דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
    #2982

    לא רוצה לדעת
    שלי אין דעת,
    לא רוצה לזכור
    מה שעשיתי בלי לחשוב.

    עשיתי, טעיתי
    אבל בסוף לעצמי עשיתי,
    מה שאדם עושה
    לעצמו עושה,
    משפט שלא אני אמרתי,
    אם אז לא ראיתי אתזה,
    אז עכשיו זה בא להוכיח לי.

    מתחרטת,
    מנסה לתקן
    את מה שהחרבתי
    את מה שהרסתי.

    רוצה להאמין שבסוף
    יתחפר לי על מעשי,
    רוצה לחשוב שאלוקים
    יקבל את תפילותי,
    יודעת שאצל אלוקים
    הכול יתקבל
    התשובה, החרטה והתפילה
    אבל את המצפון שלי
    אין דרך לטהר.

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    💪
    5
    • הדריה מנותק
      הדריה מנותק
      הדרי
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
      #2983

      דמות של מגדלאור

      זוכרת את המבט שלך
      את החיוך הענק שלך
      את הלב הרחב שלך
      את המידות המיוחדות שבך!

      התייחסת לכל אחד-כנכד יחיד
      באהבה, בסבלנות
      פשוט רגעים של איכות!

      הקוסקוס סולת שהכנת במטבח
      ריח החלות שהיה עף למרחק
      האוירה הטובה והחמימה
      שאת רק רוצה להשאר קרובה..

      החריצות והיוזמתיות
      הנתינה שהייתה..
      הנפש והרוח הצעירה
      המסירות למשפחה.

      איך הלכת לנו?!
      אבדנו את היקר לנו!
      בכינו, לא עיקלנו
      מה קורה לנו? היכן אנחנו?

      היה לי איתך קשר חזק
      כן, גם עכשיו במרחק..
      מרגישה אותך חזק!
      בפרשות דרכים-
      שההתלבטויות קשות
      לאן לפנות?
      הדמות שלך מהדהדת
      ומייד מגיעה ההחלטה
      לבחור באפשרות הטובה.

      עולות בזכרוני שבתות ילדות
      עם ריח של אחדות
      הלכת לנו- והשארת המון!

      היית לנו מגדלאור
      היו בך המון קרני אור
      ןהלוואי,
      ותמליצי יושר בעדנו
      ויבוא משיח צדקנו
      ותשובי להיות איתנו- את-
      דמות של מגדלאור!!

      כתבתי את השיר לע"נ של סבתי,- הסבתא הכי טובה בעולם!!
      שנפטרה לפני כחמש שנים..
      וככל שהזמן עובר- מתחילים להבין מה הפסדנו..
      שהיה לעילוי נשמתה הטהורה!

      @הדרי

      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😥
      3
      • אביעזריא מנותק
        אביעזריא מנותק
        אביעזרי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2984

        שיר לא שלי שראיתי בחוברת לע”נ קרוב משפחה שלי שהיה ניצול שואה, ולרגל יום השואה ראיתי חובה לשתף את הציבור;

        כל יהודי

        כל יהודי נולד
        עם מספר דמיוני על היד
        שהולך תמיד אתו -
        לאורך חייו,
        לאורך מותו

        כל יהודי נולד
        עם רכבת שקופה בין ידיו
        ועליה בכיו,
        ועליה צחוקו
        ועליה צחוק ילדיו

        כל יהודי נולד
        עם משא כבד על גבו
        וטלאי צהוב מרופט
        שנעוץ על דופן לבו

        כל יהודי חייב לשאול
        כל יהודי חזר מהשאול
        כל יהודי הוא ניצול

        כל יהודי נולד
        עם מספר דמיוני על היד
        שעוזר לו לזכור-
        מאיפה הוא בא
        ולאן הוא לא יכול להרשות לעצמו
        לחזור.
        ✡️

        נדירים האנשים החיים,
        רוב האנשים פשוט קיימים...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍 😲 😢
        6
        • מישהי מאמימ מנותק
          מישהי מאמימ מנותק
          מישהי מאמי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מאמי
          #2985

          לפעמים זה קשה ולא הגיוני
          ללהטט ולרוץ בין הרצוי לעצמי.
          בין לתת, להקריב,
          לבין להסתכן, לריב...

          הבחירה קצת קשה
          ואני לא מבינה,
          מה רצונו של הבורא ממני
          ולאן הדרך מובילה.

          עצוב לי בלב
          בלי דמעות בעיניים,
          על זמן שאבד והלב גם, בינתיים.
          על עצמי והסביבה
          נעדרת אהבה
          הכאב רוצה לצאת
          אבל נקבר באדמה.

          אדמה של כאב
          אדמה של הדחקה
          של רצון לחיות
          להפר את הדממה.

          לצעוק את קולי לשמיים
          לפרוש כנפיים
          ולדעת שיש מי שמאמין בי,
          עדיין.

          אשמח לביקורת...
          (גם לא חיובית... אני מסכימה... 😊 )

          החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          6
          • המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2986

            התיסכול
            ממלא בבילבול,
            גדול,עמוק.

            אופף אותי במחשבות
            עמוסות, פגועות, ואוהבות.

            מרגיש רע
            בלי קשר למה שקרה,
            מוציא מפופורציות
            את הרגשות.

            מגדיל כל דבר
            גם את הקטן,
            זה שמזמן עבר.

            התיסכול מפוצץ,
            צריך לא להתפוצץ
            אחרת נאבד את מי שהיינו.

            "קשה לשכוח אנשים
            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            💕
            3
            • יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
              #2987

              חושך עמוק שעוטף הכל
              פחד עצום והחשש ליפול
              ואם הלב שלי כבר לא נאבד
              מי יזכיר לי שאתה ליד?

              אתה זה שמזכיר,
              אתה זה שמרים
              כוכב קטן מאיר,
              משנה לי את החיים.

              גם בתוך החשיכה
              כשכמעט נפלתי
              מצאתי אותך
              כשממש ברחתי...

              תמיד אתה ליד,
              אתה מחזיק לי את היד.
              גם במצבי קיצון היית איתי.

              אני אף פעם לא לבד,
              גם כשהלב שלי נאבד,
              בכל מצב, אתה היית איתי.

              והיו ימים שברחתי
              ששכחתי את עצמי
              היו ימים שצרחתי
              שהרגשתי לבדי.

              אבל תמיד בסוף, אתה איתי.

              והכול מסתדר,
              והטוב מתבהר,
              ואז אני רואה
              שהכל היה לי לטובה

              בואו נגיד ביחד:
              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

              רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
              😌 🖤
              4
              • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                חושך עמוק שעוטף הכל
                פחד עצום והחשש ליפול
                ואם הלב שלי כבר לא נאבד
                מי יזכיר לי שאתה ליד?

                אתה זה שמזכיר,
                אתה זה שמרים
                כוכב קטן מאיר,
                משנה לי את החיים.

                גם בתוך החשיכה
                כשכמעט נפלתי
                מצאתי אותך
                כשממש ברחתי...

                תמיד אתה ליד,
                אתה מחזיק לי את היד.
                גם במצבי קיצון היית איתי.

                אני אף פעם לא לבד,
                גם כשהלב שלי נאבד,
                בכל מצב, אתה היית איתי.

                והיו ימים שברחתי
                ששכחתי את עצמי
                היו ימים שצרחתי
                שהרגשתי לבדי.

                אבל תמיד בסוף, אתה איתי.

                והכול מסתדר,
                והטוב מתבהר,
                ואז אני רואה
                שהכל היה לי לטובה

                רוני 2ר מנותק
                רוני 2ר מנותק
                רוני 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2988
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                  #2989

                  לברוח

                  דחס את הרב קו לתיק
                  נעל את הרגשות בנרתיק
                  היום הזה היה קצת מעיק
                  הוא החליט את הכול להשתיק

                  רץ אל התחנה
                  הגיע בלי נשימה
                  רצה לברוח רחוק
                  רצה את עצמו למחוק

                  על האוטובוס הראשון שהגיע
                  הוא מצא את עצמו עולה
                  וגם אז הוא עוד לא הרגיע
                  הלב שלו היה קצת חולה

                  הוא התיישב אי-שם בסוף
                  ניסה את עצמו לאסוף
                  החופש פעם לו בעורקים
                  ליבו כמה למרחקים.

                  הכאוס ששרר לו בגוף,
                  שהבריח את ההגיון.
                  בסוף הוא נפל בטירוף,
                  היצר הכריז ניצחון.

                  ניסה למחוק את עצמו
                  להיכנע לעצב משחית
                  אבל פתאום משהו זז בו
                  לרע הזה אין שום תחתית

                  הוא חייב לקום, לנסות עוד פעם
                  אם הוא ייפול אז הוא לא יתייאש
                  זה קשה נכון, וכבר נגמר הטעם
                  אבל הוא חייב להמשיך לגשש.

                  עד...
                  עד שהוא ימצא סוף סוף
                  את הדרך שלו, המקום שלו.
                  כשהאוניה שלו תגיע לחוף
                  והוא יעבוד את השם בדרכו.

                  #וואו, מזמן לא כתבתי פה. סוף סוף הצלחתי להתחבר למחשב עם סינון אחר מנטפרי-ולשחרר---

                  ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🏃‍♂️ 💪
                  7
                  • הדריה מנותק
                    הדריה מנותק
                    הדרי
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2990

                    נשמה ישנה

                    הנשמה ישנה
                    ואני ערה...
                    חיה, נושמת,קיימת
                    אך היא מורדמת

                    צריכה להתנער-
                    והכי מהר...
                    והזמן עובר

                    והנשמה כבולה בגוף
                    כציפור דרור בכלוב
                    שרוצה לעוף-
                    וחסומה!

                    ראי,
                    אך הזמן עובר
                    ואיך הכל שובר
                    מתנחמת במחר
                    שלא יהיה מאוחר

                    קומי אורי, נשמה
                    ושובי בתשובה
                    הוא חפץ בך
                    בנשמה שלך
                    התכבסי והתנקי
                    ואליו תחזרי!!

                    את השיר כתבתי בהשראת השיר "ישנה בחיק ילדות" של רבי יהודה הלוי
                    (שאגב כתוב בספר "עלה כותרת" שלומדים בשיעורי ספרות בכיתות ט' עד י"ב...,
                    שממש תוך כדי שאני לומדת את השיר הזה למבחן מחר- אז נכתב לי כזה השיר☺ ..)
                    וסתם התחברתי למסר והעמיקות שבתוכו, אז כתבתי בהשראתו...

                    @הדרי

                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👏
                    6
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2991

                      הקטע שכואב ונשרט לי הלב
                      וקשה לי לראות אותי בתוך הכאב
                      אני חשבתי שניצחתי אבל טעיתי בסוף
                      אין לי כוח עוד פעם את עצמי לאסוף.

                      אני שוקעת, טובעת, ואין מי שיציל.
                      חיה כמו משוגעת עם לב כל כך דביל
                      ומה ביקשתי? להצליח לחיות?
                      האם אין לי אופציה להיות מהטובות?
                      לא! מה פתאום! לא יכול להיות!

                      אז מה? למה אני כל כך למטה?
                      ולמה אתה כל כך רחוק?
                      ואיך אני שוב משיגה שליטה
                      ומצליחה את הרע ממני למחוק???

                      אז מה? מי יציל אותי עכשיו?
                      האם כל המאבק היה לשווא?
                      אני נופלת שוב וזה לא נורמלי
                      כל כך לא רוצה לעשות רק מה שבא לי!!!

                      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😲
                      4
                      • הדריה מנותק
                        הדריה מנותק
                        הדרי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2992

                        חולמת לגדול

                        כבולה בתוך עצמך
                        חלום גדול בתוכך
                        יודעת שהוא טוב עבורך

                        חולמת להגשימו ביום בהיר
                        "כרגע אני עדיין בגיל צעיר"
                        וממשיכה לחיות כרגיל..

                        והחלום?!
                        הוא זועק מבתוך
                        הוא רוצה כבר לפרוץ
                        רוצה להתפרץ
                        ומבחינתו להתפוצץ!
                        ואת- דוחה ודוחה
                        ולא מבחינה-
                        אך הזמן לא עוצר לשניה
                        ממהר, בורח, חומק
                        הוא לא מתחשב- הוא מתקתק!

                        בלילות, בחלומות
                        את כבר שם עמוק
                        ואין דרך לחמוק
                        מבטיחה לעצמך להתקדם
                        ועל החלום לא לוותר.
                        ובימים העמוסים-
                        שאין זמן לחלומות מיותרים
                        את במרוץ אחר המטלות
                        והחלום אליו את שואפת-
                        כלל לא נראה באופק...

                        אז קחי את היום
                        ואל תדחי למחר
                        כי מחר יהיה מאוחר,
                        הגשימי חלומך
                        כי הוא שם בתוכך
                        גם שהעולם סוגר לך דלתות
                        ועברת אין ספור נסיונות
                        על החלומות שלך אל תוותרי
                        כן, עד להצלחה- אל תרפי!

                        ועוד תראי-
                        שלאחר עבודה של שנים
                        תהיה דרכך סוגה בשושנים
                        🌸

                        @הדרי

                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😍 💪
                        5
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2993

                          יש אנשים שמכאיבים
                          יש אנשים ששורפים
                          יש אנשים שמקפיאים
                          יש אנשים שבורחים

                          יש אנשים שאוהבים
                          יש אנשים שמורידים
                          יש אנשים ששונאים
                          יש אנשים שמעלים

                          אני צריכה להתחזק
                          לדעת ממי להתרחק
                          אני צריכה לאהוב
                          גם מי שלא נמצא קרוב

                          לפעמים אני שורפת
                          וזה אולי נקרא ששורדת
                          כי לפעמים אנשים מטביעים
                          אני במלחמה על החיים
                          ואני גם פעמים-
                          אש מאנשים קרים

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          7
                          • המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                            #2994

                            מילים: במנגינה של באמצע החורף של מתניה
                            בית א':
                            ביום רגיל, של שגרה רגילה
                            שחיפשתי ליהות בת מלך מרצון
                            נפלתי שוב לאותו מקום,
                            ואיבדתי את הטעם והרצון,
                            שחיפשתי ת'צמי, במקומי הטבעי
                            איפה ששמת אותי,
                            פרצתי את הדלת
                            ונפשי נחשפה לעולם שמסביב.

                            פזמון:
                            שהרגשתי לבד שבכיתי בחדר,
                            שניסיתי לשדר שהכל בסדר,
                            מחפשת את הדרך הנכונה
                            בינתיים נאבדת בדרכים ברחוב,
                            בבקשה רק תראה לי את הדרך הביתה,
                            תדע שלמרות הכל אני מנסה לשמור,
                            ותשמע אותי בשקט לוחשת
                            שאין לי כבר כוח אבל לא מתייאשת.

                            בית ב':
                            לא היה לי כבר כוח רק חיפשתי נחמה
                            הכנסתי שוב את עצמי לסערה
                            קיבלתי שוב מכה חזקה
                            ורק שם חיפשתי אותך.

                            פזמון: כפול 2
                            שמצאתי אותך, קיבלתי נחמה
                            לנפשי הרעבה, שחיפשה קירבה
                            שלפת אותי משאול התחתית
                            שמרת עליי כל כך קרוב,
                            בבקשה רק תראה לי את הדרך לחזור
                            תדע שלמרות הכל אני נסיתי לשמור,
                            ותשמע אותי אותי בשקט לוחשת
                            תודה אבא שעזרת לי לחזור.

                            רוצה להגיד רקע לשיר
                            אני חושבת שלכול בחורה יש את התקופה עם עצמה שביא בוחרת להישאר חרדיה.
                            להתקרב יותר להקב"ה ומוצאת את דרכה בעולם.
                            השיר די מתאר את זה
                            ובעזרת ה' אני הולכת כניראה להוציא אותו.

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😍 💪
                            6
                            • כוכב לכתכ מנותק
                              כוכב לכתכ מנותק
                              כוכב לכת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                              #2995

                              בתוך מערבולת צבעים
                              אלפי אלפים של גוונים
                              מאירים

                              היא יוצאת החוצה
                              מוגלתית
                              ודוקרת
                              התמקמה באמצע
                              חלילה לא בפינה

                              בלי להתחשב
                              ביופי מסביב
                              בא לה
                              והיא תוציא
                              את הזבל מבפנים

                              אז היא יצאה היבלת
                              שמראה על לחץ פנימי
                              או חוסר התחשבות
                              בדבר בסיסי
                              ואיך היא תתרפא
                              אם היא באה מתוכי
                              נושאת בתוכה
                              את האני השלילי?!

                              יום אחד לא יבוא ואשתנה
                              זה כמו לחיות בסרט בהווה
                              עם מודעות עצמית והכלה
                              עוד אצליח לשנות את התמונה
                              ולפעמים אני מקנא
                              כן זה נכון
                              קשה לי להתמקד בישר ובטוב
                              שאלוקים דואג לי כל רגע בחיי
                              אך זאת עבודת מידות שלי עכשיו
                              לחשוב חיובי
                              לאהוב את עצמי
                              ובסיעתא דישמיא
                              להיות אדם בריא

                              אין דבר שלם מלב שבור,
                              קרוב ד' לנשברי לב
                              קרוב ד' לנשברי לב!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • הדריה מנותק
                                הדריה מנותק
                                הדרי
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                #2996

                                לנצל את הימים..

                                ימים עמוסים
                                שעות לחוצות
                                מבחנים ותירגולים
                                שיתנו לנשום לפחות!

                                לוח מבחנים עמוס
                                סדר יום צפוף
                                פרויקטים להגיש, בגרויות
                                מה לעשות?!

                                לפעמים בא לי
                                לשרוף את הספרים
                                ללכת לארץ של גמדים
                                ששם- אין לימודים!
                                לחיות ולהנות מהנעורים
                                ופשוט לחיות בלי לימודים
                                בלי מתמטיקה, בלי אנגלית
                                יהיו חיים יפים בתכלית...

                                יודעת,
                                שבעוד כמה שנים
                                שאסיים לגמרי את הלימודים
                                התגעגע- לספסל הלימודים
                                למורות, להעתקות במבחנים
                                לבגרויות, לשיעורים
                                לפרויקטים ולכל הדברים
                                לחברות- גלגל ההצלה
                                לכל דבר ודבר-
                                אפילו למזכירה..)

                                לכל גיל בחיים
                                יש את התרגיל שלו-
                                כל גיל-
                                והקשיים שבו
                                אז אדע לנצל
                                כמה שיותר
                                את המציאות הזו,
                                את הלחץ הלימודי
                                והחשוב מכל-
                                החברות שאיתי!
                                כי יודעת,
                                שיש רגעים
                                שלא חוזרים בחיים
                                זה הכל עניין של זמן-
                                והכל נגמר..

                                תופעות לוואי של העומס..😂
                                מקווה שתבינו אותי...
                                ובאמת- חשוב שננצל כל רגע, מבטיחה לכם שבסוף נתגעגע לכל זה,
                                אז במקום שנבכה על השנים האלו שלא נצלנו- בואו נהנה..- לא רק מהפעילויות והחברות.., אלא מכל דבר הכי קטן- אפילו מלימוד למבחן..
                                בהצלחה לכולם!!😍

                                @הדרי

                                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👏
                                2
                                • אדמיליםא מנותק
                                  אדמיליםא מנותק
                                  אדמילים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2997

                                  ואיך קרח נשבר
                                  על כל המילים
                                  שעדיין לא נכתבו
                                  וטיפות של מים
                                  נשרו מהעין
                                  שעדיין לא דמעה
                                  ורסיסים קרים
                                  נספגו באדמה
                                  שעדיין לא הושקתה
                                  ופרח מת שם
                                  בין הקוצים
                                  שעדיין לא נוכשו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  5
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2998

                                    לפעמים אחרי החושך רוצים
                                    גם בלילות עם הכוכבים
                                    את הירח הלבן לקחת
                                    כי הכוכבים כבר קטנים

                                    את מרגישה בתוך סערה
                                    ולשחות את לא יודעת
                                    את רוצה לקחת נשימה
                                    ואת בינתיים טובעת

                                    יש מילים שאת לא מכניסה
                                    הם שורפים לך את הנשמה
                                    כי לפעמים מילים יכולות לחדור
                                    גם אם יש אש יהיה גם את הקור

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👏 💪
                                    4
                                    • הדריה הדרי

                                      לנצל את הימים..

                                      ימים עמוסים
                                      שעות לחוצות
                                      מבחנים ותירגולים
                                      שיתנו לנשום לפחות!

                                      לוח מבחנים עמוס
                                      סדר יום צפוף
                                      פרויקטים להגיש, בגרויות
                                      מה לעשות?!

                                      לפעמים בא לי
                                      לשרוף את הספרים
                                      ללכת לארץ של גמדים
                                      ששם- אין לימודים!
                                      לחיות ולהנות מהנעורים
                                      ופשוט לחיות בלי לימודים
                                      בלי מתמטיקה, בלי אנגלית
                                      יהיו חיים יפים בתכלית...

                                      יודעת,
                                      שבעוד כמה שנים
                                      שאסיים לגמרי את הלימודים
                                      התגעגע- לספסל הלימודים
                                      למורות, להעתקות במבחנים
                                      לבגרויות, לשיעורים
                                      לפרויקטים ולכל הדברים
                                      לחברות- גלגל ההצלה
                                      לכל דבר ודבר-
                                      אפילו למזכירה..)

                                      לכל גיל בחיים
                                      יש את התרגיל שלו-
                                      כל גיל-
                                      והקשיים שבו
                                      אז אדע לנצל
                                      כמה שיותר
                                      את המציאות הזו,
                                      את הלחץ הלימודי
                                      והחשוב מכל-
                                      החברות שאיתי!
                                      כי יודעת,
                                      שיש רגעים
                                      שלא חוזרים בחיים
                                      זה הכל עניין של זמן-
                                      והכל נגמר..

                                      תופעות לוואי של העומס..😂
                                      מקווה שתבינו אותי...
                                      ובאמת- חשוב שננצל כל רגע, מבטיחה לכם שבסוף נתגעגע לכל זה,
                                      אז במקום שנבכה על השנים האלו שלא נצלנו- בואו נהנה..- לא רק מהפעילויות והחברות.., אלא מכל דבר הכי קטן- אפילו מלימוד למבחן..
                                      בהצלחה לכולם!!😍

                                      @הדרי

                                      שוהםש מנותק
                                      שוהםש מנותק
                                      שוהם
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2999
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3000

                                        לא משעמם

                                        פותח את הרדיו
                                        מהדורת החדשות
                                        הלב מתפוצץ מהבשורות הקשות

                                        מלחמה בדרום
                                        מלחמה בצפון
                                        ממשלה מתפרקת
                                        כלכלה מתרסקת

                                        הפגנות על כלום
                                        עוד בשורת איוב
                                        "שהותרה לפרסום "

                                        משהו פה הזוי
                                        מהמם
                                        מדמם
                                        נגזר עלינו משמיים
                                        שלא נשתעמם

                                        ורק אתה בורא עולם שומע התפילות
                                        יכול ברגע להפוך לטובה את כל הגזרות
                                        שלא נשתעמם
                                        אבל מסיבות אחרות

                                        לקום בבוקר כמו חלום
                                        בשורות טובות בכל מקום
                                        מברית לחתונה
                                        מתנות וישועות ממתינות בכל פינה

                                        **אנא השם
                                        שבורי לב מצפים לישועתך
                                        אנא השם
                                        אותנו תנחם
                                        אם כבר נגזר עלינו משמיים
                                        שלא נשתעמם

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😢 👍
                                        4
                                        • הדריה מנותק
                                          הדריה מנותק
                                          הדרי
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3001

                                          תיכף אשוב..))

                                          אבא,
                                          יש את הימים-
                                          שמדברת אתך שעות
                                          בשעות הקטנות
                                          בצרות, בשמחות
                                          תחושה של חיבור
                                          אהבה, וקרבה מתוקה..

                                          אבל יש את הימים-
                                          שמדברת עם אחרים
                                          אבל אתך-
                                          לא בדיוק מצליחה..
                                          התפילות ללא כוונות
                                          והשיחות- כבר לא שעות
                                          המילים--כבר לא יוצאות!

                                          אז למה עם כולם
                                          מצליחה לדבר, לספר
                                          ואתך נוצרת שתיקה?!
                                          רוצה שוב לחוש קרבה!

                                          ויודעת,
                                          שגם שאתך לא מדברת
                                          הרי אתה יודע נסתרות ולב
                                          יודע מה כל אחד עובר
                                          גם כשקשה לי לדבר
                                          אותי אתה אוהב
                                          ויודע שהכל יסתדר

                                          ואתה מחכה לי,
                                          בתקופה שקשה לי
                                          יודע שתיכף אשוב
                                          לתפילות מהלב
                                          ואחזור להתקרב..

                                          ושום תפילה לא לשווא
                                          אני הולכת לדבר אתך עכשיו..)

                                          (תסכימו איתי שיש את הימים- שהתפילה בכוונה, באהבה
                                          ויש את הימים- שקשה!- שהתפילה זורמת כזה.., בלי כוונה, קצת יבשה..
                                          וזה קורה כמעט לכולנו....
                                          --לאחרונה כתבתי הרבה שירים, ולא הספקתי להעלות אותם...
                                          ואת השיר הזה החלטתי שאני חייבת להעלות
                                          כי דווקא בתקופות האלה-- שהתפילות לא הכי טובות...
                                          אני יודעת שאני אשוב בסוף לתפילות מהלב...- זה הכל עניין של זמן..)
                                          @הדרי

                                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול