דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 412.9k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מאמימ מישהי מאמי

    פוסט זה נמחק!

    chagit03C מנותק
    chagit03C מנותק
    chagit03
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #784
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #785

      מה המילים של השיר איזי של רג'ה?

      יש שני סוגי מוזיקה-
      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

      מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • איזה קטעא איזה קטע

        מה המילים של השיר איזי של רג'ה?

        מיכל cמ מנותק
        מיכל cמ מנותק
        מיכל c
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #786

        @איזה-קטע
        מילים ולחן: לסרי, רג'ה, ליברה
        הפקה: אלמוג לסרי
        מיקס: שלמה רג'ה
        גרפיקה קליפ: שגיב פרש (ליברה)

        זה משהו ששורט אותי, אני לא נרדם
        והתמונות שוב מזכירות ששום דבר לא נגמר
        קח הכל באיזי, רק תוריד טיפה ת'לחץ
        פקה פקה, הם לא שווים ת'יחס
        היי קח הכל איזי

        יש ימים אני שוכח שזה סך הכל תקופות
        חלקם פחות ולפחות אולי תיתן לי קצת תשובות
        רק אתה והדמעות
        מנסה לקום מפה אבל אין לי כבר כוחות
        נופל וקם מתחיל להאמין שהתייאשתי
        וכולם גם אומרים לי שנהייתי קצת אפאתי
        זה לא הזמן לשתוק ואין למי לפרוק
        מכרו לי פעם טעם באשליה שזה מתוק
        למדתי את הלקח שכתבתי ת'סיפור
        ולקחתי לי עוד רגע כדי לצאת מההימור
        מתמלא בהבטחות שלא אפול עוד
        בגשר צר הבנתי הולכים רק סולו

        פזמון

        מגיל קטן אני עמוס בחלומות
        בלי יותר מידי מזל אבל עם ים של הוכחות
        עובר פה דרך ארוכה
        גאה לשמור ת'עקבות
        כ"כ צמא להצלחה ולפעמים אין מה לשתות
        אני עם צרור של מפתחות ולא פותח שום דלתות משיג הכל לבד אני לא צריך עצות עובד כ"כ קשה אני לא צריך טובות יהיו ימים קשים אני אוגר את הכוחות
        ולפעמים הכל נהיה קשוח
        אתה באמצע המרוץ אין זמן לנוח
        שתגיע לפסגה תהיה בטוח
        אתה ניצחת את הכל

        פזמון

        אז אני לא נרדם
        הזיעה קרה והראש שלי חם
        הנחתי את החרב, אני לא נלחם
        יצאתי צודק, בטח לא חכם (לא לא לא)
        אני לא אחד שמוותר אבל וויתרתי
        אני לא כזה שמפחד אבל ברחתי
        יש לי סיבות להישאר אבל שכחתי
        על מה הם מדברים (מה מה)
        כל היום תופס ת'ראש, לא נגמר
        צולל עמוק, עד הסוף ונזהר
        יש לי ת'קול אהה
        יש לי ת'קול אהה

        פזמון

        chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מיכל cמ מיכל c

          @איזה-קטע
          מילים ולחן: לסרי, רג'ה, ליברה
          הפקה: אלמוג לסרי
          מיקס: שלמה רג'ה
          גרפיקה קליפ: שגיב פרש (ליברה)

          זה משהו ששורט אותי, אני לא נרדם
          והתמונות שוב מזכירות ששום דבר לא נגמר
          קח הכל באיזי, רק תוריד טיפה ת'לחץ
          פקה פקה, הם לא שווים ת'יחס
          היי קח הכל איזי

          יש ימים אני שוכח שזה סך הכל תקופות
          חלקם פחות ולפחות אולי תיתן לי קצת תשובות
          רק אתה והדמעות
          מנסה לקום מפה אבל אין לי כבר כוחות
          נופל וקם מתחיל להאמין שהתייאשתי
          וכולם גם אומרים לי שנהייתי קצת אפאתי
          זה לא הזמן לשתוק ואין למי לפרוק
          מכרו לי פעם טעם באשליה שזה מתוק
          למדתי את הלקח שכתבתי ת'סיפור
          ולקחתי לי עוד רגע כדי לצאת מההימור
          מתמלא בהבטחות שלא אפול עוד
          בגשר צר הבנתי הולכים רק סולו

          פזמון

          מגיל קטן אני עמוס בחלומות
          בלי יותר מידי מזל אבל עם ים של הוכחות
          עובר פה דרך ארוכה
          גאה לשמור ת'עקבות
          כ"כ צמא להצלחה ולפעמים אין מה לשתות
          אני עם צרור של מפתחות ולא פותח שום דלתות משיג הכל לבד אני לא צריך עצות עובד כ"כ קשה אני לא צריך טובות יהיו ימים קשים אני אוגר את הכוחות
          ולפעמים הכל נהיה קשוח
          אתה באמצע המרוץ אין זמן לנוח
          שתגיע לפסגה תהיה בטוח
          אתה ניצחת את הכל

          פזמון

          אז אני לא נרדם
          הזיעה קרה והראש שלי חם
          הנחתי את החרב, אני לא נלחם
          יצאתי צודק, בטח לא חכם (לא לא לא)
          אני לא אחד שמוותר אבל וויתרתי
          אני לא כזה שמפחד אבל ברחתי
          יש לי סיבות להישאר אבל שכחתי
          על מה הם מדברים (מה מה)
          כל היום תופס ת'ראש, לא נגמר
          צולל עמוק, עד הסוף ונזהר
          יש לי ת'קול אהה
          יש לי ת'קול אהה

          פזמון

          chagit03C מנותק
          chagit03C מנותק
          chagit03
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #787
          פוסט זה נמחק!
          מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • chagit03C chagit03

            פוסט זה נמחק!

            מיכל cמ מנותק
            מיכל cמ מנותק
            מיכל c
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #788
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה מנותק
              ה מנותק
              המעצבת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #789

              אפשר מילים לשיר של :

              1. יעקב שוואקי קידוש ה'
              2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
                תודה רבה!
              מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ה המעצבת

                אפשר מילים לשיר של :

                1. יעקב שוואקי קידוש ה'
                2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
                  תודה רבה!
                מיכל cמ מנותק
                מיכל cמ מנותק
                מיכל c
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #790

                @המעצבת מקווה שזה זה כי לא התעמקתי במילים
                מסע הים
                The ship left the port at the peak of high tide, on course for a land far away
                Seagulls escorted the tall gleaming masts as the hull bored through the waves
                The sailors aboard have all been there before – a proud, weathered sea-loving crew
                No landlubbers welcome to steer her across the silk mirrored sapphire blue

                Their bellies are tight from the galley's delights and there’s more than enough rum to drink
                Their spirits are high and towards the clear sky – they raise up their mugs and they sing

                IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                She gathered the might of the wind in her sails, behind her a proud wake of foam
                Forging ahead through the still of the night, over sea monsters fathoms below
                But a red sky at dawn foretold of a storm sending chills down the old captain's spine
                Darkening clouds amassed high above, ‘twas only a matter of time

                They scurry and flail pulling ropes tying sails as the violent waves dance and leap
                And they offer a prayer being fully aware that no mortal can conquer the deep

                IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                The salt stings their eyes and they fear for their lives, yet they fight off their feelings of dread
                For they know and believe, there’s a path through the sea – that will lead to clear sailing ahead

                IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TILL WE FIND LAND

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיכל cמ מיכל c

                  @המעצבת מקווה שזה זה כי לא התעמקתי במילים
                  מסע הים
                  The ship left the port at the peak of high tide, on course for a land far away
                  Seagulls escorted the tall gleaming masts as the hull bored through the waves
                  The sailors aboard have all been there before – a proud, weathered sea-loving crew
                  No landlubbers welcome to steer her across the silk mirrored sapphire blue

                  Their bellies are tight from the galley's delights and there’s more than enough rum to drink
                  Their spirits are high and towards the clear sky – they raise up their mugs and they sing

                  IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                  THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                  THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                  FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                  She gathered the might of the wind in her sails, behind her a proud wake of foam
                  Forging ahead through the still of the night, over sea monsters fathoms below
                  But a red sky at dawn foretold of a storm sending chills down the old captain's spine
                  Darkening clouds amassed high above, ‘twas only a matter of time

                  They scurry and flail pulling ropes tying sails as the violent waves dance and leap
                  And they offer a prayer being fully aware that no mortal can conquer the deep

                  IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                  THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                  THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                  FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                  The salt stings their eyes and they fear for their lives, yet they fight off their feelings of dread
                  For they know and believe, there’s a path through the sea – that will lead to clear sailing ahead

                  IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                  THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                  THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                  FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TILL WE FIND LAND

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  המעצבת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #791
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה המעצבת

                    אפשר מילים לשיר של :

                    1. יעקב שוואקי קידוש ה'
                    2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
                      תודה רבה!
                    מיכל cמ מנותק
                    מיכל cמ מנותק
                    מיכל c
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #792

                    @המעצבת
                    קידוש ה'
                    The view is always the highest
                    Standing on the shoulders of giants
                    How could we even compare
                    To elders wise and so pious

                    But in this hour
                    One person’s power
                    No generation has ever seen
                    Do you know what one pure deed could mean?

                    It could be you, it could be us
                    What you can do, is glorious
                    The world is waiting to see
                    It could be you, it could be us
                    We know it’s true, we have to trust
                    It all depends on me

                    Today, the way you behave
                    Can make tomorrow’s front page
                    Is there anything you would change
                    If you knew you were on the world stage?

                    No more escaping
                    The world is waiting
                    For you to hear the call
                    Will you make the choice to change it all?

                    It could be you, it could be us
                    What you can do, is glorious
                    The world is waiting to see
                    It could be you, it could be us
                    We know it’s true, we have to trust
                    It all depends on me

                    Stop taking yourself for granted
                    All the gifts you've been handed
                    An act of kindness to another
                    Can be felt across the planet

                    There’s no denial
                    That you’re so vital
                    To the people you come from
                    They’re all hoping you’ll be the one

                    It could be you, it could be us
                    What you can do, is glorious
                    The world is waiting to see
                    It could be you, it could be us
                    We know it’s true, we have to trust
                    It all depends on me

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מיכל cמ מיכל c

                      @המעצבת
                      קידוש ה'
                      The view is always the highest
                      Standing on the shoulders of giants
                      How could we even compare
                      To elders wise and so pious

                      But in this hour
                      One person’s power
                      No generation has ever seen
                      Do you know what one pure deed could mean?

                      It could be you, it could be us
                      What you can do, is glorious
                      The world is waiting to see
                      It could be you, it could be us
                      We know it’s true, we have to trust
                      It all depends on me

                      Today, the way you behave
                      Can make tomorrow’s front page
                      Is there anything you would change
                      If you knew you were on the world stage?

                      No more escaping
                      The world is waiting
                      For you to hear the call
                      Will you make the choice to change it all?

                      It could be you, it could be us
                      What you can do, is glorious
                      The world is waiting to see
                      It could be you, it could be us
                      We know it’s true, we have to trust
                      It all depends on me

                      Stop taking yourself for granted
                      All the gifts you've been handed
                      An act of kindness to another
                      Can be felt across the planet

                      There’s no denial
                      That you’re so vital
                      To the people you come from
                      They’re all hoping you’ll be the one

                      It could be you, it could be us
                      What you can do, is glorious
                      The world is waiting to see
                      It could be you, it could be us
                      We know it’s true, we have to trust
                      It all depends on me

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      המעצבת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #793
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • רבקי כהןר רבקי כהן

                        פוסט זה נמחק!

                        רבקי כהןר מנותק
                        רבקי כהןר מנותק
                        רבקי כהן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #794
                        פוסט זה נמחק!
                        מיכל cמ chagit03C ב. ב.ב 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • רבקי כהןר רבקי כהן

                          פוסט זה נמחק!

                          מיכל cמ מנותק
                          מיכל cמ מנותק
                          מיכל c
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #795
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • רבקי כהןר רבקי כהן

                            פוסט זה נמחק!

                            chagit03C מנותק
                            chagit03C מנותק
                            chagit03
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #796
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              מחשב נייד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #797

                              למשהו יש את המילים של "שעריך" מהדיסק השפעות של מבד?

                              "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                              מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מחשב נייד

                                למשהו יש את המילים של "שעריך" מהדיסק השפעות של מבד?

                                מיכל cמ מנותק
                                מיכל cמ מנותק
                                מיכל c
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #798

                                @מחשב-נייד מקוה שזה זה
                                שְעָרֶיָך הֵם ּדֹופְקִים כַעֲנִיִים וְדַלִים,
                                הַקְשִיבָה אָדֹון לְקֹול שַוְעָתָם, וְלִמְכֹון
                                שִבְתך הַשָמַיִם תַעֲלֶה תְפִלָתָם.
                                )מתוך סליחות(

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • רבקי כהןר רבקי כהן

                                  פוסט זה נמחק!

                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #799
                                  פוסט זה נמחק!
                                  טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ב. ב.ב ב. ב.

                                    פוסט זה נמחק!

                                    טיטוט מנותק
                                    טיטוט מנותק
                                    טיטו
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #800

                                    @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    @רבקי-כהן יש לי אבל לא בטוחה שמותר להעלות כאן, כי את השיר אסור להעלות.
                                    אם @צוות-פיקוח יאשר - אעלה בשמחה

                                    אם אני לא טועה אז אסרו את השיר בפורום ולא רק את הקליפ מה שאומר שגם את המילים אסור. אם מישהו מאלה שאסרו את השיר בצוות פיקוח יחליט אחרת אז יגידו את זה. נכון לעכשיו לא להעלות ואם אפשר לא לדון בזה כי כבר דנו בזה ומחקנו עקב ריבוי לשון הרע וספאם...

                                    אני לא עצמי.
                                    תכף אשוב...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מוזיקת טורבומ מנותק
                                      מוזיקת טורבומ מנותק
                                      מוזיקת טורבו
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #801
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוזיקת טורבומ מנותק
                                        מוזיקת טורבומ מנותק
                                        מוזיקת טורבו
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #802
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                          #803

                                          אפשר את המילים לשירים: אבא של מרדכי שפירא ומכתב למורה (של חנן בן ארי)

                                          תודה רבה!

                                          טוב להציץ
                                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                          TALYT מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול