סקר | מחיר ההופעות.
-
על הופעה לא מעורבת אפילו לא בהפרדה המגוחחת של יציע ואולם
הייתי משלמת גם מחיר יקר
הבעיה היא שגם הזמרים עצמם לא יכולים לראות ולשמוע את הנשים
מה שנשאר זה רק מופעים של נשים עצמם וזה קורה מעט מאד

@הלב-שלי אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
מה שנשאר זה רק מופעים של נשים עצמם וזה קורה מעט מאד
עם זמר? או עם זמרת?
-
@הלב-שלי אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
מה שנשאר זה רק מופעים של נשים עצמם וזה קורה מעט מאד
עם זמר? או עם זמרת?
-
@מוכשרת-על אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
רק אסביר למה זה מעצבן
מה מעצבן???
זה היה נשמע שאת נהנית בהופעות? -
@מוכשרת-על אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
רק אסביר למה זה מעצבן
מה מעצבן???
זה היה נשמע שאת נהנית בהופעות? -
@מנאששש מעצבן שעד שיש מופע רק לנשים זה אפשרי רק עם זמרת ולא זמר
כי כל הזמן היא מקשיבה לזמרים ולא לזמרות -
בואו נעצור את הדיון הנ"ל כאן. למה?
א. אין קשר בינו לבין הכותרת.
ב. הוא יגלוש במהרה למקומות לא רצויים.נ.ב
אני חושבת שמיותר לברך את השבים למקצב בברכת 'ברוך הבא'. -
אני הצבעתי אחר.
כי אין ספק שההנאה מלהיות בהופעה, ולראות את הכל בלייב עם כל האנרגיות - לא תהיה שווה בחיים לצפיה ביוטיוב.
אבל! אני ממש לא חושבת שכל המחירים האסטרונומיים שזמרים לוקחים על הופעות, מוצדקים.
כשזמר שבקושי הוציא 2 אלבומים לוקח 100 ש"ח להופעה - אני פשוט לא אשלם את זה.
ועובדה. הציבור מצביע ברגליים: לכל ההופעות של קול ברמה, והישיבישיר שעולות באזור ה 20 ש"ח - הכרטיסים נחטפים בשניות.
ואילו לנפתלי קמפה לדוג' שלקח כ 100 ש"ח - הוזלו בסוף המחירים, כי המכירה נגררה....במיוחד, שהופעות בציבור החרדי מיועדות בד"כ לבחורי ישיבות, שעם כל הכבוד - אין להם כ"כ הרבה כסף

-
אני הצבעתי אחר.
כי אין ספק שההנאה מלהיות בהופעה, ולראות את הכל בלייב עם כל האנרגיות - לא תהיה שווה בחיים לצפיה ביוטיוב.
אבל! אני ממש לא חושבת שכל המחירים האסטרונומיים שזמרים לוקחים על הופעות, מוצדקים.
כשזמר שבקושי הוציא 2 אלבומים לוקח 100 ש"ח להופעה - אני פשוט לא אשלם את זה.
ועובדה. הציבור מצביע ברגליים: לכל ההופעות של קול ברמה, והישיבישיר שעולות באזור ה 20 ש"ח - הכרטיסים נחטפים בשניות.
ואילו לנפתלי קמפה לדוג' שלקח כ 100 ש"ח - הוזלו בסוף המחירים, כי המכירה נגררה....במיוחד, שהופעות בציבור החרדי מיועדות בד"כ לבחורי ישיבות, שעם כל הכבוד - אין להם כ"כ הרבה כסף

-
@eti לנפתלי קמפה יש קהל נלהב שיבוא בכל מצב
אבל יש אמת בכך ש100 שח להופעה זה מחיר יקר.
גם אני לא הייתי הולכת במחיר הזה
בלי קשר לכך שהוא לא עושה לנשים ואשריו!!אפשר לקנות בזה 20 לחמים
-
@eti לנפתלי קמפה יש קהל נלהב שיבוא בכל מצב
אבל יש אמת בכך ש100 שח להופעה זה מחיר יקר.
גם אני לא הייתי הולכת במחיר הזה
בלי קשר לכך שהוא לא עושה לנשים ואשריו!!אפשר לקנות בזה 20 לחמים
-
בתור אחד שמשתתף דיי קבוע בהופעות, לדעתי ולטעמי האישי זה ממש ממש שווה את הכסף!
ואני מוכן לשלם על זה בסביבות ה100 ש"ח, על אף שעל רכישת אלבומים אני מתקמצן... -
בתור אחד שמשתתף דיי קבוע בהופעות, לדעתי ולטעמי האישי זה ממש ממש שווה את הכסף!
ואני מוכן לשלם על זה בסביבות ה100 ש"ח, על אף שעל רכישת אלבומים אני מתקמצן...@זאב אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
ואני מוכן לשלם על זה בסביבות ב 100 ש"ח, על אף שעל רכישת אלבומים אני מתקמצן...
זאת בדיוק השאלה, למה?
אולי זה בגלל שלרכישת אלבום יש תחליף (העתקות וכדו') בשונה מהופעה שלרוב אין אפשרות לצפות בלי לשלם?
מעניין אותי, באם לא היו תחליפים לאלבומים גם אז לא היית משלם? -
@זאב אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
ואני מוכן לשלם על זה בסביבות ב 100 ש"ח, על אף שעל רכישת אלבומים אני מתקמצן...
זאת בדיוק השאלה, למה?
אולי זה בגלל שלרכישת אלבום יש תחליף (העתקות וכדו') בשונה מהופעה שלרוב אין אפשרות לצפות בלי לשלם?
מעניין אותי, באם לא היו תחליפים לאלבומים גם אז לא היית משלם? -
@אפרת אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
@מוזיקה מה הקשר פשוט בסוף הזמרים מעלים ליוטיוב
וחבל להוציא כסף...גם זה נקרא תחליף ולכן לא משלמים
שוב אשאל, אם לא היו מעלים ליוטיוב גם אז אנשים לא היו משלמים על אלבומים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
