דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 421.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

    @שמעון-2 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    אפשר את המילים של של השיר החדש של שרולי

    המילים לשיר דיי?

    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #521

    @תמר-החיה-בסרט

    כן

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • משה משהמ מנותק
      משה משהמ מנותק
      משה משה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #522

      בדחיפות מילים לפיוט של ברך עלינו של ציון יחזקאל או יצחק סונה
      תודה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • LOVE MEL מנותק
        LOVE MEL מנותק
        LOVE ME
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #523

        אפשר בבקשה
        את המילים ימים של שקט
        של ירון בר ?

        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • LOVE MEL LOVE ME

          אפשר בבקשה
          את המילים ימים של שקט
          של ירון בר ?

          ה מנותק
          ה מנותק
          הודיה 1
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #524

          @LOVE-ME
          "והחומה הזאת רועדת על מה היא מגנה
          בחוץ האש עולה בחדרים תפילה
          מאחורי מסך עשן קולות וזעקה
          הילדים לא מבינים רוצים קצת נחמה

          תן לנו ימים של שקט עברנו כבר הכל
          רוצים שלווה רוצים לשבת שמש ים וחול
          בלב תקווה ואהבה ועוד היום גדול
          באמונה מתוך תפילה אתה הכל יכול

          והרוח עוד נושבת גם הרעש לא נרגע
          עוד אמא מבוהלת מביטה בדאגה
          מאחורי מסך עשן קולות וזעקה
          האדמה כבר עייפה רוצה קצת נחמה".

          "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #525

            אפשר את המילים של החיים שלנו תותים?

            בואו נגיד ביחד:
            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

            N תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

              אפשר את המילים של החיים שלנו תותים?

              N מנותק
              N מנותק
              netanelhareven
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #526

              @יהודי-זה-הכי אין לנו זכות בכלל להתלונן
              הכל טפו חמסה וברוך ה' כי:
              החיים שלנו תותים!
              שעות של תור בדואר, קשה לגמור פה תואר
              והמצב בנוער, קשה לשיר כמו זוהר...
              להתעורר בבוקר, להכנס לכושר
              הדלק שוב ביוקר, והמוזה? היא בעוצר.
              שחיתות בכל שבועיים, פיגוע כל יומיים
              הארנונה בשמיים, והטסט בירושלים...
              כשבעל הבית נושה, וגם הבוס נוקשה
              אז הפכתי למורשה, לא הכל פררו רושה.
              אבל אין לנו זכות בכלל להתלונן...
              הילד קם בלילה, והאשה לא די לה
              קונה כל מה שבא לה, קשה לשאוף למעלה
              קשה לסגור ת'חודש, קשה לדבוק בקודש
              חיים שלמים בלי שורש, אין עראק ויש יובש
              הסוללה אוזלת, והתקרה נוזלת
              המדינה גוזלת, והממשלה? פוזלת
              שוטף פלוס שישים, העומס בכבישים
              קשה עם המיסים, וכולנו אדישים
              אז אין לנו זכות בכלל להתלונן...
              טוב פתחנו פה ג'ורה
              קיטרנו מספיק, כפינו טובה
              עכשיו נחזור אחורה, אל הבסיס
              זמן לומר תודה
              תודה על הרוח, שאין לי זמן לנוח
              תודה על השבת, על שני בנים ובת
              תודה על כל היופי,
              על הזכות לראות את מסי
              על התיקון על המהות
              תודה על הילדות!
              אין לנו זכות בכלל להתלונן...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #527

                מה המילים של תחייך של עמנואל שולמן

                בואו נגיד ביחד:
                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                  מה המילים של תחייך של עמנואל שולמן

                  EtiE מנותק
                  EtiE מנותק
                  Eti
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #528

                  @יהודי-זה-הכי
                  "תהיה כבר מאושר, אתה יודע
                  הדאגות רק מתחלפות במשמרות
                  אל תחפש תירוצים, אתה שומע
                  גם השמש זורחת מעל כל הרוחות
                  תשמור איתך זיכרון נוגע
                  שיאיר לך בלילות שלמים
                  שתוכל לחיות, להתגעגע
                  לצוף מעל המים, כשכולם נעלמים

                  תחייך
                  אל תשאל איך
                  אל תסתבך
                  תראה זה מזכך
                  תחייך
                  תרוץ, אל תלך
                  תן לזמן להישפך
                  הכל עוד יתהפך

                  תביט לעצב ישר לעיניים
                  ותראה שגם הוא מפחד
                  תהיה כבר מאושר עד השמיים
                  תבין שאתה לא בודד".

                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • נוינ מנותק
                    נוינ מנותק
                    נוי
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                    #529

                    אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
                    תודה!!
                    @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
                    @LOVE-ME @תמר-7

                    נפלתי 🥀
                    כדי להרים את עצמי!!🌅

                    N תמר 7ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • נוינ נוי

                      אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
                      תודה!!
                      @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
                      @LOVE-ME @תמר-7

                      N מנותק
                      N מנותק
                      netanelhareven
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #530

                      @נוי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      million years

                      I won't let go/
                      even in a Million Years/
                      You're there when I'm up/
                      You're There when I'm down/
                      So I'm staying here/

                      I won't let go/
                      even in a Million Years/
                      You're there when I'm up/
                      You're There when I'm down/
                      So I'm staying here/

                      It's my hope that I know You/
                      My desire that I show You/
                      Gratitude/ That I owe You/
                      Cause I was in that Klipas Nogah/
                      until You came and dusted off/
                      and revealed my spark/ I /
                      was searching for the essence of existence/
                      wanted to find You/ but I didn't see an entrance/
                      I came from a distance/ where everything was different/
                      I called out to You/ and You showed me that You listened/
                      from then we became best friends/
                      I gave my all to You and You showed me who I am/
                      I am/ staying by Your side/ to bask in Your light/
                      in Your mercy I reside/

                      I won't let go/
                      even in a Million Years/
                      You're there when I'm up/
                      You're There when I'm down/
                      So I'm staying here/

                      I won't let go/
                      even in a Million Years/
                      You're there when I'm up/
                      You're There when I'm down/
                      So I'm staying here/

                      What is it I can give You/
                      What is it I can lift You/
                      When everything is Yours/
                      every time I walk straight there's another door/
                      to help me achieve everything I need and more/
                      more/ nothing more nothing less than/
                      going to and fro trying to hear that voice from heaven/
                      Your direction/ I climb/ but I fall flat like bread with no leaven/

                      Please come pick me up/
                      and never ever put me down/
                      Give me all Your love/
                      and bring the real me out/

                      I won't let go/
                      even in a Million Years/
                      You're there when I'm up/
                      You're There when I'm down/
                      So I'm staying here/

                      I won't let go/
                      even in a Million Years/
                      You're there when I'm up/
                      You're There when I'm down/
                      So I'm staying here/

                      I won't let gooooo/ even in a Million Years/
                      there when I'm up/ There when I'm down/
                      So I'm staying here/

                      I won't let go/ even in a/ even in a Million Years/
                      You're there when I'm up/ There when I'm down/
                      Sooooo I'm staying here/

                      I won't let go/
                      even in a Million Years/
                      You're there when I'm up/
                      You're There when I'm down/
                      So I'm staying here/

                      I won't let go/
                      even in a Million Years/
                      You're there when I'm up/
                      You're There when I'm down/
                      So I'm staying here/

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • נוינ נוי

                        אני צריכה את המילים של השיר million years של ניסים בלאק
                        תודה!!
                        @Eti @מוכן-תמיד-לעזור @netanelhareven
                        @LOVE-ME @תמר-7

                        תמר 7ת מנותק
                        תמר 7ת מנותק
                        תמר 7
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר 7
                        #531

                        @נוי דרך אגב
                        אם את ממש צריכה דחוף מילים לשיר
                        פשוט תכתבי בגוגל את השיר
                        ואז יעלה לך מילות השיר
                        לדוגמא:
                        ‏‏צילום מסך (9).png ‏‏צילום מסך (10).png

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • lealeL מנותק
                          lealeL מנותק
                          leale
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #532

                          אני צריכה את המילים של השיר Get Back Up Again של מרדכי שפירא
                          תודה רבה!

                          בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • lealeL leale

                            אני צריכה את המילים של השיר Get Back Up Again של מרדכי שפירא
                            תודה רבה!

                            בן מנחםב מנותק
                            בן מנחםב מנותק
                            בן מנחם
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #533

                            @leale

                            I like to draw and paint
                            I like to wake up late
                            But I don't like to clean my room
                            I like when mommy bakes
                            The Challah and the cake
                            Sometimes I get to lick the spoon
                            I can get up and stand
                            If someone holds my hand
                            Then I can walk along my way
                            I like to talk to you
                            And when you listen to
                            Whatever I have got to say
                            We can all sing
                            We can all sing
                            We can all sing B'yachad, yachad
                            We're creating B'yachad
                            It's a special harmony
                            We can all sing
                            We can all sing
                            We can all sing B'yachad, yachad
                            We're creating B'yachad
                            It's a special harmony
                            I like to ride my bike
                            And I enjoy a hike
                            I play piano and I sing (oh, oh)
                            I love my family
                            Sometimes I'd rather be
                            Alone away from everything
                            I like to be with friends
                            And to connect with them
                            I like to feel that I belong (feel that I belong)
                            We aren't quite the same
                            But really that's okay
                            I know that we can get along
                            We can all sing
                            We can all sing
                            We can all sing B'yachad, yachad
                            We're creating B'yachad
                            It's a special harmony
                            We can all sing
                            We can all sing
                            We can all sing B'yachad, yachad
                            We're creating B'yachad
                            It's a special harmony
                            'Cause both you and I
                            See the same blue sky
                            We're under one star
                            Let's bridge the distances
                            Forget our differences
                            Wherever we are
                            Sometimes I'm really brave
                            Sometimes I feel afraid
                            And I don't always toe the line (oh, oh)
                            Sometimes I fall and then
                            I get back up again
                            Nobody's perfect all the time
                            I like when people see
                            The good I have in me
                            We all can give in our own way (give in our own way)
                            Let's spread the love around
                            Our differences don't count
                            Let's make the world a better place
                            We can all sing
                            We can all sing
                            We can all sing B'yachad, yachad
                            We're creating B'yachad
                            It's a special harmony
                            We can all sing (we can all sing)
                            We can all sing
                            We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)
                            We're creating B'yachad
                            It's a special harmony (it's a special)


                            אני אוהב לצייר ולצייר
                            I like to draw and paint

                            אני אוהב להתעורר מאוחר
                            I like to wake up late

                            אבל אני לא אוהב לנקות את החדר שלי
                            But I don't like to clean my room

                            אני אוהב כשאמא אופה
                            I like when mommy bakes

                            החלה והעוגה
                            The Challah and the cake

                            לפעמים יוצא לי ללקק את הכפית
                            Sometimes I get to lick the spoon
                            אני יכול לקום ולעמוד
                            I can get up and stand

                            אם מישהו יחזיק לי את היד
                            If someone holds my hand

                            אז אני יכול ללכת בדרך שלי
                            Then I can walk along my way

                            אני אוהב לדבר איתך
                            I like to talk to you

                            וכשאתה שומע
                            And when you listen to

                            מה שיש לי להגיד
                            Whatever I have got to say
                            כולנו יכולים לשיר
                            We can all sing

                            כולנו יכולים לשיר
                            We can all sing

                            כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                            We can all sing B'yachad, yachad

                            אנחנו יוצרים ביחד
                            We're creating B'yachad

                            זו הרמוניה מיוחדת
                            It's a special harmony
                            כולנו יכולים לשיר
                            We can all sing

                            כולנו יכולים לשיר
                            We can all sing

                            כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                            We can all sing B'yachad, yachad

                            אנחנו יוצרים ביחד
                            We're creating B'yachad

                            זו הרמוניה מיוחדת
                            It's a special harmony
                            אני אוהב לרכוב על האופניים שלי
                            I like to ride my bike

                            ואני נהנה מטיול
                            And I enjoy a hike

                            אני מנגן בפסנתר ואני שר (אוי, אוי)
                            I play piano and I sing (oh, oh)

                            אני אוהב את משפחתי
                            I love my family

                            לפעמים אני מעדיף להיות
                            Sometimes I'd rather be

                            לבד הרחק מהכל
                            Alone away from everything
                            אני אוהב להיות עם חברים
                            I like to be with friends

                            ולהתחבר אליהם
                            And to connect with them

                            אני אוהב להרגיש שאני שייך (להרגיש שייך)
                            I like to feel that I belong (feel that I belong)

                            אנחנו לא לגמרי אותו הדבר
                            We aren't quite the same

                            אבל באמת שזה בסדר
                            But really that's okay

                            אני יודע שאנחנו יכולים להסתדר
                            I know that we can get along
                            כולנו יכולים לשיר
                            We can all sing

                            כולנו יכולים לשיר
                            We can all sing

                            כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                            We can all sing B'yachad, yachad

                            אנחנו יוצרים ביחד
                            We're creating B'yachad

                            זו הרמוניה מיוחדת
                            It's a special harmony
                            כולנו יכולים לשיר
                            We can all sing

                            כולנו יכולים לשיר
                            We can all sing

                            כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                            We can all sing B'yachad, yachad

                            אנחנו יוצרים ביחד
                            We're creating B'yachad

                            זו הרמוניה מיוחדת
                            It's a special harmony
                            כי גם אתה וגם אני
                            'Cause both you and I

                            ראה את אותם שמיים כחולים
                            See the same blue sky

                            אנחנו מתחת לכוכב אחד
                            We're under one star

                            בואו נגשר על המרחקים
                            Let's bridge the distances

                            תשכחו מההבדלים שלנו
                            Forget our differences

                            איפה שאנחנו נמצאים
                            Wherever we are
                            לפעמים אני ממש אמיץ
                            Sometimes I'm really brave

                            לפעמים אני מרגיש פחד
                            Sometimes I feel afraid

                            ואני לא תמיד עומד על הגבול (אוי, הו)
                            And I don't always toe the line (oh, oh)

                            לפעמים אני נופל ואז
                            Sometimes I fall and then

                            אני קם בחזרה
                            I get back up again

                            אף אחד לא מושלם כל הזמן
                            Nobody's perfect all the time
                            אני אוהב כשאנשים רואים
                            I like when people see

                            הטוב שיש בי
                            The good I have in me

                            כולנו יכולים לתת בדרך שלנו (לתת בדרך שלנו)
                            We all can give in our own way (give in our own way)

                            בואו נפיץ את האהבה מסביב
                            Let's spread the love around

                            ההבדלים בינינו לא נחשבים
                            Our differences don't count

                            בואו נהפוך את העולם למקום טוב יותר
                            Let's make the world a better place
                            כולנו יכולים לשיר
                            We can all sing

                            כולנו יכולים לשיר
                            We can all sing

                            כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                            We can all sing B'yachad, yachad

                            אנחנו יוצרים ביחד
                            We're creating B'yachad

                            זו הרמוניה מיוחדת
                            It's a special harmony
                            כולנו יכולים לשיר (כולנו יכולים לשיר)
                            We can all sing (we can all sing)

                            כולנו יכולים לשיר
                            We can all sing

                            כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד (כולנו יכולים לשיר ביחד)
                            We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)

                            אנחנו יוצרים ביחד
                            We're creating B'yachad

                            זו הרמוניה מיוחדת (זה מיוחדת)
                            It's a special harmony (it's a special)

                            בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                            lealeL תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • בן מנחםב בן מנחם

                              @leale

                              I like to draw and paint
                              I like to wake up late
                              But I don't like to clean my room
                              I like when mommy bakes
                              The Challah and the cake
                              Sometimes I get to lick the spoon
                              I can get up and stand
                              If someone holds my hand
                              Then I can walk along my way
                              I like to talk to you
                              And when you listen to
                              Whatever I have got to say
                              We can all sing
                              We can all sing
                              We can all sing B'yachad, yachad
                              We're creating B'yachad
                              It's a special harmony
                              We can all sing
                              We can all sing
                              We can all sing B'yachad, yachad
                              We're creating B'yachad
                              It's a special harmony
                              I like to ride my bike
                              And I enjoy a hike
                              I play piano and I sing (oh, oh)
                              I love my family
                              Sometimes I'd rather be
                              Alone away from everything
                              I like to be with friends
                              And to connect with them
                              I like to feel that I belong (feel that I belong)
                              We aren't quite the same
                              But really that's okay
                              I know that we can get along
                              We can all sing
                              We can all sing
                              We can all sing B'yachad, yachad
                              We're creating B'yachad
                              It's a special harmony
                              We can all sing
                              We can all sing
                              We can all sing B'yachad, yachad
                              We're creating B'yachad
                              It's a special harmony
                              'Cause both you and I
                              See the same blue sky
                              We're under one star
                              Let's bridge the distances
                              Forget our differences
                              Wherever we are
                              Sometimes I'm really brave
                              Sometimes I feel afraid
                              And I don't always toe the line (oh, oh)
                              Sometimes I fall and then
                              I get back up again
                              Nobody's perfect all the time
                              I like when people see
                              The good I have in me
                              We all can give in our own way (give in our own way)
                              Let's spread the love around
                              Our differences don't count
                              Let's make the world a better place
                              We can all sing
                              We can all sing
                              We can all sing B'yachad, yachad
                              We're creating B'yachad
                              It's a special harmony
                              We can all sing (we can all sing)
                              We can all sing
                              We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)
                              We're creating B'yachad
                              It's a special harmony (it's a special)


                              אני אוהב לצייר ולצייר
                              I like to draw and paint

                              אני אוהב להתעורר מאוחר
                              I like to wake up late

                              אבל אני לא אוהב לנקות את החדר שלי
                              But I don't like to clean my room

                              אני אוהב כשאמא אופה
                              I like when mommy bakes

                              החלה והעוגה
                              The Challah and the cake

                              לפעמים יוצא לי ללקק את הכפית
                              Sometimes I get to lick the spoon
                              אני יכול לקום ולעמוד
                              I can get up and stand

                              אם מישהו יחזיק לי את היד
                              If someone holds my hand

                              אז אני יכול ללכת בדרך שלי
                              Then I can walk along my way

                              אני אוהב לדבר איתך
                              I like to talk to you

                              וכשאתה שומע
                              And when you listen to

                              מה שיש לי להגיד
                              Whatever I have got to say
                              כולנו יכולים לשיר
                              We can all sing

                              כולנו יכולים לשיר
                              We can all sing

                              כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                              We can all sing B'yachad, yachad

                              אנחנו יוצרים ביחד
                              We're creating B'yachad

                              זו הרמוניה מיוחדת
                              It's a special harmony
                              כולנו יכולים לשיר
                              We can all sing

                              כולנו יכולים לשיר
                              We can all sing

                              כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                              We can all sing B'yachad, yachad

                              אנחנו יוצרים ביחד
                              We're creating B'yachad

                              זו הרמוניה מיוחדת
                              It's a special harmony
                              אני אוהב לרכוב על האופניים שלי
                              I like to ride my bike

                              ואני נהנה מטיול
                              And I enjoy a hike

                              אני מנגן בפסנתר ואני שר (אוי, אוי)
                              I play piano and I sing (oh, oh)

                              אני אוהב את משפחתי
                              I love my family

                              לפעמים אני מעדיף להיות
                              Sometimes I'd rather be

                              לבד הרחק מהכל
                              Alone away from everything
                              אני אוהב להיות עם חברים
                              I like to be with friends

                              ולהתחבר אליהם
                              And to connect with them

                              אני אוהב להרגיש שאני שייך (להרגיש שייך)
                              I like to feel that I belong (feel that I belong)

                              אנחנו לא לגמרי אותו הדבר
                              We aren't quite the same

                              אבל באמת שזה בסדר
                              But really that's okay

                              אני יודע שאנחנו יכולים להסתדר
                              I know that we can get along
                              כולנו יכולים לשיר
                              We can all sing

                              כולנו יכולים לשיר
                              We can all sing

                              כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                              We can all sing B'yachad, yachad

                              אנחנו יוצרים ביחד
                              We're creating B'yachad

                              זו הרמוניה מיוחדת
                              It's a special harmony
                              כולנו יכולים לשיר
                              We can all sing

                              כולנו יכולים לשיר
                              We can all sing

                              כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                              We can all sing B'yachad, yachad

                              אנחנו יוצרים ביחד
                              We're creating B'yachad

                              זו הרמוניה מיוחדת
                              It's a special harmony
                              כי גם אתה וגם אני
                              'Cause both you and I

                              ראה את אותם שמיים כחולים
                              See the same blue sky

                              אנחנו מתחת לכוכב אחד
                              We're under one star

                              בואו נגשר על המרחקים
                              Let's bridge the distances

                              תשכחו מההבדלים שלנו
                              Forget our differences

                              איפה שאנחנו נמצאים
                              Wherever we are
                              לפעמים אני ממש אמיץ
                              Sometimes I'm really brave

                              לפעמים אני מרגיש פחד
                              Sometimes I feel afraid

                              ואני לא תמיד עומד על הגבול (אוי, הו)
                              And I don't always toe the line (oh, oh)

                              לפעמים אני נופל ואז
                              Sometimes I fall and then

                              אני קם בחזרה
                              I get back up again

                              אף אחד לא מושלם כל הזמן
                              Nobody's perfect all the time
                              אני אוהב כשאנשים רואים
                              I like when people see

                              הטוב שיש בי
                              The good I have in me

                              כולנו יכולים לתת בדרך שלנו (לתת בדרך שלנו)
                              We all can give in our own way (give in our own way)

                              בואו נפיץ את האהבה מסביב
                              Let's spread the love around

                              ההבדלים בינינו לא נחשבים
                              Our differences don't count

                              בואו נהפוך את העולם למקום טוב יותר
                              Let's make the world a better place
                              כולנו יכולים לשיר
                              We can all sing

                              כולנו יכולים לשיר
                              We can all sing

                              כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד
                              We can all sing B'yachad, yachad

                              אנחנו יוצרים ביחד
                              We're creating B'yachad

                              זו הרמוניה מיוחדת
                              It's a special harmony
                              כולנו יכולים לשיר (כולנו יכולים לשיר)
                              We can all sing (we can all sing)

                              כולנו יכולים לשיר
                              We can all sing

                              כולנו יכולים לשיר ביחד, יחד (כולנו יכולים לשיר ביחד)
                              We can all sing B'yachad, yachad (we can all sing B'yachad)

                              אנחנו יוצרים ביחד
                              We're creating B'yachad

                              זו הרמוניה מיוחדת (זה מיוחדת)
                              It's a special harmony (it's a special)

                              lealeL מנותק
                              lealeL מנותק
                              leale
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #534

                              @בן-מנחם תודה אבל זה לא זה...
                              התכוונתי לשיר הזה👇
                              https://www.youtube.com/watch?v=E8xG-kRdbxs&list=TLPQMjQwNTIwMjIOmGSdVqH3Cw&index=6

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • S מנותק
                                S מנותק
                                shin
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #535

                                מילים לשיר כוח של יוני זי, (לא פוור !!)

                                לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                https://www.youtube.com/@ishaishin

                                בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • S shin

                                  מילים לשיר כוח של יוני זי, (לא פוור !!)

                                  בן מנחםב מנותק
                                  בן מנחםב מנותק
                                  בן מנחם
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #536

                                  @shin כמו שאמרו כאן יש את זה בגוגל ישר אבל הנה זה בבקשה


                                  חי על חבל הצלה
                                  Livin' on a lifeline

                                  נראה שהעולם לעולם לא משתנה
                                  The world doesn't ever seem to change

                                  מחפש את השמש
                                  Lookin' for the sunshine

                                  אבל אתה מרותק לגשם
                                  But you're caught up in the rain

                                  זה כאילו העיניים שלך פקוחות לרווחה אבל אתה לא יכול לראות
                                  It's like your eyes are wide open but you cannot see

                                  אתה צופה בחיים חולפים על פניך כמו 1, 2,3.
                                  You're watching life pass you by like 1, 2,3.
                                  הולכים בחורבן
                                  Walking in destruction

                                  רוחות החיים מטשטשות את הראייה שלך
                                  The winds of life blur your vision

                                  כל ההרס
                                  All the devastation

                                  לנצח מרגיש כאילו אתה במנוסה.
                                  Forever feels like you're on the run.
                                  הגיע הזמן
                                  It's time

                                  אף אחד אחר לא יכול לשחרר אותך
                                  No one else can set you free

                                  אתה סגור בפנים
                                  You're locked inside

                                  ורק לך יש את המפתח.
                                  And only you have got the key.
                                  אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                                  We can be the fire in our own lives

                                  אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                                  If we just climb a little higher, lift up our eyes

                                  פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                                  Open your world, set yourself free

                                  הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין.
                                  Reach within your heart you just need to believe.

                                  אנחנו יכולים להיות הכוח
                                  We can be the power

                                  הכוח המניע של החיים
                                  The driving force of life

                                  קום והשמע את הרעם שלך
                                  Rise up and sound your thunder

                                  בוא לצפות בזריחה שלך
                                  Come watch your sunrise

                                  אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                                  We can be anything, we're never too far

                                  אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את מי שאנחנו.
                                  It's never too late to change who we are.
                                  כשאתה מסתכל לתוך העתיד, מרגיש כאילו אין לאן לפנות
                                  When you look into the future, feels like there's nowhere to turn

                                  יום יום, החיים לא שווים את הכוויה
                                  Day in and day out, life's not worth the burn

                                  פשוט עצמו את העיניים ודמיינו את מה שאינכם יכולים לראות
                                  Just close your eyes and envision what you cannot see

                                  זה תלוי בך
                                  It's up to you

                                  הפוך את החלומות שלך למציאות.
                                  Make your dreams reality.
                                  אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                                  We can be the fire in our own lives

                                  אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                                  If we just climb a little higher, lift up our eyes

                                  פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                                  Open your world, set yourself free

                                  הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין.
                                  Reach within your heart you just need to believe.

                                  אנחנו יכולים להיות הכוח
                                  We can be the power

                                  הכוח המניע של החיים
                                  The driving force of life

                                  קום והשמע את הרעם שלך
                                  Rise up and sound your thunder

                                  בוא לצפות בזריחה שלך
                                  Come watch your sunrise

                                  אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                                  We can be anything, we're never too far

                                  אף פעם לא מאוחר מדי לשנות את מי שאנחנו.
                                  It's never too late to change who we are.
                                  וכשהכל מרגיש לא בסדר
                                  And when all feels wrong

                                  ונראה שאתה לא יכול לשאת את המשקל
                                  And you can't seem to bear the weight

                                  רק לנער את האבק
                                  Just shake the dust off

                                  רק הוא יכול לקרוא לגורל שלך
                                  Only He can call your fate

                                  הוא אבא שלך, כן הוא אוהב אותך, ילד,
                                  He's your father, yes He loves you, child,

                                  יש לך, הכוח בפנים...
                                  You posses, the power inside...
                                  אנחנו יכולים להיות האש בחיינו
                                  We can be the fire in our own lives

                                  אם רק נטפס קצת יותר גבוה, הרימו את עינינו
                                  If we just climb a little higher, lift up our eyes

                                  פתח את עולמך, שחרר את עצמך
                                  Open your world, set yourself free

                                  הגע אל תוך ליבך אתה רק צריך להאמין
                                  Reach within your heart you just need to believe
                                  אנחנו יכולים להיות הכוח
                                  We can be the power

                                  הכוח המניע של החיים
                                  The driving force of life

                                  קום והשמע את הרעם שלך
                                  Rise up and sound your thunder

                                  בוא לצפות בזריחה שלך
                                  Come watch your sunrise

                                  אנחנו יכולים להיות כל דבר, אנחנו אף פעם לא רחוקים מדי
                                  We can be anything, we're never too far

                                  זה אף פעם לא מאוחר מדי
                                  It's never too late

                                  זה אף פעם לא מאוחר מדי
                                  It's never too late

                                  אף פעם לא מאוחר מדי
                                  Never too late

                                  לשנות את מי שאנחנו.
                                  To change who we are.

                                  בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ליביל מנותק
                                    ליביל מנותק
                                    ליבי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #537

                                    את המילים של השיר 'בשצף קצף' של אברומי פלאם, אפשר? {כולל האנגלית}
                                    תודה!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • TALYT מנותק
                                      TALYT מנותק
                                      TALY
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #538

                                      אם זה עובר - אז זה בלי האנגלית...

                                      בשצף קצף הסתרתי פני רגע ממך
                                      ובשצף קצף הסתרתי פני רגע ממך
                                      ובחסד עולם ניחמתך, אומר גואלך ה'

                                      ברגע קטן עזבתיך וברחמים גדולים, רחמים גדולים, אקבצך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יענקבי יענקב

                                        @יסכה אתה בטוח שזה של אידיש נחת?
                                        כי נראה לי שזה של יונגרלעך
                                        "ווייל וואס דער אייבעשטער הייסט,
                                        ווייל וואס דער אייבעשטער זאגט,
                                        אזוי נאר אזוי וויל איך טון,
                                        אהה סליחה לא שמתי לב שכבר מישהו כתב

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        yaakov
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #539

                                        @יענקב מישהו יכול אולי לכתוב את המילים של מיין זיידע של יונגערליך באידיש?!
                                        ווער קען שרייבט די ניגון מיין זיידע פון יונגערליך אין אידיש יעצט פאר מיר ס'איז ממש אחשובער זאך!

                                        "אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען..."

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Y yaakov

                                          @יענקב מישהו יכול אולי לכתוב את המילים של מיין זיידע של יונגערליך באידיש?!
                                          ווער קען שרייבט די ניגון מיין זיידע פון יונגערליך אין אידיש יעצט פאר מיר ס'איז ממש אחשובער זאך!

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מחשב נייד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #540

                                          מַיין זֵיידֶע הָאט מיר פַארְצֵיילְט,
                                          זִכְרוֹנוֹת מִיטְ גֶעטֵיילְט,
                                          וָואס עֶר אִיז אַלְס אַ דוֹרְךְ אִין לֶעבְּן,
                                          זִיץ אִיך דָארְט שְׁטִילֶערְ הֵייט,
                                          מִ יט דָ ארְ שְׁ ט אִ יךְ שְׁ לִ ינְ ג זַיינֶע רֵ ייד,
                                          וָואס עֶ ר טוּהט פַ אר מִ יר זַיין אֵ יינִ יקְ ל אִ יבֶּ ערגֶעבְּ ן,
                                          .2
                                          אִ יךְ הָ אבּ אוֹיךְ אַ מָ אל גֶעהַ אט אַ זֵיידֶ ע,
                                          אַ וֶועק אִ יז עֶ ר בַּ יים קְ רִ יג לֵ יידֶ ער,
                                          אוּן וֶוען אִ יךְ דֶ ערְ מַ אן זִ יך פוּן אִ ים גֵייט מִ יר אַ טְ רֶ ער,
                                          זַיין וֶועזְ ן זַיין צוּרָ ה זַיין חֵ ן,
                                          זַיין וַוארֶ עמְ קֵ ייט מִ יט תְּ מִ ימוֹת גָאר רֵ יין,
                                          וָואס אִ יז אַ מָ אל גֶעוֶוען וֶועט שׁ וֹין נִ ישְׁ ט זַיין מֶ ער,
                                          .3
                                          זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                          גֶעוֶוען פַ אר מִ יר אַ ן אֲ בֵ ידָ ה
                                          גֶעהַ אט אַ זַא קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד מִ יט מִ יר,
                                          אִ יךְ הָ אבּ נָאכְ נִ ישְׁ ט גֶעטְ רַ אכְ ט דַ אן,
                                          אַ ז אֵ יין טָ אג אַ זֵיידֶ ע וֶועל אִ יך זַיין,
                                          אוּן הָאבְּ אַזַא לֶעכְטִיגֶע אֵיינִיקְל וִוי דִיר

                                          זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                          אִ יךְ אוּן דִ יר בֵּ יידֶ ע,
                                          גֶעהַ אט אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                                          וִוי גְ לִ יקְ לִ יךְ בִּ ין אִ יךְ ,
                                          אַ ז אִ יך זִ יץ מִ יט מַ יין אֵ יינִ יקְ ל דִ יךְ ,
                                          אוּן קֶ ען זִ יסֶ ע זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן,
                                          .4
                                          לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                                          לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן,
                                          דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין,
                                          .1
                                          וִוי אִ יבֶּ ערגֶענוּמֶ ען אִ יךְ בִּ ין,
                                          וֶוען מַ יין זֵיידֶ ע דֶ ערצֵ יילְ ט מִ יר דֶ ערְ פוּן,
                                          וִוי שְׁ טָ אלְ ץ צוּ זַיין פוּן דֶ עם שׁ וֹרֶ שׁ אִ יךְ שְׁ פִּ יר,
                                          לִ יבֶּ ער זֵיידֶ ענְ יוּ, וֶוען אִ יךְ פַ ארבְּ רֶ ענְ ג מִ יט דִ יר דָ א,
                                          דֶ עם גַאנְ צְ ן לֶ עכְ טִ יגְ ן אַ מָ אל זֶעה אִ יךְ אִ ין דִ יר.
                                          .2
                                          דַ יין הַ אנְ ט לָ אמִ יךְ אָ נְ כַ אפְּ ן,
                                          דַ יין הַ דְ רָ כָ ה גוּט אַ יינְ זַאפְּ ן,
                                          דִ י טֵ ייעֶ רְ קֵ ייט פוּן דַ יינֶע רֵ ייד קֶ ען מֶ ען נִ ישְׁ ט

                                          בַּ אשְׁ רַ ייבְּ ן.
                                          בַּ א׳חֵ נ׳טֶ ע זִ יסֶ ע אוֹיסְ דְ רוּקְ ן,
                                          פוּן דַ יינֶע וֶוערְ טְ לֶ עךְ זִ יךְ דֶ ערְ קְ וִויקְ ן,
                                          הַ לְ וואַ י קֶ ען אִ יךְ מִ יט דִ יר אוֹיף אֵ ייבִּ יג פַ ארְ בְּ לֵ ייבְּ ן,
                                          .3
                                          זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                          אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                                          פַ ארְ מָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר אַ ן אֵ ייבִּ יגֶע בּ וּנְ ד,
                                          אוּן דָ אס אִ יז אוֹיךְ מַ יין רָ צוֹן מַ יין וֶועלְ ן,
                                          אֵ ייגֶענֶע דוֹרוֹת אוֹיפְ שְׁ טֶ עלְ ן,
                                          שְׁ טָ אלְ צִ ירְ ן אַ ז זֵיי זֶענֶען מַ יין זֵיידֶ עס אַ קִ ינְ ד.
                                          זֵיידֶ ענְ יוּ מַ יין זֵיידֶ ע,
                                          אִ יךְ אוּן דִ יר אוּנְ ז בֵּ יידֶ ע,
                                          מִ יר פַ ארמָ אגְ ן אַ קֶ שֶׁ ר וָואס מֶ ען קֶ ען נִ ישְׁ ט אָ פְּ טֵ יילְ ן,
                                          אוּן אִ יךְ הָ אף אַ ז אֵ יין טָ אג הַ לְ וואַ י,
                                          מַ יינֶע אֵ יינִ יקְ לֶ עךְ זֵיי,
                                          וֶועל אִ יךְ אוֹיךְ קֶ ענֶען זִ כְ רוֹנוֹת דֶ ערְ צֵ יילְ ן.
                                          .4
                                          לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר אַ חֲ רוֹן, דוֹר דוֹר אַ חֲ רוֹן, לְ מַ עַ ן יֵדְ עוּ דוֹר
                                          אַ חֲ רוֹן, דוּ בִּ יסְ ט מַ יין זֵיידֶ ע מַ יין קְ רוֹין

                                          סליחה על הרווחים...

                                          "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול