דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 421.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אח טוב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #517

    אפשר את המילים לשיר
    "קדש ורחץ " של הזמר מוטי ויזל
    במחרוזת ליל הסדר נאכט
    מוטי ויזל, מקהלת מלכות, הרשי סגל - קדש ורחץ.mp3

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #518

      אפשר את המילים לשיר של נתי FM?

      טוב להציץ
      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

        @שמעון-2 נתנאל עמר - נווד

        כל החיים במסע
        אני נווד (אני נווד)
        נווד נווד נווד
        לאן שהרוח תִקח
        כמו עלה - נע ונד

        בית א':
        מחשבות דחוסות, תיק גב
        מפתחות בסוויץ', דוושה
        פלאפון - מצב טיסה
        אין הודעות עד הודעה חדשה

        שלום ולא להתראות (עוד)
        חייב קצת שקט לפחות (או)
        מקום לסדר ת'מחשבות (בו)
        אפשר להתנתק, להתנקות
        גם אם מהצד נראה הולך בדד
        יש לי עתיד, תקווה, חלומות
        ואני לא לבד, יש לי ת'אחד
        סולו "סוֹלּוּ לְרוֹכֵב בָּעֲרָבוֹת"

        וכמעט שכבר נגמר לי הכח
        בעולם בלי מנוחה
        אז עזבתי והתחלתי לברוח
        רק כדי למצוא אותך

        פזמון:
        כל החיים במסע
        אני נווד (אני נווד)
        נווד נווד נווד
        לאן שהרוח תִקח
        כמו עלה - נע ונד

        הולך מפה לשם, משם לפה
        עובר ושב, הלוך חזור
        מהון להון, ל-On מ-Off
        תתחיל בדמיון כי אין לו סוף

        בית ב':
        "תן לי סימן" לחשתי בחדר
        כשיצאתי לדרך
        שה תמים - לא בעדר
        אין לי תרופה להקל על הסבל
        רק זורם למעבר
        הסכר (הבא)

        אבי ואמי עזבוני
        רעות מצאוני, שרים רדפוני חינם
        ובצומת דרכים
        מצאתי ת'שביל בשבילי ולא בשבילם
        אם זה כואב זה מרפא
        הכל תהליך והשלכות
        מה שכלוא בסוף ייצא
        להתפרק על דף ועט זה בעצם... להיבנות

        ושוב נופל למחשבות של "מה יהיה?"
        שורף שעות על תהיות קיומיות וזה
        אבל אין תשובה לכל השאלות
        רק לשחרר יותר, להבין פחות
        להרגיש, לנשום... לחיות

        פזמון

        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #519

        @מוכן-תמיד-לעזור אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        נתנאל עמר - נווד
        כל החיים במסע
        אני נווד (אני נווד)
        נווד נווד נווד
        לאן שהרוח תִקח
        כמו עלה - נע ונד
        בית א':
        מחשבות דחוסות, תיק גב
        מפתחות בסוויץ', דוושה
        פלאפון - מצב טיסה
        אין הודעות עד הודעה חדשה
        שלום ולא להתראות (עוד)
        חייב קצת שקט לפחות (או)
        מקום לסדר ת'מחשבות (בו)
        אפשר להתנתק, להתנקות
        גם אם מהצד נראה הולך בדד
        יש לי עתיד, תקווה, חלומות
        ואני לא לבד, יש לי ת'אחד
        סולו "סוֹלּוּ לְרוֹכֵב בָּעֲרָבוֹת"
        וכמעט שכבר נגמר לי הכח
        בעולם בלי מנוחה
        אז עזבתי והתחלתי לברוח
        רק כדי למצוא אותך
        פזמון:
        כל החיים במסע
        אני נווד (אני נווד)
        נווד נווד נווד
        לאן שהרוח תִקח
        כמו עלה - נע ונד
        הולך מפה לשם, משם לפה
        עובר ושב, הלוך חזור
        מהון להון, ל-On מ-Off
        תתחיל בדמיון כי אין לו סוף
        בית ב':
        "תן לי סימן" לחשתי בחדר
        כשיצאתי לדרך
        שה תמים - לא בעדר
        אין לי תרופה להקל על הסבל
        רק זורם למעבר
        הסכר (הבא)
        אבי ואמי עזבוני
        רעות מצאוני, שרים רדפוני חינם
        ובצומת דרכים
        מצאתי ת'שביל בשבילי ולא בשבילם
        אם זה כואב זה מרפא
        הכל תהליך והשלכות
        מה שכלוא בסוף ייצא
        להתפרק על דף ועט זה בעצם... להיבנות
        ושוב נופל למחשבות של "מה יהיה?"
        שורף שעות על תהיות קיומיות וזה
        אבל אין תשובה לכל השאלות
        רק לשחרר יותר, להבין פחות
        להרגיש, לנשום... לחיות
        פזמון

        זה או שיר אחר?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שמעון 2ש שמעון 2

          אפשר את המילים של של השיר החדש של שרולי
          והמילים של נתנאל עמר נווד

          תמר החיה בסרטת מנותק
          תמר החיה בסרטת מנותק
          תמר החיה בסרט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #520

          @שמעון-2 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          אפשר את המילים של של השיר החדש של שרולי

          המילים לשיר דיי?

          מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

            @שמעון-2 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            אפשר את המילים של של השיר החדש של שרולי

            המילים לשיר דיי?

            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #521

            @תמר-החיה-בסרט

            כן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • משה משהמ מנותק
              משה משהמ מנותק
              משה משה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #522

              בדחיפות מילים לפיוט של ברך עלינו של ציון יחזקאל או יצחק סונה
              תודה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • LOVE MEL מנותק
                LOVE MEL מנותק
                LOVE ME
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #523

                אפשר בבקשה
                את המילים ימים של שקט
                של ירון בר ?

                שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • LOVE MEL LOVE ME

                  אפשר בבקשה
                  את המילים ימים של שקט
                  של ירון בר ?

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  הודיה 1
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #524

                  @LOVE-ME
                  "והחומה הזאת רועדת על מה היא מגנה
                  בחוץ האש עולה בחדרים תפילה
                  מאחורי מסך עשן קולות וזעקה
                  הילדים לא מבינים רוצים קצת נחמה

                  תן לנו ימים של שקט עברנו כבר הכל
                  רוצים שלווה רוצים לשבת שמש ים וחול
                  בלב תקווה ואהבה ועוד היום גדול
                  באמונה מתוך תפילה אתה הכל יכול

                  והרוח עוד נושבת גם הרעש לא נרגע
                  עוד אמא מבוהלת מביטה בדאגה
                  מאחורי מסך עשן קולות וזעקה
                  האדמה כבר עייפה רוצה קצת נחמה".

                  "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #525

                    אפשר את המילים של החיים שלנו תותים?

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                      אפשר את המילים של החיים שלנו תותים?

                      N מנותק
                      N מנותק
                      netanelhareven
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #526

                      @יהודי-זה-הכי אין לנו זכות בכלל להתלונן
                      הכל טפו חמסה וברוך ה' כי:
                      החיים שלנו תותים!
                      שעות של תור בדואר, קשה לגמור פה תואר
                      והמצב בנוער, קשה לשיר כמו זוהר...
                      להתעורר בבוקר, להכנס לכושר
                      הדלק שוב ביוקר, והמוזה? היא בעוצר.
                      שחיתות בכל שבועיים, פיגוע כל יומיים
                      הארנונה בשמיים, והטסט בירושלים...
                      כשבעל הבית נושה, וגם הבוס נוקשה
                      אז הפכתי למורשה, לא הכל פררו רושה.
                      אבל אין לנו זכות בכלל להתלונן...
                      הילד קם בלילה, והאשה לא די לה
                      קונה כל מה שבא לה, קשה לשאוף למעלה
                      קשה לסגור ת'חודש, קשה לדבוק בקודש
                      חיים שלמים בלי שורש, אין עראק ויש יובש
                      הסוללה אוזלת, והתקרה נוזלת
                      המדינה גוזלת, והממשלה? פוזלת
                      שוטף פלוס שישים, העומס בכבישים
                      קשה עם המיסים, וכולנו אדישים
                      אז אין לנו זכות בכלל להתלונן...
                      טוב פתחנו פה ג'ורה
                      קיטרנו מספיק, כפינו טובה
                      עכשיו נחזור אחורה, אל הבסיס
                      זמן לומר תודה
                      תודה על הרוח, שאין לי זמן לנוח
                      תודה על השבת, על שני בנים ובת
                      תודה על כל היופי,
                      על הזכות לראות את מסי
                      על התיקון על המהות
                      תודה על הילדות!
                      אין לנו זכות בכלל להתלונן...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #527

                        מה המילים של תחייך של עמנואל שולמן

                        בואו נגיד ביחד:
                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                        EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                          מה המילים של תחייך של עמנואל שולמן

                          EtiE מנותק
                          EtiE מנותק
                          Eti
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #528

                          @יהודי-זה-הכי
                          "תהיה כבר מאושר, אתה יודע
                          הדאגות רק מתחלפות במשמרות
                          אל תחפש תירוצים, אתה שומע
                          גם השמש זורחת מעל כל הרוחות
                          תשמור איתך זיכרון נוגע
                          שיאיר לך בלילות שלמים
                          שתוכל לחיות, להתגעגע
                          לצוף מעל המים, כשכולם נעלמים

                          תחייך
                          אל תשאל איך
                          אל תסתבך
                          תראה זה מזכך
                          תחייך
                          תרוץ, אל תלך
                          תן לזמן להישפך
                          הכל עוד יתהפך

                          תביט לעצב ישר לעיניים
                          ותראה שגם הוא מפחד
                          תהיה כבר מאושר עד השמיים
                          תבין שאתה לא בודד".

                          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • נוינ מנותק
                            נוינ מנותק
                            נוי
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                            #529

                            אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
                            תודה!!
                            @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
                            @LOVE-ME @תמר-7

                            נפלתי 🥀
                            כדי להרים את עצמי!!🌅

                            N תמר 7ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • נוינ נוי

                              אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
                              תודה!!
                              @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
                              @LOVE-ME @תמר-7

                              N מנותק
                              N מנותק
                              netanelhareven
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #530

                              @נוי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              million years

                              I won't let go/
                              even in a Million Years/
                              You're there when I'm up/
                              You're There when I'm down/
                              So I'm staying here/

                              I won't let go/
                              even in a Million Years/
                              You're there when I'm up/
                              You're There when I'm down/
                              So I'm staying here/

                              It's my hope that I know You/
                              My desire that I show You/
                              Gratitude/ That I owe You/
                              Cause I was in that Klipas Nogah/
                              until You came and dusted off/
                              and revealed my spark/ I /
                              was searching for the essence of existence/
                              wanted to find You/ but I didn't see an entrance/
                              I came from a distance/ where everything was different/
                              I called out to You/ and You showed me that You listened/
                              from then we became best friends/
                              I gave my all to You and You showed me who I am/
                              I am/ staying by Your side/ to bask in Your light/
                              in Your mercy I reside/

                              I won't let go/
                              even in a Million Years/
                              You're there when I'm up/
                              You're There when I'm down/
                              So I'm staying here/

                              I won't let go/
                              even in a Million Years/
                              You're there when I'm up/
                              You're There when I'm down/
                              So I'm staying here/

                              What is it I can give You/
                              What is it I can lift You/
                              When everything is Yours/
                              every time I walk straight there's another door/
                              to help me achieve everything I need and more/
                              more/ nothing more nothing less than/
                              going to and fro trying to hear that voice from heaven/
                              Your direction/ I climb/ but I fall flat like bread with no leaven/

                              Please come pick me up/
                              and never ever put me down/
                              Give me all Your love/
                              and bring the real me out/

                              I won't let go/
                              even in a Million Years/
                              You're there when I'm up/
                              You're There when I'm down/
                              So I'm staying here/

                              I won't let go/
                              even in a Million Years/
                              You're there when I'm up/
                              You're There when I'm down/
                              So I'm staying here/

                              I won't let gooooo/ even in a Million Years/
                              there when I'm up/ There when I'm down/
                              So I'm staying here/

                              I won't let go/ even in a/ even in a Million Years/
                              You're there when I'm up/ There when I'm down/
                              Sooooo I'm staying here/

                              I won't let go/
                              even in a Million Years/
                              You're there when I'm up/
                              You're There when I'm down/
                              So I'm staying here/

                              I won't let go/
                              even in a Million Years/
                              You're there when I'm up/
                              You're There when I'm down/
                              So I'm staying here/

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • נוינ נוי

                                אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
                                תודה!!
                                @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
                                @LOVE-ME @תמר-7

                                תמר 7ת מנותק
                                תמר 7ת מנותק
                                תמר 7
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר 7
                                #531

                                @נוי דרך אגב
                                אם את ממש צריכה דחוף מילים לשיר
                                פשוט תכתבי בגוגל את השיר
                                ואז יעלה לך מילות השיר
                                לדוגמא:
                                ‏‏צילום מסך (9).png ‏‏צילום מסך (10).png

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • lealeL מנותק
                                  lealeL מנותק
                                  leale
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #532

                                  אני צריכה את המילים של השיר Get Back Up Again של מרדכי שפירא
                                  תודה רבה!

                                  בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • lealeL leale

                                    אני צריכה את המילים של השיר Get Back Up Again של מרדכי שפירא
                                    תודה רבה!

                                    בן מנחםב מנותק
                                    בן מנחםב מנותק
                                    בן מנחם
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #533

                                    @leale

                                    I like to draw and paint
                                    I like to wake up late
                                    But I don't like to clean my room
                                    I like when mommy bakes
                                    The Challah and the cake
                                    Sometimes I get to lick the spoon
                                    I can get up and stand
                                    If someone holds my hand
                                    Then I can walk along my way
                                    I like to talk to you
                                    And when you listen to
                                    Whatever I have got to say
                                    We can all sing
                                    We can all sing
                                    We can all sing B'yachad, yachad
                                    We're creating B'yachad
                                    It's a special harmony
                                    We can all sing
                                    We can all sing
                                    We can all sing B'yachad, yachad
                                    We're creating B'yachad
                                    It's a special harmony
                                    I like to ride my bike
                                    And I enjoy a hike
                                    I play piano and I sing (oh, oh)
                                    I love my family
                                    Sometimes I'd rather be
                                    Alone away from everything
                                    I like to be with friends
                                    And to connect with them
                                    I like to feel that I belong (feel that I belong)
                                    We aren't quite the same
                                    But really that's okay
                                    I know that we can get along
                                    We can all sing
                                    We can all sing
                                    We can all sing B'yachad, yachad
                                    We're creating B'yachad
                                    It's a special harmony
                                    We can all sing
                                    We can all sing
                                    We can all sing B'yachad, yachad
                                    We're creating B'yachad
                                    It's a special harmony
                                    'Cause both you and I
                                    See the same blue sky
                                    We're under one star
                                    Let's bridge the distances
                                    Forget our differences
                                    Wherever we are
                                    Sometimes I'm really brave
                                    Sometimes I feel afraid
                                    And I don't always toe the line (oh, oh)
                                    Sometimes I fall and then
                                    I get back up again
                                    Nobody's perfect all the time
                                    I like when people see
                                    The good I have in me
                                    We all can give in our own way (give in our own way)
                                    Let's spread the love around
                                    Our differences don't count
                                    Let's make the world a better place
                                    We can all sing
                                    We can all sing
                                    We can all sing B'yachad, yachad
                                    We're creating B'yachad
                                    It's a special harmony
                                    We can all sing (we can all sing)
                                    We can all sing
                                    We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)
                                    We're creating B'yachad
                                    It's a special harmony (it's a special)


                                    אני אוהב לצייר ולצייר
                                    I like to draw and paint

                                    אני אוהב להתעורר מאוחר
                                    I like to wake up late

                                    אבל אני לא אוהב לנקות את החדר שלי
                                    But I don't like to clean my room

                                    אני אוהב כשאמא אופה
                                    I like when mommy bakes

                                    החלה והעוגה
                                    The Challah and the cake

                                    לפעמים יוצא לי ללקק את הכפית
                                    Sometimes I get to lick the spoon
                                    אני יכול לקום ולעמוד
                                    I can get up and stand

                                    אם מישהו יחזיק לי את היד
                                    If someone holds my hand

                                    אז אני יכול ללכת בדרך שלי
                                    Then I can walk along my way

                                    אני אוהב לדבר איתך
                                    I like to talk to you

                                    וכשאתה שומע
                                    And when you listen to

                                    מה שיש לי להגיד
                                    Whatever I have got to say
                                    כולנו יכולים לשיר
                                    We can all sing

                                    כולנו יכולים לשיר
                                    We can all sing

                                    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                    We can all sing B'yachad, yachad

                                    אנחנו יוצרים ביחד
                                    We're creating B'yachad

                                    זו הרמוניה מיוחדת
                                    It's a special harmony
                                    כולנו יכולים לשיר
                                    We can all sing

                                    כולנו יכולים לשיר
                                    We can all sing

                                    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                    We can all sing B'yachad, yachad

                                    אנחנו יוצרים ביחד
                                    We're creating B'yachad

                                    זו הרמוניה מיוחדת
                                    It's a special harmony
                                    אני אוהב לרכוב על האופניים שלי
                                    I like to ride my bike

                                    ואני נהנה מטיול
                                    And I enjoy a hike

                                    אני מנגן בפסנתר ואני שר (אוי, אוי)
                                    I play piano and I sing (oh, oh)

                                    אני אוהב את משפחתי
                                    I love my family

                                    לפעמים אני מעדיף להיות
                                    Sometimes I'd rather be

                                    לבד הרחק מהכל
                                    Alone away from everything
                                    אני אוהב להיות עם חברים
                                    I like to be with friends

                                    ולהתחבר אליהם
                                    And to connect with them

                                    אני אוהב להרגיש שאני שייך (להרגיש שייך)
                                    I like to feel that I belong (feel that I belong)

                                    אנחנו לא לגמרי אותו הדבר
                                    We aren't quite the same

                                    אבל באמת שזה בסדר
                                    But really that's okay

                                    אני יודע שאנחנו יכולים להסתדר
                                    I know that we can get along
                                    כולנו יכולים לשיר
                                    We can all sing

                                    כולנו יכולים לשיר
                                    We can all sing

                                    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                    We can all sing B'yachad, yachad

                                    אנחנו יוצרים ביחד
                                    We're creating B'yachad

                                    זו הרמוניה מיוחדת
                                    It's a special harmony
                                    כולנו יכולים לשיר
                                    We can all sing

                                    כולנו יכולים לשיר
                                    We can all sing

                                    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                    We can all sing B'yachad, yachad

                                    אנחנו יוצרים ביחד
                                    We're creating B'yachad

                                    זו הרמוניה מיוחדת
                                    It's a special harmony
                                    כי גם אתה וגם אני
                                    'Cause both you and I

                                    ראה את אותם שמיים כחולים
                                    See the same blue sky

                                    אנחנו מתחת לכוכב אחד
                                    We're under one star

                                    בואו נגשר על המרחקים
                                    Let's bridge the distances

                                    תשכחו מההבדלים שלנו
                                    Forget our differences

                                    איפה שאנחנו נמצאים
                                    Wherever we are
                                    לפעמים אני ממש אמיץ
                                    Sometimes I'm really brave

                                    לפעמים אני מרגיש פחד
                                    Sometimes I feel afraid

                                    ואני לא תמיד עומד על הגבול (אוי, הו)
                                    And I don't always toe the line (oh, oh)

                                    לפעמים אני נופל ואז
                                    Sometimes I fall and then

                                    אני קם בחזרה
                                    I get back up again

                                    אף אחד לא מושלם כל הזמן
                                    Nobody's perfect all the time
                                    אני אוהב כשאנשים רואים
                                    I like when people see

                                    הטוב שיש בי
                                    The good I have in me

                                    כולנו יכולים לתת בדרך שלנו (לתת בדרך שלנו)
                                    We all can give in our own way (give in our own way)

                                    בואו נפיץ את האהבה מסביב
                                    Let's spread the love around

                                    ההבדלים בינינו לא נחשבים
                                    Our differences don't count

                                    בואו נהפוך את העולם למקום טוב יותר
                                    Let's make the world a better place
                                    כולנו יכולים לשיר
                                    We can all sing

                                    כולנו יכולים לשיר
                                    We can all sing

                                    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                    We can all sing B'yachad, yachad

                                    אנחנו יוצרים ביחד
                                    We're creating B'yachad

                                    זו הרמוניה מיוחדת
                                    It's a special harmony
                                    כולנו יכולים לשיר (כולנו יכולים לשיר)
                                    We can all sing (we can all sing)

                                    כולנו יכולים לשיר
                                    We can all sing

                                    כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד (כולנו יכולים לשיר ביחד)
                                    We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)

                                    אנחנו יוצרים ביחד
                                    We're creating B'yachad

                                    זו הרמוניה מיוחדת (זה מיוחדת)
                                    It's a special harmony (it's a special)

                                    בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                    lealeL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • בן מנחםב בן מנחם

                                      @leale

                                      I like to draw and paint
                                      I like to wake up late
                                      But I don't like to clean my room
                                      I like when mommy bakes
                                      The Challah and the cake
                                      Sometimes I get to lick the spoon
                                      I can get up and stand
                                      If someone holds my hand
                                      Then I can walk along my way
                                      I like to talk to you
                                      And when you listen to
                                      Whatever I have got to say
                                      We can all sing
                                      We can all sing
                                      We can all sing B'yachad, yachad
                                      We're creating B'yachad
                                      It's a special harmony
                                      We can all sing
                                      We can all sing
                                      We can all sing B'yachad, yachad
                                      We're creating B'yachad
                                      It's a special harmony
                                      I like to ride my bike
                                      And I enjoy a hike
                                      I play piano and I sing (oh, oh)
                                      I love my family
                                      Sometimes I'd rather be
                                      Alone away from everything
                                      I like to be with friends
                                      And to connect with them
                                      I like to feel that I belong (feel that I belong)
                                      We aren't quite the same
                                      But really that's okay
                                      I know that we can get along
                                      We can all sing
                                      We can all sing
                                      We can all sing B'yachad, yachad
                                      We're creating B'yachad
                                      It's a special harmony
                                      We can all sing
                                      We can all sing
                                      We can all sing B'yachad, yachad
                                      We're creating B'yachad
                                      It's a special harmony
                                      'Cause both you and I
                                      See the same blue sky
                                      We're under one star
                                      Let's bridge the distances
                                      Forget our differences
                                      Wherever we are
                                      Sometimes I'm really brave
                                      Sometimes I feel afraid
                                      And I don't always toe the line (oh, oh)
                                      Sometimes I fall and then
                                      I get back up again
                                      Nobody's perfect all the time
                                      I like when people see
                                      The good I have in me
                                      We all can give in our own way (give in our own way)
                                      Let's spread the love around
                                      Our differences don't count
                                      Let's make the world a better place
                                      We can all sing
                                      We can all sing
                                      We can all sing B'yachad, yachad
                                      We're creating B'yachad
                                      It's a special harmony
                                      We can all sing (we can all sing)
                                      We can all sing
                                      We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)
                                      We're creating B'yachad
                                      It's a special harmony (it's a special)


                                      אני אוהב לצייר ולצייר
                                      I like to draw and paint

                                      אני אוהב להתעורר מאוחר
                                      I like to wake up late

                                      אבל אני לא אוהב לנקות את החדר שלי
                                      But I don't like to clean my room

                                      אני אוהב כשאמא אופה
                                      I like when mommy bakes

                                      החלה והעוגה
                                      The Challah and the cake

                                      לפעמים יוצא לי ללקק את הכפית
                                      Sometimes I get to lick the spoon
                                      אני יכול לקום ולעמוד
                                      I can get up and stand

                                      אם מישהו יחזיק לי את היד
                                      If someone holds my hand

                                      אז אני יכול ללכת בדרך שלי
                                      Then I can walk along my way

                                      אני אוהב לדבר איתך
                                      I like to talk to you

                                      וכשאתה שומע
                                      And when you listen to

                                      מה שיש לי להגיד
                                      Whatever I have got to say
                                      כולנו יכולים לשיר
                                      We can all sing

                                      כולנו יכולים לשיר
                                      We can all sing

                                      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                      We can all sing B'yachad, yachad

                                      אנחנו יוצרים ביחד
                                      We're creating B'yachad

                                      זו הרמוניה מיוחדת
                                      It's a special harmony
                                      כולנו יכולים לשיר
                                      We can all sing

                                      כולנו יכולים לשיר
                                      We can all sing

                                      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                      We can all sing B'yachad, yachad

                                      אנחנו יוצרים ביחד
                                      We're creating B'yachad

                                      זו הרמוניה מיוחדת
                                      It's a special harmony
                                      אני אוהב לרכוב על האופניים שלי
                                      I like to ride my bike

                                      ואני נהנה מטיול
                                      And I enjoy a hike

                                      אני מנגן בפסנתר ואני שר (אוי, אוי)
                                      I play piano and I sing (oh, oh)

                                      אני אוהב את משפחתי
                                      I love my family

                                      לפעמים אני מעדיף להיות
                                      Sometimes I'd rather be

                                      לבד הרחק מהכל
                                      Alone away from everything
                                      אני אוהב להיות עם חברים
                                      I like to be with friends

                                      ולהתחבר אליהם
                                      And to connect with them

                                      אני אוהב להרגיש שאני שייך (להרגיש שייך)
                                      I like to feel that I belong (feel that I belong)

                                      אנחנו לא לגמרי אותו הדבר
                                      We aren't quite the same

                                      אבל באמת שזה בסדר
                                      But really that's okay

                                      אני יודע שאנחנו יכולים להסתדר
                                      I know that we can get along
                                      כולנו יכולים לשיר
                                      We can all sing

                                      כולנו יכולים לשיר
                                      We can all sing

                                      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                      We can all sing B'yachad, yachad

                                      אנחנו יוצרים ביחד
                                      We're creating B'yachad

                                      זו הרמוניה מיוחדת
                                      It's a special harmony
                                      כולנו יכולים לשיר
                                      We can all sing

                                      כולנו יכולים לשיר
                                      We can all sing

                                      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                      We can all sing B'yachad, yachad

                                      אנחנו יוצרים ביחד
                                      We're creating B'yachad

                                      זו הרמוניה מיוחדת
                                      It's a special harmony
                                      כי גם אתה וגם אני
                                      'Cause both you and I

                                      ראה את אותם שמיים כחולים
                                      See the same blue sky

                                      אנחנו מתחת לכוכב אחד
                                      We're under one star

                                      בואו נגשר על המרחקים
                                      Let's bridge the distances

                                      תשכחו מההבדלים שלנו
                                      Forget our differences

                                      איפה שאנחנו נמצאים
                                      Wherever we are
                                      לפעמים אני ממש אמיץ
                                      Sometimes I'm really brave

                                      לפעמים אני מרגיש פחד
                                      Sometimes I feel afraid

                                      ואני לא תמיד עומד על הגבול (אוי, הו)
                                      And I don't always toe the line (oh, oh)

                                      לפעמים אני נופל ואז
                                      Sometimes I fall and then

                                      אני קם בחזרה
                                      I get back up again

                                      אף אחד לא מושלם כל הזמן
                                      Nobody's perfect all the time
                                      אני אוהב כשאנשים רואים
                                      I like when people see

                                      הטוב שיש בי
                                      The good I have in me

                                      כולנו יכולים לתת בדרך שלנו (לתת בדרך שלנו)
                                      We all can give in our own way (give in our own way)

                                      בואו נפיץ את האהבה מסביב
                                      Let's spread the love around

                                      ההבדלים בינינו לא נחשבים
                                      Our differences don't count

                                      בואו נהפוך את העולם למקום טוב יותר
                                      Let's make the world a better place
                                      כולנו יכולים לשיר
                                      We can all sing

                                      כולנו יכולים לשיר
                                      We can all sing

                                      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                                      We can all sing B'yachad, yachad

                                      אנחנו יוצרים ביחד
                                      We're creating B'yachad

                                      זו הרמוניה מיוחדת
                                      It's a special harmony
                                      כולנו יכולים לשיר (כולנו יכולים לשיר)
                                      We can all sing (we can all sing)

                                      כולנו יכולים לשיר
                                      We can all sing

                                      כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד (כולנו יכולים לשיר ביחד)
                                      We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)

                                      אנחנו יוצרים ביחד
                                      We're creating B'yachad

                                      זו הרמוניה מיוחדת (זה מיוחדת)
                                      It's a special harmony (it's a special)

                                      lealeL מנותק
                                      lealeL מנותק
                                      leale
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #534

                                      @בן-מנחם תודה אבל זה לא זה...
                                      התכוונתי לשיר הזה👇
                                      https://www.youtube.com/watch?v=E8xG-kRdbxs&list=TLPQMjQwNTIwMjIOmGSdVqH3Cw&index=6

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • S מנותק
                                        S מנותק
                                        shin
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #535

                                        מילים לשיר כוח של יוני זי, (לא פוור !!)

                                        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                        https://www.youtube.com/@ishaishin

                                        בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • S shin

                                          מילים לשיר כוח של יוני זי, (לא פוור !!)

                                          בן מנחםב מנותק
                                          בן מנחםב מנותק
                                          בן מנחם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #536

                                          @shin כמו שאמרו כאן יש את זה בגוגל ישר אבל הנה זה בבקשה


                                          חי על חבל הצלה
                                          Livin' on a lifeline

                                          נראה שהעולם לעולם לא משתנה
                                          The world doesn't ever seem to change

                                          מחפש את השמש
                                          Lookin' for the sunshine

                                          אבל אתה מרותק לגשם
                                          But you're caught up in the rain

                                          זה כאילו העיניים שלך פקוחות לרווחה אבל אתה לא יכול לראות
                                          It's like your eyes are wide open but you cannot see

                                          אתה צופה בחיים חולפים על פניך כמו 1, 2,3.
                                          You're watching life pass you by like 1, 2,3.
                                          הולכים בחורבן
                                          Walking in destruction

                                          רוחות החיים מטשטשות את הראייה שלך
                                          The winds of life blur your vision

                                          כל ההרס
                                          All the devastation

                                          לנצח מרגיש כאילו אתה במנוסה.
                                          Forever feels like you're on the run.
                                          הגיע הזמן
                                          It's time

                                          אף אחד אחר לא יכול לשחרר אותך
                                          No one else can set you free

                                          אתה סגור בפנים
                                          You're locked inside

                                          ורק לך יש את המפתח.
                                          And only you have got the key.
                                          אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                                          We can be the fire in our own lives

                                          אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                                          If we just climb a little higher, lift up our eyes

                                          פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                                          Open your world, set yourself free

                                          הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין.
                                          Reach within your heart you just need to believe.

                                          אנחנו יכולים להיות הכוח
                                          We can be the power

                                          הכוח המניע של החיים
                                          The driving force of life

                                          קום והשמע את הרעם שלך
                                          Rise up and sound your thunder

                                          בוא לצפות בזריחה שלך
                                          Come watch your sunrise

                                          אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                                          We can be anything, we're never too far

                                          אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את מי שאנחנו.
                                          It's never too late to change who we are.
                                          כשאתה מסתכל לתוך העתיד, מרגיש כאילו אין לאן לפנות
                                          When you look into the future, feels like there's nowhere to turn

                                          יום יום, החיים לא שווים את הכוויה
                                          Day in and day out, life's not worth the burn

                                          פשוט עצמו את העיניים ודמיינו את מה שאינכם יכולים לראות
                                          Just close your eyes and envision what you cannot see

                                          זה תלוי בך
                                          It's up to you

                                          הפוך את החלומות שלך למציאות.
                                          Make your dreams reality.
                                          אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                                          We can be the fire in our own lives

                                          אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                                          If we just climb a little higher, lift up our eyes

                                          פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                                          Open your world, set yourself free

                                          הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין.
                                          Reach within your heart you just need to believe.

                                          אנחנו יכולים להיות הכוח
                                          We can be the power

                                          הכוח המניע של החיים
                                          The driving force of life

                                          קום והשמע את הרעם שלך
                                          Rise up and sound your thunder

                                          בוא לצפות בזריחה שלך
                                          Come watch your sunrise

                                          אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                                          We can be anything, we're never too far

                                          אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את מי שאנחנו.
                                          It's never too late to change who we are.
                                          וכשהכל מרגיש לא בסדר
                                          And when all feels wrong

                                          ונראה שאתה לא יכול לשאת את המשקל
                                          And you can't seem to bear the weight

                                          רק לנער את האבק
                                          Just shake the dust off

                                          רק הוא יכול לקרוא לגורל שלך
                                          Only He can call your fate

                                          הוא אבא שלך, כן הוא אוהב אותך, ילד,
                                          He's your father, yes He loves you, child,

                                          יש לך, הכוח בפנים...
                                          You posses, the power inside...
                                          אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                                          We can be the fire in our own lives

                                          אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                                          If we just climb a little higher, lift up our eyes

                                          פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                                          Open your world, set yourself free

                                          הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין
                                          Reach within your heart you just need to believe
                                          אנחנו יכולים להיות הכוח
                                          We can be the power

                                          הכוח המניע של החיים
                                          The driving force of life

                                          קום והשמע את הרעם שלך
                                          Rise up and sound your thunder

                                          בוא לצפות בזריחה שלך
                                          Come watch your sunrise

                                          אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                                          We can be anything, we're never too far

                                          זה אף פעם לא מאוחר מדי
                                          It's never too late

                                          זה אף פעם לא מאוחר מדי
                                          It's never too late

                                          אף פעם לא מאוחר מדי
                                          Never too late

                                          לשנות את מי שאנחנו.
                                          To change who we are.

                                          בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול