סקר | מחיר ההופעות.
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@תמר-החיה-בסרט זה מה שהתכוונתי.
שימי לב שמחקתי את הפוסט שלי, כי זה פשוט לא קשור פה לנושא, וסתם מספים... -
פוסט זה נמחק!
-
@אסתר-ה
סתם לידע כללי, ללכת להופעה- זה לצפות בלייב..., זה אומר בשידור חי... -
@אסתר-ה
סתם לידע כללי, ללכת להופעה- זה לצפות בלייב..., זה אומר בשידור חי...@אוהבת-מוזיקה-3 התכוונתי לשידור בלייב=צפייה ביוטיוב או בכל אמצעי אחר...
-
תלוי אם זה זמר אהוב הייתי משלם ככל שנדרש ביוטיוב זה הרבה פחות אקטיבי לכל הדעות זה כמו שמבאים קלידן ולא שמים שירים מהנגן אפילו שזה איכות יותר טובה
-
מתי מפרסמים את התוצאות של הסקר?
-
מתי מפרסמים את התוצאות של הסקר?
@מוכן-תמיד-לעזור אתה יכול להסתכל בפוסט הראשון, זה מתעדכן עם כל הצבעה
-
טוב, תוצאות לא מפתיעות....

-
הצבעתי אחר
כי בהופעות יש הרבה לחץ ובלאגן
לעומת שבבית רואים יותר טוב (בלי אנשים שעוברים כל שנייה מול העניים .....)
ונהנים מכל שנייה. -
אני בעד מאוד ללכת להופעות, וטוען שאין תחושה כמו הלייב,
אבל בבקשה שיהיו מחירים שפויים, לגבות 120 שקל על כרטיס הכי פחות
זה עושק !!!... -
אם זה הופעה של פריד ומרדכי בן דוד או זמרים ענקיים אני אקנה כרטיס ב120
אבל אם זה זמרים בינונים ומטה שעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם, אני יעדיף להישאר בבית ואולי אם יהיה לי זמן וחשק אני יראה את הלייב שאולי יהיה -
אם זה הופעה של פריד ומרדכי בן דוד או זמרים ענקיים אני אקנה כרטיס ב120
אבל אם זה זמרים בינונים ומטה שעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם, אני יעדיף להישאר בבית ואולי אם יהיה לי זמן וחשק אני יראה את הלייב שאולי יהיה@אייל-גלבוע-0 אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
אם זה הופעה של פריד ומרדכי בן דוד.........
אבל אם זה זמרים בינונים ומטה שעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם.............אז זהו! לא!
אני מאלו שעל הופעה של פריד/MBD לא משלם יקר
אבל על הסגנונות שהתאהבתי בהם אשקיע את מיטב כספיותשאלו את אלו שהיו בחוה"מ בבנייני האומה
במופע של שולי רנד/ המנגנים עם קמפה ואונגר
הכרטיסים לא היו זולים ביחס למגזר
וזה היה שווה ת'מחיר
השקיעו בהפקה בתאורה ובסאונד וכו'
יותר מבסתם משהו מסובסדעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם
כשיש להם מימון ואוהדים לכנפיים! למה לא ?
אני יעדיף להישאר בבית
ויהיו כאלו שיעדיפו להצביע ברגליים
אולי אם יהיה לי זמן וחשק אני יראה את הלייב שאולי יהיה
אם לא יכאבו לך האצבעות תעשה לו גם 'לייק'

-
@אייל-גלבוע-0 אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
אם זה הופעה של פריד ומרדכי בן דוד.........
אבל אם זה זמרים בינונים ומטה שעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם.............אז זהו! לא!
אני מאלו שעל הופעה של פריד/MBD לא משלם יקר
אבל על הסגנונות שהתאהבתי בהם אשקיע את מיטב כספיותשאלו את אלו שהיו בחוה"מ בבנייני האומה
במופע של שולי רנד/ המנגנים עם קמפה ואונגר
הכרטיסים לא היו זולים ביחס למגזר
וזה היה שווה ת'מחיר
השקיעו בהפקה בתאורה ובסאונד וכו'
יותר מבסתם משהו מסובסדעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם
כשיש להם מימון ואוהדים לכנפיים! למה לא ?
אני יעדיף להישאר בבית
ויהיו כאלו שיעדיפו להצביע ברגליים
אולי אם יהיה לי זמן וחשק אני יראה את הלייב שאולי יהיה
אם לא יכאבו לך האצבעות תעשה לו גם 'לייק'

-
יש הופעות שלא שווה לשלם עלהם מחיר יקר לדוגמה קיסריהה
ממש ביזבוז ללכת לשלם על הופעה של ישי ריבו בקסריה שהיא עולה למעלה מי 300 שקל שאפשר ללכת לאותה הופעה במקום אחר שבהרבה יותר זולה ומושקעת@רותוששש אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
יש הופעות שלא שווה לשלם עלהם מחיר יקר לדוגמה קיסריהה
יש מסעדות איכותיות שמגישות בשר איכותי ויין משובח
שלא שווה לשלם עלהם מחיר יקר לדוגמה..........
ממש ביזבוז ללכת לשלם על ......שהיא עולה למעלה מי 300 שקל שאפשר ללכת לאותה ..... במקום אחר שבהרבה יותר זולה ומושקעת
ביידיש יש ביטוי כזה "בחינם, באקומטמען כינם"- בחינם מקבלים כינים
מי שבא לו לשלם על אנגריות של קיסריה, שישלם
ומי שלא ? לא !
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות