fl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2023+בלבד!)
-
@Y-A-M-music יש מצב שתשים צילמסך של ערוץ אקוסטי,?
אגב ניסית פעם קיובייס שאתה מדבר? כי אני ניסיתי עם fl.@מויישה-הבכיר היום בערב אהיה בבית אחפש לך ערוץ אקוסטי
-
@שמעון-2 אוקי, אחרי שאתה סגור על הפרטי לופס, הורדת כבר? הכול עובד?
-
@שמעון-2 בגלל השם שיצא לה כאן בארץ לא הרבה משתמשים אבל בחו''ל רוב רובם משתמשים או לפחות יודעים על התוכנה FL
שמות גדולים לא צריך לציין...@Y-A-M-music ראיתי סרטונים של NCS והוא משתמש במכונת די גיי נורמלית


@מויישה-הבכיר זה לוקח הרבה זמן עד שזה יורד

-
@Y-A-M-music ראיתי סרטונים של NCS והוא משתמש במכונת די גיי נורמלית


@מויישה-הבכיר זה לוקח הרבה זמן עד שזה יורד

@שמעון-2 אתה על וויפי שזה המהירות? פשוט אני צריך לזוז ואני מקווה שתסתדר עם ההתקנה.
-
@שמעון-2 אתה על וויפי שזה המהירות? פשוט אני צריך לזוז ואני מקווה שתסתדר עם ההתקנה.
@מויישה-הבכיר
יש לי זמן וכנראה אני יתקין אותה תחילת שבוע הבא!
תודה בכל מצב -
@מויישה-הבכיר
יש לי זמן וכנראה אני יתקין אותה תחילת שבוע הבא!
תודה בכל מצבפוסט זה נמחק! -
@מויישה-הבכיר
יש לי זמן וכנראה אני יתקין אותה תחילת שבוע הבא!
תודה בכל מצב@שמעון-2 זה גרסת 20.8? לדעתי הפריצה של גרסה החדש לא יציבה... אני חושב שכדאי לך להשיג את 20.7 זה מה שיש לי והיא אף פעם כמעט לא קורסת
-
@מויישה-הבכיר
יש לי זמן וכנראה אני יתקין אותה תחילת שבוע הבא!
תודה בכל מצב@שמעון-2 תבדוק את זה, חסום בנטפרי
https://kickasscracks.com/fl-studio-20-crack-oct/
וגם את זה יכול להיות שזה כמו מה שהבאתי לך מקודם למרות שכתוב על זה שזה 20.8
https://getintopc.com/softwares/music/fl-studio-producer-edition-signature-bundle-download-1446299/ -
@שמעון-2 תבדוק את זה, חסום בנטפרי
https://kickasscracks.com/fl-studio-20-crack-oct/
וגם את זה יכול להיות שזה כמו מה שהבאתי לך מקודם למרות שכתוב על זה שזה 20.8
https://getintopc.com/softwares/music/fl-studio-producer-edition-signature-bundle-download-1446299/@מויישה-הבכיר
לפני שאני מוריד אני רוצה לדעת מה זה?
20.7? זה זה
והקישורים פתוחים לי בנטפרי
את הקישור השני כבר הורדתי וזה באמצע מזמן אבל @Y-A-M-music שזה לא טוב אז????????? -
@מויישה-הבכיר
לפני שאני מוריד אני רוצה לדעת מה זה?
20.7? זה זה
והקישורים פתוחים לי בנטפרי
את הקישור השני כבר הורדתי וזה באמצע מזמן אבל @Y-A-M-music שזה לא טוב אז?????????@שמעון-2 הקישור להורדה עצמה חסום בראשון,
הקישור השני זה אותו דבר צודק סליחה, זה 20.8, אתה רוצה 20.9? -
@שמעון-2 הקישור להורדה עצמה חסום בראשון,
הקישור השני זה אותו דבר צודק סליחה, זה 20.8, אתה רוצה 20.9?@מויישה-הבכיר צודק
2 אני יחכה להמלצת הרב @Y-A-M-music -
@מויישה-הבכיר צודק
2 אני יחכה להמלצת הרב @Y-A-M-music@שמעון-2 לדעתי בגלל שזה פרוץ תלך על 20.7 אני ניסיתי את 20.8 וחוייתי כל כך הרבה תקיעות וקריסות... וב20.7 יש קריסה אחת לחודשיים ולפעמים גם לא...
יכול להיות שיש פריצות כבר טובות ויציבות ואני לא מכיר. -
@שמעון-2 לדעתי בגלל שזה פרוץ תלך על 20.7 אני ניסיתי את 20.8 וחוייתי כל כך הרבה תקיעות וקריסות... וב20.7 יש קריסה אחת לחודשיים ולפעמים גם לא...
יכול להיות שיש פריצות כבר טובות ויציבות ואני לא מכיר.@Y-A-M-music הבעיה שכל אתרי הפריצות עדכנו את הקובץ האחורי ולכן אני לא מוצא לו 20.7
-
@Y-A-M-music הבעיה שכל אתרי הפריצות עדכנו את הקובץ האחורי ולכן אני לא מוצא לו 20.7
@מויישה-הבכיר תזכיר לי בערב אני יעלה לך לדרייב ואשלח אני יגיע לבית בסביבות 12
-
@מויישה-הבכיר
1 ספוליר צריך לרדת שני שורות2 קייובייס הרבה יותר מסובך
3 @Y-A-M-music משתמש בתוכנה הזאת ולכן זה מושך אותי!
@שמעון-2 אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):
2 קייובייס הרבה יותר מסובך
3 @Y-A-M-music משתמש בתוכנה הזאת ולכן זה מושך אותי!
אני רק בגלל 2 הסיבות הללו
-
@מויישה-הבכיר תזכיר לי בערב אני יעלה לך לדרייב ואשלח אני יגיע לבית בסביבות 12
@Y-A-M-music אם תוכל בבקשה בבקשה גם לי לשלוח אני יעריך את זה מאודדד
(או שת'שולח את זה פה בציבורי?) -
@Y-A-M-music אם תוכל בבקשה בבקשה גם לי לשלוח אני יעריך את זה מאודדד
(או שת'שולח את זה פה בציבורי?)@KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב
-
@KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב
@Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):
@KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב
מה הכוונה להעלות כציבורי? לשרת של הפורום?
-
@Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):
@KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב
מה הכוונה להעלות כציבורי? לשרת של הפורום?
@ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זה -
@ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זה@Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):
@ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זהבעייתי קצת.
אגב, יש כאן משהו, לא טוב?
https://mitmachim.top/post/495421
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות