דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #487

    ריבונו של עולם
    אנא גלה לי את צפונות ליבי
    לא רוצה לשקר לא רוצה לברוח מעצמי
    כי רק לעשות רצונך חפצתי
    אנא גלה לי מה מניע אותי
    כדי שבאמת אוכל לשנות את דרכי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • מיתרמ מנותק
      מיתרמ מנותק
      מיתר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
      #488

      בית א
      כי כבר מאסתי ברע
      והבנתי שהכל הבל
      ושכל דרך מהירה
      מובילה בסוף לסבל
      אז התחלתי לחפש
      לעצמי אמת ברורה
      ואת הכל לאפס
      לפשוט וללבוש צורה

      אז איך פתאום
      אני את עצמי מוצא
      מתפתה מהחטא לטעום
      ושוב אותו רוצה

      פזמון
      ואיך דוקא שחשבתי
      שעכשיו הכל בטוח
      ועד שאליך שבתי
      מהמרחב הפתוח
      שוב פעם מתמודד
      עם אותם הניסיונות
      ואין מה שיעודד
      ויציל מנפילות

      בית ב
      כי כבר באתי עד אליך
      וכבר פתחת לי תדלת
      וטעמתי מדברך
      והפקתי גם תועלת
      וטעמתי מהטוב
      והרגשתי שזה זה
      והתחלתי כבר לכתוב
      ופשוט לסגור חוזה

      אז איך פתאום
      אני את עצמי מוצא
      כך באמצע היום
      שוב אל הרחוב יוצא

      פזמון
      ואיך דוקא שחשבתי
      שעכשיו הכל בטוח
      ועד שאליך שבתי
      מהמרחב הפתוח
      שוב פעם מתמודד
      עם אותם הניסיונות
      ואין מה שיעודד
      ויציל מנפילות

      אולי רק לדעת
      שאתה שם מסתכל עלי
      וכל הקשיים זה נסיונוות
      שאתה שלחת אלי
      ובסוף כשנגיע
      לחוף מבטחים
      נבין הכל
      ואת משמעות החיים

      אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #489

        שיר שכתבתי על המשגיח שלי הרב אליהו פפופר זצ"ל
        "ר' אליהו"
        לרגל יום היארצייט הראשון למורינו המשגיח ר' אליהו פפויפר זצ"ל אמרי האעלה את רגשותיי וזיכרונותיי על הכתב למען לא ישכחו ממני לעולמים.

        בצידי הבית מדרש יושב ופניו מאירים
        רכון על הגמרא שקוע כל כולו בדפים
        אבל כשתלמיד יעבור ישאל שאלה
        יענה הוא בנחת ושמחה.

        גם כשלצעוק ולגעור מוכרחים
        לדאוג שאל הבית מדרש נכנסים
        בבית מדרש בפנים תמיד החיוך יהיה על הפנים
        כאילו לא היה כלום לפני מספר רגעים
        לא היה זה אלא כעס הפנים.

        לא נשכח את אהבתו אלינו התלמידים
        ממש כמו אב שדואג לילדים
        את הכבוד שרחש לנו תלמידו
        לכל בחור וזה לא היה תלוי בהצלחותיו
        לעולם נזכור הלואי ונלמד מדרכיו.
        ת.נ.צ.ב.ה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • הללויהה מנותק
          הללויהה מנותק
          הללויה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
          #490

          שחרר את ליבך שלך. - יתמלא פתאום שמחה. - תן לרקוד, תן לרעוד. - תן לעצמך עוד, עוד.
          דברים הופכים לבטוחים. - חפצים נהיים שמחים. - אפילו אם תברח, או תשכח. - תהנה כל כך.
          לא תדע אם ולמה. - לא חיית כך ימים ימימה. - וכשתחשוב, יותר טוב. - תבין שכך הם הרוב.
          עטים רצים על פני הדף. - והספרים שבמדף. - ברורים, מסודרים. - והם רק אומרים:
          שחרר את ליבך שלך. - יתמלא פתאום שמחה. - תן לרקוד, תן לרעוד. - תן לעצמך עוד, עוד.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • מיתרמ מנותק
            מיתרמ מנותק
            מיתר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #491

            שיר שכתבתי לפני תקופה ופתאום נתלקתי בו היום וחשבתי שהוא שווה פירסום

            כמה כבר אפשר
            כמה כבר אפשר להתגלגל
            באותו מדרון של ההרגל
            כמה כבר אפשר להסתובב
            באותו עיגול של כאב
            כמה כבר אפשר להתעטף
            באותם בגדים של השוטף
            כמה כבר אפשר ללכת
            באותה משבצת שמועכת

            הגיע זמן להשתחרר
            להשתנות להיות אחר
            לנצל את כל הכוחות שטבועים בך עמוק

            הגיע הזמן להתנער
            מהעפר לקום מהר
            וללכת כי מאוחר אתה עוד צריך להגיע רחוק

            אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
              אוהבת מוזיקה 0א מנותק
              אוהבת מוזיקה 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #492
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • margalitM מנותק
                margalitM מנותק
                margalit
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                #493
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • 7 מנותק
                  7 מנותק
                  7 באניאגרם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #494

                  איך מתחברים לאמת הפנימית שזועקת ללא קול בלי לשמוע שירים? איך מסוגלים להמשיך בחיים אחרי שנופלים יותר משבע פעמים? איך מקדשים את התאוות הפסולות והופכים אותם למשהו רוחני? איך מגשימים את החלום כשאין לי את עצמי? איך אומרים לא לרוע שעושה לי הרס עצמי וכובש בי כל חלקה טובה? ואיך עוד קוראים לי חכמה שאת הכל מבינה וכישרונית שבהכל מצליחה?

                  יש לי אלף שאלות ויש לי גם תשובות אבל הם לא מסודרות-אז מי בא לי לעזור להרכיב את הפאזל המסובך הזה?
                  יש לי אלף ציפיות שלא הגשמתי ומליוני אכזבות ותבוסות במלחמות הפנימיות שאני מנהלת עם עצמי-אז מי מסכים לעזור לי בזה?
                  ואיך תמיד אני מסתכלת קדימה מקווה יהיה לי טוב לא מקשיבה לעבר שאומר לי להיזהר ונופלת שוב באותו המקום הלזה?
                  וכמה אני בוהה בעצמי במראה לא מבינה איך אני נראית כל כך קופה אחרי שהשתניתי ודימיתי שהשתפרתי כזה?

                  למה אני תמיד מסתכלת רק בחצי הריק שלי? למה תמיד אני מתעסקת בהנאות זמניות ומפספסת הזדמנויות גדולות שיכולות להרים אותי? למה אני עסוקה בלברוח ולא מבינה שזה לא פיתרון? למה אני כל הזמן זזה בפזיזות כמו עז טיפשה ולא מבינה שזה תמצית החידלון? למה אני כל כך חכמה ובכל א.ופן לא מבינה שאני לא סתם ילדה אלא בת יחידה של אבא שאוהב אותי על באמת עם כל האנרגיות שאני משקיעה במקום הלא נכון? ואיך אני כותבת כזה שיר שכולו עוסק אצלי רק בכישלון?

                  יש לי תקוות גדולות לזמנים יפים שאהיה נורמאלית כמו רוב האנשים ולא חתיכת ילדה קטנה שנראית שלא מבינה כלום מחייה ורק רוצה להשתנות אבל אף פעם לא מצליחה ושוב נופלת לתוך הביצה הטובענית הזאת-ואני מבקשת ממך אבא-
                  אתה יכול לעשות את זה! אתה יכול לעזור לי בזה! אתה יכול להחזיק אותי במקום הלזה! אבל גם להראות לי שזה טוב כזה!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                    #495

                    וואי, יש לי שיר ישן שחברה שלי כתבה שנה שעברה בערב פסח-שהיינו יחד בתוכנית והרב כפיר שחר סיפר את הסיפור האישי שלו.... והיא כתבה. (הקרדיט לא מגיע לי כי לא אני כתבתי את השיר) השיר במנגינת התקווה:

                    אני לבד כאן בחדר/נזכרת בכאב החודר.
                    איך שלוש חיילים/נהרגו מאש לוחמים.
                    הכאב אותי צובט/את הלב הוא לופת.
                    טראומה היא לדורות/כל פעם שאני חושבת אני רוצה לבכות.

                    איך בנות יושבות באולם ושרות/ואני- בא לי רק לבכות
                    באין רואים, בין הכתלים/כשמעלי נשמעים במרץ שירים.
                    כפיר איך התעלית על עצמך?/אתה רואה את המוות כל יום למולך!
                    בטח מייסר אותך-מצפונך/אחרי הכל הם מתו במקומך.

                    איך לא נשברת, איך אתה חי?/איך לא התרסקת אחרי המחדל?
                    איך הצלחת מתוך השבר/לקום לגדל דור פאר ולחזק את בנות ישראל?

                    עוד לא אבדה תקוותנו/בא יבוא משיח צדקנו
                    יגאל אותנו מייסורינו/יחזיר לנו את מיתנו
                    שאבדו לנו מחטאינו...
                    **

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • הגיטריסטה מנותק
                      הגיטריסטה מנותק
                      הגיטריסט
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #496
                      פוסט זה נמחק!
                      חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תהילושת מנותק
                        תהילושת מנותק
                        תהילוש
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #497
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • הגיטריסטה הגיטריסט

                          פוסט זה נמחק!

                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #498
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 7 באניאגרם 07 מנותק
                            7 באניאגרם 07 מנותק
                            7 באניאגרם 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                            #499
                            פוסט זה נמחק!
                            הגיטריסטה מוכשרת עלמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            6
                            • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                              פוסט זה נמחק!

                              הגיטריסטה מנותק
                              הגיטריסטה מנותק
                              הגיטריסט
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
                              #500
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                #501

                                אני לבדי בטוח בצדקת דרכי
                                אך איש לא מוכן לצעוד איתי
                                הוא יושב ומצפה
                                משקיף לעברי ומחכה

                                מתי יגיע הרגע שבו אשבר
                                שכבר לא אוכל. על האמת אותר
                                שכבר לא יהיה מסוגל לומר לו לא
                                וגם על הלא אענה בכן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                                  פוסט זה נמחק!

                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                  #502
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אילניתא מנותק
                                    אילניתא מנותק
                                    אילנית
                                    כתב מקצב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
                                    #503

                                    @7-באניאגרם-0 @הגיטריסט

                                    טוב, אני רואה שהשירים כאן על משתמשים ללא אימות אימייל חוגגים.
                                    אז---
                                    קבלו את תגובתי.

                                    עוד שיר
                                    ועוד שיר
                                    על אכזבה
                                    מבוטאת
                                    בתחביר
                                    על ניסיון
                                    התחברות-
                                    שגיאה
                                    ועל מקצב
                                    ומשתמש
                                    בבעיה.

                                    עוד שיר
                                    ועוד שיר
                                    חוסר סבלנות
                                    לא מזהיר
                                    ופנייה לניהול
                                    בדאגה

                                    שוב טרחה
                                    של הצוות
                                    בפתיחת
                                    נושאים
                                    בקטגוריית
                                    כתיבה
                                    ביללה
                                    ושאגה

                                    אז קחו לכם טיפ
                                    ממשתמשת למודת ניסיון.

                                    חכו בסבלנות ובשקט
                                    לתגובת הצוות האכפתי והמסור,
                                    ובינתיים אל תעוררו מהומות ורעש
                                    זה לא עוזר יותר משזה אסור...

                                    ברוכים הבאים ובהצלחה רבה לכולם.

                                    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                    #משפטשאהבתי.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • הללויהה מנותק
                                      הללויהה מנותק
                                      הללויה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #504

                                      כשאין לכם מה לומר
                                      קחו איתכם למשמר
                                      רגע אחד של שקט
                                      צחצחו אותו כמו ברקת
                                      ותגלו באיחור של שניה
                                      את היופי שבשהיה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • הגיטריסטה מנותק
                                        הגיטריסטה מנותק
                                        הגיטריסט
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #505
                                        פוסט זה נמחק!
                                        7 באניאגרם 07 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • הגיטריסטה הגיטריסט

                                          פוסט זה נמחק!

                                          7 באניאגרם 07 מנותק
                                          7 באניאגרם 07 מנותק
                                          7 באניאגרם 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                          #506
                                          פוסט זה נמחק!
                                          מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול