת להיות טובה
                        לא להתרחק להשאר קרובה
                        אבל אבא רק אתה שומע
                        את הדמעות בלילות
                        שלא נותנות לי מרגוע
                        תשמע את התפילות
                        זה אוכל'תי מבפנים מלאת חרטה
                        זה משאיר לי את הנפש שוב שרוטה
                        אבא תן לי תכוחות להתגבר
                        לא רוצה לפול בזה יותר

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אניי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2382
                        פוסט זה נמחק!
                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אניי

                          פוסט זה נמחק!

                          ר מנותק
                          ר מנותק
                          רייזי לאו
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2383
                          פוסט זה נמחק!
                          רוט רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          -2
                          • ר רייזי לאו

                            פוסט זה נמחק!

                            רוט רפפורטר מנותק
                            רוט רפפורטר מנותק
                            רוט רפפורט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2384
                            פוסט זה נמחק!
                            ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • רוט רפפורטר רוט רפפורט

                              פוסט זה נמחק!

                              ר מנותק
                              ר מנותק
                              רייזי לאו
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2385
                              פוסט זה נמחק!
                              רוט רפפורטר 2 תגובות תגובה אחרונה
                              -1
                              • ר רייזי לאו

                                פוסט זה נמחק!

                                רוט רפפורטר מנותק
                                רוט רפפורטר מנותק
                                רוט רפפורט
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רוט רפפורט
                                #2386
                                פוסט זה נמחק!
                                אילה הזמרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • רוט רפפורטר רוט רפפורט

                                  פוסט זה נמחק!

                                  אילה הזמרתא מנותק
                                  אילה הזמרתא מנותק
                                  אילה הזמרת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה הזמרת
                                  #2387
                                  פוסט זה נמחק!
                                  רוט רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                                    פוסט זה נמחק!

                                    רוט רפפורטר מנותק
                                    רוט רפפורטר מנותק
                                    רוט רפפורט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2388
                                    פוסט זה נמחק!
                                    אילה הזמרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • רוט רפפורטר רוט רפפורט

                                      פוסט זה נמחק!

                                      אילה הזמרתא מנותק
                                      אילה הזמרתא מנותק
                                      אילה הזמרת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2389
                                      פוסט זה נמחק!
                                      רוט רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                                        פוסט זה נמחק!

                                        רוט רפפורטר מנותק
                                        רוט רפפורטר מנותק
                                        רוט רפפורט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2390
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ר רייזי לאו

                                          פוסט זה נמחק!

                                          רוט רפפורטר מנותק
                                          רוט רפפורטר מנותק
                                          רוט רפפורט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2391
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול