דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייל גלבוע 4א מנותק
    אייל גלבוע 4א מנותק
    אייל גלבוע 4
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2728

    מרגל להשכרה
    סדרה ישנה
    אייל גלבוע הפך לנוסטלגיה

    סוף העולם דרומה
    הכל קורה באנטרטיקה
    ספר חדש כל שנה

    ספר חדש יצא
    דופליקטים,והכל פנטזיה
    מחכים בציפייה
    לספר הבא שאולי יצא עוד השנה?

    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

      מרגל להשכרה
      סדרה ישנה
      אייל גלבוע הפך לנוסטלגיה

      סוף העולם דרומה
      הכל קורה באנטרטיקה
      ספר חדש כל שנה

      ספר חדש יצא
      דופליקטים,והכל פנטזיה
      מחכים בציפייה
      לספר הבא שאולי יצא עוד השנה?

      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2729

      אחרי תקופה ארוכה
      ללא טלטלה
      הרגשתי שזה עבר
      עם הנסיון הזה גמרתי לעד.

      שוב לא אפול
      וירצה לשמוע שיר
      שעדיף שלא הכיר.

      הרגשתי שגדלתי
      שהינה בתקופה הזאת קפצתי
      עשיתי המון
      התגברתי על מליון.

      ואחרי תקופה
      שוב לא בכוונה
      מצאתי תצמי
      מאזינה בקביעות
      לשירים עם הרבה רעילות.

      פתאום ירדו החומות
      אין איסורים
      וגם לא גדרות
      מותר לשמוע הכול.

      ניסתי לתפוס את עצמי
      הרי החלטתי שעם זה הפסיק
      אז למה פתאום זה שוב מזיק?
      למה אני חוזרת לאחור?.

      מהר מחקתי
      זכר לשירים לא השארתי
      הנגן טהור ונקי
      אין זכר לתקופה שעברתי.

      אני יודעת שאחרי כל הבטחה
      תבוא שוב המעידה
      אך בפעם הבאה
      בעזרת ה' היא תיהיה יותר בקטנה.

      "קשה לשכוח אנשים
      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • ב מנותק
        ב מנותק
        בסוף תמיד יהיה טוב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי בסוף תמיד יהיה טוב
        #2730

        אתה מכיר את זה שהדמעות חונקות אותך?
        שאתה לא מוצא את עצמך?
        שכל מה שאספת בורח לך?
        שהבניינים שבנית נופלים עליך??

        ואתה מרים את העיניים
        ושואל את השמיים...
        "איך אני צריך להתקדם מכאן?"
        ואז אתה מנסה לחפש סימן...

        אז, מהמקום הזה- בדיוק משם!
        תקשיב שניה! כי שמעתי משהו חכם...

        "כשעולמך חרב עליך, ראה זאת כהזדמנות פז
        להתחיל בבניית עולם חדש וטוב יותר"

        וגם תזכור:
        שמהחושך אפשר לראות רק אור"

        יאלה מחכה לראות אותך עולה
        ובעיקר רוצה...
        אתה לא לבד!👊

        תשלחו לאנשים שמחכים לשמוע את זה...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • ויוושו מנותק
          ויוושו מנותק
          ויווש
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2731

          דני סנדי יונתן ועוד כמה חברים
          לשנת התגלות יוצאים
          במשך שנה לא יהיו בבתים
          כל אחד יגלה בעצמו מקומות חבויים

          כל אחד ביבשת שונה גר
          ששמה שונה לפני הפיצוץ המר
          אחת היא חדשה ומתקדמת
          השניה בורחת מזה כמו אש שלא מרחמת

          דיויד המפונק שבחבורה
          רב עם דני ללא הפוגה
          כמה הטכנולגיה חשובה
          וכמה היא מועילה
          אך דני בשלו
          מוכן להלחם על יבשתו
          אפילו ששומעים את שמה
          אף מעקמים
          הוא יודע שכך חנכו אותו ההורים
          למרות הויכוחים שלא נגמרים
          הם בסוף החברים הכי טובים

          קותי רוכב הברקים
          מגיע לבדוק את הבחורים
          את כוחם ועוצם ידם לגלות
          האם יוכלו לרכב על העוף הענק
          בעל שתי הגולגולות

          השנה הייתה לא כפי שצפו
          הדופלקטים לחייו של דני נכנסו
          לא עוד בחור רגיל
          לא עוד בחור כמו שאר בני הגיל
          בחור עם כוחות
          שאותם זירו רוצה לכלות

          דומיה
          גבורה
          הגנה
          נאמנות
          אלו האפשרויות להדפקלוטות
          דופלקטים רבים נהרגו על השבועה
          והסקנדרים לא באו לעזרה

          והמסר שלקחתי:
          גם אנו לפני כמה שנים טובות
          נשבענו על עשרת הדיברות
          במשך השנים שהגויים רצו לכלות
          תמיד עמדה לצידנו זכות אבות
          במשך ההסטוריה והגלויות
          היינו חזקים מול הסופות
          לא נכנעו
          את דתנו לא המרנו
          מאיימים שאותנו יזרקו לים
          אך הקב"ה תמיד מצילנו מידם
          יש בנו כחות על אנושיים
          אפילו ברקים אותנו לא מחשמלים
          אנחנו לא צריכים בייסים וסקנדרים שיעזרו
          רק התפילות הבקשות והתחינות לצידנו יעמדו
          ובקרוב ממש נשמע את קול שופר של:
          משיח צדקנו🙏

          למי שלא הבין את ההתחלה רוצו מהר לקרוא את 'דופלקטים'

          "ללב שלנו אין הנחות😞
          אין מבצעים❌
          ואם שברת💔שילמת!"💰

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
            #2732

            לכמה דקות
            לחזור אל העבר
            היו לי דיכאונות
            חלאס זה נגמר

            אבל נחמד לראות,
            איך הצלחתי להשתנות.

            לכמה זמן
            לשחזר מה שהיה
            איך לא היה לי מובן
            שהכל זה אשליה

            והנה אני כאן, איתך.
            הארת לי את החשיכה.

            אז חזרתי קצת
            ועכשיו אני מודה לך
            שאני לא אותה בת
            ושאני עוד נמצאת איתך

            כמה שזה ברור-
            ככה זה לא מובן מאליו.

            אני מפחדת
            אני מאושרת
            אני משקשקת
            אני מחוברת

            השם....
            נכון, הכל יכול להיעלם
            אבל אני כבר במקום אחר
            ואני רוצה להתקדם.

            תתן לי, בבקשה,
            לשכוח מכל מה שהיה!
            פשוט לפתוח דך חדש
            בבקשה!

            בואו נגיד ביחד:
            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • הדריה הדרי

              בואי כלה!!
              למעלה
              חופת כוכבים
              ונשמות הסבים
              באו לשמוח
              עם רעים אהובים
              יום כפרה,
              שמחה טהורה,
              ושמלה צחורה
              עטופה בשורה
              בואי כלה,
              המנגינה כאן כובשת,
              בואי כלה,
              הרוח לוחשת,
              גדול המעמד
              ואבן הפינה
              לבנין עדי עד
              והשראת השכינה
              בואי התחילי
              חיים חדשים
              בואי נצלי,-
              רגעים נרגשים
              שאי תפילה
              היא גדולה, היא עולה
              בואי כלה
              בואי כלה!

              השיר נכתב לאחותי
              שזוכה בעז"ה בעוד יומיים(!!) להתחתן,
              ברגעים מרגשים שאין מילים-
              באים לי השירים....😉
              (השיר נכתב ממעמקי הלב!- ועושה לי צמרמורות כל פעם מחדש!)
              שנתבשר רק בשורות טובות!!!

              א מנותק
              א מנותק
              אליה ב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2733
              פוסט זה נמחק!
              כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אליה ב

                פוסט זה נמחק!

                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                #2734

                @אליה-ב אין להגיב בשרשור השירים. אפשר להגיב כאן:
                https://miktzav.com/topic/8836/%D7%A2%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D/998

                אם אתם לא יכולים להגיב שם, כנראה שהמייל שלכם לא מאומת. תשלחו מייל ל- miktzavsuport@gmail.com ונאמת לכם את המייל.

                האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נ מנותק
                  נ מנותק
                  נעמי ה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                  #2735

                  תינוק קטן לא יודע חטא
                  סבל רב הספיק לשאת
                  באת לתקן כאן בעולם
                  באת בגוף לא מושלם

                  כאב גדול בלידתך
                  כאב עצום בעזיבתך
                  עכשיו טוב לך אני בטוחה
                  עכשיו כולך מלא רק שמחה

                  הייתי נותנת המון
                  לחבק אותך חיבוק אחרון
                  לא מפסיקה לאוהב
                  רוצה לראות אותך רק עוד פעם אחת מקורב

                  עכשיו כבר אינך סובל למעלה
                  אבל אותי השארת שוברה למטה
                  אני אקום כמו גדולה
                  יודעת שזכיתי להכיר נשמה גבוהה

                  בקשה קטנה לי אליך
                  תזכור את הימים ששמרתי עליך
                  את השעות שהרגעתי אותך
                  עכשיו שאתה קרוב לה'
                  אל תשכח עלי לבקש.
                  ||כתבתי את זה על תינוק שעדיין לא עשה שנה שהתנדבתי אליו הרבה ולצערי הרב נפטר😭
                  נ.ב. לפני איזה חודש וחצי בערך העלתי שיר שכתבתי עליו שהיה חולה ||

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • מרבמ מנותק
                    מרבמ מנותק
                    מרב
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2736

                    יגיע היום
                    שיצוף בי הכל
                    כים אל חול
                    מול עמק תהום

                    ישמע לי מין קול
                    שישלים בי החור
                    הנפער בי לאחור

                    ולי נותר לבחור
                    החושך או האור
                    בעודם של הון
                    רעידות הקור -
                    לגדול

                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • B מנותק
                      B מנותק
                      BINYAMIN OFFICIAL
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2737

                      אנא ממך
                      תפתח לי את הלב
                      אליך להתקרב
                      תתן לי אמונה
                      גם בימים שכואב
                      אין עוד מלבדך
                      אין לי כלום
                      ולא אוותר אמשיך ללכת ולצעוד
                      ולא אשבר
                      כי מה אני כאן בעולם
                      כשאתה לא עוזר
                      תודה תודה על הכל

                      [יש לזה לחן כאן https://miktzav.com/post/254600 בשרשור למטה }

                      לא להעביר.

                      רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • B BINYAMIN OFFICIAL

                        אנא ממך
                        תפתח לי את הלב
                        אליך להתקרב
                        תתן לי אמונה
                        גם בימים שכואב
                        אין עוד מלבדך
                        אין לי כלום
                        ולא אוותר אמשיך ללכת ולצעוד
                        ולא אשבר
                        כי מה אני כאן בעולם
                        כשאתה לא עוזר
                        תודה תודה על הכל

                        [יש לזה לחן כאן https://miktzav.com/post/254600 בשרשור למטה }

                        לא להעביר.

                        רות רפפורטר מנותק
                        רות רפפורטר מנותק
                        רות רפפורט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                        #2738
                                          **אלוקי**
                        

                        תקראו את הספויילר זה חשוב

                        אלוקי/נו
                        שמור עליי/נו
                        קבל תפילותי/נו
                        ורחם נא עליי/נן
                        שמור על ילדייך
                        השבויים בידי צורריך
                        ואת החולים רפא נא
                        ושלח במהרה גאולה

                        זה שיר שכתבתי והלחנתי עקב המלחה שפרצה
                        וב4 השורות הראשונות זה או ברבים או ביחיד תקראו את זה איך שאתם רוצים

                        "יהודי אף פעם לא מתייאש
                        תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                        (אני)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                          #2739

                          החושך מול עיני
                          נעלם כך לפתע
                          הרמתי תראש לאלוקי
                          אפילו רק לרגע

                          פתאום הכתה בי
                          ההבנה שהכל מלמעלה
                          פתאום נכנס בי
                          האמונה שהכל מאבא

                          התקופה הקשה
                          אמנם השאירה בי כאב
                          אבל שמשנים תחשיבה
                          ככה יותר טוב בלב

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                            #2740

                            מגויס יוצא להלחם
                            נלחם על חיי
                            עוד חבר לנחם
                            מה נשאר לי בחיי?

                            קם בבוקר
                            עוד יום ללא משמעות
                            אצל הפסיכולוג מבקר
                            זו ממש התעללות

                            חבר גוסס
                            מבקש לחיות
                            בדמו מתבוסס
                            דמעות זולגות,איך זה יכול להיות?!

                            פוסט טראומה
                            לא מדבר ולא אוכל
                            חבר נפטר על מזבח המדינה
                            צער וכאב,נמצא באבל

                            רוצה ימים טובים יותר
                            לא מתכוון לוותר
                            לאויב הגדול ביותר

                            שכחתי לציין שזה סיפור אמיתי וטרי לצערינו

                            "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                            ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2741

                              זוכר
                              איך היינו משחקים
                              איך היינו מדברים
                              ספרנו כוכבים
                              רקדנו על רכבים

                              זוכר
                              איך דיברנו על החיים
                              איך למדנו ערכים
                              איך חלמנו להגשים
                              חלומות כל כך גדולים

                              אתה זוכר???
                              מה קרה לך חבר?
                              איך היום אתה שבר
                              הכלי שלך חסר...

                              אתה שוכב בחדר
                              כלום כאן לא בסדר
                              אתה כמעט מת
                              ולמה באמת?

                              אתה זוכרת איך אמרת
                              שאתה רוצה רק טוב
                              תסתכל לאן הגעת
                              איך יכלת לעזוב???

                              אני מתגעגע

                              בואו נגיד ביחד:
                              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                #2742
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • הדס.טה מנותק
                                  הדס.טה מנותק
                                  הדס.ט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2743

                                  אורית ברוך, אמה של עדי ברוך ז"ל שנהרגה מפגיעת רקטה, ידעה שבתה אהבה לכתוב שירים, אך כשפתחה את המחשב שלה לאחר מותה - היא לא האמינה למראה עיניה.

                                  עדי כתבה שיר בינואר האחרון שהפך להיות הצוואה שלה לאחר מותה. כך היא כתבה:

                                  "ואם אי פעם אמות

                                  לפני שיגיע זמני,

                                  אני רוצה שתחגגו את החיים

                                  ולא תתאבלו על מותי.

                                  שתקומו כל בוקר עם חיוך וגעגוע בלב

                                  ולא תתנו לאף שנייה מחייכם להתבזבז.

                                  תראו עולם בשבילי, תעריכו כל רגע קטן

                                  ומידי פעם תחייכו לעננים - אני אהיה שם.

                                  מצטערת על הצער שגרמתי

                                  שתדעו שאני במקום טוב

                                  מתגעגעת

                                  ואוהבת מאוד".

                                  אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                    #2744

                                    אמא רחל
                                    את-
                                    שויתרת,
                                    ומסרת,
                                    ושתקת,
                                    וקיבלת-
                                    ומסרת את נפשך
                                    עבור אחותך!
                                    ויתרת על היקר מכל,
                                    כי הבנת שהוא יכול הכל!
                                    הקב"ה העריך את מעשיך
                                    וראי כעת- מי הם בנייך
                                    אשריך!

                                    את-
                                    שהעתרת בשבלינו
                                    בשעת צרה
                                    שכולם למעלה השתתפו בצרה,
                                    שמע השם דווקא אותך,
                                    עם הזכויות שלך!

                                    מנעי קולך מבכי,
                                    ועיניך מדמעה
                                    כי יש שכר לפעולתך-
                                    אמנו היקרה!

                                    עמ"י נושע בזכותך
                                    ראי כמה יפה חלקך,
                                    ושבו בנים לגבולם-
                                    בזכותך!!

                                    השיר נכתב ממש הרגע...
                                    ומוקדש לאמא האהובה של כולנו!!- אמא רחל!!
                                    שמתפללת שם בשביל כולנו- והלוואי ותמליץ יושר בעדנו!!

                                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2745

                                      *בס"ד
                                      (איך,) אמא רחל \ T~t.b

                                      איך זה שאחרי כל מה שעברנו,
                                      השנים עוברות, ועוד לא נגאלנו?
                                      איך אפשר למנוע את הבכי,
                                      ולמצוא ת'אור בתוך כל הקושי?

                                      אמא רחל, אמא רחל-
                                      תתפללי חזק שיבוא כבר הגואל!
                                      כל העם בזעקה שואל,
                                      מתי יגיע זמנם של ישראל?

                                      איך זה שהכל תלוי בנו,
                                      ועדיין למטרה לא הגענו?
                                      איך אפשר לחשוב שלא כדאי,
                                      אם עוד רגע אפשר להפסיק לצעוק דיי?

                                      אמא רחל, אמא רחל-
                                      תתפללי חזק שיבוא כבר הגואל!
                                      כל העם בזעקה שואל,
                                      מתי יגיע זמנם של ישראל?...
                                      *

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • בינינו לא משנהב מנותק
                                        בינינו לא משנהב מנותק
                                        בינינו לא משנה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2746

                                        את השיר הזה כתבתי עם מנגינה.🎻, אם שמתם לב בד"כ אני לא כותבת עם פזמון וכו' אבל הפעם המנגינה פשוט יצאה לי מתוך המילים🔊 (הייתי מתה לשיר אותה כאן...😋😉😉😁 ) אז אשמח לשמוע לחנים שלכם לשיר הזה🎵 כי יש לו הרבה ווריאציות...

                                        אמא
                                        אמא רחל מבכה
                                        ועכשיו יותר מתמיד
                                        כל דור היא רואה ורואה
                                        איך האויב לכלותינו מתמיד

                                        אז אני מבקשת
                                        אבא אבא תשמע ת'תפילות
                                        תראה איך אני מתפללת
                                        אבא אבא תמלא משאלות
                                        רק לחיות בארצינו בשקט

                                        פזמון:
                                        אבא תתבונן
                                        בבניך השבויים
                                        בגוף ובנפש
                                        אותך מבקשים
                                        ומקבלים שבת
                                        כן גם הרחוקים
                                        והלוואי ועוד מעט
                                        יכלו כל הקיצין

                                        ואני כל יום מיחלת
                                        ועכשיו הרבה יותר
                                        לחזות פני משיח מאחלת
                                        כי סבלנו די והותר

                                        אז אמא רחל
                                        המשיכי להתפלל
                                        ותגידי לאבא ש...
                                        פזמון

                                        מקווה שאהבתם אז שבע"זה בשנה הבאה אמא רחל תהיה כאן איתנו!, השיר הזה נכתב מעומק הלב וממקום של כולנו, מקווה, מחכה, ומתפלל, לגאולה!

                                        אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                                          את השיר הזה כתבתי עם מנגינה.🎻, אם שמתם לב בד"כ אני לא כותבת עם פזמון וכו' אבל הפעם המנגינה פשוט יצאה לי מתוך המילים🔊 (הייתי מתה לשיר אותה כאן...😋😉😉😁 ) אז אשמח לשמוע לחנים שלכם לשיר הזה🎵 כי יש לו הרבה ווריאציות...

                                          אמא
                                          אמא רחל מבכה
                                          ועכשיו יותר מתמיד
                                          כל דור היא רואה ורואה
                                          איך האויב לכלותינו מתמיד

                                          אז אני מבקשת
                                          אבא אבא תשמע ת'תפילות
                                          תראה איך אני מתפללת
                                          אבא אבא תמלא משאלות
                                          רק לחיות בארצינו בשקט

                                          פזמון:
                                          אבא תתבונן
                                          בבניך השבויים
                                          בגוף ובנפש
                                          אותך מבקשים
                                          ומקבלים שבת
                                          כן גם הרחוקים
                                          והלוואי ועוד מעט
                                          יכלו כל הקיצין

                                          ואני כל יום מיחלת
                                          ועכשיו הרבה יותר
                                          לחזות פני משיח מאחלת
                                          כי סבלנו די והותר

                                          אז אמא רחל
                                          המשיכי להתפלל
                                          ותגידי לאבא ש...
                                          פזמון

                                          מקווה שאהבתם אז שבע"זה בשנה הבאה אמא רחל תהיה כאן איתנו!, השיר הזה נכתב מעומק הלב וממקום של כולנו, מקווה, מחכה, ומתפלל, לגאולה!

                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                          #2747

                                          -אמא-
                                          את שויתרת
                                          את שתסמנים העברת
                                          שאת חתנך לא קיבלת
                                          עדין לא נשברת
                                          את שהראת לנו
                                          שגם ממה שנראה סוף העולם
                                          בסוף ניהיה טוב
                                          את שלא התיאשת
                                          את שתמיד ביקשת
                                          את שבדרך נפטרת
                                          וקבורה איי שם
                                          את זאת שהורשת לנו כוחות
                                          שהשארת לנו עוצמות
                                          את התמודדת עם דברים גדולים
                                          והשארת לנו לראות
                                          שהדברים הקטנים
                                          שנראים מסובכים
                                          איתם אפשר להתגבר
                                          אפשר לוותר עליהם
                                          בשביל משפחה וילדים
                                          -אמא-
                                          תתפללי עלינו
                                          אנחנו צריכים תתפילות שלך
                                          אנחנו מחכים לך
                                          פה הילדים הקטנים שלך.

                                          ואוווו עשיתם לי חשק לכתוב גם על אמא
                                          זה מה שיצא...

                                          "קשה לשכוח אנשים
                                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול