דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שריושש מנותק
    שריושש מנותק
    שריוש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שריוש
    #2761

    אני לא אשכח ת'הרגשה
    את הדופק המהיר
    ששמעתי את השיחה 
    מעבר לקיר

    אנשים שהרסו לי ת'ילדות
    ושוב חיברתי ת'קרעים
    ליכלכו בלי לשפוט
    ו''בטעות''שרפו את הגשרים

    חוזרת לכיתה
     ומחייכת מסתירה את העלבון
     וצוחקת לעצמי בשיגעון
    באלי להחזיר באותה שיטה

    אבל שתקתי .

    גוזרת על לעצמי
     לא מאמינה באנשים
    לקחו את הדמעות שלי
     והפכו לחצים

    שוב חוזרת לאותה ילדה
     לא יכולה להתרסק עכשיו
    אני צריכה להיות איתנה
    להרגיש שאני בידיו

    אבא ליבי מצולק אין בו מתום
    אבל הכל מדויק
    אני יכולה לחתום בדם
    שהייתה איתי 
    ובזכות זה אני כאן .

    עברתי יום קשה והשיר נכתב בכאב הזה
    שאולי בזכות זה נתן לי חומר מחשבה מה זה לשון הרע
    אנשים לשון הרע זה אששש!! זה צורב! זה שורף את הכל! לפניי שאתם מדברים על מישהו תחשבו שהוא לידכם ושומע אותכם עדיין הייתם ממשיכים לדבר?!

    אפילו הכוכבים
    צריכים חשכה,
    כדי לזרוח.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    🤞 👌
    11
    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2762

      שומעת, נגמרת
      מנסה לבעוט
      מחזיקה, מבוהלת
      מקווה להצליח

      מורחת חיוך
      מפזרת אמירות
      חוטפת בפנים
      מנסה לא לראות

      נותנים לדם שלי
      להישפך בחופשיות
      מנסה להתעלות על עצמי
      לגלם אנושיות

      מתאמצת שוב
      חוטפת ב'וקס
      בלב כאוב נאחזת,
      רק לא ליפול

      מורחת שוב חיוך
      והפעם זה מצליח!
      מקבלת חזרה
      עשרות ניצוצות

      שחשבו שאתפרק
      ומגלים אותי חזקה
      כי כבר הבטחתי לכם מיקצבניקים-
      שאני לא אתיאש, זוכרים?

      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • ESTER 0E מנותק
        ESTER 0E מנותק
        ESTER 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2763

        1400 צלקות\E.H.

        על פנייך 1,400 צלקות
        וכתמי גם מעטרים גופך
        את עייפה ממחלות ודלקות
        ודמעות צורבות על נפשך

        כחיה פצועה סופרת ת'דקות
        וכבר מסתערת בחירוף על אויבך
        לא מחפשת את הדרכים הקלות
        אך מאמינה שלא לחינם כאבך
        עוד רגע קט יכנע
        ופצעיך יחלימו
        וכאביך ישלימו
        או אז ביתך יבנה
        או אז תשוב השכינה
        למעונה

        כי המתח הכי גדול-,
        בא תמיד לפני הסוף.

        האזיני
        קול מבשר עולה
        ברגליו משמיע
        ישועה.
        גאולה.

        ארץ אהובה!
        אל תשתקי
        על הדם הרב שספגת
        אל תשתקי
        על הכאב הרב
        שהוא מנת חלקך
        רבות בשנים
        אנא!
        למעני,
        ולמען כל הדמים שספגת עד היום
        באהבה ובכאב עם לב שותת
        א.ה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😲 👍
        10
        • אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
          #2764

          שיר שכתבתי על שנולד לנו תינוק במשפחה - יונתן
          בימים אלה כבר עושים לו חלאקה אז עוררתי את השיר מחדש

          תפילת התינוקות

          נשמה שנתת בו טהורה היא וזכה
          שמור עליו מרוח שתבוא
          נשמה שלא חטאה
          תינוק של בית רבן
          משא של עם חרוט על ליבו

          הקשב נא אלקי לתפילת התינוקות
          לבכי שירעיד כסא כבודך
          מעולמך מתרגש
          גם בלי מילים מבקש
          בוכה .. בוכה ...על עמך

          אנא אלקי
          שמור על הורי
          שמור גם עלי יונתן הקטן
          אנא אלקי ---מתי ?
          תאמר לצרותינו די ...

          יותן הקטן
          יגדל ילך לגן
          ילמד לצלול במים עמוקים
          על עצים יטפס
          כל היום יחפש
          יביא להוריו --פרות מתוקים

          יש לשיר הזה גם לחן קצת רציני אבל גם משעשע
          אפשר לשמוע את השיר הזה ועוד שירים
          https://miktzav.com/post/282004

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבוע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2765

            יש לי הרבה מחשבות
            עברתי כמה ניסיונות

            זה היה עבר
            עכשו הכל ניגמר

            להתחיל לחפש משמעות
            לצעוד באמת בזהירות

            לגעת במקור
            לדעת ללחום בקור

            את השקר לשבור
            את הטוב לנצור

            כך נמשוך עלינו אור

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • אייל גלבוע 4א מנותק
              אייל גלבוע 4א מנותק
              אייל גלבוע 4
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
              #2766

              לא מסתכלים
              לא מתייחסים

              מרגיש רואה ואינו נראה
              כן,זה ההווה

              בלי חברים
              חסר חיים
              ללא רחמים

              מתחנן שתתייחסו
              אותי אף פעם לא אהבו

              מאסטר מיוזיקמ אפרת גלבועא 2 תגובות תגובה אחרונה
              🤞
              9
              • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                לא מסתכלים
                לא מתייחסים

                מרגיש רואה ואינו נראה
                כן,זה ההווה

                בלי חברים
                חסר חיים
                ללא רחמים

                מתחנן שתתייחסו
                אותי אף פעם לא אהבו

                מאסטר מיוזיקמ מנותק
                מאסטר מיוזיקמ מנותק
                מאסטר מיוזיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2767
                פוסט זה נמחק!
                אייל גלבוע 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מאסטר מיוזיקמ מאסטר מיוזיק

                  פוסט זה נמחק!

                  אייל גלבוע 4א מנותק
                  אייל גלבוע 4א מנותק
                  אייל גלבוע 4
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                  #2768
                  פוסט זה נמחק!
                  מאסטר מיוזיקמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                    פוסט זה נמחק!

                    מאסטר מיוזיקמ מנותק
                    מאסטר מיוזיקמ מנותק
                    מאסטר מיוזיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2769
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                      לא מסתכלים
                      לא מתייחסים

                      מרגיש רואה ואינו נראה
                      כן,זה ההווה

                      בלי חברים
                      חסר חיים
                      ללא רחמים

                      מתחנן שתתייחסו
                      אותי אף פעם לא אהבו

                      אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבוע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2770
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2771
                        פוסט זה נמחק!
                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • טותייייט טותיייי

                          פוסט זה נמחק!

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                          #2772

                          ההרגשה תפוקה
                          ההתלבטות קשה
                          אני יודעת מה התשובה
                          אבל בורחת מבחירה
                          מפחדת להגיע להחלטה.

                          אני רוצה ליהות טובה
                          כבר תקופה שאני בעליה
                          מפחדת לפול בחזרה
                          יודעת שצריכה עזרה
                          אבל מפחדת לדבר עם המורה.

                          כימעט נגשת
                          אבל בסוף מתחרטת
                          יודעת שאם לא הגש
                          מחר אוכל קש
                          אבל מפחדת
                          יותר נכון מתפדחת
                          לא רוצה שתדע
                          שאני כזו גרוע.

                          מתפללת שה' יכוון אותי
                          לדרך הנכונה
                          ושהצליח עם הבחירה
                          ולא יפול בחזרה
                          כי אני יודעת מה הטוב
                          ומה זה הרע.!

                          "קשה לשכוח אנשים
                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2773

                            לא שלי

                            ולפעמים
                            בלי שום סיבה
                            אני רוצה לבכות

                            ככה
                            סתם.
                            כמה דקות
                            להתנקות

                            נטולת רקע
                            של מועקות
                            חונקות

                            רק
                            כמה דמעות
                            מתוקות
                            מחבקות

                            מאפשרות
                            משחררות
                            מאווררות
                            טהורות.

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • אדמיליםא מנותק
                              אדמיליםא מנותק
                              אדמילים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2774

                              מה ש
                              ביום של סופה ושל זעם
                              כאשר אדישות תיספג בדממה
                              וכל הגשמים לא ידעו
                              את האדמה בימות החמה
                              בלילות הכאב והצער
                              כאשר רגישות תירמס בשלווה
                              וכל השתיקות לא ידעו
                              מילים שהושקו בתקווה
                              בימי קרני שמש וסנוור
                              כאשר אפילה ליופי תסטור
                              וכל האורות לא ידעו
                              עומק מדומה, תופעת קשת
                              בלילה של מכשפות אופל
                              כאשר כלום לא יוכל לקור
                              וכל האמיתות לא ידעו
                              על אמת אחת מתכחשת
                              בלילות בימים ובתווך
                              כאשר הפוך וישר מתאחדים
                              וכל הדברים שעוד לא היו
                              תופסים אומץ, קמים ואובדים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2775

                                בס"ד

                                הלב שלי רגיש,
                                מזמן שלא נגיש.
                                בכל תרחיש,
                                בומים הוא מרגיש.

                                אם זה מוות,
                                או מכות.
                                דם, וכמה אסונות.
                                הדמעות שלי בוערות.

                                לאן עוד נגיע?
                                אבא תושיע!
                                למה לנו הכל מגיע?
                                בקשה, תסייע!

                                רוצים לחיות בשלום.
                                לאהוב כל היום.
                                מתי יתגשם החלום?
                                שלעם הזה יהיה כוח לנשום...

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                15
                                • אפרת גלבועא מנותק
                                  אפרת גלבועא מנותק
                                  אפרת גלבוע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2776

                                  בס''ד

                                  אני לא חולם
                                  הינה זה מתגשם
                                  ומלאה הארץ דעה את השם

                                  אין מי שלא יודע
                                  שרק הוא קובע

                                  יביט על הארץ ותירעד
                                  יגע בהרים ויעשנו

                                  הוא בתוכנו
                                  קרוב לנשמתנו

                                  זה אלוקנו
                                  מלכנו ומנהיגנו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                    #2777

                                    הקושי לעבר הפיסגה

                                    העצבות אופפת,
                                    את אברי מכנסת
                                    את ליבי עוטפת
                                    עם עצמי שותקת,

                                    העצב ניכר
                                    הקושי במיצר
                                    הניסיון שחור
                                    והכח- היכן?

                                    היום מחשיך
                                    האור נעלם
                                    אך התקווה-
                                    מלטפת ומרגיעה
                                    כי הכל לטובה

                                    השמש כבר בזריחה
                                    העולם מחייך בחזרה
                                    הניסיון חלף לו-עבר
                                    ועכשיו כבר אינני במיצר!

                                    כי לפני האור
                                    החושך גובר
                                    שולט, מאיים
                                    אך לבסוף נעלם,

                                    ואז באה קרן אור
                                    וניחוחות של שיר ומנגינה
                                    יפה ונעימה
                                    ואז-
                                    העולם מחייך בחזרה!!
                                    @הדרי✍

                                    כך דרכו של העולם...
                                    תמיד יש קשיים קטנים,- החכמה היא לדלג עליהם ולהגיע אל הפסגה!,
                                    גם שחשוך- בסוף תמיד מגיע האור...

                                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2778

                                      ניצבת בין ההמון
                                      יורדת קצת מהשורות
                                      מרגישה מיותרת
                                      אחת ממאות

                                      מחליטה לצאת
                                      לטשטש קווים
                                      מה כבר יקרה?
                                      אין מצב שרואים

                                      הרחפנים מתקתקים
                                      תמונה ועוד אחת
                                      רקע מושלם מנציחים
                                      אבל- חסרה פה בת

                                      התמונה כבר לא תיהיה
                                      מושלמת לעולם!
                                      תמיד יבלוט
                                      האחד שנעלם

                                      כי הכוח שלנו
                                      הוא רק ביחד
                                      לתת כתף וגב
                                      להיות כאחד!

                                      גם אם נראה לנו
                                      שה' לא צריך אותנו
                                      יש לו כבר מספיק בלעדינו
                                      אם לא ניהיה ביחד
                                      זה לא יהיה מושלם-
                                      לעולם!

                                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • שוהםש מנותק
                                        שוהםש מנותק
                                        שוהם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                                        #2779

                                        הלב שלי חתיכות

                                        אבדו בי התקוות

                                        בימים אזעקות

                                        בומים בלילות

                                        כולם נלחמים מולנו

                                        אבל..

                                        רק ה שומר עלינו

                                        "ביחד ננצח"

                                        את זה כולם אומרים

                                        בתפילה לאלוקים

                                        שיעזור לחיילים

                                        ירפא את הפצועים

                                        יחזיר את השבויים

                                        בריאים ושלמים

                                        ויחיה את המתים

                                        מקווים לגאולה שלמה

                                        במהרה..

                                        כי אין לנו מלך גואל

                                        ומושיע-

                                        אלא אתה...!
                                        א.מ

                                        אשמח לתגובות!!🙏🙏

                                        "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                        https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • כוכב לכתכ מנותק
                                          כוכב לכתכ מנותק
                                          כוכב לכת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                                          #2780

                                          שלום! אולי זה היית אתה?
                                          שהרצית היום בכיתה
                                          נעמת על הקתדרה בביטחון
                                          ירית חיצים במסווה של כבוד
                                          אמרת דברים קצת פחות מוכרים
                                          גרמת לדברים לצאת מעוותים
                                          יצאנו החוצה ובלב יש קרציה
                                          הדברים שלך גרמו לנו ראקציה
                                          במקום לאחד גרמת לנתק
                                          ובמקום לקרב גרמת לתעב

                                          היה לי היום יום קשה,
                                          ויצא לי שיר, לא ערוך מהרגע להרגע.
                                          אני מצרפת מקור שמחזק את הנושא

                                          כי במעשיו ודיבוריו ומחשבותיו הטובים, הוא מקיים ונותן כח בכמה כוחות עליונים הקדושים,
                                          ומסיף בהם קדושה ואור... וכמאמרם ז"ל " אל תקרא בניך אלא בוניך" כי המה המסדרים העולמות העליונים כבונה המסדר בנינו,
                                          ונותנים בנו רב כח. ובהפוך חס וחלילה ע"י מעשיו או דיבוריו ומחשבותיו אשר לא טובים,
                                          הוא מהרס ר"ל כמה כוחות ועולמות עליונים הקדושים לאין ערך ושיעור.
                                          ביכולתנו לבנות עולמות ולהרוס עולמות- כל זאת ע"י מילה של יהודי!
                                          ר' חיים מוולוזין זצ"ל כתב בתחילת ספרו "נפש החיים"

                                          אין דבר שלם מלב שבור,
                                          קרוב ד' לנשברי לב
                                          קרוב ד' לנשברי לב!

                                          שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול