דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 415.0k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • AR054A מנותק
    AR054A מנותק
    AR054
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #478

    אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

    הלב שליה תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • AR054A AR054

      אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

      הלב שליה מנותק
      הלב שליה מנותק
      הלב שלי
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #479

      @ar054 אני מכירה אבל אין לי אותן רשומות ואני לא יודעת ממש הכל יעזור?

      כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • AR054A AR054

        אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

        תהילושת מנותק
        תהילושת מנותק
        תהילוש
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #480

        @ar054 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        THIS ONE של ברכה יפה

        הנה.
        I remember when
        You were younger then
        So innocent
        Life could not keep up with you
        And your big eyed dreams
        They failed you, now it seems
        Tell me about it

        You and I have stepped
        The same broken path
        To hell and back
        You don’t know it yet but I do
        I’m the only one who knows your truth

        Nursing all your scars
        Hidden from view
        I can spot a few
        They tell it all when words fall short
        You were whole before
        But now they’re witnesses
        To the shattered promises

        You came up to bat, You took a hit
        You’ll spent your life just getting over it
        Picking up your parts strewn on the field
        Asking if your hopes were even real

        But here you are
        Standing anyway
        Anyway
        And your scars are far, so far
        From landing in your way

        This one goes out to you
        For all the bullets you stood brave through
        I hope you hear me in my silent applause
        Breaking down walls

        I know you don’t feel like one
        But you’re a hero for what you’ve done
        And for this moment you are not unsung
        This one goes out to you
        This one goes out to you

        You could never explain
        The sheer will it takes
        To keep your face
        From crumbling into waves of pain
        You could not describe it
        What it means to hide it, to fight it

        And did you ever think
        A heart could scream so loud
        Until you’re afraid it’s falling out
        No other living soul will say a thing
        It’s only dead quiet, deafening

        But here you are
        Surviving anyway
        Anyway
        The fierce fire stops the dark from getting in your way

        This one goes out to you
        For all the pain that you powered through
        I hope you hear me in my silent applause
        Breaking down walls

        I know you don’t feel like one
        But you’re a hero for what you’ve done
        And for this moment you are not unsung

        The world will never see you up on a billboard
        Never name a building after you
        And they’ll never find your star on a sidewalk
        Saying this award goes to you

        And even those who fought far hardest
        They may never ever get it
        But I’m here to give you credit
        This one time

        This one goes out to you
        When nobody looks proud of you
        I’m here, I’ll be you cheering crowd
        You brought the house down

        I know you don’t feel like one
        But you’re a hero for what you’ve done
        And right now I’ll say your time has come
        And for this moment you are not unsung
        This one goes out to you
        This one goes out to you

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #481

          אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

          שירה מעומק הנשמה

          איזה קטעא א 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ברוריהב ברוריה

            אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

            איזה קטעא מנותק
            איזה קטעא מנותק
            איזה קטע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #482

            @ברוריה קוראים לשיר "הי זה הזמן"?

            יש שני סוגי מוזיקה-
            מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
            תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ברוריהב ברוריה

              אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

              א מנותק
              א מנותק
              אביגיל גילבחר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #483

              @ברוריה
              ‏היי זה הזמן לקום ולשיר
              ‏היי זה הזמן לקפץ באוויר
              Yeah, put your hands in the air
              Yeah, put your hands in the air

              ‏החיים לחוצים
              ‏בני אדם כולם רצים
              ‏לא להתייאש ‏אחי ‏כי יש לנו אב
              ‏הוא שליט, הוא בורא,
              ‏הוא מחליט מה שקורה,
              ‏ואנחנו רק בידיו..

              ‏הוא המחיה י יה'
              הקצב משתנה נ נה
              ‏אין שום דאגה, תרגע.

              ‏תרימו ידיים
              ‏הכל משמיים
              רק בשמחה

              ‏תרימו ידיים
              ‏הכל משמיים
              ‏תודה לך

              ‏קח לך מנוחה קצת אוויר לנשימה,
              ‏שום דבר אינו בוער so easy חבר,
              ‏אמונה, ביטחון, לחץ ‏נעלם פתאום.
              ‏כן אתה יכול לשחרר..

              ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א אביגיל גילבחר

                @ברוריה
                ‏היי זה הזמן לקום ולשיר
                ‏היי זה הזמן לקפץ באוויר
                Yeah, put your hands in the air
                Yeah, put your hands in the air

                ‏החיים לחוצים
                ‏בני אדם כולם רצים
                ‏לא להתייאש ‏אחי ‏כי יש לנו אב
                ‏הוא שליט, הוא בורא,
                ‏הוא מחליט מה שקורה,
                ‏ואנחנו רק בידיו..

                ‏הוא המחיה י יה'
                הקצב משתנה נ נה
                ‏אין שום דאגה, תרגע.

                ‏תרימו ידיים
                ‏הכל משמיים
                רק בשמחה

                ‏תרימו ידיים
                ‏הכל משמיים
                ‏תודה לך

                ‏קח לך מנוחה קצת אוויר לנשימה,
                ‏שום דבר אינו בוער so easy חבר,
                ‏אמונה, ביטחון, לחץ ‏נעלם פתאום.
                ‏כן אתה יכול לשחרר..

                ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #484

                @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                שירה מעומק הנשמה

                הגיטריסטה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ברוריהב ברוריה

                  @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                  הגיטריסטה מנותק
                  הגיטריסטה מנותק
                  הגיטריסט
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
                  #485

                  @ברוריה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                  הנה הם
                  hey it's time to get up and sing
                  hey it's time to jump in the air
                  Yeah, put your hands in the air Yeah, put your hands in the air

                  Life is stressful
                  human beings all run
                  not to despair bro I have a father
                  he is a ruler, he is a creator,
                  he decides what happens, and
                  we are only in his hands ..

                  He's the resurrection! The
                  pace is changing.
                  There is no worry, calm down.

                  Raise your hands
                  everything from heaven
                  only with joy

                  Raise your hands
                  everything from heaven
                  thank you

                  Take a break and breathe some air,
                  nothing burns so easy friend,
                  faith, confidence, stress suddenly disappears.
                  Yes you can release ..

                  [אותו שיר רק באנגלית
                  אני מקוה שזה מופיע באנגלית כי
                  אצלי המתרגם במחשב מתרגם את זה אוטמטי].

                  ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                  העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                  שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ישי 3י מנותק
                    ישי 3י מנותק
                    ישי 3
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #486

                    וואהו חיפשתי את זה הרבה זמן ,
                    תודה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • דודו בלוקהד מנותק
                      דודו בלוקהד מנותק
                      דודו בלוקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #487

                      נפשי של יענקי דסקל תודה

                      בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • AR054A מנותק
                        AR054A מנותק
                        AR054
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #488

                        אני צריכה את המילים לשיר STRONGER AS ONE של ברכה יפה.
                        תודה.

                        הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • AR054A AR054

                          אני צריכה את המילים לשיר STRONGER AS ONE של ברכה יפה.
                          תודה.

                          הלב שליה מנותק
                          הלב שליה מנותק
                          הלב שלי
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #489

                          @ar054 אולי @תהילוש תוכל לעזור לך כמו בפעם הקודמת

                          כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • R מנותק
                            R מנותק
                            riki g
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #490

                            למישהו יש את המילים
                            של "ווער ביסטו" של שאולי גרוסמן
                            https://www.youtube.com/watch?v=kBPqmy_l3OI
                            נטפרי חוסם את היוטיוב אז אני לא יכולה לראות את המילים

                            R תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • R riki g

                              למישהו יש את המילים
                              של "ווער ביסטו" של שאולי גרוסמן
                              https://www.youtube.com/watch?v=kBPqmy_l3OI
                              נטפרי חוסם את היוטיוב אז אני לא יכולה לראות את המילים

                              R מנותק
                              R מנותק
                              rouh
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #491

                              @riki-g
                              ווער ביסטו?
                              זאג מיר וויאזוי הייסטו?
                              אין וועלכער שול גייסטו?
                              ביי וועלכן רבין דרייסטיך?
                              ווי ווייט פון מזרח שטייסטו?
                              די לעצטע נייעס ווייסטו?
                              וועלעכע קאר דרייווסטו?
                              לייטס אין סיירינס הייסע? אוי א מאכער דאורייתא

                              ווילסט זיך שפילן מיט די גרויסע קינדער מוזסטו ווייזן גרויסע געלט
                              אויב דו ווילסט זיך דרייען מיט אונז
                              איך ווייס דו ווילסט

                              ווער ביסטו?
                              וועלכע מוסדות שטיצסטו?
                              אין וועלכן חדר שיקסטו?
                              וועמענס מקוה שוויצטו, פאר'דביקות'ט פון קדושה?
                              ווי לאנג איז דיין פאות?
                              טיילסט אויס אייגן דעות?
                              שטייסט און שרייסט פארפייערט?

                              און איך ווייס אז דו מיינסט דו ביסט
                              בעסער, פעסטער
                              א ריזן עסקן גרויסער קנאקער
                              דו האלטט ס'מאכט דיך עפעס
                              שטערקער, גרעסער
                              יא ביסט גערעכט אפשר טאקע
                              ווייל אן דעם עכט ביסטו גארנישט
                              מאכסט זיך סתם
                              ביזי, בזיונות
                              שטייסט אויף א בענקל מיינסט ביסט הויעך
                              וועם רעדסטו איין
                              לעבסט אין זיסע חלומות
                              דו באהאלסט דיך אומזיסט
                              ווייז אונז, ווער דו, ביסט

                              ווער ביסטו?
                              first class אדער business ?
                              געבּסט אדער גייסט נאך פישקעס?
                              צו רעדן ביסט מכובד אין די back דו שטייסט און שישקעסט
                              זעסט דיך אויף אלע פיקטשערס?
                              מיט פאליטישענס קישסטו זיך?
                              א בעסערע גאטשע ביסטו?

                              און איך ווייס אז דו מיינסט דו ביסט
                              בעסער, פעסטער
                              א ריזן עסקן גרויסער קנאקער
                              דו האלטט ס'מאכט דיך עפעס
                              שטערקער, גרעסער
                              יא ביסט גערעכט אפשר טאקע
                              ווייל אן דעם עכט ביסטו גארנישט
                              מאכסט זיך סתם
                              ביזי, בזיונות
                              שטייסט אויף א בענקל מיינסט ביסט הויעך
                              וועם רעדסטו איין
                              לעבסט אין זיסע חלומות
                              דו באהאלסט דיך אומזיסט
                              ווייז אונז, ווער דו, ביסט

                              זאג מיר ווער דו ביסט, ווער דו ביסט, ווער ביסטו
                              זאג מיר ווער דו ביסט, ווער דו ביסט, ווער ביסטו

                              אהרן זלמן לייב באבוב צי 45 ?
                              שומרים אדער שמירה, ביסט מיט אונז צי ביסט מיט זיי?
                              יא ס'איז א סתירה, ניין דו קענסט נישט choosen צוויי
                              G&G G&B, שווארץ און ווייס, סיי ווי סיי, סיי ווי סיי

                              ווער ביסטו?

                              איך בין א פשוט'ער איד
                              איך בין א כשר'ער איד
                              איך בין א חשוב'ער איד
                              איך בין א

                              פשוט'ער איד
                              איך בין א כשר'ער איד
                              איך בין א חשוב'ער איד
                              איך בין א

                              איך בין happy כ'בין צופרידן
                              נאך א איד צווישן אידן
                              נאך א איד צווישן אידן
                              צופרידן

                              און איך ווייס אז דו מיינסט דו ביסט
                              בעסער, פעסטער
                              א ריזן עסקן גרויסער קנאקער
                              דו האלטסט ס'מאכט דיך עפעס
                              שטערקער, גרעסער
                              יא ביסט גערעכט אפשר טאקע
                              ווייל אן דעם עכט ביסטו גארנישט
                              מאכסט זיך סתם
                              ביזי, בזיונות
                              שטייסט אויף א בענקל מיינסט ביסט הויעך
                              וועם רעדסטו איין
                              לעבסט אין זיסע חלומות
                              דו באהאלסט דיך אומזיסט
                              ווייז אונז, ווער דו, ביסט.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                מוח שליט על הלבמ מנותק
                                מוח שליט על הלב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #492

                                אפשר את המילים לשיר של איציק דדיה אין יאוש

                                אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                עדי 0ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                                  אפשר את המילים לשיר של איציק דדיה אין יאוש

                                  עדי 0ע מנותק
                                  עדי 0ע מנותק
                                  עדי 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #493

                                  @מוח-שליט-על-הלב איציק דדיה אין יאוש:
                                  רבינו שאג בקול גדול – אין שום יאוש בעולם כלל
                                  מצווה גדולה להיות רק בשמחה כל היום בשמחה תמיד!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • AR054A מנותק
                                    AR054A מנותק
                                    AR054
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #494

                                    מילים לשיר חברים של מרדכי שפירא.????
                                    תודה.

                                    תמר 7ת ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • AR054A AR054

                                      מילים לשיר חברים של מרדכי שפירא.????
                                      תודה.

                                      תמר 7ת מנותק
                                      תמר 7ת מנותק
                                      תמר 7
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #495

                                      @ar054 אם לא רוצים לחכות למילים לשיר עד שיכתבו פה
                                      אפשר לכתוב בגוגל את השם של השיר והזמר ואז זה נותן את המילים

                                      AR054A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • תמר 7ת תמר 7

                                        @ar054 אם לא רוצים לחכות למילים לשיר עד שיכתבו פה
                                        אפשר לכתוב בגוגל את השם של השיר והזמר ואז זה נותן את המילים

                                        AR054A מנותק
                                        AR054A מנותק
                                        AR054
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #496

                                        thanks

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • AR054A AR054

                                          מילים לשיר חברים של מרדכי שפירא.????
                                          תודה.

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הודיה 1
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #497

                                          @ar054
                                          Take a drive,
                                          Down the highway of life,
                                          Give me five,
                                          My friend,
                                          Here we are,
                                          We’re together again,
                                          And remembering when we met,
                                          All the games,
                                          All the jokes that we laughed at,
                                          The pain,
                                          That we shared,
                                          And we knew,
                                          That no matter what came,
                                          Our bond would remain the same,

                                          I can travel down any road,
                                          Cause I know that I’m not alone,
                                          I’ve got my friends and their loyalty,
                                          I’ve got my friends who always see the best in me,
                                          I got my friends every step of the way,
                                          My friends have helped to shape the man I am today,
                                          Oh oh oh oh oh
                                          whoa whoa oh
                                          Oh oh oh oh oh
                                          whoa whoa oh

                                          All the years,
                                          All the good and the bad,
                                          You were there,
                                          My friends,
                                          And the times,
                                          When I stumbled and fell,
                                          You would help me get up again,
                                          And the smiles,
                                          That the memories bring,
                                          Keep me going through everything,
                                          There’s a song,
                                          That together we sing,
                                          Sheves Achim Ata Manayim,
                                          I can travel down any road,
                                          Cause I know that I’m not alone,
                                          I’m not alone,

                                          I’ve got my friends and their loyalty,
                                          I’ve got my friends who always see the best in me,
                                          I’ve got my friends every step of the way,
                                          My friends have helped to shape the man I am today,
                                          Oh oh oh oh oh
                                          whoa whoa oh
                                          Oh oh oh oh oh
                                          whoa whoa oh
                                          I’m up and down the mountain,
                                          I’m not afraid,
                                          I’m hanging with my friends,
                                          I know they’re with me all the way,
                                          I know they’re with me all the way,
                                          I know they’re with me All the way,
                                          I know they’re here with me to stay,

                                          I’ve got my friends on a sunny days,
                                          I’ve got my friends in the thunder storms and pouring rain,
                                          And when I see them I know I’m ok,
                                          My friends have helped to shape the man I am today,
                                          Oh oh oh oh oh
                                          whoa whoa oh
                                          Oh oh oh oh oh
                                          whoa whoa oh
                                          I’ve got my friends.

                                          "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול