סקר | מחיר ההופעות.
-
@תמר-החיה-בסרט כמו מי?
סתם מעניין..@תמר-7 עקיבא, ישי, מרדכי שפירא...
(כן-אני יודעת שזה סגנון אחר לגמרי
) -
@תמר-7 עקיבא, ישי, מרדכי שפירא...
(כן-אני יודעת שזה סגנון אחר לגמרי
)פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@תמר-החיה-בסרט זה מה שהתכוונתי.
שימי לב שמחקתי את הפוסט שלי, כי זה פשוט לא קשור פה לנושא, וסתם מספים... -
פוסט זה נמחק!
-
@אסתר-ה
סתם לידע כללי, ללכת להופעה- זה לצפות בלייב..., זה אומר בשידור חי... -
@אסתר-ה
סתם לידע כללי, ללכת להופעה- זה לצפות בלייב..., זה אומר בשידור חי...@אוהבת-מוזיקה-3 התכוונתי לשידור בלייב=צפייה ביוטיוב או בכל אמצעי אחר...
-
תלוי אם זה זמר אהוב הייתי משלם ככל שנדרש ביוטיוב זה הרבה פחות אקטיבי לכל הדעות זה כמו שמבאים קלידן ולא שמים שירים מהנגן אפילו שזה איכות יותר טובה
-
מתי מפרסמים את התוצאות של הסקר?
-
מתי מפרסמים את התוצאות של הסקר?
@מוכן-תמיד-לעזור אתה יכול להסתכל בפוסט הראשון, זה מתעדכן עם כל הצבעה
-
טוב, תוצאות לא מפתיעות....

-
הצבעתי אחר
כי בהופעות יש הרבה לחץ ובלאגן
לעומת שבבית רואים יותר טוב (בלי אנשים שעוברים כל שנייה מול העניים .....)
ונהנים מכל שנייה. -
אני בעד מאוד ללכת להופעות, וטוען שאין תחושה כמו הלייב,
אבל בבקשה שיהיו מחירים שפויים, לגבות 120 שקל על כרטיס הכי פחות
זה עושק !!!... -
אם זה הופעה של פריד ומרדכי בן דוד או זמרים ענקיים אני אקנה כרטיס ב120
אבל אם זה זמרים בינונים ומטה שעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם, אני יעדיף להישאר בבית ואולי אם יהיה לי זמן וחשק אני יראה את הלייב שאולי יהיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות