דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..

הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות ושיפורים
317 פוסטים 70 כותבים 33.7k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א איש יהודי טוב

    @מוכן-תמיד-לעזור אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

    e204b559-615d-4873-be33-a25bdc079386-image.png
    זה באמת נכון?!....
    אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....🤔

    כי לא לכולם יש חשק לכתוב
    וגם כפי שכבר אמרו יש הרבה כאלה שהם ללא משתמש והם אורחים

    רולנדר מנותק
    רולנדר מנותק
    רולנד
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #211

    אפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

    d5845a9d-dfeb-48e5-a00d-13c0d06ac076-image.png

    1. את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
    2. מה הלוגו של הפורום

    מחד - יש לנו את הלוגו הזה:
    f41cb6e9-6913-4456-b559-cde83430baf7-image.png

    ומאידך יש לנו את זה:

    31c9628a-c770-474c-be35-d23364e97c92-image.png

    ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל

    בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

    e9bb0dc5-8e0e-4f23-a67d-9201f41d38fc-image.png

    לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול
    c9ddc7a6-32e1-42d7-b9e5-d1075c5341bd-image.png

    הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
    מה שנכון יותר מבחינה עיצובית

    a407156a-c2ce-4792-bef2-c2caf956776d-image.png

    לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה
    e5294eee-3016-4c73-883e-c414f48956b4-image.png

    @ntz @מנהל-ראשי

    🎹🎻🎺🎷🥁
    כל זמן שהמיתר שלם -
    אפשר עוד לנגן

    א.ה. 2א N 2 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • הגיטריסטה מנותק
      הגיטריסטה מנותק
      הגיטריסט
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
      #212

      לא הבנתי מה זה משנה הרווח
      של השני סנטימטרים והצדיק...
      זה הלוגו וזהו!

      יפה ששמת לב לזה .

      ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
      העפרונות רק כדי לתת להם להבין
      שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • רולנדר רולנד

        אפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

        d5845a9d-dfeb-48e5-a00d-13c0d06ac076-image.png

        1. את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
        2. מה הלוגו של הפורום

        מחד - יש לנו את הלוגו הזה:
        f41cb6e9-6913-4456-b559-cde83430baf7-image.png

        ומאידך יש לנו את זה:

        31c9628a-c770-474c-be35-d23364e97c92-image.png

        ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל

        בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

        e9bb0dc5-8e0e-4f23-a67d-9201f41d38fc-image.png

        לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול
        c9ddc7a6-32e1-42d7-b9e5-d1075c5341bd-image.png

        הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
        מה שנכון יותר מבחינה עיצובית

        a407156a-c2ce-4792-bef2-c2caf956776d-image.png

        לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה
        e5294eee-3016-4c73-883e-c414f48956b4-image.png

        @ntz @מנהל-ראשי

        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #213

        @רולנד גם אני לא בדיוק הבנתי,
        זה הבדלים קטנים,
        ובכל מקום שיש לוגו משנים לפי העניין,
        נו באמת...

        מוזיקה.
        התרופה הטובה ביותר👌🎧

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • רולנדר רולנד

          אפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

          d5845a9d-dfeb-48e5-a00d-13c0d06ac076-image.png

          1. את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
          2. מה הלוגו של הפורום

          מחד - יש לנו את הלוגו הזה:
          f41cb6e9-6913-4456-b559-cde83430baf7-image.png

          ומאידך יש לנו את זה:

          31c9628a-c770-474c-be35-d23364e97c92-image.png

          ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל

          בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

          e9bb0dc5-8e0e-4f23-a67d-9201f41d38fc-image.png

          לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול
          c9ddc7a6-32e1-42d7-b9e5-d1075c5341bd-image.png

          הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
          מה שנכון יותר מבחינה עיצובית

          a407156a-c2ce-4792-bef2-c2caf956776d-image.png

          לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה
          e5294eee-3016-4c73-883e-c414f48956b4-image.png

          @ntz @מנהל-ראשי

          N מנותק
          N מנותק
          ntz
          מנהל ראשי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #214

          @רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

          מי עשה אותו?

          הגרפיקאי שעיצב את הלוגו הוא עיצוב טיגריס.


          @רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

          אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה

          וזה לשונו:

          הלוגו סגנון לוגוטייפ,
          מסמל עזרה הדדית בשילוב חדשני
          ושמרני, יציאה מהכלל ושמירה על כללים,
          ההבזק מסמל יציאה מהמסגרת,
          הכיפה שמעליו מסמלת שמרנות ואופי.


          השינויים הקטנים בלוגו, לא חשבתי שתשימו לב 😉
          אבל, הלוגו הצבעוני זה הסופי,
          הלוגו הלבן לפני הפינישים הקטנים...

          אפשר ליצור קשר במייל:
          noam6947@gmail.com

          מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • N ntz

            @רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

            מי עשה אותו?

            הגרפיקאי שעיצב את הלוגו הוא עיצוב טיגריס.


            @רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

            אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה

            וזה לשונו:

            הלוגו סגנון לוגוטייפ,
            מסמל עזרה הדדית בשילוב חדשני
            ושמרני, יציאה מהכלל ושמירה על כללים,
            ההבזק מסמל יציאה מהמסגרת,
            הכיפה שמעליו מסמלת שמרנות ואופי.


            השינויים הקטנים בלוגו, לא חשבתי שתשימו לב 😉
            אבל, הלוגו הצבעוני זה הסופי,
            הלוגו הלבן לפני הפינישים הקטנים...

            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
            מוכן תמיד לעזור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #215

            @ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?
            56cfec83-925d-4092-9304-a88bb0fb2941-image.png

            מוכן תמיד לעזורמ אפוש פארא 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

              @ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?
              56cfec83-925d-4092-9304-a88bb0fb2941-image.png

              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #216
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • N ntz

                נשמח לשמוע כאן את חוות דעתכם.

                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #217

                @ntz צריך גם לחדש כאן קצת
                https://miktzav.com/donate

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                  @ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?
                  56cfec83-925d-4092-9304-a88bb0fb2941-image.png

                  אפוש פארא מנותק
                  אפוש פארא מנותק
                  אפוש פאר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #218

                  @מוכן-תמיד-לעזור
                  כן.

                  להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                  לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                  איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                  אלוף.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • EtiE מנותק
                    EtiE מנותק
                    Eti
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #219

                    ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
                    ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים 😜

                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • EtiE Eti

                      ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
                      ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים 😜

                      נ מנותק
                      נ מנותק
                      נ נח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #220

                      @eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                      ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
                      ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים 😜

                      כאן נשאר 'חוקי הפורום'
                      EtiE N 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • נ נ נח

                        @eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                        ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
                        ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים 😜

                        כאן נשאר 'חוקי הפורום'
                        EtiE מנותק
                        EtiE מנותק
                        Eti
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #221

                        @נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.

                        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                        שמעון 2ש נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • EtiE Eti

                          @נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.

                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #222

                          @eti הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות. תלחצ\י על זה

                          EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שמעון 2ש שמעון 2

                            @eti הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות. תלחצ\י על זה

                            EtiE מנותק
                            EtiE מנותק
                            Eti
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #223

                            @שמעון-2 לחצתי, וכתוב בפנים - תנאים ומדיניות.
                            זה נמצא כנראה במקום אחר...

                            אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • EtiE Eti

                              @נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.

                              נ מנותק
                              נ מנותק
                              נ נח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #224

                              @eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                              @נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.

                              תכנס ל https://miktzav.com/tos
                              זה מובנה במערכת

                              א EtiE 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • נ נ נח

                                @eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                                @נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.

                                תכנס ל https://miktzav.com/tos
                                זה מובנה במערכת

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אממק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #225

                                @נ-נח אחלה עיצוב

                                שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א אממק

                                  @נ-נח אחלה עיצוב

                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #226

                                  @אממק זה לא עיצוב שלו !

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נ נ נח

                                    @eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                                    @נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.

                                    תכנס ל https://miktzav.com/tos
                                    זה מובנה במערכת

                                    EtiE מנותק
                                    EtiE מנותק
                                    Eti
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #227

                                    @נ-נח הבנתי, ונכנסתי לזה. מה שעניין אותי לדעת - מאיפה מגיעים לזה בלי הקישור.
                                    איפה יש כפתור שפותח את זה או משהו בסגנון, כי לא הצלחתי למצוא.

                                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                    מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      @אממק זה לא עיצוב שלו !

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אממק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #228

                                      @שמעון-2 מה זה משנה משהו דואג לפתח לך את הפורום תגיד תודה

                                      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • EtiE Eti

                                        @נ-נח הבנתי, ונכנסתי לזה. מה שעניין אותי לדעת - מאיפה מגיעים לזה בלי הקישור.
                                        איפה יש כפתור שפותח את זה או משהו בסגנון, כי לא הצלחתי למצוא.

                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #229

                                        @eti fb9b1cab-6520-4883-a399-bacf175cf40b-image.png
                                        זה הכפתור...

                                        EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אממק

                                          @שמעון-2 מה זה משנה משהו דואג לפתח לך את הפורום תגיד תודה

                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                          #230

                                          @אממק מה הקשר אמרת שהוא עיצב את זה

                                          @אממק אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                                          אחלה עיצוב

                                          והוא לא עיצב את זה, זה בתוך הפורום!


                                          @מוכן-תמיד-לעזור זה לא, כבר בדקנו את זה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול