-
@המבין
לדעתי-רואים שאליסון עובר תהליך התבגרות ביצירה שלו.
תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...
קליפ בוגר, רציני ויפה. מספיק יפה שלא צריך להתאמץ יותר מזה-הוא פשוט עושה את העבודה..
השיר עצמו מהמם לדעתי...
אילסון-תמשיך ככה!@אנונימית אמר באבי אילסון:
השיר עצמו מהמם לדעתי...
כששמעתי את השיר בפעם הראשונה בלי לדעת מי הלחין ומי עיבד חשבתי שזה לחן של אלחנן אלחדד...
אחרי ששמעתי שזה אלי קליין ואיצי ברי אמרתי לעצמי זה מטורף שהם מצליחים לנגוע בכל הסגנונות - מיוחד ממש!!זה השיר לדעתי הכי מושקע מבחינת הטקסט בשירים של אבי... לא מה הצליח ברדיו ומה הקהל אהב כי את זה יש הרבה (תן לי אור, יש לי הכל) שמצליח ברדיו מאוד!!
פה זה לדעתי קלפי יותר בוגר מוצלח וגם מי שהקשיב לראיון הבין באיזה זמר מדובר וזה פשוט סוגר מעגל, הוא יודע מה הוא רוצה מעצמו הוא עושה הכל בחשיבה מדויקת שפשוט מצליחה לו ב"ה... וזה התוצר המוגמר... -
קליינבריז הוכיחו שהם טובים ואלופים שלא רק בפופ קליל( שיר המעלות-אבי מן, יש לי טאטע-רולי)...אלא גם בישראלי עדין, נוגע ומחבר....-מבחינת לחן, מילים וכמובן עיבוד
שיר מושלם!
כיף שמוציאים שירים כאלו...@אנונימית אמר באבי אילסון:
קליינבריז הוכיחו שהם טובים ואלופים שלא רק בפופ קליל( שיר המעלות-אבי מן, יש לי טאטע-רולי)...אלא גם בישראלי עדין, נוגע ומחבר....-מבחינת לחן, מילים וכמובן עיבוד
שיר מושלם!
כיף שמוציאים שירים כאלו...ממש נכון
אני גם חושבת שהכתיבה כאן הייתה באמת בסגנון פחות פופ
כמו הכתיבה שלהם בשיר 'ימים של שקט' של ירון בר
שגם אז זה שיר לפרצוף אבל עם וייב יותר עדין ונוגע. -
@המבין
לדעתי-רואים שאליסון עובר תהליך התבגרות ביצירה שלו.
תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...
קליפ בוגר, רציני ויפה. מספיק יפה שלא צריך להתאמץ יותר מזה-הוא פשוט עושה את העבודה..
השיר עצמו מהמם לדעתי...
אילסון-תמשיך ככה!@אנונימית אמר באבי אילסון:
תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...
את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
מלא!!!אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].
אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.
הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
הן מחינת מיקומים
הן מבחינת מצלמות.הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....
בקיצור נראה לי שהובנתי

-
@אנונימית אמר באבי אילסון:
תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...
את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
מלא!!!אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].
אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.
הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
הן מחינת מיקומים
הן מבחינת מצלמות.הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....
בקיצור נראה לי שהובנתי

@רבקה איפה הראיון איתו נימצא
-
@רבקה איפה הראיון איתו נימצא
@המחבל-המחופש אמר באבי אילסון:
@רבקה איפה הראיון איתו נימצא
בפינת הראיונות שלי בדף הבית.
https://miktzav.com/category/41/%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D -
@אנונימית אמר באבי אילסון:
תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...
את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
מלא!!!אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].
אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.
הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
הן מחינת מיקומים
הן מבחינת מצלמות.הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....
בקיצור נראה לי שהובנתי

-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@מולי-גוטמן קישור העלת קבצים נט פרי
https://send.magicode.me/ -
@מולי-גוטמן קישור העלת קבצים נט פרי
https://send.magicode.me/@המחבל-המחופש בהעלאה
-
@המחבל-המחופש בהעלאה
@מולי-גוטמן לעלות לשם
לא הבנתי תשאלה -
@chagit03 https://send.magicode.me/send-file/file/20f11e4832b5****c96151996a154f753a110f5c3b7d/view
-
@אנונימית אמר באבי אילסון:
תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...
את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
מלא!!!אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].
אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.
הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
הן מחינת מיקומים
הן מבחינת מצלמות.הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....
בקיצור נראה לי שהובנתי

@רבקה
את לא הבנת אותי נכון....
אין ספק שאילסון הוא גדול המשקיענים בקליפים עד לפרטים הקטנים. אבל דווקא לכן-אני קוראת לקליפ האחרון כקליפ שמעיד על "תהליך התבגרות"-אתה שווה בזכות עצמך זה המסר של הקליפ . כלומר-אתה לא צריך להתאמץ בשביל להוכיח שאתה טוב, גם במינימליות ובקלאס-אפשר להוציא שיר עם קליפ טוב.( יש משהו בקליפים שלו שלמרות ההשקעה הם כאילו מאוד מתאמצים, הכל יותר מידי...)
זה לגמרי תהליך התבגרות של אומן-לעניות דעתי -
@רבקה
את לא הבנת אותי נכון....
אין ספק שאילסון הוא גדול המשקיענים בקליפים עד לפרטים הקטנים. אבל דווקא לכן-אני קוראת לקליפ האחרון כקליפ שמעיד על "תהליך התבגרות"-אתה שווה בזכות עצמך זה המסר של הקליפ . כלומר-אתה לא צריך להתאמץ בשביל להוכיח שאתה טוב, גם במינימליות ובקלאס-אפשר להוציא שיר עם קליפ טוב.( יש משהו בקליפים שלו שלמרות ההשקעה הם כאילו מאוד מתאמצים, הכל יותר מידי...)
זה לגמרי תהליך התבגרות של אומן-לעניות דעתי -
@רבקה
את לא הבנת אותי נכון....
אין ספק שאילסון הוא גדול המשקיענים בקליפים עד לפרטים הקטנים. אבל דווקא לכן-אני קוראת לקליפ האחרון כקליפ שמעיד על "תהליך התבגרות"-אתה שווה בזכות עצמך זה המסר של הקליפ . כלומר-אתה לא צריך להתאמץ בשביל להוכיח שאתה טוב, גם במינימליות ובקלאס-אפשר להוציא שיר עם קליפ טוב.( יש משהו בקליפים שלו שלמרות ההשקעה הם כאילו מאוד מתאמצים, הכל יותר מידי...)
זה לגמרי תהליך התבגרות של אומן-לעניות דעתי -
@אנונימית זה חמוד מאד מה שאמרת
אבל בסוף יום זמר מוציא קליפ לא בשביל עצמו אלא בשביל המאזינים ומה שכתב זה מילים יפות אבל לא נכונות -
@מיכאל-4 אני שמעתי פעם בראיון שמישהו אחד מבין בתעשיית המוזיקה אמר ששווה להשקיע בקליפים כי זה נשאר לדורות וכו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות