דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.3k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @שיראל יש מצב למילים של השיר הזה?
    זה שיר ש @רבקה העלתה ב נושא "דוואטים" שיר מהממםםם!!!!!!!!!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=eCKrdK0AXHg

    שיראלש מנותק
    שיראלש מנותק
    שיראל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    @אייצ-ית אני לא מצליחה למצוא, כי ישם כמה שירים עם אותו שם אז לידעת

    אתה לא יכול לשנות את הקלפים שחילקו לך,
    אבל אתה יכול לשחק איתם חכם

    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שיראלש שיראל

      @אייצ-ית אני לא מצליחה למצוא, כי ישם כמה שירים עם אותו שם אז לידעת

      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @שיראל אוקי...
      תודה בכל אופן!
      אישית אני בכללי לא מסתדרת עם האתר ששמת פה קישור אליו--

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צביקה המלךצ מנותק
        צביקה המלךצ מנותק
        צביקה המלך
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        מילים לשיר אותו היום, יש למישהו?

        רוצים להיות מעודכנים בסקופים הכי חמים ישירות למייל? הצטרפו- 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

        NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צביקה המלךצ צביקה המלך

          מילים לשיר אותו היום, יש למישהו?

          NBHGVN מנותק
          NBHGVN מנותק
          NBHGV
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @צביקה-המלך
          ודע בני יקירי, כי שומר אני את כל -

          שבילי תלאות הדרך שתמיד עברת.

          ואין מילים בפי לתאר אהבתי - אליך,

          בן יקר אוצרו של אבא.

          על כסאי יושב ומחשב כל צעדיך,

          גם אם רב הנסתר על הנגלה.

          ומחכה ליום בו תתגשם אהבתנו,

          ובהיכלי אבוא ואראה.

          שרק יבוא אותו היום שרק יבוא,

          וכל הרחובות ילבשו חג.

          שתעלה אותה תפילה שתעלה,

          ותחבר אותנו אל מקום חדש.

          ומכיר אתה אבי בכל קשיי הדרך,

          ורוצה אתה בהם - לכך הם שם.

          ובכל מאודי מכוון אליך אבא,

          גם מתוך הערפל של העולם.

          וברגעי הירידות שם מתקרבות דרכנו,

          נא חזק ידיי, שלח לי הסולם.

          ומחכה ליום בו תתגשם עתירתנו,

          ואבוא אליך יחד עם כולם.

          T תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @שיראל יש מצב למילים של השיר של שוואקי - Yaakov Shwekey 💪 I CAN BE ?
            תודה רבה!!

            הדסהה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @שיראל יש מצב למילים של השיר של שוואקי - Yaakov Shwekey 💪 I CAN BE ?
              תודה רבה!!

              הדסהה מנותק
              הדסהה מנותק
              הדסה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדסה
              #19

              @אייצ-ית מילות השיר:
              I am a child

              And the road ahead is paved with possibility

              Laughter and smiles…

              When i’m with you i’m soaring high and free

              When you’re in my world

              I believe in me

              I look into your eyes and see that

              CHORUS:

              I can be stronger

              I can be braver

              I can be, i can be anything

              Anything i want to be

              I have the power

              I have the courage

              I am a hero

              Everything i need is inside of me

              Life throws me fire

              And fate will test me ten million ways

              Sometimes i’m tired

              It’s hard to see the light of better days

              But then i dare to dream

              I find the hope for more

              I reach for all you gave and see that

              Life is the people we love and what we give to one another

              Loving is giving, giving is life…

              END:

              I am a fighter

              I am a dreamer

              I am a hero

              Everything i am…

              Cause you believed in me.


              תרגום:

              אני ילד

              והדרך לפני מלאה באפשרוית

              צחוק וחיוכים ...

              כשאני איתך אני ממריא גבוה וחופשי

              כשאתה בעולם שלי

              אני מאמין בעצמי

              אני מסתכל לתוך העיניים שלך ורואה ש..

              פזמון:

              אני יכול להיות חזק

              אני יכול להיות אמיץ

              אני יכול להיות, אני יכול להיות כל דבר

              כל מה שאני רוצה להיות

              יש לי את הכח

              יש לי את האומץ

              אני גיבור

              כל מה שאני צריך נמצא בתוכי

              החיים זורקים לי אש

              והגורל יבחן אותי בעשר מליון דרכים

              לפעמים אני עייף

              וקשה לראות את האור של ימים טובים יותר

              אבל אז אני מעיז לחלום

              אני מוצא את התקווה ליותר

              אני מגיע לכל מה שאתה נתן ורואה ש

              החיים הוא האנשים שאנחנו אוהבים ושאנחנו נותנים אחד לשני

              אהבה היא נתינה, נתינה היא חיים ...

              הסוף:

              אני לוחם

              אני חולם

              אני גיבור

              כל מה שאני...

              כי אתה מאמין בי.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • הדסהה מנותק
                הדסהה מנותק
                הדסה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #20
                פוסט זה נמחק!
                אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • הדסהה הדסה

                  פוסט זה נמחק!

                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'ית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  @הדסה תודה רבה!!!
                  יש לך אופציה לערוך את התגובה ולהוסיף את זה שם...

                  הדסהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    @הדסה תודה רבה!!!
                    יש לך אופציה לערוך את התגובה ולהוסיף את זה שם...

                    הדסהה מנותק
                    הדסהה מנותק
                    הדסה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @אייצ-ית וואלה תודה! 💪

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • תמרת מנותק
                      תמרת מנותק
                      תמר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      אפשר את המילים לשיר הזה-
                      MORDECHAI SHAPIRO - Friends?

                      אלי מהאולפןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • תמרת תמר

                        אפשר את המילים לשיר הזה-
                        MORDECHAI SHAPIRO - Friends?

                        אלי מהאולפןא מנותק
                        אלי מהאולפןא מנותק
                        אלי מהאולפן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי מהאולפן
                        #24

                        @תמר Take a drive
                        Down the highway of life
                        Give me five my friend
                        Here we are
                        We're together again
                        And remembering when we met
                        All the games
                        All the jokes that we laughed at
                        The pain that we shared
                        And we knew
                        That no matter what came
                        Our bind would remain the same
                        I can travel down any road
                        Cause i know that I'm not alone
                        I've got my friends and their loyalty
                        I've got my friends who always see the best in me
                        I've got my friends every step of the way
                        My friends have helped to shape the man I am today
                        Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                        Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                        All the years
                        All the good and the bad
                        You were there my friends
                        And the times
                        When I stumbled and fell
                        You would help me get up again
                        And the smiles
                        That the memories bring
                        Keep me going through everything
                        There's a song
                        That together we sing
                        Sheves achim ma tov ma noim
                        I can travel down any road
                        Cause i know that I'm not alone
                        I'm not alone
                        I've got my friends and their loyalty
                        I've got my friends who always see the best in me
                        I've got my friends every step of the way
                        My friends have helped to shape the man i am today
                        Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                        Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                        I'm up and down the mountain
                        And I'm not afraid
                        I'm hangin with my friends
                        I know they're with me all the way
                        I know they're with me all the way
                        I know they're with me all the way
                        I know they're here with me to stay
                        I've got my friends on the sunny days
                        I've got my friends in thunderstorms and pouring rain
                        And when I see them I know I'm okay
                        My friends have helped to shape the man I am today
                        I've got my friends I've got my friends
                        I've got my friends I've got my friends
                        I've got my friends

                        תרגום
                        צאו לדרך
                        במורד הכביש המהיר של החיים
                        תנו לי חמש ידידי
                        הנה
                        אנחנו שוב ביחד
                        ונזכור מתי נפגשנו
                        כל המשחקים
                        כל הבדיחות שצחקנו עליהם
                        הכאב ששיתפנו
                        וידענו
                        שלא משנה מה
                        יגיע הקשר שלנו יישאר זהה
                        אני יכול לנסוע בכל דרך,
                        כי אני יודע שאני לא לבד
                        יש לי את החברים שלי ואת נאמנותם
                        יש לי את החברים שלי שתמיד רואה את המיטב שבי
                        יש לי את החברים שלי כל צעד ושעל
                        החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום
                        אוההה אוההה ohhhh אוההה
                        אוההה אוההה אהההה אההה
                        כל השנים
                        כל הטוב והרע
                        הייתם שם החברים שלי
                        וגם פעמים
                        כאשר מעדתי ונפלתי
                        אתה תעזור לי לקום שוב
                        וגם החיוכים
                        כי הזיכרונות להביא
                        משאירים אותי עוברים הכל
                        יש שיר
                        זה ביחד אנחנו שרים
                        שבת אחים ma tov ma noim
                        אני יכול לנסוע בכל דרך,
                        כי אני יודע שאני לא לבד,
                        אני לא לבד
                        יש לי את החברים שלי ואת נאמנותם
                        יש לי את החברים שלי שתמיד רואה את המיטב שבי
                        יש לי את החברים שלי כל צעד ושעל
                        החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום
                        אוההה אוההה ohhhh אוההה
                        אוההה אוההה אהההה אההה
                        אני עולה במורד ההר
                        ואני לא מפחד
                        שאני מסתובב עם החברים שלי
                        אני יודע שהם איתי כל הדרך
                        אני יודע שהם איתי כל הדרך
                        אני יודע שהם איתי כל כך
                        אני יודע שהם כאן איתי כדי להישאר
                        יש לי את החברים שלי בימים שטופי שמש
                        יש לי את החברים שלי בסופות רעמים וגשם שוטף
                        וכשאני רואה אותם אני יודע שאני בסדר
                        החברים שלי עזרו לעצב את הגבר שאני היום
                        יש לי את החברים שלי אני יש לי את החברים שלי
                        יש לי את החברים שלי יש לי את החברים שלי
                        יש לי את החברים שלי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • יעקב ה.י מנותק
                          יעקב ה.י מנותק
                          יעקב ה.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          מילים לשיר של שרולי ונתנאל- מסיבת פיגמו'ת.
                          תודה רבה!!!

                          אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                          תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                          תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יעקב ה.י יעקב ה.

                            מילים לשיר של שרולי ונתנאל- מסיבת פיגמו'ת.
                            תודה רבה!!!

                            תהילושת מנותק
                            תהילושת מנותק
                            תהילוש
                            כתב מקצב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
                            #26
                            פוסט זה נמחק!
                            אייצ'יתא אלי מהאולפןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • תהילושת תהילוש

                              פוסט זה נמחק!

                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'ית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #27
                              פוסט זה נמחק!
                              טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אייצ'יתא אייצ'ית

                                פוסט זה נמחק!

                                טליהט מנותק
                                טליהט מנותק
                                טליה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #28
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • תהילושת תהילוש

                                  פוסט זה נמחק!

                                  אלי מהאולפןא מנותק
                                  אלי מהאולפןא מנותק
                                  אלי מהאולפן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29
                                  פוסט זה נמחק!
                                  פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                                    פוסט זה נמחק!

                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                    #30
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      @שיראל יש מצב למילים של השיר הזה?
                                      זה שיר ש @רבקה העלתה ב נושא "דוואטים" שיר מהממםםם!!!!!!!!!!!
                                      https://www.youtube.com/watch?v=eCKrdK0AXHg

                                      פסנתר כנףפ מנותק
                                      פסנתר כנףפ מנותק
                                      פסנתר כנף
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #31

                                      @אייצ-ית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      זה שיר ש @רבקה העלתה ב נושא "דוואטים" שיר מהממםםם!!!!!!!!!!!
                                      https://www.youtube.com/watch?v=eCKrdK0AXHg

                                      שיר מדהים שבזמנו רציתי את המילים שלו וסוף סוף מצאתי 😊

                                      "Only Love"

                                      How much more are we gonna take?
                                      How many nights do we have to lie awake?
                                      How many tears are we gonna cry?
                                      We can wish until the well runs dry

                                      But what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
                                      And what if every good intentions only meant to go so far?

                                      Only love, only love can save us now
                                      Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                                      Only love, can look inside a human heart
                                      And see us for who we are
                                      And who we are would be enough
                                      If only there was only love

                                      Only love
                                      Only love
                                      Only love

                                      How many lessons have we really learned?
                                      How many bridges could
                                      we cross instead of burn?
                                      Why do we find it hard to forgive
                                      Are we so blinded that its easy to forget

                                      Only love, only love can save us now
                                      Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                                      Only love, can look inside a human heart
                                      And see us for who we are
                                      And who we are would be enough
                                      If only there was only love
                                      Only love
                                      Only love
                                      Only love
                                      Only love
                                      Only love
                                      Only love

                                      So what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
                                      And what if every good intentions only meant to go so far?

                                      Only love, only love can save us now
                                      Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                                      Only love, can look inside a human heart
                                      And see us for who we are
                                      And who we are would be enough
                                      If only there was only love

                                      כמה עוד אנחנו הולכים לקחת?
                                      כמה לילות יש לנו לשכב ערים?
                                      כמה דמעות נבכה?
                                      אנחנו יכולים לאחל עד שהבאר תתייבש

                                      אבל מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
                                      ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

                                      רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                                      למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                                      רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                                      וראה אותנו מי אנחנו
                                      ומי שאנחנו יספיק
                                      אם רק הייתה רק אהבה

                                      רק אהבה
                                      רק אהבה
                                      רק אהבה

                                      כמה שיעורים באמת למדנו?
                                      כמה גשרים יכולים
                                      אנחנו חוצים במקום לשרוף?
                                      מדוע אנו מתקשים לסלוח
                                      האם אנחנו כה עיוורים שקל לשכוח

                                      רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                                      למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                                      רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                                      וראה אותנו מי אנחנו
                                      ומי שאנחנו יספיק
                                      אם רק הייתה רק אהבה
                                      רק אהבה
                                      רק אהבה
                                      רק אהבה
                                      רק אהבה
                                      רק אהבה
                                      רק אהבה

                                      אז מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
                                      ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

                                      רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                                      למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                                      רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                                      וראה אותנו מי אנחנו
                                      ומי שאנחנו יספיק
                                      אם רק הייתה רק אהבה

                                      מוזיקה היא רגש בהישג יד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • יעקב ה.י מנותק
                                        יעקב ה.י מנותק
                                        יעקב ה.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        שרולי ונתנאל כמעט
                                        תודה רבה

                                        אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                                        תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                                        מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יעקב ה.י יעקב ה.

                                          שרולי ונתנאל כמעט
                                          תודה רבה

                                          מוזיקהמ מנותק
                                          מוזיקהמ מנותק
                                          מוזיקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #33

                                          @יעקב-ה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          שרולי ונתנאל כמעט
                                          תודה רבה

                                          כמעט נמאס לנו לרוץ כל הדרך
                                          כמעט איבדנו ת'תקווה והערך,
                                          ונכון אומרים חכה בסוף יהיה פה טוב
                                          אבל כמעט הפסקנו להאמין שזה קרוב.

                                          תרים ת'הילוכים וסע
                                          הדרך לא כל כך ארוכה,
                                          והאור במנהרה
                                          רק תבין ת'מטרה,
                                          אל תפחד הוא מכוון אותך.

                                          אוהווו
                                          לא נעצור ת'קצב,
                                          אוהווו
                                          אנחנו כבר כמעט שם!

                                          כמעט שכחנו שהיתה לנו סיבה
                                          לבנות עולם מושלם מוכן לגאולה
                                          ונכון אומרים מספיק צעד אחד קטן
                                          אבל כמעט הפסקנו להאמין שזה כבר כאן.

                                          תרים ת'הילוכים...

                                          גלות שמתמשכת
                                          תקופה שלא נגמרת
                                          קצת קשה לצאת מהקופסה לחשוב אחרת
                                          להבין להאמין שיש דין ודיין נאמן שיושיענו בול בזמן.
                                          אלפיים שנים
                                          הולכים בדרכים
                                          עוברים משברים
                                          רצים מנסים
                                          לא ליפול בפחים
                                          לא לשבור תכלים
                                          לצייר חיוכים
                                          להדליק עוד פנסים בלבבות
                                          להמשיך לבנות
                                          את הבית השלישי
                                          באהבת חינם ודמעות.

                                          גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול