דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2923

    בכל יום אני נלחמת
    קמה משוריינת
    עם מטרות מול העיניים
    הגבול זה השמיים

    יודעת מהי האמת
    לא תמיד זה קל תאמת
    יש בנו כוח אמוני
    למלחמת הקיום היום יומי

    לדעת מה אסור ומה מותר
    מה הכי חשוב ומה מיותר
    עם מה להילחם ומה לוותר
    כך מקבלים שכר יותר

    כאשר שטח כובשים
    קבלנו עוד כוחות
    במיוחד לימים הבאים
    ושכר לדורי דורות

    טרם עלות השחר
    שתפציע החמה
    שתחמם אותי ואת דרכי
    ותביא לי עוד אורה

    תמיד אשים לי מול עיני
    את המטרה החשובה
    יחד אצעד עם אלוקי
    עד עלות הגאולה
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    💯 😲 👍 🏆
    11
    • יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2924

      אמונה היא הפיתרון
      לכל הבעיות בעולם
      אבל לפעמים אין היגיון
      והשכל נעלם

      כשהמח מתבלבל
      והרגש משתולל
      זה קל כל כך לקלקל
      להרוס ולחבל

      וזה בסדר

      הדרך אל האושר
      מלאה בדמעות
      האמונה נהית בכושר
      מטונות נסיונות

      האמונה לא נבחנת
      על ידי ידיעה בשכל
      האמונה משתכללת
      עם כל נדנוד בחבל

      והאמונה תנצח
      בסוף הטוב נבחר
      גם כשהיצר משתלח
      בסוף הטוב נשאר

      וכולנו אחים
      כולנו ננצח
      נהיה יותר ממלאכים
      כי רק אנחנו נשתבח!

      בואו נגיד ביחד:
      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👊 💯
      7
      • צ מנותק
        צ מנותק
        ציפי9103010
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2925
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שלום לכםש מנותק
          שלום לכםש מנותק
          שלום לכם
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2926

          חלמתי שהלכתי לאיבוד:
          עומדת המומה בין שדות של קוצים,
          מפחדת ללכת- להיפגע מדרדרים,

          הכל יבש ושומם,
          אין נפש חיה,
          ופתאום נמצאה לה התקווה,

          פרח קטן,
          עומד לו איתן,
          לוחש לי בואי ואתן לך יד,

          מתקרבת חוששת,
          מושיטה יד,
          מלטפת,
          אכן! זה אמיתי,
          הוא לא מתפוגג,
          הוא בידי,

          ואז נראה רחוק אור קטנטן,
          ויחד עם הפרח התחלתי לצעוד לכיוונו,
          לאט לאט עם מעידות,
          אבל הן מעידות,
          אני בדרך הנכונה!!

          ממשיכה ללכת,
          לפעמים נופלת,
          לפעמים עולה אבל לפרח שולחת תודה,
          בלעדיו לא הייתי מעיזה,

          ומתוך החלום מתעוררת,
          ורואה שאכן זה אמיתי,
          הפרח הקטן הוא- שליח מבוראי,

          אחרי שעות של חושך,
          אחרי ימים של בכי,
          שלח לי פרח משלי,
          שלוחש לי,
          תמשיכי לנסות עם הפרח לגדול,
          כי גם אם אני נסתר,
          אני אוהב אותך הכי שאפשר!!!!!!!!(ה')

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          🌹 👍
          9
          • מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2927

            לא שלי

            בתיבת הקלפי של החיים
            כל יום הוא יום הבוחר...
            מאחורי פרגוד כחול
            או בכלל בלי תנאים
            ואין יום אחר
            ואם יֶשנה
            תעודת זהות
            שייכות
            ולאום יהודי
            אם יש משמעות
            יש קצה חוט
            לרגע היחודי.
            הרשות נתונה בעין סערה
            מול קולות שאינם ניתנים
            לספירה
            מתגוששים על הלב, בסתירה
            אש ומים, טוב ורע
            פתאום הקרב מוכרע.
            הקול הקובע: זכות הבחירה.

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            6
            • עופר האייליםע מנותק
              עופר האייליםע מנותק
              עופר האיילים
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
              #2928
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • הדריה מנותק
                הדריה מנותק
                הדרי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2929

                קרן אור✨
                עוד צעד
                עוד פסיעה קטנה
                לעבר הפסגה

                עוד קרן אור
                שמבצבצת בזרקור
                שמושיטה לי יד
                שלא יהיה לבד

                התגובות החמות
                החברות הנלהבות
                המשפחה מעודדת
                ואני נרגשת..

                פסעתי צעד קטן
                והתגלה בפני עולם
                שפתוח לעברי
                שנוצר בשבילי

                מפסיעה קלה
                המציאות השתנתה
                הפכתי למאמינה בעצמי
                ביכולות ובכשרונות שלי

                כי לכל אחד- דרכו סלולה
                אך עלינו להזיז המכשולים
                לסלק הפחדים,
                ולפסוע בין האבנים

                וכך-
                לגדול מהחיים
                ולהגיע לפסגות
                שגם בחלומות
                לא היו קיימות!!

                (זכיתי להוציא ב"ה שיר חדש..
                ומהתחושות שהיו לי- נכתב השיר..)

                @הדרי

                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                5
                • ב מנותק
                  ב מנותק
                  בלב ים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2930

                  סלח לי צורי, שהמשכתי את שגרתיות חיי.
                  סלח לנו אלוהנו, שבכל זאת חיינו את חיינו.
                  כי קיץ וחורף חלפו להם, אבל שום דבר אינו רגיל ושלם.

                  עדיין אחינו ואחיותינו, משמחה של תורה, בבעתה מצפים לנו
                  עדיין חיילנו נלחמים, ובצעקות קרב לפנינו מתים.
                  משפחותיהם בתקווה מתפללים, ובצרחות של בכי נורא, מתאבלים.

                  גם לי דמעות ירדו, על חיים שהלכו, ועוד, לא יחזרו.
                  גם לי דאגה שורפת, על מצפים בתקווה, שספק יראו משפחה אוהבת.
                  וכעס עצמי שקורע אותי, שאיני לוחם ונוקם להם בשטח אמיתי.

                  סלח לי צורי, שהמשכתי את שגרתיות חיי.
                  סלח לנו צורינו, שבכל זאת חיינו את חיינו.
                  תמחל לנו אבינו, שעבדנו, חגגנו, בחירות ניהלנו, ואת אחינו שכחנו.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😢
                  6
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2931

                    אנשים לכאן יורדים
                    בתור תינוקות קטנים
                    לאט לאט גדלים
                    והנשמות בגוף בפנים

                    חלקם מאריכים ימים
                    חלקם פתאום חולים
                    חלקם לפתע נעלמים
                    חלקם נפצעים נהרגים

                    קבע השם לכל אחד
                    את המסלול שאליו הוא יצעד
                    כל אחד שונה ממעשיו
                    תלוי בו אם יעלה או ימעד

                    ישנם אנשים שיהיו גדולים
                    ישנם שלנצח יהיו קטנים
                    חלקם יחיו את החיים
                    חלקם יהיו חיים מתים

                    לכל אחד יש שק על הגב
                    שהוא אמור להתמודד במהלך חייו
                    לכל אחד אמור להיות יעד
                    אבל הכל תלוי ונמצא בידייו

                    אחרי 120 בכל אדם תלוי
                    בן אדם הולך לעולם האמת
                    מעפר באנו לעפר נשוב
                    כולנו במלבן שיש קר
                    מתחת לאדמה נהיה שוב...

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    6
                    • כוכב לכתכ מנותק
                      כוכב לכתכ מנותק
                      כוכב לכת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2932

                      הבדידות
                      שסביבך,
                      מלטפת,
                      בלי חמלה.
                      את ליבך,
                      הכמה,
                      שרוצה
                      מעט אהבה.
                      הצלחה.
                      שמחה.
                      מאבק
                      החיות.
                      על שמחת
                      החיים.
                      מול הלאות.

                      האהבה הזאת-
                      תגיע,
                      אם כל
                      האור,
                      שבגשם זורח.
                      הבזקים
                      של הארה.
                      דרישות שלום
                      של אהבה.
                      אתה במאבק,
                      מאמינים בך!
                      המאבק
                      מעלה אותך
                      לחגורה השחורה!

                      אש בעיניים,
                      אתה נלחם
                      על החיים שלך-
                      בכל מצב.
                      כי חיים
                      ללא שמחה,
                      כמו גוף
                      בלי נשמה.
                      בטוחים בך שאתה יכול.
                      לא לחינם אתה מתמודד.
                      יש לך גו מאחוריך,
                      תומך ואוהב.
                      לא אבדה התקווה!

                      קדימה לעבודה!

                      © טליה.

                      אין דבר שלם מלב שבור,
                      קרוב ד' לנשברי לב
                      קרוב ד' לנשברי לב!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🤞
                      5
                      • יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                        #2933

                        יש לי חלום קטן
                        לטוס לליז'ענסק
                        ככל שעובר הזמן
                        החלום רק מתחזק

                        כל כך בא לי ללכת
                        'לקפוץ' לרבי אלימלך
                        לטוס גם אם אין מספיק כסף
                        ולהגיע גם אם אין עוד דרך

                        כי באמת,
                        אין לי מושג איך לעשות זאת.

                        אין מישהו בסביבתי
                        שעשה זאת בעבר
                        אפילו דרכון אין במשפחתי
                        וכמעט כל כספי נגמר.

                        איך אתמצא במקום זר?
                        אלוקים גדול.
                        איך אסתדר בלי שום מכר?
                        השם יעזור.

                        רק שאגיע, הלוואי.
                        אשתטח באושר על הציון...
                        השם יעזור לי, וודאי.
                        רק מבקשת שייתן לי כיוון...

                        איך???

                        בואו נגיד ביחד:
                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍 😊 🤞
                        3
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2934

                          מתאמצת לעלות
                          חטפתי מראה בפנים
                          אבל בוא נגיד
                          שנפלתי עמוק
                          לא בטוחה שאני יצליח
                          ראיתי אתכם
                          הכי פרועות שאפשר
                          לא קשה לדמיין
                          לאן תגיעו
                          לא באלי להיות שם
                          מבטיחה!!!
                          אבל היתרחקתי כל כך
                          והפעם שאני בנתק
                          מוחלט מכם.....
                          משהו בי כל כך טהור
                          כל כך נקי
                          ומשהו בי כל כך מלוכלך
                          כל כך גס
                          עזרתם לי ליקלוט
                          לאן מגיעים
                          כשהולכים עם משקפת הפוכה
                          אולי עכשיו
                          אחרי שלא היתראינו
                          תקופה של לילות
                          ברחוב שהעברתם
                          דווקא מפה אני יצליח לקום????

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          💪 🤞
                          4
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2935

                            פתאום הלב רגוע
                            האמונה התחילה לעלות
                            במיוחד אחרי נפילה
                            שפתאום מגיעים הכוחות

                            ההרגשה שיד עוטפת
                            חמה מנחמת מחבקת
                            מרימה מחזיקה עוזרת
                            את כל הקשיים מוחקת

                            פתאום אין דאגות
                            מרגישה שמחה אמיתית
                            נעלמו להם גם הדמעות
                            האמונה הרימה אותי סופית

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            💪 👍
                            6
                            • אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבוע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2936

                              בעזרת ה'

                              הכוחות שבי

                              זה בתוך תוכך
                              בנשמתך.

                              יכולת בחירתך
                              גדולה משכלך .

                              זה בידים שלך
                              לחרוץ את גורלך .

                              תביטי פנימה
                              עמוק בפנים .

                              יש לך את הכוח
                              זה עולה על המוח.

                              לרוץ נגד הרוח
                              ללכת על בטוח.

                              אולי זה מרגיש חד
                              אבל
                              ה' בחר בך במיוחד!

                              הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              5
                              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2937

                                מחיים שקטים
                                יחסית רגועים
                                עד כמה שאפשר
                                עם בחירות של הורים

                                קהילה קטנה
                                תומכת מאחודת
                                שנחשבה כתומכת
                                מתגלה כבוגדת

                                עם סביבה שנפגעת
                                ומנסה לאסוף את עצמה
                                נפלנו למציאות
                                שלא דמיינו שקיימת

                                ממקום שליו ובטוח
                                קרסנו למציאות של ספק
                                מנסות להאחז במה שנישאר
                                מגלות שכבר היתפרק

                                ממציאות תואמת גיל
                                הפכנו לאימא ואבא
                                במשרה מלאה
                                פלוס מחויבויות רגילות

                                היתרגלנו למשענת
                                למישהו שנמצא
                                אבל הוא נעלם
                                ולקח איתו הכל

                                אהבה של הורים
                                קיים דבר כזה בכלל???
                                להאמין במישהוא חוץ מעצמי
                                לא דבר ריאלי.........

                                מתגעגעת.....
                                לכולכם...
                                לתמימות שלקחת
                                תילדות שניפצת
                                ת'אחיות שהברחת
                                ובעיקר אלייך----

                                למה אבא?????????

                                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                😥 🙏
                                8
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2938

                                  מביטה על העבר
                                  שמחה שהוא נגמר
                                  נחיתית כלכך הייתי
                                  ברוך השם שגדלתי

                                  נכנסת קצת לדיכאון
                                  או אולי לשיגעון
                                  איך פעם כך הייתי
                                  איך לטובה השתנתי

                                  לא נותנת למילים הרעות
                                  להיכנס אל תוך הלב שלי
                                  לא נותנת למבול הדמעות
                                  לסנוור את הכאב שבי

                                  איך העבר עושה את האדם
                                  מימה שהוא היה יותר גדול
                                  אבל לפעמים זה יכול להיות מסוכן
                                  ויכול לאדם לגרום שוב פעם ליפול!

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  💪 🙏
                                  6
                                  • הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2939

                                    הכל תלוי בהתבוננות...👓

                                    קמתי, נפלתי
                                    צחקתי, בכיתי
                                    ספרתי נפילות
                                    טשטשתי עליות,

                                    ראיתי את הנפילות
                                    בכיתי אליהם,
                                    ואת העליות הדרסטיות-
                                    והמכשולים שהתגברתי
                                    אליהם לא התיחסתי..

                                    בלילות-
                                    הרגשתי את הכישלונות
                                    חשתי את הנפילות,
                                    מששתי את הפחד לעלות
                                    את הפחד להתגבר על הנפילות.

                                    בימים היפים שלי-
                                    ראיתי את העתיד שלי
                                    ללא מכשולים, ללא מפריעים
                                    חשתי אז את העליות
                                    וכבר לא ספרתי את הנפילות!

                                    העתיד קורץ
                                    ההווה רץ..
                                    ולפעמים לא נתפס,
                                    המציאות וההסתכלות
                                    תלויים רק בך!
                                    אז הפכי את ההסתכלות שלך
                                    הביטי על העליות,
                                    וספרי את ההתגברויות
                                    ותגלי את טוב החיים
                                    התבוננות בעליות החיים!

                                    @הדרי

                                    אז כן, הכל תלוי בהתבוננות שלנו על החיים שלנו...
                                    בואו נתבונן בעליות ובהתגברויות הקטנות שלנו
                                    ונפסיק תמיד להביט על החסרונות והנפילות...
                                    שמעתי משהו יפה-
                                    אבא אחד שאל אבא אחר-
                                    מי זו הבת שלך- זו שתמיד נופלת?
                                    ענה לו האבא:- לא, הבת שלי היא זו שתמיד מתגברת וקמה..
                                    אז קדימה, להביט על העליות שלנו, ועל כל הטוב והיופי שיש בחיים שלנו!!❤

                                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😍 👏
                                    5
                                    • STARS in  skyS מנותק
                                      STARS in  skyS מנותק
                                      STARS in sky
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2940

                                      אחד ויקר

                                      תמיד איתי,
                                      אף פעם לא עוזב
                                      איתו הכי רחוק הוא הכי קרוב
                                      אפשר לחוש כמה הוא אוהב

                                      כמו קוסם,
                                      עושה סדר בראש.
                                      כשלא ידוע מי נגד מי
                                      מה טפל, מה עיקר
                                      הוא מראה לי את דרך-הישר.

                                      פותר כמעט כל בעיה,
                                      בין אם לבטים בחיים
                                      או סתם שאלה בהלכה.
                                      מנטב לנו את הדרך הנכונה,
                                      עושה הכל כדי שנראה רק הצלחה!

                                      ועל דברים שרק חלמתי
                                      והוא הגשים
                                      דברים שהיו רק בדמיון ,
                                      ועכשיו הפכו לחלק בחיים.

                                      על השפיות שבחיינו הוא שומר
                                      על אוזן קשבת,
                                      איתו תמיד ארצה לדבר:
                                      דברי חכמה והגיון,
                                      החדרת האמונה והביטחון.

                                      עליו תמיד אוכל להישען,
                                      על אבא שאלוקים ישמור עליו!
                                      על אבא שבשבילי הוא חץ ומגן!
                                      על אבא שהוא הכל-
                                      החכמה, העומק וההיגיון!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      6
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2941

                                        בס"ד

                                        'מתפללים ומבקשים' (קאבר)

                                        בית א':
                                        אם הייתי יכול,
                                        לצאת מהראש שלי
                                        ללכת הכי רחוק
                                        מכל המחשבות שלי
                                        אם עמ"י לא היו מאוחדים עכשיו
                                        הייתי נותר לבדי
                                        והסרט הזה שלא מפסיק
                                        מסוף השמחה שלי

                                        ואני יודע ש, אלוקים לא ישאיר אותנו לבד

                                        פזמון:
                                        מה כבר ביקשתי
                                        תחזיר את כולם בריאים
                                        כי בסוף של יום זה מה שאנחנו
                                        מתפללים ומבקשים
                                        אם תמשוך אותנו אליך
                                        לאמונה ולתכלית
                                        בתחושות שלי אנחנו
                                        החזקים שמנצחים

                                        בית ב':
                                        אפילו לא לזכור
                                        שאנחנו שונים
                                        ולא ייקחו את זה ממנו
                                        כי אנחנו אחים בדם
                                        וזו תקופה שתעבור
                                        ביחד עם כולם
                                        כי אני לא הייתי מוותר
                                        על אף נשמה שבעולם

                                        ואני בטוח ש, אבא לא יעזוב אותנו לבד

                                        פזמון:
                                        מה כבר ביקשתי
                                        תחזיר את כולם בריאים
                                        כי בסוף של יום זה מה שאנחנו
                                        מתפללים ומבקשים
                                        אם תמשוך אותנו אליך
                                        לאמונה ולתכלית
                                        בתחושות שלי אנחנו
                                        החזקים שמנצחים

                                        מעבר:
                                        מתפללים ומבקשים, שתחזיר את כולם בריאים X2

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        💥 🙏 👍 😍
                                        7
                                        • אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2942

                                          שיר שאבא נותן ברכתו לבנו לעבור במסע החיים
                                          ואפשר גם בהשאלה - שה " נותן לבניו

                                          בן יחיד

                                          דע בני
                                          נשמה שבך יחידה
                                          ראשית ברייתה
                                          אחריתה
                                          ומסעה ... הוא חידה
                                          תרמיל ניסיונות קח לך לדרכך
                                          שתעבור על גשר צר
                                          ידך בידי
                                          וכמו צל
                                          שהולך איתך

                                          והשאר תרמילך פתוח
                                          כי מתוכו ..תלמד רק לתת
                                          גם בעת סופה
                                          ונגד הרוח
                                          חזק ואמץ בלי חת
                                          וכשתשוב מהמסע
                                          אלי תשוב
                                          כי אתה בן מלך
                                          בן יחיד
                                          בן אהוב

                                          זכור בני
                                          נשמה שבך יחידה
                                          תעלה גבוה ........
                                          בדמעות של תפילה חרישית
                                          יושב במרומים סופר כל דמעה
                                          כי בין דמעותייך ......שכינה
                                          אתה פרי בראשית

                                          והשאר תרמילך פתוח .......

                                          יש לשיר הזה גם לחן
                                          אולי בהזדמנות אעלה לפורום ב"נ

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          🏅 👍
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול