דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 415.4k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • AR054A AR054

    אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

    תהילושת מנותק
    תהילושת מנותק
    תהילוש
    כתב מקצב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #480

    @ar054 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    THIS ONE של ברכה יפה

    הנה.
    I remember when
    You were younger then
    So innocent
    Life could not keep up with you
    And your big eyed dreams
    They failed you, now it seems
    Tell me about it

    You and I have stepped
    The same broken path
    To hell and back
    You don’t know it yet but I do
    I’m the only one who knows your truth

    Nursing all your scars
    Hidden from view
    I can spot a few
    They tell it all when words fall short
    You were whole before
    But now they’re witnesses
    To the shattered promises

    You came up to bat, You took a hit
    You’ll spent your life just getting over it
    Picking up your parts strewn on the field
    Asking if your hopes were even real

    But here you are
    Standing anyway
    Anyway
    And your scars are far, so far
    From landing in your way

    This one goes out to you
    For all the bullets you stood brave through
    I hope you hear me in my silent applause
    Breaking down walls

    I know you don’t feel like one
    But you’re a hero for what you’ve done
    And for this moment you are not unsung
    This one goes out to you
    This one goes out to you

    You could never explain
    The sheer will it takes
    To keep your face
    From crumbling into waves of pain
    You could not describe it
    What it means to hide it, to fight it

    And did you ever think
    A heart could scream so loud
    Until you’re afraid it’s falling out
    No other living soul will say a thing
    It’s only dead quiet, deafening

    But here you are
    Surviving anyway
    Anyway
    The fierce fire stops the dark from getting in your way

    This one goes out to you
    For all the pain that you powered through
    I hope you hear me in my silent applause
    Breaking down walls

    I know you don’t feel like one
    But you’re a hero for what you’ve done
    And for this moment you are not unsung

    The world will never see you up on a billboard
    Never name a building after you
    And they’ll never find your star on a sidewalk
    Saying this award goes to you

    And even those who fought far hardest
    They may never ever get it
    But I’m here to give you credit
    This one time

    This one goes out to you
    When nobody looks proud of you
    I’m here, I’ll be you cheering crowd
    You brought the house down

    I know you don’t feel like one
    But you’re a hero for what you’ve done
    And right now I’ll say your time has come
    And for this moment you are not unsung
    This one goes out to you
    This one goes out to you

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #481

      אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

      שירה מעומק הנשמה

      איזה קטעא א 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ברוריהב ברוריה

        אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

        איזה קטעא מנותק
        איזה קטעא מנותק
        איזה קטע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #482

        @ברוריה קוראים לשיר "הי זה הזמן"?

        יש שני סוגי מוזיקה-
        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ברוריהב ברוריה

          אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

          א מנותק
          א מנותק
          אביגיל גילבחר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #483

          @ברוריה
          ‏היי זה הזמן לקום ולשיר
          ‏היי זה הזמן לקפץ באוויר
          Yeah, put your hands in the air
          Yeah, put your hands in the air

          ‏החיים לחוצים
          ‏בני אדם כולם רצים
          ‏לא להתייאש ‏אחי ‏כי יש לנו אב
          ‏הוא שליט, הוא בורא,
          ‏הוא מחליט מה שקורה,
          ‏ואנחנו רק בידיו..

          ‏הוא המחיה י יה'
          הקצב משתנה נ נה
          ‏אין שום דאגה, תרגע.

          ‏תרימו ידיים
          ‏הכל משמיים
          רק בשמחה

          ‏תרימו ידיים
          ‏הכל משמיים
          ‏תודה לך

          ‏קח לך מנוחה קצת אוויר לנשימה,
          ‏שום דבר אינו בוער so easy חבר,
          ‏אמונה, ביטחון, לחץ ‏נעלם פתאום.
          ‏כן אתה יכול לשחרר..

          ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א אביגיל גילבחר

            @ברוריה
            ‏היי זה הזמן לקום ולשיר
            ‏היי זה הזמן לקפץ באוויר
            Yeah, put your hands in the air
            Yeah, put your hands in the air

            ‏החיים לחוצים
            ‏בני אדם כולם רצים
            ‏לא להתייאש ‏אחי ‏כי יש לנו אב
            ‏הוא שליט, הוא בורא,
            ‏הוא מחליט מה שקורה,
            ‏ואנחנו רק בידיו..

            ‏הוא המחיה י יה'
            הקצב משתנה נ נה
            ‏אין שום דאגה, תרגע.

            ‏תרימו ידיים
            ‏הכל משמיים
            רק בשמחה

            ‏תרימו ידיים
            ‏הכל משמיים
            ‏תודה לך

            ‏קח לך מנוחה קצת אוויר לנשימה,
            ‏שום דבר אינו בוער so easy חבר,
            ‏אמונה, ביטחון, לחץ ‏נעלם פתאום.
            ‏כן אתה יכול לשחרר..

            ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #484

            @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

            שירה מעומק הנשמה

            הגיטריסטה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ברוריהב ברוריה

              @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

              הגיטריסטה מנותק
              הגיטריסטה מנותק
              הגיטריסט
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
              #485

              @ברוריה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

              הנה הם
              hey it's time to get up and sing
              hey it's time to jump in the air
              Yeah, put your hands in the air Yeah, put your hands in the air

              Life is stressful
              human beings all run
              not to despair bro I have a father
              he is a ruler, he is a creator,
              he decides what happens, and
              we are only in his hands ..

              He's the resurrection! The
              pace is changing.
              There is no worry, calm down.

              Raise your hands
              everything from heaven
              only with joy

              Raise your hands
              everything from heaven
              thank you

              Take a break and breathe some air,
              nothing burns so easy friend,
              faith, confidence, stress suddenly disappears.
              Yes you can release ..

              [אותו שיר רק באנגלית
              אני מקוה שזה מופיע באנגלית כי
              אצלי המתרגם במחשב מתרגם את זה אוטמטי].

              ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
              העפרונות רק כדי לתת להם להבין
              שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ישי 3י מנותק
                ישי 3י מנותק
                ישי 3
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #486

                וואהו חיפשתי את זה הרבה זמן ,
                תודה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דודו בלוקהד מנותק
                  דודו בלוקהד מנותק
                  דודו בלוקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #487

                  נפשי של יענקי דסקל תודה

                  בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • AR054A מנותק
                    AR054A מנותק
                    AR054
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #488

                    אני צריכה את המילים לשיר STRONGER AS ONE של ברכה יפה.
                    תודה.

                    הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • AR054A AR054

                      אני צריכה את המילים לשיר STRONGER AS ONE של ברכה יפה.
                      תודה.

                      הלב שליה מנותק
                      הלב שליה מנותק
                      הלב שלי
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #489

                      @ar054 אולי @תהילוש תוכל לעזור לך כמו בפעם הקודמת

                      כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • R מנותק
                        R מנותק
                        riki g
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #490

                        למישהו יש את המילים
                        של "ווער ביסטו" של שאולי גרוסמן
                        https://www.youtube.com/watch?v=kBPqmy_l3OI
                        נטפרי חוסם את היוטיוב אז אני לא יכולה לראות את המילים

                        R תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • R riki g

                          למישהו יש את המילים
                          של "ווער ביסטו" של שאולי גרוסמן
                          https://www.youtube.com/watch?v=kBPqmy_l3OI
                          נטפרי חוסם את היוטיוב אז אני לא יכולה לראות את המילים

                          R מנותק
                          R מנותק
                          rouh
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #491

                          @riki-g
                          ווער ביסטו?
                          זאג מיר וויאזוי הייסטו?
                          אין וועלכער שול גייסטו?
                          ביי וועלכן רבין דרייסטיך?
                          ווי ווייט פון מזרח שטייסטו?
                          די לעצטע נייעס ווייסטו?
                          וועלעכע קאר דרייווסטו?
                          לייטס אין סיירינס הייסע? אוי א מאכער דאורייתא

                          ווילסט זיך שפילן מיט די גרויסע קינדער מוזסטו ווייזן גרויסע געלט
                          אויב דו ווילסט זיך דרייען מיט אונז
                          איך ווייס דו ווילסט

                          ווער ביסטו?
                          וועלכע מוסדות שטיצסטו?
                          אין וועלכן חדר שיקסטו?
                          וועמענס מקוה שוויצטו, פאר'דביקות'ט פון קדושה?
                          ווי לאנג איז דיין פאות?
                          טיילסט אויס אייגן דעות?
                          שטייסט און שרייסט פארפייערט?

                          און איך ווייס אז דו מיינסט דו ביסט
                          בעסער, פעסטער
                          א ריזן עסקן גרויסער קנאקער
                          דו האלטט ס'מאכט דיך עפעס
                          שטערקער, גרעסער
                          יא ביסט גערעכט אפשר טאקע
                          ווייל אן דעם עכט ביסטו גארנישט
                          מאכסט זיך סתם
                          ביזי, בזיונות
                          שטייסט אויף א בענקל מיינסט ביסט הויעך
                          וועם רעדסטו איין
                          לעבסט אין זיסע חלומות
                          דו באהאלסט דיך אומזיסט
                          ווייז אונז, ווער דו, ביסט

                          ווער ביסטו?
                          first class אדער business ?
                          געבּסט אדער גייסט נאך פישקעס?
                          צו רעדן ביסט מכובד אין די back דו שטייסט און שישקעסט
                          זעסט דיך אויף אלע פיקטשערס?
                          מיט פאליטישענס קישסטו זיך?
                          א בעסערע גאטשע ביסטו?

                          און איך ווייס אז דו מיינסט דו ביסט
                          בעסער, פעסטער
                          א ריזן עסקן גרויסער קנאקער
                          דו האלטט ס'מאכט דיך עפעס
                          שטערקער, גרעסער
                          יא ביסט גערעכט אפשר טאקע
                          ווייל אן דעם עכט ביסטו גארנישט
                          מאכסט זיך סתם
                          ביזי, בזיונות
                          שטייסט אויף א בענקל מיינסט ביסט הויעך
                          וועם רעדסטו איין
                          לעבסט אין זיסע חלומות
                          דו באהאלסט דיך אומזיסט
                          ווייז אונז, ווער דו, ביסט

                          זאג מיר ווער דו ביסט, ווער דו ביסט, ווער ביסטו
                          זאג מיר ווער דו ביסט, ווער דו ביסט, ווער ביסטו

                          אהרן זלמן לייב באבוב צי 45 ?
                          שומרים אדער שמירה, ביסט מיט אונז צי ביסט מיט זיי?
                          יא ס'איז א סתירה, ניין דו קענסט נישט choosen צוויי
                          G&G G&B, שווארץ און ווייס, סיי ווי סיי, סיי ווי סיי

                          ווער ביסטו?

                          איך בין א פשוט'ער איד
                          איך בין א כשר'ער איד
                          איך בין א חשוב'ער איד
                          איך בין א

                          פשוט'ער איד
                          איך בין א כשר'ער איד
                          איך בין א חשוב'ער איד
                          איך בין א

                          איך בין happy כ'בין צופרידן
                          נאך א איד צווישן אידן
                          נאך א איד צווישן אידן
                          צופרידן

                          און איך ווייס אז דו מיינסט דו ביסט
                          בעסער, פעסטער
                          א ריזן עסקן גרויסער קנאקער
                          דו האלטסט ס'מאכט דיך עפעס
                          שטערקער, גרעסער
                          יא ביסט גערעכט אפשר טאקע
                          ווייל אן דעם עכט ביסטו גארנישט
                          מאכסט זיך סתם
                          ביזי, בזיונות
                          שטייסט אויף א בענקל מיינסט ביסט הויעך
                          וועם רעדסטו איין
                          לעבסט אין זיסע חלומות
                          דו באהאלסט דיך אומזיסט
                          ווייז אונז, ווער דו, ביסט.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוח שליט על הלבמ מנותק
                            מוח שליט על הלבמ מנותק
                            מוח שליט על הלב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #492

                            אפשר את המילים לשיר של איציק דדיה אין יאוש

                            אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                            עדי 0ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                              אפשר את המילים לשיר של איציק דדיה אין יאוש

                              עדי 0ע מנותק
                              עדי 0ע מנותק
                              עדי 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #493

                              @מוח-שליט-על-הלב איציק דדיה אין יאוש:
                              רבינו שאג בקול גדול – אין שום יאוש בעולם כלל
                              מצווה גדולה להיות רק בשמחה כל היום בשמחה תמיד!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • AR054A מנותק
                                AR054A מנותק
                                AR054
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #494

                                מילים לשיר חברים של מרדכי שפירא.????
                                תודה.

                                תמר 7ת ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • AR054A AR054

                                  מילים לשיר חברים של מרדכי שפירא.????
                                  תודה.

                                  תמר 7ת מנותק
                                  תמר 7ת מנותק
                                  תמר 7
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #495

                                  @ar054 אם לא רוצים לחכות למילים לשיר עד שיכתבו פה
                                  אפשר לכתוב בגוגל את השם של השיר והזמר ואז זה נותן את המילים

                                  AR054A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תמר 7ת תמר 7

                                    @ar054 אם לא רוצים לחכות למילים לשיר עד שיכתבו פה
                                    אפשר לכתוב בגוגל את השם של השיר והזמר ואז זה נותן את המילים

                                    AR054A מנותק
                                    AR054A מנותק
                                    AR054
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #496

                                    thanks

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • AR054A AR054

                                      מילים לשיר חברים של מרדכי שפירא.????
                                      תודה.

                                      ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      הודיה 1
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #497

                                      @ar054
                                      Take a drive,
                                      Down the highway of life,
                                      Give me five,
                                      My friend,
                                      Here we are,
                                      We’re together again,
                                      And remembering when we met,
                                      All the games,
                                      All the jokes that we laughed at,
                                      The pain,
                                      That we shared,
                                      And we knew,
                                      That no matter what came,
                                      Our bond would remain the same,

                                      I can travel down any road,
                                      Cause I know that I’m not alone,
                                      I’ve got my friends and their loyalty,
                                      I’ve got my friends who always see the best in me,
                                      I got my friends every step of the way,
                                      My friends have helped to shape the man I am today,
                                      Oh oh oh oh oh
                                      whoa whoa oh
                                      Oh oh oh oh oh
                                      whoa whoa oh

                                      All the years,
                                      All the good and the bad,
                                      You were there,
                                      My friends,
                                      And the times,
                                      When I stumbled and fell,
                                      You would help me get up again,
                                      And the smiles,
                                      That the memories bring,
                                      Keep me going through everything,
                                      There’s a song,
                                      That together we sing,
                                      Sheves Achim Ata Manayim,
                                      I can travel down any road,
                                      Cause I know that I’m not alone,
                                      I’m not alone,

                                      I’ve got my friends and their loyalty,
                                      I’ve got my friends who always see the best in me,
                                      I’ve got my friends every step of the way,
                                      My friends have helped to shape the man I am today,
                                      Oh oh oh oh oh
                                      whoa whoa oh
                                      Oh oh oh oh oh
                                      whoa whoa oh
                                      I’m up and down the mountain,
                                      I’m not afraid,
                                      I’m hanging with my friends,
                                      I know they’re with me all the way,
                                      I know they’re with me all the way,
                                      I know they’re with me All the way,
                                      I know they’re here with me to stay,

                                      I’ve got my friends on a sunny days,
                                      I’ve got my friends in the thunder storms and pouring rain,
                                      And when I see them I know I’m ok,
                                      My friends have helped to shape the man I am today,
                                      Oh oh oh oh oh
                                      whoa whoa oh
                                      Oh oh oh oh oh
                                      whoa whoa oh
                                      I’ve got my friends.

                                      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • 123 REUV'N1 מנותק
                                        123 REUV'N1 מנותק
                                        123 REUV'N
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #498

                                        בו"ה בו"ה
                                        ליפרא שמעלצער
                                        (השיר בעברית)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת על
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #499

                                          @123-reuv-n אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          בו"ה בו"ה
                                          ליפרא שמעלצער

                                          נכנסתי אל הקודש פנימה
                                          ובקשתי ברכה
                                          מר׳ חיים קנייבסקי
                                          התפלאתי מאד
                                          זה הפתיע אותי
                                          איך שהוא בירך אותי
                                          הוא אמר לי “בו”ה בו”ה”
                                          מה זה בו”ה בו”ה
                                          הנכד הסביר לי
                                          ברכה והצלחה
                                          כי הצדיק לא מדבר
                                          דברים בטלים
                                          כשהוא מתעמק
                                          בדברי הלכה
                                          למדתי מזה
                                          שצדיקים גדולים
                                          לא מדברים
                                          דברים בטלים
                                          כשבתורה עמלים
                                          אבל עם כל זאת
                                          מכבדים
                                          כל בנאדם
                                          בו”ה בו”ה בו”ה בו”ה...

                                          I drove with my brother Aharon
                                          I kept him awake
                                          We went to Tosh
                                          We went to Tosh
                                          And after an all-nighter
                                          I finally made it in
                                          Right before the עלות
                                          Just to get a brush
                                          The Rabbee mumbled something
                                          The gabbai brushed me away
                                          The Rabbe needs his diner
                                          Still before sunrise
                                          I went over to Mielech Klien
                                          Who since then passed away
                                          R’ Mielech I’m unsure if the
                                          Rabbe blessed me at all
                                          At exact that moment the Rabbe
                                          walks out with the gabai Numan
                                          He says Mielech I have a sufek
                                          brucha
                                          Mielech says Rabbe wow
                                          This Bucher too
                                          Has a Sufek Brucha
                                          And guess what
                                          I got a Brucha
                                          Bueh Bueh Bueh Bueh...

                                          מיט משה לייב׳ן און דער
                                          ריבניצער רבי׳ס גבאי
                                          שטיי איך און דעהם הייליגען
                                          צימער פון דעהם סקולענער רבי
                                          זיי זאגען דאס איז ליפא שמעלצר
                                          און דער רבי קוקט אויף זיי
                                          איי איי איי ליפא שמעלצר
                                          קען ער קען ער
                                          ״ליפא לויפט דאך און שפיטעלער
                                          מיט א טאלאנט א ספיציעלער
                                          משמח זיין דעהם און יענער
                                          דעהם און יענער״
                                          די אלע ברכות גיבען מיר חיזוק
                                          א בחינה פון שבת היא מליזעוק
                                          איך גלייב פון זייער מויל
                                          נישט פון אנדערע׳נס מיילער
                                          איך וויל נישט הערען מער פאליטיק
                                          נישט קיין קריטיק
                                          נאר אשרי עין ראתה את כל אלה
                                          באשעפער איך בעהט דיר פון
                                          הארצען טיף
                                          להראות נועם זיו
                                          איך וויל בלייבען פאזעטיוו
                                          בו”ה בו”ה!

                                          123 REUV'N1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול